• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 17, 2025, 08:07:23 am

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 17, 2025, 08:07:23 am

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by okan
[Today at 02:33:21]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Katarameno
[Today at 02:29:21]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by RAFI
[June 16, 2025, 22:46:54 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 19:49:00 pm]

[ΘΤΠΑ] Γενικές απορίες κα...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 16:56:56 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by Λαμπτήρας
[June 16, 2025, 15:55:08 pm]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by _Trob
[June 16, 2025, 13:28:21 pm]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[June 16, 2025, 12:13:45 pm]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 12:01:53 pm]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by George_RT
[June 16, 2025, 10:22:18 am]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[June 16, 2025, 01:56:37 am]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by nmpampal
[June 15, 2025, 16:25:56 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα -...
by nmpampal
[June 15, 2025, 06:43:15 am]

Το thmmy.gr στο instagram...
by Mr Watson
[June 15, 2025, 00:50:23 am]

[Λογισμός ΙΙ] Απορίες σε...
by el mariachi
[June 14, 2025, 20:47:07 pm]

ΠΡΟΣΟΧΗ στο ανέβασμα θεμά...
by tzortzis
[June 14, 2025, 16:54:08 pm]

Ρυθμίσεις Θεμάτων της Ανώ...
by el mariachi
[June 14, 2025, 11:56:45 am]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 10:00:55 am]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 09:58:14 am]

Αλέξης Τσίπρας, η επιστρο...
by Yamal
[June 14, 2025, 04:42:23 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9960
Latest: valco08
Stats
Total Posts: 1426680
Total Topics: 31710
Online Today: 169
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 13
Guests: 84
Total: 97
mixkats
filon05
Mikekmp
jimalexoud
DarkMagiK06
sigklitiki
Thanos_gr
Nikos.kouts
Geoth
anon
dimitrisblioumis
Aris★
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Για αλλαγή του public name σας, επικοινωνήστε με έναν από τους Admins.
  Show Posts
Pages: [1]
1  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Κινητοποιήσεις - Πρωτοβουλίες Φοιτητών / Re: [ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΕΑΑΚ] ΨΗΦΙΣΜΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΔΣ ΤΟΥ ΦΣ ΗΛ/ΜΗΧ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΕΤΑΣΗ ΣΤΑ ΣΑΕ 2 on: June 22, 2022, 19:39:46 pm
Quote from: Μπιγκόνια on June 22, 2022, 19:08:03 pm
Δυστυχώς σε αυτό έχεις λάθος. Η ύλη δεν είναι ένα συνεχές πράγμα. Δεν συσχετίζονται όλα μεταξύ τους. Πχ μπορείς να μην διαβάσεις ένα εσωτερικό κεφάλαιο και πάλι να είσαι οκ με τις υπόλοιπες κατανοήσεις. Η ύλη οπότε είναι σαν ένα δεδρο ας πούμε, όπου τα πρώτα κεφάλαια είναι η βάση τους και μετά πας προς τα κλαδιά. Μπορείς να το σκεφτείς αυτό και από άλλα μαθήματα που έχεις κάνει, είτε στη σχολή είτε στο σχολείο. Επίσης το 4,5 στα 7 που είπα δεν είναι τυχαίο, καθώς στη μέση του 5ου κεφαλαίου αναφέρεται η δυναμική ανάδραση καταστάσεων. Επίσης άλλοι θα έλεγαν ότι ένας καθηγητής που βάζει πράγματα που έχει κάνει στο τέλος, είναι πολύ βοηθητικός γιατί είναι αυτά που θα θυμάσται περισσότερο. Αλλά όλο αυτό δεν έχει νόημα. Αν δεν διαβάσεις όλη την ύλη, τότε είσια έρμαιο της τύχης (εκτός να ξέρεις ότι δεν θα πέσει με απόλυτη σιγουριά).

Σε πολλά μαθήματα δε κατάφερα να κατανοήσω εξ' ολοκλήρου την ύλη,είτε επειδή δε μπόρεσα είτε επειδή δε προσπάθησα,παρόλα αυτά μου δόθηκε η δυνατότητα να δείξω αυτά που ξέρω και αυτά που διάβασα.
Είναι η δουλειά του καθηγητή να επιλέξει θέματα τέτοια ώστε να ξεχωρίζει τους φοιτητές που έχουν κατανοήση τη βάση του δέντρου όπως λες,απ' αυτούς που έχουν κατανοήσει μέχρι και το τελευταίο φύλλο.
Δε θεωρώ καθόλου λογικό να δώ στη τελική μου βαθμολογία 2 επειδή δε μελέτησα δυναμική ανάδραση καταστάσεων και άλλες 3-4 υποενότητες.
Προφανώς δεν πήγαινα για 10, ούτε εγώ ούτε οι περισσότεροι των συμφοιτητών μου,όμως 5 βασικά πράγματα για τα ΣΑΕ 2 τα ξέραμε.

