• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 17, 2025, 00:42:34 am

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 17, 2025, 00:42:34 am

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by Yamal
[June 16, 2025, 23:46:31 pm]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by RAFI
[June 16, 2025, 22:46:54 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 19:49:00 pm]

[ΘΤΠΑ] Γενικές απορίες κα...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 16:56:56 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by Λαμπτήρας
[June 16, 2025, 15:55:08 pm]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by _Trob
[June 16, 2025, 13:28:21 pm]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[June 16, 2025, 12:13:45 pm]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 12:01:53 pm]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by George_RT
[June 16, 2025, 10:22:18 am]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[June 16, 2025, 01:56:37 am]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by nmpampal
[June 15, 2025, 16:25:56 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα -...
by nmpampal
[June 15, 2025, 06:43:15 am]

Το thmmy.gr στο instagram...
by Mr Watson
[June 15, 2025, 00:50:23 am]

[Λογισμός ΙΙ] Απορίες σε...
by el mariachi
[June 14, 2025, 20:47:07 pm]

ΠΡΟΣΟΧΗ στο ανέβασμα θεμά...
by tzortzis
[June 14, 2025, 16:54:08 pm]

Ρυθμίσεις Θεμάτων της Ανώ...
by el mariachi
[June 14, 2025, 11:56:45 am]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 10:00:55 am]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 09:58:14 am]

Αλέξης Τσίπρας, η επιστρο...
by Yamal
[June 14, 2025, 04:42:23 am]

Έναρξη Δηλώσεων Συμμετοχή...
by IEEE SB
[June 14, 2025, 00:10:19 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9960
Latest: valco08
Stats
Total Posts: 1426678
Total Topics: 31711
Online Today: 164
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 57
Guests: 101
Total: 158
christinabisdeki
Kwst@ss_
daphnenik
kimxnas
el mariachi
freskoulhs
Chr1sgr
george polymeros
Deviate
Elenit
aalmpanb
Northern Eagle
andyy
miltan8
acolak
Mikekmp
Giorgos2222
DemetriosL
Giannis Masterio
Saint_GR
tasos gourd
superkolios
m.renia
dkonst
alex_samaras_
EiriniGeo
vagk
babis.o.sougias
Maximos7
sigklitiki
arisap
Spyridon01101
mpizos
antontsiorvas
Ulmo
Βασιλης
Yamal
Christina_R
Zaxarenia
maria.r
apol
anon
akoil
satsok
VaiosG
vastridam
leolam
Carot1456
soph553
kouf
Born_Confused
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads
με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!
THMMY.gr > Forum > Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία > Εσωτερικά Θέματα  > Επικοινωνία με τον Kοσμήτορα!! (Moderators: PolarBear, tzortzis) > Ερωτήσεις και σχόλια προς τον πρόεδρο
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 [2] Go Down Print
Author Topic: Ερωτήσεις και σχόλια προς τον πρόεδρο  (Read 6606 times)
fugiFOX
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 8962


Fugi+Fox μια νέα μορφή ζωής...


View Profile
Απ: Ερωτήσεις και σχόλια προς τον πρόεδρο
« Reply #15 on: June 18, 2005, 01:45:05 am »

Quote from: JAs0n-X on June 18, 2005, 00:37:31 am

1)Απο την τριβη που εχω με μερικους καθηγητες μεσω λιστων, φορουμς κλπ δεν βλεπω πιο καταλληλους απο τους Δημακη, Παπαγιαννη.
Δεν ξερω βεβαια κατα ποσο ο κ.Δημακης περα απο τα διαδικτυακα του και τοσα αλλα καθηκοντα μπορει να φορτωθει αλλο ενα!
Παντως πιστευω ολοι οι φοιτητες γνωριζουμε οτι οι συγκεκριμενοι καθηγητες εχουν πολυ ενδιαφεροντες αποψεις, εμπειρια στο τμημα, και απο την τριβη που εχουμε πολλοι φοιτητες μαζι τους ειναι πιο προσιτοι!
Με βρίσκεις απόλυτα σύμφωνο.
Αλλά να βρούμε κι έναν από τον ηλεκτρονικό τομεα ρε παιδιά,
γιατί αλλιώς Δημάκης και Παπαγιάννης θα μας τον κλείσουν τον Τομέα!!!

