• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 16, 2025, 17:52:07 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 16, 2025, 17:52:07 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
[ΘΤΠΑ] Γενικές απορίες κα...
by Nikos_313
[Today at 16:56:56]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by nmpampal
[Today at 16:30:35]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by Λαμπτήρας
[Today at 15:55:08]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by _Trob
[Today at 13:28:21]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[Today at 12:13:45]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by Nikos_313
[Today at 12:01:53]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by George_RT
[Today at 10:22:18]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[Today at 01:56:37]

Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by Katarameno
[June 15, 2025, 20:08:49 pm]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by nmpampal
[June 15, 2025, 16:25:56 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα -...
by nmpampal
[June 15, 2025, 06:43:15 am]

Το thmmy.gr στο instagram...
by Mr Watson
[June 15, 2025, 00:50:23 am]

[Λογισμός ΙΙ] Απορίες σε...
by el mariachi
[June 14, 2025, 20:47:07 pm]

ΠΡΟΣΟΧΗ στο ανέβασμα θεμά...
by tzortzis
[June 14, 2025, 16:54:08 pm]

Ρυθμίσεις Θεμάτων της Ανώ...
by el mariachi
[June 14, 2025, 11:56:45 am]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 10:00:55 am]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 09:58:14 am]

Αλέξης Τσίπρας, η επιστρο...
by Yamal
[June 14, 2025, 04:42:23 am]

Έναρξη Δηλώσεων Συμμετοχή...
by IEEE SB
[June 14, 2025, 00:10:19 am]

[Δυναμική Συμπεριφορά ΣΗΕ...
by soko_freta
[June 13, 2025, 01:05:36 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9959
Latest: valco08
Stats
Total Posts: 1426674
Total Topics: 31711
Online Today: 201
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 82
Guests: 120
Total: 202
soktas
cremidhs
georkala
chrysa.tsilika
chriskazakos
anna.ts
Nikos_313
noys
giorgos_skl
naoumvogia
evax
Mr Z
Konstantina Karamani
useranknown
nikos123321
Don
Lefo
Gone_Forever
ioannidisg
tasos gourd
stefpapa21
maria.r
Chaidec
nikd
themisb
Deviate
gcheristanidhs
Kv
daphnenik
manos_diakakis
evgeniaz
alexandraskol
Captain
Tasos Bot
Farmakis Aggelos
ore525
Ted Kaczynski
Sotirisbikos
ganasto
mrodi
dr.giorgos
Nikolas Tsamitros
swthrhs
lina_zs
Δημητρης Αξιμιωτης
Dimos Bachlas
dnikoa
Gregory_SP
A-TheITGuy
nataliapap
ioannisdamantis
Pcsc
npalami
Nikos.Ts
xeniam
xristodoulou
sofaki
Δημήτρης Διακολουκάς
AggelosZ
dimitris585
dimitris_diotis
panagiwt1s
jimalexoud
marnas
Νικη
kvas
Fotis
mayia psarikoglou
kstavroulis
andreaspaper
anthi kotsani
Evripidis
vasilis saitis
kevangelo
Lykaonia
kathrin_p
despoina15
apob
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Επίσημη ενημέρωση για Αντιστοίχηση Μαθημάτων ΝΠΣ με ΠΠΣ και η συζήτηση στο forum.
THMMY.gr > Forum > Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία > Εσωτερικά Θέματα  > Φοιτητής στο τμήμα ΗΜΜΥ (Moderators: PolarBear, tzortzis) > Τα πτυχία μας είναι Bachelor ή Master... και περί βελτιωτικής εξεταστικής...
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 [2] Go Down Print
Author Topic: Τα πτυχία μας είναι Bachelor ή Master... και περί βελτιωτικής εξεταστικής...  (Read 5969 times)
gpap
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1693



View Profile
Απ: Τα πτυχία μας είναι Bachelor ή Master... και περί βελτιωτικής εξεταστικής...
« Reply #15 on: March 25, 2005, 11:58:15 am »

Πολύ καλή η ανάλυση φίλε Βοb. Μια μικρή ένσταση μόνο.

Quote
2ον Για να αναγνωριστεί στο εξωτερικό ως φοίτηση επιπέδου master μία πενταετής φοίτηση πρέπει να προσκομιστεί απλό πτυχίο (bachelor) + κάποιο μεταπτυχιακό

Συμπέρασμα: Το πτυχίο μας όπως είναι αυτή τη στιγμή ΔΕΝ θα αναγνωρίζεται ως master

Αυτό δεν είναι απαραίτητο. Ηδη η Μπολώνια κάνει πρόβλεψη και για συστήματα εκπαίδευσης ενός κύκλου, αρκεί να υπάρχει επαρκής αντιστοίχιση ακαδημαϊκών μονάδων με τα συστήματα 2 κύκλων. Και εδώ προσοχή. Ξορκίζουμε όλοι την Μπολώνια (και τα παρελκόμενά της), όπως παλιά το Μάάστριχτ και δε συμμαζεύεεται, αλλά η όλη διαδικασία περιλαμβάνει και 'αγαθές' προθέσεις. Δηλαδή την καθιέρωση ενός ξεκάθαρου και διάφανου συστήματος τριτοβάθμιας εκπαίδευσης σε πανευρωπαϊκό επίπεδο, έτσι ώστε ο καθένας να κάνει τις επιλογές του για σπουδές και επάγγελμα ανάλογα με τις διαθέσεις του, τις δυνατότητές του και τις προσφορές που δέχεται. Αυτό δεν είναι αναγκαία κακό!

