• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
December 17, 2025, 10:19:08 am

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
December 17, 2025, 10:19:08 am

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Τα δύο πρόσωπα του Γιάννη...
by Nikos_313
[Today at 01:20:33]

[ΟΔΕ] Γενικές απορίες,ασκ...
by Nikos_313
[December 16, 2025, 23:14:18 pm]

[Στοχαστικά Σήματα και Δι...
by Nikos_313
[December 16, 2025, 23:12:27 pm]

πώληση παλμογράφου και πο...
by botrinis
[December 16, 2025, 21:59:34 pm]

Ρώτα κάτι τον επόμενο
by tartoufos
[December 16, 2025, 21:54:47 pm]

Των συνειρμών το παίγνιο....
by tartoufos
[December 16, 2025, 21:49:37 pm]

[Μεταφορά και Διανομή ΗΕ]...
by ttsengel
[December 16, 2025, 20:47:47 pm]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by Nikos_313
[December 16, 2025, 17:27:52 pm]

Υποτιμημένες για εσάς ται...
by tartoufos
[December 16, 2025, 12:28:56 pm]

Αναγνωριση μαθηματων
by The Web
[December 15, 2025, 12:33:40 pm]

Αιτήσεις ορκωμοσίας επανα...
by Elliot Alderson
[December 14, 2025, 15:18:37 pm]

Δυσκολία με την Φυσική στ...
by Mr Watson
[December 13, 2025, 22:37:02 pm]

Υποβολή αιτήσεων Erasmus+...
by PolarBear
[December 13, 2025, 21:01:46 pm]

Η μάστιγα των Ρευματοκλοπ...
by chatzikys
[December 13, 2025, 09:53:40 am]

Ανοίξαν οι αιτήσεις για Π...
by Διάλεξις
[December 11, 2025, 15:46:21 pm]

[Τηλεπικοινωνιακά Συστήμα...
by PolarBear
[December 11, 2025, 12:40:04 pm]

Έναρξη και Λήξη Χειμερινο...
by PolarBear
[December 10, 2025, 19:50:15 pm]

Δηλώσεις μαθημάτων επί δι...
by Mr Watson
[December 10, 2025, 12:03:25 pm]

[Ευφυή και Προσαρμοστικά ...
by sassi
[December 09, 2025, 12:45:30 pm]

[ΑΣΗΕ] Γενικές απορίες κα...
by Nikos_313
[December 08, 2025, 17:54:39 pm]
Στατιστικά
Members
Total Members: 10244
Latest: kerfy
Stats
Total Posts: 1429564
Total Topics: 31878
Online Today: 378
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 07:47:49 am)
Users Online
Users: 11
Guests: 283
Total: 294
acolak
stavros0201
jimalexoud
filkilkis
JoHn!
Giorgossou
PolarBear
ioannisfa
jim1313
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads
με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!
  Show Posts
Pages: [1]
1  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Δομημένος Προγραμματισμός / Re: [Δομημένος Πρ.] Απορίες για εργασίες (παλιοί) on: March 06, 2008, 13:26:38 pm
Τα παραπάνω ισχύουν και για τους πρωτοετείς? Δηλ. μπορεί ένας πρωτοετής που δεν έχει παρακολουθήσει ποτέ εργαστήριο και δεν έχει παραδώσει εργασία να πάει στις γραπτές εξετάσεις και αν γράψει πάνω απο 6 να περάσει το μάθημα κανονικά με το βαθμό που έγραψε?
2  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Διαφορικές Εξισώσεις / Re: [Διαφορικές] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα on: February 23, 2008, 12:57:16 pm
Γνωρίζει κανείς από πότε θα είναι διαθέσιμα τα βιβλία του β΄ εξαμήνου?
3  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / 1ο Εξάμηνο / Re: Κομπιουτεράκια... on: December 10, 2007, 20:37:59 pm
Εγώ έχω το pocket pc MDA III της T-Mobile και χρησιμοποιώ επίσης το SpaceTime. Επειδή όμως στο PDA υπάρχει και η δυνατότητα επεξεργασίας κειμένου και αποθήκευσης μεγάλων κειμένων ήθελα να σας ρωτήσω αν επιτρέπεται να το χρησιμοποιήσω στις εξετάσεις.
4  Αίθουσα Υποδοχής / Πληροφορίες για τους πρωτοετείς / Re: Σπουδές από το εξωτερικό on: October 26, 2007, 10:40:42 am
aneguitar ευχαριστώ για την απάντησή σου, αλλά να σε διορθώσω λίγο σχετικά με τις εξετάσεις, διότι και εγώ με τους ομογενείς έδωσα έκθεση και τα τέσσερα μαθήματα κατεύθυνσης, αλλά δεν δίνουμε το μάθημα γενικής παιδείας. Αν δεν κάνω λάθος, μόνο έκθεση δίνουν οι αθλητές και κάποιες κατηγορίες αλλοδαπών.