Για τα μεταπτυχιακά και πάλι θα συμφωνήσω με τον φίλο Ιάσωνα
ότι ο βαθμός του πτυχίου παίζει δευτερεύοντα ρόλο.
Ειδικά με ένα πρόγραμμα σπουδών σαν το τωρινό όπου
Χημεία-Διαφορικές Εξισώσεις- και Αγγλικά (σε λίγο και Γυμναστική)!!!
τιμώνται το ίδιο με π.χ. Ηλεκτρικά Κυκλώματα.
Είναι εφικτό φοιτητής με 5άρια σε άκρως βασικά μαθήματα
και 10άρια σε Αγγλικά-Χημεία-Γυμναστική-Κείμενα νεοελληνικής λογοτεχνίας και δεν ξέρω και γω τι άλλο
να συγκεντρώσει το 7άρι ή όποιο άλλο όριο τεθεί.

Επομένως πρέπει να αναζητηθούν πιο... "γήινα" κριτήρια από το βαθμό του πτυχίου.
Στο κάτω κάτω μεταπτυχιακό-διδακτορικό είναι επικέντρωση σε ένα συσγκεκριμένο αντεικείμενο
όχι μελέτη όλων των μαθημάτων που διδάχτηκαν.

Ας μην ξεχνάμε άλλωστε ότι οι δάσκαλοι του Αινστάιν στο δημοτικό
ήταν απογοητευμένοι με τις επιδόσεις του...
Logged

http://www.mozilla.org/en-US/firefox/new/
Alexkasgr
Honoured Member - Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
**********
Gender: Male
Posts: 4577


Έτη φωτός μπροστά...


View Profile
Re: Ερωτήσεις και σχόλια προς τον πρόεδρο
« Reply #16 on: June 18, 2005, 11:44:50 am »

Δεν ξέρω αν από όσα είπα σας δημιουργήθηκε η εντύπωση ότι θεωρώ το βαθμό κριτήριο, αλλά δεν εννοώ κάτι τέτοιο. Απλά ελλείψει άλλων κριτηρίων είναι το μοναδικό ενδεικτικό κάποιας προσπάθειας-δουλειάς-αξίας στο αντικείμενο του ΗΜΜΥ όπως διδάσκεται με το πρόγραμμα σπουδών μας. Το ξαναείπαμε κάπου να έχουν συντελεστές τα μαθήματα, είναι γελοίο να μετράνε τα Αγγλικά πχ κανονικά. Επίσης δεν είναι καθόλου ενδεικτικοί οι βαθμοί που μπαίνουμε στο τμήμα, μπορεί κάλλιστα να περάσει κάποιος επειδή είναι πολύ καλός στην Έκθεση, την Ιστορία και τη Χημεία. Αλλά ξαναρωτάω πώς θα κρίνεις την "προσπάθεια" ή το "ενδιαφέρον" κάποιου; Υπάρχει κριτήριο; Μακάρι! Αυτά που είπα έχουν να κάνουν με δεδομένες τις τωρινές συνθήκες και απαντώντας στο αν το 6.5 σε 7 ανεβάζει το επίπεδο ή όχι. Αλλά από την άλλη δεν μπορείς να λες ότι έχεις δουλέψει, προσπαθήσει και δείχνεις ενδιαφέρον ή έχεις εντρυφίσει σε κάτι και τότε έχεις γράψει σε όλα 5άρια. Σημαίνει ότι κάτι σου λείπει και καλώς ή κακώς κάποια αξιολόγηση κατά το δυνατόν αντικειμενική πρέπει να γίνεται (και στο Πανεπιστήμιο).
« Last Edit: June 18, 2005, 15:00:18 pm by Alexkasgr » Logged
gpap
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1693



View Profile
Απ: Ερωτήσεις και σχόλια προς τον πρόεδρο
« Reply #17 on: June 18, 2005, 14:26:19 pm »

Quote
Απο την τριβη που εχω με μερικους καθηγητες μεσω λιστων, φορουμς κλπ δεν βλεπω πιο καταλληλους απο τους Δημακη, Παπαγιαννη.

