|
Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη. Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Νέα!
Για ανανέωση (ή προσθήκη νέου) avatar, πρέπει η μεγαλύτερη διάσταση της εικόνας να είναι 110 pixels.
Show Posts
|
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7
|
46
|
Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Δομές Δεδομένων / Re: [Δομές Δεδομένων] Εργασία Β 2013/14
|
on: December 11, 2013, 01:49:35 am
|
Δεν σε πολύ κατάλαβα ... Εγώ είπα , θα διαβάζει τα στοιχεία σε μια ορθογώνια περιοχή που ορίσαμε , που θα υπακούει στα όρια, και ανάλογα με το τι νούμερο είναι το χρώμα κάθε πλακιδίου θα γεμίζει τον πίνακα... σε ποίο ταμπλό να το κάνω αυτό , στο αρχικό πριν γίνει η κίνηση move , η στην περιοχή αυτή εφόσον έχουν φύγει και οι κινήσεις chain ... αν μπορείς γίνε λίγο πιο συγκεκριμένος
Στο ταμπλό της boardaftermove. Εκεί το έκανα εγώ. Δεν πρέπει να πάρεις υπόψη τα ζαχαρωτά που φεύγουν από την κίνηση, άρα η boardaftermove είναι μια καλή λύση. Οκ ευχαριστώ , απλά για να μην κάνω λάθος , όταν καλώ την boardaftermove με την κίνηση θα μου επιστρέψει το ταμπλό όπου έχει φύγει η 3δαδ-4αδα-5αδα της κίνησης move , αλλά θα υπάρχουν της chain έτσι δεν είναι?? Και βασικά δεν κατάλαβα εμένα με συμφαίρει να έχω υψηλές πυκνότητες στα άλλα χρώματα για πιθανα chains ή χαμηλές ώστε να μην μπορεί να βγάλει κίνηση εκεί ο αντίπαλος ?? Έχω καταλάβει αυτά που με είπες απλά μια τελευταία απάντηση
|
|
|
47
|
Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Δομές Δεδομένων / Re: [Δομές Δεδομένων] Εργασία Β 2013/14
|
on: December 11, 2013, 01:29:39 am
|
Και τελευταίο, η sameColor, δίνει αποτέλεσμα στο ταμπλό πριν γίνει η κίνηση ή αφότου έχει γίνει και έχουν γίνει τα chain?? εγώ έκανα το πρώτο , αυτό θέλει?? ρωτάω γενικά γιατί γράφω την αναφορά και θέλω να βεβαιωθώ ότι τα έχω σωστά ...
Η sameColor θέλει τα ζαχαρωτά που έχουν διαφορετικό χρώμα σε σχέση από ότι από αυτό που πρόκειται να φύγει. Αυτό να είναι το κριτήριο σου. Δεν σε πολύ κατάλαβα ... Εγώ είπα , θα διαβάζει τα στοιχεία σε μια ορθογώνια περιοχή που ορίσαμε , που θα υπακούει στα όρια, και ανάλογα με το τι νούμερο είναι το χρώμα κάθε πλακιδίου θα γεμίζει τον πίνακα... σε ποίο ταμπλό να το κάνω αυτό , στο αρχικό πριν γίνει η κίνηση move , η στην περιοχή αυτή εφόσον έχουν φύγει και οι κινήσεις chain ... αν μπορείς γίνε λίγο πιο συγκεκριμένος
|
|
|
48
|
Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Δομές Δεδομένων / Re: [Δομές Δεδομένων] Εργασία Β 2013/14
|
on: December 11, 2013, 00:19:51 am
|
και κάτι ακόμα . Από ότι κατάλαβα κυρίως έχουμε ως προς την διαγραφή σε άξονες έχουμε κατακόρυφη διαγραφή ή όλα τα άλλα , δηλαδή ή οριζόντια ή γάμα και στους δυο , ή ταφ (Τ). Άρα, και στην συνάρτηση επιστροφής του ύψους , θα έχω την ίδια διάκριση έτσι δεν είναι ?? δηλαδή αν έχω κατακόρυφα θα επιστρέφω το πιο χαμηλό , σε όλα τα άλλα θα δίνω το ύψος των πλακιδίων που βρίσκονται στον οριζόντιο άξονα, έτσι??
