• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 18, 2025, 17:19:38 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 18, 2025, 17:19:38 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
H Στοά των Off Topic
by Nikos_313
[Today at 08:53:31]

[Μεταφορά και Διανομή ΗΕ]...
by tzortzis
[Today at 07:55:05]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by chris_p30
[Today at 00:45:33]

Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by Katarameno
[June 17, 2025, 21:32:50 pm]

[Ψηφιακά Ολοκληρωμένα Κυκ...
by tzortzis
[June 17, 2025, 21:25:42 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by PAPARI69
[June 17, 2025, 20:59:13 pm]

[Γραφική] Λυμένα θέματα
by okanpala
[June 17, 2025, 18:56:22 pm]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Katarameno
[June 17, 2025, 14:25:00 pm]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by george14
[June 17, 2025, 13:58:20 pm]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by tzortzis
[June 17, 2025, 13:19:53 pm]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by george14
[June 17, 2025, 12:08:25 pm]

[ΨEE] Γενικές απορίες και...
by Juror8
[June 17, 2025, 12:06:57 pm]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by RAFI
[June 16, 2025, 22:46:54 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 19:49:00 pm]

[ΘΤΠΑ] Γενικές απορίες κα...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 16:56:56 pm]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by _Trob
[June 16, 2025, 13:28:21 pm]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[June 16, 2025, 12:13:45 pm]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[June 16, 2025, 01:56:37 am]

[Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα -...
by nmpampal
[June 15, 2025, 06:43:15 am]

Το thmmy.gr στο instagram...
by Mr Watson
[June 15, 2025, 00:50:23 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9965
Latest: Poli
Stats
Total Posts: 1426712
Total Topics: 31711
Online Today: 231
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 64
Guests: 110
Total: 174
itsikou
mkostomanolaki
Bit4Thought
ThanosKoutsoump
mimaki
stefpapa21
hacky
σπυρτσιωμ
dkoukn
alice
Λέσχη Επιστημόνων
mmikelo
Smaragda
rafail zisiadis
mantzjim
alexiosmara
Ioakeim Zisis
Atha_kri
nick_slendy
gpr000
eed
tinidou
Giannis Masterio
Konstantinoy
georsoti
ggalamat
boulionis
mikrosdia
kstavroulis
PolarBear
giannisdomu
vasilis saitis
menelaras
jimkaroutis
tasos_ntv
Potest
Antigoni
Nikos_313
chatzisot
Pcsc
_Trob
xeniam
dimitrisblioumis
kostas.13v
giorgosc
Mr Watson
bilbo
Billyskotsikas
Orfanidis Stelios
mpizos
kmargaritis
soph553
bit11
Soterd52
aalmpanb
ptranis
antreassv
Mitousis
apob
noys
Alice_8
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
  Όταν ανεβάζουμε φωτογραφίες στις Ανακοινώσεις και Έκτακτα νέα, βάζουμε τη μεγαλύτερη πλευρά 400 (width=400 ή height=400 ). π.χ. [img height=400 (κλείνει η αγκύλη) 
THMMY.gr > Forum > Χαλαρή συζήτηση - κουβεντούλα > Αθλητικά > Αθλητικές Διοργανώσεις (Moderators: Tasos Bot, tzortzis) > Formula 1
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Poll
Question: Ποιός θα κατακτήσει το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Οδηγών της Formula 1 για το 2024?
Fernando Alonso - 2 (5%)
Lance Stroll - 1 (2.5%)
Pierre Gasly - 0 (0%)
Esteban Ocon - 0 (0%)
Kevin Magnussen - 0 (0%)
Nico Hulkenberg - 1 (2.5%)
Charles Leclerc - 4 (10%)
Carlos Sainz - 0 (0%)
Max Verstappen - 25 (62.5%)
Sergio Perez - 0 (0%)
George Russell - 0 (0%)
Lewis Hamilton - 2 (5%)
Valtteri Bottas - 0 (0%)
Guanyu Zhou - 0 (0%)
Yuki Tsunoda - 1 (2.5%)
Daniel Ricciardo - 0 (0%)
Lando Norris - 1 (2.5%)
Oscar Piastri - 1 (2.5%)
Alex Albon - 0 (0%)
Logan Sargent - 2 (5%)
Total Voters: 40

Pages: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 126 Go Down Print
Author Topic: Formula 1  (Read 182238 times)
alekos
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1300


είδος προς εξαφάνιση...


