• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 17, 2025, 21:51:04 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 17, 2025, 21:51:04 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by Katarameno
[Today at 21:32:50]

[Ψηφιακά Ολοκληρωμένα Κυκ...
by tzortzis
[Today at 21:25:42]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by PAPARI69
[Today at 20:59:13]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by chris_p30
[Today at 19:46:54]

[Γραφική] Λυμένα θέματα
by okanpala
[Today at 18:56:22]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Katarameno
[Today at 14:25:00]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by george14
[Today at 13:58:20]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by tzortzis
[Today at 13:19:53]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by george14
[Today at 12:08:25]

[ΨEE] Γενικές απορίες και...
by Juror8
[Today at 12:06:57]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by RAFI
[June 16, 2025, 22:46:54 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 19:49:00 pm]

[ΘΤΠΑ] Γενικές απορίες κα...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 16:56:56 pm]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by _Trob
[June 16, 2025, 13:28:21 pm]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[June 16, 2025, 12:13:45 pm]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[June 16, 2025, 01:56:37 am]

[Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα -...
by nmpampal
[June 15, 2025, 06:43:15 am]

Το thmmy.gr στο instagram...
by Mr Watson
[June 15, 2025, 00:50:23 am]

[Λογισμός ΙΙ] Απορίες σε...
by el mariachi
[June 14, 2025, 20:47:07 pm]

ΠΡΟΣΟΧΗ στο ανέβασμα θεμά...
by tzortzis
[June 14, 2025, 16:54:08 pm]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9961
Latest: Poli
Stats
Total Posts: 1426698
Total Topics: 31710
Online Today: 242
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 65
Guests: 149
Total: 214
thegreekbaron
tzortzis
stefanoskal
rafa98p
Nikikouss
Zoe06
PolarBear
iakov
George_RT
Saint_GR
ThanosTheTT
cheinopor
Δημητρης Αξιμιωτης
ipapadog
chaniotism
chriskazakos
maik
Lazaros8585
Cloud Strife
glavdakis
kostas.de
zachard
Tolizz
ntinara
DimKaratzas
alexfot
m.renia
chatzisot
kkotsopo
mavropan
evangeliaap
Phlikon
Marihouan820
DimStyl
Tsomp
geo66
MarakiT
gpapmtb
rafail zisiadis
Ponan
cpapadd
pavlaras
pelopidt
Deviate
iodim
alexandros_and
kzmekos
soule
ntina
mpizos
george14
ganasto
Η ΤΡΑΠΟΥΛΑ ΤΟΥ ΠΑΠΠΟΥ ΜΟΥ
afroditi
apapathe
dirac1
_Stef
Katarameno
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
  Όταν ανεβάζουμε φωτογραφίες στις Ανακοινώσεις και Έκτακτα νέα, βάζουμε τη μεγαλύτερη πλευρά 400 (width=400 ή height=400 ). π.χ. [img height=400 (κλείνει η αγκύλη) 
THMMY.gr > Forum > Μαθήματα Βασικού Κύκλου > 2ο Εξάμηνο > Λογισμός ΙΙ (Moderators: chatzikys, tzortzis) > Συζήτηση για το Λογισμό ΙΙ
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 25 Go Down Print
Author Topic: Συζήτηση για το Λογισμό ΙΙ  (Read 54398 times)
ant
Guest
Re: Συζήτηση για το Λογισμό ΙΙ
« Reply #300 on: July 05, 2009, 23:09:37 pm »

Quote from: Errikos on July 05, 2009, 22:31:14 pm
Quote from: ant on July 05, 2009, 19:15:18 pm
ρε παιδια πατε πρωτα να δειτε τα γραπτα σας, να δειτε γραψατε τιποτα ή απλως γεμισατε σελιδες?

