• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
December 19, 2025, 14:28:36 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
December 19, 2025, 14:28:36 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by tartoufos
[Today at 04:12:19]

Απορίες σχετικά με την εξ...
by tony stank
[December 18, 2025, 23:15:28 pm]

Των συνειρμών το παίγνιο....
by tartoufos
[December 18, 2025, 17:32:09 pm]

[Μεταφορά και Διανομή ΗΕ]...
by chatzikys
[December 18, 2025, 16:50:50 pm]

Τα δύο πρόσωπα του Γιάννη...
by Elliot Alderson
[December 18, 2025, 13:24:33 pm]

ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΑΦΙΕΡΩΣΕΙΣ...
by tartoufos
[December 18, 2025, 01:25:35 am]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by chatzikys
[December 17, 2025, 20:07:35 pm]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by Διάλεξις
[December 17, 2025, 12:04:06 pm]

[ΟΔΕ] Γενικές απορίες,ασκ...
by Nikos_313
[December 16, 2025, 23:14:18 pm]

[Στοχαστικά Σήματα και Δι...
by Nikos_313
[December 16, 2025, 23:12:27 pm]

πώληση παλμογράφου και πο...
by botrinis
[December 16, 2025, 21:59:34 pm]

Ρώτα κάτι τον επόμενο
by tartoufos
[December 16, 2025, 21:54:47 pm]

Υποτιμημένες για εσάς ται...
by tartoufos
[December 16, 2025, 12:28:56 pm]

Αναγνωριση μαθηματων
by The Web
[December 15, 2025, 12:33:40 pm]

Αιτήσεις ορκωμοσίας επανα...
by Elliot Alderson
[December 14, 2025, 15:18:37 pm]

Δυσκολία με την Φυσική στ...
by Mr Watson
[December 13, 2025, 22:37:02 pm]

Υποβολή αιτήσεων Erasmus+...
by PolarBear
[December 13, 2025, 21:01:46 pm]

Η μάστιγα των Ρευματοκλοπ...
by chatzikys
[December 13, 2025, 09:53:40 am]

Ανοίξαν οι αιτήσεις για Π...
by Διάλεξις
[December 11, 2025, 15:46:21 pm]

[Τηλεπικοινωνιακά Συστήμα...
by PolarBear
[December 11, 2025, 12:40:04 pm]
Στατιστικά
Members
Total Members: 10245
Latest: Papakas
Stats
Total Posts: 1429586
Total Topics: 31878
Online Today: 593
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 07:47:49 am)
Users Online
Users: 12
Guests: 239
Total: 251
cfermel
cmastroy
Nekt
kakousios
Saint_GR
femanak
botrinis
kkon
Pcsc
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Για οποιοδήποτε πρόβλημα με register/login, στείλτε email στο contact@thmmy.gr.
THMMY.gr > Forum > Χαλαρή συζήτηση - κουβεντούλα > Διάφορα > Συγκοινωνίες και Μέσα Μεταφοράς (Moderators: Nikos_313, chatzikys, Tasos Bot) > Τροχαία...
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 2 [3] Go Down Print
Author Topic: Τροχαία...  (Read 8277 times)
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: Τροχαία...
« Reply #30 on: April 29, 2007, 14:37:15 pm »

Οι πεζοί πρέπει να υπακούν και αυτοί τη σηματοδότηση.
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
oasis
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 677


we're all part of the masterplan..


View Profile
Re: Τροχαία...
« Reply #31 on: April 29, 2007, 14:39:06 pm »

Για την πτηση του ΤΤ φταει η αεροπορικη εταιρεια Volkswagen..
αφου δεν μπηκε σε τροχια παλι καλα..
Logged
Verminoz
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 8236


I smoke my friends down to the filter


View Profile WWW
Re: Τροχαία...
« Reply #32 on: April 29, 2007, 15:06:36 pm »

Quote from: Grecs on April 29, 2007, 14:30:30 pm
Εγω δεν οδηγαω αλλα ως πεζος θα πω τον πονο μου. Σε ενα προσφατο ταξιδι στην βαρκελωνη εντυπωση μου εκανε πως οταν ενας πεζος θελει να περασει απεναντι σε ενα δρομο ο οδηγος που ερχεται σταματαει ΠΑΝΤΑ ακομα και αν το φαναρι ειναι πρασινο για αυτον . Εδω γινεται το αντιθετο σε βλεπουν να θες να περασεις οχι μονο δε σταματανε αλλα επιταχυνουν κιολας αν προσπαθησεις να το επιχειρησεις και εισπραττεις και τα γαλλικα. 

