• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
July 05, 2025, 20:46:27 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
July 05, 2025, 20:46:27 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
[Ισχύος ΙΙ] Ερωτήσεις Προ...
by Local Rider
[Today at 18:12:49]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Katarameno
[Today at 17:19:56]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[Today at 14:50:28]

Τα παράσιτα ανάμεσά μας
by Katarameno
[Today at 03:00:08]

Ρήξη ή (άτιμος) συμβιβασμ...
by Katarameno
[July 04, 2025, 20:56:50 pm]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by Local Rider
[July 04, 2025, 13:33:04 pm]

[Τεχνολογία Ηλεκτροτεχνικ...
by Local Rider
[July 04, 2025, 01:34:59 am]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by okan
[July 03, 2025, 23:57:35 pm]

Aναζωπύρωση των εχθροπραξ...
by Katarameno
[July 03, 2025, 23:21:26 pm]

[Ειδικές κεραίες] Να επιλ...
by tzortzis
[July 03, 2025, 22:19:46 pm]

[Υπολογιστικός Ηλεκτρομαγ...
by tzortzis
[July 03, 2025, 22:18:47 pm]

[Τεχνολογία Λογισμικού] Ν...
by waterfall101
[July 03, 2025, 21:50:25 pm]

Αστείες Φωτογραφίες!
by Katarameno
[July 03, 2025, 16:42:09 pm]

[Τεχνολογία Ηλεκτροτεχνικ...
by Lits
[July 03, 2025, 01:33:53 am]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Le ece
[July 02, 2025, 12:30:13 pm]

Ποιητής του Μήνα - Παράσι...
by Nikos_313
[July 01, 2025, 23:57:12 pm]

Μάθημα επιλογής από άλλο ...
by tzortzis
[July 01, 2025, 19:37:31 pm]

[Δίκτυα Ι ΝΠΣ] Γενικές απ...
by Saint_GR
[July 01, 2025, 18:38:40 pm]

Μέλος του μήνα - Ιούνιος ...
by Mr Watson
[July 01, 2025, 03:00:23 am]

Η άχρηστη πληροφορία της ...
by Giopan
[June 30, 2025, 22:54:29 pm]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9971
Latest: Ganastop
Stats
Total Posts: 1427228
Total Topics: 31723
Online Today: 159
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 20
Guests: 103
Total: 123
Nikos_313
akmilios
xristostsi03
Captain
KZerenidis
Randomuser762
chatzikys
Roidos
Mikekmp
chriskazakos
akoil
alexter
kakousios
micelethe
bsp
george14
Tasaras
giannnnis23
Ted Kaczynski
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Η γραμματεία είναι ανοιχτή καθημερινά 12:00-13:30 Tongue
THMMY.gr > Forum > Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία > Εσωτερικά Θέματα  > Επικοινωνία με τον Kοσμήτορα!! (Moderators: PolarBear, tzortzis) > Θέσεις και άλλες ανακοινώσεις του Προέδρου
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: [1] 2 3 Go Down Print
Author Topic: Θέσεις και άλλες ανακοινώσεις του Προέδρου  (Read 15417 times)
aliakmwn
Guest
Θέσεις και άλλες ανακοινώσεις του Προέδρου
« on: June 11, 2005, 19:31:01 pm »

Εδώ αναρτωνται οι θέσεις του προέδρου του τμήματος κ. Μάργαρη. Παρακαλούμε κρατείστε το θέμα αυτό καθαρό από σχολιασμούς και ερωτήματα προς τον πρόεδρο. Χρησιμοποιείστε τα αντίστοιχα θέματα που βρίσκονται στον ίδιο πίνακα για το σκοπό αυτό.
Ευχαριστούμε πολύ,
Εκ της διαχείρισης




Επισυναπτεται αρχειο zip, που περιεχει τα 6 εγγραφα doc με τις θεσεις του προεδρου...
« Last Edit: September 01, 2005, 22:01:17 pm by aliakmwn » Logged
aliakmwn
Guest
Οι θεσεις του νεου προεδρου
« Reply #1 on: June 12, 2005, 13:30:11 pm »

11 Ιουνιου 2005


ΕΓΕΡΤΗΡΙΟ ΣΑΛΠΙΣΜΑ:


Προς όλα τα μέλη της λίστας

 
Ο νέος πρόεδρος του Τμήματος χαιρετά τα μέλη της λίστας και τα καλεί να τον βοηθήσουν στο έργο του, καταθέτοντας τις απόψεις τους και ασκώντας κριτική στις πράξεις του. Ελεύθερα, χωρίς φόβο και με πάθος.

Ο νέος πρόεδρος υπόσχεται μια άψογη και δημιουργική διοίκηση του Τμήματος. Και αυτό μπορεί να το επιτύχει, επειδή προέκυψε ad hoc, χωρίς να έχει υπογράψει γραμμάτια ή να κτυπήσει πόρτες.

Ως αντίδωρο, θα προσφέρει στα μέλη της λίστας τις εμπειρίες του από τη διοίκηση του Τμήματος, η οποία θα τους είναι ιδιαίτερα χρήσιμη και ενίοτε διασκεδαστική.

Παρακαλείται θερμά ο Λίσταρχος να διευθύνει την επικοινωνία του νέου προέδρου με τους φοιτητές, με τον κομψό τρόπο που αυτός ενεργεί.

Με ιδιαίτερη τιμή

Νίκος Ι. Μάργαρης



-----------------------------------------------------------------------


11 Ιουνιου 2005


ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΩΝ LAPTOP:

Προς όλα τα μέλη της λίστας

Για να μην δημιουργηθούν παρανοήσεις η πρόταση του νέου προέδρου για τα laptop έχει ως εξής:

Όλοι οι φοιτητές που εισάγονται στο ΤΗΜΜΥ εφοδιάζονται με ένα laptop.

Το εγχείρημα θα γίνει σε δύο φάσεις:

Φάση 1: Η προμήθεια γίνεται με έξοδα  των φοιτητών 100%

Η μαζική προμήθεια θα κατεβάσει σημαντικά την τιμή. Επιπλέον, το ποσό θα εξοφληθεί σε 60 άτοκες δόσεις.

Σε αυτή τη φάση θα μπορούν να προμηθευτούν υπολογιστή της αρεσκείας τους όλοι οι φοιτητές του Τμήματος.

Ο υπολογιστής δεν είναι απαραίτητο να είναι φορητός. Είναι όμως επιθυμητό να είναι φορητός, ώστε να διευκολυνθούμε και

στην εκπαιδευτική διαδικασία.
 

Φάση 2: Καταβάλλεται προσπάθεια για την ανάδειξη χορηγών

Ο κάθε πρόεδρος του ΤΗΜΜΥ διαθέτει μεγάλο κύρος, επειδή εκπροσωπεί ένα πολύ καλό Τμήμα στο οποίο σπουδάζουν οι πρώτοι των πρώτων.