Αμα απλως γεμισατε σελιδες ε τι να κανουμε next time read better...
Αμα σας αδικησαν να αποκατασταθει η αδικια και οσο αφορα τη δυσκολια των θεματων ( και αν οντως χρειαζεται να ειναι τοσο δυσκολα τα θεματα ) να ερθει το θεμα σε καποια γσ

Πώς φαίνεται αυτός που πέρασε ε? ο υπεράνω  8)

εγω κουκλε θα παω να δω και το δικο μου... Οταν ξερω τι γραφω παω και το βλεπω ( πχ Κυκλωματα 1 δε θα παω δεν εγραψα τιποτα, δε θα γινω και ρομπα να ζηταω να περασω γραφοντας μπουρδες )

Και αυτα που γραφω ισχυουν ειτε περασα ειτε δεν περασα... comprendes amigo?
Logged
Fosa
Θαμώνας
****
Posts: 476



View Profile
Re: Συζήτηση για το Λογισμό ΙΙ
« Reply #301 on: July 06, 2009, 01:01:09 am »

Quote from: supermodified on July 05, 2009, 22:42:02 pm
(Προσοχή: ακολουθούν 1200 λέξεις... Sorry!)

Θα στεναχωρήσω ενδεχομένως αρκετούς κι οι περισσότεροι ίσως πουν ότι λέω βλακείες. Όμως για τους 2-3 που θα πουν "ρε μπας κι έχει δίκιο;", το χώσιμο που ίσως ακούσω θα αξίζει.

Είμαι παλιότερο έτος κι είναι νομίζω η 3η φορά που το δίνω σοβαρά (είχα πάει και 1-2 φορές για να δω τα θέματα). Την πρώτη είχα δοκιμάσει με Γκαρούτσο και είχα πάρει 4, τη δεύτερη πιο πολύ με βιβλίο αλλά δεν προλάβαινα να διαβάσω όσο ήθελα και (λογικότατα) απέτυχα.

Μπορώ να καταλάβω την αγανάκτηση που έχετε με το μάθημα εσείς τώρα (τεράστια ύλη, πώς κόβονται τόσο πολλοί, κάτι δεν πάει καλά με τα θέματα προφανώς, κτλ.) γιατί κάποτε τους ίδιους προβληματισμούς είχα κι εγώ. Επιτρέψτε μου να πω ότι μάλλον τους είχα και σε μεγαλύτερο βαθμό από πολλούς εδώ, γιατί και πέρυσι ήμασταν πολλοί που απορούσαμε στο forum με την κατάσταση αυτή, και τελικά όταν επισκεφτήκαμε τον Κάππο στο γραφείο του το χειμώνα μαζευτήκαμε μόλις 5-6 άτομα.

Έφυγα από εκείνη τη συνάντηση προβληματισμένος γιατί έβλεπα ότι αδυνατούσαμε να πείσουμε τον Κάππο ότι αυτά που πιστεύουμε εμείς είναι και τα σωστά. Θυμάμαι ότι μας είχε πει πως όποιος παρακολουθεί τις παραδόσεις τακτικά και δεν το αφήνει δέκα μέρες πριν τις εξετάσεις, πετυχαίνει. Ήμουν αρκετά σκεπτικός όταν το άκουσα αυτό, εξακολουθώντας να πιστεύω ότι ακόμα και η τακτική παρακολούθηση στο μάθημα αυτό δε θα έλυνε το πρόβλημα. Ώστοσο όταν ήρθε το θερινό εξάμηνο, επειδή ήθελα να ξεμπερδεύω, αποφάσισα να ακολουθήσω τη συμβουλή και να παρακολουθήσω το μάθημα σοβαρά.

Συμφωνούμε καταρχήν ότι ήμουν πολύ τυχερός που δεν είχα την Κωνσταντινίδου γιατί δεδομένα δεν είναι καλή στις παραδόσεις (understatement of the year?). Είχα Κανάκη (στον οποίο κανονικά χρειάζεται να δωθούν περισσότερες ώρες για το κομμάτι της ύλης που καλείται να καλύψει), Ρόθο & Κάππο.

