• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 17, 2025, 13:30:15 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 17, 2025, 13:30:15 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by tzortzis
[Today at 13:19:53]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by george14
[Today at 12:08:25]

[ΨEE] Γενικές απορίες και...
by Juror8
[Today at 12:06:57]

Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by okan
[Today at 02:33:21]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Katarameno
[Today at 02:29:21]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by RAFI
[June 16, 2025, 22:46:54 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 19:49:00 pm]

[ΘΤΠΑ] Γενικές απορίες κα...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 16:56:56 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by Λαμπτήρας
[June 16, 2025, 15:55:08 pm]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by _Trob
[June 16, 2025, 13:28:21 pm]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[June 16, 2025, 12:13:45 pm]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by George_RT
[June 16, 2025, 10:22:18 am]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[June 16, 2025, 01:56:37 am]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by nmpampal
[June 15, 2025, 16:25:56 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα -...
by nmpampal
[June 15, 2025, 06:43:15 am]

Το thmmy.gr στο instagram...
by Mr Watson
[June 15, 2025, 00:50:23 am]

[Λογισμός ΙΙ] Απορίες σε...
by el mariachi
[June 14, 2025, 20:47:07 pm]

ΠΡΟΣΟΧΗ στο ανέβασμα θεμά...
by tzortzis
[June 14, 2025, 16:54:08 pm]

Ρυθμίσεις Θεμάτων της Ανώ...
by el mariachi
[June 14, 2025, 11:56:45 am]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 09:58:14 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9961
Latest: Poli
Stats
Total Posts: 1426687
Total Topics: 31710
Online Today: 169
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 71
Guests: 74
Total: 145
Lemonia
teosimeon
annaparask
theodoridoueu
XristosGakidis
Roidos
hacky
Andreas04
spoun
gksp
asemas
Yamal
kmarkad
Eirini AlfaPi
micelethe
aggnwstos
Giannis Masterio
airam
Rizotto
anastas1a
ggalamat
bit11
tzortzis
Pastellaki
Saint_GR
idchatzi
chidi anagonye
Juror8
msandr
dimitavram
vdelimpalta
Xontroulis
thanoswyd
ThanosKoutsoump
shamaelas
Arakapas
chrisg
mmikelo
sassi
dimitris kiziridis
Leftor
dnikoa
gsifnio
ZontanosThrylos
thomasdt
ellimoschou
kvas
athena_apo
aggelina
Giannis_Kako
giannisd
papaloui
MrGreekArrow
Mavromati
alexkont
mike1996
dimopoul
paristetos
George_RT
gpap
Geoth
panagiot
Maximos7
programmer2004
DimKaratzas
superkolios
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Επίσημη ενημέρωση για Αντιστοίχηση Μαθημάτων ΝΠΣ με ΠΠΣ και η συζήτηση στο forum.
THMMY.gr > Forum > Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία > Εσωτερικά Θέματα  > Μαθήματα - Εξεταστικές (Moderators: PolarBear, tzortzis) > Βελτιωτική εξεταστική
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Poll
Question: Να υπάρχει δυνατότητα επανεξέτασης σε κάποια μαθήματα για βελτίωση βαθμού?
Ναι
Ναι αλλά μόνο για περιορισμένο αριθμό μαθημάτων
Όχι

Pages: 1 ... 3 4 [5] 6 7 Go Down Print
Author Topic: Βελτιωτική εξεταστική  (Read 15230 times)
~Michelle~
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Female
Posts: 1236


View Profile WWW
Απ: Βελτιωτική εξεταστική
« Reply #60 on: March 08, 2005, 15:29:49 pm »

Ακριβώς όπως τα λεει ο lars! Άλλωστε κάποιος που θα χρωστάει τα μισά μαθήματα, τι νομίζετε ότι θα τον νοιάξει περισσότερο? Να περάσει αυτά που στα οποία κόπηκε ή να βέλτιώσει το βαθμό του σε όσα έχει περασει?? Και μη μου πείτε οτι είναι λίγοι αυτοί που χρωστάνε πολλά μαθήματα! Η συντριπτική πλειοψηφία είναι!! Άρα ακόμη κι αν εφαρμοστεί αυτό το μέτρο πόσοι νομίζετε ότι θα το χρησιμοποιήσουν?? Εγώ το βλέπω απλά ως ένα μέσο για να βοηθήσει όσους ενδιαφέρονται για υποτροφίες, μεταπτυχιακά κλπ.
Ε ποσοι νομίζετε οτι είναι αυτοι??
Logged

www.e-steki.gr
JAs0n-X
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 2861


