• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 28, 2026, 11:50:20 am

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 28, 2026, 11:50:20 am

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by User
[June 27, 2026, 16:40:19 pm]

Άτομα που άφησαν ιστορία ...
by el mariachi
[June 27, 2026, 11:00:16 am]

Των συνειρμών το παίγνιο....
by χηρουλα Αλεξίου
[June 27, 2026, 10:45:47 am]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by nmpampal
[June 26, 2026, 21:28:50 pm]

[Η/Μ Πεδίο ΙΙ] Γενικές απ...
by sofi
[June 26, 2026, 15:58:48 pm]

[Αντικειμενοστραφής Πρ.] ...
by Lalson
[June 25, 2026, 11:20:27 am]

[Δομημένος Προγραμματισμό...
by PolarBear
[June 23, 2026, 14:04:44 pm]

[Ισχύος II] Γενικές απορί...
by Nikos_313
[June 22, 2026, 12:15:31 pm]

[Δ.Υ.Σ.] Γενικές απορίες ...
by Nekt
[June 22, 2026, 11:47:27 am]

[Συστήματα Μετρήσεων] Γεν...
by rigas_s
[June 22, 2026, 11:25:27 am]

[Αριθμητική Ανάλυση] Γενι...
by Petross
[June 21, 2026, 12:15:38 pm]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by george14
[June 19, 2026, 23:19:07 pm]

[Ηλεκτρονική ΙΙ] Γενικές ...
by nmpampal
[June 18, 2026, 07:37:37 am]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by Lalson
[June 17, 2026, 10:37:39 am]

Κάμερες στην Πρυτανεία το...
by RivenT
[June 16, 2026, 23:48:23 pm]

[Μικροεπεξεργαστές] Γενικ...
by G.V.
[June 16, 2026, 15:31:13 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by femanak
[June 16, 2026, 11:11:17 am]

H Στοά των Off Topic
by χηρουλα Αλεξίου
[June 15, 2026, 17:39:58 pm]

Γιατί οι ΤΗΜΜΥδες έχουν μ...
by Karaμazoβ
[June 15, 2026, 14:31:16 pm]

[ΣΗΕ ΙΙ] Γενικές απορίες ...
by Λαμπτήρας
[June 12, 2026, 13:36:19 pm]
Στατιστικά
Members
Total Members: 10404
Latest: OzB
Stats
Total Posts: 1431548
Total Topics: 32025
Online Today: 2414
Online Ever: 18918
(April 06, 2026, 16:05:31 pm)
Users Online
Users: 25
Guests: 1904
Total: 1929
gpr000
mimaki
sotirispo2
CHRISTOFO CHATZIANTONIOU
Jard
ThanosTheTT
Giannis Masterio
Alice_8
chris123
mdimitrig
Nikos_313
ThanosKoutsoump
Ulmo
cmpillis
payniac
gkaramp
ellimoschou
The Web
fungi
gkg
dirac1
femanak
Louisa
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Για οποιοδήποτε πρόβλημα με register/login, στείλτε email στο contact@thmmy.gr.
THMMY.gr > Forum > Μαθήματα Ενεργειακού Κύκλου > 7ο Εξάμηνο > Υψηλές Τάσεις Ι (Moderators: Mr Watson, Nikos_313, chatzikys) > [Υψηλές Τάσεις Ι] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 2019/2020
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: [1] Go Down Print
Author Topic: [Υψηλές Τάσεις Ι] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 2019/2020  (Read 4487 times)
Solarian
Θαμώνας
****
Gender: Male
Posts: 446



View Profile
[Υψηλές Τάσεις Ι] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 2019/2020
« on: October 01, 2019, 01:00:36 am »

Topic που αφορά αποκλειστικά γενικές απορίες και ανακοινώσεις σχετικά με το μάθημα. Μη σχετικά posts θα μετακινούνται στο κατάλληλο για αυτά topic. 
Logged

Stars melting. Like ice cream, dream, gleam. Nothing seems.
lam1995
Νεούλης/Νεούλα
*
Posts: 28


View Profile
Re: [Υψηλές Τάσεις Ι] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 2019/2020
« Reply #1 on: October 08, 2019, 17:01:49 pm »

Υπαρχει εργαστηριο στο μαθημα? Αν ναι, ειναι υποχρεωτικο?
Logged
Solarian
Θαμώνας
****
Gender: Male
Posts: 446



View Profile
Re: [Υψηλές Τάσεις Ι] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 2019/2020
« Reply #2 on: October 08, 2019, 17:16:55 pm »

Quote from: lam1995 on October 08, 2019, 17:01:49 pm
Υπαρχει εργαστηριο στο μαθημα? Αν ναι, ειναι υποχρεωτικο?