Για να μην μακρηγορώ, όποιος παρακολούθησε τους δύο τελευταίους μόνο έπαιζε με τα 5 από τα 6 θέματα. Μπορούσες να μην ανοίξεις καν το πορτοκαλί και τα δεσμευμένα ακρότατα τα είχες 100% (1 θέμα). Το θέμα με τα όρια ολοκλήρωσης σε συστήματα συντεταγμένων το είχες σε μεγάλο βαθμό, όχι όμως 100% (προσπαθώ να'μαι αντικειμενικός όσο μπορώ... κάναμε τέτοια στην αίθουσα αλλά νομίζω εδώ ότι ήταν απαραίτητο να εξασκηθείς και μόνος σου σε θέματα τέτοιου τύπου, για να γίνει πλήρως κατανοητή η λογική τους). Όμως ο Ρόθος το έλεγε και το ξανάλεγε ότι τέτοιο θέμα θα βάλει. Και γενικά, δε νομίζω κανείς να έχει παράπονο -- και ασκήσεις δούλεψε στις παραδόσεις, και πολύ πρόθυμος να σε βοηθήσει ακόμα και μέσω email σε τυχόν προβλήματα σου με ασκήσεις ήταν, και στο τέλος έβαλε για θέματα ό,τι μας είχε πει.

Σε ότι αφορά τα θέματα του Κάππου, πριν πω το πόσα είχες από τα 3 θέματα επιτρέψτε μου την εξής εισαγωγή:

Ο άνθρωπος μας είπε ότι καλυπτόμαστε από τις σημειώσεις του. ΟΚ ενδεχομένως θα μπορούσε να’χε επιμείνει από την αρχή σ’αυτό (για να’μαι δίκαιος δε θυμάμαι αν το έκανε, κι απλά εγώ δεν το’χα προσέξει) κι έτσι θα’χα γλυτώσει και τις εβδομάδες που έφαγα τον Μαϊο διαβάζοντας ένα μεγάλο κομμάτι του μπλε (που εν τέλει δε με βοήθησαν στο ελάχιστο και μου κόστισαν κι άλλο ένα μάθημα που ήθελα να δώσω). Αλλά αυτό που μετρά στην τελική είναι ότι με το τέλος των παραδόσεων του, ήξερες ότι με τις σημειώσεις του ήσουν καλυμμένος. Είναι κάτι που έγραψε και στο Blackboard (οπότε ακόμα κι αν δεν πατούσες στο μάθημα δεν μπορείς να πεις ότι δεν το ήξερες), είναι κάτι που είχα επαναλάβει κι εγώ στο thread που συζητούσαμε για ασκήσεις σχετικές με μάθημα. Αν εσείς επιμένετε να τον αγνοείτε (ιδίως από τη στιγμή που --αν θέλετε να το προσεγγίσουμε μπακαλίστικα-- ο άνθρωπος μας αντιπροτείνει 120 σελίδες κόντρα στις 600 του μπλε), μάλλον πρέπει (1) να αναθεωρήσετε τις απόψεις σας γενικότερα και (2) να τσεκάρετε εαυτόν για τυχόν μαζοχιστικές τάσεις ειδικότερα. Επομένως δεν ξέρω πλέον πόσο στέκει το επιχείρημα της ύλης των 1100 σελίδων.

Μετά από αυτήν την εισαγωγή, καταλαβαίνει κανείς ότι έχοντας διαβάσει τις σημειώσεις του Κάππου είχε και τα 3 θέματα.

Μάλιστα αν διαχειριζόμουν σωστότερα το χρόνο μου κατά την εξέταση (πήγα πρακτικά άυπνος και το μη καθαρό μυαλό είχε ως αποτέλεσμα να εξηγώ το 4ο θέμα σε περισσότερο από μια σελίδα και για περισσότερο χρόνο απ’όσο έπρεπε... εγκληματικό, το ξέρω), είμαι σχεδόν βέβαιος πως θα έλυνα και τα 3 θέματα. Το 6ο το ‘βγαλα σε 10 μόλις λεπτά, το 5ο λόγω χρόνου δεν πρόλαβα καν να το αγγίξω αν και ήξερα πώς θα λυθεί. (Υπόψιν, ήμουν ομάδα Β.)

