• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 17, 2025, 02:48:37 am

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 17, 2025, 02:48:37 am

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by okan
[Today at 02:33:21]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Katarameno
[Today at 02:29:21]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by RAFI
[June 16, 2025, 22:46:54 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 19:49:00 pm]

[ΘΤΠΑ] Γενικές απορίες κα...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 16:56:56 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by Λαμπτήρας
[June 16, 2025, 15:55:08 pm]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by _Trob
[June 16, 2025, 13:28:21 pm]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[June 16, 2025, 12:13:45 pm]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 12:01:53 pm]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by George_RT
[June 16, 2025, 10:22:18 am]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[June 16, 2025, 01:56:37 am]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by nmpampal
[June 15, 2025, 16:25:56 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα -...
by nmpampal
[June 15, 2025, 06:43:15 am]

Το thmmy.gr στο instagram...
by Mr Watson
[June 15, 2025, 00:50:23 am]

[Λογισμός ΙΙ] Απορίες σε...
by el mariachi
[June 14, 2025, 20:47:07 pm]

ΠΡΟΣΟΧΗ στο ανέβασμα θεμά...
by tzortzis
[June 14, 2025, 16:54:08 pm]

Ρυθμίσεις Θεμάτων της Ανώ...
by el mariachi
[June 14, 2025, 11:56:45 am]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 10:00:55 am]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 09:58:14 am]

Αλέξης Τσίπρας, η επιστρο...
by Yamal
[June 14, 2025, 04:42:23 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9960
Latest: valco08
Stats
Total Posts: 1426680
Total Topics: 31710
Online Today: 169
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 20
Guests: 117
Total: 137
Crainer
stavr0s16
thunder
DimiTout
Gianbou
PANKRAV
parvanitid
Akis Papanikolaou
dorapangeiou
Reidemption
Giorgos2222
pdiamantis
george14
Katarameno
Vgs
tasos potsakis
pliroforikarios
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Η γραμματεία είναι ανοιχτή καθημερινά 12:00-13:30 Tongue
  Show Posts
Pages: [1] 2 3 ... 14
1  Μετά τη Σχολή / Σπουδές μετά τις Σπουδές / Δϋο θέσεις υποψηφιων διδακτόρων στην Eurecom της Γαλλίας on: January 11, 2018, 01:21:49 am
Επισυνάπτονται οι προκυρήξεις για δύο θέσεις διδακτορικού φοιτητή στο ερευνητικό κέντρο Eurecom στο τεχνολογικό πάρκο Sophia-Antipolis που βρίσκεται κοντά στην Νίκαια της Γαλλίας. Παρακάτω παραθέτω τις περιγραφές των δύο θέσεων, πληροφορίες μπορείτε να βρείτε και στο site της Eurecom. Για όσους ενδιάφερονται, θα έλεγα τσιμπήστε το, είναι καλή περίπτωση Wink

1. PhD Position: Cooperative Caching and Transmission in 5G Networks
Description: The goal of this thesis will be to jointly optimize cooperative caching and cooperative transmission in future 5G networks. A key goal will be to explore the tradeoff between edge caching that reduces backhaul traffic, and caching that improves radio access performance. At the center of this tradeoff lies the question of how caching algorithms can adapt to accommodate potential Coordinated Multi-Point (CoMP) transmission opportunities. A second key goal is to investigate distributed implementations of the proposed optimal solutions, in order to (a) deal with the high complexity of cooperative caching problems, and (b) significantly reduce the amount of additional (signaling) information transmitted over the already congested backhaul links.  

2. PhD Position: Joint Optimization of Content Recommendation and Caching for MEC-enabled Future Wireless Networks
Description:This position is funded by an ANR “Jeunes Chercheurs” (Young Investigator) grant at the  Comm. Systems department at EURECOM, Sophia-Antipolis (http://www.eurecom.fr/en). The goal of this thesis will be to bring together the theories of Cooperative Caching and Recommendation Systems. The main two novel aspects to exploit, currently ignored in most systems, will be to make sure that: (i) Caching algorithms take advantage of how users select the contents they consume, which is increasingly driven by sophisticated recommendation systems (e.g. Netflix, YouTube, Spotify, etc.) as well as social network influences (Facebook, Twitter, etc.); (ii) Recommendation algorithms of key applications become aware of how the recommended content gets delivered to the user, and “bias” their recommendation to improve performance for both the user and the network operator. The selected student will be expected to develop an expertise on: (i)  state-of-the-art caching and recommendation algorithms, (ii) modern optimization theory and machine learning aspects, and (iii) 5G and beyond system evolutions like cloud-computing and MEC (mobile-edge computing).  
2  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Πρακτική Εξάσκηση / Re: Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 2010-2020 on: March 05, 2015, 15:26:59 pm
Υπάρχει κάποια διαδικασία για να ξεκινήσουμε δουλειά πχ να υπογράψουμε κάποιο έγγραφο - σύμβαση με τον εργοδότη ή απλά συννενοούμαστε και παρουσιαζόμαστε?
3  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Φοιτητής στο τμήμα ΗΜΜΥ / Re: Περι Διαγραφης Αιωνιων Φοιτητων on: January 28, 2015, 02:42:16 am
http://news.in.gr/greece/article/?aid=1231380882