Rhodes [Sattelite image]


View Profile
Απ: Βελτιωτική εξεταστική
« Reply #61 on: March 08, 2005, 17:02:51 pm »

Το να εχει καποιος βελτιωτικη εξεταστικη μονο αν γραψει κατω απο 7 ειναι πια το αποκορυφωμα της αδικιας...γιατι αυτος που εγραψε 7.00000001 να μην μπορει!!? ???
@Μισελ κλπ...Γνωμη μου ειναι οτι με μια εξεταστικη ΔΕΝ μπορεις να καταλαβεις πολλα...
πως κρινεις δηλαδη ενα συστημα αδικο κ οτι αλλο λετε χωρις να το εχεις δει μια δυο τρεις φορες??
@Aurelius...Δεν ειπα οτι κερδισαμε σε καμμια συζητηση...Μονο η τριφυλλαρα κερδισε την Κυριακη... Tongue
Η συζητηση εγινε κ πιστευω συμπερασμα δεν βγηκε κανενα...
Οσο για τις υποτροφιες τι να πω ρε παιδια...νομιζετε με την βελτιωτικη εξεταστικη θα ειναι καλυτερα...
Τωρα υπαρχει μια διαβαθμιση...κ λετε οτι για να παρεις υποτροφιες θελει βαθμο >7 ! Ωραια?
Αμα γινει η βελτιωτικη εξεταστικη θα θελει 8!! Γιατι ο ΜΟ των βαθμων των φοιτητων θα εχει ανεβει...οποτε παλι αυτος που θα ταν να παρει υποτροφια θα την παρει κ αυτος που δεν θα την επαιρνε θα παρει παλι τον... !!
Το θεμα ομως ειναι οτι με την βελτιωτικη εξεταστικη θα αδικειτε αυτος που τελος παντων δεν γουσταρει να ξαναδωσει καποια μαθηματα για να βελτιωσει το βαθμο του που στο κατω κατω μερικα απο αυτα δεν του προσφερουν κ τπτ! Βλπε Φυσικη..!
Κ θα αδικειτε κ αυτος που θελει να τελειωνει γρηγορα την σχολη κ δεν θελει να φαει 10 χρονια!!
Κ θα αδικειται κ αυτος που μενει μακρια κ πληρωνει ενοικια. . .
κ θα αδικειται κ θα αδικειται...........
Κ στο κατω κατω ρε παιδια θελετε βαθμο!! Αποκτηστε τον...ετσι παει...δεν μπορει να εχεις την απαιτηση για δευτερες τριτες κ εικοστες προσπαθειες για να βγαλεις ενα βαθμο....
Εχεις τα κοτσια να τον παρεις....ΠΑΡΤΟΝ!
Σου ετυχε μια ατυχια ή αδικια ή οτι αλλο εσυ τσπ θεωρεις!
ΚΟΨΤΟ!!
Logged

J=X
--------------------------------------------
Ο Χριστος πεθανε
Ο Μαρξ πεθανε...
και εγω τελευταια δεν αισθανομαι καλα !
gpap
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1693



View Profile
Απ: Βελτιωτική εξεταστική
« Reply #62 on: March 08, 2005, 22:49:40 pm »

Quote
Το θέμα όμως έχει ξεφύγει από το χέρι μας λόγο του ΕΜΠ. Και από ότι διάβασα στα προηγούμενα posts ο κ. Παπαγιάννης δε μας απάντησε για το πώς θεωρούνται οι φοιτητές του σε σχέση με το Αριστοτέλειο.

Εγώ βέβαια την άποψή μου την κατεθεσα και περιττεύει να την επαναλάβω. Είχα μια επικοινωνία με ένα συνάδελφο στο ΕΜΠ ο οποίος με πληροφόρησε ότι οι φοιτητές εκεί έχουν πραγματικά δικαίωμα αναβαθμολόγησης το Σεπτέμβρη για μαθήματα του Φλεβάρη και του Ιούνη ΑΛΛΑ ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΞΑΝΑΒΑΘΜΟΛΟΓΟΥΝ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΠΕΡΝΟΥΝ ΤΟ Ν+3. Αρα ...δώρο άδωρο για το 95% των περιπτώσεων καθώς χρήση του δικαιώματος έχουν μόνο οι καθαροί από μαθήματα. Σε παρατήρησή μου ότι αυτό είναι μια κάπως ευνοϊκή μεταχείριση των ..καλών φοιτητών μου απάντησε ότι εκείνοι είναι που κυρίως ..κυνηγάνε βαθμούς και μάλλον γιαυτούς έγινε το σύστημα. Αρα μεγαλύτερες διακρίσεις!!

