• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 16, 2025, 22:10:35 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 16, 2025, 22:10:35 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by Nikos_313
[Today at 19:49:00]

[ΘΤΠΑ] Γενικές απορίες κα...
by Nikos_313
[Today at 16:56:56]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by Λαμπτήρας
[Today at 15:55:08]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by _Trob
[Today at 13:28:21]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[Today at 12:13:45]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by Nikos_313
[Today at 12:01:53]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by George_RT
[Today at 10:22:18]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[Today at 01:56:37]

Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by Katarameno
[June 15, 2025, 20:08:49 pm]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by nmpampal
[June 15, 2025, 16:25:56 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα -...
by nmpampal
[June 15, 2025, 06:43:15 am]

Το thmmy.gr στο instagram...
by Mr Watson
[June 15, 2025, 00:50:23 am]

[Λογισμός ΙΙ] Απορίες σε...
by el mariachi
[June 14, 2025, 20:47:07 pm]

ΠΡΟΣΟΧΗ στο ανέβασμα θεμά...
by tzortzis
[June 14, 2025, 16:54:08 pm]

Ρυθμίσεις Θεμάτων της Ανώ...
by el mariachi
[June 14, 2025, 11:56:45 am]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 10:00:55 am]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 09:58:14 am]

Αλέξης Τσίπρας, η επιστρο...
by Yamal
[June 14, 2025, 04:42:23 am]

Έναρξη Δηλώσεων Συμμετοχή...
by IEEE SB
[June 14, 2025, 00:10:19 am]

[Δυναμική Συμπεριφορά ΣΗΕ...
by soko_freta
[June 13, 2025, 01:05:36 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9960
Latest: valco08
Stats
Total Posts: 1426676
Total Topics: 31711
Online Today: 226
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 66
Guests: 73
Total: 139
Saint_GR
Zoifouka
Angelagfb
Kelly Tsimpouri
BossiTsif
Thanasis_pap
papaloui
tzortzis
mmikelo
Katarameno
Born_Confused
mdimitrig
msandr
george14
bougatsa
thaliatsk
kostasf
Captain
andreassifo
NickSpan
georkala
apsathas
immo
kpa
sassi
vaggelisx
Psychoktonos_
alexfot
xristostsi03
Maximos7
3rdDegreeBurn
panos21sk
κοτζακ
George15
alexandra_
Konstantina Karamani
Nekt
valco08
apol
charalampos
mkakale
nikos.a
pliroforikarios
prigians
Nikos_313
themis01
dorapangeiou
1234
kouf
glavdakis
sofipout
le papillon
dimitrisblioumis
ThanosV
Fotis
filkilkis
ggalamat
tsaliki
picklebeanburger
elischat
Carot1456
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Πρόγραμμα Χειμερινής Εξεταστικής 2024-2025
THMMY.gr > Forum > Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία > Κινητοποιήσεις - Πρωτοβουλίες Φοιτητών > Κατάληψη (Moderator: Starki) > Ενάντια στην αναθεώρηση του Άρθρου 16. ΚΑΤΑΛΗΨΗ 9/01 - 05/02
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 56 Go Down Print
Author Topic: Ενάντια στην αναθεώρηση του Άρθρου 16. ΚΑΤΑΛΗΨΗ 9/01 - 05/02  (Read 125696 times)
pandora
Καταστραμμένος
********
Gender: Female
Posts: 6443


madness


View Profile
Re: Ενάντια στην αναθεώρηση του Άρθρου 16. ΚΑΤΑΛΗΨΗ 9/01 - 12/01
« Reply #225 on: January 10, 2007, 23:23:08 pm »

Quote from: dimakis on January 10, 2007, 22:19:59 pm


Quote from: NetBuster on January 10, 2007, 21:28:50 pm
Δε στηρίζω την κατάληψη και δε συμμετέχω. Αν το κυλικείο βέβαια είναι ανοικτό, τότε βεβαίως έναν καφέ θα τον έπινα.

Μ' αρέσει το σνομπάρισμα της κατάληψης, πάει με το ύφος του avatar... Smiley

Να μου επιτρέψεις λοιπόν, εξίσου να σνομπάρω μια συνάντηση μεταξύ μας στο κυλικείο, ως μη κοινωνική κάτω από αυτές τις συνθήκες.


+1 
Logged
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: Ενάντια στην αναθεώρηση του Άρθρου 16. ΚΑΤΑΛΗΨΗ 9/01 - 12/01
« Reply #226 on: January 11, 2007, 04:12:30 am »

Απο που κατεβάζουμε το άρθρο αυτο;
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
Turambar
Veteran
Διεστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 20652

μη νοιάζεσαι


View Profile
Re: Ενάντια στην αναθεώρηση του Άρθρου 16. ΚΑΤΑΛΗΨΗ 9/01 - 12/01
« Reply #227 on: January 11, 2007, 04:28:22 am »

Το Σύνταγμα     
   
MEPOΣ ΔEYTEPO - Aτομικά και κοινωνικά δικαιώματα
        'Αρθρο 16 - (Παιδεία, τέχνη, επιστήμη)
     