Δεν είναι υπερβολή να πω ότι αν δε διάβαζα καθόλου την τελευταία εβδομάδα (οπότε και ασχολήθηκα με τα του Κανάκη στο πορτοκαλί) και πήγαινα απλά με αυτά που είχα παρακολουθήσει και διαβάσει από Ρόθο και Κάππο σε όλο το εξάμηνο θα έγραφα ακριβώς τα ίδια.

Έχω ακούσει αρκετούς να σχολιάζουν αρνητικά τις σημειώσεις του Κάππου... η θεωρία που έχω για αυτό είναι ότι διαβάζουν το 1ο κεφάλαιο, κάπου εκεί χάνονται και επιστρέφουν στο μπλε βιβλίο. Το 1ο κεφάλαιο σίγουρα δεν είναι και το δικό μου αγαπημένο... δεν μπορώ να εξηγήσω ακριβώς γιατί, αλλά νομίζω ότι 4-5 παραδείγματα επιπλέον θα ήταν ίσως μια καλή προσθήκη. Είναι εύκολο να χαθείς όταν μιλάς για n διαστάσεις στο ένα πράγμα, m στο άλλο, ξανά n στο άλλο, κ.ο.κ. για 2-3 σελίδες και μετά να αναρρωτιέσαι τελικά ποιο είναι ποιο. Αν εξαιρέσω την τελευταία μιάμιση σελίδα του 1ου κεφαλαίου και την αναφορά στο δυϊσμό που γίνεται στο 4ο κεφάλαιο (που τίποτα από τα δύο δε χρειάζεται και αυτό όσοι παρακολουθούν στις παραδόσεις το αντιλαμβάνονται), οι σημειώσεις είναι πολύ καλές.

Η γεωμετρική ερμηνεία των πραγμάτων στην οποία επιμένει ο Κάππος αποδεικνύεται ότι είναι σωστή προσέγγιση. Αν ξεπεράσουμε τη δική μας νοοτροπία που λέει “δώσε μου τον τύπο, πες μου πώς να υπολογίζω π.χ. την περιστροφή και κάνε μου και κάποιες ασκήσεις για εξάσκηση και το’χουμε” και αντ’αυτού πούμε “κάτσε να προσπαθήσουμε να παρακολουθήσουμε το μάθημα με τον τρόπο με τον οποίο διδάσκεται, ακόμα κι αν στην αρχή μας ξενίζει λίγο”... θα δούμε ότι τα πράγματα γίνονται πολύ πιο εύκολα.

Θα έρθει η ώρα των εξετάσεων και --αν έχετε πιάσει τη γεωμετρική ερμηνεία των όσων διδάσκει ο Κάππος-- δε θα σας αγχώσει κανένα από τα θέματά του, ακόμα κι αν στην πρώτη ανάγνωσή τους σκέφτεστε ότι δεν έχετε έτοιμη την απάντηση. Αν βάλετε κάτω αυτά που ξέρετε, θα τη βρείτε. (Δεν θεωρητικολογώ, έτσι ακριβώς συνέβη και στην περίπτωσή μου.)

Αυτά. (Να περιμένω να συνεννοηθείτε για να με λιθοβολήσετε ομαδικώς την επόμενη φορά που θα κατέβω σχολή;)

Έγραψα πολλά, αλλά επειδή έχω ζήσει και τις δύο πλευρές του νομίσματος νομίζω ότι η άποψή μου έχει λόγο ύπαρξης. Ενδεχομένως να ακούσω αρκετά μετά απ’αυτό το κείμενο (το πρώτο που φαντάζομαι θα γίνει θα’ναι να βαφτιστώ ως εξαίρεση, “τυχερός”, ή απλά ο τύπος που πάει να βγάλει γενικό επιμύθιο από την ειδική περίπτωση του) -- όλα δεκτά, ίσως και αληθή.

