• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
August 02, 2025, 11:13:43 am

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
August 02, 2025, 11:13:43 am

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
[Τομέας Ηλεκτρονικής] Μαθ...
by Nikos_313
[Today at 09:51:26]

Άδεια ασκήσεως επαγγέλματ...
by The Web
[Today at 09:20:00]

[Τομέας Ενέργειας] Μαθήμα...
by Nikos_313
[Today at 01:40:22]

Οι μπράβοι του πρύτανη
by Διάλεξις
[Today at 01:30:18]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[Today at 01:04:15]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by Διάλεξις
[Today at 00:59:05]

Ηλεκτρομηχανολογικές Μελέ...
by inverter
[August 01, 2025, 20:35:12 pm]

Νέα Δημοκρατία (and Co. I...
by Katarameno
[August 01, 2025, 15:13:09 pm]

Πρόγραμμα Σπουδών Ακαδημα...
by PolarBear
[August 01, 2025, 15:03:05 pm]

Aναζωπύρωση των εχθροπραξ...
by Katarameno
[July 31, 2025, 21:15:48 pm]

Καμμένα...!!
by Godat
[July 31, 2025, 21:07:58 pm]

[ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ] Ανακοίνωση γι...
by Katarameno
[July 31, 2025, 20:31:30 pm]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[July 31, 2025, 15:33:28 pm]

ΤΗΜΜΥ-Σκάκι
by L
[July 31, 2025, 13:24:56 pm]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Giopan
[July 30, 2025, 17:07:32 pm]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by Mr Watson
[July 30, 2025, 14:19:11 pm]

Τα παράσιτα ανάμεσά μας
by Katarameno
[July 30, 2025, 13:47:28 pm]

Ρώτα κάτι τον επόμενο
by Giopan
[July 29, 2025, 16:04:23 pm]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by chatzikys
[July 29, 2025, 13:52:51 pm]

[ΣΗΕ ΙΙ] Γενικές απορίες ...
by Διάλεξις
[July 29, 2025, 01:00:00 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9988
Latest: kyrlef
Stats
Total Posts: 1427638
Total Topics: 31739
Online Today: 129
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 16
Guests: 84
Total: 100
SteveNK
gourgaris
mavrhs
jimalexoud
George_RT
Dimos Bachlas
konsntai
PolarBear
themis01
akoil
ThanosTheTT
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Πρόγραμμα Επαναληπτικής Εξεταστικής 2024-2025
  Show Posts
Pages: [1]
1  Πίνακας Ανακοινώσεων / Ληγμένες Αγγελίες / Re: Πωλείται παλιό PC, Pentium 4, σε καλή κατάσταση on: January 10, 2013, 16:29:05 pm
to pairnw egw pou eisai na rthw na to dw?
2  Μετά τη Σχολή / Στη δουλειά / Re: Μηχανικός 300 ευρώ on: November 30, 2012, 16:42:40 pm
Ο μηχανικός δεν είναι εν γένει ελεύθερος επαγγελματίας γιατί δεν τον υποχρεώνει κανείς να είναι. Μπορεί κάλλιστα να εργάζεται σαν υπάλληλος πράγμα που σημαίνει ότι πρέπει να έχει συνάψει κάποιου είδους σύμβαση, σύμφωνα με την οποία έχει κάποιες υποχρεώσεις απέναντι στον εργοδότη του και ο εργοδότηε του απέναντι σ αυτόν.
 
Το ότι έχει επικρατήσει να προσλαμβάνονται μηχανικοί στην ουσία σαν "υπάλληλοι" με μπλοκάκι είναι κάτι το οποίο δεν υποστηρίζεται από το νόμο αλλά δεν διώκεται κι’ όλας. Είναι κάτι που απλά έχει επικρατήσει με την πάροδο των χρόνων για το μόνο λόγο ότι συμφέρει τον επιχειρηματία μηχανικό να προσλάβει κάποιον με μπλοκάκι, χωρίς να έχει τον πονοκέφαλο των δώρων και της αποζημίωσης και να σε διώξει όποτε γουστάρει.

Θεωρητικά βέβαια εφόσον εργάζεται σε επισφαλές περιβάλλον πρέπει να αμείβεται με «μισθό» υψηλότερο από ότι κάποιος που έχει κανονικά σύμβαση. Αυτό ίσως παλιότερα γινόταν σε κάποιο βαθμό , πλέον αποτελεί απλά μια ουτοπία.

Άρα η μόνη λύση είναι να δραστηριοποιηθεί κάποιος σαν ελεύθερος επαγγελματίας, να μην έχει κανέναν πάνω από το κεφάλι του και να κυνηγήσει μόνος την τύχη του. Άτομα που δεν έχουν κάποιον άλλον μηχανικό στο άμεσο οικογενειακό ή έστω φιλικό τους περιβάλλον πόσο εύκολο είναι να δραστηριοποιηθούν σαν ελ. επαγγελματίας από το μηδέν στις μέρες μας? Αλλά ακόμη και παιδιά που έχουν κάποια βοήθεια πως είναι κάτι τέτοιο δυνατόν από τη στιγμή που δεν έχουν δουλειά μηχανικοί οι οποίοι βρίσκονται χρόνια στο χώρο...
Αν κάποιος έχει καταφέρει να στήσει μία κερδοφόρα επιχείρηση χωρίς απολύτως καμία βοήθεια αλλά μόνο με την προσωπική του εργασία και τις ικανότητές του είναι άξιος συγχαρητηρίων.