1. H τέχνη και η επιστήμη, η έρευνα και η διδασκαλία είναι ελεύθερες? η ανάπτυξη και η προαγωγή τους αποτελεί υποχρέωση του Kράτους. H ακαδημαϊκή ελευθερία και η ελευθερία της διδασκαλίας δεν απαλλάσσουν από το καθήκον της υπακοής στο Σύνταγμα.
2. H παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Kράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Eλλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και τη διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες.
3. Tα έτη υποχρεωτικής φοίτησης δεν μπορεί να είναι λιγότερα από εννέα.
4. Όλοι οι Έλληνες έχουν δικαίωμα δωρεάν παιδείας, σε όλες τις βαθμίδες της, στα κρατικά εκπαιδευτήρια. Tο Kράτος ενισχύει τους σπουδαστές που διακρίνονται, καθώς και αυτούς που έχουν ανάγκη από βοήθεια ή ειδική προστασία, ανάλογα με τις ικανότητές τους.
5. H ανώτατη εκπαίδευση παρέχεται αποκλειστικά από ιδρύματα που αποτελούν νομικά πρόσωπα δημοσίου δικαίου με πλήρη αυτοδιοίκηση. Tα ιδρύματα αυτά τελούν υπό την εποπτεία του Kράτους, έχουν δικαίωμα να ενισχύονται οικονομικά από αυτό και λειτουργούν σύμφωνα με τους νόμους που αφορούν τους οργανισμούς τους. Συγχώνευση ή κατάτμηση ανώτατων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων μπορεί να γίνει και κατά παρέκκλιση από κάθε αντίθετη διάταξη, όπως νόμος ορίζει.
Eιδικός νόμος ορίζει όσα αφορούν τους φοιτητικούς συλλόγους και τη συμμετοχή των σπουδαστών σ� αυτούς.

6. Oι καθηγητές των ανώτατων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων είναι δημόσιοι λειτουργοί. Tο υπόλοιπο διδακτικό προσωπικό τους επιτελεί επίσης δημόσιο λειτούργημα, με τις προϋποθέσεις που νόμος ορίζει. Tα σχετικά με την κατάσταση όλων αυτών των προσώπων καθορίζονται από τους οργανισμούς των οικείων ιδρυμάτων.
Oι καθηγητές των ανώτατων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων δεν μπορούν να παυθούν προτού λήξει σύμφωνα με το νόμο ο χρόνος υπηρεσίας τους παρά μόνο με τις ουσιαστικές προϋποθέσεις που προβλέπονται στο άρθρο 88 παράγραφος 4 και ύστερα από απόφαση συμβουλίου που αποτελείται κατά πλειοψηφία από ανώτατους δικαστικούς λειτουργούς, όπως νόμος ορίζει.
Nόμος ορίζει το όριο της ηλικίας των καθηγητών των ανώτατων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων? εωσότου εκδοθεί ο νόμος αυτός οι καθηγητές που υπηρετούν αποχωρούν αυτοδικαίως μόλις λήξει το ακαδημαϊκό έτος μέσα στο οποίο συμπληρώνουν το εξηκοστό έβδομο έτος της ηλικίας τους.
7. H επαγγελματική και κάθε άλλη ειδική εκπαίδευση παρέχεται από το Kράτος και με σχολές ανώτερης βαθμίδας για χρονικό διάστημα όχι μεγαλύτερο από τρία χρόνια, όπως προβλέπεται ειδικότερα από το νόμο, που ορίζει και τα επαγγελματικά δικαιώματα όσων αποφοιτούν από τις σχολές αυτές.
8. Nόμος ορίζει τις προϋποθέσεις και τους όρους χορήγησης άδειας για την ίδρυση και λειτουργία εκπαιδευτηρίων που δεν ανήκουν στο Kράτος, τα σχετικά με την εποπτεία που ασκείται πάνω σ� αυτά, καθώς και την υπηρεσιακή κατάσταση του διδακτικού προσωπικού τους.
H σύσταση ανώτατων σχολών από ιδιώτες απαγορεύεται.
9. O αθλητισμός τελεί υπό την προστασία και την ανώτατη εποπτεία του Kράτους.
Tο Kράτος επιχορηγεί και ελέγχει τις ενώσεις των αθλητικών σωματείων κάθε είδους, όπως νόμος ορίζει. Nόμος ορίζει επίσης τη διάθεση των ενισχύσεων που παρέχονται κάθε φορά στις επιχορηγούμενες ενώσεις σύμφωνα με τον προορισμό τους.


http://www.parliament.gr/politeuma/default.asp


ρίξε ένα γκουγκλ βρε λάρρυ. Το λέμε στα λαμέρια, να το λέμε και σε σένα? Smiley
Logged

byeeee
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: Ενάντια στην αναθεώρηση του Άρθρου 16. ΚΑΤΑΛΗΨΗ 9/01 - 12/01
« Reply #228 on: January 11, 2007, 04:55:33 am »

Για να μαι σίγουρος  Smiley
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
Optima
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Female
Posts: 701


white art piano..