Τουλάχιστον, είτε δέχεστε αυτά που λέω είτε όχι (και πάλι: τελείως θεμιτά και λογικά και τα δύο ενδεχόμενα), έχετε κατά νου ότι με το μάθημα ξεμπέρδεψα και ο μόνος λόγος που έκατσα και τα έγραψα όλα αυτά είναι μπας και μπορέσω να βοηθήσω και άλλα παιδιά να κάνουν το ίδιο.

Καλή τύχη!
Για να είμαι ειλικρινής διάβασα μέχρι τη μέση.Νταξει δν έχεις κ άδικο σαυτα π λες αλλά θα ξαναπώ κάτι π έχω ξαναπεί.Λες ότι δν πρέπει να σκεφτόμαστε "δώσε μ τον τύπο κ να τον εφαρμόσω" αλλά να κατανούμε τι συμβαίνει γεωμετρικά και την κάθε λεπτομέρεια.Αυτό μήπως έπρεπε να το γράψεις σε forum του μαθηματικού?Ο ρόλος του μηχανικού δν είναι να εφαρμόζει τη γνώση?Γτ να μην κάνουμε αυτό δλδ κ να πρέπει να αποδεικνύουμε κ να μαθαίνουμε το καθε τι?Κ νταξει διάβασα κ τις σημειώσεις του Καππου αλλα κ πάλι δν έγραψα...θα μ πεις δν τις διάβασα καλά.Πάντως δν πιστεύω ότι είναι σωστή η τόσο μεγάλη δυσκολία σε ένα μάθημα μαθηματικών.
Logged
Niels
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 2358


View Profile
Re: Συζήτηση για το Λογισμό ΙΙ
« Reply #302 on: July 06, 2009, 01:18:01 am »

Να σας πω πως πέρασα κι εγώ? Παράτησα όλα τα μαθήματα στη μέση του 6μήνου για να διαβάσω μόνος μου. Το Λογισμό τον πιλάτευα 17 μέρες. Μια βδομάδα το ένα άλλη μία τ άλλο, Και τις άλλες τρέις μέρες ένα συμμάζεμα για να θυμάμαι ένα γενικό νόημα. Το αποτέλεσμα ήταν ένα τάληρο, πολύ ικανοποιητικό για το διάβασμα που είχα κάνει. Πριν πάω να δώσω, αλλά και αφού έδωσα περίμενα 5 ή 6. Τελικά πήρα 5. Η συμβουλή μου για όποιον θέλει να το περάσει(ανεξαρτήτως βαθμού) είναι αυτό το συμμάζεμα για το οποίο μίλησα τις τρεις τελευταίες μέρες. Χωρίς αυτό θα έγραφα μηδέν. Ούτε 1 ούτε δύο. ΜΗΔΕΝ. Αυτά
Logged
Sonic
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 148


View Profile
Re: Συζήτηση για το Λογισμό ΙΙ
« Reply #303 on: July 06, 2009, 01:40:37 am »

και πως θα εκανες συμμαζεμα αν δεν ειχες να συμμαζεψεις αυτα που μαζευες 2 βδομαδες Cheesy..? Roll Eyes
Logged
ΡΕΣΑΛΤΟ
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 797


Ειμαστε μαζοχιστές.....


View Profile
Re: Συζήτηση για το Λογισμό ΙΙ
« Reply #304 on: July 06, 2009, 01:46:47 am »

 Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin
Logged

Όσες κι αν χτίζουν φυλακές
κι αν ο κλοιός στενεύει
ο νους μας είναι αληταριό
που όλο θα δραπετεύει
ant
Guest
Re: Συζήτηση για το Λογισμό ΙΙ
« Reply #305 on: July 06, 2009, 01:47:59 am »

Quote from: Sonic on July 06, 2009, 01:40:37 am
και πως θα εκανες συμμαζεμα αν δεν ειχες να συμμαζεψεις αυτα που μαζευες 2 βδομαδες Cheesy..? Roll Eyes

σωστοοοοος!!!

