• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 17, 2025, 12:59:02 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 17, 2025, 12:59:02 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by george14
[Today at 12:08:25]

[ΨEE] Γενικές απορίες και...
by Juror8
[Today at 12:06:57]

Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by okan
[Today at 02:33:21]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Katarameno
[Today at 02:29:21]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by RAFI
[June 16, 2025, 22:46:54 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 19:49:00 pm]

[ΘΤΠΑ] Γενικές απορίες κα...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 16:56:56 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by Λαμπτήρας
[June 16, 2025, 15:55:08 pm]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by _Trob
[June 16, 2025, 13:28:21 pm]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[June 16, 2025, 12:13:45 pm]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by George_RT
[June 16, 2025, 10:22:18 am]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[June 16, 2025, 01:56:37 am]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by nmpampal
[June 15, 2025, 16:25:56 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα -...
by nmpampal
[June 15, 2025, 06:43:15 am]

Το thmmy.gr στο instagram...
by Mr Watson
[June 15, 2025, 00:50:23 am]

[Λογισμός ΙΙ] Απορίες σε...
by el mariachi
[June 14, 2025, 20:47:07 pm]

ΠΡΟΣΟΧΗ στο ανέβασμα θεμά...
by tzortzis
[June 14, 2025, 16:54:08 pm]

Ρυθμίσεις Θεμάτων της Ανώ...
by el mariachi
[June 14, 2025, 11:56:45 am]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 10:00:55 am]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 09:58:14 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9961
Latest: Poli
Stats
Total Posts: 1426686
Total Topics: 31710
Online Today: 169
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 78
Guests: 72
Total: 150
meliou
nikitask
Διάλεξις
glavdakis
Denisivo
antontsiorvas
kvas
pkoko
Kass
AcademicWeapon!
mimaki
elenak
xeniam
gp6
stavros0201
kmargaritis
Fotis Roukoutakis
mike_x
bit11
jimalexoud
athena_apo
cchristodoulou
menelaras
dkoui
dmoral
paristetos
Carot1456
aggp
ZontanosThrylos
freakyy
Mardouk75
Ntinomanolo123
tasos gourd
NickSpan
mariaxalk
Limpolits
salonis
Farmakis Aggelos
tmpadasn
gkougeor
dimivage
dim13
pavlaras
kkon
panagiot
pipitsenko
chriskazakos
vasillikiiiiii
Fraser
soule
pkontzogl
Yamal
Petran25
mpilas_giwrgos
JTS
DimKaratzas
panapasc05
Mari0s
nikolihss
pdiamantis
dkoukn
Ntinouu
John120196
mhtsakos02
dimitavram
gkaramp
kzmekos
Tserk
Pakapis5
anastasimi
mpizos
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Πρόγραμμα Χειμερινής Εξεταστικής 2024-2025
THMMY.gr > Forum > Μαθήματα Βασικού Κύκλου > 3ο Εξάμηνο > Δομές Δεδομένων (Moderators: chatzikys, Tasos Bot, tzortzis) > Εργασία Β - Απορίες
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: [1] 2 3 ... 5 Go Down Print
Author Topic: Εργασία Β - Απορίες  (Read 12991 times)
Νessa
Guest
Εργασία Β - Απορίες
« on: December 07, 2006, 21:35:34 pm »

Έριξα μια ματιά στην εργασία Β...

Από ό,τι καταλαβαίνω, το πινακάκι visionVector δεν έχει προκαθορισμένο μέγεθος, αλλά το μέγεθός του εξαρτάται από τη μέγιστη απόσταση. Αυτή πού μας δίνεται;
Logged
KorkoLyk
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 840


Δεν αντέχω τόση πραγματικότητα


View Profile
Re: Εργασία Β - Απορίες
« Reply #1 on: December 07, 2006, 22:00:03 pm »

 Huh

Βασικά η μέγιστη απόσταση είναι 2. Το πινακάκι - διάνυσμα καταλήγει να έχει έτσι 9 στοιχεία.
Logged

"The fact that each individual sees apathy in his fellows perpetuates the common reluctance to organize for change."

Port Huron Statement
Νessa
Guest
Re: Εργασία Β - Απορίες
« Reply #2 on: December 07, 2006, 22:08:27 pm »

Ααααααααααα. Thanks.
Logged
fpsom
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 119


I am not antisocial. Society is anti-me...


