• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
September 16, 2025, 21:45:22 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
September 16, 2025, 21:45:22 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Πρόγραμμα Σπουδών Ακαδημα...
by Fraser
[Today at 20:35:03]

Εργασία στην METLEN, Γνώμ...
by Επίδοξος
[Today at 20:05:46]

Μέλος του μήνα - Ιούλιος ...
by Katarameno
[Today at 19:37:40]

[Στοχαστικά Σήματα και Δι...
by Kv
[Today at 17:14:10]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by le papillon
[Today at 17:05:17]

[Τηλεπικοινωνιακά Συστήμα...
by Mr Watson
[Today at 10:31:04]

Ευρωμπάσκετ 2025
by Katarameno
[Today at 02:46:49]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by Katarameno
[Today at 01:08:33]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Katarameno
[September 15, 2025, 22:10:40 pm]

Users <=22 OR >=222
by Mr Watson
[September 14, 2025, 19:36:18 pm]

[ΑΡΑΓΕ Attack] ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕ...
by Aris★
[September 14, 2025, 14:31:33 pm]

[Τομέας Ηλεκτρονικής] Μαθ...
by Nikos_313
[September 14, 2025, 13:29:36 pm]

Των συνειρμών το παίγνιο....
by chatzikys
[September 14, 2025, 13:20:18 pm]

Καλός βαθμός στην σχολή
by Σουλης
[September 14, 2025, 13:00:41 pm]

Τα παράσιτα ανάμεσά μας
by okan
[September 14, 2025, 03:20:17 am]

Αυνανισμος: Κινδυνοι, προ...
by Nikolaras
[September 13, 2025, 20:57:09 pm]

Ποιο τραγούδι ακούσατε 5+...
by Katarameno
[September 13, 2025, 17:33:17 pm]

[Λογική Σχεδίαση] Γενικές...
by mdimitrig
[September 13, 2025, 17:25:47 pm]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[September 13, 2025, 10:53:14 am]

Πωλούνται 3ήμερα εισιτήρι...
by Ma8hths Indou
[September 10, 2025, 19:06:18 pm]
Στατιστικά
Members
Total Members: 10012
Latest: MichelRiemann
Stats
Total Posts: 1428120
Total Topics: 31764
Online Today: 577
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 37
Guests: 217
Total: 254
akyros51h
zoi
kouf
gkaramp
elenak
alex_samaras_
chriskazakos
bougatsa
Katarameno
kaskas12
tzortzis
Ted Kaczynski
bsp
stmanzaf
Saint_GR
nikpamp
georgino
soktas
Petross
LelisNiko
RivenT
antrikos
pmanto
Fotis Roukoutakis
JTS
themisb
Nekt
tasos gourd
tmpadasn
chaniotism
rafa98p
Ulmo
jimalexoud
cmpillis
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
  Όταν ανεβάζουμε φωτογραφίες στις Ανακοινώσεις και Έκτακτα νέα, βάζουμε τη μεγαλύτερη πλευρά 400 (width=400 ή height=400 ). π.χ. [img height=400 (κλείνει η αγκύλη) 
  Show Posts
Pages: [1] 2
1  Μαθήματα Ενεργειακού Κύκλου / Συστήματα Ηλεκτροκίνησης / Re: [Συστήματα Ηλεκτροκίνησης] Εργασια 2011 on: March 10, 2011, 15:46:21 pm
Μπορείς κάποιος να απαντήσει για το αν θα μπορούσαμε να πάμε σε κινητήρα ή drive μικρότερης τάξεως ;  ΜΙλάω  για το ερώτημα 22.

2  Μαθήματα Ενεργειακού Κύκλου / Συστήματα Ηλεκτροκίνησης / Re: [Συστήματα Ηλεκτροκίνησης] Εργασια 2011 on: March 10, 2011, 13:26:10 pm
Quote from: elen// on March 10, 2011, 11:57:06 am
ναι νομιζω.αυτο δεν αντιστοιχει στην δευτερη στηλη απο τους καταλογους η κανω λαθος?

Εγώ το πήρα από την 1η .  Μην  ρωτάς  το  γιατί   Cheesy Cheesy Cheesy.