Σημειωτεον οτι στην τρεχουσα εξεταστικη της Ξανθης ( μονο μια φορα εγινε ομως, και μαλλον δε θα ξαναγινει... ) εδωσαν το αντιστοιχο μαθημα με ανοιχτες σημειωσεις... " Δωρακι " του καθηγητη γιατι κατεβαινει για καποιο αξιωμα ή φευγει και παιρνει αλλος το μαθημα, δεν ξερω ακριβως...
Logged
galletti
Guest
Re: Συζήτηση για το Λογισμό ΙΙ
« Reply #306 on: July 06, 2009, 01:54:18 am »

δεν ξερω κατα ποσο βοηθα στη δ.αναλυση.......
Logged
Anastacia
Θαμώνας
****
Posts: 331


λευτεριά στους Μουργόλυκους


View Profile
Re: Συζήτηση για το Λογισμό ΙΙ
« Reply #307 on: July 06, 2009, 01:54:58 am »

Quote from: Fosa on July 06, 2009, 01:01:09 am
Ο ρόλος του μηχανικού δν είναι να εφαρμόζει τη γνώση?

Ο ρόλος του μηχανικού είναι να μπορεί να σκεφτεί και να ΔΩΣΕΙ λύσεις. Και με εφαρμογή τύπων δεν μπορεί να το καταφέρει. Η γεωμετρική ερμηνεία (επειδή αναφέρθηκε) είναι ακριβώς αυτό που ζητάμε. Σου δείχνει πόσο τρομερά είναι τα μαθηματικά. Και θα σε βοηθησεί να κατανοησείς και το αντίστοιχο φυσικό φαινόμενο αργότερα. Δεν καταλαβαίνω αυτό το κόλλημα με τις "πρακτικές" ασκήσεις (δεν καταλαβαίνω καν τι σημαίνει αυτό). Ίσα ίσα γιατί να λυσσάμε για τύπους κ πράξεις? Το ζουμί δεν μας ενδιαφέρει?

Ήμαρτον με το λογισμό. Τα 'χω πει κ ξαναπεί.
Ο supermodified έχει απόλυτο δίκιο. Νομίζω πως είστε λάθος αν γκρινιάζετε για το περιεχόμενο του μαθήματος ή τον τρόπο που διδάσκεται. Το μέγεθος από την άλλη είναι ένα πρόβλημα (οι διάφορες λύσεις έχουν συζητηθεί, δεν χρειάζεται να αναλωθώ σ' αυτό).

Και επειδή κ εγώ το έζησα πέρσι, με παρακολούθηση, σημειώσεις (δικές μου, δεν είχαμε εμείς ολοκληρωμένες σημειώσεις του Κάππου), διάβασμα μες το εξάμηνο κ 3 μέρες πριν το δώσω επανάληψη, ήξερα όλα τα θέματα. Ίσως βοήθησε το κ το ότι μου αρέσουν τα μαθηματικά. Και όχι, δεν μου ξέσκισε την εξεταστική (έδωσα κ πέρασα άλλα 4 μαθήματα, εκ των οποίων το 1 ήταν οι διαφορικές - εντάξει 5 δεν είναι πολλά, αλλά τόσα δίνω κάθε φορά). Κ είμαι και παιδί που τρέχει για πολλά κ διάφορα.
Logged

αυτόνομη παρέμβαση στους ηλ-μηχ: http://aphm.espivblogs.net/
συνέλευση για το κόστος φοίτησης: http://synkosfoi.espivblogs.net/

δυστοπία: http://dystopiarap.wordpress.com/
Social_waste
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1917



View Profile
Re: Συζήτηση για το Λογισμό ΙΙ
« Reply #308 on: July 06, 2009, 02:04:15 am »

αρα το συμπερασμα ειναι οτι δεν παρακολουθουσε κανεις?
και αν καποιος παρακολουθουσε γιατι δεν πηρε σχεδον κανεις
πανω απο 6?
(οχι οτι επικροτω τα "ελεος δεν ειμαστε μαθηματικοι, γιατι δεν μας βαζει την προσθεση?"
αλλα νομιζω ειναι σαφες οτι κατι λαθος εχει το μαθημα, και ο καπος δεν φαινεται προθυμος
να κινηθει ο ιδιος για να το αλλαξει.)
Logged

Vive le son
D'l'explosion!
Anastacia
Θαμώνας
****
Posts: 331


λευτεριά στους Μουργόλυκους


View Profile
Re: Συζήτηση για το Λογισμό ΙΙ
« Reply #309 on: July 06, 2009, 02:24:07 am »

Quote from: Social_waste on July 06, 2009, 02:04:15 am
αρα το συμπερασμα ειναι οτι δεν παρακολουθουσε κανεις?