View Profile
Re: Ενάντια στην αναθεώρηση του Άρθρου 16. ΚΑΤΑΛΗΨΗ 9/01 - 12/01
« Reply #229 on: January 11, 2007, 10:51:49 am »

Quote from: pandora on January 10, 2007, 19:43:21 pm


Εγώ έχω υπόψιν μου πάντως φοιτητές που μιλάνε και συνδιαλέγονται με τους καθηγητές, είτε προσωπικά είτε μέσω της ιδιότητας του εκπροσώπου, όπως π.χ. στην συζήτηση που έγινε με καθηγητές και φοιτητές για το εργαστήριο των Μετρήσεων, και φαντάζομαι αν δεν έχουν ρωτήσει ήδη τη γνώμη τους, θα την ρωτήσουν οπωσδήποτε για το τίθα γίνει με την εξεταστική. Δεν νομίζω κανείς να απαγορεύει στον οποιονδήποτε να μιλήσει με έναν καθηγητή αν το θέλει εκτός γενικής συνέλευσης... Tongue Wink


To μάθημα των Ηλεκτρικών Μετρήσεων ήταν μεμονωμένη προσπάθεια αξιολόγησης ενός καθηγητή(έχω εργαστήριο κ εγώ, γνωρίζω τα προβλήματα όπως η πλειοψηφία των φοιτητών θα συμφωνήσει ότι υπάρχουν)

Αν όμως θέλουμε κάτι να λειτουργήσει στο τμήμα σε βάθος χρόνου, κ όχι να επαφίεται στην καλή θέληση ορισμένων φοιτητών(των εκπροσώπων μας), οι οποίοι όπως και να χει θα τελειώσουν κάποτε τη σχολή κ θ αφύγουν και δεν ξέρω ποιοι θα έρθουν να τους αντικαταστήσουν  και αν θα έχουν την ίδια καλή θέληση, θα πρέπει να δεχτούμε η αξιολόγηση να υφίσταται κανονικά ως μέρος των λειτουργιών του τμήματος, να γίνεται σε τακτά χρονικά διαστήματα, απ' όλους τους φοιτητές και για όλους τους καθηγητές - τότε δεν θα υπήρχε κίνδυνος ν' απορριφθεί , όπως έγινε στην περίπτωση των Μετρήσεων.

Και φυσικά πρέπει να ρωτάμε τη γνώμη των καθηγητών -αλλά το να παρουσιάζουμε τη γνώμη ορισμένων εξ αυτών σαν απόφαση του τμήματος είναι λάθος(κ δεν λέω τίποτε για σένα προσωπικά!), αυτές οι "άτυπες" λειτουργίες και ο μη έλεγχος είναι που οδήγησαν το σημερινό πανεπιστήμιο στα χάλια που έχει

Είμαι λίγο οφφ - τόπικ, σόρυ Tongue

εν ολίγοις βλέπω τον προβληματισμό που υπάρχει σε όλους μας, κ εγώ από αυτούς που δε θέλουν να γίνει η Παιδεία ταξική είμαι, δεν πιστεύω με τις αλλαγές αυτές θα γίνει κάτι τέτοιο - τα καλά πανεπιστήμια πάντα θα χρειάζονται καλά μυαλά( ώστε να τους δίνουν υποτροφίες)ή τουλάχιστον δε θα γίνει πιο ταξική απ' ότι είναι τώρα...
Logged

"η μεν αμάθεια γεννά θράσος, η δε σκέψις ενδοιασμόν"

ανθρωποι ξετρελαμενοι στις οθονες του πολεμου με το φυσημα του ανεμου καινε πολεις και χωρια
στην καταντια της σκεψης βιαιες πραξεις να μοιραζουν ανυποστατα κεφαλια στο βωμο της μοναξιας...
Appelsinpiken
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Female
Posts: 5019


gone with eternity


View Profile WWW
Re: Ενάντια στην αναθεώρηση του Άρθρου 16. ΚΑΤΑΛΗΨΗ 9/01 - 12/01
« Reply #230 on: January 11, 2007, 12:45:38 pm »

Quote from: Optima on January 11, 2007, 10:51:49 am
εν ολίγοις βλέπω τον προβληματισμό που υπάρχει σε όλους μας, κ εγώ από αυτούς που δε θέλουν να γίνει η Παιδεία ταξική είμαι, δεν πιστεύω με τις αλλαγές αυτές θα γίνει κάτι τέτοιο - τα καλά πανεπιστήμια πάντα θα χρειάζονται καλά μυαλά( ώστε να τους δίνουν υποτροφίες)ή τουλάχιστον δε θα γίνει πιο ταξική απ' ότι είναι τώρα...

Optima δε νομίζω ότι η ίδρυση μη κρατικών πανεπιστημίων θα αφήσει την παιδεία να είναι όσο ταξική είναι και τώρα.

Όποιος θέλει, ανάλογα με τις δυνατότητες της τσέπης του θα αγοράζει το πτυχίο που του αρέσει.

Κ μετά θα δούμε πόσο ταξική θα γίνει η παιδεία.

Καταρχήν στην Ελλάδα δε μπορεί να ανοίξει ιδιωτικό πανεπιστήμιο όπως αυτά του εξωτερικού λόγω έλλειψης του απαραίτητου προϋπολογισμού.

Αυτό που μπορεί να γίνει στην Ελλάδα είναι ότι θα ιδρυθούν κερδοσκοπικά ιδρύματα(κατ' επίφαση πανεπιστήμια)
που θα διαστρέφουν την αρχική έννοια του πανεπιστημίου.