Τώρα αν η κατεύθυνση είναι 'στην παραγωγή φτηνού επιστημονικού και τεχνικού δυναμικού για να στελεχώσει τους μηχανισμούς της παγκοσμιοποίησης' (αντιγράφοντας θέσεις πολιτικών παρατάξεων) ή στην κατεύθυνση ενός Ευρωπαϊκού ακαδημαϊκού και ουμανιστικού πνεύματος, αυτό είναι θέμα και δικό μας.

Και πριν προλάβει κανείς να αντιτάξει ότι κάθε προσπάθεια είναι καταδικασμένη μιάς και η πορεία των πραγμάτων έχει ήδη προ-αποφασιστεί να πω ότι η ιστορία είναι γεμάτη από τρομακτικές ανατροπές τέτοιων 'προδιαγεγραμένων και προγραμματισμένων' πολιτικών.

Καλή (και σφαιρική) ενημέρωση λοιπόν και συμμετοχή (στα πάντα). Γιατί ο ενεργός και συνειδητοποιημένος πολίτης είναι πάντα ο πιο 'επικίνδυνος' για κάθε 'καθεστώς'.

(αφιερωμένο στη σημερινή Εθνική επέτειο)

Γρηγόρης Παπαγιάννης
Logged
pmourati
Guest
Re: Τα πτυχία μας είναι Bachelor ή Master... και περί βελτιωτικής εξεταστικής...
« Reply #16 on: March 25, 2005, 18:23:59 pm »

Quote
Δηλαδή την καθιέρωση ενός ξεκάθαρου και διάφανου συστήματος τριτοβάθμιας εκπαίδευσης σε πανευρωπαϊκό επίπεδο, έτσι ώστε ο καθένας να κάνει τις επιλογές του για σπουδές και επάγγελμα ανάλογα με τις διαθέσεις του, τις δυνατότητές του και τις προσφορές που δέχεται. Αυτό δεν είναι αναγκαία κακό!Τώρα αν η κατεύθυνση είναι 'στην παραγωγή φτηνού επιστημονικού και τεχνικού δυναμικού για να στελεχώσει τους μηχανισμούς της παγκοσμιοποίησης' (αντιγράφοντας θέσεις πολιτικών παρατάξεων) ή στην κατεύθυνση ενός Ευρωπαϊκού ακαδημαϊκού και ουμανιστικού πνεύματος, αυτό είναι θέμα και δικό μας.
 
 Στα παραπάνω λίγο πολύ συμφωνώ πιστευώ λιγο πολύ όλοι.Η κατάσταση στην παιδεία και την ανώτατη εκπαίδευση είναι άσχημη "χρήζει αλλαγών".Πάντως επειδή πολλές πολιτικές όπως και της Μπωλόνια διαφαίνονται ως μονόδρομος παραθέτω μερικά παραδείγματα πάνω στην αξιολόγηση που έχει εφαρμοστεί σε άλλες χώρες (αν και λίγο άσχετο με το θέμα) τα οποία έχουν πέσει στα μάτια μου.
   

Τα παραδείγματα που ακολουθούν προέρχονται από χώρες της Ευρώπης, την Αυστραλία και τις ΗΠΑ που έχει ήδη εφαρμοστεί η αξιολόγηση