Συμπερασματικά. Δεν υπάρχει σύστημα που να εξυπηρετεί τους πάντες. Κάποιο σύστημα είναι καλύτερο για μερικούς και χειρότερο για κάποιους άλλους. Κάποιοι βολέυονται και εξυπηρετούνται από κάποιο σύστημα και κάποιοι άλλοι την πατάνε. Και φυσικά νέες ρυθμίσεις του τύπου αυτού μάλλον χειροτερεύουν τα πράγματα παρά τα βελτιώνουν.

Στη διάρκεια της ζωής αυτού του τμήματος υπήρξαν πολλές περιπτώσεις όπου οργανωμένη πίεση από διάφορες κατευθύνσεις επέβαλλε ρυθμίσεις άλλοτε ευνοικές για τους φοιτητές (η πιο συνηθισμένη περίπτωση) και άλλοτε κακές (πολύ σπάνια!). Πάντως τέτοιου είδους ρυθμίσεις μοιάζουν με ασπιρίνες σε ετοιμοθάνατο καρκινοπαθή. Γιατί το σύστημα ...θνήσκει με μαθηματική βεβαιότητα και εμείς φροντίζουμε να περάσουμε καλά στα τελευταία του.

Για τη διάκριση ανάμεσα σε απόφοιτους διαφόρων τμημάτων είχα ξανατοποθετηθεί σε αυτό το forum. Τυπικά δεν υπάρχει καμμιά διαφοροποίηση ή διάκριση σε σχέση με το τμήμα αποφοίτησης. Ετσι και ο απόφοιτος της Θράκης παίζει στα ίσια με τον απόφοιτο του ΕΜΠ. Διακρίσεις δημιουργούνται για ....προσωπικούς λόγους. Ετσι πχ ο τεχνικός προϊστάμενος μιας εταιρείας που πας για συνέντευξη και έχει τελειώσει ΑΠΘ και με τις πρώτες κουβέντες διαπιστώνει ότι έκανες διπλωματική πχ στον Παπαγιάννη όπου είχε κάνει και εκείνος σαν φοιτητής, έρχεται συναισθηματικα πιό κοντά σε εσένα σαν υποψήφιο για πρόσληψη. Και αυτό είναι σημαντικό. Αν μετρήσει τώρα κανείς πόσοι ΗΜ έχουν αποφοιτήσει από το ΕΜΠ σε σχέση με άλλα τμήματα... έ βγάζει κάποια συμπεράσματα. Κατά τα άλλα όλοι αντιλαμβάνονται ότι σε καμμιά περίπτωση δεν μπορούν να συσχετίσουν βαθμολογίες διαφορετικών τμημάτων. Τι σχέση έχει πχ ένα 8 από τη Ξάνθη με ένα 7 από το ΕΜΠ? Ποιό είναι καλύτερο? Κανείς δεν ξέρει. Και μιλάμε για τελικό βαθμό. Σκέψου να πάμε και στα ... επιμέρους μαθήματα, όπου ο ΕΜΠίτης τελειώνει με 53, εσείς με 54 (60 οι νέοι), η Πάτρα με 60+ και όμοιο μάθημα δεν υπάρχει πουθενά. Συνεπώς....προς τι το μίσος και ο αλληλοσπαραγμός?

Η πρόταση μου είναι πολύ απλή. Αντί να αναλώνεστε σε ...φιλολογία περί μεταβολών στο εξεταστικό σκεφθείτε και προτείνεται τρόπους δράσης που μπορούν να εξασφαλίσουν 2 βασικά πράγματα.

1. Να μαθαίνετε μέσα από τα μαθήματα
2. Να ελέγχεστε και να αξιολογείστε με συνθήκες αντικειμενικές και ουσιαστικές

Τα άλλα όλα (και οι βαθμοί) θα έρθουν μόνα τους και ...φυσιολογικά.

