• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 18, 2025, 01:51:02 am

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 18, 2025, 01:51:02 am

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by chris_p30
[Today at 00:45:33]

[Μεταφορά και Διανομή ΗΕ]...
by Nikos_313
[Today at 00:10:29]

Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by Katarameno
[June 17, 2025, 21:32:50 pm]

[Ψηφιακά Ολοκληρωμένα Κυκ...
by tzortzis
[June 17, 2025, 21:25:42 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by PAPARI69
[June 17, 2025, 20:59:13 pm]

[Γραφική] Λυμένα θέματα
by okanpala
[June 17, 2025, 18:56:22 pm]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Katarameno
[June 17, 2025, 14:25:00 pm]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by george14
[June 17, 2025, 13:58:20 pm]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by tzortzis
[June 17, 2025, 13:19:53 pm]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by george14
[June 17, 2025, 12:08:25 pm]

[ΨEE] Γενικές απορίες και...
by Juror8
[June 17, 2025, 12:06:57 pm]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by RAFI
[June 16, 2025, 22:46:54 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 19:49:00 pm]

[ΘΤΠΑ] Γενικές απορίες κα...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 16:56:56 pm]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by _Trob
[June 16, 2025, 13:28:21 pm]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[June 16, 2025, 12:13:45 pm]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[June 16, 2025, 01:56:37 am]

[Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα -...
by nmpampal
[June 15, 2025, 06:43:15 am]

Το thmmy.gr στο instagram...
by Mr Watson
[June 15, 2025, 00:50:23 am]

[Λογισμός ΙΙ] Απορίες σε...
by el mariachi
[June 14, 2025, 20:47:07 pm]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9961
Latest: Poli
Stats
Total Posts: 1426704
Total Topics: 31710
Online Today: 215
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 31
Guests: 151
Total: 182
melisste22
despinat
tinidou
Lykaonia
PolarBear
el1
pdiamantis
m.renia
Mr Watson
ligditsa
Cersei Tsoulannister
rafail zisiadis
thomasdt
alex_samaras_
Spyridon01101
Theislander
BlackBeard
spoun
kostas.de
evitzv
elischat
Η ΤΡΑΠΟΥΛΑ ΤΟΥ ΠΑΠΠΟΥ ΜΟΥ
d0xa
evax
Stelios V.
KZerenidis
kmargaritis
George Hadjilyras
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Η γραμματεία είναι ανοιχτή καθημερινά 12:00-13:30 Tongue
THMMY.gr > Forum > Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές και Τεχνικά Θέματα > Περί Υπολογιστών... > Software > Windows 7, Vista , XP, 9x, 2000, Office (Moderators: chatzikys, PolarBear) > Η microsoft σταματά την ανάπτυξη Λειτουργικών Συστημάτων.
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: [1] Go Down Print
Author Topic: Η microsoft σταματά την ανάπτυξη Λειτουργικών Συστημάτων.  (Read 867 times)
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Η microsoft σταματά την ανάπτυξη Λειτουργικών Συστημάτων.
« on: April 01, 2008, 12:30:45 pm »

Σε μια αναπάντεχη κίνηση, αργά το βράδυ της δευτέρας η Microsoft ανακοίνωσε ότι θα σταματήσει σταδιακά την ανάπτυξη δικών της λειτουργικών συστημάτων. "Ήταν μια δύσκολη απόφαση, αλλά αναγκαία" δήλωσε ο Steve Balmer, διευθύνων σύμβουλος της Microsoft. "Ο χρόνος που χρειαστήκαμε για να αναπτύξουμε τα Windows Vista ήταν υπερβολικός. Σίγουρα, δεν μπορούμε να επαναλάβουμε κάτι τέτοιο. Είναι εξαιρετικά δύσκολο να φτιάξεις ένα λειτουργικό σύστημα που να καλύπτει όλη την αγορά".