   Η αξιολόγηση σε σύνδεση με τη υποχρηματοδότηση  σε Μ. Βρετανία  και ΗΠΑ έχει οδηγήσει στη δημιουργία ενός νέου θεσμικού πλαισίου. Είναι γεγονός πλέον  η περικοπή των δημοσίων δαπανών και η αναζήτηση χρηματοδότησης από την αγορά. Οι φοιτητές θεωρούνται πελάτες και αντιμετωπίζονται ως αντικείμενα κερδοφορίας .Για το λόγο αυτό τοποθετούνται δυσβάσταχτα δίδακτρα .Η οικονομική μάλιστα δυσπραγία από την υποχρηματοδότηση του κράτους έχει οδηγήσει πολλά δημόσια  ανώτατα ιδρύματα των ΗΠΑ σε σημαντικές αυξήσεις διδάκτρων και περικοπές αρκετών προγραμμάτων τους.To university of Μinnesota  έκανε για το 2001 αυξήσεις διδάκτρων κατά 12% ενώ το  university of Tennessee  αυξήσεις  13% .Τα πανεπιστήμια διατηρούν τυπικά το καθεστώς του Νομικού Προσώπου Δημοσίου Δικαίου (ΝΠΔΔ) αλλά στην πραγματικότητα λειτουργούν ως ιδιωτικά .Γι’ αυτό το λόγο και παρατηρείται από τις τράπεζες η υπερπροσφορά δανείων για σπουδές.. Η αξιολόγηση παρακολουθεί και αποτιμά αυτή τη διαδικασία , δηλαδή την ιδιωτικοποίηση   των πανεπιστημίων. Για  να ικανοποιηθεί ο φοιτητής – πελάτης  υποχωρεί η λεγόμενη δύσκολη και στρυφνή γνώση  μπροστά στα δημοφιλή μαθήματα  και  έτσι μειώνεται η επιστημονική απαιτητικότητα. Τον δρόμο τον δείχνουν οι ΗΠΑ  όπου για  την εξασφάλιση μεγαλύτερης ζήτησης από μέρους των φοιτητών , πολλά πανεπιστήμια και κολέγια προσφέρουν μαθήματα εμπνευσμένα από αγαπημένες τηλεοπτικές σειρές.. Σύμφωνα  με το  CNNfyi.com, θεματικές που αναφέρονται σε θέματα όπως η διαλεύκανση εγκλημάτων, η λογοτεχνία  της ηθικής , οι εβραϊκές σπουδές, η ιστορία της μαγείας και η ερπετολογία  υποστηρίζονται με την προβολή τηλεοπτικών σειρών που ασχολούνται με τα ίδια θέματα.
   Η εταιρεία της τσίκλας V6 πρόσφερε 6 εκατομμύρια δανικές κορόνες  σε μια δανική σχολή  οδοντιατρικής, αν πραγματοποιούσε μια έρευνα που θα αποδείκνυε το καλό που κάνουν οι τσίκλες για τα δόντια. .Δυο  καθηγητές έπιασαν δουλειά.. Αποτέλεσμα : η έρευνα τους έδειχνε το  αντίθετο αποτέλεσμα. Το πανεπιστήμιο αξιολογώντας τους δυο καθηγητές αποφάσισε εντελώς αυτόνομα να τους απολύσει και να ξαναρχίσει την έρευνα με έναν άλλο καθηγητή και μερικούς φοιτητές, για να έχει το αποτέλεσμα που ήθελε η μεγάλη εταιρεία..
   Ενδιαφέρον και αποκαλυπτικό είναι ένα άρθρο στην  Guardian από τον Steven Rose με τον τίτλο « Η κυβέρνηση πούλησε την επιστήμη στην βιομηχανία και οι συνέπειες είναι συνταρακτικές για όλη τη χώρα,» Σ’ αυτό αναφέρεται στη λεγόμενη Άσκηση Ερευνητικής Αξιολόγησης (RAE)  που υποτίθεται ότι βαθμολογεί τα τμήματα σύμφωνα με την ποιότητα των δημοσιεύσεων τους και τα χρηματοδοτεί αναλόγως , σε μια κλίμακα 1 ως 5.Τα αποτελέσματα του έχουν δημοσιευτεί σε ολόκληρο  τον Τύπο δεδομένου ότι ακόμη και τα βαθμολογημένα με 4 τμήματα  έχουν αναγκαστεί να κλείσουν. Περίπου 79 τμήματα θετικών επιστημών και μηχανικών έχουν κλείσει κατά τη διάρκεια των προηγούμενων έξι ετών. Αλλά εάν ένα τμήμα χημείας κλείνει, πώς μπορεί ένα πανεπιστήμιο να διδάξει επαρκώς ή να διεξάγει έρευνα για τη βιοχημεία ;
   Στο Πανεπιστήμιο  του Newcastle  το Φυσικό τμήμα έκλεισε μετά από βαθμολόγηση 4 στα 5 από τη διαδικασία της αξιολόγησης .Εκπρόσωπος του πανεπιστημίου ανέφερε ότι το πανεπιστήμιο αναδιοργανώνεται για να συγκεντρωθεί στην εφαρμοσμένη Φυσική όπως η νανοτεχνολογία και η επιστήμη υλικών που έχουν τη δυνατότητα να παράγουν κέρδος μέσω της έρευνας σε σύνδεση με τη βιομηχανία.
   Στο πανεπιστήμιο του Εxeter  έχει δρομολογηθεί το κλείσιμο του τμήματος  Χημείας, Μουσικών Σπουδών και Ιταλικών. Το πανεπιστήμιο του Keele  στην ίδια λογική διέκοψε το Φυσικό τμήμα λόγω μη εισροής χρημάτων από την έρευνα.Ο βουλευτής των εργατικών  Farrelly  κατηγόρησε πιέσεις  από την αγορά και την αξιολόγηση για τη διακοπή του Γερμανικού τμήματος του ιδίου πανεπιστημίου .
   Μια έρευνα της  Los Angeles Times αποκάλυψε ότι 19 από τα 40 άρθρα που είχαν δημοσιευτεί κατά τη διάρκεια των τριών τελευταίων χρόνων στη μόνιμη στήλη Drug Therapy  της έγκυρης ιατρικής επιθεώρησης  « New England Journal of medicine» είχαν γραφτεί από γιατρούς που αμείβονταν από τους παραγωγούς των φαρμάκων τα οποία είχαν αναλάβει να αξιολογήσουν .Ορισμένοι τόνισαν τότε ότι είναι σχεδόν αδύνατο να βρεθούν ειδικοί οι οποίοι να μην εξαρτώνται με τον έναν ή άλλο τρόπο από τη φαρμακοβιομηχανία.
   Η οργάνωση των Ευρωπαϊκών Πανεπιστημίων (CRE)   αξιολόγησε το Πανεπιστήμιο της Πάτρας. Η αξιολόγηση διενεργήθηκε από τρεις πρυτάνεις ( ιδού τα λεγόμενα ακαδημαϊκά κριτήρια) και έκανε τις εξής σημαντικές συστάσεις:
•   Αυτονομία, δηλαδή αυτοχρηματοδότηση για να απαλλαγεί το κράτος από τις δαπάνες  για την παιδεία και « πλήρη κοστολόγηση». Στα απλά ελληνικά σημαίνει δίδακτρα, εξάρτηση από επιχειρηματίες και έσοδα από παροχή υπηρεσιών.
•   Αύξηση  του αριθμού των εργαζομένων με καθεστώς μερικής απασχόλησης.
•   Μείωση της συμμετοχής στα ακαδημαϊκά όργανα  και εφαρμογή των αρχών του μάνατζμεντ στη διοίκηση του πανεπιστημίου.
•   Εξισορρόπηση μεταξύ της ακαδημαϊκότητας  και της επιχειρηματικότητας .Υπέρβαση των αντιεπιχειρηματικών θέσεων των παραδοσιακών ακαδημαϊκών και αντιμετώπιση διαφόρων πολιτικών που είναι ενάντια  στο επιχειρηματικό πνεύμα
Logged
electroSOK
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1648