Γρηγόρης Παπαγιάννης


ΥΓ Κάτι άσχετο που διάβασα στα αιτήματα της συνέλευσης του 3ου. Ζητάτε προαιρετικά προσθετικά θέματα. Για το προσθετικό καμμιά αντίρρηση. Το προαιρετικό όμως γιατί? Ντρέπεστε να ζητήσετε υποχρεωτικά (όπως γίνεται παντού σε όλες τις ...πολιτισμένες χώρες).
Logged
JAs0n-X
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 2861


Rhodes [Sattelite image]


View Profile
Απ: Βελτιωτική εξεταστική
« Reply #63 on: March 08, 2005, 23:10:58 pm »

Quote from: gpap on March 08, 2005, 22:49:40 pm
ΥΓ Κάτι άσχετο που διάβασα στα αιτήματα της συνέλευσης του 3ου. Ζητάτε προαιρετικά προσθετικά θέματα. Για το προσθετικό καμμιά αντίρρηση. Το προαιρετικό όμως γιατί? Ντρέπεστε να ζητήσετε υποχρεωτικά (όπως γίνεται παντού σε όλες τις ...πολιτισμένες χώρες).
Προαιρετικα γιατι η αποφαση βγηκε μεσα απο μια συνελευση 30-40 ατομων που δεν μπορουν αυθαιρετα να κανουν προτσεις στο ονομα του συνολου!
Προαιρετικα γιατι πιστευω οτι εσεις ξερετε πολυ καλα την κατασταση που επικρατει με μερικους καθηγητες κ οπως κ να το κανουμε σε μερικους δεν θελουμε να βαλουμε υποχρεωτικο μπελα πανω απ το κεφαλι μας!!
Προαιρετικα γιατι να το πω κ πιο ξεκαθαρα δεν εχουμε τα . . κοτσια να ζητησουμε υποχρεωτικα!! Tongue το προγραμμα του ΤΗΜΜΥ ειναι ηδη αρκετα φορτωμενο!
Logged

J=X
--------------------------------------------
Ο Χριστος πεθανε
Ο Μαρξ πεθανε...
και εγω τελευταια δεν αισθανομαι καλα !
lars
Θαμώνας
****
Gender: Male
Posts: 419



View Profile
Απ: Βελτιωτική εξεταστική
« Reply #64 on: March 08, 2005, 23:35:15 pm »

Quote from: gpap on March 08, 2005, 22:49:40 pm
ΥΓ Κάτι άσχετο που διάβασα στα αιτήματα της συνέλευσης του 3ου. Ζητάτε προαιρετικά προσθετικά θέματα. Για το προσθετικό καμμιά αντίρρηση. Το προαιρετικό όμως γιατί? Ντρέπεστε να ζητήσετε υποχρεωτικά (όπως γίνεται παντού σε όλες τις ...πολιτισμένες χώρες).
Quote
Αν και προσωπικά δεν έχω πρόβλημα να είναι υποχρεωτικές οι εργασίες,τα προαιρετικά θέματα, όπως είπε και ο Ιάσωνας, οφείλονται στο ότι αν γίνουν υποχρεωτικά,ι αρκετοί συνάδελφοί μας θα παραπονεθούν( αυτοί που έλεγα ότι παίρνουν 5 και άντε γεια!) και ενδεχομένως κάποιοι
καθηγητές να αρνηθούν λόγω μεγάλου αριθμού φοιτητών( κυρίως σε μαθήματα υποχρεωτικά για τους 2 ή και τους 3 τομείς).Εξάλλου οι εργασίες πρέπει να είναι σαν τα μαθήματα, ακαδημαϊκά! Smiley Όποιος ενδιαφέρεται ας τις κάνει και μακάρι να τις κάνουν όλοι.
Logged
BOBoMASTORAS
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 6082


It just doesn't get any easier! It gets worse...


View Profile
Απ: Re: Απ: Βελτιωτική εξεταστική
« Reply #65 on: March 09, 2005, 01:59:03 am »

.
« Last Edit: June 14, 2015, 16:30:44 pm by BOBoMASTORAS » Logged

Της γενιάς μου βασιλιά,
μην κατέβεις τα σκαλιά.
Πιες αθάνατο νερό
να νικήσεις τον καιρό.

http://tools.ietf.org/html/rfc1149
The only reason we invent robots
BOBoMASTORAS
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 6082


It just doesn't get any easier! It gets worse...


