THMMY.gr

Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία => Μαθήματα - Εξεταστικές => Topic started by: Johnny English on April 20, 2007, 14:45:43 pm



Title: 3 ζητήματα σχετικά με την διαμορφούμενη φετινή κατάσταση
Post by: Johnny English on April 20, 2007, 14:45:43 pm
Πέραν των όποιων περαιτέρω διεκδικήσεων θα γίνουν από δω και στο εξής, θα ήθελα να θέσω 3 ζητήματα-αιτήματα για φέτος:

1ον) Να βγει το πρόγραμμα των εξεταστικών που θα γίνουν το Σεπτέμβρη πριν τη δήλωση μαθημάτων του θερινού εξαμήνου. Θα είναι που θα είναι μαρτύριο, τουλάχιστον να έχουμε τη μέγιστη δυνατότητα προγραμματισμού.

2ον) Σε όποια μαθήματα του θερινού εξαμήνου είναι δυνατόν, να δωθούν απαλλακτικές εργασίες εντός του εξαμήνου είτε προαιρετικές πρόοδοι με απαλλακτικό χαρακτήρα είτε απαλλακτική εξέταση στο τέλος (όπως γίνεται με τα μαθήματα του κ. Στρίντζη) ώστε έχουμε μία ευκαιρία παραπάνω, παρά τη χαμένη εξεταστική.

3ον) Τί θα ισχύσει για την συμπληρωματική δήλωση "Μαΐου" των 5οετών? Θα μπορέσουμε να δηλώσουμε επιπλέον μαθήματα που δε χωρούσαν λόγω του ν+3 όπως γίνεται συνήθως για το Σεπτέμβρη? Η ερώτηση γίνεται πριν φτάσουμε στην απαίτηση :P

Τα γράφω εδώ για να μη τα ξεχάσω... πρέπει να τα κινήσουμε μέσα στα όργανα... όχι μέσα στα φόρα.

edit: Όποιος έχει κάποια άλλη πρόταση προς βελτίωση της κατάστασης (εκτός από αλλαγή στο πότε θα γίνει τί), ας την καταθέσει εδώ να τη συζητήσουμε και να την προωθήσουμε.


Title: Re: 3 ζητήματα σχετικά με την διαμορφούμενη φετινή κατάσταση
Post by: JAs0n-X on April 20, 2007, 17:30:42 pm
Συμφωνω μαζι σου Γιαννη. Διαδικαστικα πως θα γινει η ιστορια?
Εχει ορισθει η επομενη συνελευση τμηματος? οχι νομιζω.
Πρεπει να τα παμε στους εκπροσώπους μας για να τα καταθεσουν στην επομενη ΣΤ ή μπορουμε να τα παμε και εμείς?

στο 2) θα συμπληρωνα και στου χειμερινου αλλα απο οποιον καθηγητη το ζητησα το απεκλεισε. (πχ ΨΕΕ, VLSI και Βιομηχανικη Πληροφορικη) :P


Title: Re: 3 ζητήματα σχετικά με την διαμορφούμενη φετινή κατάσταση
Post by: Johnny English on April 20, 2007, 17:35:05 pm
Το χειμερινό όμως έχει ήδη γίνει σχεδόν... οπότε πάει.

Το ζήτημα είναι να γίνει τώρα στο θερινό. Επειδή θα έχουμε και μόνο one-shoot στις εξετάσεις.

Ας είναι και δύσκολες οι απαλλακτικές, αν νομίζουν ότι έτσι θα γλυτώσουν από τα 500 άτομα που θα θελήσουν να τις κάνουν :P

Αρκεί να δώσουν κάτι. Θα είναι και επιπλέον κίνητρο για να δουλεύεις καλοκαιριάτικα και ίσως και καλός τρόπος για να διαβάσεις το μάθημα εν όψη Σεπτέμβρη. Πιο εφικτό βέβαια φαίνεται να είναι σε μαθήματα με μικρό ακροατήριο...

...αλλά τα πάντα είναι θέμα καλής θέλησης.


Title: Re: 3 ζητήματα σχετικά με την διαμορφούμενη φετινή κατάσταση
Post by: Doctor_Doctor on April 20, 2007, 17:44:17 pm
Στο ζήτημα με τις απαλλακτικές εργασίες θα πρότεινα και τις προόδους, που είναι κάπως πιο προσφιλής στους καθηγητές (κρίνοντας απ' όσα έχω δει ως τώρα).


