• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
September 17, 2025, 16:00:16 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
September 17, 2025, 16:00:16 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by le papillon
[Today at 15:48:03]

Πρόγραμμα Σπουδών Ακαδημα...
by sg31a
[Today at 11:35:11]

Εργασία στην METLEN, Γνώμ...
by ChrisKaloy-Kakou
[Today at 00:51:50]

Συμβάσεις και εταιρείες
by Nikos_313
[September 16, 2025, 23:02:05 pm]

[Στοχαστικά Σήματα και Δι...
by Nikos_313
[September 16, 2025, 22:54:08 pm]

Μέλος του μήνα - Ιούλιος ...
by Katarameno
[September 16, 2025, 19:37:40 pm]

[Τηλεπικοινωνιακά Συστήμα...
by Mr Watson
[September 16, 2025, 10:31:04 am]

Ευρωμπάσκετ 2025
by Katarameno
[September 16, 2025, 02:46:49 am]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by Katarameno
[September 16, 2025, 01:08:33 am]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Katarameno
[September 15, 2025, 22:10:40 pm]

Users <=22 OR >=222
by Mr Watson
[September 14, 2025, 19:36:18 pm]

[ΑΡΑΓΕ Attack] ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕ...
by Aris★
[September 14, 2025, 14:31:33 pm]

[Τομέας Ηλεκτρονικής] Μαθ...
by Nikos_313
[September 14, 2025, 13:29:36 pm]

Των συνειρμών το παίγνιο....
by chatzikys
[September 14, 2025, 13:20:18 pm]

Καλός βαθμός στην σχολή
by Σουλης
[September 14, 2025, 13:00:41 pm]

Τα παράσιτα ανάμεσά μας
by okan
[September 14, 2025, 03:20:17 am]

Αυνανισμος: Κινδυνοι, προ...
by Nikolaras
[September 13, 2025, 20:57:09 pm]

Ποιο τραγούδι ακούσατε 5+...
by Katarameno
[September 13, 2025, 17:33:17 pm]

[Λογική Σχεδίαση] Γενικές...
by mdimitrig
[September 13, 2025, 17:25:47 pm]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[September 13, 2025, 10:53:14 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 10012
Latest: MichelRiemann
Stats
Total Posts: 1428131
Total Topics: 31766
Online Today: 424
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 42
Guests: 201
Total: 243
Sweet Sok
Kazi
pipitsenko
Giopan
pelopidt
giannisd
chaniotism
stefpapa21
giorgosss03
mark
LelisNiko
Kwst@ss_
Haralampos
chatzikys
Apostolospap
chriskazakos
AcDimitri
themis01
Christina07
kstavroulis
Katarameno
le papillon
apob
rafa98p
Pcsc
Saint_GR
xarism
jimalexoud
antontsiorvas
antichry
DLHERRO
nikos.a
Σουλης
geftihiakos
eplysia
dsaragiotis
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
  Όταν ανεβάζουμε φωτογραφίες στις Ανακοινώσεις και Έκτακτα νέα, βάζουμε τη μεγαλύτερη πλευρά 400 (width=400 ή height=400 ). π.χ. [img height=400 (κλείνει η αγκύλη) 
THMMY.gr > Forum > Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία > Εσωτερικά Θέματα  > Μαθήματα - Εξεταστικές (Moderators: PolarBear, tzortzis) > Αντιμετώπιση της αντιγραφής
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 ... 6 7 [8] Go Down Print
Author Topic: Αντιμετώπιση της αντιγραφής  (Read 14155 times)
EAJ
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 576


Αντιλαμβάνεσαι τις επιλογές σου? Ξανασκέψου το...


View Profile
Re: Αντιμετώπιση της αντιγραφής
« Reply #105 on: September 16, 2010, 20:33:16 pm »

Quote from: anonymous-root on July 30, 2010, 13:01:50 pm
Quote from: EAJ on July 30, 2010, 12:01:40 pm
Quote from: Nessa NetMonster on July 20, 2010, 00:23:26 am
EAJ

Μέχρι τώρα δε βλέπω να έχει καταρρεύσει η τεχνολογική υποδομή της Ελλάδας επειδή βγάζει ανάξιους μηχανικούς. Άρα το επίπεδο της σχολής είναι λίγο πολύ αυτό που χρειάζεται. Θέματα επιπέδου μαθηματικής εταιρίας δε βάζουν ούτε στο μαθηματικό (στο φυσικό δεν ξέρω τι κάνουνε). Τι νόημα έχει, προκειμένου να περάσεις ένα μάθημα, να εξεταστείς σε κάτι που δεν είναι απαραίτητο για τη δουλειά που θα κάνεις; (Για την εξέταση λέω, όχι για το στιλ του βιβλίου ή της παράδοσης που μπορεί να πιάνει πολλά ενδιαφέροντα πράγματα.) Πες ότι η κοινωνία χρειάζεται y μηχανικούς με x ικανότητες, αν ήταν να βγαίνουν μόνο οι καλύτεροι τότε δε θα κάλυπταν τη ζήτηση εργασίας για τις λιγότερο απαιτητικές θέσεις. Εκτός, ξαναλέω, αν οι απαιτήσεις όντως δεν καλύπτονται οπότε θα καταρρεύσουν τα πάντα Cheesy