Άρα , μπορεί να βρει σχετικά εύκολα αξιοπρεπείς χορηγούς. Αν ο χορηγός είναι Δημόσιος Φορέας, δεν τίθεται κανένα πρόβλημα.

Όμως, αν ο χορηγός είναι ιδιώτης, τότε ο πρόεδρος θα ζητήσει την έγκριση των φοιτητών, για τις επόμενες ενέργειές τους.

Στην περίπτωσης ύπαρξης χορηγιών, οι φοιτητές θα συμπληρώνουν το ποσό εξ ιδίων.

Όμως, αν υπάρξει χορηγία, το μέτρο θα ισχύει μόνο για τους νέους φοιτητές, εκτός και αν η χορηγία είναι σημαντική.
 

Όλα τα παραπάνω χρειάζονται την έγκριση του πρύτανη. Ο νέος πρόεδρος του Τμήματος θα συναντηθεί με τον αντιπρύτανη οικονομικών υποθέσεων

την ερχόμενη Δευτέρα και με τον πρύτανη την ερχόμενη Παρασκευή. Πιστεύει ότι ο πρύτανης όχι μόνο θα υιοθετήσει την πρόταση, αλλά θα την γενικεύσει
για όλο το ΑΠΘ.


Με τιμή

 
Νίκος Ι. Μάργαρης
« Last Edit: June 13, 2005, 17:39:32 pm by aliakmwn » Logged
aliakmwn
Guest
Οι θεσεις του νεου προεδρου
« Reply #2 on: June 13, 2005, 13:29:43 pm »

12 Ιουνιου 2005


"ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ"

Μέσα στην εβδομάδα (Δευτέρα και Παρασκευή) ο νέος πρόεδρος του Τμήματος θα συναντηθεί με τις πρυτανικές αρχές και θα συζητήσει κυρίως τα θέματα του επισυνάπτονται.

Με τιμή

Νίκος Ι. Μάργαρης



------------------------------------------------------------
Ακολουθει το περιεχομενο των συνημμενων:
------------------------------------------------------------


ΤΜΗΜΑ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ


Πρόταση: Πρόγραμμα εφοδιασμού των φοιτητών του ΤΗΜΜΥ  με φορητούς υπολογιστές. 

Στόχος: Όλοι οι φοιτητές που εισάγονται στο ΤΗΜΜΥ εφοδιάζονται με φορητό υπολογιστή.

Φορείς εκτέλεσης:  Τμήμα ΗΜΜΥ ή/και Πρυτανεία ΑΠΘ.

Τρόποι εκτέλεσης:


1) Οι φοιτητές καταβάλουν το 100% της αξίας


Η μαζική προμήθεια των υπολογιστών θα μειώσει σημαντικά την τιμή τους. Επιπλέον, το ποσό θα εξοφλείται σε 60 μηνιαίες δόσεις.
Με αυτόν τον τρόπο μπορούν να προμηθευτούν υπολογιστή της αρεσκείας τους και όλα τα παρελκόμενα του  όλοι οι φοιτητές του ΤΗΜΜΥ.
Ο υπολογιστής δεν είναι κατ’ ανάγκη φορητός. Όμως, ο φορητός υπολογιστής θα βοη-θούσε σημαντικά στην εκπαιδευτική διαδικασία.


2)  Οι φοιτητές καταβάλουν μέρος της αξίας ή ο εφοδιασμός γίνεται δωρεάν

Με αυτόν τον τρόπο εφοδιάζονται υποχρεωτικά με φορητό υπολογιστή (χωρίς παρελ-κόμενα) μόνον οι νεοεισερχόμενοι φοιτητές του ΤΗΜΜΥ.
Αναζητούνται χορηγοί. Πιθανοί χορηγοί: ΤΗΜΜΥ, Επιτροπή Ερευνών ΑΠΘ, Υπουρ-γείο Παιδείας, ΟΠΑΠ (1), διάφοροι ιδιώτες κ.ά. ( Το ΤΗΜΜΥ θα κάνει μικρότερες επεν-δύσεις σε υπολογιστές. Επομένως, ένα μέρος από τα χρήματα που θα εξοικονομηθούν θα μπορούσαν να διατεθούν στο προτεινόμενο πρόγραμμα)

Οι δύο τρόποι εκτέλεσης του προγράμματος είναι ανεξάρτητοι μεταξύ τους. Οι φοιτητές, καθώς περνούν τα χρόνια, θα μπορούν να ανανεώνουν το υπολογιστικό τους σύστημα και τα παρελκόμενα του σε χαμηλές τιμές και με ευκολίες πληρωμής, όποτε το θελή-σουν.


(1) Η μανία του τζόγου οφείλεται στο χαμηλό πνευματικό επίπεδο των πολιτών. Συνεπώς, μέρος των εσόδων από τον τζόγο, πρέπει να επενδύεται στην παιδεία, ώστε να επικρατήσει μια ευσταθής δυναμική κατάσταση ισορροπίας. Ούτε ο τζόγος να αυξάνει χωρίς περιορι-σμό, ούτε το πνευματικό επίπεδο των πολιτών να πέφτει. Τα έσοδα που θα χάνει το κράτος από τη μείωση του τζόγου, θα τα αναπληρώνει και με το παραπάνω από τη αυξημένη πα-ραγωγικότητα των πολιτών με το βελτιωμένο πνευματικό επίπεδο. Συνεπώς, για λόγους ευστάθειας του κοινωνικού συστήματος, πρέπει μέρος των εσόδων από τον τζόγο να αναδράται στην παιδεία. Ιδού μια νέα πολιτική πρόταση, που θα ενισχύσει την ιδέα της δημόσιας, δωρεάν και ακαδημαϊκού χαρακτήρα παιδείας.


------------------------------------------------------------------------------------------------


ΤΜΗΜΑ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ


Πρόταση: Φορολογικές ελαφρύνσεις για τις οικογένειες των μεταπτυχιακών σπου-δαστών και των στρατευμένων μηχανικών.


Στόχος: Οι μεταπτυχιακοί φοιτητές πρέπει να θεωρούνται προστατευόμενα μέλη των οικογενειών τους μέχρι το 29ο έτος της ηλικίας τους και οι ασφαλιστικές τους εισφορές πρέπει να εκπίπτουν από τα εισοδήματα των γονέων τους. Ομοίως πρέπει να εκπίπτουν και οι ασφαλιστικές εισφορές των στρατευμένων μηχανικών.


Εκτέλεση:  Τμήμα ΗΜΜΥ  ή Πρυτανεία ΑΠΘ.


Τρόποι εκτέλεσης: Αίτημα στο Υπουργείο Οικονομικών για αλλαγή της φορολογικής νομοθεσίας.