Τώρα  η  επορία  σχετικά  με την  αναγωγή  της  ροπής  αδράνειας  του φορτίου  λύθηκε. Πήγε κανένας στον Δημουλιά;

Πως θα βρούμε τα  24  και  25;;;
3  Μαθήματα Ενεργειακού Κύκλου / Συστήματα Ηλεκτροκίνησης / Re: [Συστήματα Ηλεκτροκίνησης] Εργασια 2011 on: March 10, 2011, 00:08:41 am
Πέρα  από  το  τι θα  γίνει  με  την  ροπή  ας σχολιάσουμε και τα άλλα διαγράματα.

πχ  Ερώτημα 21.  Οι στορφές  βγαίνουν  λιγότερες  από αυτές  που  υπολογίστηκαν στο 5ο αλλά  αυτό φαντάζομαι οφείλεται στην ολίσθηση  σωστά:

Ερ 22. Δεν  ξέρω  αν  έχουμε αποκλίσεις αλλά αν έχουμε  που μπορεί  να  οφείλονται;

Βασικά  εμείς  μερτάμε  rms τιμή ενώ ο κατασκευαστής δίνει ονομαστική . Δηλαδή θα πούμε πόσο κάτω από το ονομαστικό είναι ; Δεν κατάλαβα;

Ερ.24 Αν υπάρχουν διαφορές που μπορεί να οφείλονται;

Επίσης κατά την φάση της επιτάχυνσης το Pmax = MB * ωmax αν το υπολογίσουε θεωρητικά είναι μικρότερο από αυτό που έχει το Psim. Καμία εξήγηση.

Ερ.  25  . Να υπολογίσουμε αντίσταση; Να επιλέξουμε μήπως απλά με βάση την ισχύ πέδησης;
4  Μαθήματα Ενεργειακού Κύκλου / Συστήματα Ηλεκτροκίνησης / Re: [Συστήματα Ηλεκτροκίνησης] Εργασια 2011 on: March 09, 2011, 23:27:41 pm
Quote from: Smaug on March 09, 2011, 23:22:04 pm
Κοντά στις 2.1k στροφές με πόσους πόλους κινητήρα θα επιλέγατε;

Εγώ  δεν  θα  σκεφτόμουν  κατι διαφορετικό από διπολικό!
5  Μαθήματα Ενεργειακού Κύκλου / Συστήματα Ηλεκτροκίνησης / Re: [Συστήματα Ηλεκτροκίνησης] Εργασια 2011 on: March 09, 2011, 23:15:40 pm
Quote from: DotA_ftw on March 09, 2011, 23:09:44 pm
Χμμ εμένα έτσι όπως στο λέω μου βγάζει ολόιδια νούμερα με την θεωρητική ανάλυση, Βέβαια θα επιλέξω μάλλον τον άλλον τρόπο (11 n/i , φορτίο /i^2 ) που μου βγάζει απόκλιση του style 87 στην θεωρία 72 στο psim. Γιατί θα το κάνω αυτό δεν ξέρω ακόμα. Ελπίζω αύριο να μου πει ο Δημουλιάς!

Κι  εγω  πιο  πολύ  σε  αυτό  το  τελευταίο  ,  απλά  κάνε μας  τη  χάρη  και  πες μας  τελικά  τι  σου είπε    Δημουλιάς.
6  Μαθήματα Ενεργειακού Κύκλου / Συστήματα Ηλεκτροκίνησης / Re: [Συστήματα Ηλεκτροκίνησης] Εργασια 2011 on: March 09, 2011, 13:09:49 pm
Quote from: Anyparktos on March 09, 2011, 13:00:38 pm

Τι να πω,μηχανολογικα να το παρεις,ισχυς=ροπη*ταχυτητα.Άρα μέγιστη ισχύ επιβράδυνσης θα έχεις στην έναρξη της όπου η ταχύτητα είναι μέγιστη και η ροπή επιβράδυνσης όση τη βγάλαμε στο 11.