Μέχρι πέρσι υπήρχε αλλά ήταν προαιρετικό. Αν το έκανες μετρούσε ένα ποσοστό του τελικού βαθμού (ίσως 30%? δεν θυμάμαι ακριβώς), δηλαδή δεν πήγαινε προσθετικά. Δεν ξέρω αν έμεινε το ίδιο με την αλλαγή του προγράμματος σπουδών, ρωτήστε τον. Έβλεπες διάφορες διατάξεις παραγωγής και μέτρησης DC, AC κ κρουστικής υψηλής τάσης και κάθε βδομάδα έκανες μια μικρή αναφορά - εργασία, γνώμη μου είναι ότι αξίζει…
Logged

Stars melting. Like ice cream, dream, gleam. Nothing seems.
chrispol
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Gender: Male
Posts: 74



View Profile
Re: [Υψηλές Τάσεις Ι] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 2019/2020
« Reply #3 on: October 08, 2019, 18:36:27 pm »

εχουν αλλαξει κάτι στις υψηλές τάσεις το νπσ ή ειναι οπως παλιά;
Logged
thrylosm
Νεούλης/Νεούλα
*
Posts: 7


View Profile
Re: [Υψηλές Τάσεις Ι] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 2019/2020
« Reply #4 on: October 09, 2019, 11:22:39 am »

Έχει υποχρεωτικό εργαστήριο πλέον, λόγω και λίγων ατόμων. Θα ξεκινήσουν αφού λήξουν οι δηλώσεις. Αξίζει.
Logged
paul
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 701



View Profile
Re: [Υψηλές Τάσεις Ι] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 2019/2020
« Reply #5 on: October 21, 2019, 16:08:14 pm »

Οι δηλώσεις σε ομάδες για τη διεξαγωγή των εργαστηριακών ασκήσεων των Υψηλών Τάσεων Ι (μέσω του elearning) θα ξεκινήσουν Τρίτη 22/10/2019 με καταληκτική ημερομηνία την Πέμπτη 7/11/2019.

Οι εργαστηριακές ασκήσεις του μαθήματος Υψηλές Τάσεις I (και Υψηλές Τάσεις 1) είναι υποχρεωτικές για όλους τους φοιτητές (ΠΠΣ και ΝΠΣ) που θα δηλώσουν το μάθημα το χειμερινό εξάμηνο του τρέχοντος ακαδημαϊκού έτους. Η παρακολούθησή του είναι απαραίτητη προϋπόθεση για την συμμετοχή των φοιτητών στην γραπτή εξέταση του μαθήματος.

Παρακαλώ να διαβάσετε προσεκτικά και να λάβετε υπόψη σας τα ακόλουθα:

1. Οι φοιτητές που θα εγγραφούν στις εργαστηριακές ασκήσεις έχουν δικαίωμα μίας απουσίας στο εργαστήριο, ωστόσο στην περίπτωση αυτή ο βαθμός του εργαστηρίου μειώνεται στο μισό. Στη δεύτερη απουσία χάνεται το εργαστήριο και ο βαθμός του εργαστηρίου που λαμβάνεται υπόψη στην τελική βαθμολογία είναι 0.

2. Κάθε εργαστηριακή άσκηση περιλαμβάνει υποχρεωτική ομαδική εργασία, η οποία παραδίδεται αποκλειστικά στο επόμενο εργαστήριο.

3. Μετά το πέρας των εργαστηριακών ασκήσεων και πριν την εξεταστική πραγματοποιείται προφορική εξέταση εργαστηρίου.

4. Ο βαθμός της προφορικής εξέτασης αποτελεί το 80% του βαθμού του εργαστηρίου. Το υπόλοιπο 20% είναι ο μέσος όρος της βαθμολογίας των εργασιών. Ο βαθμός του εργαστηρίου αποτελεί το 30% του τελικού βαθμού του μαθήματος.

5. Δεν γίνονται επαναληπτικά εργαστήρια.

6. Αλλαγές στα μέλη των ομάδων του εργαστηρίου γίνονται μόνον αμοιβαία μεταξύ φοιτητών και κατόπιν συνεννόησης με τους υπεύθυνους του εργαστηρίου.