View Profile
Απ: Formula 1
« Reply #240 on: March 20, 2006, 19:42:34 pm »

  Και το μέγα θέμα της αγωνιστηκής η πτέρυγα της Ferrari.
 Γιατί έχω την φοβερή εντύπωση οτι αυτό που δεν πρέπει να μεταβάλλεται είναι το ύψος του κατώτερου τμήματος της πτέρυγας από το έδαφος??????????
Επίσης γιατί έχω την φοβερή εντύπωση οτι εμείς στα in car  βλέπαμε δύο βοηθητικά πτερύγια στο πάω μέρος της πτέρυγας??????????????????????

Οι εθνικοί σχολιαστές μας εχουν χάσει το τόπι  ΟΕΟ???????????

Υ.Γ μέσα στο θέαμα ο αγώνας πάλι Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin
Logged

    shumacher=showmacher      
   Τώρα που πλάκωσαν οι μπάτσοι του inet ορίστε η λύση https://xerobank.com/ και http://www.torproject.org/
tsiris
Νεούλης/Νεούλα
*
Gender: Male
Posts: 45


Tελος!


View Profile
Απ: Formula 1
« Reply #241 on: March 20, 2006, 20:52:05 pm »

Δεν ξέρω αν έχουν χάσει το τόπι άλλα μήπως είναι λίγο υπερ της Ferrari??????
Logged
Wiwol
Guest
Απ: Formula 1
« Reply #242 on: March 23, 2006, 01:20:00 am »

Quote from: asxetos on March 19, 2006, 19:00:42 pm
Ο Rosberg είναι καινούριος στη formula 1. Είναι μόλις 20 ετών από τη Φιλανδία και νομίζω οτι πριν έτρεχε στη formula 3(αν δεν κάνω λάθος).
Είδες οδηγάρες που βγάζει η Φιλανδία....



Ο Nico rosberg έχει γερμανικό διαβατήριο. Κοινώς είναι Γερμανός. Ο πατέρας του ήταν Φιλανδός... αλλά πολύ λίγο έμεινε στην Φιλανδία ο Νίκο.



Αυτό το θέμα με την αεροτομή ρε παιδιά......

Όντως κάτι βρωμάει. Η πτέρυγα φαίνεται να μετακινείτε προς τα έξω στις υψηλές ταχύτητες.

Εγώ πιστεύω οτι αυτό γίνεται για να πετύχουν καλύτερη επίδοση σε τελικές στις μεγάλες ευθείες. Αν παρατηρήσετε η αεροτομή επεκτείνεται προς τα έξω στα 200+. Η αεροτομή συνθλίβεται εγκάρσια. Κοινώς να κάνει κούρμπα, καμπύλη. Ο Αέρας που έρχεται με δύναμη λόγω της μηχανικής ροής αερίων θα τείνει να περάσει μέσα από αυτήν την καμπύλη. Βρίσκει ένα μικρό άνοιγμα ας πούμε και περνάει με λιγότερη αντίσταση.

Στον έλεγχο της FIA αν δεν κάνω λάθος ασκούν κάθετη πίεση κάποιας δύναμης σε όλη την επιφάνεια της πτέρυγας. Υπό κάθετη και μόνο δύναμη λογικά δεν συνθλίβεται η πτέρυγα. Οπότε και περνάει το τεστ.

Το πώς ανοίγει η πτέρυγα στα 200+  …  δεν μπορώ να φανταστώ κάτι. Αλλά κάτι πρέπει να παίζει με το ότι ο αέρας ασκεί κάθετες και διαμήκη δυνάμεις στην πτέρυγα. Στο τεστ δίνονται μόνο κάθετες δυνάμεις.   
 

Πάντως δεν πιστεύω να κάνει και ΤΗΝ διαφορά . Από τον επόμενο αγώνα η Φερραρι φέρνει συμβατική πτέρυγα και έτσι τζάμπα το συζητάμε.


Καλά ρε παιδιά....  ακόμα δεν καταλάβατε οτι ο Πουρναράκης είναι ΦΟΛΑ Φεραρικός!??!  Αυτό το ξέρουν και οι πέτρες!  Smiley 
Logged
alekos
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1300


είδος προς εξαφάνιση...


