Show Posts
|
Pages: [1]
|
2
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Εσωτερικά Θέματα / Re: Προς τιμή του δασκάλου Ν.Ι. Μάργαρη
|
on: July 02, 2013, 02:51:35 am
|
Για μένα ο Μάργαρης δεν ήταν απλά ένας σπουδαίος επιστήμονας. Ήταν δάσκαλος.
Πάντα μου έδινε τροφή για νέες σκέψεις όταν συζητούσα μαζί του. Πάντα μου έδινε την εντύπωση ότι είναι ένας από τους λίγους που θα αγαπούν τη δουλειά τους μέχρι το τέλος.
Αν αισθανόσουν ποτέ την ανάγκη να συζητήσεις με κάποιον από τους καθηγητές μας και με ρωτούσες σε ποιον να παω θα σου πρότεινα το Μάργαρη.
Πιστεύω ότι υπήρξε μεγάλη έμπνευση για πολλούς..
|
|
|
4
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Φοιτητής στο τμήμα ΗΜΜΥ / Re: Απομακρυνση των σκουπιδιων απο τους καθαρα φοιτητικους χωρους
|
on: November 27, 2012, 05:43:23 am
|
Βιλλ ΠαΠ 9ο εξαμηνο Συναδελφοι εδω ειναι ολη η αληθεια.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ Παρασκευη βραδυ με πρωτοβουλια του κ.Δημουλια , κατα τη διαρκεια του μαθηματος ηλεκτρονικα ισυχος ΙΙ αποφασιστηκε να καθαριστει η πτερυγα των ηλεκτρολογων την Κυριακη στις 12.00. Πηραν μερος περιπου 20-25 φοιτητες. Τελειωσαμε μεσα σε 3 ωριτσες περιπου. Τα κοριτσια μας σφουγγαρισαν κιολας. ΟΛΑ τα σκουπιδια μαζευτηκαν σε σακουλες οι οποιες πεταχτηκαν μεσα στη πρεσα. Εκεινη η φωτο που ανεβηκε απο τη Χελωνα δεν εχει καμια σχεση με εμας που καθαρισαμε. Τα εξοδα σακουλες και κτλ καλυφθηκαν απο το κ. Δημουλια.
ΑΠΟΨΗ Ηταν μια ωραια εμπειρια. Δουλεψαμε μαζι , το διασκεδασαμε και θα το ξανακανουμε αν χρειαστει. Ας μη φοβομαστε τα παιδια που δερνουν με ροπαλα. Αν ειμαστε πολλοι μαζι δεν υπαρχει προβλημα.
Καληνυχτα
|
|
|
8
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Κινητοποιήσεις - Πρωτοβουλίες Φοιτητών / Re: Ανεξάρτητο Πλαίσιο " ΑΝΟΙΧΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ" στη ΓΣ 20/9
|
on: September 19, 2011, 00:29:03 am
|
Λοιπόν, πήγα σε 2 πορείες με το φοιτητικο κίνημα, και περασα και 2-3 φορες απο τις καταληψεις. Δε μπορώ να καταλάβω κατι. Πως γίνεται 270 άτομα να υποστηρίξαν το πλαίσιο της συντονιστικής επιτροπής και στη σχολή την επόμενη μέρα -Τετάρτη ήταν 15-25 άτομα. Κάθισα απο τις 10.00 εώς τις 13.30.
Που βρίσκονται ολοί οι υπόλοιποι; Γιατι να προσεγγίζουμε τη καλύτερη επιλογή πάντα μέσα απο τη θεωρία και όχι μέσα από τη πράξη αφού στη προκειμένη περίπτωση στη πράξη φαίνεται ξεκάθαρα ότι η δημοκρατία αποτυγχάνει να προσεγγίσει τη καλύτερη επιλογή.