Τόρα σχετικά με τη σχολή και το διάβασμα μόνος μου είμαι αρκετά αισιόδοξος, καθώς έχω κάνει καλές εμπειρίες μέχρι τώρα, αλλά γνωρίζω βέβαια πως ύλη του πανεπιστημίου είναι αρκετά δυσκολότερη από αυτή του σχολείου. Τη σχολή πάντως την έχω πάρει στα σοβαρά και γι' αυτό θέλω να κρατήσω τη θέση μου αν και θα προσπαθήσω να μπω στη Γερμανία στο πανεπιστήμιο και θα δοκιμάσω να την τελειώσω παράλληλα ή μετά τις σπουδές που θα κάνω εδώ.
5  Αίθουσα Υποδοχής / Πληροφορίες για τους πρωτοετείς / Re: Σπουδές από το εξωτερικό on: October 26, 2007, 08:30:13 am
Να σας ρωτήσω και σχετικά με τις σπουδές στο εξωτερικό συνηθίζεται πολύ εκει? Γιατί εδώ στο σχολείο που ήμουν οι περρισσότεροι είχαν σκοπό να σπουδάσουν στην Ελλάδα, σπάνια ακουγόταν κάποιος να μείνει στη Γερμανία για σπουδές.
6  Αίθουσα Υποδοχής / Πληροφορίες για τους πρωτοετείς / Re: Σπουδές από το εξωτερικό on: October 25, 2007, 14:55:30 pm
Στη σχολή δεν έχω γραφτεί ακόμη, αλλά επειδή έδωσα εξετάσεις με τους ομογενείς που γράφουν αργότερα και τον οποίων τα αποτελέσματα βγήκαν πρόσφατα, υπάρχει μεγαλύτερη προθεσμία για την εγγραφή.
7  Αίθουσα Υποδοχής / Πληροφορίες για τους πρωτοετείς / Re: Σπουδές από το εξωτερικό on: October 25, 2007, 14:04:27 pm
Αρχικά να σας ευχαριστήσω για τις γρήγορες απαντήσεις σας και γενικά για την εξυπρέτηση που προσφέρει το φόρουμ.

Θα ήθελα επίσης να σας ρωτήσω αν υπάρχει κίνδυνος να διαγραφώ από τη σχολή σε περίπτωση που τελειώσω τα θεωρητικά μαθήματα και δεν μπορώ να εγκατασταθώ αμέσως στη Θεσσαλονική, δηλ. δεν εμφανιστώ στο πανεπιστήμιο για 2-3 εξάμηνα. Θα πρέπει να ζητήσω αναβολή ή γίνεται να απουσιάσω για κάποιο χρονικό διάστημα και να επιστρέψω αργότερα για να συνεχίσω?
Τέλος πιστεύετε πως αν κατέβω τώτα για μια εβδομάδα θα καταφέρω να βολέψω όλα τα σχετικά με την εγγραφή τα email kai ta βιβλία?

Τα γερμανικά πανεπιστήμια μου είναι γνωστά και θα κάνω την προσπάθια να αποκτήσω σε ένα απο αυτά θέση σε παρόμοια σχολή, αλλά επειδή ο βαθμός δυσκολίας και οι συνθήκες εδώ είναι λίγο οξύτερες θέλω να σιγουρέψω και τη θέση που έχω στη Θεσσαλονίκη και αν πάνε όλα καλά στη Γερμανία θα έχω τη δυνατότητα να αποκτήσω δεύτερο πτυχείο στο ΑΠΘ καθώς υπάρχει μεγάλη ομοιότητα στην ύλη και επομένως δεν θα απαιτήται πολύ περισσότερο διάβασμα. Για το λόγο αυτό πιστεύω πως και το γεγονός ότι θα χάσω κάποια μαθήματα στη Θεσσαλονίκη δεν είναι τόσο σημαντικό.
8  Αίθουσα Υποδοχής / Πληροφορίες για τους πρωτοετείς / Σπουδές από το εξωτερικό on: October 25, 2007, 04:03:21 am
Γεια σας,

είμαι πρωτοετής στη σχολή και επειδή λόγω υποχρεώσων θα παραμείνω στη Γερμαωία θα ήθελα να σας
παρουσιάσσω το πρόγραμμα σπουδών που σκοπεύω να ακολουθήςω και να σας ρωτήσω κατά πόσον αυτό
είναι δυνατό καθώς και να ζητήσω δικές σας συμβουλές.

Σύμφωνα με τις πληροφορίες του σίτε της σχολής (http://www.ee.auth.gr/greek/akadhmaika/proptuxiakes-spoudes/basikos-kuklos.html)
υπάρχουν δύο είδη μθημάτων, αυτά που έχουν εργαστήρια και αυτά που δεν έχουν.Θα ήθελα λοιπόν στα πρώτα έτη να δηλώσω μόνο μαθήματα χωρίς εργαστήρια και να έρχομαι στη Θεσσαλονίκη κατά τη διάρκεια των εξετάσεων, μέχρι να περάσω όσα μαθήματα είναι απαραίτητα. Στη συνέχεια θα εγκατασταθώ στη Θεσσαλονίκη για να παρακολουθήσω και να εξεταστώ στα μαθήματα που έχουν εργαστήρια.

Πιστεύετε πως είναι δύνατο να ακολουθήσω αυτό το πρόγραμμα ή έχετε εσείς κάποιες συμβουλές να μου προτείνετε?
Θα ήταν επίσης δυνατό στην περίπτωση των θεωρητικών μαθημάτων να δηλώσω μαθήματα ανώτερων εξαμήνων?

Ευχαριστώ για τις απαντήςεις σας!!!
Pages: [1]
Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...