View Profile
Απ: Formula 1
« Reply #243 on: March 27, 2006, 00:24:05 am »

Quote from: Wiwol on March 23, 2006, 01:20:00 am

Καλά ρε παιδιά....  ακόμα δεν καταλάβατε οτι ο Πουρναράκης είναι ΦΟΛΑ Φεραρικός!??!  Αυτό το ξέρουν και οι πέτρες!  Smiley 


Συμφωνώ απόλυτα αλλά μου φαίνεται οτι εχει μια μικρή (λέμε τωρα ) συμπάθεια προς τον Μοντογια
Logged

    shumacher=showmacher      
   Τώρα που πλάκωσαν οι μπάτσοι του inet ορίστε η λύση https://xerobank.com/ και http://www.torproject.org/
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Απ: Formula 1
« Reply #244 on: March 27, 2006, 04:29:35 am »

Τώρα χωρίς και την παράνομη πτέρυγα καήκαμε εμείς οι κόκκινοι...

Και η BMW δεν πάει καλά ποοοοοοοοοοο....

Δείτε και τούτο..

http://www.f1net.gr/articles/articles.php?id=2983


το άλλο...

http://www.f1net.gr/articles/articles.php?id=2982


Αν είναι το 98 να καναν πάγωμα μονοθεσίου να το παιρνε πάντα η ΜcLaren ή το 02 για τη Φερράρι. Αν είναι δυνατόν!


Αν γίνει αυτό:  "Σύμφωνα με πληροφορίες όμως, οι προοπτικές θα γίνουν καλύτερες στους αμέσως επόμενους αγώνες! Η BMW έχει ήδη στο δυναμόμετρο ένα V8 με απόδοση που γυρίζει στις 22.500σαλ(!) κι απόδοση περίπου 760hp, ενώ θα γυρίζει στο εντυπωσιακότατο νούμερο των 22.000σαλ για τις κατατακτήριες και των 21.000 σαλ για των αγώνα! Επιπλέον, το νέο αεροδυναμικό πακέτο της θα εμφανιστεί στην Ίμολα, ίσως μαζί με το νέο κινητήρα. "

 8)
« Last Edit: March 27, 2006, 04:44:34 am by Heinrich Hertz » Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
alekos
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1300


είδος προς εξαφάνιση...


View Profile
Απ: Formula 1
« Reply #245 on: March 29, 2006, 17:20:25 pm »

Quote from: Heinrich Hertz on March 27, 2006, 04:29:35 am

Αν είναι το 98 να καναν πάγωμα μονοθεσίου να το παιρνε πάντα η ΜcLaren ή το 02 για τη Φερράρι. Αν είναι δυνατόν!



Ας το κλείσουμε καλύτερα το κατάστημα να τελειώνουμε , ΕΛΕΟΣ  bang_head
Logged

    shumacher=showmacher      
   Τώρα που πλάκωσαν οι μπάτσοι του inet ορίστε η λύση https://xerobank.com/ και http://www.torproject.org/
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Απ: Formula 1
« Reply #246 on: March 29, 2006, 17:54:50 pm »

Υπογράψανε αρκετοί.

Δεν αναφέρω λεπτομέριες γιατί αυτα μπορει να αλλάξουν.

Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
Wiwol
Guest
Απ: Formula 1
« Reply #247 on: March 29, 2006, 23:26:58 pm »


  Πάντως αυτό με την Ρενο ίσως να μην παίζει και τόσο.

  Ίσως το κρυμμένο σύστημα να μην είναι στην ECU αλλά στο στήσιμο και σχεδίαση ανάρτηση-λάστιχα-σασί.

 
  Είναι γνωστό οτι σε απόλυτη επιτάχυνση θέλεις το κέντρο βάρους του μονοθεσιου όσο το δυνατόν ποιο πίσω και κοντά στον πίσω άξονα.
  Παλαιότερα όταν οι Ρενο είχαν κινητήρα με 72 μοίρες γωνία τότε είχαν την ευχέρεια να βάζουν το κέντρο βάρους ποιο πίσω και χαμηλά έτσι ώστε να μην επηρεάζει το αεροδυναμικό κέντρο βάρους. (θέλουμε αυτά να συμπίπτουν).

