• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 17, 2025, 22:07:24 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 17, 2025, 22:07:24 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by Katarameno
[Today at 21:32:50]

[Ψηφιακά Ολοκληρωμένα Κυκ...
by tzortzis
[Today at 21:25:42]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by PAPARI69
[Today at 20:59:13]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by chris_p30
[Today at 19:46:54]

[Γραφική] Λυμένα θέματα
by okanpala
[Today at 18:56:22]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Katarameno
[Today at 14:25:00]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by george14
[Today at 13:58:20]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by tzortzis
[Today at 13:19:53]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by george14
[Today at 12:08:25]

[ΨEE] Γενικές απορίες και...
by Juror8
[Today at 12:06:57]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by RAFI
[June 16, 2025, 22:46:54 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 19:49:00 pm]

[ΘΤΠΑ] Γενικές απορίες κα...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 16:56:56 pm]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by _Trob
[June 16, 2025, 13:28:21 pm]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[June 16, 2025, 12:13:45 pm]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[June 16, 2025, 01:56:37 am]

[Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα -...
by nmpampal
[June 15, 2025, 06:43:15 am]

Το thmmy.gr στο instagram...
by Mr Watson
[June 15, 2025, 00:50:23 am]

[Λογισμός ΙΙ] Απορίες σε...
by el mariachi
[June 14, 2025, 20:47:07 pm]

ΠΡΟΣΟΧΗ στο ανέβασμα θεμά...
by tzortzis
[June 14, 2025, 16:54:08 pm]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9961
Latest: Poli
Stats
Total Posts: 1426698
Total Topics: 31710
Online Today: 242
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 61
Guests: 123
Total: 184
elenak
Giannis Masterio
iakov
Soterd52
ecevz
mdimitrig
Η ΤΡΑΠΟΥΛΑ ΤΟΥ ΠΑΠΠΟΥ ΜΟΥ
ΦΙδανης Αριστοτελης
alexanton
apapathe
Balourdos
pordozoumis
pkoko
giorgosm05
Fenia04
Lemonia
chrisg
Νικη
Local Rider
glavdakis
gpapadimi
zaroumaria
Nekt
Farmengineer
Nikos_313
blacknick
ariadnipm
andyy
difis
Nikikouss
ikallima
swthrhs
Vasilikikr
elias_farhood
akonstb
domb765
george14
theofr
stergiosb
CHRISTOFO CHATZIANTONIOU
CodeBro
andripappa
vajim
0restis
mimaki
PolarBear
thegreekbaron
tzortzis
stefanoskal
rafa98p
Zoe06
George_RT
Saint_GR
ThanosTheTT
cheinopor
Δημητρης Αξιμιωτης
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
  Όταν ανεβάζουμε φωτογραφίες στις Ανακοινώσεις και Έκτακτα νέα, βάζουμε τη μεγαλύτερη πλευρά 400 (width=400 ή height=400 ). π.χ. [img height=400 (κλείνει η αγκύλη) 
THMMY.gr > Forum > Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία > Κινητοποιήσεις - Πρωτοβουλίες Φοιτητών (Moderators: Starki, MomostheGreen) > [ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΕΑΑΚ] Θυμίζεις κάτι σαν ηλεκτρο-μηχανολόγο.
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: [1] Go Down Print
Author Topic: [ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΕΑΑΚ] Θυμίζεις κάτι σαν ηλεκτρο-μηχανολόγο.  (Read 690 times)
kchatzigr
Νεούλης/Νεούλα
*
Posts: 36


View Profile
[ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΕΑΑΚ] Θυμίζεις κάτι σαν ηλεκτρο-μηχανολόγο.
« on: November 29, 2021, 18:48:58 pm »