Και τελευταίο, η sameColor, δίνει αποτέλεσμα στο ταμπλό πριν γίνει η κίνηση ή αφότου έχει γίνει και έχουν γίνει τα chain?? εγώ έκανα το πρώτο , αυτό θέλει?? ρωτάω γενικά γιατί γράφω την αναφορά και θέλω να βεβαιωθώ ότι τα έχω σωστά ...
|
|
|
49
|
Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Δομές Δεδομένων / Re: [Δομές Δεδομένων] Εργασία Β 2013/14
|
on: December 10, 2013, 23:21:09 pm
|
να ρωτήσω δυο πραγματάκια. Αρχικά, για την sameColor . Την έχω κάνει, να καλείται για περιττούς αριθμούς ώστε να είναι συμμετρικά τα όρια δεξιά και αριστερά του πλακιδίου που μετακινείται. Αρχικά, ποια θα ήταν μια καλή περιοχή για να την καλέσω ώστε να έχω αντιπροσωπευτικά αποτελέσματα , πχ 5χ5?? Έπειτα στον πίνακα που παίρνω διαιρώ με τα συνολικά πλακίδια κάθε στοιχείο για να πάρω μια πυκνότητα. Εκεί, λοιπόν πως θα χρησιμοποιήσω τα αποτελέσματα?? από ότι κατάλαβα δεν θα κοιτάξω αυτό το χρώμα που μετακινείται αλλά τα υπόλοιπα. Εκεί , για ποίο ποσοστό πυκνότητας πλακιδίων ενός χρώματος θα αρχίσω να δίνω μονάδες ?? Και , πόσο σημαντική είναι αυτή η κίνηση σε σχέση με τις άλλες και κυρίως την καθετότητα και το ύψος του τελευταίου?? Ενοώ , πόσες θα είναι οι μέγιστες μονάδες που θα παίρνεις από αυτό το κριτήριο σε σχέση με τα μέγιστα των άλλων δύο??
Επίσης, από ότι κατάλαβα το ποιο σημαντικό κριτήριο είναι πόσα διαγράφει μαζί με τα chains . Αν για παράδειγμα, δίνω 10 μονάδες για ένα πλακίδιο που διαγράφεται , δηλαδή χ10 στα ολικά , είναι ένταξη να παίρνουν τα μέγιστα αποτελέσματα των άλλων τριών κριτηρίων από 15 όλα μαζί ?? (καθετότητα+χαμηλα στο ταμπλό + χαμηλή πυκνότητα)
Τέλος, στην deleted , δεν χρησιμοποίησα την boardAfterMove , απλά χρησιμοποίησα , τον κώδικα που έχει γραμμένο στο εσωτερικό της σε επανάληψη. Δηλαδή , έκανα αρχικά το προσωρινό ταμπλό με το μετακινημένο πλακίδιο και μετά σε μια επανάληψη μέσω της συνάρτησης που μαρκάρει τους συνδιασμούς και άρα υπολογίζει τα ζαχαρωτά που θα φύγουν και μετά καλώ εκείνη που τα διώχνει κιόλας(removeMarkedTilesForClone) . Τα αποτελέσματα της πρώτης προστίθεται στα ολικά ,το ταμπλό για την επόμενη είναι αυτό που επιστρέφει η remove και η επανάληψη σταματάει όταν δεν έχει βρει κάτι στην προηγούμενη. Είναι σωστό λοιπόν αυτό ??