Επι του προσωπικού ο λόγος. Καταρχήν και για λόγους που αγνοώ ο νέος Πρόεδρος ξέχασε να γράψει ότι εδώ και 3-4 χρόνια είμαι και εγώ σύμβουλος φοιτητών μαζί με τον ίδιο, την Στέλλα Καδή, τον Χ. Αντωνόπουλο, το Χ. Δημουλιά και νομίζω κάποιον άλλο που διαφεύγει τώρα (πέρσυ η ομάδα των συμβούλων ενισχύθηκε με την προσθήκη 2-3 ακόμη συναδέλφων.

Η δουλειά των συμβούλων είναι ιδιαίτερα σημαντική αλλά λειτουργεί άτυπα. Τι εννοώ με αυτό. Πρέπει κάποιος φοιτητής να συνειδητοποιήσει ότι υπάρχει κάποιο πρόβλημα και αφού ξεπεράσει προβληματισμούς, αναστολές και προκαταληψη να χτυπήσει την πόρτα ενός συμβούλου. Στο εξωτερικό είναι διαφορετικά. Εκει ο κάθε φοιτητής με το που ξεκινάει τον χρεώνουν σε έναν σύμβουλο. Ο σύμβουλος συνεργάζεται με το φοιτητή και έχει μια σχέση πολύ πιο στενή από εκείνη του δασκάλου με το φοιτητή. Συναντιόνται τακτικά, συζητούν προβληματισμούς για τα μαθήματα τη σχολή, τις προοπτικές, την έρευνα τις επιδόσεις κλπ αλλά και διάφορα άλλα 'ευαίσθητα΄προσωπικά δεδομένα. Προς Θεού δεν πάμε να το κάνουμε ψυχανάλυση αλλά όλοι σε περνάμε κάποτε κάποια φάση που μια κουβέντα μπορεί ίσως και να βοηθήσει.

Πολλές φορές από τη συνεργασία φοιτητή - συμβούλου βγαίνουν διπλωματικές ή διδακτορικά, μιάς και που θα βρεις φοιτητή να τον ξέρεις καλύτερα από την καλά και από την ανάποδη από εκείνον που έχεις περάσει 5 χρόνια παρέα. Έτσι πολλοί σύμβουλοι επιλέγουν τους φοιτητές που θα αναλάβουν με βάση τα βιογραφικά τις συστατικές κλπ.

Τώρα θα μου πείτε τι μας λες μεγάλε! Δηλαδή να μοιράσουμε τους 400*7 = 2800 φοιτητές του ΤΗΜΜΥ διά 5-6 (άντε και 45) να χρεώσουμε στον καθένα 50-60 φοιτητές και πάει λέγοντας? Αυτό είναι ένα πρόβλημα.
Παρόλα αυτά εμείς υπάρχουμε σαν θεσμός και είμαστε στη διάθεση όποιου νομίζει ότι μπορούμε να κουβεντιάσουμε κάποια πράγματα και να του προτείνουμε κάποια καλή ιδέα.