View Profile
Απ: Βελτιωτική εξεταστική
« Reply #66 on: March 09, 2005, 02:07:27 am »

.
« Last Edit: June 14, 2015, 16:30:18 pm by BOBoMASTORAS » Logged

Της γενιάς μου βασιλιά,
μην κατέβεις τα σκαλιά.
Πιες αθάνατο νερό
να νικήσεις τον καιρό.

http://tools.ietf.org/html/rfc1149
The only reason we invent robots
fugiFOX
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 8962


Fugi+Fox μια νέα μορφή ζωής...


View Profile
Απ: Βελτιωτική εξεταστική
« Reply #67 on: March 09, 2005, 02:32:42 am »

Quote from: lars on March 08, 2005, 14:48:16 pm

 Εξάλλου αν ξαναδώσεις ένα μάθημα και βελτιώσεις το βαθμό σου, με δικιά σου προσπάθεια θα τον βελτιώσεις, δε θα σου χαριστεί ο βαθμός( το έχω πει άλλες 2 φορές μάλλον αλλά θα το ξαναλέω μέχρι να χωνευθεί Smiley )

Παίζοντας όμως εκ του ασφαλούς

@lars. Προπονήσου λίγο στην παράθεση στο testing board.
Να θυμασαι ότι για να κάνεις παράθεση αρκεί να συμπεριλάβεις το κείμενο που παραθέτεις μεσα στο
[q+uote]text bla bla [/q+uote] Αγνόησε τον χαρακτήρα + τον έβαλα για να ξεγελάσω το μηχάνημα Tongue
« Last Edit: March 09, 2005, 02:39:41 am by fugitive » Logged

http://www.mozilla.org/en-US/firefox/new/
~Michelle~
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Female
Posts: 1236


View Profile WWW
Απ: Βελτιωτική εξεταστική
« Reply #68 on: March 09, 2005, 02:41:30 am »

Quote from: fugitive on March 09, 2005, 02:32:42 am
Quote from: lars on March 08, 2005, 14:48:16 pm

 Εξάλλου αν ξαναδώσεις ένα μάθημα και βελτιώσεις το βαθμό σου, με δικιά σου προσπάθεια θα τον βελτιώσεις, δε θα σου χαριστεί ο βαθμός( το έχω πει άλλες 2 φορές μάλλον αλλά θα το ξαναλέω μέχρι να χωνευθεί Smiley )

Παίζοντας όμως εκ του ασφαλούς

Κακό ειναι αυτό?? Αφου και τους 2 βαθμούς με την αξία σου τους πήρες!
« Last Edit: March 09, 2005, 02:46:40 am by fugitive » Logged

www.e-steki.gr
fugiFOX
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 8962


Fugi+Fox μια νέα μορφή ζωής...


View Profile
Απ: Βελτιωτική εξεταστική
« Reply #69 on: March 09, 2005, 02:49:43 am »

Θέλω να πω ότι εάν το θες
ρίσκαρέ το
αγωνίσου
πείσε μας ότι το θες τελοσπάντων.
Όχι όμως πάρε το 5,6,7 εξασφάλισε τη θέση σου
και κατόπιν περνα που και που καμιά βόλτα για καφεδάκι
και δίνε και το μάθημα μπας και κάτσει κανα θεματάκι/sosάκι
για να πάρεις το οχταράκι
Logged

http://www.mozilla.org/en-US/firefox/new/
~Michelle~
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Female
Posts: 1236


View Profile WWW
Απ: Βελτιωτική εξεταστική
« Reply #70 on: March 09, 2005, 02:54:23 am »

Quote from: fugitive on March 09, 2005, 02:49:43 am
Θέλω να πω ότι εάν το θες
ρίσκαρέ το
αγωνίσου
πείσε μας ότι το θες τελοσπάντων.
Όχι όμως πάρε το 5,6,7 εξασφάλισε τη θέση σου
και κατόπιν περνα που και που καμιά βόλτα για καφεδάκι
και δίνε και το μάθημα μπας και κάτσει κανα θεματάκι/sosάκι
για να πάρεις το οχταράκι

Just for the record με ενα θεματάκι δεν παιρνεις ποτέ οχταράκι... Χρειάζονται τουλαχιστον 2-3
Logged

www.e-steki.gr
gpap
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1693



View Profile
Απ: Βελτιωτική εξεταστική
« Reply #71 on: March 09, 2005, 10:35:46 am »