ΤΟ ΠΟΤΑΜΙ ΠΙΣΩ ΔΕΝ ΓΥΡΝΑ!


View Profile
Re: Τα πτυχία μας είναι Bachelor ή Master... και περί βελτιωτικής εξεταστικής...
« Reply #17 on: March 27, 2005, 21:53:39 pm »

Κατ'αρχάς το κείμενο του φίλου pmourati είναι νομίζω το καλύτερο ντοκουμέντο για το πώς μπορεί να χρησιμοποιηθεί αρνητικά η αξιολόγηση. Μακάρι να το είχε δημοσιεύσει μια βδομάδα νωρίτερα και εγώ θα έφερνα κάποια σημεία του στη συνέλευση για να γίνει μια ουσιαστικότερη συζήτηση. Προς το παρών σίγουρα θα το εκτυπώσω!


Κατ'αρχάς σε ότι αφορά τη δημιουργία "ευέλικτου εργατικού δυναμικού με λίγα εργασιακά δικαιώματα", αυτό δεν είναι μια φοβία των αριστερών (όπως κάποιοι συνάδελφοι συνηθίζουν να λένε), αλλά πραγματικά μια επιδίωξη των εργοδοτών και αυτό μπορεί εύκολα να το καταλάβει κάποιος αν διαβάζει τακτικά τα οικονομικά ένθετα των μεγάλων εφημερίδων (πχ. Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία). Άρα δεν είναι φαντασία. Όπως δεν είναι φαντασία το ενδεχόμενη επένδυσης ιδιωτών στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση (το Σεπτέμβρη ο πρόεδρος του Σ.Ε.Β. δήλωσε χαρακτηριστικά απευθυνόμενος στον πρωθυπουργό :" Νομίζω κ.Πρωθυπουργέ πρέπει σιγά σιγά να ανοίξουν και άλλες αγορές που είναι κλειστές, όπως αυτή της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης"... 
 

Σε ότι αφορά τους 2 κύκλους σπουδών:
Το Τ.Ε.Ε. (Τεχνικό Επιμελητήριο), δηλ. μια από τις μεγαλύτερες συντεχνίες στην Ελλάδα (άρα μπορεί άνετα να ανεβάζει και να ρίχνει κυβερνήσεις) είναι αντίθετο στο 3+2. Και επειδή δεν ξεχνάω ότι ζούμε στην εποχή του λα'ι'κισμού είμαι σχεδόν σίγουρος ότι καμία κυβέρνηση δεν θα αυτοκτονούσε φέρνοντας στη Βουλή νομοσχέδιο που αναφέρει ρητά το σπάσιμο σε 3+2.
Άρα, αν τελικά γίνει το 3+2, αυτό θα κινηθεί υπόγεια και εμμέσως. Με νομοσχέδια που σχετίζονται με τη λειτουργία του Πανεπιστημίου, τα πτυχία που δίνει και την χρηματοδότησή του (ΔΙΚΑΤΣΑ, αξιολόγηση κτλ.) και με διάφορα παραθυράκια τους θα επιχειρηθεί να μεταφερθεί η ευθύνη για το σπάσιμο σε 3+2 στα ίδια τα ιδρύματα. Γι'αυτό πρέπει να είμαστε σε επιφυλακή για να κλείσουμε αυτά τα παραθυράκια.

Θα συμφωνήσω με τον Bob ότι το κυρίαρχο είναι να δούμε πώς θα αναγνωρίζεται το πτυχίο νας στο εξωτερικό και από τι διαδικασίες θα πρέπει να περάσουμε για να κάνουμε ένα μεταπτυχιακό (με άλλα λόγια να δούμε τα αντίστοιχα ΔΙΚΑΤΣΑ των άλλων χωρών της Ε.Ε.)
 
Επίσης, θα συμφωνήσω με τον κύριο gpap σε ό,τι αφορά την άποψή του ότι αυτά τα μέτρα δεν είναι μονόδρομος, αλλά ουκ ολίγες φορές στο παρελθόν ανατράπηκαν καταστάσεις που νωρίτερα φάνταζαν ως σίγουρες. Ας είμαστε λοιπόν σε επιφυλακή για την προάσπιση των δικαιωμάτων μας! Επιπλέον, εγώ προσωπικά πιστεύω ότι ένα ακόμα θέμα για το οποίο αξίζουμε να είμαστε σε επιφυλακή γιατί μας επηρεάζει όλους μας και προπάντων το μέλον αυτής της κοινωνίας είναι ο κοινωνικός ρόλος του πανεπιστημίου, όπως εύστοχα επισημάνθηκε από τα όσα δημοσίευσε ο pmourati.