 Τώρα που και οι Ρενο έχουν 90 μοίρες κινητήρες μάλλον έχουν χάσει το πλεονέκτημα αυτό. Ίσως όμως κάτι να τους έχει μείνει από τεχνογνωσία για το πως να μετακινούν προς τα πίσω το κέντρο βάρους του μονοθεσιου. Τόσα χρόνια ίσως να το δουλεύουν.

 
  Τώρα για το πάγωμα.....    ίσως να είναι και για καλό. Ίσως να βλέπουν οτι οι κινητήρες εσωτερικής καύσης δεν είναι το μέλλον. Και μην ξεχνάμε οτι εξελίσσεται για αγώνες έχει μακροπρόθεσμο στόχο την εφαρμογή του σε αυτοκίνητα. Εμένα κάτι μου λέει πάγωμα μέχρι 2010 ή 2012 και μετά εισαγωγή υβριδικών μοντέλων. Και το 2030 θα σταματάνε στα πιτ και θα τους βάζουν στην μπρίζα!!   Grin  Να ρε δουλειά για μας. Του μέλλοντος!  Smiley


  Σ/Κ έχουμε GP Αυστραλίας. Μην ξεχνιόμαστε.  8)


Logged
alekos
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1300


είδος προς εξαφάνιση...


View Profile
Απ: Formula 1
« Reply #248 on: March 30, 2006, 00:35:11 am »

  To περίεργο με τις Ρενό είναι οτι αυτήν τη εξωπραγατική και ύποπτη επιτάχυνση την βλέπουμε μόνο κατά την εκκίνηση και όχι κατά την διάρκεια του αγώνα, οπότε κάτι βρομάει εδώ πέρα και μάλλον πρόκειται για ηλεκτρονικό μαραφέτι.
  Από εκεί και πέρα νομίζω οτι η διαδιασία της εκκίνησης εξαρτάται από τον ανθρώπινο  παράγωντα και κυρίως από τα αντανακλαστικά.
  Όσον αφορά τους κινητήρες να πώ οτι η στασιμότητα δεν είναι κάτι που αρμόζει στην F1.


Y.Γ Τα δοκιμαστηκά πάλι μαγνητισκοπιμένα θα τα δούμε?????????????? 
Logged

    shumacher=showmacher      
   Τώρα που πλάκωσαν οι μπάτσοι του inet ορίστε η λύση https://xerobank.com/ και http://www.torproject.org/
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Απ: Formula 1
« Reply #249 on: March 30, 2006, 01:43:35 am »

Quote from: Wiwol
Παλαιότερα όταν οι Ρενο είχαν κινητήρα με 72 μοίρες γωνία τότε είχαν την ευχέρεια να βάζουν το κέντρο βάρους ποιο πίσω και χαμηλά έτσι ώστε να μην επηρεάζει το αεροδυναμικό κέντρο βάρους. (θέλουμε αυτά να συμπίπτουν).

72 ή 111?

Quote
Είναι γνωστό οτι σε απόλυτη επιτάχυνση θέλεις το κέντρο βάρους του μονοθεσιου όσο το δυνατόν ποιο πίσω και κοντά στον πίσω άξονα.

Αυτό σίγουρα αλλα αν πετάξεις όλο το βάρος πίσω συμφέρει στον αγώνα; στροφές κτλ?

Τα δοκιμαστικά είναι μαγνήτης εκτός αν υπάρχει RTL.

Φερράρι και σια άλλαξαν τις πτέρυγες.
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
Wiwol
Guest
Απ: Formula 1
« Reply #250 on: March 30, 2006, 13:47:48 pm »


  111.  Σωστός.  Για αυτό και είχαν και χαμηλότερο κέντρο βάρους.


  Το αεροδυναμικό κέντρο του μονοθεσίου θέλεις να είναι ακριβώς στο μέσο του μεταξονίου. Εκεί αν είναι και το κέντρο βάρους του μονοθεσίου (50-50 κατανομή βάρους) έχεις το τέλειο στήσιμο.


