• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 18, 2025, 15:14:40 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 18, 2025, 15:14:40 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
H Στοά των Off Topic
by Nikos_313
[Today at 08:53:31]

[Μεταφορά και Διανομή ΗΕ]...
by tzortzis
[Today at 07:55:05]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by chris_p30
[Today at 00:45:33]

Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by Katarameno
[June 17, 2025, 21:32:50 pm]

[Ψηφιακά Ολοκληρωμένα Κυκ...
by tzortzis
[June 17, 2025, 21:25:42 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by PAPARI69
[June 17, 2025, 20:59:13 pm]

[Γραφική] Λυμένα θέματα
by okanpala
[June 17, 2025, 18:56:22 pm]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Katarameno
[June 17, 2025, 14:25:00 pm]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by george14
[June 17, 2025, 13:58:20 pm]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by tzortzis
[June 17, 2025, 13:19:53 pm]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by george14
[June 17, 2025, 12:08:25 pm]

[ΨEE] Γενικές απορίες και...
by Juror8
[June 17, 2025, 12:06:57 pm]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by RAFI
[June 16, 2025, 22:46:54 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 19:49:00 pm]

[ΘΤΠΑ] Γενικές απορίες κα...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 16:56:56 pm]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by _Trob
[June 16, 2025, 13:28:21 pm]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[June 16, 2025, 12:13:45 pm]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[June 16, 2025, 01:56:37 am]

[Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα -...
by nmpampal
[June 15, 2025, 06:43:15 am]

Το thmmy.gr στο instagram...
by Mr Watson
[June 15, 2025, 00:50:23 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9961
Latest: Poli
Stats
Total Posts: 1426710
Total Topics: 31711
Online Today: 224
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 68
Guests: 145
Total: 213
JoHn!
orestispail51
John120196
stmanzaf
gpr000
vaggelisx
Dimikioup
Mr Z
nikosmonov
Tsompanotravolta
Adreas Seg
Angelagfb
anon
nikitask
gntitsios
maria.r
parvanitid
thomasdt
ggougous
filippovna
georkala
Leou
karaths.d
vlasiosv
evgns
jm555
vaiatyr
plapas
konsntai
giannis g
soti
gdimove
ELEF
Sgt Pepper
Fraser
ThanosKoutsoump
bougatsa
Mr Watson
mzacharop
DLHERRO
Orfanidis Stelios
teosimeon
anrkos
tsaliki
Haralampos
Trelix
Rizotto
tasos_ntv
ariadnipm
MASV
fkacori
NickSpan
mimi4426
smantzaa
statiris
marnas
Soterd52
mailon
gsifnio
stergios03
maik
Antreas17
kvas
mpilas_giwrgos
kostas1507
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads
με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!
THMMY.gr > Forum > Χαλαρή συζήτηση - κουβεντούλα > Διάφορα > Ψυχαγωγία Μελών (Moderators: Don, Nikos_313, chatzikys, Tasos Bot) > Πάμε... για Age of Empires 2;
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 ... 4 5 [6] 7 8 Go Down Print
Author Topic: Πάμε... για Age of Empires 2;  (Read 16044 times)
marauber
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 2353


Ι will forgive but I won't forget...


View Profile
Re: Πάμε... για Age of Empires 2;
« Reply #75 on: September 22, 2007, 03:09:59 am »

Μετά τις 27/9 είμαι μέσα Wink
Logged

It never rains but it pours
-------------------------------------------------------
The Spartans do not ask how many but where they are
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: Πάμε... για Age of Empires 2;
« Reply #76 on: September 22, 2007, 03:36:50 am »

Ωραία/
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
vag
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5817


View Profile
Re: Πάμε... για Age of Empires 2;
« Reply #77 on: September 22, 2007, 03:38:18 am »

χο χο χο
εδώ είμαστε
και γω μέσα
πλιζ μετά την εξεταστική όμως!
να περάσουμε και κανένα μάθημα...
Logged
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: Πάμε... για Age of Empires 2;
« Reply #78 on: September 22, 2007, 03:40:41 am »

Ακονίστε τα ρούτερ σας

 Cheesy
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
Damien
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Posts: 545


Έλα στο φανάρι αν τολμάς......