Το νομοσχέδιο για τον Ο.Α.Τ.Α.Π. (ο οργανισμός που θα αντικαταστήσει το ΔΙΚΑΤΣΑ)  είναι:
http://www.ntua.gr/posdep/ESYP/

Επίσης, επισυνάπτω τη διακύρηξη της Μπολώνιας γραμμένη παό τον πρώην Ειδικό Γραμματέα Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης
Υπουργείου Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων   
Διανύση Κλάδη.
Logged

Ο άνθρωπος πρέπει να περπατάει με το μέτωπο προς τον ήλιο. Για να μπορεί αυτός, καίγοντάς το να το σημαδεύει με αξιοπρέπεια. Αν ο άνθρωπος σκύψει το κεφάλι, χάνει την αξιοπρέπειά του.
Ernesto Che Guevara


Ουτοπία είναι αυτό που όταν κάνεις ένα βήμα για να το φτάσεις εκείνο κάνει δύο πίσω. Όταν κάνεις και δεύτερο βήμα για να το φτάσεις, εκείνο κάνει αλλά δυο πίσω.
Και τότε σε τι χρησιμεύει η ουτοπία???
Σε κάνει να βαδίζεις μπροστά!

Eduardo Galeano Ουρουγουανός ποιητής

Ο κόσμος πάει μπροστά κυνηγώντας την ουτοπία και το όνειρο!
Δυστυχής η κοινωνία που οι νέοι της δεν κάνουν όνειρα.
electroSOK
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1648


ΤΟ ΠΟΤΑΜΙ ΠΙΣΩ ΔΕΝ ΓΥΡΝΑ!


View Profile
Re: Τα πτυχία μας είναι Bachelor ή Master... και περί βελτιωτικής εξεταστικής...
« Reply #18 on: March 27, 2005, 21:56:20 pm »

Αυτά τα άρθρα από τα οικονομικά ένθετα των εφημερίδων τα οποία αναφέρονται στης εκπαίδευση εγώ τα κρατάω και έχω κάνει αρχείο..Οπότε, όποιος την ψάχνει τη δουλειά, μπορεί να μου τα ζητήσει!
Logged

Ο άνθρωπος πρέπει να περπατάει με το μέτωπο προς τον ήλιο. Για να μπορεί αυτός, καίγοντάς το να το σημαδεύει με αξιοπρέπεια. Αν ο άνθρωπος σκύψει το κεφάλι, χάνει την αξιοπρέπειά του.
Ernesto Che Guevara


Ουτοπία είναι αυτό που όταν κάνεις ένα βήμα για να το φτάσεις εκείνο κάνει δύο πίσω. Όταν κάνεις και δεύτερο βήμα για να το φτάσεις, εκείνο κάνει αλλά δυο πίσω.
Και τότε σε τι χρησιμεύει η ουτοπία???
Σε κάνει να βαδίζεις μπροστά!

Eduardo Galeano Ουρουγουανός ποιητής

Ο κόσμος πάει μπροστά κυνηγώντας την ουτοπία και το όνειρο!
Δυστυχής η κοινωνία που οι νέοι της δεν κάνουν όνειρα.
electroSOK
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1648


ΤΟ ΠΟΤΑΜΙ ΠΙΣΩ ΔΕΝ ΓΥΡΝΑ!


View Profile
Re: Τα πτυχία μας είναι Bachelor ή Master... και περί βελτιωτικής εξεταστικής...
« Reply #19 on: March 27, 2005, 22:05:27 pm »

Quote from: electroSOK on March 27, 2005, 21:56:20 pm
Αυτά τα άρθρα από τα οικονομικά ένθετα των εφημερίδων τα οποία αναφέρονται στης εκπαίδευση εγώ τα κρατάω και έχω κάνει αρχείο..Οπότε, όποιος την ψάχνει τη δουλειά, μπορεί να μου τα ζητήσει!

Για την κοινωνικοποίηση της γνώσης ρε γαμ@#ο!!  Wink   ^thumbup^ ^thumbup^
Έτσι, φίλε μου Bob ; !
Logged

Ο άνθρωπος πρέπει να περπατάει με το μέτωπο προς τον ήλιο. Για να μπορεί αυτός, καίγοντάς το να το σημαδεύει με αξιοπρέπεια. Αν ο άνθρωπος σκύψει το κεφάλι, χάνει την αξιοπρέπειά του.
Ernesto Che Guevara


Ουτοπία είναι αυτό που όταν κάνεις ένα βήμα για να το φτάσεις εκείνο κάνει δύο πίσω. Όταν κάνεις και δεύτερο βήμα για να το φτάσεις, εκείνο κάνει αλλά δυο πίσω.
Και τότε σε τι χρησιμεύει η ουτοπία???
Σε κάνει να βαδίζεις μπροστά!

Eduardo Galeano Ουρουγουανός ποιητής

Ο κόσμος πάει μπροστά κυνηγώντας την ουτοπία και το όνειρο!
Δυστυχής η κοινωνία που οι νέοι της δεν κάνουν όνειρα.
electroSOK
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1648


ΤΟ ΠΟΤΑΜΙ ΠΙΣΩ ΔΕΝ ΓΥΡΝΑ!