       Διανύουμε μία περίοδο που τοποθετείται μετά την επέτειο του Πολυτεχνείου, η οποία πρέπει να αποτελέσει πιο πολύ από ποτέ μία σπίθα για τις διεκδικήσεις των φοιτητών μέσα από τους συλλογικούς τους φορείς.Η αναγκαιότητα αυτής της σπίθας έγκειται στο γεγονός ότι η καθημερινότητά μας καθώς και η προοπτική μας πλήττονται από την σταδιακή εφαρμογή του νόμου Κεραμέως–Χρυσοχοΐδη, του νόμου Χατζηδάκη και απειλούνται από το νέο πολυνομοσχέδιο, του οποίο εξήγγειλε τις προηγούμενες μέρες η Κεραμέως.
   Ξεκινώντας από το πώς υπάρχουμε μέσα στο πανεπιστήμιο, αντιμετωπίζουμε μία καθημερινότητα η οποία περιγράφεται από εντατικοποιημένους όρους σπουδών με πολλαπλές καθημερινές υποχρεώσεις, όπως είναι οι υποχρεωτικές πρόοδοι ή εργασίες και οι παρουσίες στα εργαστήρια σε συνδυασμό μάλιστα με εξετάσεις σε αυτά. Επιπλέον, τα προγράμματα σπουδών και των δύο σχολών είναι αυτά τα οποία μέσω των προαπαιτούμενων για επιλογή τομέα, των προϋποθέσεων για συμμετοχή στην πτυχιακή εξεταστική στους μηχανολόγους καθώς και την συγχώνευση μαθημάτων (βλέπε πεδίο 2,3) που οδηγεί σε υπέρογκες ύλες και μαζικά κοψίματα, δημιουργούν εκ των προτέρων ένα κλίμα εντατικοποίησης . Αυτό το κλίμα έρχεται να οξυνθεί από τις καθηγητικές αυθαιρεσίες τις οποίες βλέπουμε να πληθαίνουν όλο και περισσότερο.
   Όλα αυτά έρχονται να εδραιωθούν και να διασφαλίσουν την παρουσία τους μέσα από τον νόμο Κεραμέως – Χρυσοχοΐδη, ο οποίος με μια σειρά διατάξεων του(διαγραφές,πειθαρχικά, κάμερες, κάρτες εισόδου, πανεπιστημιακή αστυνομία), περιγράφει ένα αποστειρωμένο πανεπιστήμιο, δίχως φωνή αντίδρασης, στο οποίο θα κυριαρχεί η πλήρης εξατομίκευση στο πώς θα υπάρχεις κατά την διάρκεια των σπουδών σου. Ακόμα, με διατάξεις όπως η ΕΒΕ η οποία αφήνει εκτός τριτοβάθμια εκπαίδευση 18.000 υποψήφιους, έρχεται να στρώσει το έδαφος για μια αλλαγή στον χάρτη της εκπαίδευσης πάνω στην οποία πατάει το νέο πολυνομοσχέδιο, του οποίου τις διατάξεις εξήγγειλε η Κεραμέως.
   Την ίδια στιγμή η εικόνα της εργασίας που περιγράφεται για τον ηλεκτρολόγο/μηχανολόγο δεν αντιστοιχεί στο πτυχίο στο οποίο παίρνει. Αυτό που του προδιαγράφεται είναι δουλεία υπαλλήλου των 700 ευρώ, με το λεγόμενο μπλοκάκι, δηλαδή χωρίς σταθερή δουλειά και καμία ασφάλεια. Πάνω στην ήδη διαλυμένη προοπτική έρχεται να προσκολλήσει το νέο πολυνομοσχέδιο. Ένα σχέδιο το οποίο περιγράφεται από εξατομίκευση στο πως κατοχυρώνονται τα επαγγελματικά μας δικαιώματα, δηλαδή την διάσπαση του ισχυρού ενιαίου πτυχίου των ηλεκτρολόγων και μηχανολόγων μηχανικών. Περιγραφές που μιλάνε για κατάργηση ή συγχώνευση σχολών, για εισαγωγή φοιτητών σε σχολή σε γενικότερο πλαίσιο και όχι σε κάποιο συγκεκριμένο τμήμα, για νέα προγράμματα σπουδών - τα οποία σηματοδοτούν χτύπημα στα επαγγελματικά δικαιώματα - και για πλήρη αποσύνδεση πτυχίου και επαγγελματικών δικαιωμάτων.