Στην ίδια ανακοίνωση, η Microsoft αποκαλύπτει ότι βρίσκεται στα τελικά στάδια μιας συμφωνίας για την εξαγορά της Red Hat, ενώ έχει υπογραφεί ήδη συμφωνία με την Apple με την οποία η Microsoft θα έχει δικαίωμα αναδιανομής του OS X. Συγκεκριμένα, οι server και workstation εκδόσεις των windows θα αντικατασταθούν στα μέσα του 2009 από τα Microsoft Windows Red Hat Enterprise Edition Live Server και Microsoft Windows Red Hat Enterprise Edition Live Workstation αντίστοιχα.

Οι οικιακές εκδόσεις των Windows θα αντικατασταθούν από μια ειδική έκδοση του OS X η οποία θα περιλαμβάνει υποστήριξη για μη-Apple hardware, καθώς και προγράμματα της Microsoft όπως ο Windows Media Player και ο Internet Explorer. Η πρώτη beta του OS X της microsoft αναμένεται πριν το τέλος του 2008.

Με τον διαχωρισμό αυτό, υπογραμμίζει η ανακοίνωση, η Microsoft θα μπορεί πλέον να εστιάζει καλύτερα στις ανάγκες των πελατών μας, χωρίς το development να κινείται προς δύο αντίθετες κατευθύνσεις.

Οι αρχικές αντιδράσεις των αναλυτών ήταν θετικές, καθώς η κίνηση αυτή εκτιμάται ότι θα παγώσει τις όποιες τάσεις φυγής από τα windows προς το linux ή το OS X.
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
Aurelius
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Posts: 4056


Τρια πουλακια καθονταν, στον κηπο και λαλούσαν...


View Profile
Re: Η microsoft σταματά την ανάπτυξη Λειτουργικών Συστημάτων.
« Reply #1 on: April 01, 2008, 12:39:38 pm »

Ενταξει, κατι περισσοτερο πιστευτο δεν βρηκες να πεις?

Οπως οτι αναστηθηκε ο Παπας Ιωαννης Παυλος και εγινε μουσουλμανος.
Logged

My website: http://staff.science.uva.nl/~gavves/
My blog: http://stratisgavves.blogspot.com/

Και τελος, το νεο site που φτιαχνω, www.antoniagavve.com. Αν υπαρχουν τιποτα ιδεες, ή προτασεις ειναι ιδιαιτερως ευπροσδεκτες. Αν καποιος ξερει και νορβηγικα, ακομα καλυτερα Tongue
emmanuel
Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 3830


πλάκα με κανεις?


View Profile WWW
Απ: Η microsoft σταματά την ανάπτυξη Λειτουργικών Συστημάτων.
« Reply #2 on: April 01, 2008, 16:19:00 pm »

ναι....απ οτη μια εχεις οτι αμα πεις κατι πιστευτο θα ειναι βαρετο και δε θα το προσεξει κανενας,ενω κατι τετοιο τραβαει το ενδιαφερον,κι ας ειναι τελειως καμενο..
Logged

tu/e
Turambar
Veteran
Διεστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 20652

μη νοιάζεσαι


View Profile
Re: Η microsoft σταματά την ανάπτυξη Λειτουργικών Συστημάτων.
« Reply #3 on: April 01, 2008, 19:57:26 pm »

Ακόμα και για χοντρό, δεν λέει.

Δεν θα ήταν έτσι ένα άρθρο αν ίσχυε το παραπάνω γεγονός.

Το άρθρο έχει την αισθητική ενός γεγονότος τύπου:

Η Microsoft αφήνει τις δραστηριότητες της στο εξειδικευμένο λογισμικό για τον χώρο του real estate, ή σταματάει την υποστήριξη του ναρκαλιευτή στο λειτουργικό της.
Logged

byeeee
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: Η microsoft σταματά την ανάπτυξη Λειτουργικών Συστημάτων.
« Reply #4 on: April 01, 2008, 21:31:55 pm »

Εγώ από αλλού το βρήκα.
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
Pages: [1] Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...