Έχεις δίκιο. Με έχει απασχολήσει πάρα πολύ αυτό κ δεν μπορώ να καταλήξω.

Κρίνοντας από μένα μου φαίνεται ότι λειτουργεί η παρακολούθηση θετικά (όχι παντού εννοείται). Στην περίπτωση του λογισμού ειδικά, λυτρωτικά! Βόηθησε στο να μπω σε μια νοοτροπία σκέψης που με τίποτα δε θα μου την έδινε το μπλε βιβλίο κ αυτό είχε ευχάριστες συνέπειες κ στην εξεταστική κ σε άλλα μαθήματα. Κ επιπλέον δεν είμαι κ καμιά διάνοια για να μου φαίνονται φυσιολογικά αυτά που σε άλλους φαντάζουν ακατόρθωτα. Γι' αυτό δυσκολεύομαι να καταλάβω.

Από την άλλη υπάρχει αυτή η τεράστια αποτυχία, την όποια εν μέρει δικαιολογώ από τη δυσκολία του μαθήματος, τον όγκο της ύλης κ την απούσια παρακολούθησης (κ τη γενικότερη αρνητική αντιμετώπιση του μαθήματος). Α, κ του διαβάσματος της τελευταίας βδομάδας. Βάλε ότι είναι κ πρώτο έτος. Αλλά κ πάλι κάτι δεν πάει καλά με τα νούμερα.

Τα θέματα θα μπορούσαν να είναι πιο λίγα, για να μπορεί κ αυτός που δεν το έχει νιώσει τρελά να το σκεφτεί εκείνη την ώρα. Η διαφορετική νοοτροπία όμως εμένα μου φαίνεται θετική. Κ από τα παραπάνω το μόνο που δεν διορθώνεται από μας άμεσα είναι ο όγκος της ύλης. Για τα υπόλοιπα κάτι μπορείς να κάνεις.
« Last Edit: July 06, 2009, 02:28:22 am by Anastacia » Logged

αυτόνομη παρέμβαση στους ηλ-μηχ: http://aphm.espivblogs.net/
συνέλευση για το κόστος φοίτησης: http://synkosfoi.espivblogs.net/

δυστοπία: http://dystopiarap.wordpress.com/
pandora
Καταστραμμένος
********
Gender: Female
Posts: 6443


madness


View Profile
Re: Συζήτηση για το Λογισμό ΙΙ
« Reply #310 on: July 06, 2009, 11:24:57 am »

Είναι και το άλλο... υπάρχει μεγάλη δυσκολία να παρακολουθήσεις κάποιον που δεν κάνει καλό μάθημα.
Για παράδειγμα, για μένα Κανάκης - Ρόθος δύσκολα παρακολουθούνται, γενικά η παρακολουθηση πρέπει να "έχει να σου δώσει" για να τη συνεχίσεις, δλδ να επικοινωνείς με το στυλ του καθηγητή.

Αλλά αυτό βέβαια είναι υποκειμενικό.
Προσωπικά έχω περάσει μάθημα του τομέα μου 8ου εξαμήνου που οι πάντες λάτρευαν να παρακολουθούν τον καθηγητη, ο συγκεκριμένος εμένα όμως δε μου μετέδιδε τίποτα (πέρα από υπνηλία  Tongue) , παρόλα αυτά περάστηκε (με διπλάσιο διάβασμα βέβαια από άλλους που τους βοήθησε η παρακολούθηση, και με τη δεύτερη..)