Επιχειρήματα: Σήμερα ο φορολογικός νόμος θεωρεί τους νέους που σπουδάζουν προστατευόμενα μέλη των οικογενειών τους μέχρι το 25ο έτος της ηλικίας τους, είτε εκ-πονούν διδακτορική διατριβή είτε προσπαθούν να τελειώσουν το Λύκειο ή ένα ΙΕΚ !!! Αυτή η μεταχείριση είναι  τελείως άδικη.

Οι μεταπτυχιακοί σπουδαστές δεν αμείβονται, αν και στηρίζουν σημαντικά το εκπαιδευ-τικό πρόγραμμα των Τμημάτων στα οποία ανήκουν. Αν και από τον νόμο προβλέπεται αμοιβή για τους μεταπτυχιακούς σπουδαστές, λόγω αδιαφορίας ή οικονομικής αδυναμίας της πολιτείας, οι μεταπτυχιακοί φοιτητές δεν αμείβονται για τις υπηρεσίες που προσφέ-ρουν. Συνεπώς, είναι απόλυτα λογικό να θεωρούνται προστατευόμενα μέλη των οικογε-νειών τους μέχρι την απόκτηση του μεταπτυχιακού τίτλου  ή  τουλάχιστον μέχρι το 29ο έτος της ηλικίας τους, οπότε οι άρρενες εξ αυτών στρατεύονται υποχρεωτικά.

Επιπλέον, οι διπλωματούχοι μηχανικοί είναι υποχρεωμένοι να εγγραφούν στο ΤΕΕ και να καταθέτουν υποχρεωτικά ασφαλιστική εισφορά στο ΤΣΜΕΔΕ ύψους 1800 Ε περίπου τον χρόνο, ανεξάρτητα από την επαγγελματική τους κατάσταση. Την εισφορά αυτή κα-ταθέτουν και οι εργαζόμενοι αλλά μη αμειβόμενοι μεταπτυχιακοί σπουδαστές, καθώς και οι στρατευμένοι μηχανικοί.  Προφανώς αυτές τις ασφαλιστικές εισφορές τις καταβάλ-λουν οι γονείς των μηχανικών. Σε καμιά περίπτωση δεν φορολογούνται ασφαλιστικές εισφορές, εκτός από την περίπτωση των μηχανικών που κάνουν μεταπτυχιακές σπουδές ή είναι στρατευμένοι. Και αυτό είναι πολύ άδικο.
« Last Edit: June 13, 2005, 17:38:03 pm by aliakmwn » Logged
aliakmwn
Guest
Απ: Οι θέσεις του Προέδρου
« Reply #3 on: June 27, 2005, 11:29:41 am »

27 Ιουνιου 2005

ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ

Σε λίγο καιρό θα διοικώ το Τμήμα. Λόγω φόρτου εργασίας, ενδέχεται η επικοινωνία μας να μην είναι τόσο συχνή. Για να κατανοείτε τις κινήσεις μου, χωρίς να ρωτάτε επίμονα, επιτρέψτε μου να σας αναπτύξω τις απόψεις μου, για την οργάνωση και τη διοίκηση μιας επιχείρησης.
 
Η θεωρία οργάνωσης και διοίκησης επιχειρήσεων διακρίνει τέσσερα αμιγή μοντέλα οργάνωσης των επιχειρήσεων. Αμιγή, όπως και τα μοντέλα των ηλεκτρικών στοιχείων της θεωρίας των ηλεκτρικών κυκλωμάτων.
 
Καμιάς επιχείρησης η λειτουργία δεν μπορεί να περιγραφεί ακριβώς από αυτά τα μοντέλα. Όμως, η χρήση αμιγών μοντέλων είναι άκρως απαραίτητη, για την κατανόηση της λειτουργίας μιας επιχείρησης.
 
Τα αμιγή μοντέλα της θεωρίας οργάνωσης και διοίκησης επιχειρήσεων είναι τα εξής:
 
 
1) Απλή δομή
 
Σε αυτήν την επιχείρηση  τα πάντα ρυθμίζονται από τον διευθυντή. Αν ο διευθυντής είναι ικανός, η επιχείρηση θα πάει πολύ ψηλά. Αν ο διευθυντής δεν είναι ικανός, η επιχείρηση θα πάει κατά διαόλου.
 
Η απλή δομή με έναν ικανό διευθυντή μπορεί να καινοτομήσει.  Και η καινοτομία είναι το ζητούμενο σε ένα πανεπιστήμιο. Άρα, ένα πανεπιστήμιο μπορεί να οργανωθεί κατά τα πρότυπα της απλής δομής και να αποδώσει.
 
Έτσι, ήταν οργανωμένο το πανεπιστήμιο σε παλαιότερες εποχές (καθεστώς έδρας, πριν εικοσιπέντε περίπου χρόνια). Κάπως έτσι είναι σήμερα οργανωμένα τα εργαστήρια και οι κλινικές του πανεπιστημίου (απομεινάρια του καθεστώτος της έδρας).
 
Όμως, αν και η απλή δομή μπορεί να καινοτομήσει, διατρέχει τον κίνδυνο του εμφράγματος. Αν τύχει και λείψει ξαφνικά ο  ικανός διευθυντής, η απλή δομή καταρρέει, εκτός και αν βρεθεί σύντομα νέος εξ ίσου ικανός διευθυντής.
 
Τελικά, η απλή δομή προτιμάται για δυναμική ανάπτυξη εντός συντόμου χρονικού διαστήματος. Στη συνέχεια θα πρέπει να αντικατασταθεί από άλλη δομή. Αν η διάρκεια της απλής δομής παραταθεί, ενδέχεται να καταρρεύσει. Σίγουρα, κάποτε θα καταρρεύσει.
 
Η πρόσφατη πρόταση της επιτροπής Τηλεματικής του Τμήματος συνιστά τη δημιουργία απλής δομής για την ανάπτυξη των νησίδων υπολογιστών του Τμήματος.  Όλα τα βασίζει σε ένα άτομο, το οποίο δεν είναι καν διευθυντής. Και το χειρότερο. Το άτομο αυτό δεν δεσμεύεται σε τίποτε. Εννοώ ότι δεν υπογράφει κανένα συμβόλαιο παράδοσης κάποιου έργου. Όποτε του καπνίσει μπορεί να φύγει, χωρίς να δώσει λογαριασμό σε κανέναν. Επιπλέον, αν καταλάβει ότι είναι απαραίτητο, μπορεί και να εκβιάζει. 
 
 
 
2) Γραφειοκρατία ή γραμμή παραγωγής
 
Αυτή η δομή είναι ιδανική για την παραγωγή ομοειδών προϊόντων, αλλά δεν μπορεί να καινοτομήσει. Συνεπώς είναι αδιανόητο να εφαρμοστεί σε ένα πανεπιστήμιο.
 
