Show Posts
|
Pages: [1] 2 3 ... 26
|
1
|
Μετά τη Σχολή / Στον Στρατό / Re: Μου ήρθε το χαρτί!
|
on: February 18, 2014, 14:24:33 pm
|
Thanks man. Τα αναμενόμενα δηλαδή πάνω-κάτω. Επίσης μαθαίνω ότι αν κοπείς από ΣΕΠ πας αυτόματα διαβιβάασεις. Αναμένουμε περαιτέρω ενημέρωση.
|
|
|
2
|
Μετά τη Σχολή / Στον Στρατό / Re: Μου ήρθε το χαρτί!
|
on: February 13, 2014, 19:28:57 pm
|
Hunter αν το δεις μέσα στις επόμενες 30 μέρες για ρίξε μία ενημέρωση τι παίζει στο ΚΕΠΒ και κυρίως τι γίνεται με τους έρευνας - πληροφορικής. Πόσοι ήσασταν, πόσους κράτησαν στο σώμα, με τι κριτήρια, μεταθέσεις, σε τι σώμα έστειλαν όσους κόπηκαν απο ΕΠ κλπ κλπ!
|
|
|
4
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Μαθήματα επιλογής / Re: Μαθήματα επιλογής 8ου εξαμήνου
|
on: March 02, 2013, 02:32:28 am
|
Σκέφτομαι να πάρω Ασαφή αλλά βλέπω αρκετά αρνητικά σχόλια. Τι παίζει με αυτό το μάθημα? Είναι δύσκολο ή απλά τρώει πολύ χρόνο?
Σαν αντικείμενο και φιλοσοφία ήταν μακράν ότι πιο ενδιαφέρον (και πρωτότυπο) συνάντησα στη σχολή. Πρέπει να ασχοληθείς φυσικά με τις εργασίες (αλλιώς δεν αξίζει), οι οποίες έχουν αρκετό κάψιμο στο matlab, αλλά η δυσκολία τους έγκειται πιο πολύ στο να δεις πως να χρησιμοποιείς το matlab προς αυτό το σκοπό και όχι στο ίδιο το αντικείμενο των εγρασιών. Άπαξ και "δαμάσεις" το matlab, μετά βγαίνουνε νεράκι και είναι και πολύ ενδιαφέρουσες (φαντάζομαι πως βάζει ακόμη τις ίδιες τέσσερις).
|
|
|
7
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Διπλωματική / Διπλωματικές στα Ασαφή Συστήματα
|
on: November 08, 2012, 16:25:07 pm
|
Από ethmmy, για τυχόν ενδιαφερόμενους: ----------------------------------------------------------------
Στα πλαίσια του μαθήματος των ΑΣΑΦΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ προτείνονται τα παρακάτω θέματα διπωματικών εργασιών:
1) Mελέτη αλγορίθμων ασαφούς ομαδοποίησης (fuzzy clustering) με χρήση ασαφών δεδομένων (fuzzy data) (Ένα άτομο)
Περιγραφή: Στα πλαίσια της διπλωματικής θα υλοποιηθούν αλγόριθμοι ασαφούς ομαδοποίησης της μορφής FCM (Fuzzy C-means Clustering), για πρότυπα τα οποία παρουσιάζουν ασάφειες και ανοχές (fuzzy data). Οι αλγόριθμοι θα μελετηθούν σε πρώτη φάση σε κλασικά προβλήματα της βιβλιογραφίας. Επίσης, οι αλγόριθμοι θα εφαρμοσθούν στην ταξινόμηση δορυφορικών εικόνων, τα εικονοστοιχεία των οποίων παρουσιάζουν φασματικές ασάφειες και επικαλύψεις.
Προαπαιτούμενα: α) Παρακολούθηση του μαθήματος των Ασαφών Συστημάτων, β) καλή γνώση του MATLAB.
-----------------------------------------------------------------------------------------
2) Μελέτη αλγορίθμων ασαφούς ομαδοποίησης της μορφής πυρήνα (Kernelized Fuzzy Clustering) (Ένα άτομο)
Περιγραφή: Στα πλαίσια της διπλωματικής θα υλοποιηθούν διάφοροι αλγόριθμοι Kernelized Fuzzy Clustering με χρήση σαφών δεδομένων. Θα δοθεί έμφαση στην κατάτμηση εικόνων με βάση τις παραπάνω μεθόδους. Κατά συνέπεια, θα καταβληθεί προσπάθεια να αναπτυχθούν παραλλαγές των αλγορίθμων με εισαγωγή χωρικής πληροφορίας. Οι μέθοδοι θα εφαρμοσθούν σε κλασικά παραδείγματα ομαδοποίησης καθώς και στην κατάτμηση δορυφορικών εικόνων.
Προαπαιτούμενα: α) Παρακολούθηση του μαθήματος των Ασαφών Συστημάτων, β) καλή γνώση του MATLAB.
------------------------------------------------------------------------------------------
3) Μελέτη αλγορίθμων κατάτμησης εικόνων (image segmentation) (Ένα άτομο)
Περιγραφή: Στα πλαίσια της διπλωματικής θα υλοποιηθεί σε πρώτη φάση ο αλγόριθμος κατάτμησης εικόνων GROW-CUT, ο οποίος βασίζεται στην μεθοδολογία των κυψελωτών αυτομάτων (cellular automata, CA). Στην συνέχεια θα αναπτυχθούν και άλλες παρεμφερείς αλγόριθμοι της ίδιας κατηγορίας. Θα καταβληθεί προσπάθεια ώστε να ενσωματωθούν και έννοιες των ασαφών συστημάτων στην λειτουργία των CA. Στόχος της διπλωματικής είναι να μελετηθεί η συμπεριφορά των αλγορίθμων αυτών και η επίδοσή τους στην κατάτμηση πολυφασματικών/υπερφασματικών δορυφορικών εικόνων.
