Show Posts
|
Pages: [1] 2 3 ... 14
|
1
|
Μετά τη Σχολή / Σπουδές μετά τις Σπουδές / Δϋο θέσεις υποψηφιων διδακτόρων στην Eurecom της Γαλλίας
|
on: January 11, 2018, 01:21:49 am
|
Επισυνάπτονται οι προκυρήξεις για δύο θέσεις διδακτορικού φοιτητή στο ερευνητικό κέντρο Eurecom στο τεχνολογικό πάρκο Sophia-Antipolis που βρίσκεται κοντά στην Νίκαια της Γαλλίας. Παρακάτω παραθέτω τις περιγραφές των δύο θέσεων, πληροφορίες μπορείτε να βρείτε και στο site της Eurecom. Για όσους ενδιάφερονται, θα έλεγα τσιμπήστε το, είναι καλή περίπτωση  1. PhD Position: Cooperative Caching and Transmission in 5G NetworksDescription: The goal of this thesis will be to jointly optimize cooperative caching and cooperative transmission in future 5G networks. A key goal will be to explore the tradeoff between edge caching that reduces backhaul traffic, and caching that improves radio access performance. At the center of this tradeoff lies the question of how caching algorithms can adapt to accommodate potential Coordinated Multi-Point (CoMP) transmission opportunities. A second key goal is to investigate distributed implementations of the proposed optimal solutions, in order to (a) deal with the high complexity of cooperative caching problems, and (b) significantly reduce the amount of additional (signaling) information transmitted over the already congested backhaul links. 2. PhD Position: Joint Optimization of Content Recommendation and Caching for MEC-enabled Future Wireless NetworksDescription:This position is funded by an ANR “Jeunes Chercheurs” (Young Investigator) grant at the Comm. Systems department at EURECOM, Sophia-Antipolis ( http://www.eurecom.fr/en). The goal of this thesis will be to bring together the theories of Cooperative Caching and Recommendation Systems. The main two novel aspects to exploit, currently ignored in most systems, will be to make sure that: (i) Caching algorithms take advantage of how users select the contents they consume, which is increasingly driven by sophisticated recommendation systems (e.g. Netflix, YouTube, Spotify, etc.) as well as social network influences (Facebook, Twitter, etc.); (ii) Recommendation algorithms of key applications become aware of how the recommended content gets delivered to the user, and “bias” their recommendation to improve performance for both the user and the network operator. The selected student will be expected to develop an expertise on: (i) state-of-the-art caching and recommendation algorithms, (ii) modern optimization theory and machine learning aspects, and (iii) 5G and beyond system evolutions like cloud-computing and MEC (mobile-edge computing).
|
|
|
5
|
Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Λειτουργικά Συστήματα / Re: [Λειτουργικά Συστ.] Απορίες στις ασκήσεις 2013-2014
|
on: January 27, 2014, 17:04:51 pm
|
Τον 4-step αλγόριθμο, τον λέει πουθενά??? ή μυρίζουμε νύχια?
και μια γενική απορία για disk scheduling... Οταν είσαι με SCAN πας προ τη μια κατεύθυνση και μόλις φτάσεις το τελευταίο στοιχείο της αλλάζεις κατεύθυνση... Για να αλλάξεις κατεύθυνση... πρέπει να φτάσεις στο τέλος του δίσκου ή στο τελευταίο στοιχείο που έχεις???
Αντίστοιχα όταν είσαι με c-SCAN... ότσν φτάσει στο τελευταίο στοιχείο... πας πρώτα στο τέλος του δίσκου και μετά στο 0 και μετά στο επόμενο στοιχείο... ή πας κατευθείαν στο επόμενο στοιχείο...
Θέλω να πω πως όλες οι παραπάνω είναι ουσιαστικές διαδρομές και τις μετράμε??? ή όχι?