View Profile
Re: Πάμε... για Age of Empires 2;
« Reply #79 on: September 22, 2007, 04:05:23 am »

Ε ασχετο ασχετικέ κανονίζεις AGE χωρίς εμένα????? Θα σε σκίσω!!!!!

Φερε γρήγορα το Age of Kings για να το περάσω απάνω να παίξω κανα Castle blood που έχω σκουριάσει~!!!!!

Το expansion το χω ετσι κι αλλιως.....
Logged

To γκάζι του αμαξιού μου σαν πατώ
Όλα μου τα προβλήματα ξεχνώ....
Ex_Mechanus
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Posts: 3741



View Profile
Re: Πάμε... για Age of Empires 2;
« Reply #80 on: September 22, 2007, 04:34:49 am »

Logged

pay close attention
Damien
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Posts: 545


Έλα στο φανάρι αν τολμάς......


View Profile
Re: Πάμε... για Age of Empires 2;
« Reply #81 on: September 22, 2007, 04:39:43 am »

Eπαιζα και Warcraft κάποτε......


Μετά μεγάλωσα και ειπα να το γυρισω σε κατι πιο αντρικό  Grin Grin Grin


Το Warcraft είναι για γατάκια για αυτό οι επιτηδειοι παρακαλώ να σταματησουν να..... νιαουρίζουν!!!!!!!  Grin Grin Grin
Logged

To γκάζι του αμαξιού μου σαν πατώ
Όλα μου τα προβλήματα ξεχνώ....
Ex_Mechanus
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Posts: 3741



View Profile
Re: Πάμε... για Age of Empires 2;
« Reply #82 on: September 22, 2007, 04:58:37 am »

Quote from: Damien on September 22, 2007, 04:39:43 am
Μετά μεγάλωσα και ειπα να το γυρισω σε κατι πιο αντρικό  Grin Grin Grin

Damien, επειδή από αυτά που λες μπορώ να εξάγω το συμπέρασμα ότι σε λίγο μπαίνεις στην προσχολική ηλικία, θα σου πρότεινα να καταπιαστείς με κανα Rayman.

Ο τύπος είναι λίγο κουνιστός για τα ακλόνητα ανδρικά σου πρότυπα, αλλά θα σε καλύψει μέχρι να φτάσεις στο σημείο να παίζεις πραγματικά strategy.


PS.Σε περίπτωση που θέλεις να κάνεις διάλειμμα από το PC, δοκίμασε αυτά http://www.savalas.gr/index.php?subs=171
Logged

pay close attention
Damien
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Posts: 545


Έλα στο φανάρι αν τολμάς......


View Profile
Re: Πάμε... για Age of Empires 2;
« Reply #83 on: September 23, 2007, 03:25:24 am »

Λανθασμένο συμπέρασμα εχεις εξάγει γιατί τα κριτηριά σου είναι λανθασμένα.

Εγώ απο την άλλη γνωρίζω οτι το Warcraft το παίζουν τα παιδάκια (γιατί τους αρεσουν τα τερατάκια) και συμπεραίνω ότι είτε βαριέσαι να ασχοληθείς με κάτι σοβαρό είτε σου αρέσουν τα παιδικίστικα παιχνίδια.....


Που θα μας πεις οτι το Warcraft είναι καλυτερο απο AGE . Ελεος......

Παλιό ναι. Μπορείς να το πεις.