+1
7  Μαθήματα Ενεργειακού Κύκλου / Συστήματα Ηλεκτροκίνησης / Re: [Συστήματα Ηλεκτροκίνησης] Εργασια 2011 on: March 09, 2011, 10:58:12 am
Quote from: the Lord of the threesssss on March 09, 2011, 02:15:39 am
Quote from: elen// on March 08, 2011, 23:46:42 pm
Να ρωτήσω κατι : αν στο ερώτημα 19 χρειαστει λογω της rms τιμης να παρουμε μεγαλυτερο κινητηρα απο οτι πριν και στην συνεχεια στο 20 δουμε οτι στο psim η rms τελικα ειναι μικροτερη απο την ονομαστικη να γυρισουμε παλι στην πρωτη επιλογη και να συνεχισουμε ετσι?
π.χ υπολόγισα rms τιμή 25,18 και στο φυλαδιο επέλεξα κινητήρα7,5 kw με Τn=25 Nm....το αλλάζω ή @@...για μια τοσο μικρή διαφορά θαχω απωλειες θερμικες κατι πανω απο τις ονομαστικες οκ???
αξιζει απο λ\όγους κόστους και μόνο να πάω σε ενα κινητήρα 11 kw....ας πει οποιος ξέρει standard προσομοίωση εχω κανει και με τον 7,5 και με τον 11 kw

Βασικά ενώ έκανα μία φορά υπερδιαστασιολόγηση στην επιλογή του κινητήρα όντως στο 19 μου βγήκε κι εμένα ελάχιστα παραπάνω αλλά είπα στα @@ μου   Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy

Αρκετά προβλήματα έχω με το Psim  δεν θέλω κι άλλα.


Quote from: manina on March 09, 2011, 01:59:29 am
Τη ροπή αδράνειας τη διαρείς μόνο με i^2 ή με n*i^2??????

Μέσα στις σημειώσεις του το λέει ξεκάθαρα.    Εδώ διαιρούμε με ι^2

Αν θες να μεταφέρεις ροπή από φορτίο σε κινητήρα διαιρείς με (n*i)




Quote from: A.N. on March 09, 2011, 03:59:44 am
Μrms = RIZA( ( M1^2 * Tb + Tm^2*Tk + M2^2*Tv)/ ( Tb+Tk+Tv+Tp)) Ειναι σωστός ο τύπος;

Κι εγώ έτσι το έκανα αλλά  νομίζω πως είναι σωστός μιας και αν πάρεις τον τύπο της ενεγού τιμής εκεί καταλήγεις.

Διαιρείς με όλο το χρόνο μιας και διαιρείς με την περίοδο γενικά.

Quote from: A.N. on March 09, 2011, 02:05:21 am
Παιδια στο ερώτημα 14 τι εννοει ακριβώς?


Δες στις πρηγούμενες σελίδες.
Μόλις βγάλεις άκρη ενημέρωσε :p
8  Μαθήματα Ενεργειακού Κύκλου / Συστήματα Ηλεκτροκίνησης / Re: [Συστήματα Ηλεκτροκίνησης] Εργασια 2011 on: March 08, 2011, 23:07:00 pm
Τίποτα δεν γίνεται. Είναι μαλακία να έχεις κάνει όλη την εργασία και να κολλάς στο Psim

 Angry Angry Angry Angry Angry Angry Angry Angry Angry Angry Angry

 bang_head bang_head bang_head bang_head bang_head bang_head bang_head bang_head
9  Μαθήματα Ενεργειακού Κύκλου / Συστήματα Ηλεκτροκίνησης / Re: [Συστήματα Ηλεκτροκίνησης] Εργασια 2011 on: March 08, 2011, 17:43:49 pm
Quote from: DotA_ftw on March 08, 2011, 17:36:06 pm
μπορεί κάποιος με υπευθυνότητα, γνωρίζοντας 100% ότι είναι σωστός, να πει τον τύπο από το ερώτημα 11??

Ναι ο Δημουλιάς  Cheesy Cheesy Cheesy
  Peace

10  Μαθήματα Ενεργειακού Κύκλου / Συστήματα Ηλεκτροκίνησης / Re: [Συστήματα Ηλεκτροκίνησης] Εργασια 2011 on: March 08, 2011, 17:27:33 pm
Σε ευχαριστώ πολύ  .
Αυτό έκανα με τις αυτεπαγωγές.

Δηλαδή.
Αφού επιλέξω βάσεις για τάση και ισχύ βρίσκω βάη αντίστασης (Ζb).