Το δεύτερο θέμα με τις βαθμολογίες σηκώνει πολύ κουβέντα. Δέχομαι το κεντρικό επιχείρημα του κ. Μάργαρη ότι τέτοιες αλλαγές πρέπει να γίνονται με ικανό χρονικό ορίζοντα ώστε να μην δημιουργούν ανισες συνθήκες για κάποιους που στο παρα πέντε μαθαίνουν ότι μένουν εκτός για 1 δέκατο. Κατά τα άλλα η προσωπική μου άποψη πάνω στην ουσία των υποψηφιοτήτων για διδακτορικό είναι ότι υπάρχουν πολλά περισσότερα στοιχεία να εκτιμήσει κανείς σε έναν υποψήφιο από το εάν έχει 1 ή 2 δέκατα λιγότερο ή περισσότερο από κάποιον άλλο.
Βέβαια στα ΜΠΕ τα οποία τείνουν να αποκτήσουν πια θεσμικό χαρακτήρα υποχρεωτικής 20χρονης εκπαίδευσης (6 δημοτικό + 6 Δευτεροβάθμια + 6 τριτοβάθμια + 2 μεταπτυχιακό) η επιλογή γίνεται 'πακέτο' με 200 υποψήφιους για 15 θέσεις (μερικές και με δίδακτρα της τάξης των 5-6 χιλ. το χρόνο). Αρα ο βαθμός και πιθανά οι συστατικές αποτελούν το μόνο μέσο για επιλογή (για να υποτιμήσουμε λίγο την ...αμαρτωλή συνέντευξη). Όσο δε για τις συστατικές και τη...φάμπρικά τους, αυτό είναι ένα άλλο 'σκοτεινό' θέμα.

Συνεπώς όπου ...μπούγιο και ευτελισμός (τι 6 τι 7 τι 10 εδώ γίνεται βαθμοθηρία του κερατά με ρήτρες, παρακαλετά, μέσα και έξω και προτάσεις για βελτιωτικές εξεταστικές και δε συμμαζεύεται). Αρα προσέξτε...
μην πριονίζετε το κλαδί που κάθεστε γιατί θα κοπεί και θα πέσετε και τότε ... να δούμε τι θα ψάξουμε να βρούμε σαν εναλλακτική λύση (30χρονη υποχρεωτική? 2-3 μάστερ και κάμποσα διδακτορικά?) Ενημερωτικά το πλήθος των ελλήνων αποφοίτων που κάνουν μεταπτυχιακά είναι περίπου τετραπλάσιο της αμέσως επόμενης χώρας της ΕΕ. Το αντίστοιχο εκείνων που κάνουν διδακτορικά ακόμη μεγαλύτερο. Ρε έχουμε τόση ανάγκη για εξειδικευμένους ερευνητές και δεν το ήξερα? Πολύ πίσω έχω μείνει.

Γρηγόρης Παπαγιάννης

ΥΓ Αλήθεια την πιθανότητα να δουλέψει κανείς σαν Μηχανικός τη σκέφτεστε στις μελλοντικές σας προοπτικές? Ετσι απλά σαν ..ιδέα (λέω τώρα)!!
Logged
Alexkasgr
Honoured Member - Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
**********
Gender: Male
Posts: 4577


Έτη φωτός μπροστά...


View Profile
Re: Ερωτήσεις και σχόλια προς τον πρόεδρο
« Reply #18 on: June 18, 2005, 15:21:15 pm »

