• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
September 13, 2025, 20:54:37 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
September 13, 2025, 20:54:37 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Αυνανισμος: Κινδυνοι, προ...
by Katarameno
[Today at 20:52:51]

Μέλος του μήνα - Ιούλιος ...
by Katarameno
[Today at 20:42:50]

Ποιο τραγούδι ακούσατε 5+...
by Katarameno
[Today at 17:33:17]

[Λογική Σχεδίαση] Γενικές...
by mdimitrig
[Today at 17:25:47]

Τα παράσιτα ανάμεσά μας
by Nikos_313
[Today at 16:17:18]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[Today at 10:53:14]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by Nikos_313
[Today at 10:52:05]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Katarameno
[Today at 02:01:34]

Ευρωμπάσκετ 2025
by Katarameno
[Today at 00:11:58]

Καλός βαθμός στην σχολή
by Giopan
[September 12, 2025, 00:13:39 am]

Των συνειρμών το παίγνιο....
by Nikos_313
[September 11, 2025, 22:26:34 pm]

Πωλούνται 3ήμερα εισιτήρι...
by Ma8hths Indou
[September 10, 2025, 19:06:18 pm]

Υποβιβασμός Τριφασικής Εγ...
by Caterpillar
[September 10, 2025, 13:26:39 pm]

[Γραμμική άλγεβρα] Πως πε...
by nmpampal
[September 10, 2025, 12:28:25 pm]

[Ηλ. Μηχανές ΙΙ] Γενικές ...
by Nikos_313
[September 10, 2025, 10:42:42 am]

Επείγον. Χρήση κωδικών πρ...
by Nikos_313
[September 10, 2025, 08:52:40 am]

[Λογισμός ΙΙ] Γενικές απο...
by Mr Watson
[September 10, 2025, 02:17:17 am]

Κατατακτήριες - θέματα κα...
by Mk_Falcon
[September 09, 2025, 22:52:26 pm]

Ιντερνετ (Inalan ή HCN)
by Elliot Alderson
[September 08, 2025, 17:27:34 pm]

[Συστήματα Μετρήσεων] Γεν...
by AcDimitri
[September 08, 2025, 12:26:23 pm]
Στατιστικά
Members
Total Members: 10011
Latest: MichelRiemann
Stats
Total Posts: 1428066
Total Topics: 31761
Online Today: 310
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 37
Guests: 170
Total: 207
aachmet
Fotis Roukoutakis
anastas1a
dedhe
Katarameno
pap003
thenoface
Kwst@ss_
filippovna
Βασιλης
meliou
s4327063
Born_Confused
jimalexoud
chris_p30
Mimis2003
fatseas
bsp
agis3
kkon
mdimitrig
George_RT
MichelRiemann
drimagm
Captain
themisb
Tasos Bot
DimGeo
chriskazakos
petrinap
Saint_GR
kalantzopoulos
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Πρόγραμμα Επαναληπτικής Εξεταστικής 2024-2025
  Show Posts
Pages: [1]
1  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Κινητοποιήσεις - Πρωτοβουλίες Φοιτητών / Re: [ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΕΑΑΚ] ΨΗΦΙΣΜΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΔΣ ΤΟΥ ΦΣ ΗΛ/ΜΗΧ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΕΤΑΣΗ ΣΤΑ ΣΑΕ 2 on: June 22, 2022, 19:39:46 pm
Quote from: Μπιγκόνια on June 22, 2022, 19:08:03 pm
Δυστυχώς σε αυτό έχεις λάθος. Η ύλη δεν είναι ένα συνεχές πράγμα. Δεν συσχετίζονται όλα μεταξύ τους. Πχ μπορείς να μην διαβάσεις ένα εσωτερικό κεφάλαιο και πάλι να είσαι οκ με τις υπόλοιπες κατανοήσεις. Η ύλη οπότε είναι σαν ένα δεδρο ας πούμε, όπου τα πρώτα κεφάλαια είναι η βάση τους και μετά πας προς τα κλαδιά. Μπορείς να το σκεφτείς αυτό και από άλλα μαθήματα που έχεις κάνει, είτε στη σχολή είτε στο σχολείο. Επίσης το 4,5 στα 7 που είπα δεν είναι τυχαίο, καθώς στη μέση του 5ου κεφαλαίου αναφέρεται η δυναμική ανάδραση καταστάσεων. Επίσης άλλοι θα έλεγαν ότι ένας καθηγητής που βάζει πράγματα που έχει κάνει στο τέλος, είναι πολύ βοηθητικός γιατί είναι αυτά που θα θυμάσται περισσότερο. Αλλά όλο αυτό δεν έχει νόημα. Αν δεν διαβάσεις όλη την ύλη, τότε είσια έρμαιο της τύχης (εκτός να ξέρεις ότι δεν θα πέσει με απόλυτη σιγουριά).