Για το υποχρεωτικό ή προαιρετικό των εργασιών να σας μεταφέρω μια εμπειρία (τι να γίνει σαν παλιός ξέρω κάτι παραπάνω!! Wink Wink)

Πριν καμμιά 20αριά χρόνια, τις παλιές καλές εποχές με τους 70-100 φοιτητές και τα ετήσια μαθήματα, υπήρχε ένα ετήσιο υποχρεωτικό μάθημα που λεγόταν ΣΗΕ Ι, κάτι ανάμεσα σε ενεργειακές, ΣΗΕ και Μηχανές. Στα πλαίσια αυτού του μαθήματος έδινα ένα προαιρετικό θέμα που μετρούσε +2 μονάδες με την προϋπόθεση ότι κάποιος έπαιρνε τουλάχιστον 5 στις εξετάσεις (υπήρχε και υποχρεωτικό εργαστήριο όπως στη ΕΕΤ ΙΙ). Τι ήταν αυτό το θέμα. Ηταν μια μελέτη ηλεκτρολογικής εγκατάστασης μονοκατοικίας (βίλας) και όχι μόνο. Περιλάμβανε τα εξής.

Μελέτη θερμομόνωσης, μελέτη απωλειών, επιλογή θερμαντικών σωμάτων, θερμοσυσσωρευτές για να έχει ενδιαφέρον το ηλεκτρολογικό κομμάτι, μελέτη ηλεκτρολογικής εγκατάστασης (τριφασική φυσικά) και διάφοροι αυτοματισμοί καθώς ο ..ιδιοκτήτης της βίλας ήταν και λιγάκι της τεχνολογίας και γούσταρε διάφορα καλούδια που για να γίνουν θέλαν ιδιαίτερο σχεδιασμό.

Δίναμε τα κατασκευαστικά σχέδια (αρχιτεκτονικά) της βίλας και ...τις διευθύνσεις εταιρειών που διέθεταν υλικό που θα χρησιμοποιηθεί στη μελέτη. Οι φοιτητές φτιάχναν ομάδες μέχρι 4 άτομα και ξαμολιόντουσαν στην αγορά. Οι εταιρείες ήταν ενημερωμένες από εμάς και οργάνωναν mini παρουσιάσεις, μοιράζαν υλικό κλπ για να βοηθηθούν τα παιδιά στη μελέτη. Είχαμε προσδιορίσει και 4-5 συναντήσεις για απορίες στη διάρκεια του χρόνου. Φυσικά κατά την παράδοση γίνονταν εκτενής εξέταση (η εργασία παραδίνονταν πχ σήμερα και έβγαινε πρόγραμμα εξετάσεων, αφού τις διαβάζαμε, κάτι όπως στα ειδικά κεφάλαια ΣΗΕ). Οι βαθμολογία των εργασιών κυμαίνονταν συνήθως ανάμεσα στο 6-8. Πολύ σπάνια υπήρχαν και μερικά 9-10. Ετσι επαιρνε κανείς στο τέλος 1-1,5 βαθμό προσθέτικό, ΑΦΟΥ ΒΕΒΑΙΑ ΠΕΡΝΟΥΣΕ ΜΕ 5 ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ. Φυσικά μάθαινε τα ..άντερά του.

Θέλετε να μάθετε τώρα τι γινόταν? Ξεκινούσε το 80-85% με πολύ κέφι και μεράκι. Μέχρι το Φλεβάρη μαζεύαν υλικό, ρωτούσαν τρέχαν, υπολογίζαν. Αρχιζαν μετά εξετάσεις και ερχόταν καρναβάλια, Πάσχα κλπ. Φτάνοντας στο παραπέντε για τις εξετάσεις του Ιούνη, αρχιζε η ...μιζέρια. Τελικά ένα 10-15% παρέδιδε και παρουσίαζε εργασία. Οι άλλοι απλά λέγαν ότι στο χρόνο που χρειάζεται να κάνουν τη μελέτη, τα σχέδια, την παρουσίαση αν διαβάσουν το μάθημα θα πάρουν πάνω από 2 μονάδες +. Λογικό δεν ακούγεται? Εξάλλου τι μας ενδιαφέρει περισσότερο, να κάνουμε την πρώτη μας μελέτη ή να πάρουμε κανένα καλό βαθμούλι σε ένα από τα τότε 40 ετήσια (πες 40*2=80??) μαθήματα? Προφανώς το δεύτερο θα πείτε και θα συμφωνήσω απόλυτα.