Κύριε Μάργαρη,
επανέρχομαι γιατί νομίζω δε γίνομαι πλήρως αντιληπτός.
Quote
Και τι σημαίνει χαμηλός βαθμός; Σημαίνει μόνον αδιαφορία; Ή μήπως σημαίνει
ιδιαιτερότητα και ανησυχία και προβληματισμό και αντίθετη λογική σκέψη και πολλά
άλλα, που είναι ουσιαστικά προσόντα των ερευνητών.  Θαρρείς ότι οι όλοι μεγάλοι
επιστήμονες ήταν σπασίκλες; Μάλλον το αντίθετο ήταν. Μερικοί ήταν και αλήτες. Διότι οι
αλήτες αμφισβητούν, ενώ τα καλά παιδιά δεν το τολμούν.
Δηλαδή αν μεθαύριο στα Κυκλώματα ΙΙΙ προσπαθήσω να εφαρμόσω του δικούς μου νόμους για να λύσω τα θέματα αντί αυτούς του Kirchhoff θα σημαίνει ότι εντάξει, δε θα περάσω (προφανώς) αλλά έχω ανησυχίες και προβληματισμούς και άρα μπορώ να γίνω ερευνητής;;
Ο χαμηλός βαθμός δε σημαίνει αδιαφορία (απαραίτητα). Τις πιο πολλές φορές ας μην κρυβόμαστε σημαίνει όχι "ευτυχώς πέρασα και αυτό" και μου μένουν άλλα ν μαθήματα για πτυχίο. Κάνω λάθος; Η ανησυχία και ο προβληματισμός μπορούν να υπάρξουν και χωρίς γνώσεις, δε χρειάζεται να σπουδάσει κανείς. Νόημα έχει ο γόνιμος προβληματισμός όμως, νομίζω συμφωνούμε. Άλλο να προβληματίζομαι τι εφαρμογές μπορεί να έχει το τάδε σημείο της θεωρίας ή το τάδε κύκλωμα, και άλλο να πηγαίνω να γράψω και να εφαρμόζω τους Alexkasgr νόμους αντί για του Kirchhoff. Αυτό δε σημαίνει ότι τολμώ, σωστά;
Και κάτι τελευταίο. Αν έρθω εγώ με πτυχίο 6 να κάνω διδακτορικό σε σας και ένας με 9 και σας αποδείξω ότι είμαι ο τέλειος ερευνητής και ο... κρυμμένος Αϊνσταιν του τμήματος, θα σας είναι εύκολο να με επιλέξετε έναντι του έχοντος το 9; Νομίζω ότι το μόνο του οποίου είναι ενδεικτικός ο βαθμός είναι μιας δουλειάς. Όσο μεγαλοφυής και να είναι κάποιος πρέπει να δουλέψει για να πάει μπροστά. Ένας με λιγότερα φυσικά πρόσοντα και περισσότερη δουλειά μπορεί να τον ξεπεράσει.
Εφόσον καθοριστούν κριτήρια αξιοκρατικής επιλογής, εγώ θα προτείνω να καταργηθεί ΤΕΛΕΙΩΣ η βαθμολογική βάση. .-
Logged
Fouster
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 224


View Profile WWW
Re: Ερωτήσεις και σχόλια προς τον πρόεδρο
« Reply #19 on: June 18, 2005, 17:43:42 pm »

Θα συμφωνήσω και γω με τον Jason για Δημάκη και Παπαγιάννη !
Τον κ.Δημακή τον παρακολουθώ στη λίστα και έχει πολύ ενδιαφέρον απόψεις.
Θα δώσω όμως ψήφο υπερ Παπαγιάννη καθώς έχουμε μίλησει και από κοντά, όταν ήθελα να ρώτησω κάποια πράγματα για την αξία του βαθμού του πτυχίου και τα μεταπτυχιακά .
Έδειξε όλη την καλή διάθεση να με ενημερώσει όσο καλύτερα γίνεται (Μίλούσαμε για καμμιά 40λεπτά !Ξέρετε τον Παπαγιάννη άμα το ανοίξει χείμμαρος Grin) και είναι απο τους πιο προσιτούς καθηγητές μέσα στο τμήμα.Έπίσης δείχνει να έχει γνώση του τι επικρατεί έξω στον χώρο της "πιάτσας" και τι μετράει και τι όχι...
Όσον αφορά το θέμα των βαθμών.
Και για μένα ο βαθμός δεν λέει πολλά πράγματα και ο φοιτητής θα έπρεπε να αξιολογείται με την γενικότερη ενασχόληση του μέσα στο τμήμα . Τι 6,5 τι 7 τι 9 ? Δεν λέει τίποτα !
Το ότι σε αρκετά μαθήματα γράφεις 7 για πλάκα με θέματα ίδια από ΑΛΦΑ4 κτλ δεν σημαίνει απολύτως τίποτα .
Πριν από 2 χρόνια  νομίζω, έιχα διαβάσει κυκλώματα Ι πολύ(με την 4η φορά παρακαλώ) και έγραψα 9,5.
Τώρα αμφιβάλλω αν ξέρω πιο πολλά από κάποιον που έγραψε λιγότερο ή αν αυτός ο βαθμός αντιπροσωπεύει αυτά που ξέρω!Ξέρω...???
Όσον αφορά το θέμα των χρόνων σπουδών νόμιζω ότι αυτό είναι καθαρά προσωπικό θέμα και δεν πρέπει να αξιολογείται . Γιατί έστω ωραία οι περισσότεροι κάνουν παραπάνω χρόνια έπειδη τον 1ο και 2ο  έτος κοινως κ...βαρούσαν! Κάποιοι όμως δουλεύουν  ή κάτι έτυχε βρε αδελφέ(ψυχολογικά,κτλ) που για μια φάση ήταν πολύ άσχημα και έτσι δεν θα τελειώσουν στα 5. Αυτοί γιατί να κριθούν διαφορετικά?
Ή όπως είπε και ο Πρόεδρος επειδή μερικοί άργησαν να σκέφτονται με το πάνω κεφάλι να τους κρίνουμε διαφορετικά?
Το πως θα εκμεταλλευτείς αυτά τα χρόνια είναι θέμα του καθενός ! Το αν κάποιος κάνει και άλλα πράγματα που του αρέσουν συγχρόνως και πάει με πιο χαλάρους ρυθμούς και αργήσει κάνα χρόνο δεν καταλαβαίνω γιατί να κριθεί διαφορετικά?
Θα ξέρει λιγότερα απο αυτόν που τέλειωσε στα 5? Δεν νομίζω.
Μάλλον αδικείται αυτός που τέλειωσε ζορισμένος στα 5 επειδή τα οικονομικά του δεν του το επέτρεπαν να πάει πιο χαλάρα. Η λύση όμως δεν νομίζω ότι έιναι να τους ζορίσουμε όλους...
Η ενασχόληση,οι εργασίες,οι πρωτοβουλίες μέσα στη σχολή είναι το καλύτερο κριτήριο !
Logged