"Επιστρέφουν οι «αιώνιοι» φοιτητές και καταργείται ο νόμος που ορίζει τη διαγραφή τους. Όσοι ενδιαφέρονται θα συνεχίσουν κανονικά τις σπουδές τους, χωρίς περιορισμό χρόνου."
4  Χαλαρή συζήτηση - κουβεντούλα / Παιχνίδια / Re: Be careful what you wish for! on: July 10, 2014, 17:23:13 pm
και αν δεν υπήρχε τρόπος να τις ικανοποιήσεις?
μακάρι οι φίλοι μου να μην ασχολούνταν εμμονοληπτικά με τα κινητά τους όταν είμαστε παρέα
5  Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Λειτουργικά Συστήματα / Re: [Λειτουργικά Συστ.] Απορίες στις ασκήσεις 2013-2014 on: January 27, 2014, 17:04:51 pm
Quote from: pentium4 on January 27, 2014, 16:42:18 pm
Quote from: Jeik on January 27, 2014, 16:39:09 pm
Quote from: perukas on January 27, 2014, 16:21:48 pm


Τον 4-step αλγόριθμο, τον λέει πουθενά??? ή μυρίζουμε νύχια?

και μια γενική απορία για disk scheduling...
Οταν είσαι με SCAN πας προ τη μια κατεύθυνση και μόλις φτάσεις το τελευταίο στοιχείο της αλλάζεις κατεύθυνση...
Για να αλλάξεις κατεύθυνση... πρέπει να φτάσεις στο τέλος του δίσκου ή στο τελευταίο στοιχείο που έχεις???

Αντίστοιχα όταν είσαι με c-SCAN... ότσν φτάσει στο τελευταίο στοιχείο... πας πρώτα στο τέλος του δίσκου και μετά στο 0 και μετά στο επόμενο στοιχείο... ή πας κατευθείαν στο επόμενο στοιχείο...

Θέλω να πω πως όλες οι παραπάνω είναι ουσιαστικές διαδρομές και τις μετράμε??? ή όχι?


Τον 4-step αλγόριθμο τον έχει στην σελίδα 712 στου stallings.

Για τις scan στα σχήματα που έχει στις διαφάνειες φαίνεται να πάει μέχρι το τελευταίο στοιχείο.

κανένα παράδειγμα θα βρούμε γιατί δε βγάζω άκρη;  Shocked

Για τις scan παίζουν και οι δύο παραλλαγές.
Σύμφωνα με τα παραδείγματα του παρακάτω link αν ο βραχίονας δεν πάει μέχρι το τέλος τότε ο αλγόριθμος ονομάζεται LOOK και αντίστοιχα υπάρχει ο C-LOOK.
http://vip.cs.utsa.edu/classes/cs3733s2008/notes/Disk.html
Καλύτερα όμως να ζητήσεις διευκρίνιση στην εξέταση..

Στην N-step-scan χωρίζουμε το buffer των αιτήσεων σε N-αδες και εφαρμόζουμε σε όλες scan ξεκινώντας από την πρώτη Ν-αδα. Αντίστοιχα υπάρχει και Ν-step-c-scan / -look / c-look
6  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Ηλεκτρομαγνητικό Πεδίο Ι (ΠΠΣ) / Re: [Η/Μ Πεδίο Ι] Ανάλυση παλιών θεμάτων on: September 17, 2013, 17:03:42 pm
Ναι
7  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Ηλεκτρομαγνητικό Πεδίο Ι (ΠΠΣ) / Re: [Η/Μ Πεδίο Ι] Ανάλυση παλιών θεμάτων on: September 17, 2013, 16:32:03 pm
Quote from: The Batman on September 16, 2013, 17:05:08 pm
Quote from: Mitc on September 15, 2013, 19:00:52 pm
Quote from: Cthulu on September 15, 2013, 16:29:08 pm
Παιδιά στο 1ο θέμα Φεβρουάριος 2013 στο γ ερώτημα, πώς βγάζουμε την εξίσωση της δυναμικής γραμμής από τη μεριά του διηλεκτρικού 1 (περιπτωση με q και q')?
Αν πάρω dx/E_x =dy/E_y δεν μπορώ να το ολοκληρώσω με τίποτα!