|
|
|
9
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Μαθήματα - Εξεταστικές / Re: Τι θα γινει με την εξεταστικη (Σεπτ. 2011)
|
on: September 18, 2011, 03:46:32 am
|
ΠΑΙΔΙΑ, ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑ ΣΟΒΑΡΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ . ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΜΙΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ ΩΣ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΟΥΜΕ ΤΗ ΚΑΛΗ ΕΠΙΛΟΓΗ. ΟΜΩΣ ΜΙΑ ΓΥΜΝΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΧΩΡΙΣ ΕΝΑ ΣΥΝΟΛΟ ΑΠΟ ΚΑΝΟΝΕΣ ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΣΥΜΦΩΝΟΙ ΔΕ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΤΟ ΕΥΡΥΤΕΡΟ ΚΟΙΝΟ. ΑΝ ΔΗΛΑΔΗ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΕΘΑΥΡΙΟ ΚΑΤΕΒΑΣΕΙ ΣΤΗ Γ.Σ. ΠΡΟΤΑΣΗ π.χ. ΝΑ ΒΑΛΟΥΜΕ ΦΩΤΙΑ ΣΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΑ ΚΑΤΣΟΥΜΕ ΝΑ ΨΗΦΙΣΟΥΜΕ ΤΟ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ? ΠΩΣ ΟΡΙΖΕΤΑΙ ΛΟΙΠΟΝ ΤΟ<< ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ>>? ΑΝ ΔΕΝ ΕΠΙΘΥΜΟΥΜΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΠΟΥ ΡΥΘΜΙΖΕΙ ΤΟ <<ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ>> ΤΟΤΕ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΦΤΙΑΞΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΟ ΑΛΛΟ. ΑΛΛΑ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΥΤΟ , Η ΚΑΤΑΛΗΨΗ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗ ΚΑΘΩΣ ΚΑΤΑΛΥΕΙ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΑ ΚΑΤΟΧΥΡΩΜΕΝΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΓΙΑ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΜΑΘΗΣΗ. ΑΝ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΑΝΑΜΕΣΑ ΜΑΣ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΟΤΙ Ο ΑΓΩΝΑΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΑΤΑΛΗΨΕΙΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΣ ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΝΑ ΚΑΤΕΒΑΣΟΥΜΕ ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΚΑΤΑΛΗΨΗ.
|
|
|
10
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Σύλλογος φοιτητών / Re: ΑΠΟΦΑΣΗ του ΔΣ του Σ.Φ. ΗΛ./ΜΗΧ. για αναβολή της εξεταστικής
|
on: August 29, 2011, 06:20:14 am
|
ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΕΝΑΣ ΑΓΩΝΑΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑ ΑΠΟΔΥΤΗΡΙΟ ΓΙΑ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ. ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΝΩΝΕΙ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΟΛΑ Τ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ ΑΝΟΙΧΤΟ.
ΟΣΤΩΣΟ ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΙΚΟΣ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΝΟΜΙΚΑ :
Η ΚΑΤΑΛΗΨΗ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΠΡΑΞΗ ΠΑΡΑΝΟΜΗ. ΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΕΝ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΟΥΣ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΑΝ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΩΣ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΤΟΥΣ ΥΠΗΡΕΤΕΙ. ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΕΧΕΙ ΠΡΟΣΒΑΣΗ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ.
ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΣΕ ΜΙΑ ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ ΠΩΣ ΔΕ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΑΘΗΜΑ. ΜΟΝΟ Η ΣΥΓΚΛΗΤΟΣ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ Η ΟΧΙ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ:
<<Διακοπή του εκπαιδευτικού έργου αλλά και της εν γένει λειτουργίας ενός ΑΕΙ, πέρα από τα προβλεπόμενα στο νόμο αυτό, είναι δυνατή με απόφαση της Συγκλήτου και μόνο για εξαιρετικές περιπτώσεις. (Άρθρο 25, παρ. 4, Ν. 1268/1982) >>
ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ Η ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΗΣ ΜΕΙΟΨΗΦΙΑΣ ΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΣΤΗ ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ.