Θα διαφωνήσω όμως να δώσω ένα θέμα προαιρετικό.

Τώρα για τα όσα μου γράφει ο φίλος Bob δεν μπορώ να πάρω θέση γιατί δεν ξέρω. Εμείς πάντως τα διαβάζουμε όλα (δες εργαστηριακές ΕΕΤ ΙΙ, εργασίες ΣΗΕ Ι, Ειδικά κεφάλαια) και τα αξιολογούμε όσο γίνεται πιό καλά. Αν όμως το πρόβλημα είναι αυτό, έ εκεί είναι που χρειάζεται μια καλή κινητοποίηση έτσι ώστε τέτοια φαινόμενα όπου υπάρχουν να χτυπηθούν. Αλλοιώς δε θα πάψουν να υπάρχουν.

Γρηγόρης Παπαγιάννης
Logged
~Michelle~
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Female
Posts: 1236


View Profile WWW
Απ: Βελτιωτική εξεταστική
« Reply #72 on: March 09, 2005, 13:58:20 pm »

Quote from: gpap on March 09, 2005, 10:35:46 am
[...] σε ένα από τα τότε 40 ετήσια (πες 40*2=80??) μαθήματα? [...]

Παρεπιπτόντως μιας και το φερε η κουβέντα να πω ότι θα προτιμούσα να ήταν 8 ετήσια μαθηματα (40/8=5) παρά όπως είναι τώρα που δεν προλαβαίνουμε ουσιαστικά να μάθουμε τίποτα. Χίλιες φορές καλύτερα το παλιό σύστημα με τις εξετάσεις τον Ιούνη και τις προόδους το Φλεβάρη και ειλικρινά απορώ ποιος πυροβολημένος το άλλαξε!!! Ειναι δυνατόν να το ζήτησαν οι φοιτητές αυτο??
Και μη μου πείτε "ναι αλλά ξέρεις ήταν πολυ περισσότερη η ύλη σε κάθε μάθημα απ'οτι στα εξαμηνιαία". Το έχω υπόψιν μου. Άλλωστε προφανές είναι.
Αυτές οι αλλάγες μου θυμιζουν την εκπαιδευτική μεταρρύθμιση του 1997 που αντι να κάνει το σύστημα καλύτερο το έκανε να προσφέρει λιγότερη ουσιαστική γνώση, να προσφέρεται για περισσότερη παπαγαλία και πολύ λιγότερη κριτική σκέψη. Ετσι ακριβώς και με τα εξαμηνιαία μαθηματα... Sad
Logged

www.e-steki.gr
gpap
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1693



View Profile
Απ: Βελτιωτική εξεταστική
« Reply #73 on: March 09, 2005, 14:31:53 pm »

Quote
Παρεπιπτόντως μιας και το φερε η κουβέντα να πω ότι θα προτιμούσα να ήταν 8 ετήσια μαθηματα (40/8=5) παρά όπως είναι τώρα που δεν προλαβαίνουμε ουσιαστικά να μάθουμε τίποτα. Χίλιες φορές καλύτερα το παλιό σύστημα με τις εξετάσεις τον Ιούνη και τις προόδους το Φλεβάρη και ειλικρινά απορώ ποιος πυροβολημένος το άλλαξε!!! Ειναι δυνατόν να το ζήτησαν οι φοιτητές αυτο??