Όσο για το ζήτημα της αξιολόγησης, προσωπικά δεν είμαι κατά, γιατί θεωρώ ότι αν γίνει με ορθό τρόπο ίσως καταφέρει να ενισχύσει το δημόσιο πανεπιστήμιο.
Logged

Πες μου, πόσο κρατάει το αύριο;
akis
Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 4005


View Profile
Re: Ενάντια στην αναθεώρηση του Άρθρου 16. ΚΑΤΑΛΗΨΗ 9/01 - 12/01
« Reply #231 on: January 11, 2007, 12:56:35 pm »

η κατάληψη είναι μέχρι και την παρασκευή
μαθήματα έχει την Δευτέρα πάλι
Logged
Aurelius
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Posts: 4056


Τρια πουλακια καθονταν, στον κηπο και λαλούσαν...


View Profile
Re: Ενάντια στην αναθεώρηση του Άρθρου 16. ΚΑΤΑΛΗΨΗ 9/01 - 12/01
« Reply #232 on: January 11, 2007, 14:55:42 pm »

Quote from: Optima on January 11, 2007, 10:51:49 am
Quote from: pandora on January 10, 2007, 19:43:21 pm


Εγώ έχω υπόψιν μου πάντως φοιτητές που μιλάνε και συνδιαλέγονται με τους καθηγητές, είτε προσωπικά είτε μέσω της ιδιότητας του εκπροσώπου, όπως π.χ. στην συζήτηση που έγινε με καθηγητές και φοιτητές για το εργαστήριο των Μετρήσεων, και φαντάζομαι αν δεν έχουν ρωτήσει ήδη τη γνώμη τους, θα την ρωτήσουν οπωσδήποτε για το τίθα γίνει με την εξεταστική. Δεν νομίζω κανείς να απαγορεύει στον οποιονδήποτε να μιλήσει με έναν καθηγητή αν το θέλει εκτός γενικής συνέλευσης... Tongue Wink


To μάθημα των Ηλεκτρικών Μετρήσεων ήταν μεμονωμένη προσπάθεια αξιολόγησης ενός καθηγητή(έχω εργαστήριο κ εγώ, γνωρίζω τα προβλήματα όπως η πλειοψηφία των φοιτητών θα συμφωνήσει ότι υπάρχουν)

Αν όμως θέλουμε κάτι να λειτουργήσει στο τμήμα σε βάθος χρόνου, κ όχι να επαφίεται στην καλή θέληση ορισμένων φοιτητών(των εκπροσώπων μας), οι οποίοι όπως και να χει θα τελειώσουν κάποτε τη σχολή κ θ αφύγουν και δεν ξέρω ποιοι θα έρθουν να τους αντικαταστήσουν  και αν θα έχουν την ίδια καλή θέληση, θα πρέπει να δεχτούμε η αξιολόγηση να υφίσταται κανονικά ως μέρος των λειτουργιών του τμήματος, να γίνεται σε τακτά χρονικά διαστήματα, απ' όλους τους φοιτητές και για όλους τους καθηγητές - τότε δεν θα υπήρχε κίνδυνος ν' απορριφθεί , όπως έγινε στην περίπτωση των Μετρήσεων.

Και φυσικά πρέπει να ρωτάμε τη γνώμη των καθηγητών -αλλά το να παρουσιάζουμε τη γνώμη ορισμένων εξ αυτών σαν απόφαση του τμήματος είναι λάθος(κ δεν λέω τίποτε για σένα προσωπικά!), αυτές οι "άτυπες" λειτουργίες και ο μη έλεγχος είναι που οδήγησαν το σημερινό πανεπιστήμιο στα χάλια που έχει

Είμαι λίγο οφφ - τόπικ, σόρυ Tongue

εν ολίγοις βλέπω τον προβληματισμό που υπάρχει σε όλους μας, κ εγώ από αυτούς που δε θέλουν να γίνει η Παιδεία ταξική είμαι, δεν πιστεύω με τις αλλαγές αυτές θα γίνει κάτι τέτοιο - τα καλά πανεπιστήμια πάντα θα χρειάζονται καλά μυαλά( ώστε να τους δίνουν υποτροφίες)ή τουλάχιστον δε θα γίνει πιο ταξική απ' ότι είναι τώρα...


θες να σε ρωτησω τι σχεση εχουν αυτα που λες με την αναθεωρση που θελουν να κανουν;

Ειναι το ιδιο θεωρητικα και αοριστα. Αν καποιος δεν κατσει να εξηγησει ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΤΑΤΑ τι προκειται να κανει, ποτε και με ποιο τροπο, ολα αυτα ειναι απλα μπουρδες και αερολογιες.

Η αξιολογηση ειναι λαθος σαν ορος. Μια χαρα ελληνικα ξερουμε, δεν χρειαζεται να λεμε ανοησιες. Εκτος αν οντως εννοειτε οτι θελετε αξιολογηση με τον πραγματικο ορισμο της λεξης  "αξιολογηση".

Κατ εμε το ζητουμενο ειναι ο ελεγχος. Ο ΕΛΕΓΧΟΣ. Να μην μπορει ο οποιοσδηποτε να λυμαινεται στους χωρους του πανεπιστημοιυ και να κανει οτι θελει. Σε αυτο συμφωνω, αλλα οπως ειπε και ο Βενιζελος, αυτο δεν ειναι προβλημα συνταγματικο. Αξιολογηση ειναι αλλο πραγμα. Αξιολογηση ειναι να βαλεις ενα τελειως υποκειμενικο βαθμο σε κατι με τελειως υποκειμενικα κριτηρια. Που στην τελικη, αυτο μονο με κακο τροπο μπορει να χρησιμοποιηθει.