Σε πολλά μαθήματα δε κατάφερα να κατανοήσω εξ' ολοκλήρου την ύλη,είτε επειδή δε μπόρεσα είτε επειδή δε προσπάθησα,παρόλα αυτά μου δόθηκε η δυνατότητα να δείξω αυτά που ξέρω και αυτά που διάβασα.
Είναι η δουλειά του καθηγητή να επιλέξει θέματα τέτοια ώστε να ξεχωρίζει τους φοιτητές που έχουν κατανοήση τη βάση του δέντρου όπως λες,απ' αυτούς που έχουν κατανοήσει μέχρι και το τελευταίο φύλλο.
Δε θεωρώ καθόλου λογικό να δώ στη τελική μου βαθμολογία 2 επειδή δε μελέτησα δυναμική ανάδραση καταστάσεων και άλλες 3-4 υποενότητες.
Προφανώς δεν πήγαινα για 10, ούτε εγώ ούτε οι περισσότεροι των συμφοιτητών μου,όμως 5 βασικά πράγματα για τα ΣΑΕ 2 τα ξέραμε.

Η ύλη του μαθήματος είναι ούτως η άλλως πολύ μεγάλη,η βάση του δένδρου αποτελεί τη συντριπτική πλειονότητα της, και προφανώς για να προχωρήσεις παρακάτω θέλεις μια καλή κατανόηση.
Όπως και να 'χει απ' ότι φαίνεται έχουμε διαφορετική άποψη για το ζήτημα, απλά δε μου έχει ξανασυμβεί (ούτε σε μένα ούτε σε άλλα παιδιά που μίλησα) ,να μη μπορείς να γράψεις 5 σε μάθημα που "εχεις δει" τόσο μεγάλο μέρος του.
Ίσως φταίει το μάθημα για αυτό, ίσως φταίει ο Γιώργος.
2  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Κινητοποιήσεις - Πρωτοβουλίες Φοιτητών / Re: [ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΕΑΑΚ] ΨΗΦΙΣΜΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΔΣ ΤΟΥ ΦΣ ΗΛ/ΜΗΧ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΕΤΑΣΗ ΣΤΑ ΣΑΕ 2 on: June 22, 2022, 18:15:36 pm
Quote from: Μπιγκόνια on June 22, 2022, 16:56:04 pm
Οι 5 μονάδες δεν θα έπρεπε να είναι εύκολες χαριστικά προφανώς, γιατί άμα είναι να γράφεις 5 και αδιάβαστος, ποιο το νόημα του πανεπιστημίου μετά.
Δεν θα διαφωνήσω σε αυτό, ήταν σίγουρα τρικ και κόμπλαρε γενικά κόσμο, το οποίο φάνηκε γιατί ρωτούσαν γενικά τα παιδιά. Το «μοναδική» αντί για το «μία» θα ήταν σίγουρα πολύ πιο βοηθητικό. Σαν σύνολο όμως θα το έλεγα γκρίζα ζώνη, δεν θα χαρακτήριζα παλούκι τα θέματα γιατί είχε αυτό το πράγμα πχ.
 
Το διάβασα σε παλιά θέματα ότι παίρνεις 5 αν διαβάσεις τα πρώτα 4,5 κεφάλαια (από τα 7) της ύλης και εν τέλει σε αυτήν την εξεταστική για να πάρεις 5 έπρεπε να έχεις διαβάσει τα τελευταία 4,5, δεν βγάζει και πολύ νόημα, τουλάχιστον όταν λέμε ότι μιλάμε για 5. Όταν πας με κατανόηση μισής ύλης, ε sorry αλλά παίζεις με την τύχη σου αν θα πέσουν θέματα που διάβασες ή όχι. Και εγώ στις πανελλήνιες πήγα χωρίς να προλάβω να κάνω επανάλληψη ένα κεφάλαιο Βιολογία (που δεν είχε πέσει την προηγούμενη) και δεν έπεσε, δεν θεωρώ ότι έκανα κάτι σωστό, κωλόφαρδος ήμουν.

Αν πας μόνο με θεωρία σε μια εξέταση τότε κατά πάσα πιθανότητα θα το περάσεις το μάθημα αρκεί να το έχεις καταλάβει καλά. Αν πας μόνο με παλιά θέματα (βλέπε Ηλεκτρονική 2) τότε απλά ελπίζεις ότι θα πέσει κάτι παλιό και δεν θα πέσει κάτι καινούριο, για να περάσεις. Ε φέτος έτυχε να πέσει κάτι  φαινομενικά «καινούριο», αλλά εντός ύλης που έγινε και στα τελευταία μαθήματα. Δεν θα τη χαρακτήριζα εύκολη εξεταστική αλλά όχι και παλούκι.

Τέλος με τα bold νομίζω πώς είναι όλες σκούπες εξεταστικές. Τουλάχιστον Ιούνιος 2016 που ήμουν και το ξέρω + τα 2 τελευταία που επίσης έτυχε να γνωρίζω. Επίσης μπορούν να βρεθούν και άλλες σκούπες εντός καραντίνας.

