• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
October 21, 2025, 07:45:24 am

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
October 21, 2025, 07:45:24 am

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
[ΥΜΕΣ] Γενικές απορίες,ασ...
by Nikos_313
[Today at 00:28:52]

[Τομέας Ηλεκτρονικής] Μαθ...
by Nikos_313
[Today at 00:26:51]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by Nikos_313
[October 20, 2025, 22:51:20 pm]

[Αρχιτεκτονική Υπολογιστώ...
by el mariachi
[October 20, 2025, 22:07:29 pm]

[ΣΗΕ Ι] Γενικές απορίες κ...
by Διάλεξις
[October 20, 2025, 21:41:40 pm]

[Συντονισμός Μονώσεων] Γε...
by nmpampal
[October 20, 2025, 21:19:39 pm]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Katarameno
[October 20, 2025, 19:53:12 pm]

[Συστήματα Μετρήσεων] Γεν...
by kordisvi
[October 20, 2025, 17:19:03 pm]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Evenina
[October 20, 2025, 16:16:34 pm]

[Πολυμέσα] Ανακοινώσεις -...
by vaiatyr
[October 20, 2025, 15:49:48 pm]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by Διάλεξις
[October 20, 2025, 12:06:33 pm]

[Δομές Δεδομένων] Γενικές...
by Antou@n
[October 20, 2025, 11:08:40 am]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by Tasos Bot
[October 19, 2025, 22:35:04 pm]

Παράταση Δηλώσεων Συμμετο...
by Nikos_313
[October 19, 2025, 19:21:37 pm]

ΟΜΑΔΑ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ ΗΜΜΥ 1
by Nikos_313
[October 19, 2025, 19:12:26 pm]

Επιλογή βιβλίου για Στοχα...
by Nikos_313
[October 19, 2025, 19:11:19 pm]

[Μετάδοση Θερμότητας] Γεν...
by Nikos_313
[October 19, 2025, 19:05:29 pm]

[Τηλεπ. Συστήματα ΙΙΙ] Γε...
by _Trob
[October 19, 2025, 11:56:27 am]

[Θ.Υ.Α.] Επικαιρότητα, απ...
by _Trob
[October 19, 2025, 11:55:45 am]

[Ηλεκτρονική Ι] Εργαστήρι...
by RivenT
[October 17, 2025, 21:52:37 pm]
Στατιστικά
Members
Total Members: 10124
Latest: Lil Magnetron
Stats
Total Posts: 1428696
Total Topics: 31838
Online Today: 643
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 6
Guests: 142
Total: 148
gpap
femanak
stefanos hios
Petross
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads
με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!
THMMY.gr > Forum > Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές και Τεχνικά Θέματα > Περί Υπολογιστών... > Software > Προγραμματισμός (C, VB, Delphi, PHP, ASP...) (Moderators: chatzikys, PolarBear) > SMF + TP προβλήματα.
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: [1] 2 Go Down Print
Author Topic: SMF + TP προβλήματα.  (Read 2845 times)
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
SMF + TP προβλήματα.
« on: April 04, 2007, 19:27:52 pm »

Έβαλα προχθές ένα smf forum και πρόσθεσα το TP.

Όλα καλά και ωραία, μόνο που όταν στο shoutbox είναι να γράψεις ελληνικά κάνει όλα τα γράμματα ερωτηματικά. Επίσης μόνο στο shoutbox τα ονόματα που είναι στα ελληνικά βγαίνουν με ???? .

Όλα είναι utf-8.

Καμιά ιδέα;
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
Johnny English
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 5981


i know nothing


View Profile
Re: SMF + TP προβλήματα.
« Reply #1 on: April 04, 2007, 19:53:28 pm »

Είσαι σίγουρος ότι όλα είναι utf8..?

Για δες στη βάση σου.. Wink

α) Την κωδικοποίηση της βάσης

β) Την κωδικοποίηση του κάθε πίνακα

και γ) Την κωδικοποίηση του κάθε πεδίου των πινάκων (collation)
Logged
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: SMF + TP προβλήματα.
« Reply #2 on: April 04, 2007, 20:09:20 pm »

 Sad Sad Sad Sad Sad Sad

Και πώς τα βλέπω αυτά;

edit : δυστυχώς τα βλέπω... Sad
« Last Edit: April 04, 2007, 20:14:13 pm by Larry_Flint » Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: SMF + TP προβλήματα.
« Reply #3 on: April 04, 2007, 20:24:24 pm »

ποοοοο

ΤΙ μαλακίες είναι αυτά;

1. Δε βγάζω άκρη.
2. Δε βγάζω άκρη.
3. Πως γίνεται και όλοι οι πίνακες είναι utf8 κτλ και μόνο του shoutbox και ένας άλλος να είναι latin1_swedish_ci ??????


Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: SMF + TP προβλήματα.
« Reply #4 on: April 04, 2007, 20:32:41 pm »

Πως αλλάζω την κωδικοποίηση στο collation με αυτό το phpmyadmin???
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: SMF + TP προβλήματα.
« Reply #5 on: April 04, 2007, 20:40:35 pm »

ΝΑΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ
ΝΑΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ
ΝΑΘΙΙΘΘΘΘΘΘΘΘΘΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ

ΝΑΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ


ΕΥΧΑΡΙΧΤΨΨΨΨΨΨΨΩΩΩΩΩ
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
Netgull
Veteran
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1364


View Profile
Re: SMF + TP προβλήματα.
« Reply #6 on: April 04, 2007, 20:42:12 pm »

Χμ...περίεργο πάντως...σίγουρα μόνο στο shoutbox έχεις πρόβλημα; Αυτά που λέει ο Juan θα έπρεπε να σου προκαλούν πολύ περισσότερα προβλήματα Tongue

εδιτ: Τι ήταν τελικά;
Logged


Μου λες να βάλω τη ζωή μου σε μια τάξη, μα ποιος στ' αλήθεια ορίζει την τροχιά του; Η αταξία είναι τ' ουρανού η τάξη, και γω ανασταίνομαι στο γύρο του θανάτου...

                        Μην αμφιβάλλεις
γι αυτόν
που σου λέει
πως φοβάται

               να φοβάσαι όμως
αυτόν
που σου λέει
πως δεν αμφιβάλλει.

Aime moi moins, mais aime moi longtemps
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: SMF + TP προβλήματα.
« Reply #7 on: April 04, 2007, 20:52:05 pm »

Μόνο στον πίνακα shoutbox και tp_info κάπως έτσι η κωδικοποίηση στο collation ήταν swedish. (νομίζω δλδ)

Τα άλλαξα σε  utf και έστρωσε το γαμ****νο.

Σε δουλειά να βρισκόμαστε δλδ.
« Last Edit: April 04, 2007, 20:57:02 pm by Larry_Flint » Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
Johnny English
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 5981


i know nothing


View Profile
Re: SMF + TP προβλήματα.
« Reply #8 on: April 04, 2007, 21:38:19 pm »

Κοίτα να είναι όλα αυτά που προανέφερα (α,β,γ) σε utf8_general_ci παντού.

Ώστε να μην έχεις πρόβλημα.
Logged
anonymous-root
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 8574


What do you want to troll today?


View Profile
Re: SMF + TP προβλήματα.
« Reply #9 on: April 04, 2007, 21:43:23 pm »

παντού;
Logged
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: SMF + TP προβλήματα.
« Reply #10 on: April 04, 2007, 21:43:45 pm »

Ναι.

Πρίν την αλλαγή τα γ απο 2 β ήταν swedish  Tongue  Grin  Wink
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: SMF + TP προβλήματα.
« Reply #11 on: April 09, 2007, 20:16:25 pm »

Αν έχω μια βάση δεδομένων στο δίσκο μου δε μπορώ να την ανεβάσω στο σέρβερ;
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
Johnny English
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 5981


i know nothing


View Profile
Re: SMF + TP προβλήματα.
« Reply #12 on: April 09, 2007, 21:13:28 pm »

mysqldump -> gzip -> upload -> ungzip -> import (με κάποιο tool αν είναι μεγάλη όπως το bigdump)

Χτύπα τα στο Γλουγλού.
Logged
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: SMF + TP προβλήματα.
« Reply #13 on: April 09, 2007, 21:33:17 pm »

Αν και μάλλον είναι φόλα ο server αφου στο phpmyadmin δεν έχει τις επιλογές.  Angry
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
Johnny English
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 5981


i know nothing


View Profile
Re: SMF + TP προβλήματα.
« Reply #14 on: April 09, 2007, 21:35:47 pm »

Υπάρχουν tools που παρακάμπτουν το phpMyAdmin.

Κάνε search και στο www.simplemachines.org
Logged
Pages: [1] 2 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...