• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
September 16, 2025, 16:48:24 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
September 16, 2025, 16:48:24 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Εργασία στην METLEN, Γνώμ...
by RíoGrande
[Today at 12:49:07]

Μέλος του μήνα - Ιούλιος ...
by chatzikys
[Today at 11:37:03]

[Τηλεπικοινωνιακά Συστήμα...
by Mr Watson
[Today at 10:31:04]

Ευρωμπάσκετ 2025
by Katarameno
[Today at 02:46:49]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by Katarameno
[Today at 01:08:33]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Katarameno
[September 15, 2025, 22:10:40 pm]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by Mr Watson
[September 15, 2025, 13:34:01 pm]

Users <=22 OR >=222
by Mr Watson
[September 14, 2025, 19:36:18 pm]

[ΑΡΑΓΕ Attack] ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕ...
by Aris★
[September 14, 2025, 14:31:33 pm]

[Τομέας Ηλεκτρονικής] Μαθ...
by Nikos_313
[September 14, 2025, 13:29:36 pm]

Των συνειρμών το παίγνιο....
by chatzikys
[September 14, 2025, 13:20:18 pm]

Καλός βαθμός στην σχολή
by Σουλης
[September 14, 2025, 13:00:41 pm]

Τα παράσιτα ανάμεσά μας
by okan
[September 14, 2025, 03:20:17 am]

Αυνανισμος: Κινδυνοι, προ...
by Nikolaras
[September 13, 2025, 20:57:09 pm]

Ποιο τραγούδι ακούσατε 5+...
by Katarameno
[September 13, 2025, 17:33:17 pm]

[Λογική Σχεδίαση] Γενικές...
by mdimitrig
[September 13, 2025, 17:25:47 pm]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[September 13, 2025, 10:53:14 am]

Πωλούνται 3ήμερα εισιτήρι...
by Ma8hths Indou
[September 10, 2025, 19:06:18 pm]

Υποβιβασμός Τριφασικής Εγ...
by Caterpillar
[September 10, 2025, 13:26:39 pm]

[Γραμμική άλγεβρα] Πως πε...
by nmpampal
[September 10, 2025, 12:28:25 pm]
Στατιστικά
Members
Total Members: 10012
Latest: MichelRiemann
Stats
Total Posts: 1428110
Total Topics: 31764
Online Today: 577
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 29
Guests: 230
Total: 259
VengeX
akoil
pmanto
Gianbou
manek
m.renia
tasos gourd
chaniotism
boulionis
BlackBeard
bougatsa
George_RT
elias_farhood
mavrhs
kostisgialamas
kouf
Default99
tzortzis
airam
kosovi
Ted Kaczynski
RogueSoftware
jimalexoud
lemonjuicy
evangeliaap
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Για αλλαγή του public name σας, επικοινωνήστε με έναν από τους Admins.
THMMY.gr > Forum > Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών  > 9ο Εξάμηνο > 9ο Εξάμηνο-ΠΠΣ (Moderator: diesel) > Διπλωματική για διαδραστικό μαθηματικό εγχειρίδιο
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: [1] Go Down Print
Author Topic: Διπλωματική για διαδραστικό μαθηματικό εγχειρίδιο  (Read 2404 times)
thanasiskehagias
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 293

Matlab Rules!!!


View Profile WWW
Διπλωματική για διαδραστικό μαθηματικό εγχειρίδιο
« on: September 30, 2014, 18:19:04 pm »

Ζητώ ενδιαφερόμενους για εκπόνηση διπλωματικής με θέμα:

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΗΣ ΣΥΛΛΟΓΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΑΣΚΗΣΕΩΝ

Η γενική ιδέα είναι να φτιάξουμε μία εφαρμογή η οποία θα κάνει τα εξής.
1. Χρησιμοποιώντας TEMPLATES ασκήσεων, η εφαρμογή θα μπορεί να δημιουργεί μεγάλο αριθμό συγκεκριμένων ασκήσεων (instances).
2. Για κάθε συγκεκριμένη άσκηση, η εφαρμογή θα δέχεται ως είσοδο την λύση του χρήστη και θα την αξιολογεί.
3. Η εφαρμογή θα παρουσιάζει ΒΑΘΜΙΑΙΑ τις ασκήσεις στον χρήστη  και θα τις επιλέγει έτσι ώστε ο χρήστης να εξασκείται περισσότερο σε θέματα στα οποία δεν έχει καλή επίδοση.

Οι απαιτούμενες γνώσεις είναι περισσότερο προγραμματιστικές παρά μαθηματικές. (Για να το πώ αλλιώς, απαιτούνται  μαθηματικές γνώσεις πρώτου εξαμήνου.)

Έχω ήδη προχωρήσει αρκετά στην υλοποίηση των παραπάνω και έχω υπόψη μου δύο ή τρεις συγκεκριμένες προσεγγίσεις. Όμως καταλαβαίνω ότι υπάρχουν και πολλές άλλες προσεγγίσεις που δεν έχω ακουμπήσει ακόμη -- αν κάποιος ενδιαφέρεται να αναπτύξει την δική του λύση είναι ευπρόσδεκτος. (Για να το πώ αλλιώς, η καθοδήγηση που θα σας δώσω μπορεί να είναι πολύ στενή ή πολύ χαλαρή.)