Προαπαιτούμενα: α) Παρακολούθηση του μαθήματος των Ασαφών Συστημάτων, β) καλή γνώση του MATLAB και κατά προτίμηση C++.
--------------------------------------------------------------------------------------------
4) Διερεύνηση του λογισμικού πακέτου GAMS – Υλοποίηση των επαγωγικών μηχανών ανυσμάτων υποστήριξης (SVM) (Ένα άτομο)
Περιγραφή: Στα πλαίσια της διπλωματικής θα διερευνηθεί σε πρώτη φάση το λογισμικό περιβάλλον GAMS (Generic Algebraic Modeling System). Το πακέτο GAMS στην ουσία επιλύει, γενικά, τετραγωνικές συναρτήσεις κόστους με ισωτικούς/ανισωτικούς περιορισμούς. Στην συνέχεια, το περιβάλλον GAMS θα χρησιμοποιηθεί για την επίλυση του προβλήματος βελτιστοποίησης που διαμορφώνεται στους ταξινομητές SVM (Support Vector Machines). Θα γίνει προσπάθεια να υλοποιηθούν διαφορετικές μορφές SVM, όπως ο ασαφής SVM καθώς και η μηχανή SVM για προβλήματα ταξινόμησης πολλών κλάσεων. Θα γίνει εφαρμογή των SVMs σε κλασικά προβλήματα ταξινόμησης καθώς και στην ταξινόμηση δορυφορικών εικόνων.
Προαπαιτούμενα: α) Παρακολούθηση του μαθήματος των Ασαφών Συστημάτων, β) καλή γνώση του MATLAB
|
|
|
8
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Μαθήματα επιλογής / Re: Μαθήματα επιλογής 9ου εξαμήνου
|
on: October 15, 2012, 01:44:02 am
|
Kανα αλλο τηλεπ που να χει μονο εξετασεις, οχι πεδιακα προαπαιτουμενα και να παλευεται?
μονο εξετασεις δυσκολα. ευρυζωνικα δε ξερω τι φαση παιζει και αν παιζει. Ηλεκτρομαγνητικη συμβατοτητα εχει δυο εργασιουλες ωραιες στο εξαμηνο και προφορικα, πολυ ωραιο μαθηματακι, και καταρτζησ τα σπαει. Τεχνικεσ Μη Καταστρεπτικων δοκιμων επισης ωραιο με προφορικες, αλλα πιο δυσκολη κατασκευαστικη εργασια. Για δορυφορικες μου πε ενα πουλακι. Τι παιζει εκει? Η συμβατοτητα με τι εχει να κανει και ποια ειναι τα προαπαιτουμενα?? Ευρυζωνικα θα περνα αλλα δε θα γινουν φετο Αν αναφέρεσαι στις Κινητές & Δορυφορικές Επικοινωνίες θεωρώ είναι καλή επιλογή ειδικά αν σκεφτείς τις περιορισμένες (και τραγικές) επιλογές στο 9ο της Ηλεκτρονικής. Έχει κάποιες λίγες έννοιες από τηλέπ που μπορεί να μην τις ξέρεις αλλά δεν είναι τίποτα τρομερό, τις μαθαίνεις. Κι εγώ ηλεκτρονικής είμαι αλλά δεν αντιμετόπισα κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα με αυτό. Κατά τα άλλα το μάθημα το βρήκα πολύ ενδιαφέρον παρότι ηλεκτρονικός. Κυρίως αφορά κινιτές επικοινωνίες, δηλαδή κυψελωτό σύστημα, διαλείψεις, παρεμβολές, συστήματα MIMO, ενώ προς το τέλος γίνονται και κάτι ψιλά από δορυφορικές. Το μόνο που ίσως σε αποθαρύνει, είναι ότι οι εξετάσεις ήταν ψιλοδύσκολες, τουλάχιστον το Φλεβάρη που το έδωσα (αν και το πέρασα με τη πρώτη). Ίσως βέβαια αυτό να οφείλοταν ότι ήταν πρώτη φορά που γίνοταν το μάθημα με αυτή τη μορφή. Εργαστήρια και εργασίες δεν είχε. Αν φοβάσαι μην έχει πεδιακά, κυματικά και τέτοια περίεργα τηλεπικοινωνιακά κόλπα, fear not. Γενικά απότι θυμάμαι δεν είχε πολλά μαθηματικά, εξισώσεις κλπ. Α! Επίσης στην αρχή (1-2 μαθηματα) μπαίνει η Παυλίδου και κάνει κάτι εισαγωγικά που βαριέσαι τη ζωή σου. Μόλις αναλαμβάνει ο Καραγιαννίδης και ενα παληκάρι διδακτορικός οι παρακολουθήσεις αξίζουν. Όλα αυτά από πέρισυ... Συμπέρασμα: συστείνεται!
|
|
|
9
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Μαθήματα επιλογής / Re: Μαθήματα επιλογής 7ου εξαμήνου
|
on: October 14, 2012, 15:48:14 pm
|
Αν μπορείτε να το παρακολουθείτε, τότε επιβάλλεται να το πάρετε ανεξαρτήτως τομέα, και ας μη πάρετε καλό βαθμό (αλλά δεν υπάρχει περίπτωση να μην το περάσετε). Χαλαρά από τα πιο ενδιαφέροντα μαθήματα της σχολής.
Αν δεν έχετε σκοπό να το παρακολουθείτε, τότε δε νομίζω ότι έχει νόημα...
|
|
|
|