Η ύλη του μαθήματος είναι ούτως η άλλως πολύ μεγάλη,η βάση του δένδρου αποτελεί τη συντριπτική πλειονότητα της, και προφανώς για να προχωρήσεις παρακάτω θέλεις μια καλή κατανόηση.
Όπως και να 'χει απ' ότι φαίνεται έχουμε διαφορετική άποψη για το ζήτημα, απλά δε μου έχει ξανασυμβεί (ούτε σε μένα ούτε σε άλλα παιδιά που μίλησα) ,να μη μπορείς να γράψεις 5 σε μάθημα που "εχεις δει" τόσο μεγάλο μέρος του.
Ίσως φταίει το μάθημα για αυτό, ίσως φταίει ο Γιώργος.
2  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Κινητοποιήσεις - Πρωτοβουλίες Φοιτητών / Re: [ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΕΑΑΚ] ΨΗΦΙΣΜΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΔΣ ΤΟΥ ΦΣ ΗΛ/ΜΗΧ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΕΤΑΣΗ ΣΤΑ ΣΑΕ 2 on: June 22, 2022, 18:15:36 pm
Quote from: Μπιγκόνια on June 22, 2022, 16:56:04 pm
Οι 5 μονάδες δεν θα έπρεπε να είναι εύκολες χαριστικά προφανώς, γιατί άμα είναι να γράφεις 5 και αδιάβαστος, ποιο το νόημα του πανεπιστημίου μετά.
Δεν θα διαφωνήσω σε αυτό, ήταν σίγουρα τρικ και κόμπλαρε γενικά κόσμο, το οποίο φάνηκε γιατί ρωτούσαν γενικά τα παιδιά. Το «μοναδική» αντί για το «μία» θα ήταν σίγουρα πολύ πιο βοηθητικό. Σαν σύνολο όμως θα το έλεγα γκρίζα ζώνη, δεν θα χαρακτήριζα παλούκι τα θέματα γιατί είχε αυτό το πράγμα πχ.
 
Το διάβασα σε παλιά θέματα ότι παίρνεις 5 αν διαβάσεις τα πρώτα 4,5 κεφάλαια (από τα 7) της ύλης και εν τέλει σε αυτήν την εξεταστική για να πάρεις 5 έπρεπε να έχεις διαβάσει τα τελευταία 4,5, δεν βγάζει και πολύ νόημα, τουλάχιστον όταν λέμε ότι μιλάμε για 5. Όταν πας με κατανόηση μισής ύλης, ε sorry αλλά παίζεις με την τύχη σου αν θα πέσουν θέματα που διάβασες ή όχι. Και εγώ στις πανελλήνιες πήγα χωρίς να προλάβω να κάνω επανάλληψη ένα κεφάλαιο Βιολογία (που δεν είχε πέσει την προηγούμενη) και δεν έπεσε, δεν θεωρώ ότι έκανα κάτι σωστό, κωλόφαρδος ήμουν.

Αν πας μόνο με θεωρία σε μια εξέταση τότε κατά πάσα πιθανότητα θα το περάσεις το μάθημα αρκεί να το έχεις καταλάβει καλά. Αν πας μόνο με παλιά θέματα (βλέπε Ηλεκτρονική 2) τότε απλά ελπίζεις ότι θα πέσει κάτι παλιό και δεν θα πέσει κάτι καινούριο, για να περάσεις. Ε φέτος έτυχε να πέσει κάτι  φαινομενικά «καινούριο», αλλά εντός ύλης που έγινε και στα τελευταία μαθήματα. Δεν θα τη χαρακτήριζα εύκολη εξεταστική αλλά όχι και παλούκι.

Τέλος με τα bold νομίζω πώς είναι όλες σκούπες εξεταστικές. Τουλάχιστον Ιούνιος 2016 που ήμουν και το ξέρω + τα 2 τελευταία που επίσης έτυχε να γνωρίζω. Επίσης μπορούν να βρεθούν και άλλες σκούπες εντός καραντίνας.

