|
Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη. Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Show Posts
|
Pages: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 9
|
61
|
Μαθήματα Τηλεπικοινωνιακού Κύκλου / Τηλεπικοινωνιακά Συστήματα ΙΙΙ (πρώην Ψηφιακές Τηλεπικοινωνίες ΙΙ) / Re: [Τηλεπ. ΙΙΙ ]Γενικές Πληροφοριες ( Τι να περιμένω από το μάθημα;)
|
on: September 28, 2020, 17:59:20 pm
|
Γνώμη για το μάθημα : Γεωργιάδης πολύ βαρετός στις διαλέξεις , έκανε μάθημα με κλειστά φώτα , ότι πρεπει για να σε πάρει ο ύπνος . Κατα τα άλλα είναι από τους πιο καλούς καθηγητές από την άποψη ότι είναι πρόθυμος να βοηθήσει και δείχνει κατανόηση , αυτό φάνηκε και από τις εξετάσεις που έκανε στα Τηλεπ 3 αλλά και στα ΘΠΚ τον Ιούνιο , δηλαδή δεν πετσόκοψε όπως κάνουν όλοι αλλά έδειξε περισσότερη κατανόηση βάζοντας νορμάλ θέματα σε νορμάλ χρόνο. Όσον αφορά το αντικείμενο του μαθήματος , νομίζω το κάλυψε η lala . Προσωπικά μου φάνηκε αρκετά δύσκολο το μάθημα στο να το διαβάσω . Υπάρχουν διαφάνειες του μαθήματος , σημειώσεις και το βιβλίο . Έχει άπειρες σχέσεις/τύπους και θέλει χρόνο για να μπορέσεις να τα χωνέψεις , για αυτό άλλωστε αφήνει και σημειώσεις στις εξετάσεις. Νομίζω ότι για να καταλάβεις τις έννοιες και να πας για βαθμό δεν αρκεί να διαβάσεις μόνο διαφάνειες π.χ. ή μόνο σημειώσεις , γιατί για κάποιο λόγο έχουν κενά :Ρ . Δεν ξέρω αν το έχει κάνει επίτηδες ή καταλάθος , αλλά για να έχεις μια σφαιρική αντίληψη θέλει να ρίξεις μια ματιά και στα 3. Ένα άλλο πρόβλημα είναι ότι τα θέματα που βάζει είναι τουλάχιστον ένα κλικ πάνω από τις ασκήσεις που έχει λυμένες , και αυτές είναι και λίγες σε κάθε κεφάλαιο. Οπότε σημαντικό είναι να ξέρεις να λύνεις όλα τα παλιά θέματα , δηλαδή δεν αρκεί απλά να ξέρεις να λύνεις τις ασκήσεις. Προσωπικά το κατατάσσω σίγουρα στα 2 δυσκολότερα του 4ου έτους από τομέα. Αυτό είναι υποκειμενικό βέβαια
|
|
|
62
|
Μαθήματα Τηλεπικοινωνιακού Κύκλου / Κεραίες και Διάδοση / Re: [Κεραίες&Διάδοση]Γενικές Πληροφοριες ( Τι να περιμένω από το μάθημα;)
|
on: September 28, 2020, 17:46:34 pm
|
Να πω και γω την γνώμη μου για το μάθημα : Αρχικά οι διαλέξεις του Ξένου δεν παρακολουθούνται , είναι πάρα πολύ βαρετός και γενικά δεν υπάρχει λόγος να πηγαίνετε όταν κάνει αυτός μάθημα. Απ'την άλλη όποτε κάνει ο Γιούλτσης μάθημα καλό θα ήταν να πηγαίνετε γιατί δείχνει μεθοδολογία ασκήσεων συνήθως ( και γιατί είναι Γιούλτσης προφανώς ) . Ακόμα και αν δεν πατάτε πολύ , πιστεύω ότι το μάθημα βγαίνει και για βαθμό με καλό διάβασμα 10 ημερών. Το δυσκολότερο για μένα είναι η θεωρία και κάποιες έννοιες ως προς την κατανόηση , από κει και πέρα οι ασκήσεις δεν έχουν κάποια ιδιαίτερη δυσκολία , δηλαδή άμα ξέρεις να λύνεις αυτά που έχει στα σετ ασκήσεων , είσαι κομπλέ για τις εξετάσεις. Ουσιαστικά γνώσεις προαπαιτούμενες δεν χρησιμεύουν πολύ , ίσως βοηθάει λίγο αν είχες πάρει ΔΥΣ , και βοηθάει επίσης στην κατανόηση της θεωρίας αν έχεις περάσει πεδία . Αλλά δεν θυμάμαι σε ασκήσεις να εφαρμόζεις πολύ πεδίο , οπότε μη σας τρομάζει αυτό . Θα συμφωνήσω επίσης ότι ο Ξένος είναι περίεργος και στριφνός , δεν μάρεσε σαν καθηγητής προσωπικά .