 
3)  Γραφειοκρατία των ειδικών
 
Σε αυτήν τη δομή οι αποφάσεις λαμβάνονται από μια ομάδα ειδικών. Με τέτοια δομή οργανώνονται σήμερα τα νοσοκομεία και τα πανεπιστήμια, όσον αφορά τις εκπαιδευτικές τους δραστηριότητες (Τομείς, Τμήματα).
 
Η γραφειοκρατία των ειδικών ελάχιστα μπορεί να καινοτομήσει, αλλά είναι ό,τι καλύτερο για τη διατήρηση και τη μετάδοση του state of the art. Δηλαδή, τη διατήρηση και τη μετάδοση της υπάρχουσας γνώσης.
 
Η γραφειοκρατία των ειδικών μπορεί να βελτιώσει κάποιες θεραπευτικές μεθόδους σε ένα νοσοκομείο ή τον τρόπο διδασκαλίας ενός γνωστικού αντικειμένου σε ένα πανεπιστήμιο.  Όμως, πέραν τούτου, ουδέν.
 
 
4) Adhocracy
 
Ad hoc σημαίνει «εκ των πραγμάτων». Σε αυτήν τη δομή οργάνωσης μιας επιχείρησης η διοίκηση ασκείται από αυτούς που γνωρίζουν καλύτερα το αντικείμενο, ανεξάρτητα από τη θέση τους στην ιεραρχία.
 
Λέγεται ότι αυτή είναι η κύρια δομή της NASA. Δεν παίρνω όρκο. Όμως η adhocracy είναι η κατʼ εξοχήν καινοτομούσα δομή. Και με αυτόν τον τρόπο πρέπει να είναι οργανωμένο το πανεπιστήμιο.
 
Όμως, η δομή αυτή απαιτεί άτομα ανώτερου επιπέδου. Άτομα που δεν αντιμετωπίζουν πρόβλημα, αν τύχει και τεθούν υπό  τον «πιτσιρικά» που γνωρίζει καλύτερα ένα θέμα.
 
 
Νίκος Ι. Μάργαρης


Logged
aliakmwn
Guest
Απ: Οι θέσεις του Προέδρου
« Reply #4 on: July 18, 2005, 11:15:39 am »

16 Ιουλιου 2005

Απάντηση στο σύνθημα των Ερευνών Ανάλεκτα:

 "Μην παίρνετε πληροφορίες από δεύτερο χέρι"


Το κείμενο που συνοδεύει το σύνθημα "μην παίρνετε πληροφορίες από δεύτερο χέρι" (των ΕΡΕΥΝΩΝ ανάλεκτα, Τεύχος 11, σελ. 17-23) είναι τόσο προκλητικό, που προκαλεί σκληρή αυθόρμητη απάντηση. Οι επισημάνσεις στις απαντήσεις των συντακτών είναι δικές μας.




1) Ερώτηση: Τι κερδίζει το Α.Π.Θ. από τα ερευνητικά έργα;

Απάντηση των συντακτών: Το Α.Π.Θ. μέσα από τα προγράμματα επιτυγχάνει νέες γνώσεις, νέες υποδομές και νέο ερευνητικό δυναμικό έτσι ώστε  να αναπτυχθεί και να διακριθεί στο χώρο της Νοτιοανατολικής Ευρώπης σε ερευνητικό επίπεδο.

Σχόλιο: Με τόσο υψηλούς στόχους είναι απολύτως βέβαιο ότι θα πάμε πολύ μπροστά!





2) Ερώτηση: Τι περιμένει η Επιτροπή Ερευνών του Α.Π.Θ. από τα μέλη Δ.Ε.Π.

Απάντηση των συντακτών: Η Επιτροπή Ερευνών Α.Π.Θ., περιμένει από τα μέλη Δ.Ε.Π. διάθεση καλής επικοινωνίας και πνεύμα συνεργασίας, ιδέες για υποβολή προτάσεων έρευνας και διεξαγωγή έρευνας ποιότητας.

Σχόλιο: Με δεδομένο ότι η Επιτροπή Ερευνών δεν χρηματοδοτεί έρευνα, ούτε υποβάλλει η ίδια προτάσεις, τι τις θέλει τις ιδέες. Και σε τελευταία ανάλυση ποιος τη ρώτησε. Μήπως θα μπορούσε να αρνηθεί κάποια πρόταση, π.χ. για λόγους ακαδημαϊκής δεοντολογίας; Το έχει πράξει ποτέ αυτό;
Από την άλλη μεριά, οι συντάκτες αναδεικνύουν την Επιτροπή Ερευνών, από ένα απλό  μέσον για τη διευκόλυνση της έρευνας,  σε θεματοφύλακα της ποιότητας της έρευνας. Και με ποια προσόντα θα παίξει η Επιτροπή Ερευνών αυτόν τον ρόλο; Είναι βέβαιο ότι αγνοεί παντελώς τα αποτελέσματα της έρευνας, προφανώς διότι δεν την ενδιαφέρουν. Αυτό που όντως την ενδιαφέρει είναι η συσσώρευση κεφαλαίων, ενίοτε και με διαδικασίες «ξεπλύματος», όπως, για παράδειγμα, συμβαίνει με τα κονδύλια του ΤΣΜΕΔΕ. 
 





 3) Ερώτηση: Τι είδους υπηρεσίες προσφέρει η Επιτροπή Ερευνών του Α.Π.Θ. στα μέλη Δ.Ε.Π. τα οποία ενδιαφέρονται για ένα συγκεκριμένο πρόγραμμα.

Απάντηση των συντακτών: Η Επιτροπή Ερευνών Α.Π.Θ., παρέχει βοήθεια στη σύνταξη των προτάσεων, ανεύρεση εταίρων και σε διαδικαστικά θέματα που αφορούν στην υποβολή προτάσεων.

Σχόλιο: Φανταστείτε το επίπεδο της έρευνας που μπορεί να γίνει, αν κάποιος αναζητά τους ερευνητικούς του εταίρους μέσω της Επιτροπής Ερευνών.  Οι συντάκτες μάλλον συνεταίρους ή συνεργούς στην απορρόφηση κονδυλίων εννοούν.






