|
 Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη. Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Show Posts
|
Pages: [1] 2 3 ... 10
|
8
|
Μαθήματα Ενεργειακού Κύκλου / Σύγχρονες Μηχανές / Re: [Hλεκτρικές Μηχανές Γ] Παλιά θέματα - Σχολιασμός και απορίες
|
on: February 17, 2016, 14:25:22 pm
|
Ορίστε θέμα 2 Φεβρουάριος 2015 , με πολλές επιφυλάξεις ! Το ανεβάζω για να γίνει συζήτηση, αν έχει κάποιος διάθεση. Πιο πολύ με προβληματίζει στο Δ αυτό που λέει ότι θέλει rms τιμή μόνιμου ρεύματος βραχυκύκλωσης π/2 μετά το θετικό μηδενισμό της τάσης L1 , δεν έχω βρει τρόπο να το χρησιμοποιήσω  Η μόνη ένσταση που έχω είναι για τον τρόπο που υπολογίζεις την Ef..Θεωρείς οτι είμαστε στην γρ.περιοχή αλλά αν κάνεις τις διαιρέσεις θα δεις οτι στα 720 V έχουμε χάσει την γραμμικότητα.Άρα για σιγουριά εγω θα το υπολόγιζα απο γραμμική παρεμβολή που βγαίνει 675 V.Να κάνω κ μια ομολογουμένως χαζή ερώτηση, όταν δουλέυω με σύστημα pu δεν με ενδιαφέρει στις τάσεις αν είναι φασικές ή πολικές έτσι??? Μετά στην μετατροπή λέω οτι Vb=πολικό αρα κ αυτό που έβγαλα ήταν πολικό.. Όχι, αυτή είναι η μαγκιά του pu. Όταν μεταφέρεσαι στο pu δεν έχεις να κάνεις με φασικά ή πολικά μεγέθη. Είναι ποσοτικοποιημένα μεγέθη. το I b για το μόνιμο ρεύμα και για το μεταβατικό είναι διαφορετικά;
|
|
|
9
|
Μαθήματα Ενεργειακού Κύκλου / Σύγχρονες Μηχανές / Re: [Hλεκτρικές Μηχανές Γ] Παλιά θέματα - Σχολιασμός και απορίες
|
on: February 16, 2016, 20:59:01 pm
|
Φεβρουάριος 2011 - Θεωρία: Ένας σύγχρονος κινητήρας λειτουργεί στο 50% του ονομαστικού του φορτίου. Μία αύξηση του ρεύματος διέγερσης του προκαλεί μείωση του ρεύματος του στάτη. Πριν την αύξηση του ρεύματος διέγερσης, ο κινητήρας απορροφούσε ή έδινε επαγωγική άεργο ισχύ; Απάντηση (δική μου):
Θεώρησα ότι εφόσον δεν λέει κάτι για το φορτίο περισσότερο, η ισχύς του φορτίου θα παραμείνει σταθερή μετά την αύξηση του ρεύματος διέγερσης. Άρα αφού η ισχύς είναι ανάλογη του γινόμενου Ea sinδ (και του Ia cosφ), τα γινόμενα αυτά θα πρέπει να μείνουν σταθερά. Αντιμετωπίζοντας δηλαδή το πρόβλημα αυτό διανυσματικά, αν είχαμε χωρητικό φορτίο πριν την αύξηση του Ιf τότε το Ιa θα έπρεπε να αυξηθεί περισσότερο. Η απάντηση μου είναι ότι έχουμε επαγωγικό συντελεστή ισχύος πριν την αύξηση του If, και έτσι με την αύξηση του Ιf, το Ιa μειώνεται (αρχικά) γίνεται έπειτα ο cosφ=1 και το Ιa γίνεται το ελάχιστο και έπειτα αυξάνεται και ο cosφ γίνεται χωρητικός. Άρα το φορτίο ήταν επαγωγικό και ο κινητήρας απορροφούσε επαγωγική άεργο ισχύ. Είναι σωστό όπως το είπα; Τα μπέρδεψα; Όποιος γνωρίζει, ας βοηθήσει, thanks εκ των προτέρων  δεν ξέρω εγώ πάντως θα έλεγα ότι από τις καμπύλες V βλέπουμε ότι το Ια αυξάνεται με το Ιf όταν cosφ είναι χωρητικό αρά έδινε άεργο ισχύ... Μα η άσκηση σου δίνει δεδομένο ότι αυξάνει το If και μειώνεται το Ia. Και από τις καμπύλες V βγαίνει. Σκέψου ότι είσαι πάνω σε μια καμπύλη V. Ο μόνος τρόπος ώστε αυξάνοντας το If να μειωθεί το Ia είναι να είσαι σε επαγωγικό φορτίο. Γιατί αυξάνοντας το χIf, το Ιa θα μειωθεί, θα γίνει ελάχιστο (για cosφ=1) και έπειτα θα αρχίσει να αυξάνεται καθώς θα γίνει χωρητικό.  ότι να ναι...έχεις δίκιο...διάβασα άλλο πράγμα..
|
|
|
10
|
Μαθήματα Ενεργειακού Κύκλου / Σύγχρονες Μηχανές / Re: [Hλεκτρικές Μηχανές Γ] Παλιά θέματα - Σχολιασμός και απορίες
|
on: February 16, 2016, 19:12:09 pm
|
Φεβρουάριος 2011 - Θεωρία: Ένας σύγχρονος κινητήρας λειτουργεί στο 50% του ονομαστικού του φορτίου. Μία αύξηση του ρεύματος διέγερσης του προκαλεί μείωση του ρεύματος του στάτη. Πριν την αύξηση του ρεύματος διέγερσης, ο κινητήρας απορροφούσε ή έδινε επαγωγική άεργο ισχύ; Απάντηση (δική μου):
Θεώρησα ότι εφόσον δεν λέει κάτι για το φορτίο περισσότερο, η ισχύς του φορτίου θα παραμείνει σταθερή μετά την αύξηση του ρεύματος διέγερσης. Άρα αφού η ισχύς είναι ανάλογη του γινόμενου Ea sinδ (και του Ia cosφ), τα γινόμενα αυτά θα πρέπει να μείνουν σταθερά. Αντιμετωπίζοντας δηλαδή το πρόβλημα αυτό διανυσματικά, αν είχαμε χωρητικό φορτίο πριν την αύξηση του Ιf τότε το Ιa θα έπρεπε να αυξηθεί περισσότερο. Η απάντηση μου είναι ότι έχουμε επαγωγικό συντελεστή ισχύος πριν την αύξηση του If, και έτσι με την αύξηση του Ιf, το Ιa μειώνεται (αρχικά) γίνεται έπειτα ο cosφ=1 και το Ιa γίνεται το ελάχιστο και έπειτα αυξάνεται και ο cosφ γίνεται χωρητικός. Άρα το φορτίο ήταν επαγωγικό και ο κινητήρας απορροφούσε επαγωγική άεργο ισχύ. Είναι σωστό όπως το είπα; Τα μπέρδεψα; Όποιος γνωρίζει, ας βοηθήσει, thanks εκ των προτέρων  δεν ξέρω εγώ πάντως θα έλεγα ότι από τις καμπύλες V βλέπουμε ότι το Ια αυξάνεται με το Ιf όταν cosφ είναι χωρητικό αρά έδινε άεργο ισχύ...
|
|
|
|
|