Title: Re: 3 ζητήματα σχετικά με την διαμορφούμενη φετινή κατάσταση
Post by: thanosdr on April 20, 2007, 17:48:18 pm
Juan μου φαινεται οτι εισαι ο,τι πιο χρησιμο σε αυτο το forum.

Εχεις δικαιο. Απο εδω και περα τι μπορουμε να κανουμε.
Περα απο απαλλακτικες εργασιες πρεπει να διεκδικησουμε για το θερινο εξαμηνο απαλλακτικες εξετασεις (οπως γινεται με τον Στριντζη) ή διπλες προοδους (οπως γινεται με τον Πανα). Το θεμα ειναι να ειναι δεσμευτικες για τον καθηγητη. Αν επιτευχθει αυτο θα εχουμε μια δευτερη ευκαιρια και θα εχουμε σωσει εστω και λιγο την κατασταση.

Παντα μιλαμε για προαιρετικες διαδικασιες για τους φοιτητες αλλα υποχρεωτικες για τους καθηγητες.

Να μια προκληση για μας


Title: Re: 3 ζητήματα σχετικά με την διαμορφούμενη φετινή κατάσταση
Post by: thanosdr on April 20, 2007, 17:55:53 pm
Μια παρατηρηση προς τους διαχειριστες

Συμφωνω οτι λογικα αυτα τα θεματα πρεπει να συζητιουνται εδω αλλα νομιζω οτι ειναι αρκετα κρυμμενα. Εννοω οτι εγω και πολλοι πιστευω δεν ψαχνουν τοσο πολυ το forum ωστε να φτασουν μεχρι τα εσωτερικα θεματα. Κοιταν κυριως στην αρχικη σελιδα. Κακως θα μου πεις αλλα και εγω χαρη στην παραπομπη που υπαρχει στο αλλο topic ειδα οτι ξεκινησες αυτο το θεμα


Title: Re: 3 ζητήματα σχετικά με την διαμορφούμενη φετινή κατάσταση
Post by: Johnny English on April 20, 2007, 18:00:48 pm
Λοιπόν, ενσωμάτωσα στο 1ο ποστ τις επιπλέον προτάσεις που είπαν οι doctor_doctor και thanosdr. Μπορούμε να κανονίσουμε μία συνάντηση - συζήτηση σύντομα, όπου να συντάξουμε ένα κείμενο με αυτές τις θέσεις, υπογεγγραμένο ενδεχομένως.

@thanosdr: Γι'αυτό και έβαλα την παραπομπή στο άλλο τόπικ. Ωστόσο δε μπορούμε να γεμίζουμε τις ανακοινώσεις με όλα τα θέματα που υπάρχουν στο φόρουμ. Ενδεχομένως το κάλεσμα για συνάντηση που έγραψα παραπάνω θα μπει στις ανακοινώσεις, αν υπάρξει θετική ανταπόκριση καταρχήν εδώ. Ωστόσο ο καλύτερος τρόπος για να ψάχνεις το φόρουμ περιγράφεται εδώ: Πίνακες και πλόγηση στο φόρουμ [Πληροφορίες - Tips] (http://www.thmmy.gr/smf/index.php?topic=10253.msg178605#msg178605)


Title: Re: 3 ζητήματα σχετικά με την διαμορφούμενη φετινή κατάσταση
Post by: thanosdr on April 20, 2007, 18:10:13 pm
Να πω και μια αλλη προταση.

Λενε να δωθουν στην εμβολιμη εξεταστικη τα μαθηματα του 9ου εξαμηνου + αυτα που αφορουν φοιτητες που χρωστανε μεχρι 6 μαθηματα.

Πιστευω οτι θα ηταν πολυ καλο τα μαθηματα του 9ου εξαμηνου να μπορουν να τα δωσουν οσοι φοιτητες τα εχουν δηλωσει φετος ανεξαρτητα απο το ποσα μαθηματα χρωστανε.

Δεν ξερω αν ειναι εφικτο αλλα αν ειναι πρεπει να το διεκδικησουμε.
Οφελει κυριως φοιτητες που χρωστανε γυρω στα 15 μαθηματα και μεσα σε αυτα υπαρχουν και τα 6 του 9ου.
Αλλιως αυτοι δεν μπαινουν στην ρυθμιση για τον ιουνιο και θα πρεπει να περασουν 15 μαθηματα τον Σεπτεμβρη. Δεν νομιζω οτι ειναι λιγοι.