ΚΑΤΑΛΥΕΙ ΤΟ ΚΑΤΟΧΥΡΩΜΕΝΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΟΥ ΦΟΙΤΗΤΗ ΓΙΑ ΜΑΘΗΣΗ, ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗ ΙΔΕΩΝ.
|
|
|
11
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Σύλλογος φοιτητών / Re: ΑΠΟΦΑΣΗ ΣΥΛΛΟΓΟΥ 13/12/2010
|
on: December 14, 2010, 06:51:42 am
|
Η ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗ ΚΑΤΑΛΗΨΗ
Δηλώνω ξεκάθαρα , είμαι ΚΑΤΑ της κατάληψης της σχολής, αλλά υπέρ της διακοπής μαθημάτων για κάποιο χρονικό διάστημα , προκειμένου να μπορούν οι φοιτητές να συμμετέχουν στις διάφορες πορείες , συλλαλητηρια. Η σχολή αποτελείται απο πολυ περισσότερα άτομα σε σχέση με όσους συμμετέχουν στη συνέλευση που σημαίνει ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ(υπέρ η κατά) απόφαση της δε θα είναι ΑΠΟΛΥΤΑ δημοκτρατική.
Επίσης όσοι χαρακτήρισαν τα παιδιά που δε πηγαίνουν στις συνελεύσεις ως ανωριμους, αδιάφορους και ατομιστές είναι λάθος. Υπάρχούν πολλοι διαφορετικοί φοιτητές κάποιοι απο εμάς δεν έχουν χρόνο επειδή δουλεύουν, κάποιοι άλλοι έχουμε προβλήματα υγείας όπως εγω είναι ευάλωτοι σε τσιγάρα, συνωστισμό , πολλοί φωνάζουμε για την αντιπαλότητα μεταξύ των παρατάξεων και τρόπο διεξαγωγής της συνέλευσης, κάποιοι υπογραμμίζουμε πως η συνέλευση έχει υπερβολικά πολιτικό χαρακτήρα και απουσιάζουν άλλα ενδιαφέροντα. (Ασ τ διορθώσουμε, ασ τη βελτιώσουμε) Ασ μην είμαστε λοιπόν απόλυτοι.
Επιπλέον, προβληματίζομαι για το εξής. Γιατί να αξιολογούμε μια δραστηριότητα ΠΑΝΤΑ μεσα απο μία εκτίμηση ,και όχι μέσα από το αποτέλεσμα? Θέλω να πώ , ψηφίζουμε για να εκτιμήσουμε αν κάτι είναι σωστό και πρέπει να γίνει. Τι συμβαίνει όμως όταν το απότελεσμα (η πράξη) δε μας <<δικαιώνει>>? Στη περίπτωση μας λοιπόν, βλέπω μια συνέλευση με λίγους φοιτητές σε σχέση με το συνολικό αριθμό να ψηφίζουν μια κατάληψη για να κινητοποιηθούν οι φοιτητές προς τις πορείες και τις απεργίες. Αν θέλουμε πραγματικά την αλήθεια τότε ασ μετρήσουμε πόσοι από αυτούς που ψήφισαν υπέρ συμμετείχαν στις κινητοποιήσεις. Σύμφωνα με μία δική μου <<εκτίμηση>> το ποσοστό που συμμετέχει (μέσο όρο) είναι 30-40% σε σχέση με αυτούς που ψήφισαν και 10-15% σε σχέση με το σύνολο του συλλόγου. Δλδ στη θεωρία είμαστε δημοκρατικοί , αλλά στη πράξη δεν είμαστε.
Πίστευω ότι πρέπει ν ζυγίσουμε τι είναι αυτό που θυσιάζουμε (κλείσιμο της σχολής) σε σχέση με αυτό που παίρνουμε(αγώνας). Πρέπει ν βρούμε τη βέλτιστη λύση, να κερδίσουμε κάτι χωρίς να περιορίσουμε και πολύ περισσότερο να απαγορεύσουμε κάτι άλλο!! Ευχαριστώ για τη προσοχή σας..
|
|
|
|