• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 20, 2025, 09:38:38 am

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 20, 2025, 09:38:38 am

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by tzortzis
[Today at 09:08:54]

H Στοά των Off Topic
by Nikos_313
[June 19, 2025, 23:59:48 pm]

[Μικροκυματική Τεχνολογία...
by Nikos_313
[June 19, 2025, 23:21:54 pm]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by nmpampal
[June 19, 2025, 23:20:10 pm]

Aναζωπύρωση των εχθροπραξ...
by Katarameno
[June 19, 2025, 15:09:50 pm]

[Τεχνολογία Ηλεκτροτεχνικ...
by nectar
[June 19, 2025, 14:46:20 pm]

Ορκομωσία Εαρινού Εξαμήνο...
by Mr Watson
[June 19, 2025, 09:55:52 am]

Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by Katarameno
[June 18, 2025, 19:40:47 pm]

[ΣΗΕ ΙΙ] Γενικές απορίες ...
by chatzikys
[June 18, 2025, 19:26:00 pm]

Σιδηροδρομικό Δυστύχημα σ...
by Katarameno
[June 18, 2025, 18:22:39 pm]

[Μεταφορά και Διανομή ΗΕ]...
by tzortzis
[June 18, 2025, 07:55:05 am]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by chris_p30
[June 18, 2025, 00:45:33 am]

[Ψηφιακά Ολοκληρωμένα Κυκ...
by tzortzis
[June 17, 2025, 21:25:42 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by PAPARI69
[June 17, 2025, 20:59:13 pm]

[Γραφική] Λυμένα θέματα
by okanpala
[June 17, 2025, 18:56:22 pm]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Katarameno
[June 17, 2025, 14:25:00 pm]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by george14
[June 17, 2025, 12:08:25 pm]

[ΨEE] Γενικές απορίες και...
by Juror8
[June 17, 2025, 12:06:57 pm]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by RAFI
[June 16, 2025, 22:46:54 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 19:49:00 pm]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9965
Latest: Poli
Stats
Total Posts: 1426740
Total Topics: 31711
Online Today: 186
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 16
Guests: 121
Total: 137
pipitsenko
astakos1
chris_p30
LelisNiko
_Trob
alexiosmara
akoil
kkon
mpournaz
ioannisfa
Mr Watson
christina02
prizas
vaggelisx
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads
με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!
THMMY.gr > Forum > Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές και Τεχνικά Θέματα > Περί Υπολογιστών... > Software > Ήχος, Video, Ψηφιακή Φωτογραφία, Γραφικά (Mp3, DivX, ...) (Moderators: chatzikys, PolarBear) > MP3 απώλεια ποιότητας?
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 [2] 3 Go Down Print
Author Topic: MP3 απώλεια ποιότητας?  (Read 6171 times)
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: MP3 απώλεια ποιότητας?
« Reply #15 on: June 20, 2007, 00:18:59 am »

 Cheesy

Εγώ δε μπορώ να θεωρήσω ένα τραγούδι που δεν έχει καμια συχνότητα πάνω από 16 κίλο ίδιο με ένα που έχει.
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: MP3 απώλεια ποιότητας?
« Reply #16 on: June 20, 2007, 00:20:43 am »

 Wink

Αυτό είναι ένα κομμάτι κωδικοπιημένο με Lame 3.92 στα 128kbps. Όπως βλέπετε δεν υπάρχει ήχος πάνω από 16 κίλο.
Κανένα mp3 στα 128 δεν έχει πάνω από 16 κίλο.

Ακόμα και στα 192 κόβει ή αν το εξαναγκάσεις να μην κόψει, αραιώνει και πιο χαμηλά.

Έχω το ίδιο κομμάτι σε wave, mp3 στα 128, 192, 256 με lame, xing και fraunhofer. Με lame έχω και σοφιστικέ preset όπως to VBR --r3mix.

Κανένα δεν πλησιάζει το wave.
« Last Edit: June 20, 2007, 00:24:13 am by Larry_Flynt » Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
marauber
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 2353


Ι will forgive but I won't forget...


View Profile
Re: MP3 απώλεια ποιότητας?
« Reply #17 on: June 20, 2007, 00:30:06 am »

Quote from: Larry_Flynt on June 20, 2007, 00:18:59 am
Cheesy

Εγώ δε μπορώ να θεωρήσω ένα τραγούδι που δεν έχει καμια συχνότητα πάνω από 16 κίλο ίδιο με ένα που έχει.