We act as though comfort and luxury were the chief requirements of life, when all that we need to make us happy is something to be enthusiastic about."<br />-Albert Einstein
Aurelius
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Posts: 4056


Τρια πουλακια καθονταν, στον κηπο και λαλούσαν...


View Profile
Re: Ερωτήσεις και σχόλια προς τον πρόεδρο
« Reply #20 on: June 19, 2005, 10:55:03 am »

Συμφωνω και εγω με τις προτασεις για κ Δημακη και κ Παπαγιαννη, αν ακι για τον κ Παπαγιαννη εχω καποιες επιφυλαξεις 8) 8) Wink. Θα προσπαθησει να παρασυρει τα παιδια στον ...κακο τον δρομο(Τομεας Ενεργειας) με διαφορα τερτιπια και υποσχεσεις Tongue Tongue Grin Grin Grin Grin
Περα απο την πλακα, αυτο οι δυο ειναι καλοι, αν και ο κ Παπαγιαννης οπως ειπε ειναι ηδη στην επιτροπη.
Επισης κ ο κ Δοκουζγιαννης μου φαινεται ατομο το οποιο θα μπορουσε να βοηθησει καποιον φοιτητη. Βεβαια μπορει να του ελεγε και κνα περιεργο για το εξωτερικο και τον πλιτισμο που εχουν, αλλα αυτα ειανι μεσα στο προγραμμα.
Logged

My website: http://staff.science.uva.nl/~gavves/
My blog: http://stratisgavves.blogspot.com/

Και τελος, το νεο site που φτιαχνω, www.antoniagavve.com. Αν υπαρχουν τιποτα ιδεες, ή προτασεις ειναι ιδιαιτερως ευπροσδεκτες. Αν καποιος ξερει και νορβηγικα, ακομα καλυτερα Tongue
Alexkasgr
Honoured Member - Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
**********
Gender: Male
Posts: 4577


Έτη φωτός μπροστά...


