• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 18, 2025, 15:14:38 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 18, 2025, 15:14:38 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
H Στοά των Off Topic
by Nikos_313
[Today at 08:53:31]

[Μεταφορά και Διανομή ΗΕ]...
by tzortzis
[Today at 07:55:05]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by chris_p30
[Today at 00:45:33]

Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by Katarameno
[June 17, 2025, 21:32:50 pm]

[Ψηφιακά Ολοκληρωμένα Κυκ...
by tzortzis
[June 17, 2025, 21:25:42 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by PAPARI69
[June 17, 2025, 20:59:13 pm]

[Γραφική] Λυμένα θέματα
by okanpala
[June 17, 2025, 18:56:22 pm]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Katarameno
[June 17, 2025, 14:25:00 pm]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by george14
[June 17, 2025, 13:58:20 pm]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by tzortzis
[June 17, 2025, 13:19:53 pm]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by george14
[June 17, 2025, 12:08:25 pm]

[ΨEE] Γενικές απορίες και...
by Juror8
[June 17, 2025, 12:06:57 pm]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by RAFI
[June 16, 2025, 22:46:54 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 19:49:00 pm]

[ΘΤΠΑ] Γενικές απορίες κα...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 16:56:56 pm]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by _Trob
[June 16, 2025, 13:28:21 pm]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[June 16, 2025, 12:13:45 pm]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[June 16, 2025, 01:56:37 am]

[Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα -...
by nmpampal
[June 15, 2025, 06:43:15 am]

Το thmmy.gr στο instagram...
by Mr Watson
[June 15, 2025, 00:50:23 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9961
Latest: Poli
Stats
Total Posts: 1426710
Total Topics: 31711
Online Today: 224
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 68
Guests: 145
Total: 213
orestispail51
John120196
stmanzaf
gpr000
vaggelisx
Dimikioup
Mr Z
nikosmonov
Tsompanotravolta
Adreas Seg
Angelagfb
anon
nikitask
gntitsios
maria.r
parvanitid
thomasdt
ggougous
filippovna
georkala
Leou
karaths.d
vlasiosv
evgns
jm555
vaiatyr
plapas
JoHn!
konsntai
giannis g
soti
gdimove
ELEF
Sgt Pepper
Fraser
ThanosKoutsoump
bougatsa
Mr Watson
mzacharop
DLHERRO
Orfanidis Stelios
teosimeon
anrkos
tsaliki
Haralampos
Trelix
Rizotto
tasos_ntv
ariadnipm
MASV
fkacori
NickSpan
mimi4426
smantzaa
statiris
marnas
Soterd52
mailon
gsifnio
stergios03
maik
Antreas17
kvas
mpilas_giwrgos
kostas1507
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Για αλλαγή του public name σας, επικοινωνήστε με έναν από τους Admins.
THMMY.gr > Forum > Χαλαρή συζήτηση - κουβεντούλα > Διάφορα > Ψυχαγωγία Μελών (Moderators: Don, Nikos_313, chatzikys, Tasos Bot) > Πάμε... για Age of Empires 2;
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: [1] 2 3 ... 8 Go Down Print
Author Topic: Πάμε... για Age of Empires 2;  (Read 16043 times)
Junior
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1349


View Profile
Πάμε... για Age of Empires 2;
« on: December 02, 2006, 00:15:25 am »

Μόλις διάβασα το topic http://www.thmmy.gr/smf/index.php?topic=3682.0 και παρατήρησα ότι το Age of Empires 2 ήταν και είναι πολύ δημοφιλές μεταξύ ηλεκτρολόγων

Επειδή κι εγώ είχα περάσει άπειρες ώρες (τι ώρες... χρόνια!) online να παίζω multiplayer Age of Empires 2, προτείνω να οργανώσουμε ένα παιχνίδι για να θυμηθούμε τα παλιά!

Ας δούμε πρώτα αν έχουμε συμμετοχές. Λοιπόν;;;;

Συμμετοχές για το Σάββατο 9/11, 18:00

Mxiro
Snake5
Junior



Γενικώς ενδιαφερόμενοι για Age of Empires 2:

1) Junior
2) vasso
3) Karaμazoβ
4) Larry_Flint
5) Kenny
6) warrior52
7) faliakman
8 ) DUO
9) Nightwish
10) M1Ts()S
11) pierrekif
12) marauber
13) Mxiro
14) snake5
« Last Edit: December 08, 2006, 16:00:58 pm by Junior » Logged
vasso
Καταστραμμένος
********
Gender: Female
Posts: 6672


Overambitious doer


View Profile WWW
Re: Πάμε... για Age of Empires 2;
« Reply #1 on: December 02, 2006, 00:24:06 am »

+1  Cheesy
Logged

Είναι τα βλέφαρά μου
διάφανες αυλαίες.
Όταν τα ανοίγω βλέπω
μπρος μου ό,τι κι αν τύχει.
Όταν τα κλείνω βλέπω
μπρος μου ό,τι ποθώ.
Karaμazoβ
Veteran
Επιβεβαρυμένος
******
Gender: Male
Posts: 13335


ad astra, per aspera


View Profile
Re: Πάμε... για Age of Empires 2;
« Reply #2 on: December 02, 2006, 00:45:00 am »

Aν και εχω καιρο να παίξω...μέσα! Cheesy
Logged

Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: Πάμε... για Age of Empires 2;
« Reply #3 on: December 02, 2006, 04:22:52 am »

Τώρα μιλάμε σοβαρά ή παίζουμε....  8)
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: Πάμε... για Age of Empires 2;
« Reply #4 on: December 02, 2006, 04:24:23 am »

Εϊμαστε για κανονικό standart game ή και για κανένα custom?