   Συγκεκριμένα στις σχολές μας δέχεται πλήγμα το ενιαίο ισχυρό πτυχίο του ηλεκτρολόγου μηχανολόγου άμεσα καθώς το νέο νομοσχέδιο μιλάει για αλλαγή στα προγράμματα σπουδών. Έχουμε δει διαχρονικά όλες αυτές οι αλλαγές στα προγράμματα σπουδών κάθε άλλο παρά αναβάθμιση αποτελούν καθώς συντελούσαν πάντοτε σε μία λογική διάσπασης του πτυχίου μας. Τώρα ο νόμος πλαίσιο φαίνεται πως δε στοχεύει σε καμία σύνδεση επαγγελματικών δικαιωμάτων και πτυχίου, αντιθέτως κάθε φοιτητής ατομικά και σε ανταγωνισμό με τους υπόλοιπους θα διαλέγει μαθήματα προσπαθώντας να ορίσει μέσα από αυτά κάποιες ιδιότητες μηχανικού(;!). Έτσι καταλήγει το πτυχίο εν τέλει μια απλή σφραγίδα γνώσης χωρίς αυτό να συνεπάγεται ξεκάθαρα τα επαγγελματικά δικαιώματα. Επί της ουσίας αυτό το οποίο συμβαίνει είναι ότι παύεις να βγαίνεις ηλεκτρολόγος ή μηχανολόγος αλλά ένας μηχανικός ασαφούς ειδικότητας με κατοχυρωμένο ένα μέρος μόνο του γνωστικού αντικειμένου που κατοχυρώνει τώρα το πτυχίο μας. Και αφού ο καθένας θα έχει διαφορετικά επαγγελματικά δικαιώματα χάνεται η αναγνώριση της συλλογικής ταυτότητας και άρα της συλλογικής διεκδίκησης των κοινών συμφερόντων των αποφοίτων.
   Αυτές οι κατευθύνσεις σε συνδυασμό με την μαύρη εργασιακή προοπτική της νεολαίας έρχονται να κλειδώσουν την ήδη εντατικοποιημένη καθημερινότητα μέσα και έξω από τις σχολές. Το νέο πολυνομοσχέδιο το οποίο είναι στα σκαριά συμβαδίζει πλάι-πλάι με τους υπόλοιπους νόμους της εκπαιδευτικής αναδιάρθρωσης όλων των προηγούμενων κυβερνήσεων και με τη συνολική πολιτική της κυβέρνησης και έρχονται εν τέλει να περιγράψουνε μία συνολική συνθήκη στην οποία θα είμαστε σε όλους τους τομείς πλήρως εξατομικευμένοι. Είμαστε πλήρως εξατομικευμένοι από τον τρόπο ένταξης μας στο πανεπιστήμιο, από το πως υπάρχουμε μέσα σε αυτό, αλλά εν τέλει και στο πως κατοχυρώνουμε και τα επαγγελματικά μας δικαιώματα. Δεν θα ανεχτούμε όλα αυτά που μας προδιαγράφουνε. Δε θα είμαστε η γενιά των 600 ευρώ, η γενιά της ανεργίας και της μετανάστευσης. Όλοι μαζί κόντρα στη λογική του ατομικού δρόμου διεκδικούμε τα κοινά συμφέροντα μας για το πώς θα υπάρχουμε μέσα και έξω από το πανεπιστήμιο. Μέσα από τους φοιτητικούς μας συλλόγους μπορούμε να ανατρέψουμε τα σχέδια τους!
Logged
Pages: [1] Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...