Καταρχήν φίλε δε μίλησε κανείς για μισή ύλη. Αν είχες διαβάσει και κατανοήσει άριστα το 83% της ύλης,δηλαδή μέχρι την σελίδα 74 που έγραψα πιο πριν, δεν είχες καν ελπίδα να περάσεις το μάθημα. Δεν έχω μεγάλη εμπειρία στη σχολή,αλλά από τα 25 μαθήματα που έχω περασμένα ,σε κανένα δε κόβεσαι με τόσο καλή κατανόηση τέτοιου ποσοστού της ύλης.
Ξέρεις γιατί; Γιατί εμπιστεύεσαι πως ο καθηγητής με θέματα διαβαθμισμένης δυσκολίας θα δώσει μια ευκαιρία σε όσους δε μπόρεσαν να κατανοήσουν (ή να διαβάσουν) εξ' ολοκλήρου την ύλη του μαθήματος.
Αυτό που μας έδειξε ο Γιώργος είναι το πόσο πολύ τον πείραξε που στα τελευταία μαθήματα δε πήγαινε κανείς.
Μακάρι να δω ποσοστό επιτυχίας 60%, τότε θα καταλάβω ότι κάτι κάνω λάθος και θα προσπαθήσω να το αλλάξω.
Αν όμως το ποσοστό ειναι 30% ,θα κάνει το ίδιο ο Ροβιθάκης;
 
3  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Κινητοποιήσεις - Πρωτοβουλίες Φοιτητών / Re: [ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΕΑΑΚ] ΨΗΦΙΣΜΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΔΣ ΤΟΥ ΦΣ ΗΛ/ΜΗΧ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΕΤΑΣΗ ΣΤΑ ΣΑΕ 2 on: June 22, 2022, 15:24:43 pm
Ένας φοιτητής που είχε καλύψει το 80% της ύλης ,επειδή ασχολήθηκε μια βδομάδα, δεν είδε ούτε μια απλή άσκηση με ελεγκτή γραμμικής ανάδρασης καταστάσεων,όπως άλλες χρονιές.
Δεν είδε ούτε μια απλή άσκηση μοντελοποίησης/επιλογής μεταβλητών κατάστασης.
Δεν είδε ένα απλό ερώτημα ελεγξιμότητας/παρατηρησιμότητας (πέρα απ' το πρώτο ερώτημα που έπρεπε να αναφέρεις ότι το Σύστημα δίνεται σε ελέγξιμη κανονική μορφή,άρα ελέγξιμο).
Δεν είδε ένα απλό ερώτημα σχεδίασε γραμμικό ελεγκτή ώστε να έχω ωn τόσο,ζ τόσο.
Δεν είδε τίποτα απλό.
Όσο για το πρώτο θέμα,η δυναμική ανάδραση καταστάσεων αναφέρεται πρώτη φορά στη σελίδα 74 του καναβούρα (από τις συνολικά 88 που αφορούν το θεωρητικό κομμάτι) ,δηλαδή ένας φοιτητής που διάβασε 4-5 μέρες όπως λέτε,αν ήθελε να κατανοήσει καλά αυτά που διάβαζε,θα προλάβαινε να φτάσει μέχρι εκεί;Αν όχι πήγαινε με άριστα το 5. Αν το θεωρείται δίκαιο αυτό, μπράβο μάγκες.
Αν εσύ Γιώργο Ροβιθάκη το θεωρείς λογικό, μπράβο σου και 'σένα.
Το 2Α, αν και εύκολο, σίγουρα "τρόμαξε" αρκετούς.
Το 2Γ ίσως ήταν το μόνο ερώτημα το οποίο αναφερόταν σε μέτρια προετοιμασμένους φοιτητές.
Ενδεικτικά παραθέτω κάποιες προηγούμενες εξεταστικές ,θέματα των οποίων έλυσα κατά την προετοιμασία μου για την εξέταση, στις οποίες θεωρώ πως το 5+ ήταν πολύ ευκολότερο για έναν μέτρια διαβασμένο φοιτητή :
Ιούνης 2017, Ιούνης 2016, Γεναρης 2022, Γενάρης 2019.
Είμαι σίγουρος υπάρχουν και άλλες.
Αυτή είναι η γνώμη μου,χωρίς να θέλω να προσβάλλω κανέναν άλλον, πέρα του "Διδάσκοντα".
4  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Κινητοποιήσεις - Πρωτοβουλίες Φοιτητών / Re: [ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΕΑΑΚ] ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΕΤΑΣΗ ΣΤΑ ΣΑΕ 2! on: June 20, 2022, 22:15:50 pm
Quote from: Μπιγκόνια on June 20, 2022, 17:32:12 pm
Οι 5 μονάδες δεν ήταν πολύ δύσκολο να τις πάρει κάποιος που έχει διαβάσει τα βασικά (1Α, 2Α και 2Γ) αλλά τα άλλα ήθελαν μια καλύτερη επαφή με το μάθημα από το χαλαρό διάβασμα
Θα φανεί στο ποσοστό επιτυχίας αν ήταν εύκολο να γράψεις 5.
Pages: [1]
Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...