Ναι σωστό είναι. Όσο για τις ερωτήσεις καλά είναι, απλά τα κάνεις όπως θέλεις. Δεν υπάρχει κάτι σωστό δηλαδή. Οι περιοχές και οι συντελεστές είναι καθαρά στην κρίση σου και δεν νομίζω να πολυμετράνε στο βαθμό. οκ ευχαριστώ και δίκιο έχεις, απλά θα ήθελα να έχω μια καλύτερη εικόνα για την αξιολόγιση τον κριτηρίων . Κυριώς με ενδιαφέρει το πόσο βάρος έχει ένα κριτήριο σε σχέση με τα υπόλοιπα για να ξέρω πως να μοιράσω τους πόντους , αλλά οκ
|
|
|
50
|
Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Δομές Δεδομένων / Re: [Δομές Δεδομένων] Εργασία Β 2013/14
|
on: December 10, 2013, 23:03:14 pm
|
να ρωτήσω δυο πραγματάκια. Αρχικά, για την sameColor . Την έχω κάνει, να καλείται για περιττούς αριθμούς ώστε να είναι συμμετρικά τα όρια δεξιά και αριστερά του πλακιδίου που μετακινείται. Αρχικά, ποια θα ήταν μια καλή περιοχή για να την καλέσω ώστε να έχω αντιπροσωπευτικά αποτελέσματα , πχ 5χ5?? Έπειτα στον πίνακα που παίρνω διαιρώ με τα συνολικά πλακίδια κάθε στοιχείο για να πάρω μια πυκνότητα. Εκεί, λοιπόν πως θα χρησιμοποιήσω τα αποτελέσματα?? από ότι κατάλαβα δεν θα κοιτάξω αυτό το χρώμα που μετακινείται αλλά τα υπόλοιπα. Εκεί , για ποίο ποσοστό πυκνότητας πλακιδίων ενός χρώματος θα αρχίσω να δίνω μονάδες ?? Και , πόσο σημαντική είναι αυτή η κίνηση σε σχέση με τις άλλες και κυρίως την καθετότητα και το ύψος του τελευταίου?? Ενοώ , πόσες θα είναι οι μέγιστες μονάδες που θα παίρνεις από αυτό το κριτήριο σε σχέση με τα μέγιστα των άλλων δύο??
Επίσης, από ότι κατάλαβα το ποιο σημαντικό κριτήριο είναι πόσα διαγράφει μαζί με τα chains . Αν για παράδειγμα, δίνω 10 μονάδες για ένα πλακίδιο που διαγράφεται , δηλαδή χ10 στα ολικά , είναι ένταξη να παίρνουν τα μέγιστα αποτελέσματα των άλλων τριών κριτηρίων από 15 όλα μαζί ?? (καθετότητα+χαμηλα στο ταμπλό + χαμηλή πυκνότητα)
Τέλος, στην deleted , δεν χρησιμοποίησα την boardAfterMove , απλά χρησιμοποίησα , τον κώδικα που έχει γραμμένο στο εσωτερικό της σε επανάληψη. Δηλαδή , έκανα αρχικά το προσωρινό ταμπλό με το μετακινημένο πλακίδιο και μετά σε μια επανάληψη μέσω της συνάρτησης που μαρκάρει τους συνδιασμούς και άρα υπολογίζει τα ζαχαρωτά που θα φύγουν και μετά καλώ εκείνη που τα διώχνει κιόλας(removeMarkedTilesForClone) . Τα αποτελέσματα της πρώτης προστίθεται στα ολικά ,το ταμπλό για την επόμενη είναι αυτό που επιστρέφει η remove και η επανάληψη σταματάει όταν δεν έχει βρει κάτι στην προηγούμενη. Είναι σωστό λοιπόν αυτό ??