Έπειτα τις τιμές που δίνει τις πολλαπλασιάζω με το Ζb και μετά επί 3 και τις βάζω στο Psim

Για τι αυτεπαγωγές  το Χ που δίνει το διαιρώ με 2*π*f όπου f= 50 Ηz   μιας και Χ=L*ω.

Στο txt αρχείο όπου fl από ότι κατάλαβα θα βάλω ω/(2π)  όπου ω γωνιακή ταχύτητα του κινητήρα .

Στπ φορτίο τώρα βάζω μόνο τη ροπή και την ροπή αδράνειας ανοιγμένα στις στροφές του κινητήρα δηλαδή την ροπή την διαιρώ με n*i ενώ
την ροπή αδράνειας με i^2.

Θα το ξαναπροσπαθήσω.
Thanks και πάλι.
11  Μαθήματα Ενεργειακού Κύκλου / Συστήματα Ηλεκτροκίνησης / Re: [Συστήματα Ηλεκτροκίνησης] Εργασια 2011 on: March 08, 2011, 16:36:38 pm
Αίσχος!

Αν και ο χρόνος μειώθηκε αφού μείωσα και το βήμα οι γραφικές είναι απαράδεχτες. Τις έχω επισυνάψει.
12  Μαθήματα Ενεργειακού Κύκλου / Συστήματα Ηλεκτροκίνησης / Re: [Συστήματα Ηλεκτροκίνησης] Εργασια 2011 on: March 08, 2011, 14:28:07 pm
Αν πάρω ροπή επιβράδυνσης τότε η ισχύς πέδησης μου βγαίνει πιο μεγάλη κι αό την ονομαστική ροπή του κινητήρα.

Αν το κάνεις στο Psim γράψε σε παρακαλώ αν μπορείς και κανένα σχόλιο αν όλα πήγαν ή γενικά αν σου τρέχει.
Ευχαριστώ.

Τώρα για την επιλογή του drive νομίζω πως στον τύπο που έχει ο kkostorp δεν εννοεί την ροπή επιβράδυνσης αλλά την ροπή υπό ονομστικό φορτίο ενώ
το Τmax/Τn νομίζω πως είναι αυτό που δίνει ο κατασκευαστής ή κάνω λάθος;

Αν και η εργασία φαινότανε απλή τελικά νομίζω πως είναι παλουκάκι !   Cheesy Cheesy
13  Μαθήματα Ενεργειακού Κύκλου / Συστήματα Ηλεκτροκίνησης / Re: [Συστήματα Ηλεκτροκίνησης] Εργασια 2011 on: March 08, 2011, 13:19:16 pm
Quote from: kkostorp on March 05, 2011, 20:41:30 pm
14)   FR= (m/2) * g * μ
     Fw = m*g*wF
     Fb= m*α
     Αν FR < Fw+Fb τότε ολισθαίνει  αλλιώς όχι      eidt  ή μήπως FR +Fw < Fb τότε ολισθαίνει  αλλιώς όχι  . Διόρθωση megapixel

     βεβαια κατά την ταπεινή μου άποψη ολίσθηση μπορεί να συμβεί μόνο στην εκκίνηση όπου νομίζω πως δεν υπαρχει η Fw αλλά  μάλλον
     ή αυτό που έγραψα αρχικά ή αυτό που είπε ο megapixel είναι το σωστό.


15)
  Pbr = Tm*n/9,55 σύμφωνα με τον τύπο που έδωσε ο Δημουλιάς αλλά αυτή η τιμή βγαίνει ίση με την Pm του ερωτήμτος 3.

16)

Σύμφωνα με τον τύπο που έδωσε ο Δημουλιάς Ι, motor,max =  I motor, n *Mmotor, max/ Mmotor, n  όπου ο λόγος Mmotor, max/ Mmotor, n δίνεται από τον κατασκευαστή.

Άρα κοιτάμε στα drive που λειτουργούν στα 400 V και έχουν ρεύμα μεγαλύτερο από το  Ι, motor,max ????


17)
Ξέρουμε Τb , Tv , Smax βρίσκουμε Sb και Sv  και μετά Τκ .

18) Προφίλ ροπής =  4  περιπτώσεις .
1η επιτάχυνση Μ=Μ1 για το Τb
2η σταθερή     Μ= Τm  για το Τκ
3η Μ=Μ2  για Τv
4η 0 για το υπόλοιπο.