View Profile
Re: Τα πτυχία μας είναι Bachelor ή Master... και περί βελτιωτικής εξεταστικής...
« Reply #20 on: March 28, 2005, 23:02:04 pm »

Αύριο Τρίτη στις 11.30 αίθουσα 5  βάση και της απόφασης της Γενικής Συνέλευσης θα γίνει ανοικτή συζήτηση του συλλόγου για τις εξελίξεις στην ανώτατη εκπαίδευση με ελεύθερο βήμα για όποιον θέλει  να παρέμβει. Θα συμμετάσχουν φοιτητές και πιστεύω και καθηγητές (τουλάχιστον απ'ότι κατάλαβα σήμερα από τους ίδιους τους καθηγητές θα είναι ο κ.Δημάκης, ο κ. Παπαγιάννης, ο κ.Λαμπρίδης, μπορεί ο κ. Μάργαρης κ.α.).
Νομίζω είναι μια καλή ευκαιρία να συζητήσουμε πολιτισμένα και εποικοδομητικά και να ακουστούν χρήσιμες πληροφορίες που δεν έχουν ακουστεί μέχρι σήμερα για να βγούμε όλοι λίγο πιο ενημερωμένοι για ζητήματα που μας αφορούν άμεσα.
Logged

Ο άνθρωπος πρέπει να περπατάει με το μέτωπο προς τον ήλιο. Για να μπορεί αυτός, καίγοντάς το να το σημαδεύει με αξιοπρέπεια. Αν ο άνθρωπος σκύψει το κεφάλι, χάνει την αξιοπρέπειά του.
Ernesto Che Guevara


Ουτοπία είναι αυτό που όταν κάνεις ένα βήμα για να το φτάσεις εκείνο κάνει δύο πίσω. Όταν κάνεις και δεύτερο βήμα για να το φτάσεις, εκείνο κάνει αλλά δυο πίσω.
Και τότε σε τι χρησιμεύει η ουτοπία???
Σε κάνει να βαδίζεις μπροστά!

Eduardo Galeano Ουρουγουανός ποιητής

Ο κόσμος πάει μπροστά κυνηγώντας την ουτοπία και το όνειρο!
Δυστυχής η κοινωνία που οι νέοι της δεν κάνουν όνειρα.
electroSOK
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1648


ΤΟ ΠΟΤΑΜΙ ΠΙΣΩ ΔΕΝ ΓΥΡΝΑ!


View Profile
Re: Τα πτυχία μας είναι Bachelor ή Master... και περί βελτιωτικής εξεταστικής...
« Reply #21 on: March 30, 2005, 20:33:12 pm »

Δεν θα επαναλάβω τα ίδια γιατί δεν θέλω να κουράσω. Πάνω απ'όλα μετράει η πράξη. Και αυτή η πράξη έγινε στην ανοικτή συζήτηση της Τρίτης για τις εξελίξεις στην εκπαίδευση με συμμετοχή μελών Δ.Ε.Π. και φοιτητών (μπορεί στο τελευταίο τέταρτο να ψιλοξέφυγε το θέμα, αλλά νομίζω θα ήταν μίζερος κάποιος αν επέμενε να μιλάει γι'αυτό το τέταρτο αγνοώντας ότι τις προηγούμενες 2 ώρες έγινε μια πολιτισμένη συζήτηση με αρκετές πληροφορίες. Ήταν μια ενδιαφέρουσα συζήτηση όπου ακούστηκαν διάφορες χρήσιμες προσεγγίσεις).
Αλήθεια, αναρωτηθήκατε πώς έγινε και ήρθαν οι καθηγητές;;;
Πιστεύετε στην αρχή ότι κάποια πράγματα έρχονται μόνα τους;;;
Να σας απαντήσω εγώ: Οι καθηγητές ήρθαν γιατί τη Δευτέρα πήγαμε 4 άτομα στα γραφεία όλων (και αφού προηγουμένως τους στείλαμε e-mail μέσω της γραμματείας) και τους καλέσαμε να έρθουν στην εκδήλωση. Και να και κάτι ακόμα: Από αυτά τα 4 άτομα οι 2 ήταν από την ΠΚΣ, αλλά οι άλλοι 2 δεν είμαστε από την ΠΚΣ και τρέξαμε για το ζήτημα για να μη λένε μετά όλοι ότι είναι καπελωμένο από την ΠΚΣ. Γιατί η εκδήλωση ήταν του ΣΥΛΛΟΓΟΥ. Με την ίδια αρχή έγινε και η επιτροπή του 3ου έτους και έφτασε εκεί που είναι σήμερα.

Κόντρα στην στείρα αντιπολίτευση εγώ προτείνω τη δημιουργική σύμπραξη (με τη προυπόθεση βέβαια ότι δεν υπάρχει η παραμικρή πιθανότητα καπελώματος) γιατί μόνο έτσι θα πάει μπροστά ο σύλλογος.
Το πρόβλημα της συνέλευσης είναι ακριβώς αυτό και όχι τόσο οι παρατάξεις. Γιατί αν σε μια συνέλευση βγουν και μιλήσουν μόνο ανεξάρτητοι ομιλητές οι οποίοι όμως δεν έχουν τη διάθεση να τα βρουν σε κάποια σημεία (γιατί αυτό είναι ανθρώπινο χαρακτηριστικό και όχι χαρακτηριστικό μόνο των παρατάξεων) τα ίδια χάλια αποτελέσματα δεν θα χουμε;

