• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
October 16, 2025, 10:53:27 am

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
October 16, 2025, 10:53:27 am

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
[Τομέας Ηλεκτρονικής] Μαθ...
by ilazarit
[Today at 10:51:09]

Ποιο τραγούδι ακούσατε 5+...
by mariajuana
[Today at 00:14:34]

[ΣΦ Ηλ-Μηχ] Γενική Συνέλε...
by Χαρούμενη Πατάτα
[October 15, 2025, 21:31:42 pm]

ΟΜΑΔΑ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ ΗΜΜΥ 1
by rikos4
[October 15, 2025, 19:21:16 pm]

[Πυρηνική Τεχνολογία] Γεν...
by chatzikys
[October 15, 2025, 12:05:50 pm]

[Ηλ. Μηχανές ΙΙ] Γενικές ...
by chatzikys
[October 14, 2025, 18:24:56 pm]

Εκκένωση κατάληψης Αρχιτε...
by Aris★
[October 14, 2025, 18:11:09 pm]

ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΤΟΥ ΣΦ Η...
by Χαρούμενη Πατάτα
[October 14, 2025, 15:42:49 pm]

[Βάσεις Δεδομένων] Ανακοι...
by kolokythokeftedakia
[October 14, 2025, 15:23:37 pm]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by RogueSoftware
[October 14, 2025, 12:08:16 pm]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by le papillon
[October 14, 2025, 09:23:02 am]

[Μετάδοση Θερμότητας] Γεν...
by chatzikys
[October 13, 2025, 17:58:18 pm]

[Τηλεπικοινωνιακά Συστήμα...
by George_RT
[October 13, 2025, 17:07:07 pm]

Μάθημα επιλογής από άλλο ...
by Xxanth
[October 13, 2025, 15:53:01 pm]

Πωλείται συρταριέρα
by Σβέλτο Φτυάρι
[October 13, 2025, 13:09:33 pm]

[Αναγνώριση Προτύπων] Ανα...
by acapulco
[October 13, 2025, 02:23:16 am]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Katarameno
[October 13, 2025, 01:12:29 am]

[ΑΣΗΕ] Γενικές απορίες κα...
by Nikos_313
[October 12, 2025, 13:21:59 pm]

Έναρξη και Λήξη Χειμερινο...
by Nikos_313
[October 12, 2025, 13:21:19 pm]

Αγορά λάπτοπ
by gpapmtb
[October 11, 2025, 12:16:11 pm]
Στατιστικά
Members
Total Members: 10109
Latest: teles
Stats
Total Posts: 1428633
Total Topics: 31837
Online Today: 604
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 35
Guests: 85
Total: 120
ilazarit
jimalexoud
unreasonable
Master oogway
apapathe
Geoth
thanosn
thanasistsa
anastasis_sid
astakos1
Giannis Masterio
NET2GRID
RogueSoftware
giorgosth
ansia
christina02
Laris
fafafa
acolak
chris123
George_RT
femanak
karthos
aggp
dim13
RivenT
apob
Nekt
Phlikon
George15
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
  Όταν ανεβάζουμε φωτογραφίες στις Ανακοινώσεις και Έκτακτα νέα, βάζουμε τη μεγαλύτερη πλευρά 400 (width=400 ή height=400 ). π.χ. [img height=400 (κλείνει η αγκύλη) 
  Show Posts
Pages: [1] 2
1  Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Παράλληλα και Διανεμημένα Συστήματα / Re: [Παράλληλα και Διανεμημένα Συστήματα] Να επιλέξω το μάθημα? on: October 20, 2023, 23:48:49 pm
Ας αφήσω κι εγώ την αποψάρα μου:

Πήρα το μάθημα πέρσι (2022-2023), την χρονιά που έφυγε ο Φλώρος από βοηθός στο μάθημα.
Το αρχικό πλάνο ήταν (όπως τα προηγούμενα χρόνια) 4 εργασίες: OpenMP, MPI, CUDA, και η 4η μια μίξη ή ελέυθερου θέματος αν θέλουμε.