Βρίσκεις ένταση σε τυχαίο σημείο K(r,θ,0) . Μετά βρίσκεις ένταση στο σημείο M(α,π/2,0) (Δουλέυεις με κυλινδρικές).
Τώρα αν θέσεις Ε(r,θ,0)=E(α,π/2,0) έχεις την εξίσωση της δυναμικής γραμμής που διέρχεται απ΄το Μ.


Υπάρχει έτοιμος τύπος στο τυπολόγιο
qcosθ1+q'cosθ2=C (σε αρκετές λυμένες χρησιμοποιείται)

Αα τώρα το είδα, ευχαριστώ!!
8  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Ηλεκτρομαγνητικό Πεδίο Ι (ΠΠΣ) / Re: [Η/Μ Πεδίο Ι] Ανάλυση παλιών θεμάτων on: September 17, 2013, 16:27:09 pm
Quote from: The Batman on September 17, 2013, 15:21:07 pm
Quote from: torino on September 17, 2013, 14:26:50 pm
Quote from: aloko on September 17, 2013, 13:22:12 pm
Τελικά ρε παιδιά αν η διηλεκτρική σταθερά ε δεν είναι σταθερή αλλά μεταβάλλεται στο μέσον,
τι επηρεάζεται ?  Η γραμμικότητα, η ισοτροπικότητα, η ομοιογένεια, όλα ?? WTF ?  Huh
+1
Η ομοιογένεια σίγουρα για τα άλλα δεν ξέρω.

Λοιπόν, τι έχω καταλαβει εγώ

ισότροπο = τα διανύσματα Ε και D παράλληλα
γραμμικό = το μέτρο του Ε εξαρτάται μη γραμμικά από το μέτρο του D
ομοιογενές = το υλικό παρουσιάζει την ίδια συμπεριφορά σε κάθε σημείο του χώρου

Αν το υλικό δεν είναι γραμμικό, το ε δεν ορίζεται γιατί τα D,E δεν σχετίζονται με ένα συντελεστή αναλογίας και χρειάζόμαστε γραφική παράσταση όπως στη σελ 159 του βιβλίου. Από τη γραφική παράσταση μπορούμε να βρούμε την πυκνότητα we σε ένα σημείο στο χώρο ολοκληρώνοντας ως προς D με τον τύπο 2.163.

Αν το υλικό είναι γραμμικό αλλά ανισότροπο τότε D=εE, αλλά το ε είναι πλέον πίνακας επομένως τα D,E παύουν να είναι παράλληλα (σελ 194 1η παράγραφος). Παρ' όλ' αυτά η αναλογία των D,E δεν αλλάζει όσο το Ε ή το D αυξάνει: το υλικό παραμένει γραμμικό.

Το μεσο επίσης μπορεί να είναι ισότροπο αλλά όχι γραμμικό - δείτε ανάμεσα στους τύπους 2.163 2.164. Το Ε συγγραμικό με D αλλά η σχέση των μέτρων τους μη γραμμική (και δεν ορίζεται ε)

Αν το υλικό είναι ισότροπο, γραμμικό αλλά ανομοιογενές σημαίνει ότι D=εΕ, όπου το ε είναι βαθμωτό αλλά μεταβάλλεται από σημείο σε σημείο στο χώρο. Μπορουμε να πάρουμε we=εE^2/2=D^2/(2ε) (άλλωστε αφού D=εE αν ολοκληρωσουμε ως προς D την ίδια πυκνότητα θα βγάλουμε - τύπος 2.166).

Αν τα παραπάνω ισχύουν δεν υπάρχει περίπτωση να συναντήσουμε ανισότροπο μέσο, αφού σε καμία άσκηση δεν δίνεται το ε ως πίνακας. Επίσης είναι δύσκολο να πέσει μη γραμμικό υλικό γιατί αφενός μεν το κεφάλαιο 2.8.5 που μιλάει για αυτά είναι hardcore (το αναγνωρίζει ο ίδιος ο Τσιμπούκης με το αστέρι στα αριστερά του τίτλου) αφετέρου δε όπως λέει στη σελίδα 194 "η συντριπτική πλειοψηφία των διηλεκτρικών ανήκει στα γραμμικά ισότροπα". Μένουν μόνο τα ανομοιογενή τα οποία τα δουλεύουμε κατά τα γνωστά, απλά το ε δεν λαμβάνεται σαν σταθερά στα ολοκληρώματα.