4) Ερώτηση: Ποιοι είναι οι στόχοι της Επιτροπής Ερευνών Α.Π.Θ. γενικότερα;

Απάντηση των συντακτών: Σκοπός της Επιτροπής είναι να οργανώσει και να συντονίσει την ερευνητική δραστηριότητα ώστε να έχει χαρακτηριστικά αριστείας και ποιότητας. Αυτό περιλαμβάνει την αυτοματοποίηση του σκέλους της διαχείρισης και τη δημιουργία των νέων δομών έρευνας. Οι διαπιστώσεις είναι ότι υπάρχουν μέλη Δ.Ε.Π. τα οποία δεν συμμετέχουν ενεργά στην έρευνα, πράγμα που οφείλεται εν μέρει σε προβλήματα υποδομής (συστήματα εξοπλισμός) και σε έλλειψη ανθρώπινου δυναμικού. Η έρευνα ασκείται κατά ένα μεγάλο ποσοστό από τα μέλη Δ.Ε.Π. που έχουν αποκτήσει εμπειρία μετά από μακρόχρονη ενασχόληση με την έρευνα. (προφανώς, εννοείται μέσω της επιτροπής ερευνών).

Σχόλιο: Οι συντάκτες είναι βαθιά νυκτωμένοι. Θα πρέπει να γνωρίζουν ότι η σοβαρή έρευνα στο Α.Π.Θ. γίνεται εκτός των πλαισίων της Επιτροπής Ερευνών.
Ακόμη, θα πρέπει να γνωρίζουν ότι η έρευνα, ως δημιουργία, δεν απαιτεί, εκτός ορισμένων περιπτώσεων, μεγάλα χρηματικά ποσά. Επιπλέον, η έρευνα απαιτεί γαλήνη, που σίγουρα δεν την προσφέρει η συναναστροφή με την Επιτροπή Ερευνών και η εμπλοκή στις διαδικασίες που υποδεικνύονται από αυτήν. 
Οι συντάκτες είναι ακόμη πιο βαθιά νυκτωμένοι, αν πιστεύουν ότι αυτό που γίνεται με την Επιτροπή Ερευνών μπορεί συλλήβδην να χαρακτηριστεί ως επιστημονική έρευνα.







5) Ερώτηση: Μπορεί η Επιτροπή Ερευνών του Α.Π.Θ. να βοηθήσει στο να κατατεθούν εθνικές και ευρωπαϊκές πατέντες;

Απάντηση των συντακτών: Το νομικό γραφείο της Επιτροπής παρέχει τέτοιες υπηρεσίες. Πέρα από αυτήν την υπηρεσία, η Επιτροπή Ερευνών Α.Π.Θ. μπορεί να χρηματοδοτήσει τέτοιου είδους δραστηριότητες, εφόσον εξασφαλίζεται η ύπαρξη εσόδων από την κατοχύρωση αυτή. 

Σχόλιο: Η Επιτροπή Ερευνών δεν μπορεί να παράσχει  τέτοιου είδους υπηρεσίες, λόγω της στελέχωσής της, αλλά κυρίως λόγω της γραφειοκρατικής νοοτροπίας της. Οι μίζεροι γραφειοκράτες απαιτούν οικονομική εξασφάλιση, διαφορετικά θα την πνίξουν την καινοτομία!
Κανένα δίπλωμα ευρεσιτεχνίας δεν μπορεί να εγγυηθεί κέρδη ή τουλάχιστον απόσβεση των εξόδων a priori, ακόμη και αν κατατεθεί από ιδιωτική επιχείρηση. Η κερδοφορία ενός διπλώματος ευρεσιτεχνίας εξαρτάται από πάρα πολλούς παράγοντες. Αν μη τι άλλο απαιτεί πολύ κυνηγητό, που κατά κανόνα είναι δύσκολο να φέρει εις πέρας ο ακαδημαϊκός-εφευρέτης, χωρίς να παραμελήσει τα καθήκοντά του.
Το πανεπιστήμιο οφείλει να αποκτήσει διπλώματα ευρεσιτεχνίας, τουλάχιστον για λόγους προβολής. Και δεν πρέπει να αναμένει κέρδη από τα διπλώματα ευρεσιτεχνίας. Όμως, είναι βέβαιο ότι κάποια από αυτά θα αποφέρουν κέρδη, τα οποία θα καλύψουν τα έξοδα και όλων των υπολοίπων.
Γιʼ αυτό πρέπει να δημιουργηθεί Γραφείο Διπλωμάτων Ευρεσιτεχνίας το οποίο δεν θα χρηματοδοτεί απλά, αλλά θα διεκπεραιώνει και όλη τη χρονοβόρα διαδικασία απόκτησης του διπλώματος. Στη συνέχεια, το γραφείο θα φροντίζει για τη διάδοση και την εκμετάλλευση των καινοτομιών. Οι εφευρέτες πρέπει να αφήνονται απερίσπαστοι στο δημιουργικό τους έργο.








6) Ερώτηση: Πολλά μέλη Δ.Ε.Π. συμμετέχουν σε πολλά ερευνητικά προγράμματα. Πως είναι δυνατό να συνδυαστεί διδακτικό και ερευνητικό έργο;

Απάντηση των συντακτών: Με καλή οργάνωση και με την υποστήριξη ομάδας συνεργατών είναι εφικτός ο συνδυασμό αυτών των δραστηριοτήτων. Πρέπει ο επιστημονικά υπεύθυνος να ασκεί διευθυντικό ρόλο. Πρέπει να αξιοποιούνται οι γνώσεις για τη διοίκηση έργων (project management), ώστε να είναι επιτυχής αυτός ο συνδυασμός.

Σχόλιο: Κατά κανόνα οι «μόνιμοι» συνεργάτες της Επιτροπής Ερευνών υστερούν εκπαιδευτικά. Πολλοί από αυτούς αδιαφορούν πλήρως για τα εκπαιδευτικά τους καθήκοντα και, όπως κυνικότατα παραδέχονται οι συντάκτες,   ... βρίσκουν «έξυπνες» λύσεις κατανομής αρμοδιοτήτων και εναλλαγής ρόλων μεταξύ των διδασκόντων.
Αλήθεια, ας αποκαλυφθεί επιτέλους ποιες είναι αυτές οι τόσο «έξυπνες» λύσεις και σε τι συνίστανται αυτές οι αλλαγές ρόλων (sic)! Απλά, για να μας λυθεί η απορία.  Γιατί εμείς γνωρίζουμε ότι δεν πηγαίνουν στα μαθήματα  ή υποκαθίστανται από «εθελοντές» μεταπτυχιακούς φοιτητές.
Και μια και το έφερε η συζήτηση, είναι απορίας άξιο το γεγονός ότι αυτοί που κόπτονται για τα Μεταπτυχιακά Προγράμματα Σπουδών μέσω της Επιτροπής Ερευνών είναι κατά κανόνα άτομα που υστερούν εκπαιδευτικά ή/και αποστρέφονται πλήρως την εκπαίδευση!