View Profile
Re: Ερωτήσεις και σχόλια προς τον πρόεδρο
« Reply #21 on: June 19, 2005, 15:03:08 pm »

Quote from: Fouster on June 18, 2005, 17:43:42 pm
Όσον αφορά το θέμα των βαθμών.
Το ότι σε αρκετά μαθήματα γράφεις 7 για πλάκα με θέματα ίδια από ΑΛΦΑ4 κτλ δεν σημαίνει απολύτως τίποτα.
Καλά πλάκα μου κάνετε; Το ότι πχ. Ειδική Μηχανολογία (το πρώτο που μου έρχεται στο μυαλό) γράφεις με ανοιχτές σημειώσεις από το Α4 και πέφτει κάθε χρόνο η ίδια άσκηση και ότι παρόλη την αντιγραφή υπάρχουν άτομα που κόβονται(!) εσείς το θεωρείται φυσιολογικό; Εμένα θα με υποβίβαζε πάρα πολύ αυτό (ένας από τους λόγους που πήρα Πυρηνική επιλογής).
Μη λέμε ότι κι ότι, είναι Η ξεφτίλα! Αυτά πρέπει να εκλείψουν. Όχι επειδή μας βολεύει είναι και καλό κιόλας. Όσο συνεχίζει να κυριαρχεί η αρχή του ελλάσσονος κόπου δε θα πάμε μπροστά.
Quote from: Fouster on June 18, 2005, 17:43:42 pm
Όσον αφορά το θέμα των χρόνων σπουδών νόμιζω ότι αυτό είναι καθαρά προσωπικό θέμα και δεν πρέπει να αξιολογείται . Γιατί έστω ωραία οι περισσότεροι κάνουν παραπάνω χρόνια έπειδη τον 1ο και 2ο  έτος κοινως κ...βαρούσαν! Κάποιοι όμως δουλεύουν  ή κάτι έτυχε βρε αδελφέ(ψυχολογικά,κτλ) που για μια φάση ήταν πολύ άσχημα και έτσι δεν θα τελειώσουν στα 5. Αυτοί γιατί να κριθούν διαφορετικά?
Ή όπως είπε και ο Πρόεδρος επειδή μερικοί άργησαν να σκέφτονται με το πάνω κεφάλι να τους κρίνουμε διαφορετικά?
Συμφωνώ, είναι θέμα ίσης μεταχείρισης. Φυσικά και δεν μπορείς να επιβάλεις έναν να τελειώσει σε 5 χρόνια, αλλά σε 7 σας φαίνεται τόσο παράλογο; Στο κάτω-κάτω για όλους ζημία είναι τα πολλά χρόνια σπουδών: για την οικογένεια που πληρώνει, για τον ίδιο το φοιτητή (+ψυχική φθορά), θα μπορούσε να έχει αρχίσει να δουλεύει ήδη. Για το κράτος πολύ περισσότερο που έχει άπειρες τέτοιες περιπτώσεις και δουλεύουν οι λίγοι για να ταϊζουν τους πολλούς. Τι να πρωτοσκεφτεί κανείς.
Αν κάποιος ξέρει από την αρχή τους κανόνες, επαναλαμβάνω, θα σκέφτεται εξαρχής με το πάνω κεφάλι. Άλλωστε κάτι τέτοιο (το να είναι κανείς σχετικά συνεπής φοιτητής) δεν του στερεί τίποτα (πχ φοιτητικά χρόνια κτλ) αλλά μάλλον ευεργετική δράση έχει στην ψυχική ισορροπία του καθενός. Και μην ξεχνάμε ότι "παν μέτρον άριστον".
Logged
Aurelius
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Posts: 4056


Τρια πουλακια καθονταν, στον κηπο και λαλούσαν...


View Profile
Re: Ερωτήσεις και σχόλια προς τον πρόεδρο
« Reply #22 on: June 19, 2005, 22:15:10 pm »

Φυσικα και πρεπει να εκλειψουν τετοια φαινομενα, αλλα ενταξει οχι το οτι δεν ξερει ο μεσεος ηλεκτρολογος τις πακτωσεις που πραγματευοταν το σχετικο μαθημα δεν εχει γνωσεις. Μην ειμναστε υπερβολικοι. Και αν θελουμε πραγματικες αλλαγες δεν θα ξεκινησουμε απο την Μηχανολογια αλλα απο αλλα πραγματα. Και φυσικα ισχυει αυτο που λες οτι πρεπει να υπαρχουν καποια ορια, αλλα δεν θα βαλουμε ακομα ενα μπαμπουλα πανω απο το κεφαλι μας. Και γυσικα δεν ειανι τοσο πολλοι πλεον οι αιωνιοι φοιτητες. Και αυτοι που ειναι συνηθως εχουν λεφτα για να ειναι......
Logged