19)  Μrms = RIZA( ( M1^2 * Tb + Tm^2*Tk + M2^2*Tv)/ ( Tb+Tk+Tv+Tp))  Αλλά βγαίνει μεγαλύτερη από την ονομαστικη του κινητήρα.


Γ ΜΕΡΟΣ


Για το αρχείο txt

Τa = Tb
To = Ta/2
fl = ωmotor /(2*π)
Τ1 = Τb+Tk
T2= Tb+Tk+Tv

Μέχρι το 14 συμφωνώ απόλυτα.
Από το 14 και κάτω μπορεί κάποιος να επιβεβαιώση όσοι γράφει ο kkostorp;
Η rms  τιμή της ροής μου βγαίνει μεγαλύτερη από ελάχιστα βέβαια από την ονομαστική του κινητήρα.
Επίσης η ισχύς  πέδησης μου βγαίνει όση  βρήκα στο ερώτημα 4)  Είναι λογικό αυτό;

Επίσης σημαντιιή απορία στο Psim.

Έτσι όπως μας δίνει το κύκλωμα επεμβαίνουμε μόνο στα στην 1η καρτέλα στα δεδομένα του κινητήρα και στο φορτίο βάζουμε μόνο ροπή και αδράνεια;

Ροπή και ροπή αδράνειες φορτίου  εκφρασμένη στις στροφές του κινητήρα.

Μετά βάζουμε και τις τιμές στο txt.

Από εκεί και πέρα θέλει τίποτα άλλο;
Από ότι μου είπαν κάποιοι δεν θέλει απλά το τρέχεις αλλά σε μένα κάνει 70 λεπτά simulation και μου βγάζει ότι να΄ ναι καμπύλες.

Μπορεί κάποιος να βοηθήσει;;;
14  Μαθήματα Ενεργειακού Κύκλου / Συστήματα Ηλεκτροκίνησης / Re: [Συστήματα Ηλεκτροκίνησης] Εργασια 2011 on: March 05, 2011, 16:26:07 pm
Βάση ισχύος η ονομαστική ισχύς και βάση τάσης τα 400 V

Αν η ονομαστική ισχύ είναι 7500 W τότε Ζb = 400^2/7500 = 21,3 Ω


Στο txt αρχεία ως fl τι βάζουμε;  μήπως fl= ωm,max /(2*π) ?????
15  Μαθήματα Ενεργειακού Κύκλου / Συστήματα Ηλεκτροκίνησης / Re: [Συστήματα Ηλεκτροκίνησης] Εργασια 2011 on: March 04, 2011, 19:49:43 pm
Quote from: Anyparktos on March 04, 2011, 19:33:58 pm
Λοιπον,εβγαλα καποια άκρη και για να απαντησω σε καποια ερωτήματα:
-Στο ερώτημα 9 που λέει για τη ροπή επιτάχυνσης-επιβράδυνσης δρομέα αυτές οι δύο όντως βγαίνουν ίδιες με διαφορετικό πρόσημο.Τα επόμενα ερωτήματα που μιλαν για τις συνολικές ροπές επιτάχυνσης και επιβράδυνσης βγάινουν διαφορετικές σύμφωνα με τους τύπους του Δημουλιά:

Επιτάχυνσης:Μmotor=Μbmotor+(Mload+Mbload)/ni (διόρθωσα το πρόσημο από την προηγούμενη σελίδα.Προφανως εκανα λάθος.

Επιβράδυνσης:Mmotor= -Μbmotor+(Mload-Mbload)*n/i

Η ερωτηση η δικιά μου είναι: έχει βρεί κανείς ικανοποιητική εξήγηση στο γιατί ο βαθμός απόδοσης ανεβαίνει στον αριθμητή?Μου φαίνεται λογικό αφού παμε ανάποδα απο πριν αλλα δε ξερω πως ακριβώς να το γράψω.





Μπορείς να μου πεις πως βρίσκεις Mload και Μbload ;

eidt .  Επίσης για να βρούμε την ροπή εκκίνησης προσθέτουμε στην επιτάχυνσης αυτή του φορτίου ή κάνω λάθος;
Pages: [1] 2
Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...