Τώρα όπως πολύ σωστά άκουσα δεν είναι δυνατόν σε μια χώρα τόσο μικρή σαν τη δική μας να μπορούν να βρουν δουλειά στο αντικείμενό τους τόσες χιλιάδες πτυχιούχοι (μέσα σ’ αυτούς και οι μηχανικοί). Συμφωνώ απολύτως. Αλλά θα κάνω την εξής ερώτηση. Γιατί μας δέχονται στις σχολές  αφού η ελληνική αγορά εργασίας δεν μπορεί να μας απορροφήσει?

Μήπως επειδή ιδρύθηκαν άπειρα πανεπιστήμια για να δημιουργηθούν κάμποσες θέσεις καθηγητών και άλλων θέσεων εργασίας καθώς και για να τονωθεί η οικονομική ζωή της "τάδε" περιοχής (ενοίκια , καφέδες, super market….)  και γιατί γενικά στα ελληνικά πανεπιστήμια δεν υπάρχει προγραμματισμός για  τον αριθμό των εισακτέων κάθε χρόνο ?Γιατί θα πρέπει να απολογούμαι εγώ?
Φίλε μου εγώ έστρωσα τον κώλο μου κάτω ,διάβασα και πέρασα γιατί έτσι γούσταρα και γιατί μπορούσα!

Για να μην σας κουράζω άλλο η εμπειρία μου είναι στον χώρο τον Η/Μ μελετών και από κει έχω αποκομίσει αυτή την εικόνα την οποία προσπαθώ να ξεδιαλύνω ακόμα καθώς επικρατεί το απόλυτο χάος.

Το μόνο στο οποίο κατέληξα είναι ότι η μόνη λύση είναι το εξωτερικό – αυτό βέβαια είναι όχι από προσωπική εμπειρία αλλά από φίλους μου , οι περισσότεροι από τους οποίους έχουν φύγει έξω και όλοι λίγο πολύ έχουν βρει κάτι με αξιοπρεπείς απολαβές αναλογικά με την χώρα που ζούνε.
Βέβαια κάποιοι κάνανε μεταπτυχιακό εκεί.Σίγουρα αυτό διευκολύνει αλλά κάποιοι άλλοι βρήκανε κατευθείαν δουλειά . Στην αρχή όχι με μισθό τρικούβερτο αλλά ίσα ίσα που βγάζανε τα έξοδά τους για κάποιο χρονικό διάστημα έτσι ώστε να αποκτήσουν εμπειρία και να βρούν κάτι καλύτερο. Όποιος αξίζει και προσπαθεί δεν χάνεται...





3  Πίνακας Ανακοινώσεων / Ληγμένες Αγγελίες / Re: Εργασία στον ΟΤΕ on: January 09, 2012, 13:29:50 pm
Όλη αυτή η κοσμοσυρροή έγινε γιατί οι θέσεις αυτές  των τηλεφωνητών  είναι μόνιμες ?
4  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Ηλεκτρομαγνητικό Πεδίο Ι (ΠΠΣ) / Re: [Ηλεκτρομαγνητικό Πεδίο Ι] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 2010/11 on: January 12, 2011, 12:59:12 pm
Επειδή δουλεύω και δεν παρακολουθώ μαθήματα μπορεί κάποιος να με ενημερώσει, όποιοι είναι στο τμήμα 2 κάνουν διαφορετικές ασκήσεις από το τμήμα 1?Επίσης θα γράψουμε όλοι θέματα του Τσιμπούκη ή στο 2ο τμήμα θα βάλει θέματα ο Κανταρτζής?
5  Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Βιομηχανική Πληροφορική / Re: [Βιομηχανική Πληροφορική] Θεματα Φεβρουαριος 2010 on: September 15, 2010, 14:40:11 pm
α οκ thanks
το μονο που δε καταλαβαινω ειναι γιατι να μη μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε κάρτα 8 εισόδων ?
6  Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Βιομηχανική Πληροφορική / Re: [Βιομηχ. Πληροφορική] Απορία στα παλιά θέματα on: September 15, 2010, 12:57:25 pm
είναι σε κάτι παρουσιάσεις στο ethmmy δεν υπαρχει στο βιβλίο
7  Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Βιομηχανική Πληροφορική / Re: [Βιομηχανική Πληροφορική] Θεματα Φεβρουαριος 2010 on: September 15, 2010, 12:21:31 pm
το θέμα 3 είναι όντως σελ.207

