• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 17, 2025, 01:00:33 am

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 17, 2025, 01:00:33 am

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by Yamal
[June 16, 2025, 23:46:31 pm]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by RAFI
[June 16, 2025, 22:46:54 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 19:49:00 pm]

[ΘΤΠΑ] Γενικές απορίες κα...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 16:56:56 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by Λαμπτήρας
[June 16, 2025, 15:55:08 pm]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by _Trob
[June 16, 2025, 13:28:21 pm]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[June 16, 2025, 12:13:45 pm]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 12:01:53 pm]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by George_RT
[June 16, 2025, 10:22:18 am]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[June 16, 2025, 01:56:37 am]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by nmpampal
[June 15, 2025, 16:25:56 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα -...
by nmpampal
[June 15, 2025, 06:43:15 am]

Το thmmy.gr στο instagram...
by Mr Watson
[June 15, 2025, 00:50:23 am]

[Λογισμός ΙΙ] Απορίες σε...
by el mariachi
[June 14, 2025, 20:47:07 pm]

ΠΡΟΣΟΧΗ στο ανέβασμα θεμά...
by tzortzis
[June 14, 2025, 16:54:08 pm]

Ρυθμίσεις Θεμάτων της Ανώ...
by el mariachi
[June 14, 2025, 11:56:45 am]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 10:00:55 am]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 09:58:14 am]

Αλέξης Τσίπρας, η επιστρο...
by Yamal
[June 14, 2025, 04:42:23 am]

Έναρξη Δηλώσεων Συμμετοχή...
by IEEE SB
[June 14, 2025, 00:10:19 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9960
Latest: valco08
Stats
Total Posts: 1426678
Total Topics: 31710
Online Today: 164
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 34
Guests: 112
Total: 146
victoria
dr.giorgos
Anatolim
0restis
zgeorgitz
Yamal
Nekt
astepoul
Zaxarenia
mayia psarikoglou
dimitris585
ThanosV
HlektrikhPatata
fpapat
sofoklhs_pizza
Born_Confused
jm555
al3xts
fkagk
ඞ
Nikos_313
mavropan
acolak
Saint_GR
panos98
Athinaaz
noys
Deviate
daphnenik
christinabisdeki
Kwst@ss_
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Η γραμματεία είναι ανοιχτή καθημερινά 12:00-13:30 Tongue
THMMY.gr > Forum > Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία > Κινητοποιήσεις - Πρωτοβουλίες Φοιτητών (Moderators: Starki, MomostheGreen) > ΝΙΚΗ ΤΗΣ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ 2
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: [1] Go Down Print
Author Topic: ΝΙΚΗ ΤΗΣ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ 2  (Read 546 times)
kchatzigr
Νεούλης/Νεούλα
*
Posts: 36


View Profile
ΝΙΚΗ ΤΗΣ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ 2
« on: June 04, 2022, 19:55:21 pm »


Στο μάθημα της Ηλεκτρονικής 2 του 2ου έτους των Ηλεκτρολόγων όπως ξέρουμε για να μπορέσουμε να συμμετέχουμε στην εξέταση του μαθήματος θα πρέπει να έχουμε ολοκληρώσει και τις 4 εργαστηριακές ασκήσεις ,με δικαίωμα μίας απουσίας την οποία καλούμαστε να αναπληρώσουμε, και έπειτα για να θεωρηθεί έγκυρη η παρακολούθηση των εργαστηρίων θα πρέπει να παραδώσουμε και την τελική εργασία. Αυτή η εργασία περιέχει και θεωρητική ανάλυση αλλά και ανάλυση με το πρόγραμμα Spice. Αφού λοιπόν την παραδώσουμε και είναι σωστή μπορούμε να δώσουμε το μάθημα, όμως αν η εργασία μας κοπεί ο υπεύθυνος του μαθήματος ανακοίνωσε πως θα πρέπει να παρακολουθήσουμε το εργαστήριο την επόμενη χρονιά. Επίσης είχε πει πως μόνο όσοι δεν παραδώσουν εργασία τον Ιούνιο θα μπορούν να παραδώσουν σε μία περίοδο πριν την εξεταστική του Σεπτεμβρίου και αν περάσει τότε να δώσουν και αυτοί το μάθημα. Καταλαβαίνουμε λοιπόν πως αποτελεί μεγάλη καθυστέρηση στις σπουδές μας και επιβάρυνση του επόμενου εξαμήνου με επιπλέον εργαστήρια ,η μη δυνατότητα να μπορούμε να υποβάλλουμε εργασία ακόμα και αν απορριφθεί τον Ιούνιο ξανά πριν την εξεταστική του Σεπτεμβρίου. Πάνω σε αυτή την λογική πήραμε ως σχήμα την πρωτοβουλία να κινητοποιηθούμε στον κύριο Κωνσταντινίδη ώστε να μπορεί όποιος κάνει και τις τέσσερις παρουσίες του στα εργαστήρια να δώσει την εργασία όποτε θέλει ή αντίστοιχα αν αυτή κοπεί να την ξαναυποβάλλει πριν τον Σεπτέμβριο ώστε να μην χρειάζεται να παρακολουθήσει εργαστήρια ξανά από την αρχή. Η μία πρώτη νίκη που καταφέραμε πάνω σε αυτό ήταν εκείνος να αποφασίσει τελικά και να ανακοινώσει πως αν κάποιου η εργασία δεν γίνει δεκτή τον Ιούνιο να μπορεί να αυτός να την ξαναυποβάλλει τον Σεπτέμβριο. Αυτό λοιπόν αποτελεί μια σημαντική διευκόλυνση και δίνει την ευκαιρία σε όλους μας για διπλή υποβολή χωρίς να καθυστερούμε με επιπλέον ένα χρόνο παρακολούθησης εργαστηρίων ειδικότερα όταν τα εξάμηνα που έρχονται είναι ακόμα πιο δύσκολα. Τέλος όταν συνεχώς πιεζόμαστε σε καθημερινή βάση με τις υποχρεώσεις της σχολής και όλα αυτά υπό τον φόβο της διαγραφής ,το να καταφέρνουμε νίκες προς το κοινό μας συμφέρον και προς πιο ευνοϊκούς όρους σπουδών, αποφορτίζουμε την φοιτητική μας ζωή κερδίζοντας την δυνατότητα και για άλλες ασχολίες πέραν τον στείρων ακαδημαϊκών. Ακόμα μεγαλύτερες νίκες θα έρθουν όταν μέσα από τον Φοιτητικό μας σύλλογο και τις Γενικές του συνελεύσεις θα μπορούμε να παλεύουμε για τον καθορισμό τον δικών μας όρων ύπαρξης μέσα στις σχολές μας. Όλες αυτές οι διεκδικήσεις μας και ακόμα περισσότερες για πιο ανθρώπινους όρους σπουδών γινόταν ανέκαθεν εξαιτίας του ασύλου, το οποίο βλέπουμε τον τελευταίο καιρό να χτυπάτε ολοκληρωτικά, οπότε συνειδητοποιούμε την ανάγκη για υπεράσπισή του. 
Logged
Pages: [1] Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...