7. Οι φοιτητές οφείλουν να προσέρχονται εγκαίρως (δεν ισχύει το ακαδημαϊκό τέταρτο) και σχετικά προετοιμασμένοι στις εργαστηριακές ασκήσεις, με εκτυπωμένη την εκφώνηση της εργαστηριακής άσκησης.
Logged
paul
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 701



View Profile
Re: [Υψηλές Τάσεις Ι] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 2019/2020
« Reply #6 on: October 23, 2019, 10:40:36 am »

Σημειώνεται πως από την υποχρεωτική παρακολούθηση των εργαστηρίων εξαιρούνται οι φοιτητές και μόνον που πρόκειται να εξεταστούν γραπτώς στα πλαίσια πτυχιακής εξεταστικής.
Logged
panosnikos1998
Θαμώνας
****
Posts: 301


View Profile
Re: [Υψηλές Τάσεις Ι] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 2019/2020
« Reply #7 on: October 30, 2019, 13:55:39 pm »

Θεωρία από που διαβάζετε; το φυλλάδιο εργαστηριου;
Logged
panosnikos1998
Θαμώνας
****
Posts: 301


View Profile
Re: [Υψηλές Τάσεις Ι] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 2019/2020
« Reply #8 on: November 04, 2019, 16:37:18 pm »

Σήμερα πάλι θεωρία έκανε; μήπως είπε πότε ξεκινάνε οι ασκήσεις;
Logged
Thomas Shelby
Νεούλης/Νεούλα
*
Posts: 35



View Profile
Re: [Υψηλές Τάσεις Ι] Γενικές απορίες και ανακοινώσε
« Reply #9 on: November 04, 2019, 17:59:11 pm »

θεωρία έκανε ναι..είπε οτι πάμε καλά γενικά και ότι λογικα την επόμενη βδομάδα ξεκινάνε εργαστήρια και ασκήσεις
Logged
chrispol
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Gender: Male
Posts: 74



View Profile
Re: [Υψηλές Τάσεις Ι] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 2019/2020
« Reply #10 on: November 18, 2019, 22:41:53 pm »

Quote from: paul on October 23, 2019, 10:40:36 am
Σημειώνεται πως από την υποχρεωτική παρακολούθηση των εργαστηρίων εξαιρούνται οι φοιτητές και μόνον που πρόκειται να εξεταστούν γραπτώς στα πλαίσια πτυχιακής εξεταστικής.
να σαι ρωτησω πως ξερεις οτι εξαιρούνται  αυτοι που θα γραψουν πτυχιακοι; στο ειπε ο Μικροπουλος;
Logged
lam1995
Νεούλης/Νεούλα
*
Posts: 28


View Profile
Re: [Υψηλές Τάσεις Ι] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 2019/2020
« Reply #11 on: January 10, 2020, 02:25:01 am »

Ξερει κανεις τι πρεπει να διαβασω απο υψηλες τασεις? Αξιζει να διαβασω απο το βιβλιο?
Logged
panosnikos1998
Θαμώνας
****
Posts: 301


View Profile
Re: [Υψηλές Τάσεις Ι] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 2019/2020
« Reply #12 on: January 14, 2020, 15:36:58 pm »

Ξερουμε αν στην γραπτη εξεταση θα εχει και θεωρια η μονο ασκησεις;
 
Logged
chandlerbing
Αρχάριος/Αρχάρια

Posts: 4


View Profile
Re: [Υψηλές Τάσεις Ι] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 2019/2020
« Reply #13 on: August 23, 2020, 21:36:50 pm »

οι εξετάσεις του Σεπτεμβρίου πραγματοποιήθηκαν ηλεκτρονικά; Και αν ναι σε τι στυλ ήταν;
Logged
kafros
Νεούλης/Νεούλα
*
Posts: 21


Να ξανακάνουμε το πανκ απειλή


View Profile
Re: [Υψηλές Τάσεις Ι] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 2019/2020
« Reply #14 on: September 04, 2020, 15:52:30 pm »

Quote from: chandlerbing on August 23, 2020, 21:36:50 pm
οι εξετάσεις του Σεπτεμβρίου πραγματοποιήθηκαν ηλεκτρονικά; Και αν ναι σε τι στυλ ήταν;
Τι εννοείς πραγματοποιήθηκαν; Την επόμενη Παρασκευή δεν είναι η εξέταση;
Logged
Pages: [1] Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...