Έλεος
Τα πανεπιστήμια του εξωτερικού και το πόσοι έλληνες πάνε εκεί είτε για βασικές σπουδές, είτε για μεταπτυχιακές πρέπει να το αναφέρω? Δλδ εσύ πιστεύεις ότι η Ελλάδα είναι μία τεχνολογικά ανεπτυγμένη χώρα? Grin  Grin Τι πρέπει να γίνει για να δεις ότι καταρρέει? Περιμένεις να πτωχεύσει τελείως και να μην έχουμε ούτε ρεύμα? Grin
Η κοινωνία χρειάζεται μηχανικούς ΤΕΙ κυρίως...μη σου πω και ΙΕΚ και τεχνικού λυκείου...οι Μηχανικοί των ΑΕΙ είναι πολλοί με αποτέλεσμα να παίρνουν εκπαίδευση μηχανικού ΤΕΙ και όχι ΑΕΙ...με άλλα λόγια ένας μηχανικός ΤΕΙ δεν είναι κατα ανάγκη χειρότερος από ένα μηχανικό ΑΕΙ...σε πολλές περιπτώσεις είναι καλύτερος επειδή έχει και πρακτική εμπειρία...


εσύ γιατί έγινες μηχανικός ΑΕΙ τότε; και όχι ΤΕΙ;


ΥΓ: σαφώς και δεν περιμένω να μου απαντήσεις, ποτέ δεν απαντάς στις (δύσκολες) ερωτήσεις μου!  Tongue

Γτ εγώ ήρθα στο πανεπιστήμιο για τη γνώση και όχι μόνο για την επαγγελματική αποκατάσταση...βέβαια βλέπω ότι πολλοί αγωνιστές του 2006 μόνο για την επαγγελματική τους αποκατάσταση νοιάζονται...προφανώς και θα ήταν έτσι αφού αν τους ενδιέφερε μόνο η γνώση δε θα ερχόντουσαν για την παραλαβή του πτυχίου τους...
______________________________

Τώρα από ό,τι είδα λίγο, μερικοί λένε  ότι το ΜΙΤ ειναι χειρότερο και πιο εύκολο από το Αριστοτέλειο? οεο?  Huh
Logged

Αν ανατρέξεις στα ποστ μου θα βρεις:
Τη φωνή της επιστήμης, της αλήθειας και της ελευθερίας...

Νόμπελ Οικονομικών
provataki
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 3834



View Profile
Re: Αντιμετώπιση της αντιγραφής
« Reply #106 on: September 16, 2010, 20:38:08 pm »

δε μου λες EAJ, σε ποιο μεγάλο ερευνητικό κέντρο κανεις ερευνα αυτή τη στιγμή;
Logged

bay bay timy.
EAJ
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 576


Αντιλαμβάνεσαι τις επιλογές σου? Ξανασκέψου το...


View Profile
Re: Αντιμετώπιση της αντιγραφής
« Reply #107 on: September 16, 2010, 21:02:30 pm »

Quote from: provataki on September 16, 2010, 20:38:08 pm
δε μου λες EAJ, σε ποιο μεγάλο ερευνητικό κέντρο κανεις ερευνα αυτή τη στιγμή;

Σε κανένα...η γνώση είπα ότι με ενδιαφέρει και όχι η έρευνα...δε λέω ότι δε με ενδιαφέρει η έρευνα αλλά διευκρινίζω αυτό που δεν κατάλαβες...
Αν ήξερες από έρευνα θα ήξερες ότι είναι αρκετά επίπονη με την έννοια ότι είναι σαν εργασία και όχι απλού διαβάσματος 2 ωρών την ημέρα οπότε και θα πρέπει να πληρώνεται. Στην Ελλάδα που δεν υπάρχουν ανεπτυγμένα ιδιωτικά ερευνητικά κέντρα δε μπορείς να ασχοληθείς με έρευνα...θα πρέπει να πας στο εξωτερικό αναγκαστικά εκτός και αν έχεις κανά μπάρμπα/φίλο κάπου και μπεις σε δημόσιο ερευνητικό κέντρο ή κάνεις κάτι το ακόμα πιο απλό όπως είναι το διδακτορικό χωρίς να πληρώνεσαι...
Logged

Αν ανατρέξεις στα ποστ μου θα βρεις:
Τη φωνή της επιστήμης, της αλήθειας και της ελευθερίας...

Νόμπελ Οικονομικών
provataki
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 3834



View Profile
Re: Αντιμετώπιση της αντιγραφής
« Reply #108 on: September 16, 2010, 21:28:03 pm »

Γιατι η ερευνα δεν ειναι παραγωγη γνωσης;
και η παραγωγη γνωσης δεν ειναι γνωση γι'αυτον που την παραγει;
Logged

bay bay timy.
Pages: 1 ... 6 7 [8] Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...