Καταρχήν φίλε δε μίλησε κανείς για μισή ύλη. Αν είχες διαβάσει και κατανοήσει άριστα το 83% της ύλης,δηλαδή μέχρι την σελίδα 74 που έγραψα πιο πριν, δεν είχες καν ελπίδα να περάσεις το μάθημα. Δεν έχω μεγάλη εμπειρία στη σχολή,αλλά από τα 25 μαθήματα που έχω περασμένα ,σε κανένα δε κόβεσαι με τόσο καλή κατανόηση τέτοιου ποσοστού της ύλης.
Ξέρεις γιατί; Γιατί εμπιστεύεσαι πως ο καθηγητής με θέματα διαβαθμισμένης δυσκολίας θα δώσει μια ευκαιρία σε όσους δε μπόρεσαν να κατανοήσουν (ή να διαβάσουν) εξ' ολοκλήρου την ύλη του μαθήματος.
Αυτό που μας έδειξε ο Γιώργος είναι το πόσο πολύ τον πείραξε που στα τελευταία μαθήματα δε πήγαινε κανείς.
Μακάρι να δω ποσοστό επιτυχίας 60%, τότε θα καταλάβω ότι κάτι κάνω λάθος και θα προσπαθήσω να το αλλάξω.
Αν όμως το ποσοστό ειναι 30% ,θα κάνει το ίδιο ο Ροβιθάκης;
 
3  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Κινητοποιήσεις - Πρωτοβουλίες Φοιτητών / Re: [ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΕΑΑΚ] ΨΗΦΙΣΜΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΔΣ ΤΟΥ ΦΣ ΗΛ/ΜΗΧ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΕΤΑΣΗ ΣΤΑ ΣΑΕ 2 on: June 22, 2022, 15:24:43 pm
Ένας φοιτητής που είχε καλύψει το 80% της ύλης ,επειδή ασχολήθηκε μια βδομάδα, δεν είδε ούτε μια απλή άσκηση με ελεγκτή γραμμικής ανάδρασης καταστάσεων,όπως άλλες χρονιές.
Δεν είδε ούτε μια απλή άσκηση μοντελοποίησης/επιλογής μεταβλητών κατάστασης.
Δεν είδε ένα απλό ερώτημα ελεγξιμότητας/παρατηρησιμότητας (πέρα απ' το πρώτο ερώτημα που έπρεπε να αναφέρεις ότι το Σύστημα δίνεται σε ελέγξιμη κανονική μορφή,άρα ελέγξιμο).
Δεν είδε ένα απλό ερώτημα σχεδίασε γραμμικό ελεγκτή ώστε να έχω ωn τόσο,ζ τόσο.
Δεν είδε τίποτα απλό.
Όσο για το πρώτο θέμα,η δυναμική ανάδραση καταστάσεων αναφέρεται πρώτη φορά στη σελίδα 74 του καναβούρα (από τις συνολικά 88 που αφορούν το θεωρητικό κομμάτι) ,δηλαδή ένας φοιτητής που διάβασε 4-5 μέρες όπως λέτε,αν ήθελε να κατανοήσει καλά αυτά που διάβαζε,θα προλάβαινε να φτάσει μέχρι εκεί;Αν όχι πήγαινε με άριστα το 5. Αν το θεωρείται δίκαιο αυτό, μπράβο μάγκες.
Αν εσύ Γιώργο Ροβιθάκη το θεωρείς λογικό, μπράβο σου και 'σένα.
Το 2Α, αν και εύκολο, σίγουρα "τρόμαξε" αρκετούς.
Το 2Γ ίσως ήταν το μόνο ερώτημα το οποίο αναφερόταν σε μέτρια προετοιμασμένους φοιτητές.
Ενδεικτικά παραθέτω κάποιες προηγούμενες εξεταστικές ,θέματα των οποίων έλυσα κατά την προετοιμασία μου για την εξέταση, στις οποίες θεωρώ πως το 5+ ήταν πολύ ευκολότερο για έναν μέτρια διαβασμένο φοιτητή :
Ιούνης 2017, Ιούνης 2016, Γεναρης 2022, Γενάρης 2019.
Είμαι σίγουρος υπάρχουν και άλλες.
Αυτή είναι η γνώμη μου,χωρίς να θέλω να προσβάλλω κανέναν άλλον, πέρα του "Διδάσκοντα".
4  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Κινητοποιήσεις - Πρωτοβουλίες Φοιτητών / Re: [ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΕΑΑΚ] ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΕΤΑΣΗ ΣΤΑ ΣΑΕ 2! on: June 20, 2022, 22:15:50 pm
Quote from: Μπιγκόνια on June 20, 2022, 17:32:12 pm
Οι 5 μονάδες δεν ήταν πολύ δύσκολο να τις πάρει κάποιος που έχει διαβάσει τα βασικά (1Α, 2Α και 2Γ) αλλά τα άλλα ήθελαν μια καλύτερη επαφή με το μάθημα από το χαλαρό διάβασμα
Θα φανεί στο ποσοστό επιτυχίας αν ήταν εύκολο να γράψεις 5.
Pages: [1]
Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...