Αν τα παραπάνω σας φαίνονται ενδιαφέροντα, επικοινωνείστε μαζί μου στο kehagiat@gmail.com.

ΘΚ
Logged

SolidSNK
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 4617


free()'d and attuned


View Profile
Re: Διπλωματική για διαδραστικό μαθηματικό εγχειρίδιο
« Reply #1 on: September 30, 2014, 18:55:01 pm »

Ακούγεται πολύ εφικτό αν η αξιολόγηση περιορίζεται σε σύγκριση αποτελέσματος ή σε επαλήθευση πολύ απλών αποδείξεων. Τα πράγματα περιπλέκονται σημαντικά για πιο προχωρημένες αξιολογήσεις.
Logged

"Savior, conqueror, hero, villain. You are all things, Revan, and yet you are nothing. In the end you belong to neither the light nor the darkness. You will forever stand alone."
thanasiskehagias
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 293

Matlab Rules!!!


View Profile WWW
Re: Διπλωματική για διαδραστικό μαθηματικό εγχειρίδιο
« Reply #2 on: September 30, 2014, 19:08:23 pm »

Quote
Ακούγεται πολύ εφικτό αν η αξιολόγηση περιορίζεται σε σύγκριση αποτελέσματος ή σε επαλήθευση πολύ απλών αποδείξεων. Τα πράγματα περιπλέκονται σημαντικά για πιο προχωρημένες αξιολογήσεις.
Αληθεύει. Αλλά πίστεψε με, έχω συγκεκριμένες ιδέες για το πως μπορεί να υλοποιηθεί.

Δεν λέω ότι είναι εύκολο, αλλά επίσης η super-dooper version μπορεί να μείνει για κάποιο διδακτορικό.  Wink
Logged

SolidSNK
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 4617


free()'d and attuned


View Profile
Re: Διπλωματική για διαδραστικό μαθηματικό εγχειρίδιο
« Reply #3 on: September 30, 2014, 19:18:21 pm »

Quote from: thanasiskehagias on September 30, 2014, 19:08:23 pm
Quote
Ακούγεται πολύ εφικτό αν η αξιολόγηση περιορίζεται σε σύγκριση αποτελέσματος ή σε επαλήθευση πολύ απλών αποδείξεων. Τα πράγματα περιπλέκονται σημαντικά για πιο προχωρημένες αξιολογήσεις.
Αληθεύει. Αλλά πίστεψε με, έχω συγκεκριμένες ιδέες για το πως μπορεί να υλοποιηθεί.

Δεν λέω ότι είναι εύκολο, αλλά επίσης η super-dooper version μπορεί να μείνει για κάποιο διδακτορικό.  Wink
Πολύ ενδιαφέρον! Σε αυτή την περίπτωση θα υπάρξει και μπόλικη θεωρητική βοήθεια στο φοιτητή (καθοδήγηση όπως είπατε). Χωθείτε παιδιά Tongue
Logged

"Savior, conqueror, hero, villain. You are all things, Revan, and yet you are nothing. In the end you belong to neither the light nor the darkness. You will forever stand alone."
4Dcube
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 9068


just.do.it.cut.carrots.


View Profile
Re: Διπλωματική για διαδραστικό μαθηματικό εγχειρίδιο
« Reply #4 on: September 30, 2014, 23:31:44 pm »

Μόλις διάβασα την αναγγελία του θέματος αναλογίστηκα πόσους καθορισμούς απαιτήσεων θέλει για να κατασκευαστεί το συγκεκριμένο λογισμικό... Μνήμες από Τεχνολογία Λογισμικού...μπρρ
Όσοι για software engineering, χωθείτε, που λέει και ο Στέλιος!
Logged

https://www.youtube.com/watch?v=6CAzdawCzhg
SolidSNK
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 4617


free()'d and attuned


View Profile
Re: Διπλωματική για διαδραστικό μαθηματικό εγχειρίδιο
« Reply #5 on: October 01, 2014, 01:30:02 am »

Quote from: 4Dcube on September 30, 2014, 23:31:44 pm
Μόλις διάβασα την αναγγελία του θέματος αναλογίστηκα πόσους καθορισμούς απαιτήσεων θέλει για να κατασκευαστεί το συγκεκριμένο λογισμικό... Μνήμες από Τεχνολογία Λογισμικού...μπρρ
Όσοι για software engineering, χωθείτε, που λέει και ο Στέλιος!
Να σου πω την αλήθεια με απασχόλησαν οι θεωρητικές επιπλοκές της αξιολόγησης. Εφόσον όμως έχει σκεφτεί κάτι ο κ. Θανάσης, δηλαδή υπάρχει η θεωρητική βάση ως ένα βαθμό, οκ. Τείνω να αγνοώ το tediousness της ανάπτυξης (όντως "μπρρρ")!
Logged

"Savior, conqueror, hero, villain. You are all things, Revan, and yet you are nothing. In the end you belong to neither the light nor the darkness. You will forever stand alone."
Pages: [1] Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...