7) Ερώτηση: Σε ποια θέματα θα μπορούσαν οι ανθρωπιστικές επιστήμες και ιδιαίτερα η Θεολογική Σχολή να δραστηριοποιηθούν;

Απάντηση των συντακτών: Οι περιοχές στις οποίες οι ανθρωπιστικές επιστήμες και ιδιαίτερα η Θεολογική Σχολή θα μπορούσαν να δραστηριοποιηθούν είναι για παράδειγμα: η ψηφιοποίηση εκπαιδευτικού υλικού, η βιοηθική, τα προπτυχιακά και τα μεταπτυχιακά προγράμματα.
>
Σχόλιο: Προφανώς οι εκλεκτοί συνάδελφοι στους οποίους αναφέρεται η υπόδειξη των συντακτών θα μείνουν άναυδοι. Μα υπάρχει τόση και τέτοια πνευματική νωθρότητα!



                                    
Θεσσαλονίκη, 16 Ιουλίου 2005       
                              
Νικόλαος Ι. Μάργαρης
Καθηγητής
« Last Edit: July 18, 2005, 13:10:32 pm by aliakmwn » Logged
aliakmwn
Guest
Απ: Οι θέσεις του Προέδρου
« Reply #5 on: September 01, 2005, 22:00:09 pm »

Πεμπτη, 1η Σεπτεμβρη 2005


Προς τα μέλη της Λίστας και του THMMY.gr
 
 
Αναλαμβάνοντας τα καθήκοντά μου θα ήθελα να επαναλάβω τη δέσμευσή μου για μια άψογη και δημιουργική διοίκηση του Τμήματος και να καλέσω εκ νέου τα μέλη του  (προσωπικό και φοιτητές) να με βοηθήσουν εμπράκτως στο έργο μου.
 
Οραματίζομαι ένα Σχολείο, για το οποίο θα αισθανόμαστε όλοι μας υπερήφανοι. Ο δρόμος δεν είναι εύκολος, αλλά πιστεύω ότι από το λεξιλόγιό μας οφείλουμε να διαγράψουμε τη λέξη αδύνατο.
 
Με ιδιαίτερη τιμή
 
 
Νίκος Ι. Μάργαρης
 
Υ.Γ. Το ουτοπικό αίτημα για τους υπολογιστές έγινε δεκτό από τις Πρυτανικές Αρχές (θα έλεγα με ιδιαίτερη θέρμη) και άρχισε ήδη η υλοποίησή του, για όλους τους φοιτητές του Α.Π.Θ. Επισυνάπτεται το κείμενο της πρότασης.



----------------------------

Σημ.: Το κειμενο μετατραπηκε σε pdf ωστε να καταστει δυνατη η επισυναψη...
Logged
aliakmwn
Guest
Απ: Θέσεις και άλλες ανακοινώσεις του Προέδρου
« Reply #6 on: September 03, 2005, 01:04:55 am »

Σαββατο 3η Σεπτεμβρη 2005


Και γνώσεστε την αλήθεια. Και η αλήθεια απελευθερώσει υμάς.
 
Νίκος Ι. Μάργαρης


--------------------------------------------------------

Επισυναπτονται 2 pdf με στοιχεια για τις οικονομικες επιχορηγησεις του τμηματος.
Logged
aliakmwn
Guest
Απ: Θέσεις και άλλες ανακοινώσεις του Προέδρου
« Reply #7 on: September 03, 2005, 01:53:33 am »

Σαββατο, 3η Σεπτεμβρη 2005

Επειδή άρχισε ήδη εμφύλιος πόλεμος, επισυνάπτω το νέο πρόγραμμα του βασικού κύκλου σπουδών, προς ενημέρωση όλων.
 
Με πράσινο χρώμα σημειώνονται τα μαθήματα που δεν είναι πλέον στο πρόγραμμα σπουδών, αλλά πρέπει να διδάσκονται και να εξετάζονται.
 
Ερώτηση: Πρέπει αυτά τα μαθήματα να εξακολουθούν να διδάσκονται; Η γνώμη σας θα είναι ιδιαίτερα χρήσιμη για τον πρόεδρο του Τμήματος.
 
 
Με πορτοκαλί χρώμα σημειώνονται τα μαθήματα, που για μερικά εξάμηνα θα διδάσκονται και θα εξετάζονται δύο φορές σε διαφορετικά εξάμηνα.
 
 
Με μπλε χρώμα σημειώνεται το μάθημα, που από του χρόνου θα   διδάσκεται και θα εξετάζεται δύο φορές σε διαφορετικά εξάμηνα.
 
Νίκος Ι. Μάργαρης
Logged
aliakmwn
Guest
Απ: Θέσεις και άλλες ανακοινώσεις του Προέδρου
« Reply #8 on: September 03, 2005, 02:07:11 am »

Σαββατο, 3η Σεπτεμβρη 2005

Για την ολοκλήρωση της εικόνας, επισυνάπτεται και το πρόγραμμα σπουδών των κατευθύνσεων.
 
Με τα διάφορα χρώματα θέλουμε να κάνουμε φανερή τη διείσδυση των τριών Τομέων στο πρόγραμμα των τριών κατευθύνσεων.
 
Νίκος Ι. Μάργαρης
Logged
aliakmwn
Guest
Απ: Θέσεις και άλλες ανακοινώσεις του Προέδρου
« Reply #9 on: September 03, 2005, 02:08:31 am »

Σαββατο, 3η Σεπτεμβρη 2005

Ανακοίνωση του ΑΠΘ, για τους φορητούς υπολογιστές

Στο Αγγελιοφόρο της 2/9/05 δημοσιεύθηκε ανακοίνωση του Α.Π.Θ. σχετική με τους φορητούς υπολογιστές.
 
Το πρώτο βήμα έγινε. Τώρα μένει να φροντίσουμε για τη διάδοση της ιδέας.
 
Νίκος Ι. Μάργαρης


----------------------------------
edit: Η ανακοινωση:

ΑΠΘ
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Η Πρυτανεία του ΑΠΘ καλεί τις εταιρείες κατασκευής ηλεκτρονικών υπο¬λογιστών γραφείου και φορητών υπολογιστών, να προσκομίσουν δείγματα και ενημερωτικά φυλλάδια των προϊόντων τους στη Δ/νση Μηχανορ¬γάνωσης, (4ος όροφος, Κτίριο Διοίκησης, αρμόδιος Γ. Γκόγκος, τηλέ¬φωνο 2310/995280), έως 30-9-05, προκειμένου στη συνέχεια Επιτροπή Ειδικών του Πανεπιστημίου, να προ¬τείνει στους φοιτητές τύπους υπολο¬γιστών, ανάλογα με τις ανάγκες των σπουδών τους.
Οι φοιτητές θα μπορούν στη συνέχεια να προμηθευτούν τους συγκεκριμέ¬νους υπολογιστές απευθείας από την εταιρεία που τους προσφέρει κατα¬βάλλοντος εξ ιδίων το κόστος, αφού προηγουμένως οι εταιρείες έχουν δε¬σμευτεί από το Πανεπιστήμιο να πα¬ρέχουν σημαντική έκπτωση επί της τι¬μής τους για ένα χρόνο.
Επισημαίνεται ότι το πανεπιστήμιο δεν θα έχει καμία οικονομική επιβά¬ρυνση αλλά ούτε καμία άλλη σχέση με τις εταιρείες ή τους φοιτητές.
Από την Πρυτανεία
« Last Edit: September 05, 2005, 15:07:53 pm by aliakmwn » Logged
aliakmwn
Guest
Απ: Θέσεις και άλλες ανακοινώσεις του Προέδρου
« Reply #10 on: September 03, 2005, 02:53:44 am »