 Το θέμα είναι θέλεις το τέλειο στήσιμο η την τέλεια επιτάχυνση? Η κάτι ενδιάμεσο? Και Δεν υπάρχει αναλογία.  όσο χάνω από το ένα δε κερδίζω τόσο στο άλλο. οπότε μπορείς να παίξεις πολλή με ρυθμίσεις και πάντα αναλόγως την πίστα.

  Η ρενο μπορεί να έχει βρει τρόπο να έχει το κέντρο βάρους πίσω και να να βρίσκει έχτρα μηχανική πρόσφυση για τις στροφές. Αλλά όπως καταλαβαίνετε υπόθεση κάνω. δεν δουλεύω στην Ρενο για να ξέρω.  Smiley
Logged
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Απ: Formula 1
« Reply #251 on: March 30, 2006, 14:14:16 pm »

Quote
111.  Σωστός.  Για αυτό και είχαν και χαμηλότερο κέντρο βάρους.


  Το αεροδυναμικό κέντρο του μονοθεσίου θέλεις να είναι ακριβώς στο μέσο του μεταξονίου. Εκεί αν είναι και το κέντρο βάρους του μονοθεσίου (50-50 κατανομή βάρους) έχεις το τέλειο στήσιμο.


 Το θέμα είναι θέλεις το τέλειο στήσιμο η την τέλεια επιτάχυνση? Η κάτι ενδιάμεσο? Και Δεν υπάρχει αναλογία.  όσο χάνω από το ένα δε κερδίζω τόσο στο άλλο. οπότε μπορείς να παίξεις πολλή με ρυθμίσεις και πάντα αναλόγως την πίστα.


Αφού συμφωνούμε τουλ. 2 και είμαστε και ΗΜΜΥ δεν υπάρχει περίπτωση να κάνουμε λάθος!!!!  Grin
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
alekos
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1300


είδος προς εξαφάνιση...


View Profile
Απ: Formula 1
« Reply #252 on: March 30, 2006, 18:56:53 pm »

  Mπορεί κανείς να αποσαφηνίσει τους κανονισμούς σχετικά με την αλλαγή κινητήρων???

  Εχω ψιλομπερδευτεί με την κατάσταση, επιτρέπονται οι επιδιωρθόσεις και που?????
Logged

    shumacher=showmacher      
   Τώρα που πλάκωσαν οι μπάτσοι του inet ορίστε η λύση https://xerobank.com/ και http://www.torproject.org/
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Απ: Formula 1
« Reply #253 on: March 30, 2006, 19:07:52 pm »

Quote from: alekos on March 30, 2006, 18:56:53 pm
  Mπορεί κανείς να αποσαφηνίσει τους κανονισμούς σχετικά με την αλλαγή κινητήρων???

  Εχω ψιλομπερδευτεί με την κατάσταση, επιτρέπονται οι επιδιωρθόσεις και που?????

Γιατί αυτοι ξέρουν;
Η FIA το εγκρίνει η όχι.
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
Wiwol
Guest
Απ: Formula 1
« Reply #254 on: March 31, 2006, 00:32:19 am »


  για το 2006.

  Οι κινητήρες πρέπει να διαρκούν 2 αγωνιστικά 3ήμερα. Κοινώς όταν ξεκινάς σε ένα GP με ένα κινητήρα την Παρασκευή αυτός πρέπει να σου βγάλει μέχρι και τον αγώνα του επόμενου GP.

  Αν στο GP έχεις νέο κινητήρα και αλλάξεις τον κινητήρα την παρασκευή ή το Σάββατο τότε χάνεις απλά 10 θέσεις στην εκκίνηση.

 Αν εγκαταλείψεις από κινητήρα στον αγώνα τότε δεν έχεις καμιά επιβράδυνση και απλά αλλάζεις κινητήρα ο οποίος πρέπει να αντέξει τα επόμενα 2 GP.

 Αν έχεις κινητήρα από τον προηγούμενο αγώνα (έχει βγάλει ήδη ένα GP) ισχύουν τα ίδια.


 Κοινώς όποτε αλλάζει κινητήρας αυτός πρέπει αν αντέχει 2 GP. Αν αλλάξεις κινητήρα όχι σε αγώνα, χάνεις 10 θέσεις στην εκκίνηση. Κάθε κινητήρας που βγάζει 2 GP αντικαθίσταται χωρίς επιβάρυνση.
Logged
Pages: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 126 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...