THMMY.gr

Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών => 9ο Εξάμηνο-ΠΠΣ => Topic started by: thanasiskehagias on September 30, 2014, 18:19:04 pm



Title: Διπλωματική για διαδραστικό μαθηματικό εγχειρίδιο
Post by: thanasiskehagias on September 30, 2014, 18:19:04 pm
Ζητώ ενδιαφερόμενους για εκπόνηση διπλωματικής με θέμα:

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΗΣ ΣΥΛΛΟΓΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΑΣΚΗΣΕΩΝ

Η γενική ιδέα είναι να φτιάξουμε μία εφαρμογή η οποία θα κάνει τα εξής.
1. Χρησιμοποιώντας TEMPLATES ασκήσεων, η εφαρμογή θα μπορεί να δημιουργεί μεγάλο αριθμό συγκεκριμένων ασκήσεων (instances).
2. Για κάθε συγκεκριμένη άσκηση, η εφαρμογή θα δέχεται ως είσοδο την λύση του χρήστη και θα την αξιολογεί.
3. Η εφαρμογή θα παρουσιάζει ΒΑΘΜΙΑΙΑ τις ασκήσεις στον χρήστη  και θα τις επιλέγει έτσι ώστε ο χρήστης να εξασκείται περισσότερο σε θέματα στα οποία δεν έχει καλή επίδοση.

Οι απαιτούμενες γνώσεις είναι περισσότερο προγραμματιστικές παρά μαθηματικές. (Για να το πώ αλλιώς, απαιτούνται  μαθηματικές γνώσεις πρώτου εξαμήνου.)

Έχω ήδη προχωρήσει αρκετά στην υλοποίηση των παραπάνω και έχω υπόψη μου δύο ή τρεις συγκεκριμένες προσεγγίσεις. Όμως καταλαβαίνω ότι υπάρχουν και πολλές άλλες προσεγγίσεις που δεν έχω ακουμπήσει ακόμη -- αν κάποιος ενδιαφέρεται να αναπτύξει την δική του λύση είναι ευπρόσδεκτος. (Για να το πώ αλλιώς, η καθοδήγηση που θα σας δώσω μπορεί να είναι πολύ στενή ή πολύ χαλαρή.)

Αν τα παραπάνω σας φαίνονται ενδιαφέροντα, επικοινωνείστε μαζί μου στο kehagiat@gmail.com.

ΘΚ


Title: Re: Διπλωματική για διαδραστικό μαθηματικό εγχειρίδιο
Post by: SolidSNK on September 30, 2014, 18:55:01 pm
Ακούγεται πολύ εφικτό αν η αξιολόγηση περιορίζεται σε σύγκριση αποτελέσματος ή σε επαλήθευση πολύ απλών αποδείξεων. Τα πράγματα περιπλέκονται σημαντικά για πιο προχωρημένες αξιολογήσεις.


Title: Re: Διπλωματική για διαδραστικό μαθηματικό εγχειρίδιο
Post by: thanasiskehagias on September 30, 2014, 19:08:23 pm
Quote
Ακούγεται πολύ εφικτό αν η αξιολόγηση περιορίζεται σε σύγκριση αποτελέσματος ή σε επαλήθευση πολύ απλών αποδείξεων. Τα πράγματα περιπλέκονται σημαντικά για πιο προχωρημένες αξιολογήσεις.
Αληθεύει. Αλλά πίστεψε με, έχω συγκεκριμένες ιδέες για το πως μπορεί να υλοποιηθεί.

Δεν λέω ότι είναι εύκολο, αλλά επίσης η super-dooper version μπορεί να μείνει για κάποιο διδακτορικό.  ;)


Title: Re: Διπλωματική για διαδραστικό μαθηματικό εγχειρίδιο
Post by: SolidSNK on September 30, 2014, 19:18:21 pm
Quote
Ακούγεται πολύ εφικτό αν η αξιολόγηση περιορίζεται σε σύγκριση αποτελέσματος ή σε επαλήθευση πολύ απλών αποδείξεων. Τα πράγματα περιπλέκονται σημαντικά για πιο προχωρημένες αξιολογήσεις.
Αληθεύει. Αλλά πίστεψε με, έχω συγκεκριμένες ιδέες για το πως μπορεί να υλοποιηθεί.

Δεν λέω ότι είναι εύκολο, αλλά επίσης η super-dooper version μπορεί να μείνει για κάποιο διδακτορικό.  ;)
Πολύ ενδιαφέρον! Σε αυτή την περίπτωση θα υπάρξει και μπόλικη θεωρητική βοήθεια στο φοιτητή (καθοδήγηση όπως είπατε). Χωθείτε παιδιά :P


Title: Re: Διπλωματική για διαδραστικό μαθηματικό εγχειρίδιο
Post by: 4Dcube on September 30, 2014, 23:31:44 pm
Μόλις διάβασα την αναγγελία του θέματος αναλογίστηκα πόσους καθορισμούς απαιτήσεων θέλει για να κατασκευαστεί το συγκεκριμένο λογισμικό... Μνήμες από Τεχνολογία Λογισμικού...μπρρ
Όσοι για software engineering, χωθείτε, που λέει και ο Στέλιος!


Title: Re: Διπλωματική για διαδραστικό μαθηματικό εγχειρίδιο
Post by: SolidSNK on October 01, 2014, 01:30:02 am
Μόλις διάβασα την αναγγελία του θέματος αναλογίστηκα πόσους καθορισμούς απαιτήσεων θέλει για να κατασκευαστεί το συγκεκριμένο λογισμικό... Μνήμες από Τεχνολογία Λογισμικού...μπρρ
Όσοι για software engineering, χωθείτε, που λέει και ο Στέλιος!
Να σου πω την αλήθεια με απασχόλησαν οι θεωρητικές επιπλοκές της αξιολόγησης. Εφόσον όμως έχει σκεφτεί κάτι ο κ. Θανάσης, δηλαδή υπάρχει η θεωρητική βάση ως ένα βαθμό, οκ. Τείνω να αγνοώ το tediousness της ανάπτυξης (όντως "μπρρρ")!