My website: http://staff.science.uva.nl/~gavves/
My blog: http://stratisgavves.blogspot.com/

Και τελος, το νεο site που φτιαχνω, www.antoniagavve.com. Αν υπαρχουν τιποτα ιδεες, ή προτασεις ειναι ιδιαιτερως ευπροσδεκτες. Αν καποιος ξερει και νορβηγικα, ακομα καλυτερα Tongue
karfodekaras
Νεούλης/Νεούλα
*
Posts: 6


Είμαι ηλεκτρολόγος, συμβαίνει κάτι;


View Profile
Re: Ερωτήσεις και σχόλια προς τον πρόεδρο
« Reply #23 on: September 20, 2005, 00:58:08 am »

Όσο αναφορά το θέμα που θίχτηκε αυτές τις μέρες και αφορά τον εφοδιασμό των φοιτητών με υπολογιστές,πιστεύω οτί είναι μια σωστή πρωτοβουλία,η οποία όμως έρχεται σε δεύτερη μοίρα καθως κατά τη γνώμη μου προέχει το θέμα της διευθέτησης και άρτιας λειτουργίας των αιθουσών .Συγκεκριμένα εννοώ τον καταμερισμό των φοιτητών σε τμήματα μικρότερα από τα υπάρχοντα για ευνοικότερες συνθήκες παρακολούθησης μιας και αυτός πιστεύω ότι είναι ο πιο επικοδομιτικός τρόπος παίδευσης τους και προσάρτισης τους στον ουσιαστικό ρόλο του μηχανικού και διακρισης του από τον απλά ενδιαφερόμενο για το αντικείμενο,ο οποίος έχει πάρει τις ανάλογες γνώσεις με απλή μόνο μελέτη των βιβλίων.
Άρα λοιπόν μήπως θα πρεπε πρώτα να δημιουργήσουμε επιτέλους ένα σωστό περιβάλλον το οποίο θα σε προτρέπει στην ουσιαστική  και συστηματική παρακολούθηση των μαθημάτων,(αίθουσες,κλιματισμός,καθαριότητα,οργάνωση) και μετέπειτα να ασχοληθούμε με τον υλικοτεχνικό εξοπλισμό που θα ολοκληρώσει τη διαδικασία της μάθησης? Undecided
Logged
Slane
Νεούλης/Νεούλα
*
Posts: 6


I'm a llama!


View Profile
Re: Ερωτήσεις και σχόλια προς τον πρόεδρο
« Reply #24 on: September 20, 2005, 09:54:22 am »

Οσον αφορά το χρόνο σπουδών...Σκεφτηκε κανείς σας οτι κάποιος μπορεί να έχει σοβαρό πρόβλημα που τον καθυστερεί στις σπουδές του...πχ υγείας ή οικογενειακό και δεν τρώει απλα τα λεφτά του πατερα του;
Τι να τους κάνουμε αυτους τους τους "αιωνίους";
Για αυτούς δεν έχει μόρφωση; Ή μήπως δεν έχει μόρφωση στο ΤΗΜΜΥ?....να τους στειλουμε κάπου αλλου;
Με ποία κριτήρια πρέπει να καθορίζεται ο χρόνος σπουδών;
Logged
4Dcube
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 9068


just.do.it.cut.carrots.


View Profile
Re: Ερωτήσεις και σχόλια προς τον πρόεδρο
« Reply #25 on: October 10, 2005, 15:31:38 pm »

Συμφωνώ με τον Slane.
Γνωρίζω προσωπικά άτομο με πρόβλημα υγείας που καθυστέρησε τις σπουδές του.
Όσο για τα χρόνια σπουδών, φοβού τους κομπλεξικούς και δώρα φέροντες!!
Logged

https://www.youtube.com/watch?v=6CAzdawCzhg
Pages: 1 [2] Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...