• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 16, 2025, 14:47:37 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 16, 2025, 14:47:37 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by _Trob
[Today at 13:28:21]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[Today at 12:13:45]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by Nikos_313
[Today at 12:01:53]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by George_RT
[Today at 10:22:18]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[Today at 01:56:37]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by nmpampal
[Today at 00:16:23]

Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by Katarameno
[June 15, 2025, 20:08:49 pm]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by nmpampal
[June 15, 2025, 16:25:56 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα -...
by nmpampal
[June 15, 2025, 06:43:15 am]

Το thmmy.gr στο instagram...
by Mr Watson
[June 15, 2025, 00:50:23 am]

[Λογισμός ΙΙ] Απορίες σε...
by el mariachi
[June 14, 2025, 20:47:07 pm]

ΠΡΟΣΟΧΗ στο ανέβασμα θεμά...
by tzortzis
[June 14, 2025, 16:54:08 pm]

Ρυθμίσεις Θεμάτων της Ανώ...
by el mariachi
[June 14, 2025, 11:56:45 am]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 10:00:55 am]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 09:58:14 am]

Αλέξης Τσίπρας, η επιστρο...
by Yamal
[June 14, 2025, 04:42:23 am]

Έναρξη Δηλώσεων Συμμετοχή...
by IEEE SB
[June 14, 2025, 00:10:19 am]

[Δυναμική Συμπεριφορά ΣΗΕ...
by soko_freta
[June 13, 2025, 01:05:36 am]

[Εφ.Θερμοδυναμική]Παλιά θ...
by Giannis Masterio
[June 12, 2025, 22:30:38 pm]

Paid Internships in a Eur...
by okan
[June 12, 2025, 22:30:02 pm]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9959
Latest: valco08
Stats
Total Posts: 1426669
Total Topics: 31711
Online Today: 201
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 69
Guests: 125
Total: 194
atheofil
Maximos7
Bigie_Cheese
JiMan5
dimitris_diotis
kimxnas
Panagismark
Michalis Tsialis
kmargaritis
VeGGoS
filon05
dim13
Toaoutplasedakitoubiseswa
alex_g
eirinistyl
Antonis Mak
jimalexoud
Chris515
geo66
Petran25
ioannisdamantis
Pepe The Frog
vasilis saitis
KOSTASITSKOS
Ros
sassi
dorapangeiou
eleftheria
DLHERRO
billaraspap7
DespoinaKarategou
iliaskou
dimitriskon
petralexiou
maestros
maria.r
immo
bit11
dsaragiotis
ggalamat
gianst
gmpatsol
tasakis
rafa98p
gogolhs
itsikou
Mari0s
dnikoa
Leou
esroussou
akonstb
koutsoure
Yamal
johncow
mikrosdia
fkagk
stelinas
Nicotre
vasiliki_m
Βασιλης
kgpapadop
glavdakis
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Επίσημη ενημέρωση για Αντιστοίχηση Μαθημάτων ΝΠΣ με ΠΠΣ και η συζήτηση στο forum.
THMMY.gr > Forum > Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών  > 7ο Εξάμηνο > Ανάλυση Δεδομένων (Moderators: geo66, Elliot Alderson, sassi) > [Ανάλυση Δεδομένων] Να επιλέξω το μάθημα;
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 [2] Go Down Print
Author Topic: [Ανάλυση Δεδομένων] Να επιλέξω το μάθημα;  (Read 8051 times)
Le ece
Νεούλης/Νεούλα
*
Gender: Male
Posts: 27


View Profile
Re: [Ανάλυση Δεδομένων] Να επιλέξω το μάθημα;
« Reply #15 on: August 03, 2024, 11:46:54 am »

Δεν υπάρχουν actual εργαστήρια. Κάθε εβδομάδα δίνει σαν εργασία για το σπίτι 3-4 ασκήσεις τις οποίες τις υποβάλλεις στο elearning το βράδυ πριν την ημέρα του μαθήματος και μετά στην αρχή του μαθήματος γίνεται η παρουσίαση. Δεν παρουσιάζουν όλοι όμως. Πιάνει τις ασκήσεις μία μία και σηκώνει στην τύχη ένα άτομο για κάθε άσκηση (εφόσον την έχει κάνει). Δεν παίζει ρόλο το αν η λύση είναι σωστή ή όχι. Αν κάποιος έχει κάνει την άσκηση και σηκωθεί, τον σημειώνει σε εξελακι πριν παρουσιάσει (ισχυρίζεται ότι η παρουσίαση βοηθάει στον τελικό βαθμό αλλά δεν τους έχει βγάλει κιόλας για να ξέρουμε τι και πως :') ).

Οι εβδομαδιαίες υποβολές των ασκήσεων μειώνουν το πλήθος των ερωτημάτων που θα έχεις να υλοποιήσεις στην τελική εργασία. Π.χ. αν κάποιος κάνει 4 υποβολές συνολικά, θα έχει 6 ασκήσεις στο τέλος. Ωστόσο η εργασία γίνεται σε ομάδες των δύο και το πλήθος των ερωτημάτων που θα έχει να κάνει η ομάδα είναι το μεγαλύτερο μεταξύ των 2 ατόμων. Άρα αν το ένα άτομο έχει 6 ερωτήματα και το άλλο 10, η ομάδα θα πρέπει να υποβάλλει 10.
Logged
Nikos_313
Administrator
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Posts: 2782



View Profile
Re: [Ανάλυση Δεδομένων] Να επιλέξω το μάθημα;
« Reply #16 on: August 03, 2024, 12:11:51 pm »

Quote from: Le ece on August 03, 2024, 11:46:54 am
Δεν υπάρχουν actual εργαστήρια. Κάθε εβδομάδα δίνει σαν εργασία για το σπίτι 3-4 ασκήσεις τις οποίες τις υποβάλλεις στο elearning το βράδυ πριν την ημέρα του μαθήματος και μετά στην αρχή του μαθήματος γίνεται η παρουσίαση. Δεν παρουσιάζουν όλοι όμως. Πιάνει τις ασκήσεις μία μία και σηκώνει στην τύχη ένα άτομο για κάθε άσκηση (εφόσον την έχει κάνει). Δεν παίζει ρόλο το αν η λύση είναι σωστή ή όχι. Αν κάποιος έχει κάνει την άσκηση και σηκωθεί, τον σημειώνει σε εξελακι πριν παρουσιάσει (ισχυρίζεται ότι η παρουσίαση βοηθάει στον τελικό βαθμό αλλά δεν τους έχει βγάλει κιόλας για να ξέρουμε τι και πως :') ).

Ευχαριστώ πολύ για τις διευκρινήσεις! Cheesy
Logged
Pages: 1 [2] Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...