Σαββατο, 3η Σεπτεμβρη 2005

Πολλά μέλη του ΔΕΠ και εξ ίσου πολλοί φοιτητές του Τμήματος διαμαρτύρονται ότι το ΠΣ του Τμήματος δεν περιέχει αρκετά μαθήματα της κατεύθυνσης του Μηχανικού Υπολογιστών.
 
Επισυνάπτω το ΠΣ του Τμήματος σημειώνοντας με κίτρινο χρώμα τα μαθήματα που οπωσδήποτε θα είχαν θέση σε ένα πρόγραμμα Μηχανικού Υπολογιστών (κατά την άποψή μου).
 
Η γνώμη σας και οι υποδείξεις σας θα ήταν ιδιαίτερα χρήσιμες. Ας σημειωθεί ότι το πρόγραμμα του Τμήματος Πληροφορικής του ΑΠΘ έχει συνολικά 54 μαθήματα, και όχι της βαρύτητας των μαθημάτων του δικού μας προγράμματος.
 
Νίκος Ι. Μάργαρης
Logged
aliakmwn
Guest
Απ: Θέσεις και άλλες ανακοινώσεις του Προέδρου
« Reply #11 on: September 05, 2005, 19:59:10 pm »

Δευτερα, 5η Σεπτεμβρη 2005

Σχετικα με τη βιβλιοθηκη του τμηματος

Πιστεύω ότι από σήμερα και στο εξής η Βιβλιοθήκη του Τμήματος θα λειτουργεί άψογα.
 
Αν παρʼ όλα αυτά, διαπιστώσετε δυσλειτουργίες, μη διστάσετε να με ενημερώσετε αμέσως.
 
 
Νίκος Ι. Μάργαρης
Logged
JAs0n-X
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 2861


Rhodes [Sattelite image]


View Profile
Απ: Θέσεις και άλλες ανακοινώσεις του Προέδρου
« Reply #12 on: September 05, 2005, 23:09:20 pm »

Σχετικα με τη βιβλιοθηκη του τμηματος 2

Με ιδιαίτερη χαρά σας πληροφορώ ότι στη Βιβλιοθήκη του ΤΗΜΜΥ προσφέρουν:

 

1)       Οι Εκδόσεις Τραυλός μια σειρά από όλα τα βιβλία τους (εκλαϊκευμένη επιστήμη, βιογραφίες επιστημόνων κ.ά)

 

2)       Οι Εκδόσεις Κλειδάριθμος μια σειρά από όλα τα βιβλία τους (κυρίως υπολογιστές)

 

3)       Οι Εκδόσεις Τζιόλα  μια σειρά από όλα τα βιβλία τους.

 

 

Η παραλαβή όλου αυτού του όγκου βιβλίων θα αρχίσει από την ερχόμενη Τετάρτη. Όπως, γίνεται αντιληπτό, χρειαζόμαστε εθελοντές για την ταχεία τακτοποίηση των βιβλίων. Όσοι μπορούν, ας επικοινωνήσουν με το προσωπικό της Βιβλιοθήκης.

 

 

Νίκος Ι. Μάργαρης
Logged

J=X
--------------------------------------------
Ο Χριστος πεθανε
Ο Μαρξ πεθανε...
και εγω τελευταια δεν αισθανομαι καλα !
aliakmwn
Guest
Απ: Θέσεις και άλλες ανακοινώσεις του Προέδρου
« Reply #13 on: September 07, 2005, 03:09:05 am »

Eπισυναπτεται επιστολη των εκδοσεων Τραυλος προς τον Προεδρο και τη Γ.Σ. του Τμηματος.
Η επιστολη μετατραπηκε σε pdf ωστε να καταστει δυνατη η επισυναψη.

Παρατιθεται το περιεχομενο της επιστολης:


-----------------------------------------------------------------------


Αθήνα, 06/09/2005

Προς: Καθηγητήν Κον Νικόλαο Ι. Μάργαρη
(Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών-
Πολυτεχνική Σχολή-Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης)

Κοινοποίηση:Προς τη Γενική Συνέλευση του Τμήματος Η/Μ και Μ/Υ.