Το νοημα του ελεγχου ειναι, οτι αν καποιος παραστρατει δεν τον αφηνεις. Και τον επαναφερεις. Και τον βελτιωνεις. Τον βελτιωνεις για να ειναι απο μονος του καλος. Οχι για να ειναι καλυτερος απο τον αλλο. Βελτιωνεις το πανεπιστημιο για να ειναι το ιδιο το πανεπιστημιο καλο. Οχι για να ειναι καλυτερο απο της διπλανης πολης. Και γι αυτο δεν χρειαζεται ουτε τρομερους νομους ουτε τιποτα καινουριο. Αυτα υπαρχουν. Απλα πρεπει να εφαρμοστουν. Το να λεμε οτι ο νεος νομος θα σωσει την παιδεια ειναι τοσο βλακωδες και αφελες, σαν να λεμε οτι ο νομος περι χρηματισμου των δημοσιων υπαλληλων εχει σωσει την χωρα απο την διαφθορα. Δηλαδη, ΣΤΟΠ στην υποκρισια.

Οπτιμα, παντως εισαι το ιδανικο παραδειγμα, οτι στην διαμορφωση της προσωπικοτητας πιο μεγαλο ρολο παιζει το περιβαλλον, παρα τα γονιδια. Γιατι αλλα ελεγες πριν 6 μηνες και αλλα λες τωρα. (Χωρις αυτο να σημαινει οτι δεν εξεταζουμε αυτα που λες και μονο αυτα)

Παντως οταν πηγαμε να κανουμε την δικη μας "αξιολογηση", μια ηταν η καθηγητρια που ουσιαστικα δεν αναγνωρισε τον συλλογο και μαζι με αλλους μας φρεναραν.
« Last Edit: January 12, 2007, 01:37:33 am by Aurelius » Logged

My website: http://staff.science.uva.nl/~gavves/
My blog: http://stratisgavves.blogspot.com/

Και τελος, το νεο site που φτιαχνω, www.antoniagavve.com. Αν υπαρχουν τιποτα ιδεες, ή προτασεις ειναι ιδιαιτερως ευπροσδεκτες. Αν καποιος ξερει και νορβηγικα, ακομα καλυτερα Tongue
Wanderer
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5230


Othoum Endron Saous


View Profile
Re: Ενάντια στην αναθεώρηση του Άρθρου 16. ΚΑΤΑΛΗΨΗ 9/01 - 12/01
« Reply #233 on: January 11, 2007, 15:28:30 pm »

Τελικά μάλλον όλα τα προβλήματα ξεκινούν όχι από αυτή καθ'αυτή την ιδέα της αναθεώρησης του άρθρου 16, αλλά από το ότι γίνεται αυτή η αλλαγή χωρίς πρώτα να έχουν ληφθεί και στην παραμικρή λεπτομέρεια τα μέτρα και οι ρυθμίσεις που θα διασφαλίζουν το σωστό χαρακτήρα της παιδείας (ίσες ευκαιρίες για όλους, αδιάβλητο σύστημα εισαγωγής όχι μόνο στα δημόσια αλλά πολύ περισσότερο και στα ιδιωτικά πανεπιστήμια, έλεγχος στους καθηγητές των ιδιωτικών πανεπιστημίων---όχι να βάζουν βαθμούς επι πληρωμή, δωρεάν δίδακτρα πληρωμένα από το κράτος κ.λ.π.)

Κατα τη γνώμη μου τρία σημεία "καίνε": 1ον, πρέπει να εισάγεται κάποιος σε ιδιωτικό πανεπιστήμιο σύμφωνα με κριτήρια ανάλογης δυσκολίας και φερεγγυότητας με αυτά των δημοσίων
2ον: Επιβάλλεται να γίνεται έλεγχος στον τρόπο με τον οποίο βαθμολογείται ο φοιτητής---ξέρουμε όλοι τί γίνεται σε μερικά, αν όχι στα περισσότερα ιδιωτικά λύκεια, όπου υψηλοί βαθμοί μπαίνουν αβέρτα κουβέρτα) 3ον: Το δημόσιο πανεπιστήμιο να έχει τέτοια υλικοτεχνική υποδομή, ώστε να μπορεί να ανταγωνιστεί σε επίπεδο τα ξένα πανεπιστήμια.

Αν και δεν μπορώ να καταλάβω τελικά τί διαφορά θα έχει το ιδιωτικό από το δημόσιο πανεπιστήμιο. Εκτός από το ότι στα ιδιωτικά πρέπει να πληρώνεις για να πας (αν δεν ισχύει η πρώτη παράμετρος που ανέφερα).
Ας πούμε ότι η πληρωμή που πρέπει να δίνει κάποιος, είναι το "τίμημα" που δεν έγραψε στις πανελλήνιες. Αν ισχύουν οι δυο τελευταίες προϋποθέσεις που ανέφερα, τότε υπάρχει κάποιο άλλο πρόβλημα;
Χμ, εκτός βέβαια από το ότι μόνο οι μαθητές με οικονομική άνεση θα μπορούν να έχουν αυτήν τη δυνατότητα...