Έχεις απόλυτο δίκιο. Πρέπει να παραδεχτείς όμως ότι οι Έλληνες δεν έχουμε κυκλοφοριακή παιδεία ούτε ως πεζοί. Οι νόμοι δεν ισχύουν λιγότερο για τους πεζούς. Στην Γερμανία, στην Ισπανία και σε άλλες χώρες μπορεί να σταματάνε οι οδηγοί αν πας να περάσεις τον δρόμο αλλά στις χώρες αυτές κανένας πεζός δεν πρόκειται να πάει να περάσει τον δρόμο από σημείο που δεν έχει διάβαση.
Αυτό που δεν καταλαβαίνουν οι περισσότεροι είναι ότι δεν πρόκειται περί νομιμότητας ούτε τίποτα άλλο, αφορά πρώτα πρώτα την ίδια τους την ζωή και την σωματική ακεραιότητα. Ως οδηγός αλλά και ως πεζός έχω δει ανθρώπους να κάνουν κινήσεις μέσα στον δρόμο που θα μπορούσαν κάλλιστα να χαρακτηριστούν ως απόπειρες αυτοκτονίας. Από τότε που άρχισα να οδηγάω άρχισα να περπατάω καλύτερα και πιο προσεκτικά στους δρόμους...
Logged



Englab - Open source scientific/engineering platform
Rebetologion - Contemporary/Experimental


Κακούργα ύπαρξις!
Wade
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 5795



View Profile WWW
Re: Τροχαία...
« Reply #33 on: April 29, 2007, 15:17:52 pm »

Εγώ πιστεύω πως και από τις δύο πλευρές η συμπειφορά δεν είναι καλή.  Αλλά μήπως για τη συμπεριφορά των πεζών υπάρχει μερίδιο ευθύνης από τους οδηγούς που, ουσιαστικά με τον τρόπο που συμπεριφέρονται, αναγκάζουν τους πεζούς να προβούν σε βεβιασμένες και επικίνδυνες ενέργειες για να περάσουν ένα δρόμο;  Δηλαδή όταν περιμένεις σε διάβαση πεζών και περνάνε 50 αυτοκίνητα, ενώ το μόνο που σταματάει είναι της σχολής οδηγών που δίνει εξετάσεις, αυτό δεν πρέπει να μας προβληματίζει;
Logged

Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: Τροχαία...
« Reply #34 on: April 29, 2007, 15:21:14 pm »

Quote
Ως οδηγός αλλά και ως πεζός έχω δει ανθρώπους να κάνουν κινήσεις μέσα στον δρόμο που θα μπορούσαν κάλλιστα να χαρακτηριστούν ως απόπειρες αυτοκτονίας. Από τότε που άρχισα να οδηγάω άρχισα να περπατάω καλύτερα και πιο προσεκτικά στους δρόμους...



Quote from: Wade on April 29, 2007, 15:17:52 pm
Εγώ πιστεύω πως και από τις δύο πλευρές η συμπειφορά δεν είναι καλή.  Αλλά μήπως για τη συμπεριφορά των πεζών υπάρχει μερίδιο ευθύνης από τους οδηγούς που, ουσιαστικά με τον τρόπο που συμπεριφέρονται, αναγκάζουν τους πεζούς να προβούν σε βεβιασμένες και επικίνδυνες ενέργειες για να περάσουν ένα δρόμο;  Δηλαδή όταν περιμένεις σε διάβαση πεζών και περνάνε 50 αυτοκίνητα, ενώ το μόνο που σταματάει είναι της σχολής οδηγών που δίνει εξετάσεις, αυτό δεν πρέπει να μας προβληματίζει;

Είναιο ήλιος και η θάλασσα,
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
Pages: 1 2 [3] Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...