Ελπιζω να νην θεωρηθει παραλογη η προταση. Περιμενω σχολια


Title: Re: 3 ζητήματα σχετικά με την διαμορφούμενη φετινή κατάσταση
Post by: Johnny English on April 20, 2007, 18:17:48 pm
Όπως και να 'χει... αν κάναμε 3 χωριστές εξεταστικές θα μπορούσαμε πολύ ρεαλιστικά να περάσουμε 18 μαθήματα (στο 5ο έτος είμαι και έχω 21 για πτυχίο). Το φλεβάρη θα τελείωνα... Σε 1 εξεταστική όμως.... εκτεταμένη, αυτό είναι σχεδόν αδύνατο (ρεκόρ εποχών όπως με πληροφόρησε ο Αθάνατος που ζει εδώ και 2000 χρόνια είναι 17 μαθήματα).

Προφανώς μας βολεύει να δώσουμε όλοι όσοι είμαστε στο 9ο, το ζητούμενο είναι ότι με την ίδια λογική, όλα τα έτη θα πιεστούν το Σεπτέμβρη... εν τέλει κάποιοι θα αδικηθούν αναπόφευκτα.

Επί της ουσίας, νομίζω πώς αυτή η διεκδίκηση, πάει με άλλο πακέτο διεκδικήσεων :) Αλλά δε θα το κρίνω μόνος μου αυτό. Ας πουν κι οι άλλοι.


Title: Re: 3 ζητήματα σχετικά με την διαμορφούμενη φετινή κατάσταση
Post by: stathismout on April 20, 2007, 18:27:51 pm
Κατά την γνώμη μου το καλύτερο θα είναι να δώσουμε την ευκαιρία σε όλους όσους θα μπορούσαν θεωρητικά να τελειώσουν το Ιούνιο,να δώσουν εξετάσεις.Βέβαια είναι δύσκολο να γίνει λειτουργικά,αλλά το βρίσκω πιο δίκαιο.Επίσης,οι απαλλακτικές εργασίες κι οι πρόοδοι θα είναι πολύ καλό,αρκεί οι καθηγητές να δείξουν διάθεση να το κάνουν.Άκουσα κάτι για νέα συνέλευση φοιτητών με αυτό το θέμα(των εξεταστικών κτλ)Ισχύει;


Title: Re: 3 ζητήματα σχετικά με την διαμορφούμενη φετινή κατάσταση
Post by: thanosdr on April 20, 2007, 18:28:32 pm
Και εγω ειμαι στην ιδια κατασταση. Ειμαι 7ο ετος και χρωσταω 20 μαθηματα. Υπολογιζα να τελειωσω με 15 μαθηματα φετος και τα υπολοιπα μεσα στον στρατο του χρονου που θα εφευγα Νοεμβρη. Τωρα δεν μπορω να κοψω αναβολη πιστευοντας οτι θα περασω 15 μεσα στον σεπτεμβρη.

Μιλησα για τα μαθηματα του 9ου εξαμηνου γιατι αυτα αφορουν περισσοτερο αυτους που σκοπευουν να τελειωσουν πιο συντομα απο αλλους. Σιγουρα πολλοι αδικουνται. Αλλα για μας τα περιθωρια ειναι πιο στενα.
Συν οτι αυτα τα μαθηματα εχουν και μικρο ακροατηριο.

Δεν μου αρεσει που κανω προταση συμφωνα με το συμφερον μου αλλα ειναι βλεπεις το αισθημα της αυτοσυντηρησης που δεν μου επιτρεπει να μεινω απραγος


Title: Re: 3 ζητήματα σχετικά με την διαμορφούμενη φετινή κατάσταση
Post by: aika on April 20, 2007, 21:34:30 pm

+1 για ειδική μεταχείριση όσων είναι 5ο έτος και πάνω.
+1 για απαλλακτικές και προόδους όπου αυτό είναι δυνατό.