Μα αυτό σου λέμε. Λόγω του ψυχοακουστικού φαινομένου, τέτοιες υψηλές συχνότητες δε θα γίνουν ακουστές όταν συνυπάρχουν με τόνους υψηλής έντασης σε συχνότητα που το αυτί σου ακούει με μεγάλη ευαισθησία. Εκτός και αν χρησιμοποείς encoder που ότι υπάρχει πάνω από 16KHz το κόβει αδιακρίτως, αυτό μπορεί όντως να γίνεται σε χαμηλά bitrates. Δες αυτό το ενδιαφέρον άρθρο από Wikipedia (This upper limit tends to decrease with age, most adults being unable to hear above 16 kHz). Θα συνειδητοποιήσεις ότι η διαφορά στις κυματομορφές δεν έχει καμία μα καμία σημασία. Υπάρχουν κάποια όρια ακουστότητας που κανένα ανθρώπινο αυτί δεν μπορεί να τα πιάσει (και τότε αναφερόμαστε σε transparency). Εκτός βέβαια αν εσύ κωδικοποιείς και για το σκυλάκι σου Grin
« Last Edit: June 20, 2007, 00:33:49 am by marauber » Logged

It never rains but it pours
-------------------------------------------------------
The Spartans do not ask how many but where they are
Sanctifier
Guest
Re: MP3 απώλεια ποιότητας?
« Reply #18 on: June 20, 2007, 00:31:33 am »

Στην ηλικια που ειμαι δεν ακουω πανω απο 16 ΚΗz ετσι και αλλιως. Cheesy
Επισης δες και αποκριση συχνοτητας των 10 € ηχειων σου. 
Logged
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: MP3 απώλεια ποιότητας?
« Reply #19 on: June 20, 2007, 00:35:29 am »

 Cheesy

Φτιάχνω tone στα 18,500 και τον ακούω.

Ακόμα και τα πιατίνια διαστρεβλώνονται.
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
bakeneko
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 7702


?


View Profile WWW
Re: MP3 απώλεια ποιότητας?
« Reply #20 on: June 20, 2007, 00:36:12 am »

Μπα δεν είμαι λάτρης του βινυλίου αλλά ότι έχει τύχει να ακούσω και σε βινύλιο και σε ψηφιακή μορφή μου έχει φανεί αισθητή η διαφορά. (χωρίς να έχω ασχοληθεί γενικά με βινύλιο ή να έχω ακούσει τότε για τις "φήμες" που λένε ότι έχει καλύτερη ποιοτητα).
Εννοείται sanctifier το cd δεν έχε 256 αλλά γύρω στα 1400 kbps. Εκτός αν εννοείς για το ότι υποτίθεται ότι δεν καταλαβαίνεις τη διαφορά το οποίο το λένε ήδη από τα 192. Δεν ξέρω εσείς που αμφιβάλλετε για τη διαφορά τι στυλ ακούτε ή κατά πόσο έχετε ασχοληθεί με το θέμα (μουσική), για το είδος πάντως που ακούω η διαφορά είναι αισθητή και η ακοή μου κάθε άλλο παρά βιονική είναι! Ας αφήσουμε τις θεωρίες και ας μιλήσουμε και λίγο πρακτικά δλδ. Το τεστ πάντως θα το κάνω κάποια στιγμη που θα έχω χρόνο.

ΥΓ Ελεος ρε αφήστε με να γράψω λ0λ
Logged

Sanctifier
Guest
Re: MP3 απώλεια ποιότητας?
« Reply #21 on: June 20, 2007, 00:38:22 am »

Quote from: Larry_Flynt on June 20, 2007, 00:35:29 am
Cheesy

Φτιάχνω tone στα 18,500 και τον ακούω.


Αυτα που ακους ειναι προιοντα ενδοδιαμορφωσης,
Μην μου κολλας και διαβαζω ακουστικη σημερα... Cheesy
Logged
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: MP3 απώλεια ποιότητας?
« Reply #22 on: June 20, 2007, 00:42:57 am »

Πετάξτε τα βιβλία και ελάτε σπίτι μου.

Προπαγάνδα!
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
Sanctifier
Guest
Re: MP3 απώλεια ποιότητας?
« Reply #23 on: June 20, 2007, 00:46:21 am »

Quote from: Rattlehead on June 20, 2007, 00:36:12 am

Εννοείται sanctifier το cd δεν έχε 256 αλλά γύρω στα 1400 kbps. Εκτός αν εννοείς για το ότι υποτίθεται ότι δεν καταλαβαίνεις τη διαφορά το οποίο το λένε ήδη από τα 192.