ΤΑ ΠΕΡΙΕΡΓΑ

Τελικά, καθώς πήγε πίσω το εξάμηνο και καθυστέρησαν να αναρτηθούν οι εκφωνήσεις των εργασιών, η 3η εργασία ανακοινώθηκε 13 Ιανουαρίου (άρα υλοποιήθηκε μέσα στην εξεταστική, αν και ευτυχώς ο διδάσκοντας ήταν ελαστικός με τις προθεσμίες).

Σχεδόν κανείς δεν ασχολήθηκε με την 4η εργασία καθώς είχαμε ήδη κάνει 1-2 εβδομάδες overflow στο επόμενο εξάμηνο, και δεν είχαμε άλλη όρεξη/ενέργεια/χρόνο για το μάθημα. Καθώς μπορούσε να είναι ελεύθερου θέματος, η οδηγία ήταν να πάρουμε μια εργασία άλλου μαθήματος που θα κάναμε ούτως η άλλως, και να κολλούσαμε ενα παραλληλισμο κάπου, ώστε να μην παιδευτούμε και πολύ.

Σήμερα είναι 20 Οκτωβρίου. Έχουν περάσει 8 ΜΗΝΕΣ από την λήξη εκείνου του εξαμήνου, και τους τελευταίους 3-4 μήνες έχουμε παρακαλέσει πολλαπλές φορές και με όλους τους δυνατούς τρόπους τον διδάσκοντα να βγάλει κάποια βαθμολογία, το οποίο αποφέυγει/ξεχνάει με απίστευτη μαεστρία.
Έτσι πληροφοριακά, η τελευταία ενημέρωση είναι ότι ΘΑ πάρουμε max 9 όσοι υποβάλλαμε τις 3 εργασίες (υποθέτω για να μην αδικηθεί κάποιος που υπέβαλλε και τις 4, αν υπάρχει).

ΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ

Όσο αφορά τη δυκολία του μαθήματος, είναι αρκετά δύσκολο κυρίως επειδή δεν υπάρχει καθοδήγηση και ξοδεύεις αρκετό χρόνο τόσο στον κώδικα όσο και σε περισσότερο περιφερειακά και τεχνικά ζητήματα. Ειδικά αν σου αρέσει και θέλεις να ασχοληθείς "σωστά", τρώει άπειρο χρόνο.

Η απουσία του Φλώρου ήταν ιδιαίτερα εμφανής, καθώς οι εργασίες βγήκαν εκτός προγράμματος, και δεν υπήρχε συγκεκριμένο specification, τι εννοώ:
Δεν υπήρξε συμφωνημένη μορφή για την είσοδο και έξοδο των προγραμμάτων που έπρεπε να γράψουμε, ή για το πως να υλοποιηθούν οι δομές δεδομένων, η αν θα γίνει χρήση C ή C++.
Με άλλα λόγια, ο καθένας έκανε του κεφαλιού του, το οποίο γινόταν ακόμη πιο ενδιαφέρον καθώς ο καθένας έπρεπε να διορθώσει και τις εργασίες των άλλων στο τέλος κάθε παραδοτέου!

ΤΑ ΩΡΑΙΑ

Οι εργασίες είναι φλου στο πως ακριβώς θα τις υλοποιήσεις (αυτό είναι και καλό και κακό), και έιναι προαιρετικά ομαδικές.
Το μάθημα είναι μια καλή αφορμή για κάποιον που γουστάρει να λερώσει τα χέρια του με C/C++, Makefiles, τον linker, πως βάζω 3rd party βιβλιοθήκες, πως τρέχω πράγματα στο cluster, και γενικά high performance κώδικα.

