• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
November 02, 2025, 03:16:13 am

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
November 02, 2025, 03:16:13 am

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Ταχυρρυθμα ιδιαιτερα Φυσι...
by kostisgialamas
[November 01, 2025, 23:48:04 pm]

GEFORCE RTX 3080 Ti 12GB ...
by botrinis
[November 01, 2025, 20:42:51 pm]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[November 01, 2025, 16:57:52 pm]

Αποτυχία δήθεν "φοιτητικώ...
by Nikos_313
[November 01, 2025, 16:24:50 pm]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Katarameno
[November 01, 2025, 01:34:27 am]

Ρυθμίσεις Θεμάτων της Ανώ...
by Nikos_313
[October 31, 2025, 21:46:32 pm]

[Σ.Φ. Ηλ-Μηχ] Κινητοποίησ...
by Nikos_313
[October 31, 2025, 21:41:48 pm]

Μόνο λάθος απαντήσεις
by Nikos_313
[October 31, 2025, 19:45:44 pm]

[ΣΦ ΗΛ-ΜΗΧ] Γενική Συνέλε...
by Aris★
[October 31, 2025, 17:44:39 pm]

[Λογική Σχεδίαση] Ύλη που...
by Orgianelis
[October 31, 2025, 02:04:50 am]

Ποιο τραγούδι ακούσατε 5+...
by pesto80
[October 31, 2025, 00:06:03 am]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by Διάλεξις
[October 30, 2025, 17:19:57 pm]

[Υψηλές Τάσεις Ι] Γενικές...
by chatzikys
[October 29, 2025, 14:50:41 pm]

[Πυρηνική Τεχνολογία] Γεν...
by chatzikys
[October 29, 2025, 14:49:30 pm]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by supersonic pepega
[October 29, 2025, 14:25:43 pm]

Ποιον θεωρείτε χειρότερο...
by Katarameno
[October 29, 2025, 12:49:59 pm]

[Τεχνικές Βελτιστοποίησης...
by ttsengel
[October 28, 2025, 09:30:42 am]

Των συνειρμών το παίγνιο....
by Nikos_313
[October 27, 2025, 14:27:19 pm]

Αστείες Φωτογραφίες!
by Katarameno
[October 27, 2025, 02:18:59 am]

[ΑΡΑΓΕ Attack] Συνέλευση ...
by Aris★
[October 26, 2025, 20:16:18 pm]
Στατιστικά
Members
Total Members: 10156
Latest: drandic
Stats
Total Posts: 1428783
Total Topics: 31845
Online Today: 443
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 07:47:49 am)
Users Online
Users: 2
Guests: 394
Total: 396
nikol michalou
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Πρόγραμμα Επαναληπτικής Εξεταστικής 2024-2025
THMMY.gr > Forum > Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία > Εσωτερικά Θέματα  > Διπλωματική (Moderators: PolarBear, tzortzis) > Προτεινόμενες Διπλωματικές
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: [1] Go Down Print
Author Topic: Προτεινόμενες Διπλωματικές  (Read 1484 times)
kehagiat
Αρχάριος/Αρχάρια

Posts: 4


View Profile
Προτεινόμενες Διπλωματικές
« on: August 24, 2016, 12:09:18 pm »

Επιβλέπων: Θ. Κεχαγιάς
Χρόνος Εκπόνησης: 2016-2017
Επικοινωνία: kehagiat@ece.auth.gr
-------------------------------------------------------------   
A. Ανάπτυξη Έξυπνου Φροντιστή Μαθηματικών
Ανάπτυξη λογισμικού το οποίο:
1. παρέχει στον χρήστη μία ακολουθία μαθηματικών ασκήσεων,
2. βαθμολογεί αυτόματα τις λύσεις του χρήστη,
3. προσαρμόζει τις επόμενες ασκήσεις της ακολουθίας έτσι ώστε να βελτιώνεται η επίδοση του χρήστη.
Το λογισμικό μπορεί να λειτουργεί αυτόνομα ή διαδικτυακά.
Απαιτήσεις: Η εργασία απαιτεί κυρίως εμπειρία σε προγραμματισμό και δευτερευόντως ικανοποιητική γνώση μίας περιοχής των μαθηματικών (π.χ. Λογισμός Ι ή Διαφορικές Εξισώσεις). Η βάση των ασκήσεων έχει ήδη αναπτυχθεί. Για πιο προχωρημένη υλοποίηση θα είναι χρήσιμη και η γνώση στοιχείων Μηχανικής Μάθησης.
-------------------------------------------------------------
Β. Προβλήματα Καταδίωξης / Διαφυγής
Ανάπτυξη αλγορίθμων για την επίλυση προβλημάτων καταδίωξης / διαφυγης σε διακριτό χρονο και χώρο. Υπάρχει μεγάλη ποικιλία τέτοιων προβλημάτων, αλλά το δικό μου ιδιαίτερο ενδιαφέρον είναι σε προβλήματα  Αστυνόμων και Κλεφτών (Cops and Robbers) και Pacman.
Απαιτήσεις: Ανάλογα με τα ενδιαφέροντα του φοιτητή η εργασία μπορεί να εστιάσει στην ανάπτυξη και υλοποίηση των αλγορίθμων (με χρήση Matlab) ή στην μαθηματική ανάλυση (με χρήση Θεωρίας Παιγνίων).
-------------------------------------------------------------
Γ. Oπτικοποίηση προβλημάτων καταδίωξης / διαφυγής 
Αυτό το θέμα σχετίζεται με το προηγούμενο. Συγκεκριμένα, εδώ το ζητούμενο είναι η ανάπτυξη εφαρμογής η οποία θα χρησιμοποιείται για την τριδιάστατη οπτικοποίηση (visualization) και την σύγκριση διαφόρων στρατηγικών / αλγορίθμων.
Απαιτήσεις: Δεν υπάρχει απαίτηση για μαθηματική ανάλυση ή ανάπτυξη αλγορίθμων. Το ζητούμενο ειναι η υλοποίηση υπαρχόντων αλγορίθμων σε τριδιάστατο περιβάλλον. Επίσης η οπτικοποίηση θα βασιστεί σε κάποια υπάρχουσα game engine. Κατά συνέπεια η κύρια απαίτηση είναι η ικανότητα προγραμματισμού στην γλώσσα της αντίστοιχης game engine (Π.χ. Javascript για την Unity ή Lua για την Leadwerks κτλ.).
-------------------------------------------------------------
Δ. Προσομοιωτής / Οπτικοποιητής Capoeira
Ο στοχος είναι η ανάπτυξη εφαρμογής για την τριδιάσταστη οπτικοποίηση (visualization) αναμετρήσεων Capoeira μεταξύ δύο μαχητών. Οι κινήσεις των μαχητών μπορούν να προσδιορίζονται με κάποιον από τους εξής τρόπους:
διαδραστικά από τον χρηστη,
προγραμματιστικά από τον χρήστη (π.χ. με script),
αυτόνομα, με χρηση τεχνικών Μηχανικής Μάθησης.
Απαιτήσεις: Όπως και στο προηγούμενο θέμα, η οπτικοποίηση θα βασιστεί σε κάποια υπάρχουσα game engine και άρα η κύρια απαίτηση είναι η ικανότητα προγραμματισμού στην γλώσσα της αντίστοιχης game engine (π.χ. Javascript για την Unity ή Lua για την Leadwerks κτλ.). Στην περίπτωση αυτόνομων παικτών θα χρειαστεί και γνώση στοιχείων Μηχανικής Μάθησης.
Logged
Pages: [1] Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...