Έτσι λοιπόν έγινε η συζήτηση της Τρίτης. Για μένα ήταν πολύ καλή γιατί έδωσε ερεθίσματα σε αρκετούς να προβληματιστούν πάνω στις εκπαιδευτικές εξελίξεις (που επηρεάζουν όλους μας).Τέλος, για όσους ισχυρίζονται ότι δεν βγήκε κάποια συγκεκριμένη πρόταση για δράση (πέραν μιας πρότασης του κ.Δημάκη για τους 2 κύκλους σπουδών), ε, δεν γίνονται όλα από την πρώτη στιγμή, θέλει υπομονή και προσπάθεια. Μην παρασυρόμαστε επειδή αντιμετωπίζουμε το θέμα με μια αυστηρότητα. Εδώ είμαστε να ξανακάνουμε αυτήν τη συζήτηση και να καταλήξει σε συγκεκριμένες προτάσεις. (Η ίδια αρχή του ότι τίποτα δεν ξεκινά με τέλειο τρόπο ισχύει και για τη συνέλευση. Θέλει προσπάθεια).   Θα έρθετε λοιπόν την επόμενη φορά που θα ξαναπάμε στους καθηγητές;
« Last Edit: March 30, 2005, 21:44:24 pm by electroSOK » Logged

Ο άνθρωπος πρέπει να περπατάει με το μέτωπο προς τον ήλιο. Για να μπορεί αυτός, καίγοντάς το να το σημαδεύει με αξιοπρέπεια. Αν ο άνθρωπος σκύψει το κεφάλι, χάνει την αξιοπρέπειά του.
Ernesto Che Guevara


Ουτοπία είναι αυτό που όταν κάνεις ένα βήμα για να το φτάσεις εκείνο κάνει δύο πίσω. Όταν κάνεις και δεύτερο βήμα για να το φτάσεις, εκείνο κάνει αλλά δυο πίσω.
Και τότε σε τι χρησιμεύει η ουτοπία???
Σε κάνει να βαδίζεις μπροστά!

Eduardo Galeano Ουρουγουανός ποιητής

Ο κόσμος πάει μπροστά κυνηγώντας την ουτοπία και το όνειρο!
Δυστυχής η κοινωνία που οι νέοι της δεν κάνουν όνειρα.
chggr005
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 2566


Free ...as a bird (Beatles)


View Profile
Re: Τα πτυχία μας είναι Bachelor ή Master... και περί βελτιωτικής εξεταστικής...
« Reply #22 on: April 01, 2005, 12:40:48 pm »

Και ναι!!!!! Αυτό το ποστ το διαβάζω τρίτη φορά! Βρε Τάσο, μην το επικολλάς σε όποιο τόπικ βρεις. Αρκεί να το βάλεις σε ένα τόπικ για να το διαβάσουμε...
Logged

Goodbye to you, my trusted friend.
We've known each other since we were nine or ten.
Together we 've  climbed hills or trees.
Learned of love and ABC's,
skinned our hearts and skinned our knees.

Goodbye my friend, it's hard to die,
when all the birds are singing in the sky,
Now that the spring is in the air.
Ο λογαριασμός έχει παραβιαστεί, μην ανοίξετε το link. are everywhere.
When you see them I'll be there.

We had joy, we had fun, we had seasons in the sun.
But the hills that we climbed
were just seasons out of time.

Terry Jacks - Seasons In The Sun


Οι πρωτοετείς φοιτητές μπορούν να ενημερωθούν για τον Σύλλογο Φοιτητών Ηλεκτρολόγων Μηχανολόγων Μηχανικών από εδώ:  Σύλλογος Φοιτητών
Alexkasgr
Honoured Member - Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
**********
Gender: Male
Posts: 4577


Έτη φωτός μπροστά...


View Profile
Re: Τα πτυχία μας είναι Bachelor ή Master... και περί βελτιωτικής εξεταστικής...
« Reply #23 on: April 01, 2005, 22:39:43 pm »

Τάσο θα ήθελα και εγώ να αναφερθώ από χθες για τη συζήτηση της Τρίτης αλλά κάτι η έλλειψη χρόνου κάτι ένα πρόβλημα με τη σύνδεση (δεν άνοιγε το thmmy.gr χθες αργά το βράδυ) δεν πρόλαβα. Τώρα από την Καστοριά και με την ησυχία διαβάζοντάς τα έχω να γράψω τα εξής:
1) Αξιέπαινη πρωτοβουλία του συλλόγου και μεμονωμένων ατόμων που τράξατε στους καθηγητές για να γίνει μια σωστή συζήτηση όπου ακούστηκαν όλες οι πλευρές.  Πράγματι ωραία συζήτηση και ευέλικτη η διαδικάσια για όποιον ήθελε να πάρει το λόγο.
2) Δεν ξέρω αν δεν το πρόσεξα εγώ νωρίτερα ή πότε αποφασίστηκε η συζήτηση, αλλά εγώ έμαθα για αυτήν 1 ώρα πριν. Αν ίσως ήταν γνωστό 2 μέρες πιο πριν ίσως είχε ακόμα μεγαλύτερη προσέλευση (πάντως αντικειμενικά η παρουσία φοιτητών κρίνεται κατά τη γνώμη μου ικανοποιητική).
3) Χωρίς παρεξήγηση πάντως, δε θεωρώ ότι έγινα πιο σοφός με αυτά που άκουσα. Το θέμα ήταν λίγο πολύ γνωστό όπως και οι προεκτάσεις του, οπότε μάλλον η συζήτηση σαν μια σύνοψη του θέματος μπορεί να θεωρηθεί. Φυσικά ακούστηκαν ωραίες και ελαφρά διαφορετικές απόψεις (όπως του κ. Χατζηαθανασίου για πολλά ζητήματα).
4) Το θέμα όπως σωστά είπες είναι το ΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ? Επί της ουσίας δε νομίζω ότι υπήρξε κάποιο σχέδιο δράσης για το σύλλογο μας και αυτό πρέπει να το συζητήσουμε τις προσεχείς μέρες.
Αυτά, αντε ρε παιδιά, ενημερώστε κανένας τι ειπώθηκε σήμερα στη συνέλευση 2ου-3ου έτους για εμάς που λείπαμε!!
« Last Edit: May 14, 2006, 00:15:09 am by Alexkasgr » Logged
electroSOK
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1648