|
|
|
64
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Πανεπιστήμιο και Παιδεία / Re: Εξεταστική του κάθε πικραμένου... μάλλον του κάθε βολεμένου
|
on: September 11, 2020, 01:23:56 am
|
3. Με την εξ αποστάσεως εξέταση γίνονται αδικήματα όπως πλαστοπροσωπίας,επ αμοιβής εξέταση-να δώσει άλλο άτομο τα οποία στη δια ζωσης είναι περιορισμένα. Επίσης μέχρι και το 0 μπορεί να γίνει 5 σε αυτήν την περίπτωση,αντιγράφοντας απλά τις απαντήσεις και μη γνωρίζοντας ουτε τι περιλαμβάνει η ύλη.Δηλαδή πρόκειται απλά για εξευτελισμό και με επικίνδυνες προεκτάσεις για ολη τη κοινωνία...σκεφτειτε να γινεται κατι τετοιο στη φαρμακευτικη
Μπορείς να αναπτύξεις αυτό το επικίνδυνες προεκτάσεις για την κοινωνία ?
|
|
|
65
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Πανεπιστήμιο και Παιδεία / Re: Εξεταστική του κάθε πικραμένου... μάλλον του κάθε βολεμένου
|
on: September 11, 2020, 00:53:28 am
|
Ως εδω και μη παρεκει, είπαμε έγινε 1 φορα, 2 φορές , 3φορές ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ... Τις τελευταίες μέρες οι συμπεριφορά ορισμένων συναδέλφων σε μία ομάδικη ενός έτους του τμήματός μας με το όνομα Ημμύθεοι είναι άκρως ανάρμοστη. Λίγες μέρες πριν την εξέταση του κάθε μαθήματος , θα βρεθεί ένας πικραμένος που θα χει την ιδέα να δημιουργήσει μια νέα ομαδική προκειμένου να "συνεργαστεί" (ανταλάξει τις λύσεις των εξετάσεων την ώρα της εξέτασης, μόνο που αυτό δεν λεγεται συνεργασία ) με κάποιους άλλους 50 περίπου πικραμένους. Το να οργανώνεται ομαδική αντιγραφή μπροστά στα μάτια άλλων 250 περίπου συναδέλφων που είτε έχουν περάσει το μάθημα με την ΑΞΙΑ τους σε προηγούμενη εξεταστική είτε κοπιάζουν και μελετούν το μάθημα για να το περάσουν με την ΑΞΙΑ τους είτε το χουν γραμμένο στα παλία τους τα παπούτσια είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ. Προφανώς αυτοί οι "πικραμένοι" δεν έχουν αρχές ,ούτε αξίες τα κάνουν όλα είτε για να περάσουν το μάθημα είτε για να πάρουν ένα καλύτερο νούμερο για βαθμό , αλλα τελικά αυτοί έχουν γίνει τα μεγαλύτερα ΝΟΥΜΕΡΑ μπροστά στα μάτια των συμφοιτητών τους. Προσωπικά από δω και πέρα θα βλέπω με καλύτερο μάτι έναν φοιτητή του παιδαγωγικού που πέρασε ΑΞΙΑ την ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ Ι με 9 και τα ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΙΙ με 5 παρά έναν "πικραμένο συνάδελφο" που πέρασε το ΠΕΔΙΟ Ι με 5 και το ΛΟΓΙΣΜΟ ΙΙ με 9 αντιγράφοντας λύσεις που ούτε και αυτός δεν ξέρει τη γράφουν. Εύχομαι Καλή Επιτυχία στις αυριανές εξετάσεις, όχι όμως και στις ομαδικές αντιγραφής που κάποιοι οργανώνουν μέρες τώρα. Κρίμα που κάποια από αυτά τα άτομα κάνουν τους παντογνώστες στα αμφιθέατρα, συμμετέχουν σε ομάδες του πανεπιστημίου μας και κάποια άλλα είναι ενεργά μέλη του φόρουμ μας. ΜΑΘΕΤΕ ΝΑ ΤΑ ΔΙΝΕΤΕ ΟΛΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΑΘΗΣΗ ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ. ΜΗΝ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΕΣΤΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΜΕ ΤΟΝ COVID. ΜΗΝ ΕΙΣΤΕ ΓΕΛΟΙΟΙ.