Logged
Niels
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 2358


View Profile
Re: Συζήτηση για το Λογισμό ΙΙ
« Reply #311 on: July 06, 2009, 12:59:26 pm »

Quote from: Sonic on July 06, 2009, 01:40:37 am
και πως θα εκανες συμμαζεμα αν δεν ειχες να συμμαζεψεις αυτα που μαζευες 2 βδομαδες Cheesy..? Roll Eyes

Αυτό που εννοούσα είναι πως δεν αρκεί να βγάλεις την ύλη. Χρειάζεται να τα τακτοποιήσεις και μες στο κεφάλι σου, γιατί είναι πολλά και τα ξεχνάς 8)
Logged
chaos
Guest
Re: Συζήτηση για το Λογισμό ΙΙ
« Reply #312 on: July 06, 2009, 13:31:12 pm »

Quote from: Anastacia on July 06, 2009, 02:24:07 am
Έχεις δίκιο. Με έχει απασχολήσει πάρα πολύ αυτό κ δεν μπορώ να καταλήξω.
Μήπως αυτοαναιρείσαι?
« Last Edit: July 06, 2009, 13:33:30 pm by chaos » Logged
chaos
Guest
Re: Συζήτηση για το Λογισμό ΙΙ
« Reply #313 on: July 06, 2009, 13:32:31 pm »

Quote from: Anastacia on July 06, 2009, 02:24:07 am
Για τα υπόλοιπα κάτι μπορείς να κάνεις.
Όπως δηλαδή?
Logged
chaos
Guest
Re: Συζήτηση για το Λογισμό ΙΙ
« Reply #314 on: July 06, 2009, 13:42:17 pm »

Quote from: Anastacia on July 06, 2009, 01:54:58 am
Ο ρόλος του μηχανικού είναι να μπορεί να σκεφτεί και να ΔΩΣΕΙ λύσεις. Και με εφαρμογή τύπων δεν μπορεί να το καταφέρει. Η γεωμετρική ερμηνεία (επειδή αναφέρθηκε) είναι ακριβώς αυτό που ζητάμε. Σου δείχνει πόσο τρομερά είναι τα μαθηματικά. Και θα σε βοηθησεί να κατανοησείς και το αντίστοιχο φυσικό φαινόμενο αργότερα. Δεν καταλαβαίνω αυτό το κόλλημα με τις "πρακτικές" ασκήσεις (δεν καταλαβαίνω καν τι σημαίνει αυτό). Ίσα ίσα γιατί να λυσσάμε για τύπους κ πράξεις? Το ζουμί δεν μας ενδιαφέρει?
Ίσως βοήθησε το κ το ότι μου αρέσουν τα μαθηματικά. Και όχι, δεν μου ξέσκισε την εξεταστική (έδωσα κ πέρασα άλλα 4 μαθήματα, εκ των οποίων το 1 ήταν οι διαφορικές - εντάξει 5 δεν είναι πολλά, αλλά τόσα δίνω κάθε φορά). Κ είμαι και παιδί που τρέχει για πολλά κ διάφορα.
Και αυτές τις λύσεις θα τις δώσει με θεωρίες? Γιατί εγώ ξέρω ότι όταν σου ζητούνν ένα ηλεκτρολογικό σχέδιο, βάζεις κάτω τύπους και θεωρίες και δίνεις αποτελέσματα! Όταν σου ζητούν στα Η/Μ Πεδία να βρείς διάφορα βάζεις κάτω τύπους και δίνεις αποτελέσματα! Όταν σχεδιάζεις συστήματα αυτομάτου ελέγχου βάζεις κάτω τύπους και παίρνεις αποτελέσματα! Εφαρμόζεις μεθοδολογίες με τύπους!!!!! Και όταν τα θέματα είναι τόσα φυσιολογικό νομίζω να σου ξεφύγει ένα +/- και να πάνε όλα @@@@@! Και ακόμα δεν νομίζω ότι κάποιος που μπήκε στη σχολή σιχαίνεται τα μαθηματίκα! Αλλά απο την άλλη ήθελε να γίνει ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ και όχι μαθηματικός!
Logged
Pages: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 25 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...