Τον 4-step αλγόριθμο τον έχει στην σελίδα 712 στου stallings. Για τις scan στα σχήματα που έχει στις διαφάνειες φαίνεται να πάει μέχρι το τελευταίο στοιχείο. κανένα παράδειγμα θα βρούμε γιατί δε βγάζω άκρη;  Για τις scan παίζουν και οι δύο παραλλαγές. Σύμφωνα με τα παραδείγματα του παρακάτω link αν ο βραχίονας δεν πάει μέχρι το τέλος τότε ο αλγόριθμος ονομάζεται LOOK και αντίστοιχα υπάρχει ο C-LOOK. http://vip.cs.utsa.edu/classes/cs3733s2008/notes/Disk.htmlΚαλύτερα όμως να ζητήσεις διευκρίνιση στην εξέταση.. Στην N-step-scan χωρίζουμε το buffer των αιτήσεων σε N-αδες και εφαρμόζουμε σε όλες scan ξεκινώντας από την πρώτη Ν-αδα. Αντίστοιχα υπάρχει και Ν-step-c-scan / -look / c-look
|
|
|
7
|
Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Ηλεκτρομαγνητικό Πεδίο Ι (ΠΠΣ) / Re: [Η/Μ Πεδίο Ι] Ανάλυση παλιών θεμάτων
|
on: September 17, 2013, 16:32:03 pm
|
Παιδιά στο 1ο θέμα Φεβρουάριος 2013 στο γ ερώτημα, πώς βγάζουμε την εξίσωση της δυναμικής γραμμής από τη μεριά του διηλεκτρικού 1 (περιπτωση με q και q')? Αν πάρω dx/E_x =dy/E_y δεν μπορώ να το ολοκληρώσω με τίποτα!
Βρίσκεις ένταση σε τυχαίο σημείο K(r,θ,0) . Μετά βρίσκεις ένταση στο σημείο M(α,π/2,0) (Δουλέυεις με κυλινδρικές). Τώρα αν θέσεις Ε(r,θ,0)=E(α,π/2,0) έχεις την εξίσωση της δυναμικής γραμμής που διέρχεται απ΄το Μ. Υπάρχει έτοιμος τύπος στο τυπολόγιο qcosθ1+q'cosθ2=C (σε αρκετές λυμένες χρησιμοποιείται) Αα τώρα το είδα, ευχαριστώ!!
|
|
|
8
|
Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Ηλεκτρομαγνητικό Πεδίο Ι (ΠΠΣ) / Re: [Η/Μ Πεδίο Ι] Ανάλυση παλιών θεμάτων
|
on: September 17, 2013, 16:27:09 pm
|
Τελικά ρε παιδιά αν η διηλεκτρική σταθερά ε δεν είναι σταθερή αλλά μεταβάλλεται στο μέσον, τι επηρεάζεται ? Η γραμμικότητα, η ισοτροπικότητα, η ομοιογένεια, όλα ?? WTF ?  +1 Η ομοιογένεια σίγουρα για τα άλλα δεν ξέρω. Λοιπόν, τι έχω καταλαβει εγώ ισότροπο = τα διανύσματα Ε και D παράλληλα γραμμικό = το μέτρο του Ε εξαρτάται μη γραμμικά από το μέτρο του D ομοιογενές = το υλικό παρουσιάζει την ίδια συμπεριφορά σε κάθε σημείο του χώρου Αν το υλικό δεν είναι γραμμικό, το ε δεν ορίζεται γιατί τα D,E δεν σχετίζονται με ένα συντελεστή αναλογίας και χρειάζόμαστε γραφική παράσταση όπως στη σελ 159 του βιβλίου. Από τη γραφική παράσταση μπορούμε να βρούμε την πυκνότητα we σε ένα σημείο στο χώρο ολοκληρώνοντας ως προς D με τον τύπο 2.163. Αν το υλικό είναι γραμμικό αλλά ανισότροπο τότε D=εE, αλλά το ε είναι πλέον πίνακας επομένως τα D,E παύουν να είναι παράλληλα (σελ 194 1η παράγραφος). Παρ' όλ' αυτά η αναλογία των D,E δεν αλλάζει όσο το Ε ή το D αυξάνει: το υλικό παραμένει γραμμικό. Το μεσο επίσης μπορεί να είναι ισότροπο αλλά όχι γραμμικό - δείτε ανάμεσα στους τύπους 2.163 2.164. Το Ε συγγραμικό με D αλλά η σχέση των μέτρων τους μη γραμμική (και δεν ορίζεται ε) Αν το υλικό είναι ισότροπο, γραμμικό αλλά ανομοιογενές σημαίνει ότι D=εΕ, όπου το ε είναι βαθμωτό αλλά μεταβάλλεται από σημείο σε σημείο στο χώρο. Μπορουμε να πάρουμε we=εE^2/2=D^2/(2ε) (άλλωστε αφού D=εE αν ολοκληρωσουμε ως προς D την ίδια πυκνότητα θα βγάλουμε - τύπος 2.166). Αν τα παραπάνω ισχύουν δεν υπάρχει περίπτωση να συναντήσουμε ανισότροπο μέσο, αφού σε καμία άσκηση δεν δίνεται το ε ως πίνακας. Επίσης είναι δύσκολο να πέσει μη γραμμικό υλικό γιατί αφενός μεν το κεφάλαιο 2.8.5 που μιλάει για αυτά είναι hardcore (το αναγνωρίζει ο ίδιος ο Τσιμπούκης με το αστέρι στα αριστερά του τίτλου) αφετέρου δε όπως λέει στη σελίδα 194 "η συντριπτική πλειοψηφία των διηλεκτρικών ανήκει στα γραμμικά ισότροπα". Μένουν μόνο τα ανομοιογενή τα οποία τα δουλεύουμε κατά τα γνωστά, απλά το ε δεν λαμβάνεται σαν σταθερά στα ολοκληρώματα. Συμφωνείτε? 