Αν σε ψήνουν τα παραπάνω, δεν σε ενδιαφέρει η απαίσια αναλογία προσπάθειας/ECTS, και έχεις όρεξη να "τραβήξεις το κουπί" και λίγο μόνος/μόνη σου, τότε μπορώ να συστήσω το μάθημα, καθώς αυτή τη γνώση και την τριβή δεν θα την συναντήσεις σε άλλο μάθημα στη σχολή.

TLDR

Δύσκολο μάθημα και πρέπει να μπορείς να τα βγάλεις πέρα μόνος/μόνη σου. Proceed with caution, και μόνο αν ξέρεις οτι έχεις όρεξη και μπορείς να διαθέσεις τον χρόνο.

ΥΓ Φλώρε γύρνα πίσω
2  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Φοιτητής στο τμήμα ΗΜΜΥ / Re: Πρόγραμμα Σπουδών Ακαδημαϊκού Έτους 2023-24 on: August 19, 2023, 18:35:54 pm
Quote from: Tsompanotravolta on August 19, 2023, 18:13:32 pm
Με εμάς που έχουμε περάσει την ανάλυση δεδομένων τι θα γίνει, θα προσμετρηθεί ως 4 ECTS που ήταν όταν το δώσαμε ή ως 5 ECTS αφού άλλαξε τώρα;

Είχα ρωτήσει τη γραμματεία (γιατί γνωρίζαμε οτι θα άλλαζε απο 4 σε 5 ECTS, μας είχε πει ο Κουγιου οτι συζητιόταν κάτι τέτοιο).
Όσοι το έχουμε περάσει, θα μετρήσουν τα 4 ECTS που ίσχυαν πριν.

Δεν γνωρίζω τι γίνεται βέβαια για όσους το δήλωσαν όταν είχε 4 άλλα το περάσουν τώρα που έχει 5.
3  Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Αρχιτεκτονική Προηγμένων Υπολογιστών / Re: [Αρχιτεκτονική Υπολογιστών] Ύλη που έχει καλυφθεί 2022/23 on: February 02, 2023, 12:32:10 pm
Quote from: tzouvaggos on February 02, 2023, 01:19:15 am
Γνωρίζει κανείς ποιες διαφάνειες από το e learning είναι στην ύλη?

Ο κ. Παπαευσταθίου είχε πει οτι θα ανέβαζε ποιά κομμάτια της ύλης διδάχτηκαν φέτος, θα του υπενθυμίσω να τα ανεβάσει.
4  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Ηλεκτρονική ΙΙ / Re: [Ηλεκτρονική ΙΙ] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 2021 on: May 30, 2021, 13:05:48 pm
Σημειώσεις από μαθήματα ασκήσεων 19-05-2021 και 26-05-2021.
Ανεβάζω όλες τις σημειώσεις και στα downloads του μαθήματος, για να υπάρχουν μαζεμένες.
Καλή εξεταστική!
5  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Ηλεκτρονική ΙΙ / Re: [Ηλεκτρονική ΙΙ] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 2021 on: May 14, 2021, 16:21:49 pm
Ασκήσεις 21-04-2021 και 12-05-2021

Είναι λίγες, καθώς αφιερώθηκε μεγάλο μέρος του μαθήματος στα pdf της θεωρίας (03 και 04 στο e-learning)
Ζητώ συγνώμη για την αναμονή

(Edit: Διορθώθηκε η σειρά των σελίδων)
6  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Αριθμητική Ανάλυση / Re: [Αριθμητική Ανάλυση] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 2021 on: April 21, 2021, 21:06:11 pm
Quote from: Caterpillar on April 21, 2021, 18:53:12 pm
Η εργασία είναι σίγουρο ότι θα μπει? Παπαλάμπρου είναι αυτός, μετα το Πάσχα μπορεί να πει τώρα είναι αργά δεν βάζω εργασία.
Τι θέμα θα έχει η εργασία?