Αξιότιμε Κύριε Καθηγητά,
Αξιότιμα μέλη της Γενικής Συνελεύσεως,

Εκ μέρους του εκδοτικού οίκου ?Τραυλός?, επιτρέψτε μας να αποδώσουμε τις ειλικρινείς ευχαριστίες μας προς τον Καθηγητή Κο Μάργαρη για το ενδιαφέρον του και την εκτίμηση που εξέφρασε προς τα βιβλία μας και την εκδοτική μας προσπάθεια.
Αποτελεί εξαιρετική τιμή για τον εκδοτικό οίκο μας η αναγνώριση των προσπαθειών του για ανάδειξη (μέσα από τη μετάφρασή τους στην ελληνική γλώσσα) αξιόλογων βιβλίων που προάγουν τη γνώση των θετικών επιστημών και της τεχνολογίας.
Οι άξονες της εκδοτικής παραγωγής μας είναι:
 1) η πεποίθησή μας ότι η γοητεία της γνώσης πρέπει να εμφυσείται στους φοιτητές των θετικών επιστημών με τέτοιο τρόπο, ώστε να αναδεικνύεται το μεγαλείο της και να διατηρείται άσβεστο το ενδιαφέρον των επιστημόνων για την επέκτασή της και τη μεταφορά της, και
 2) η ιστορική πραγματικότητα ότι η ανθρώπινη ύπαρξη προοδεύει και εξελίσσεται όσο καλύτερα γνωρίζει και διαχειρίζεται τους φυσικούς νόμους, με στόχο την πνευματική καλλιέργεια και τη βελτίωση των συνθηκών διαβίωσης.
Επί σειρά ετών εκδίδουμε επιμελημένες μεταφράσεις έργων παγκοσμίως καταξιωμένων συγγραφέων-επιστημόνων, οι οποίοι με την αφηγηματική δεινότητά τους μαγνητίζουν το ενδιαφέρον του αναγνώστη, ενώ παράλληλα αναδεικνύουν τη γοητεία της γνώσης, διηγούνται την ιστορική πορεία της, αναβιώνουν τους πρωταγωνιστές της. 
Η εμπορική επιτυχία της εκδοτικής παραγωγής μάς διασφαλίζει αφενός τη βιωσιμότητα του οίκου μας και αφετέρου τη χρηματοδότηση νέων εκδοτικών προσπαθειών. Όμως, η ηθική καταξίωση ?η οποία δεν εκτιμάται με οικονομικά μεγέθη? αποτελεί την επί της ουσίας επιτυχία του οίκου μας και τροφοδοτεί με ενέργεια τον κινητήριο μηχανισμό παραγωγής ολοένα καλύτερων και πιο αξιόλογων βιβλίων απαιτήσεων.
Την καταξίωση αυτή αισθανθήκαμε στα λόγια του Καθηγητού Κου Μάργαρη σχετικά με την εκδοτική προσπάθειά μας. Τον ευχαριστούμε θερμά και δηλώνουμε την αμέριστη συμπαράταξη του οίκου μας σε οποιοδήποτε σχέδιο συνεργασίας που θα εξυπηρετούσε και θα προωθούσε τους στόχους που προαναφέρθηκαν.
Ως κίνηση ελάχιστης ανταπόδοσης, παρακαλούμε τη Συνέλευση του Τμήματος να εγκρίνει και να αποδεχθεί την προσφορά μας προς τη Βιβλιοθήκη του Τμήματος ορισμένων αντιτύπων χαρακτηριστικών τίτλων της εκδοτικής παραγωγής μας.
Εκτιμώντας ότι και ο εκδοτικός οίκος μας προσφέρει ένα λιθαράκι στο οικοδόμημα της γνώσης (η καρδιά της οποίας χτυπά στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα της χώρας μας), θεωρούμε ότι με την ευγενική πρόσκληση του Κου Μάργαρη προς τον εκδοτικό οίκο μας να προσφέρει ορισμένα βιβλία του στη Βιβλιοθήκη του Τμήματος Η/Μ και Μ/Υ, προστίθεται άλλος ένας κρίσιμος κρίκος στην αλυσίδα των κινήσεων που μεταφέρει τη γνώση στους νέους αναγνώστες-επιστήμονες, μεταλαμπαδεύει τη γοητεία της και εμπλουτίζει το γόνιμο έδαφος καλλιέργειας και ανάδειξης των μελλοντικών διαμορφωτών της.
Θα ήταν έργο εξαιρετικής σημασίας, εάν εκδήλωναν το ενδιαφέρον τους για βιβλία γνώσης των θετικών επιστημών και άλλοι συνάδελφοι του Καθηγητού Κου Μάργαρη, τόσο στο Εκπαιδευτικό Ίδρυμα όπου διενεργεί το λειτούργημά του, όσο και σε άλλα Ιδρύματα της χώρας μας. Ο εκδοτικός οίκος μας θα βρίσκεται πάντοτε αλληλέγγυος στις προσπάθειές τους και στις ευγενείς κινήσεις τους για την ανάδειξη της γοητείας που κρύβει η γνώση και την αποκατάσταση του διαύλου επαφής της με τους μαθητές και φοιτητές της χώρας μας.

Με τιμή,
Π. Τραυλός
« Last Edit: September 07, 2005, 03:12:10 am by aliakmwn » Logged
aliakmwn
Guest
Μηνυμα του Προεδρου προς τους φοιτητες
« Reply #14 on: September 08, 2005, 01:20:32 am »

Πεμπτη, 8 Σεπτεμβρη 2005


Αγαπητοί φοιτητές μου,

δεν μπορώ να ισχυριστώ ότι η μέχρι τώρα επικοινωνία μας υπήρξε εποικοδομητική για τον πρόεδρο. Διακρίνω μια συστολή ή ακόμη και απαξίωση στην επικοινωνία με τον πρόεδρο.  Αυτό το γεγονός με αποθαρρύνει.

Πιστεύω ότι είμαι ακόμη παιδί. Δηλαδή φανατικός οπαδός της αλήθειας και του ορθολογισμού. Όμως δεν με βοηθάτε, μάλλον επειδή ντρέπεστε.

Αφήστε ελεύθερο τον εαυτό σας και εκφραστείτε. Ακόμη, και γι' αυτά που θεωρείτε τελείως παράλογα.

Για παράδειγμα, θεωρείτε παράλογη την εγκατάσταση συστήματος κλιματισμού στις αίθουσες διδασκαλίας. Και όμως αυτό ήταν στο πρόγραμμά μου από το 1992, όταν διαμόρφωνα τις αίθουσες αυτές στη μορφή που έχουν σήμερα.

Οι αίθουσες θα γίνουν κλιματιζόμενες και θα βελτιωθεί η ακουστική τους . Ήδη έχω δώσει εντολή για τη βελτίωση της ακουστικής των αιθουσών διδασκαλίας και την εγκατάσταση ενός ασύρματου ηχητικού συστήματος. Ακόμη έχω δώσει εντολή για τη σύνταξη μελετών γενικότερης βελτίωσης των αιθουσών. Για παράδειγμα, το δάπεδο ορισμένων αιθουσών έχει καταστραφεί και πρέπει ν' αλλάξει. Αυτό θα γίνει στις διακοπές των Χριστουγέννων, επειδή τότε έχουμε το χρονικό περιθώριο για μεγάλες επεμβάσεις. Μέχρι τότε θα υποστείτε άσχημα δάπεδα. Σας παρακαλώ να δείξτε κατανόηση.

Δεν υπόσχομαι ότι όλα τα παραπάνω θα γίνουν αύριο. Θα γίνουν στο μέλλον. Και για το πότε ακριβώς θα αποφασίσετε εσεις.

Από τις πρώτες ΓΣ του Τμήματος θα σας δείξω τη δύναμη που σας παρέχει ο Νόμος. Δύναμη καθοριστική. Καταλάβετέ το, ο Νόμος σας παρέχει τη δυνατότητα να είστε οι διαμορφωτές της εκπαιδευτικής και ερευνητικής πολιτικής του τμήματος. Ως νέοι, αναμένω να είστε και αδέκαστοι και δημιουργικοί.

Σας έδειξα ότι η επιχορήγησή μας από το κράτος είναι ιδιαίτερα μεγάλη. Προσωπικά, ντρέπομαι που αυτά τα χρήματα δεν είμαστε σε θέση να τα αξιοποιήσουμε παραγωγικά. Πρέπει να αλλάξουμε τον τρόπο εκμετάλλευσης της κρατικής χορηγίας. Εσείς θα κρίνετε πώς θα γίνει αυτό.

Νίκος Ι. Μάργαρης
« Last Edit: September 08, 2005, 01:22:49 am by aliakmwn » Logged
Pages: [1] 2 3 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...