|
|
|
52
|
Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός / Re: [Προγραμματιστικές Τεχνικές] Γενικές απορίες αν
|
on: March 14, 2013, 15:55:04 pm
|
να ρωτήσω τι θα προτείνατε, για το 5άρι σε αυτό το μάθημα , θα το κόβατε , θα το κρατούσατε ?? Τα θέματα ήταν δύσκολα , ειδικά για τον χρόνο που δίνονταν , ίσως τον Σεπτέμβριο να είναι καλύτερα. Όπως είδαμε από τις καταστάσεις το ποσοστό επιτυχίας ήταν κοντά στο -38%- και ο μέσος όρος αυτών που πέρασαν πολύ χαμηλός. Πιστεύω ότι, ό,τι ήταν να μάθω το έχω μάθε. Κάτω από καλύτερες συνθήκες θα έγραφα καλύτερα και δεν θα ρωτούσα εδώ. Ε νοώ δηλαδή ότι τον Σεπτέμβρη ουσιαστικά θα χρειαστεί να κάνω μόνο επανάληψη , δεν ξέρω βέβαια αν θα τα θυμάμαι ως τότε , καλά. Είμαι, 2ο έτος και όπως είναι φυσικό έμειναν κάποια μαθήματα από το 3ο εξάμηνο , όπως σε όλους , αλλά όχι και πάρα πολλά. Βασικά ρωτάω γιατί είδα πολλά 5αρια-5,5 και επειδή είναι αρκετά σημαντικό μάθημα προγραμματισμού ,( πολύ πιθανόν να έιναι σημαντικό ένας καλός βαθμός στο μάθημα) θα ήθελα να ρωτήσω τι θα κάνατε . Από την άλλη όμως ο Κορτέσης είναι πολύ περίεργος και το μάθημα ιδιότροπο, και επειδή δεν κρατιούνται οι βαθμοί ίσως τον Σεπτέμβρη να τύχει κάτι ή να βάλει ακόμα πιο δύσκολα και να μην περάσω τελικά, και να μείνει που είναι ακόμα χειρότερο αφού τα 2 πρώτα έτη θες να καθαρίζεις από μαθήματα. Λοιπόν , τι λέτε??
|
|
|
53
|
Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Ηλεκτρικά Κυκλώματα ΙΙ (ΠΠΣ) / Re: [Κυκλώματα ΙΙ] Γενικές απορίες,ανακοινώσεις και
|
on: January 29, 2013, 15:40:52 pm
|
για πειτε ρε παιδια, πως σας φανηκαν τα θεματα σημερα;
Πολυ νορμαλ, μου φάνηκε περίεργο που μπόρεσα να τα λύσω ολα στο πρωτο τι εκανες πανω κατω; θυμασαι καθολου τι εβγαινε στο τελος; αν θυμαμε καλα εβγαινε και στο β εβαζες R3/R4 = 1 & R2/R1 = 1 για να βγει Vo = 2 ( Vp - Vs ) Πεδία στον τελεστικό ενισχυτή η σχέση στην αναστρέφουσα συδεσμολογία είναι -Rf/Rs ενώ στην μη αναστρέφουσα (1+Rf/Rs). Όπου Rf εκείνη που συνδέεται στον κόμβο της - εισόδου και με την έξοδο vo ενώ rs εκείνη που συνδέεται με την είσοδο και τον κόμβο στο -...Άρα στον τύπο που θα προκύψει οι λόγοι θα είναι (1+R2/R1) μη αναστρέφουσα , -R4/R3 για την αναστρέφουσα στον δεύτερο τελεστικό στην πρώτη περίπτωση της επαληλίας και (1+R4/R3) στην μη αναστρέφουσα περίπτωση της επαληλιας, και συνδέονται με την παραπάνω σχέση που δώσατε , εκτόσ και αν κάνω λάθος ... Έχω εδώ μπροστά μου τα θέματα και βλέπω ότι η R4 είναι η αντίσταση εκείνη που συνδέεται στον κόμβο της - εισόδου και με την έξοδο vo, ενώ η R3 είναι εκείνη που συνδέεται με την είσοδο και τον κόμβο στο -... Διορθώστε αν πλανόμαι. Btw, δεν γίνεται να βγάζεις στον πρώτο ττελεστικό που είναι μη αναστρέφουσα συνδεσμολογία (1+R2/R1)(αν και εδώ δεν το πρόσεξα και το πήρα αναλυτικά με κόμβους, τώρα όμως που το βλέπω γινόταν και κατευθείαν) και στην δεύτερη περίπτωση στο πρωτο μέρος της επαληληλίας (1+R3/R4) και όχι με το ίδιο σκεπτικό (1+R4/R3).... Ξαναλέω διορθώστε με αμα σφάλω... και έκανα ίδια διαδικασία για τους λόγους με το πρώτο κλάσμα αντεστραμμένο, με βάση τα παραπάνω... Εχουμε τιμη για το n στο 3ο θεμα ??