Να που θα συμφωνήσουμε ρε Μισέλ και μια φορά!! Απόλυτα σωστή η παρατήρησή σου.
Το σύστημα των εξαμήνων πέρασε σε όλα τα ΑΕΙ - ΤΕι με το Ν. Πλαίσιο το 1982. Νωρίτερα το είχαν ήδη ξεκινήσει το ΕΜΠ και ίσως και κανένα άλλο Τμήμα. Οταν φτιάχνονταν το πρόγραμμα των εξαμήνων, κάποιοι είχαν εισηγηθεί αντί των 7-8 (περίπου) μαθημάτων/εξάμηνο και του κατακερματισμού των μαθημάτων σε πχ ΣΗΕ Ι έως Ν να υπάρχουν 3-4 μαθήματα το εξάμηνο με διπλάσιο αροθμό ωρών, έτσι ώστε ο φοιτητής να είναι πιό συγκεντρωμένος και να μη σκορπάει σε ...Ν μαθήματα. Η πρόταση αυτή δεν πέρασε κυρίως γιατί δεν την ήθελαν οι καθηγητές (για τους σχετικούς λόγους άλλη φορά!!).
Οι φοιτητές (όπως συνηθίζεται) αφού αντέδρασαν ..δυναμικά στο Ν. Πλαίσιο συνολικά, καπελλώθηκαν από την ΠΑΣΠ που ήταν τότε στα πάνω της και ...φάγαν όλα τα υπόλοιπα με συνοπτικές διαδικασίες. Και μιλάμε για φοιτητικό κίνημα που πριν 2-3 χρόνια με τις κινητοποιήσεις του Ν. 815 είχε ρίξει τον Γ. Ράλλη από Υπουργό Παιδείας αντιδρώντας τελείως αυτόνομα και έξω από παραταξιακές γραμμές στην τότε επιχειρούμενη ..αλλαγή.
Ποιός ξέρει ..ίσως κουράστηκαν μετά.

Γρηγόρης Παπαγιάννης
Logged
~Michelle~
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Female
Posts: 1236


View Profile WWW
Απ: Βελτιωτική εξεταστική
« Reply #74 on: March 09, 2005, 15:08:02 pm »

Quote from: gpap on March 09, 2005, 14:31:53 pm

Να που θα συμφωνήσουμε ρε Μισέλ και μια φορά!! Απόλυτα σωστή η παρατήρησή σου.
Το σύστημα των εξαμήνων πέρασε σε όλα τα ΑΕΙ - ΤΕι με το Ν. Πλαίσιο το 1982. Νωρίτερα το είχαν ήδη ξεκινήσει το ΕΜΠ και ίσως και κανένα άλλο Τμήμα. Οταν φτιάχνονταν το πρόγραμμα των εξαμήνων, κάποιοι είχαν εισηγηθεί αντί των 7-8 (περίπου) μαθημάτων/εξάμηνο και του κατακερματισμού των μαθημάτων σε πχ ΣΗΕ Ι έως Ν να υπάρχουν 3-4 μαθήματα το εξάμηνο με διπλάσιο αροθμό ωρών, έτσι ώστε ο φοιτητής να είναι πιό συγκεντρωμένος και να μη σκορπάει σε ...Ν μαθήματα. Η πρόταση αυτή δεν πέρασε κυρίως γιατί δεν την ήθελαν οι καθηγητές (για τους σχετικούς λόγους άλλη φορά!!).
Οι φοιτητές (όπως συνηθίζεται) αφού αντέδρασαν ..δυναμικά στο Ν. Πλαίσιο συνολικά, καπελλώθηκαν από την ΠΑΣΠ που ήταν τότε στα πάνω της και ...φάγαν όλα τα υπόλοιπα με συνοπτικές διαδικασίες. Και μιλάμε για φοιτητικό κίνημα που πριν 2-3 χρόνια με τις κινητοποιήσεις του Ν. 815 είχε ρίξει τον Γ. Ράλλη από Υπουργό Παιδείας αντιδρώντας τελείως αυτόνομα και έξω από παραταξιακές γραμμές στην τότε επιχειρούμενη ..αλλαγή.
Ποιός ξέρει ..ίσως κουράστηκαν μετά.

Γρηγόρης Παπαγιάννης

Χμμμ, πάντως θα ήταν πολύ καλύτερο να υπήρχαν μόνο 3-4 μαθήματα/εξάμηνο με περισσότρες ώρες και ύλη παρά αυτό που επικράτει τώρα και ο καθένας δεν επιδιώκει ουσιαστική γνώση αλλά γνώση για το βαθμό και για να περάσει γιατι "τι είναι μωρε ενα μάθημα στα 6-7 για να ασχοληθώ και παραπάνω?". Έτσι μετά την εξεταστική του μένει ενα 10% απ'όσα διαβασε. Ε έτσι τι μηχανικός να βγει?? Sad

Μήπως όμως ξεφύγαμε λίγο? Αμα είναι να κάνω split τα threads...
Logged

www.e-steki.gr
Pages: 1 ... 3 4 [5] 6 7 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...