Συμφωνείτε?  Smiley
9  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Ηλεκτρομαγνητικό Πεδίο Ι (ΠΠΣ) / Re: [Η/Μ Πεδίο Ι] Ανάλυση παλιών θεμάτων on: September 15, 2013, 16:29:08 pm
Παιδιά στο 1ο θέμα Φεβρουάριος 2013 στο γ ερώτημα, πώς βγάζουμε την εξίσωση της δυναμικής γραμμής από τη μεριά του διηλεκτρικού 1 (περιπτωση με q και q')?
Αν πάρω dx/E_x =dy/E_y δεν μπορώ να το ολοκληρώσω με τίποτα!
10  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Ηλεκτρομαγνητικό Πεδίο II (ΠΠΣ) / Re: [Η/Μ Πεδίο II] Απορίες στις ασκήσεις 2013 on: August 25, 2013, 02:57:52 am
Και εγώ καταλαβαίνω αυτά που λες και εσύ.
Δηλαδή εκτός από το πλάισιο υπάρχει ένας αγωγός σε απόσταση b από το επίπεδο xOy, που λόγω των διαφορετικών μ αντικατοπτρίζεται κάτω από το επίπεδο με ρεύμα Ι'.
Το μαγνητικό πεδίο του ειδώλου ασκεί δύναμη Laplace στον αρχικό αγωγό, αλλά αφού τα ρεύματα
είναι ομόρροπα νομίζω ότι η δύναμη θα έπρεπε να είναι ελκτική...
 
11  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Ηλεκτρικά Κυκλώματα Ι / Re: [Κυκλώματα I] Παλιά θέματα - Σχολιασμός και απορίες on: June 13, 2013, 22:49:36 pm
Το α είναι

Το ρεύμα από την Vs προς τα δεξιά είναι if = (Vs-kV1) / (R1+R2)
Ισχύει επίσης V1=Vs-R1*if και κάνοντας πράξεις βρίσκεις V1/Vs = R2 / (R1+R2-kR1)
Αφού V2=kV1 βρίσκεις V2/Vs=kR2/(R1+R2-kR1)
12  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Ηλεκτρονική ΙΙ / Re: [Ηλεκτρονική ΙΙ] Απορίες στις ασκησεις 2012/2013 on: February 10, 2013, 20:36:42 pm
Ναι, το CMRR είναι ιδιότητα του κυκλώματος χωρίς τις εισόδους. Λέω ότι χρειάζεσαι το κοινό σήμα για να υπολογίσεις το κέρδος
13  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Ηλεκτρονική ΙΙ / Re: [Ηλεκτρονική ΙΙ] Απορίες στις ασκησεις 2012/2013 on: February 10, 2013, 20:31:55 pm
Στον ενισχυτή του θέματος υπάρχει και κοινό και διαφορικό σήμα. Μπορείς να γράψεις Vin=Vcm+Vdm=Vin/2+Vin/2 για την αριστερή είσοδο και 0=Vcm-Vdm=Vin/2-Vin/2 για την δεξιά. Μετά χρησιμοποιείς το θεώρημα της επαλληλίας για να ξεχωρίσεις διαφορικές / κοινές πηγές και να υπολογίσεις το κέρδος. Δηλαδή Vout=Acm*Vcm+Adm*Vdm=Acm*Vin/2+Adm*Vin/2 άρα Vout/Vin=(Acm+Adm)/2

Τώρα αν το Τ3 ήταν ιδανικό και η rce άπειρη ο ενισχυτής θα απέρριπτε τελείως το κοινό σήμα και θα είχες μόνο Vout/Vin=Adm/2=Αd, το διαφορικό κέρδος, αλλά αφού το θέμα ζητά ρητά να υπολογίσεις το CMMR, δεν μπορείς να αγνοήσεις το κοινό σήμα.
14  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Δίκτυα Υπολογιστών Ι / Re: [Δικτυα 1] Θέματα Σεπτ. '2012 on: September 08, 2012, 15:56:22 pm
Για να πω την αλήθεια εγώ δεν καταλαβαίνω τι ακριβώς θέλει να πει το θέμα..  confused
Αρχικά νόμιζα ότι στέλνουμε όλες τις εντολές από L φορές την καθεμία, αλλά αφού το L είναι τυχαία μεταβλητή κάθε φορά που είναι να στείλουμε εντολή επιλέγουμε τυχαία ένα διαφορετικό L? Επίσης όταν λέει 'ασφαλής μετάδοση' εννοεί η πιθανότητα σφάλματος να είναι μικρότερη από κάποιο αυθαίρετο όριο (μηδέν δεν μπορεί να είναι ποτέ), εννοεί ρ<1 ή κάτι άλλο που δεν πιάνω? Αν θέλει ρ<1 δεν ξέρουμε ούτε το λ ούτε το χρόνο διάδοσης Άρη-Γη για να προχωρήσουμε.. Τέλος σε κάθε L-άδα κάνουμε ARQ ή το έχουμε εγκαταλείψει τελείως και αρκούμαστε στον κώδικα διόρθωσης?

Έγινε κάποια διευκρίνιση στην αίθουσα?
15  Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Συστήματα Πολυμέσων / Re: [Πολυμέσα] Παλιά θέματα - Σχολιασμός και απορίες on: September 06, 2012, 00:11:48 am
Δες το συννημένο  Wink
Pages: [1] 2 3 ... 14
Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...