βρήκα εγω, δεν ξερω αν ειναι σωστο. Επίσης επιβεβαιώνω το n, στο θέμα 3, που έδωσες πιο πάνω...αν και ούτε εγώ δεν είμαι απόλυτα σίγουρος αν είναι σωστό
|
|
|
55
|
Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Ηλεκτρονική Ι / Re: [Ηλεκτρονική Ι] Απορίες στο spice 2012/2013
|
on: January 13, 2013, 14:34:04 pm
|
Για το ερώτημα 15 της Άσκησης 3 , ποια πρέπει να είναι η συνθήκη για την παραμετρική ανάλυση ώστε , να μην εμφανίζεται παραμόρφωση του σήματος στην έξοδο;; Αν μπορείτε δώστε και την σωστή τιμή για επαλήθευση. Και πείτε μου λίγο , κάποια προτεινόμενα START VALUE, END VALUE,INCREMENT, για την προσομοίωση;;(πώς μπορώ να πέφτω πάντα μέσα στις σωστές τιμές αυτών των στοιχείων;
|
|
|
56
|
Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός / Re: [C++] Άσκηση F - 2012/2013 - Προθεσμία 06/01
|
on: January 06, 2013, 21:02:24 pm
|
Παιδιά, είμαι ΟΚ , με την εργασία την έχω τελειώσει απλά έχω ένα πρόβλημα στο compile : επιγραμματικά στην main έχω κάπου: product<cylinder> cylinders; cylinder *cylinder_array;
cylinder_array=cylinders.*b_short(); !!!!{b.short was not declare in this scope}
ενώ στη product έχω κανονικά την
{...T *b_short();}
με: template <class T> product<T>::product() {.... ...
return P; ( opou P , έχει οριστεί ως *P και περιέχει αντικείμενα τύου T) }
Επίσης, επειδή έχει περάσει καιρός ... άλλες δυο ερωτήσεις α) η production ορίζεται κάπως έτσι?? template <class X> float production(X *array,Metal *metal_array,int N,int Nm)
β) όταν κάνω δέσμευση με new θα τρέξουν οι constructors για κάθε αντικείμενο , η θέλει και μια επανάληψη όπου δημιουργεις ένα temp, και το δίνεις σε κάθε στοιχείο του πίνακα?(αυτό το κάνει η malloc μ φαίνεται)
Εγώ έχω βάλει ίδια τιμή πώλησης , για κάθε τεμάχιο μιας ομάδας..Το πίνακα metal τον χρησιμοποιείς μόνο για να υπολογίσεις το καθαρό κέρδος. Κάνονικά, σε μια μέρα που θα υπήρχαν τα υλικά όλα τα τεμάχεια μιας ομάδας θα είχαν ίδια τιμή, Τώρα με την έλλειψη μετάλλων του πουλάς όσο το δυνατό πιο ακριβά κομάτια(τα οποία έχουν προκαθορισμένη τιμή) και υπολογίζεις το κέρδος που θα βγάλεις τελικά αφού ενδέχεται να χρησιμοποιήσεις άλλο μέταλο για τα κομάτια μιας ομάδας. Ουσιαστικά, με τον πίνακα τον μετάλων δίνεις βάρος , στον υπολογισμό του τελικού καθαρού κέρδους που εξαρτάται από το είδος του μετάλου , και όχι τόσο για την τιμή πώλησης που είναι προκαθορισμένη... Σορρυ για τα ορθογραφικά αλλά με περιμένουν , κάτω από το σπίτι για καφέ...
|
|
|
60
|
Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός / Re: [C++] Άσκηση D - 2012/2013 - Προθεσμία 09/12
|
on: December 07, 2012, 01:14:22 am
|
Ρε παιδιά θέλω να ρωτήσω σχετικά με την αποδέσμευση μνήμης. Όταν το τρέχω χωρίς τελικών συνθηκών και χωρίς καμία free τρέχει κανονικά. Όταν όμως χρησιμοποιώ μια τελικών συνθηκών που κάνει μέσα free το πρόγραμμα γρασάρει... Επίσης, αν πάω να βάλω τις free μία μία στον κώδικα δεν ξέρω που ακριβώς να τις βάλω ώστε να αποδεσμεύω σωστά τους πίνακες με τους συντελεστές όλων των αντικειμένων... Μπορεί να βοηθήσει κάποιος??
|
|
|
|
|