Μπορούμε απο δω μέσα να κάνουμε με IP games αρκεί να έχουμε μερικοί τα γνήσια cd.
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
Verminoz
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 8236


I smoke my friends down to the filter


View Profile WWW
Re: Πάμε... για Age of Empires 2;
« Reply #5 on: December 03, 2006, 12:29:18 pm »

Ποιος θέλει να χάσει? 8)
Logged



Englab - Open source scientific/engineering platform
Rebetologion - Contemporary/Experimental


Κακούργα ύπαρξις!
Karaμazoβ
Veteran
Επιβεβαρυμένος
******
Gender: Male
Posts: 13335


ad astra, per aspera


View Profile
Re: Πάμε... για Age of Empires 2;
« Reply #6 on: December 03, 2006, 13:09:21 pm »

Quote from: Larry_Flint on December 02, 2006, 04:24:23 am
Εϊμαστε για κανονικό standart game ή και για κανένα custom?

Μπορούμε απο δω μέσα να κάνουμε με IP games αρκεί να έχουμε μερικοί τα γνήσια cd.



Μπορούμε και με "δανεισμενα" να παίξουμε μεταξυ μας, μπορεί να γίνει η δουλειά με καποια προγράματα, αλλα πιστεύω οτι θα έχει μεγαλύτερο χαβαλέ να μαζευτούμε ολοι σε κανα νετ καφέ.


Προτείνω παντως random map  με χαρτες με ξηρά πιο πολυ. Φυλή να παίρνει κανεις οποια γουστάρει ή να ειναι random?
« Last Edit: December 03, 2006, 14:54:23 pm by Karaμazoβ » Logged

Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: Πάμε... για Age of Empires 2;
« Reply #7 on: December 03, 2006, 13:53:46 pm »

Για καθαρά σοβαρό παιχνίδι όλα πρέπει να είναι στα defaults.
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
warrior52
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Posts: 266


View Profile
Re: Πάμε... για Age of Empires 2;
« Reply #8 on: December 03, 2006, 14:06:24 pm »

κι εγώ μέσα είμαι. και από το σπίτι και σε cafe.
Logged
Junior
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1349


View Profile
Re: Πάμε... για Age of Empires 2;
« Reply #9 on: December 03, 2006, 16:39:28 pm »

Ωραία να μαζευόμαστε Wink

Από το σπίτι παίζουμε όποτε θέλουμε, αλλά σκοπός δεν είναι να καούμε όπως στα 15 μας
Καλύτερα σε netcafe να έχει και το χαβαλέ

Νομίζω το βασικό είναι να συμφωνήσουμε στο random map ή deathmatch και στις αρχικές συνθήκες. Τα υπόλοιπα για φυλές και λίγο ή περισσότερο θάλασσα τα βρίσκουμε.

Συνηθισμένα settings που έπαιζε ο πολύς κόσμος είναι

Random map (δηλαδή όχι deathmatch)
Starting age: Dark age
Starting resources: Standard (δηλαδή 200 food κλπ)

Logged
faliakman
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 101


Guaglio !


View Profile
Re: Πάμε... για Age of Empires 2;
« Reply #10 on: December 03, 2006, 16:47:51 pm »

+1
Logged
!!DUO!!(Αγγίζοντας την τελειότητα..)
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1006


ΠΑΣΠ ΗΜΜΥ 180 φέτος και συνεχίζουμε για την Πρωτιά


View Profile
Re: Πάμε... για Age of Empires 2;
« Reply #11 on: December 03, 2006, 16:50:44 pm »

Παιδιά και εγώ είμαι μέσα..Απλά από το σπίτι θα ήταν καλύτερα..Πιο άνετα..
Logged

ΠΑΣΠ Ηλεκτρολόγων
http://www.youtube.com/watch?v=rlykK_zd95w


Φτάνει πια.
Φτάνει πια η κοροϊδία.
Φτάνει πια η ανικανότητα.
Nightwish
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 6527



View Profile
Re: Πάμε... για Age of Empires 2;
« Reply #12 on: December 03, 2006, 17:41:47 pm »

 wav

+1
Logged

What must I do to become blessed? That I do not know, but I say to you: 'Be blessed and then do whatever you please.'

Clock Stooges

Erratic Escape
M1TS()S
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Posts: 273



View Profile
Re: Πάμε... για Age of Empires 2;
« Reply #13 on: December 03, 2006, 20:48:41 pm »

μέσα με 1000!!!!!!!
Logged

..eleos oxi alloi forumites pou exoune apopsi gia ola..!
pierrekif
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1099



View Profile
Re: Πάμε... για Age of Empires 2;
« Reply #14 on: December 03, 2006, 23:29:07 pm »

Μέσα κ εγώ!!!!!
Logged

Η ΤΕΧΝΗΤΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΗΛΙΘΙΟΤΗΤΑ
Pages: [1] 2 3 ... 8 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...