ΤΟ ΠΟΤΑΜΙ ΠΙΣΩ ΔΕΝ ΓΥΡΝΑ!


View Profile
Re: Τα πτυχία μας είναι Bachelor ή Master... και περί βελτιωτικής εξεταστικής...
« Reply #24 on: April 03, 2005, 19:27:01 pm »

Quote from: Alexkasgr on April 01, 2005, 22:39:43 pm
ασίστηκε η συζήτηση, αλλά εγώ έμαθα για αυτήν 1 ώρα πριν. Αν ίσως ήταν γνωστό 2 μέρες πιο πριν ίσως είχε ακόμα μεγαλύτερη προσέλευση (πάντως αντικειμενικά η παρουσία φοιτητών κρίνεται κατά τη γνώμη μου ικανοποιητική).

Σ'αυτό έχεις δίκιο, έγινε την τελευταία στιγμή. Την επόμενη φορά ελπίζω να μη γίνει βιαστικά (εγώ τουλάχιστον αυτό θα προσπαθήσω).

Αντε, ρε, από Καστοριά είσαι;; Ο BobOMastoras είναι από το Νεστόριο (άντε, πιάσε φιλίες μαζί του!) Cheesy
Logged

Ο άνθρωπος πρέπει να περπατάει με το μέτωπο προς τον ήλιο. Για να μπορεί αυτός, καίγοντάς το να το σημαδεύει με αξιοπρέπεια. Αν ο άνθρωπος σκύψει το κεφάλι, χάνει την αξιοπρέπειά του.
Ernesto Che Guevara


Ουτοπία είναι αυτό που όταν κάνεις ένα βήμα για να το φτάσεις εκείνο κάνει δύο πίσω. Όταν κάνεις και δεύτερο βήμα για να το φτάσεις, εκείνο κάνει αλλά δυο πίσω.
Και τότε σε τι χρησιμεύει η ουτοπία???
Σε κάνει να βαδίζεις μπροστά!

Eduardo Galeano Ουρουγουανός ποιητής

Ο κόσμος πάει μπροστά κυνηγώντας την ουτοπία και το όνειρο!
Δυστυχής η κοινωνία που οι νέοι της δεν κάνουν όνειρα.
BOBoMASTORAS
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 6082


It just doesn't get any easier! It gets worse...


View Profile
Απ: Re: Τα πτυχία μας είναι Bachelor ή Master... και περί βελτιωτικής
« Reply #25 on: April 03, 2005, 19:32:03 pm »

.
« Last Edit: June 14, 2015, 16:47:03 pm by BOBoMASTORAS » Logged

Της γενιάς μου βασιλιά,
μην κατέβεις τα σκαλιά.
Πιες αθάνατο νερό
να νικήσεις τον καιρό.

http://tools.ietf.org/html/rfc1149
The only reason we invent robots
electroSOK
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1648


ΤΟ ΠΟΤΑΜΙ ΠΙΣΩ ΔΕΝ ΓΥΡΝΑ!


View Profile
Re: Τα πτυχία μας είναι Bachelor ή Master... και περί βελτιωτικής εξεταστικής...
« Reply #26 on: April 03, 2005, 19:43:49 pm »

Το πιασα, το πιασα!!  love love   Α,ρε γλέντια, είμαστε την ίδια στιγμή στο forum και δεν προλαβαίνω να γράφω..!
Logged

Ο άνθρωπος πρέπει να περπατάει με το μέτωπο προς τον ήλιο. Για να μπορεί αυτός, καίγοντάς το να το σημαδεύει με αξιοπρέπεια. Αν ο άνθρωπος σκύψει το κεφάλι, χάνει την αξιοπρέπειά του.
Ernesto Che Guevara


Ουτοπία είναι αυτό που όταν κάνεις ένα βήμα για να το φτάσεις εκείνο κάνει δύο πίσω. Όταν κάνεις και δεύτερο βήμα για να το φτάσεις, εκείνο κάνει αλλά δυο πίσω.
Και τότε σε τι χρησιμεύει η ουτοπία???
Σε κάνει να βαδίζεις μπροστά!

Eduardo Galeano Ουρουγουανός ποιητής

Ο κόσμος πάει μπροστά κυνηγώντας την ουτοπία και το όνειρο!
Δυστυχής η κοινωνία που οι νέοι της δεν κάνουν όνειρα.
Pages: 1 [2] Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...