Θα μπορούσε να γίνει κάπως έτσι: Αν υποτεθεί ότι τα ιδιωτικά είναι καλύτερης ποιότητα από τα δημόσια, τότε, μπορεί π.χ. στις πανελλήνιες να πρέπει να γράψεις μεγαλύτερο βαθμό για να εισαχθείς σε αυτά. Και αν ισχύει το ότι δεν θα γίνονται από τα ιδιωτικά πανεπιστήμια βαθμολογικές χάρες στους φοιτητές τους και ότι τα δίδακτρα θα πληρώνονται από το κράτος, τότε δεν υπάρχει τίποτα αρνητικό στην όλη ιστορία. Ή υπάρχει;

Εξακολουθώ να επιμένω πάντως πως ακόμα και αν δεν είναι ζημιογόνο για την παιδεία να υπάρχουν ιδιωτικά πανεπιστήμια, το ότι θα βγουν π.χ. πολλοί περισσότεροι φιλόλογοι, γιατροί, ηλεκτρολόγοι κ.λ.π. στην αγορά εργασίας θα δημιουργήσει ένα πολύ μεγαλύτερο πρόβλημα, μιας και η ανεργία είναι ακόμη και τώρα αυξημένη, που δεν έχουν ιδρυθεί μή κρατικά πανεπιστήμια. Αν υπάρχουν 10.000 φιλόλογοι και μπορούν να απορροφηθούν μόνο οι 3000...;
Logged

Preserve and keep us safe this night     *and our innocence made fun of justice*

Once we dreamt of everything
united by our love
There's a place for everyone
so we scream "Liberta"
pandora
Καταστραμμένος
********
Gender: Female
Posts: 6443


madness


View Profile
Re: Ενάντια στην αναθεώρηση του Άρθρου 16. ΚΑΤΑΛΗΨΗ 9/01 - 12/01
« Reply #234 on: January 11, 2007, 17:48:12 pm »

Quote from: Optima on January 11, 2007, 10:51:49 am

To μάθημα των Ηλεκτρικών Μετρήσεων ήταν μεμονωμένη προσπάθεια αξιολόγησης ενός καθηγητή(έχω εργαστήριο κ εγώ, γνωρίζω τα προβλήματα όπως η πλειοψηφία των φοιτητών θα συμφωνήσει ότι υπάρχουν)

Αν όμως θέλουμε κάτι να λειτουργήσει στο τμήμα σε βάθος χρόνου, κ όχι να επαφίεται στην καλή θέληση ορισμένων φοιτητών(των εκπροσώπων μας), οι οποίοι όπως και να χει θα τελειώσουν κάποτε τη σχολή κ θ αφύγουν και δεν ξέρω ποιοι θα έρθουν να τους αντικαταστήσουν  και αν θα έχουν την ίδια καλή θέληση, θα πρέπει να δεχτούμε η αξιολόγηση να υφίσταται κανονικά ως μέρος των λειτουργιών του τμήματος, να γίνεται σε τακτά χρονικά διαστήματα, απ' όλους τους φοιτητές και για όλους τους καθηγητές - τότε δεν θα υπήρχε κίνδυνος ν' απορριφθεί , όπως έγινε στην περίπτωση των Μετρήσεων.




+++++++++   δέν θα υπάρχει πάντα ο Τάσος να μας ξελασπώνει.... Grin Grin Grin Grin
Συμφωνώ με αυτό που λές.... Peace

Quote from: Optima on January 11, 2007, 10:51:49 am

Και φυσικά πρέπει να ρωτάμε τη γνώμη των καθηγητών -αλλά το να παρουσιάζουμε τη γνώμη ορισμένων εξ αυτών σαν απόφαση του τμήματος είναι λάθος(κ δεν λέω τίποτε για σένα προσωπικά!), αυτές οι "άτυπες" λειτουργίες και ο μη έλεγχος είναι που οδήγησαν το σημερινό πανεπιστήμιο στα χάλια που έχει


Νομίζω είσαι λιγάκι υπερβολική..... Smiley Smiley τέτοιες συζητήσεις και συννενοήσεις off the record είναι πάντα και παντού μέσα στο πρόγραμμα. Δεν μιλάω βέβαια για κάτι αθεμιτο, αλλά για μιά επί προσωπικού και ανεπίσημη συζήτηση με τους καθηγητές που δεν δεσμεύει κανέναν επίσημα. Από κεί και πέρα οι επίσημες αποφάσεις παίρνονται στις συνελεύσεις.

Quote from: Aurelius on January 11, 2007, 14:55:42 pm


θες να σε ρωτησω τι σχεση εχουν αυτα που λες με την αναθεωρση που θελουν να κανουν;

Ειναι το ιδιο θεωρητικα και αοριστα. Αν καποιος δεν κατσει να εξηγησει ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΤΑΤΑ τι προκειται να κανει, ποτε και με ποιο τροπο, ολα αυτα ειναι απλα μπουρδες και αερολογιες.