Και αλλοι λενε γυρω στα 160 kbps.
To θεμα ειναι οτι τα ορια ευαισθησιας της ακουστικης περιοχης παιζουν απο ατομο σε ατομο.
Αυτο σημαινει οτι αν δεν εισαι 15αρης και εχεις καταπονησει τα αυτια σου με δυνατους ηχους απο walkman, τις υψηλες συχνοτητες δεν τις καταλαβαινεις πια.
Logged
anonymous-root
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 8574


What do you want to troll today?


View Profile
Re: MP3 απώλεια ποιότητας?
« Reply #24 on: June 20, 2007, 02:35:05 am »

μου έχουν βγει τα μάτια!  Shocked


α) Στο μπ3 υπάρχει απώλεια συχνοτήτων κτλ. Με άλλα λόγια είναι υποδυέστερο του αρχικού wave. Είτε θέλετε να το παραδεχτείτε είτε όχι. Ο λάρρυ έδωσε 2 διαγράμματα ανάλυσης συχνοτήτων.

β) Ο ήχος είναι και ψυχοακουστικό φαινόμενο. Τον ήχο τον ακούμε, τον αισθανόμαστε. Παρατήστε τα μαθηματικά. Είναι καλά για μια πρώτη προσέγγιση, από κει και πέρα παίζει ρόλο ο ανθρώπινος παράγοντας.

γ) Οι λαμπάτοι ενισχυτές είναι κλάσης .- (μαραουμπερ, σε παρακαλώ μην ξαναπεις τπτ για τους λαμπάτους γιατί θα πλακωθούμε άγρια!  Cheesy Tongue)
Γιατί είναι κλάσης; Γιατί οι αρμονικές που παράγουν οι λυχνίες ακούγονται καλύτερα στο αυτί. Κάπου βέβαια είχα διαβάσει ότι με καθαρά μαθηματικά ο ήχος είναι ίδιος αλλά όπως είπα, παρατήστε τα μαθηματικά.

δ) Η απώλεια ποιότητας ενός μπ3 μπορεί να γίνει αντιληπτή καλύτερα με ακριβά (= καλής ποιότητας αναπαραγωγής) ηχοσυστήματα.
Α) Αναλογικό ενισχυτή με λυχνίες και κατάλληλα ηχεία.
Τα ηχεία των 10 ευρώ που έχουμε στα περισσότερα πισια δεν είναι ικανά να δείξουν τις απώλειες.


ε) Το σι - ντι έχει μέγιστο ρυθμό δειγματοληψίας 44100Hz (192000 Hz για το SACD)
Το βινύλιο δεν έχει τέτοιο περιορισμό  Wink


στ) τη διαφορά στον ήχο ανάμεσα σε ένα μπ3 και στο αρχικό wave δεν μπορείτε να την καταλάβετε κωδικοποιώντας τα σημερινά σαχλοτράγουδα.
Δοκιμάστε με κλασσική μουσική με πολλά όργανα.  Wink


ΑΥΤΑ!  Smiley
Logged
anonymous-root
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 8574


What do you want to troll today?


View Profile
Re: MP3 απώλεια ποιότητας?
« Reply #25 on: June 20, 2007, 02:38:58 am »

ΥΓ: αφήνοντας στην άκρη τις κυματομορφές, πάντα παίζει ρόλο το σύστημα αναπαραγωγής καθώς και οι κλιματικές συνθήκες.
Logged
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: MP3 απώλεια ποιότητας?
« Reply #26 on: June 20, 2007, 02:41:56 am »

Εσένα περίμενα!

 Hello
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
BOBoMASTORAS
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 6082


It just doesn't get any easier! It gets worse...


View Profile
deleted
« Reply #27 on: June 20, 2007, 03:10:58 am »

deleted
« Last Edit: June 14, 2015, 20:03:56 pm by BOBoMASTORAS » Logged

Της γενιάς μου βασιλιά,
μην κατέβεις τα σκαλιά.
Πιες αθάνατο νερό
να νικήσεις τον καιρό.

http://tools.ietf.org/html/rfc1149
The only reason we invent robots
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: MP3 απώλεια ποιότητας?
« Reply #28 on: June 20, 2007, 03:28:30 am »

A, τελικά είμαστε περισσότεροι! Γιούυυυπι!

2 μόνιτορ ηχεία αυτοενισχυόμενα των 300€ να βάλεις ξεβρακώνονται άνετα τα mp3.
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: MP3 απώλεια ποιότητας?
« Reply #29 on: June 20, 2007, 03:43:43 am »

Όπως και να έχει αυτό το τόπικ μου θύμισε τα παλια...

hydrogenaudio, r3mix, lame 3.93.1 ... ακόμα μάλλον αυτός είναι ο καλύτερος lame.
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
Pages: 1 [2] 3 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...