Δεν ενδιαφέρει κανέναν με τι μάτι βλέπεις εσύ τους φοιτητές του ΤΗΜΜΥ και τους φοιτητές άλλων σχολών...Η λογική σου είναι λογική παιδιού δημοτικού , δηλαδή βλέπεις τους άλλους να παίρνουν άδικα βαθμούς και εσύ είσαι το καλό παιδί που ζορίζεσαι για να πάρεις τους ίδιους βαθμούς με αυτούς που δεν ζορίζονται... Εκτός από το ότι δεν καταλαβαίνεις ότι κάνουν κακό στον εαυτό τους , δεν καταλαβαίνεις ότι κάνεις κακό και στον εαυτό σου με αυτήν την λογική ... Ο μόνος πικραμένος εδώ πέρα είσαι εσύ φίλε , φιλική συμβουλή ξεπέρασε το γιατί ο κόσμος είναι άδικος
|
|
|
70
|
Μαθήματα Τηλεπικοινωνιακού Κύκλου / Οπτικές Επικοινωνίες / Re: [Οπτικές Επικοινωνίες] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 2020
|
on: September 02, 2020, 19:43:06 pm
|
Προσωπικα αυτος ο τυπος εξετασης μου αρεσει (με παρομοιο τροπο εξεταστηκαν και οι κινητες επικοινωνιες αλλα προφορικα, και νομιζω και η μικροκυματικη τηλεπ) γιατι ετσι αναγκαζεσαι να κατανοησεις εις βαθος τις εννοιες και εν τελει σου μενουν. Αν ξερεις πχ να λυνεις ενα θεμα ζευξης οπως τον Ιουνιο που ψαχνεις τους τυπους που πρεπει να χρησιμοποιεις, σε μια βδομαδα μαλλον δε θα θυμασαι τιποτα. Η εξεταση σαφως ειναι πιο δυσκολη αλλα νομιζω η διαδικασια του διαβασματος γινεται πιο ευχαριστη απο το να λυνεις τη μια ασκηση μετα την αλλη χωρις και να πολυκαταλαβαινεις τι ακριβως παιζει απο πισω. Ωστοσο οι διαφανειες απο μονες τους πλεον μαλλον δεν αρκουν, και ισως δεν αρκουν και ουτε οι σημειωσεις του Κριεζη
Έχεις δίκιο σ'αυτό που λες , έτσι θα έπρεπε να είναι όλα τα μαθήματα , ωστόσο ήταν η πρώτη φορά που εξεταστήκαμε με αυτόν τον τρόπο . Προσωπικά άλλο διάβασμα εντελώς θα έκανα αν ήξερα ότι δεν θα έχει καθόλου άσκηση ... Γενικά είναι μάθημα με πολύ μεγάλη ύλη και πολύ μεγάλο εύρος διαφορετικών εννοιών , οπότε ακόμα και για να έχεις μια ευχέρεια στο να λύνεις τις ασκήσεις απαιτεί αρκετό χρόνο διαβάσματος , πόσο μάλλον για να αποκτήσεις και κατανόηση πάνω σε όλα τα κεφάλαια
|
|
|
Pages: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 9
|
|
|