Κατ εμε το ζητουμενο ειναι ο ελεγχος. Ο ΕΛΕΓΧΟΣ. Να μην μπορει ο οποιοσδηποτε να λυμαινεται στους χωρους του πανεπιστημοιυ και να κανει οτι θελει. Σε αυτο συμφωνω, αλλα οπως ειπε και ο Βενιζελος, αυτο δεν ειναι προβλημα συνταγματικο. Αξιολογηση ειναι αλλο πραγμα. Αξιολογηση ειναι αν βαλεις ενα τελειως υποκειμενικο βαθμο σε κατι με τελειως υποκειμενικα κριτηρια.

Το νοημα του ελεγχου ειναι, οτι αν καποιος παραστρατει δεν τον αφηνεις. Και τον επαναφερεις. Και τον βελτιωνεις. Τον βελτιωνεις για να ειναι απο μονος του καλος. Οχι για να ειναι καλυτερος απο τον αλλο. Βελτιωνεις το πανεπιστημιο για να ειναι το ιδιο το πανεπιστημιο καλο. Οχι για να ειναι καλυτερο απο της διπλανης πολης. Και γι αυτο δεν χρειαζται ουτε τρομερους νομους ουτε τιποτα καινουριο. Αυτα υπαρχουν. Απλα πρεπει να εφαρμοστουν. Το να λεμε οτι ο νεος νομος θα σωσει την παιδεια ειναι τοσο βλακωδες και αφελες, σαν να λεμε οτι ο νομος περι χρηματσιμου των δημοσιων υπαλληλων εχει σωσει την χωρα απο την διαφθορα. Δηλαδη, ΣΤΟΠ στην υποκρισια.


Σε πάμε... είσαι ωραίος.... Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin
 wav
 NotWorthy NotWorthy NotWorthy NotWorthy NotWorthy

Quote from: Aurelius on January 11, 2007, 14:55:42 pm

Εγω παντως, οταν πηγαμε να κανουμε την δικη μας "αξιολογηση", μια ηταν η καθηγητρια που ουσιαστικα δεν ανγνωρισε τον συλλογο.


 Smiley Smiley Smiley Smiley Smiley Smiley Smiley Wink Wink
Logged
Netgull
Veteran
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1364


View Profile
Re: Ενάντια στην αναθεώρηση του ¶ρθρου 16. ΚΑΤΑΛΗΨΗ 9/01 - 12/01
« Reply #235 on: January 11, 2007, 18:11:42 pm »

Quote from: Wanderer on January 11, 2007, 15:28:30 pm
Κατα τη γνώμη μου τρία σημεία "καίνε": 1ον, πρέπει να εισάγεται κάποιος σε ιδιωτικό πανεπιστήμιο σύμφωνα με κριτήρια ανάλογης δυσκολίας και φερεγγυότητας με αυτά των δημοσίων
2ον: Επιβάλλεται να γίνεται έλεγχος στον τρόπο με τον οποίο βαθμολογείται ο φοιτητής---ξέρουμε όλοι τί γίνεται σε μερικά, αν όχι στα περισσότερα ιδιωτικά λύκεια, όπου υψηλοί βαθμοί μπαίνουν αβέρτα κουβέρτα) 3ον: Το δημόσιο πανεπιστήμιο να έχει τέτοια υλικοτεχνική υποδομή, ώστε να μπορεί να ανταγωνιστεί σε επίπεδο τα ξένα πανεπιστήμια.

Αν και δεν μπορώ να καταλάβω τελικά τί διαφορά θα έχει το ιδιωτικό από το δημόσιο πανεπιστήμιο. Εκτός από το ότι στα ιδιωτικά πρέπει να πληρώνεις για να πας (αν δεν ισχύει η πρώτη παράμετρος που ανέφερα).
Ας πούμε ότι η πληρωμή που πρέπει να δίνει κάποιος, είναι το "τίμημα" που δεν έγραψε στις πανελλήνιες. Αν ισχύουν οι δυο τελευταίες προϋποθέσεις που ανέφερα, τότε υπάρχει κάποιο άλλο πρόβλημα;
Χμ, εκτός βέβαια από το ότι μόνο οι μαθητές με οικονομική άνεση θα μπορούν να έχουν αυτήν τη δυνατότητα...

Θα μπορούσε να γίνει κάπως έτσι: Αν υποτεθεί ότι τα ιδιωτικά είναι καλύτερης ποιότητα από τα δημόσια, τότε, μπορεί π.χ. στις πανελλήνιες να πρέπει να γράψεις μεγαλύτερο βαθμό για να εισαχθείς σε αυτά. Και αν ισχύει το ότι δεν θα γίνονται από τα ιδιωτικά πανεπιστήμια βαθμολογικές χάρες στους φοιτητές τους και ότι τα δίδακτρα θα πληρώνονται από το κράτος, τότε δεν υπάρχει τίποτα αρνητικό στην όλη ιστορία. Ή υπάρχει;
Αν η θειά μου είχε ρόδες ίσως και να ταν κάρο... Σε ποια χώρα ζεις Wade;
(Δεν σχολιάζ
ω εσένα προσωπικά, μην παρεξηγηθείς.)