|
|
|
10
|
Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Ηλεκτρομαγνητικό Πεδίο II (ΠΠΣ) / Re: [Η/Μ Πεδίο II] Απορίες στις ασκήσεις 2013
|
on: August 25, 2013, 02:57:52 am
|
Και εγώ καταλαβαίνω αυτά που λες και εσύ. Δηλαδή εκτός από το πλάισιο υπάρχει ένας αγωγός σε απόσταση b από το επίπεδο xOy, που λόγω των διαφορετικών μ αντικατοπτρίζεται κάτω από το επίπεδο με ρεύμα Ι'. Το μαγνητικό πεδίο του ειδώλου ασκεί δύναμη Laplace στον αρχικό αγωγό, αλλά αφού τα ρεύματα είναι ομόρροπα νομίζω ότι η δύναμη θα έπρεπε να είναι ελκτική...
|
|
|
13
|
Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Ηλεκτρονική ΙΙ / Re: [Ηλεκτρονική ΙΙ] Απορίες στις ασκησεις 2012/2013
|
on: February 10, 2013, 20:31:55 pm
|
Στον ενισχυτή του θέματος υπάρχει και κοινό και διαφορικό σήμα. Μπορείς να γράψεις Vin=Vcm+Vdm=Vin/2+Vin/2 για την αριστερή είσοδο και 0=Vcm-Vdm=Vin/2-Vin/2 για την δεξιά. Μετά χρησιμοποιείς το θεώρημα της επαλληλίας για να ξεχωρίσεις διαφορικές / κοινές πηγές και να υπολογίσεις το κέρδος. Δηλαδή Vout=Acm*Vcm+Adm*Vdm=Acm*Vin/2+Adm*Vin/2 άρα Vout/Vin=(Acm+Adm)/2
Τώρα αν το Τ3 ήταν ιδανικό και η rce άπειρη ο ενισχυτής θα απέρριπτε τελείως το κοινό σήμα και θα είχες μόνο Vout/Vin=Adm/2=Αd, το διαφορικό κέρδος, αλλά αφού το θέμα ζητά ρητά να υπολογίσεις το CMMR, δεν μπορείς να αγνοήσεις το κοινό σήμα.
|
|
|
14
|
Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Δίκτυα Υπολογιστών Ι / Re: [Δικτυα 1] Θέματα Σεπτ. '2012
|
on: September 08, 2012, 15:56:22 pm
|
Για να πω την αλήθεια εγώ δεν καταλαβαίνω τι ακριβώς θέλει να πει το θέμα..  Αρχικά νόμιζα ότι στέλνουμε όλες τις εντολές από L φορές την καθεμία, αλλά αφού το L είναι τυχαία μεταβλητή κάθε φορά που είναι να στείλουμε εντολή επιλέγουμε τυχαία ένα διαφορετικό L? Επίσης όταν λέει 'ασφαλής μετάδοση' εννοεί η πιθανότητα σφάλματος να είναι μικρότερη από κάποιο αυθαίρετο όριο (μηδέν δεν μπορεί να είναι ποτέ), εννοεί ρ<1 ή κάτι άλλο που δεν πιάνω? Αν θέλει ρ<1 δεν ξέρουμε ούτε το λ ούτε το χρόνο διάδοσης Άρη-Γη για να προχωρήσουμε.. Τέλος σε κάθε L-άδα κάνουμε ARQ ή το έχουμε εγκαταλείψει τελείως και αρκούμαστε στον κώδικα διόρθωσης? Έγινε κάποια διευκρίνιση στην αίθουσα?
|
|
|
|