Φαίνεται αρκετά αποφασισμένος, εμένα με έχει πείσει ότι θα την βάλει την εργασία :Ρ
Το θέμα θα είναι η υλοποίηση κάποιον μεθόδων στην python μάλλον, δεν έχει πει λεπτομέρειες, είναι ακόμα στο ψάξιμο κι αυτός απ' ότι λέει
7  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Ηλεκτρονική ΙΙ / Re: [Ηλεκτρονική ΙΙ] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 2021 on: April 19, 2021, 22:40:04 pm
Ασκησεις 14/04/2021
8  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Ηλεκτρονική ΙΙ / Re: [Ηλεκτρονική ΙΙ] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 2021 on: April 08, 2021, 15:06:26 pm
Ασκησεις 07/04/2021
(Καταναλωνεται ευχαριστα με το "02-LowFrequencyResponce" που βρισκεται στο e-learning)
9  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Ηλεκτρονική ΙΙ / Re: [Ηλεκτρονική ΙΙ] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 2021 on: April 07, 2021, 17:16:26 pm
Quote from: Rick Σανchez on April 07, 2021, 16:38:00 pm
Ευχαριστούμε πολύ! Σκοπεύεις να κάνεις και να μοιραστείς τις υπόλοιπες διαλέξεις;  Roll Eyes

Δεν κανει τπτ :Ρ Τα χρησιμοποιω και εγω, οποτε λογικα ναι!
10  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Ηλεκτρονική ΙΙ / Re: [Ηλεκτρονική ΙΙ] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 2021 on: April 07, 2021, 10:46:19 am
Quote from: vcheimon on April 07, 2021, 10:39:45 am
Είσαι στην ομαδική του 2ου έτους; Δεν έχουν πει τίποτα εκεί;

Δεν γνωριζει κανεις κατι, ουτε εκει
11  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Ηλεκτρονική ΙΙ / Re: [Ηλεκτρονική ΙΙ] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 2021 on: April 06, 2021, 00:55:22 am
Quote from: Caterpillar on April 04, 2021, 12:31:03 pm
Αυτά τα pdf είναι της καδή ή δικά σου?

Είναι τα δικά της, screen-captured από το μάθημα.
Η ίδια δεν τα ανεβάζει κάπου, πράγμα που το θεωρώ λίγο ανώφελο.
Απλά μας βάζει σε περισσότερο κόπο έτσι.
12  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Ηλεκτρονική ΙΙ / Re: [Ηλεκτρονική ΙΙ] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 2021 on: April 02, 2021, 22:21:25 pm
Σημειωσεις απο τα 3 πρωτα μαθηματα ασκησεων
13  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Ηλεκτρομαγνητικό Πεδίο II / Re: [Η/Μ Πεδίο ΙΙ] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις 2021 on: March 05, 2021, 15:37:03 pm
Quote from: tryfkalt on March 05, 2021, 15:21:50 pm
Για να παρακολουθήσω πεδ.2 χρειαζομαι κατι απο γνώσεις πεδ.1 ?

Εγώ θα έλεγα ότι είναι απαραίτητες οι έννοιες του Πεδίου Ι.
Πολλές έννοιες και μεθοδολογίες θεωρούνται αυτονόητες, και ήδη απο το 3ο-4ο μάθημα δεν καταλαβαίνω κάμποσα, παρόλο που έχω φρέσκο το Πεδιο Ι.
14  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Αριθμητική Ανάλυση / Re: [Αριθμητική Ανάλυση] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 2021 on: February 26, 2021, 16:55:03 pm
Α, καλα θα παει αυτο δηλαδη  Tongue
15  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / 4ο Εξάμηνο / Re: Επιλογή Διακριτών & Αριθμητικής Ανάλυσης on: February 24, 2021, 16:22:09 pm
Quote from: panos98 on February 24, 2021, 16:12:36 pm
για καθε εξαμηνο που εγγραφεσαι ο κανονας λεει εως 33 ects για μαθηματα που δηλωνεις πρωτη φορα και ακομα 15 ects για παλια μαθηματα που χρωστας
sent from mTHMMY 

Σ' ευχαριστώ πολύ!
Pages: [1] 2
Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...