Το λινκ απο που το ήξερες βρε??? Α είσαι πελάτης μάλλον...... Grin Grin

Υ.Σ. Τωρα μην αρχίζεις να μου αραδιάζεις τιτλους παιχνιδιών. Σιγουρα θα ξερεις πιο πολλά απο εμενα!!! Και 2 ζωές να περάσω μπροστά απο το PC εσένα δεν σε φτάνω με τίποτα!!!
Logged

To γκάζι του αμαξιού μου σαν πατώ
Όλα μου τα προβλήματα ξεχνώ....
Ex_Mechanus
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Posts: 3741



View Profile
Re: Πάμε... για Age of Empires 2;
« Reply #84 on: September 23, 2007, 04:10:32 am »

Και ποιανού κριτήρια είναι τα σωστά;

Τα δικά μου κριτήρια δεν είναι λανθασμένα, απλά είναι δικά μου.

Θα αρκεστώ να σου πω ότι οι παρατηρήσεις σου είναι πιο επιφανειακές και από την πέτσα στο γάλα, και το παραπάνω είναι πιο ευκρινές από ελέφαντα στο μισό μέτρο. Δεν ξέρω αν οφείλεται στην έλλειψη ασχολίας, την οποία εσπευσμένα και ύπουλα πας να καλύψεις με την παρακάτω γραμμή "και 2 ζωές να περάσω μπροστά απο το PC εσένα δεν σε φτάνω με τίποτα", ή (δεν θέλω να πιστεύω) σε έλλειψη αντίληψης. Πάντως στο παραπάνω ίσως και να έχεις δίκιο, αν και ίδιας (περίπου) ηλικίας, εγώ είναι σαν να έχω ζήσει 2 φορές.

Έλα πες σε κάποιον που ασχολείται με fantasy games, είτε είναι σε PC, είτε pen n' paper, είτε trading card game, για τερατάκια και ωριμότητα/σοβαρότητα, αν δεν φας κάχλα στο κατράνι, να με αναθεματήσει ο Ηelm.



PS
. Δεν έχεις παίξει Rayman? Δηλαδή εσείς πως ορίζεται το arcade στο χωριό σου?

PS2
. Δωράκι, αυτήν τη φορά καλοπροαίρετο  Wink http://www.youtube.com/watch?v=luuUE0x7-TY


Logged

pay close attention
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: Πάμε... για Age of Empires 2;
« Reply #85 on: September 23, 2007, 04:17:56 am »

# 053 // Age of Empires II: The Age of Kings

Age of Empires II: The Age of Kings    
Name: Age of Empires II: The Age of Kings
Platform: PC
Developer: Ensemble Studios
Publisher: Microsoft
Year Released: 1999
Why it Made the Top 100 List: Along with Blizzard and Westwood, Ensemble is part of the Holy Trinity of real-time strategy developers. Nowhere was their capacity to craft historical, entertaining games more apparent than in the second in their popular Age series, Age of Empires II: Age of Kings. Set during the Middle Ages, Age of Kings allowed players to take command of a vast number of Medieval civilizations, all with their own unique strengths and personalities. The rock, paper, scissors mechanic and the wide variety of units available meant that the game had nearly limitless replayability. Though the day of 2D, sprite-based RTS games has passed, Age of Kings's gameplay still wins players over.

http://top100.ign.com/2005/index.html


« Last Edit: September 23, 2007, 04:21:13 am by Larry_Flynt » Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
Damien
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Posts: 545


Έλα στο φανάρι αν τολμάς......


View Profile
Re: Πάμε... για Age of Empires 2;
« Reply #86 on: September 23, 2007, 04:30:08 am »

XA!!! Ηρθαν και οι ενισχύσεις τώρα!!!!!

 Βρε Εx σε λέω δε σε φτάνω στο pc αφού φαίνεται ότι εχεις περάσει πολλές ωρες για να παίζεις παιχνίδια.

Εγώ απο την άλλη εχει δεν εχει 2 χρόνια που πηρα υπολογιστή  Grin Grin Grin

Αφου δεν ασχολιομουνα......

Αλλά playstasion έπαιζα όπως ΟΛΟΙ .......

Βεβαια με δειχνεις και τετοια βιντεακια και με λες μετά για παιδικιστικα.....