Quote from: Wanderer on January 11, 2007, 15:28:30 pm
Εξακολουθώ να επιμένω πάντως πως ακόμα και αν δεν είναι ζημιογόνο για την παιδεία να υπάρχουν ιδιωτικά πανεπιστήμια, το ότι θα βγουν π.χ. πολλοί περισσότεροι φιλόλογοι, γιατροί, ηλεκτρολόγοι κ.λ.π. στην αγορά εργασίας θα δημιουργήσει ένα πολύ μεγαλύτερο πρόβλημα, μιας και η ανεργία είναι ακόμη και τώρα αυξημένη, που δεν έχουν ιδρυθεί μή κρατικά πανεπιστήμια. Αν υπάρχουν 10.000 φιλόλογοι και μπορούν να απορροφηθούν μόνο οι 3000...;
Ενώ τώρα...τρελή απορρόφηση Grin
Logged


Μου λες να βάλω τη ζωή μου σε μια τάξη, μα ποιος στ' αλήθεια ορίζει την τροχιά του; Η αταξία είναι τ' ουρανού η τάξη, και γω ανασταίνομαι στο γύρο του θανάτου...

                        Μην αμφιβάλλεις
γι αυτόν
που σου λέει
πως φοβάται

               να φοβάσαι όμως
αυτόν
που σου λέει
πως δεν αμφιβάλλει.

Aime moi moins, mais aime moi longtemps
Zarathoustra
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1436



View Profile
Re: Ενάντια στην αναθεώρηση του Άρθρου 16. ΚΑΤΑΛΗΨΗ 9/01 - 12/01
« Reply #236 on: January 11, 2007, 18:15:56 pm »

Επειδή αναφέρθηκε ο Friedman,ας δούμε και τί λέει ο Marx για το θέμα:

"Γενική υποχρεωτική σχολική φοίτηση. Δωρεάν εκπαίδευση." Το πρώτο υπάρχει ακόμα και στη Γερμανία, το δεύτερο υπάρχει στη Ελβετία και στις Ηνωμένες Πολιτείες για τα δημοτικά σχολεία. Αν σε μερικές Πολιτείες [της Β. Αμερικής] είναι "δωρεάν" και η φοίτηση σε ανώτερα" εκπαιδευτικά ιδρύματα, αυτό σημαίνει στην ουσία μονάχα ότι χορηγούνται στις ανώτερες τάξεις τα έξοδα εκπαίδευσης από το γενικό φορολογικό κορβανά.
......
Εντελώς για πέταμα είναι η "λαική εκπαίδευση από το κράτος". Αλλο πράγμα τελείως είναι ο καθορισμός με γενικό νόμο των μέσων για τα δημοτικά σχολεία, της ειδίκευσης του διδακτικού προσωπικού, των κλάδων διδασκαλίας κλπ. και , όπως γίνεται στις Ηνωμένες Πολιτείες, η επίβλεψη με κρατικούς επιθεωρητές της τήρησης όλων αυτών των νομικών διατάξεων και ολότελα άλλο πράγμα είναι η η ανακύρηξη του κράτους σε λαικό εκπαιδευτή; Μάλλον θάπρεπε να αποκλειστούν τόσο η κυβέρνηση όσο και η εκκλησία από κάθε επιρροή στο σχολείο.

("Κριτική του Προγράμματος της Γκότα")
Logged
Appelsinpiken
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Female
Posts: 5019


gone with eternity


View Profile WWW
Re: Ενάντια στην αναθεώρηση του ʼρθρου 16. ΚΑΤΑΛΗΨΗ 9/01 - 12/01
« Reply #237 on: January 11, 2007, 18:19:58 pm »

Quote from: Zarathoustra on January 11, 2007, 18:15:56 pm
Μάλλον θάπρεπε να αποκλειστούν τόσο η κυβέρνηση όσο και η εκκλησία από κάθε επιρροή στο σχολείο.


ειδικά σ' αυτό είμαι απόλυτα σύμφωνη.

κ όχι τόσο για το πρώτο όσο για το δεύτερο...
« Last Edit: January 11, 2007, 18:39:31 pm by Christine » Logged

Πες μου, πόσο κρατάει το αύριο;
Νessa
Guest
Re: Ενάντια στην αναθεώρηση του Άρθρου 16. ΚΑΤΑΛΗΨΗ 9/01 - 12/01
« Reply #238 on: January 11, 2007, 18:27:33 pm »

Σωστό, σωστότατο. Θέλουμε όσο το δυνατόν μεγαλύτερη αυτοτέλεια, όσο το δυνατόν πιο αυτοδιοικούμενα πανεπιστήμια.

Για το πρώτο απόσπασμα, είναι προφανές ότι ευσταθεί αν σπουδάζουν μόνο οι ανώτερες τάξεις. Όμως σήμερα σπουδάζει και ο αυριανός εργαζόμενος, κι αυτόν πρέπει να βοηθήσει το κράτος.
Logged
kekropas
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 511

thmmy rocks!!!


View Profile
Re: Ενάντια στην αναθεώρηση του Άρθρου 16. ΚΑΤΑΛΗΨΗ 9/01 - 12/01
« Reply #239 on: January 11, 2007, 18:32:41 pm »

Quote from: akis on January 11, 2007, 12:56:35 pm
η κατάληψη είναι μέχρι και την παρασκευή
μαθήματα έχει την Δευτέρα πάλι

Sorry για το λίγο άσχετο από Δευτέρα αρχίζουμε μαθήματα ή θα αποφασιστεί εκ νέου αν θα συνεχιστούν ή όχι οι καταλήψεις.Λόγω υποχρεώσεων δεν έχω προλάβει να παρακολουθήσω τις εξελίξεις.
Logged
Pages: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 56 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...