View Profile WWW
Re: Εργασία Β - Απορίες
« Reply #3 on: December 08, 2006, 10:08:23 am »

Πράγματι η μέγιστη απόσταση αυτή τη στιγμή είναι ορισμένη ως 2. Αλλά δική μου πρόταση είναι (κυρίως για την περίπτωση που μετά αποφασίσετε ότι το 2 είναι πολύ μικρό ή πολύ μεγάλο), να χρησιμοποιήσετε αντί του αριθμού 2 απευθείας, το περιεχόμενο της LabyrinthUtilities.visionSize. Η μεταβλητή είναι public και static, οπότε μπορείτε να την χρησιμοποιείτε ακριβώς όπως σας την έγραψα.

Και βέβαια, με αυτή τη λογική, το πρώτο κελί είναι το visionVector[0], τα ορατά προς North κελιά είναι τα
visionVector[i + 1] (προφανώς θα πρέπει να είναι μέσα σε ένα for μεγέθους LabyrinthUtilities.visionSize, τα κελιά προς νότο είναι τα visionVector[LabyrinthUtilities.visionSize + i + 1] (πάλι με το ίδιο μέγεθος for), κοκ.

Επαναλαμβάνω, τα παραπάνω ισχύουν μόνο στην περίπτωση που θα θελήσετε να κάνετε τον έλεγχο των κελιών του visionVector παραμετρικά. Αλλιώς, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε απευθείας τον αριθμό 2...  Smiley
Logged

Sed quis custodiet ipsos custodes?
anonymous-root
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 8574


What do you want to troll today?


View Profile
Re: Εργασία Β - Απορίες
« Reply #4 on: December 08, 2006, 17:12:05 pm »

Αν κατάλαβα καλά, το visionVector δε θα το πειράξουμε καθόλου, σωστά;
Απλά θα λαμβάνουμε την τιμή του.
Logged
fpsom
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 119


I am not antisocial. Society is anti-me...


View Profile WWW
Re: Εργασία Β - Απορίες
« Reply #5 on: December 08, 2006, 17:42:54 pm »

Το visionVector ΔΕΝ θα το πειράξετε - δεν έχει νόημα άλλωστε. Όταν θα υλοποιήσετε τη συνάρτηση, το visionVector θα είναι ήδη ένας πίνακας γεμάτος με αντικείμενα τύπου Room (ή null στην περίπτωση που κάποιο δωμάτιο δεν είναι ορατό).
Logged

Sed quis custodiet ipsos custodes?
anonymous-root
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 8574


What do you want to troll today?


View Profile
Re: Εργασία Β - Απορίες
« Reply #6 on: December 09, 2006, 16:34:54 pm »

Στο visionVector υπάρχει το εξής:

-------------------------------------------------------------------------

   //Calculate West Positions
    for (int i = 0; i < size; i++) {
      Room temp = new Room();
      if (positionJ - (i + 1) < 0) {
        visionVector[3 * size + i] = null;
      }
      else {
        temp.walls[Room.NORTH] = labyrinth[positionI][positionJ - (i + 1)].walls[Room.NORTH];
        temp.walls[Room.SOUTH] = labyrinth[positionI][positionJ - (i + 1)].walls[Room.SOUTH];
        temp.walls[Room.EAST] = labyrinth[positionI][positionJ - (i + 1)].walls[Room.EAST];
        temp.walls[Room.WEST] = labyrinth[positionI][positionJ - (i + 1)].walls[Room.WEST];
        if (isPrey) {
          if (labyrinth[positionI][positionJ - (i + 1)].isExit()) {
            temp.setAsExit();
          }
        }
        visionVector[1 + 2 * size + i] = temp;
      }
    }

-----------------------------------------------------------


Το visionVector[1 + 2 * size + i] = temp; μήπως πρέπει να είναι
visionVector[1 + 3 * size + i] = temp; ?
Logged
anonymous-root
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 8574


What do you want to troll today?


View Profile
Re: Εργασία Β - Απορίες
« Reply #7 on: December 09, 2006, 17:30:01 pm »

Μάλλον είναι όντως λάθος. Αν δεν γίνει 3 δε βρίσκει την έξοδο (με τον υπάρχον κώδικα).

Οπότε μάλλον θα χρειαστεί να το πειράξουμε...

Αν χρειαστεί:

Quote from: fpsom on December 08, 2006, 17:42:54 pm
Το visionVector ΔΕΝ θα το πειράξετε - δεν έχει νόημα άλλωστε.


 Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy

Smiley
Logged
emmanuel
Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 3830


πλάκα με κανεις?


View Profile WWW
Re: Εργασία Β - Απορίες
« Reply #8 on: December 09, 2006, 18:07:33 pm »

δε ξέρω αν φταιει αυτο, αλλά κάπου μου βγάζει Null Pointer,  ανάλογα με το που θα ξεκινησει και ποιές κινήσεις θα κάνει(τρέχιε μέχιρ ενός σημείου αλλά ...)   και απο ότι καταλαβα κατι παιζει   με το vision..υπάρχιε περίπτωση να φταίει αυτό και τζάπα το έψαχνα? 
Logged

tu/e
fpsom
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 119


I am not antisocial. Society is anti-me...


View Profile WWW
Re: Εργασία Β - Απορίες
« Reply #9 on: December 09, 2006, 19:16:51 pm »

Έχετε απόλυτο δίκιο: στην κλάση LabyrinthUtilities, συνάρτηση returnVisionVector, σειρά 150, πρέπει να γίνει η εξής αλλαγή:

visionVector[1 + 2*size + 1] = temp;     πρέπει να γίνει     visionVector[1 + 3*size + 1] = temp;


Mea culpa, mea culpa... Συγγνώμη σε όσους ταλαιπωρήθηκαν χωρίς λόγο με τα δικά μου λάθη.    Embarrassed Tongue

Το σωστό αρχείο το ανέβασα και στο eTHMMY.
Logged

Sed quis custodiet ipsos custodes?
fpsom
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 119


I am not antisocial. Society is anti-me...


View Profile WWW
Re: Εργασία Β - Απορίες
« Reply #10 on: December 09, 2006, 21:11:09 pm »

Τελικά πέρα από αυτό υπάρχει και άλλο ένα λάθος, οπότε σίγουρα να κατεβάσετε το νέο αρχείο από το eTHMMY. Η νέα διόρθωση έγινε τώρα (20:06, 9/12/2006), οπότε όσοι έχετε αρχείο LabyrinthUtilities παλαιότερο από αυτό, κατεβάστε το και κάνετε αντικατάσταση.

Και πάλι συγγνώμη για την ταλαιπωρία.
Logged

Sed quis custodiet ipsos custodes?
NetBuster
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1716



View Profile
Re: Εργασία Β - Απορίες
« Reply #11 on: December 09, 2006, 22:13:30 pm »

Λοιπόν, να ρωτήσω κι εγώ κάτι.Όταν βλέπουμε δύο δωμάτια μπροστά βλέπουμε και το ποιοι τοίχοι τους είναι σπασμένοι??
Logged
fpsom
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 119


I am not antisocial. Society is anti-me...


View Profile WWW
Re: Εργασία Β - Απορίες
« Reply #12 on: December 09, 2006, 22:20:47 pm »

Ναι. Όταν λέμε ότι βλέπετε ένα δωμάτιο, τότε αυτό σημαίνει ότι έχετε όλες τις πληροφορίες που έχει το αντίστοιχο αντικείμενο Room, και κατά συνέπεια τις πληροφορίες που υπάρχουν στη μεταβλητή walls[].
Logged

Sed quis custodiet ipsos custodes?
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: Εργασία Β - Απορίες
« Reply #13 on: December 09, 2006, 22:38:58 pm »

Δε βγαίιιινειιιιι αυτή η άσκησηηηη  Undecided
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
emmanuel
Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 3830


πλάκα με κανεις?


View Profile WWW
Re: Εργασία Β - Απορίες
« Reply #14 on: December 10, 2006, 02:49:51 am »

βρίσκομαι σε ένα δωμάτιο.βλέπω,τόσο μέσω  ελέγχου όσο και παραστατικά στο δημιουργούμενο λαβύρινθο,ότι μπορω να κινηθώ βόρεια,καθώς υπάρχει δωμάτιο ελεύθερο κι όχι τοίχος.
θέλω λοιπόν,πριν μπω σαυτό το δωμάτιο,να δω αν ο δυτικός τοίχος του βόρειου αυτού δωματίου είναι όρθιος ή όχι.ο έλεγχος που κάνω είναι

if (visionVector[1].walls[0] == 0)

σωστο δεν είναι ?
μου βγαζει nulll pointer exception
Logged

tu/e
Pages: [1] 2 3 ... 5 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...