Αυτού του είδους τις μορφές με κερατα και σπαθιά και ιστορίες τα εχω ξεπεράσει απο καιρό.( αθανατη εποχή Thundercats )

Για αυτό και στράφηκα στο ΑΟΕ. Ανθρωποι εναντίον ανθρώπων χωρίς φαντασίες και ιστορίες. Γι αυτό και το χαρακτηρισα πιο '' αντρικό''.

Επίσης έχει πολύ καλό game play.

Υ.Σ. Ξερεις ε??? Μετα το WARCRAFT ερχεται η κατρακύλα του Starcraft....... Grin Grin

Y.Σ.2 Eίμαι σιγουρος ότι αν εισχωρήσω στον κοσμο των Gamers δεν θα μιλήσω για παιδικίστικα. Το πιστευω κι εγώ οτι θα με φανε ζωντανό  Grin Grin Grin Grin

Υ.Σ.3 ΑΟΕ μαθαίνεις και ξένες γλώσσες. Π.χ. πιάνεις τον γάλλο στρατιώτη τον στελνεις στην μαχη και σε λεει '' Α la bateille '' που σημαινει '' προς την μαχη''  Cheesy Cheesy
Logged

To γκάζι του αμαξιού μου σαν πατώ
Όλα μου τα προβλήματα ξεχνώ....
vasso
Καταστραμμένος
********
Gender: Female
Posts: 6672


Overambitious doer


View Profile WWW
Re: Πάμε... για Age of Empires 2;
« Reply #87 on: September 23, 2007, 04:33:11 am »

Quote from: Damien on September 23, 2007, 04:30:08 am
XA!!! Ηρθαν και οι ενισχύσεις τώρα!!!!!

 Βρε Εx σε λέω δε σε φτάνω στο pc αφού φαίνεται ότι εχεις περάσει πολλές ωρες για να παίζεις παιχνίδια.

Εγώ απο την άλλη εχει δεν εχει 2 χρόνια που πηρα υπολογιστή  Grin Grin Grin

Αφου δεν ασχολιομουνα......

Αλλά playstasion έπαιζα όπως ΟΛΟΙ .......

Βεβαια με δειχνεις και τετοια βιντεακια και με λες μετά για παιδικιστικα.....

Αυτού του είδους τις μορφές με κερατα και σπαθιά και ιστορίες τα εχω ξεπεράσει απο καιρό.( αθανατη εποχή Thundercats )

Για αυτό και στράφηκα στο ΑΟΕ. Ανθρωποι εναντίον ανθρώπων χωρίς φαντασίες και ιστορίες. Γι αυτό και το χαρακτηρισα πιο '' αντρικό''.

Επίσης έχει πολύ καλό game play.

Υ.Σ. Ξερεις ε??? Μετα το WARCRAFT ερχεται η κατρακύλα του Starcraft....... Grin Grin

Y.Σ.2 Eίμαι σιγουρος ότι αν εισχωρήσω στον κοσμο των Gamers δεν θα μιλήσω για παιδικίστικα. Το πιστευω κι εγώ οτι θα με φανε ζωντανό  Grin Grin Grin Grin

Υ.Σ.3 ΑΟΕ μαθαίνεις και ξένες γλώσσες. Π.χ. πιάνεις τον γάλλο στρατιώτη τον στελνεις στην μαχη και σε λεει '' Α la bateille '' που σημαινει '' προς την μαχη''  Cheesy Cheesy

Age of mythology. Βυζαντικός χωριάτης: "Βούλομαι" ΘΕΙΚΟ !! Tongue
Logged

Είναι τα βλέφαρά μου
διάφανες αυλαίες.
Όταν τα ανοίγω βλέπω
μπρος μου ό,τι κι αν τύχει.
Όταν τα κλείνω βλέπω
μπρος μου ό,τι ποθώ.
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: Πάμε... για Age of Empires 2;
« Reply #88 on: September 23, 2007, 04:35:37 am »

Γιέι

Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: Πάμε... για Age of Empires 2;
« Reply #89 on: September 23, 2007, 04:36:26 am »

αϊ κομ
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
Pages: 1 ... 4 5 [6] 7 8 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...