ηαπάντηση που έδωσα είναι ότι η κάρτα 16 διακριτών εξόδων πρέπει να μπει στην υποδοχή 2
 διεύθυνση 1ης ομάδας=4*2=8 άρα μπορούν να καλυφθούν οι θέσεις Q8.0,....Q8.7   k   Q9.0,.....Q9.7 ή Q9.0,.....Q9.7 k Q10.0,....Q10.7

αντίστοιχα για τηκάρτα 32 εισόδων στην υποδοχή 4
 διεύθυνση 1ης ομάδας=4*4=16 άρα μπορούν να καλυφθούν οι θέσεις Ι16.0,....Ι16.7     Ι17.0,.....Ι17.7    Ι18.0,.....Ι18.7 k Ι19.0,....Ι19.7

για το β είπα ότι μπορεί να μπει αισθητήριο  γιατί θα καλύπτοναται οι θέσεις Ι4.0,...Ι4.7

όσο γισ το 2ο θέμα με τον ατμολέβητα δεν έχω ιδέα νομίζω ότι είναι σελ. 97

αυτά .ας πει και κανας άλλος καμιά ιδέα γιατί είμαι κ ενεργειακός κ μπορεί να λέω μλκιες  Undecided
8  Μαθήματα Τηλεπικοινωνιακού Κύκλου / Ηλεκτρακουστική Ι / Re: Ηλεκτρακουστική 1 - Απορίες on: June 13, 2010, 20:10:38 pm
Quote from: cecs on June 13, 2010, 17:11:50 pm
Quote from: menas on June 13, 2010, 16:20:49 pm
Quote from: cecs on June 13, 2010, 15:33:18 pm
Quote from: menas on June 13, 2010, 11:45:36 am
Οταν μια πηγη ειναι πανω σε ενα τοιχο τι ενισχυση εχουμε; +6dB  αν θεωρησουμε οτι ο τοιχος φερεται σαν συμφασικη πηγη με την πηγη ή +3dB επειδη Q=2;

Όταν αρχικά έχω μια πηγή και στη συνέχεια προσθέτω και έναν τοίχο (->μια 2η πηγή) το αποτέλεσμα είναι να προστίθεται στις αρχικές στάθμες +3dB στην SIL (στάθμη έντασης) και +6dB στην SPL (στάθμη πίεσης).
Ελπίζω να βοηθάω λίγο...

Στην σελιδα 184 του βιβλιου ομως στην περιπτωση του τοιχου (Q=2) στο σχημα γραφει SPL+3dB και στην σχετικη θεωρια (σελ. 183) παλι για SPL μιλαει οποτε δεν φαινεται για τυπογραφικο.

Λυπάμαι,δεν μπορώ να σου πω τι ισχύει με βάση αυτό και ο λόγος είναι ότι δεν έχω διαβάσει...μετά το 10.  Undecided
Από το Α4 το είδα...  Sad
Αν καταλάβω κάτι θα το γράψω εδώ,μήπως και βγάλουμε άκρη...


Στη σελίδα 184 το Q είναι η κατευθυντικότητα στη περίπτωση που η πηγή είναι ηχείο
για Q=2 και με το ηχείο στο ΚΕΝΤΡΟ  του τοίχου έχουμε SPL+3

σε περίπτωση που δε μας πει για ηχεία και μαλ:-Xιες  και μας λεει για μια απλή πηγή πέρνουμε τα κλάσικα  +3dB στην SIL (στάθμη έντασης) και +6dB στην SPL (στάθμη πίεσης)

παρακαλώ επιβεβαιώστε ή διορθώστε με αν κάποιος έχει άλλη γνώμη Undecided

και μια ερώτηση

 για να αθροίσουμε για μη συμφασικές πηγές στάθμες Πίεσης παίρνουμε το 10log10^(L/10)
και για συμφασικές το 20log10^(L/20)???????????
9  Μαθήματα Τηλεπικοινωνιακού Κύκλου / Ηλεκτρακουστική Ι / Re: Ηλεκτρακουστική 1 - Απορίες on: June 12, 2010, 19:53:58 pm
ένα διαπασσών παράγει ήχο 440Ηz ταυτόχρονα με ένα άλλο 437Ηz πόσες περιόδους του συνολικού ήχου θα ακούσει ένας μουσικός μέσα σε 10 sec?


εφόσον 440-437=3Ηz εχουμε διακροτήματα η περίοδος μηδενισού του πλάτους είναι 3Ηz ή (440+437)/2=438,5 ?



 pleaseee help εχω μπερδευτεί τρελά...............
10  Μαθήματα Ενεργειακού Κύκλου / Τεχνολογία Ηλεκτροτεχνικών υλικών / Re: [Τεχνολογία Ηλεκτροτεχνικών Υλικών] Γενικές απορίες on: January 17, 2010, 17:01:25 pm
+1 to kalutero einai na prameinei ws exei
11  Μαθήματα Ενεργειακού Κύκλου / Διανεμημένη Παραγωγή / Re: Re: [Διανεμημένη Παραγωγή] Παλιά Θέματα-Σχολιασμός και Απορίες on: June 23, 2009, 23:57:59 pm
auta einai ta persina exoun liga lathakia omws
Pages: [1]
Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...