Title: Re: 3 ζητήματα σχετικά με την διαμορφούμενη φετινή κατάσταση
Post by: damien667 on April 20, 2007, 22:23:42 pm
αποψη μου ειναι πως μπορειτε να απαιτησετε τουλαχιστον μια εξεταστικη για τους επι πτυχιω καποια στιγμη μεσα στο θερινο εξαμηνο. Οι επι πτυχιω (5ο ετος+) θεωρητικα παντα εχουν παρακολουθησει την εκπαιδευτικη διαδικασια και δεν υπαρχει κολλημα παρακολουθησης μαθηματων. Ωστε να μπορεσουν οσοι θελουν να τελειωσουν πριν το καλοκαιρι. Σκεφτειτε το


Title: Re: 3 ζητήματα σχετικά με την διαμορφούμενη φετινή κατάσταση
Post by: zlatalex on April 20, 2007, 22:24:33 pm
Να παλέψουμε, όσοι πληττόμαστε άμεσα, για διευρυμένη πρόσβαση σε πτυχιακές εξεταστικές (π.χ με 13 η 14 χρωστούμενα μαθήματα)

Πάντως θεωρώ πως ΟΛΑ ΜΑ ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΑΣ ΠΡΟΕΚΥΨΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΤΑΨΗΦΙΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ ΜΑΡΓΑΡΗ.

Αυτή ήταν όσο πιο αναίμακτη γίνεται και περιελάμβανε μια επιπλέον εξεταστική, την οποία οι εκπρόσωποί μας για άγνωστους λόγους πέταξαν στον κάλαθο των αχρήστων.

Μία πρόταση προς όσους ενδιαφέρονται ιδιαιτέρως για την διεξαγωγή άμεσα μίας χειμερινής εξεταστικής είναι να κάνουμε διάβημα στην πρυτανεία να κηρυχθεί η υιοθετηθείσα πρόταση του κ. Τσιμπούκη παράνομη (ως πρόταση που αγνοεί το δικαίωμά μας σε εξεταστική περίοδο με το πέρας ενός εξαμήνου).

Αυτό χωρίς να αμφιβάλλω για τις αγνές προθέσεις του κ. Τσιμπούκη κατά την διατύπωση της πρότασής του. Κάποιοι όμως (και πιστεύω οι περισσότεροι) πληττόμαστε πολύ σοβαρά από την απώλεια αυτής της εξεταστικής και ακόμη περισσότερο από το γεγονός πως θα εξεταστούμε στα μαθήματα που παρακολουθήσαμε το τρέχον εξάμηνο αρκετούς μήνες αργότερα, όταν θα τα έχουμε σε μεγάλο βαθμό ξεχάσει.

Απλώς κάπου μου φαίνεται πως υποστήκαμε έναν εμπαιγμό από τους αντιπροσώπους μας οι οποίοι για ιδίους λόγους (φοιτητικές εκλογές, απροθυμία να επανέλθουν μετά από τόσον καιρό αγώνων σε ρυθμούς διαβάσματος) ΠΗΡΑΝ ΣΤΟ ΛΑΙΜΟ ΤΟΥΣ ΕΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΜΗΜΑ.






Ας το δηλώσουν λοιπόν δικτυακώς όσοι ενδιαφέρονται να κινητοποιηθούμε για την διεξαγωγή μιας επιπλέον εξεταστικής μέχρι το καλοκαίρι.




Title: Re: 3 ζητήματα σχετικά με την διαμορφούμενη φετινή κατάσταση
Post by: Johnny English on April 20, 2007, 22:39:41 pm
Παιδιά, νομίζω δεν είμαστε διανοητικά ανεπαρκείς.

Υπάρχουν ήδη 5 τόπικ όπου μιλάμε για τις προτάσεις για εξεταστικες κτλ.

Εδώ μιλάμε για άλλου είδους διεκδικήσεις.

Αν θέλετε να προτείνετε κάτι επιπλέον, ή κάποια συνάντηση-συζήτηση σχετικά με τους τρόπους που μπορούμε να πιέσουμε προς αυτή την κατεύθυνση, πείτε το. Αλλά δε θα επαναλαμβάνουμε τα ίδια που είπαμε στο άλλο τόπικ.


Title: Re: 3 ζητήματα σχετικά με την διαμορφούμενη φετινή κατάσταση
Post by: Netgull on April 21, 2007, 01:18:22 am
Παιδιά, νομίζω δεν είμαστε διανοητικά ανεπαρκείς.
Really? ^spam^


Title: Re: 3 ζητήματα σχετικά με την διαμορφούμενη φετινή κατάσταση
Post by: aika on April 21, 2007, 09:35:16 am
@Juan, με συγχωρείς που θα ξεφύγω λίγο από τα τρία ζητήματα που έθεσες, αλλά τι να γίνει, η κουβέντα τα έφερε έτσι! Πρόσθεσε κι ένα τέταρτο ζήτημα λοιπόν, των τελειόφοιτων/επί πτυχίω  ;)

αποψη μου ειναι πως μπορειτε να απαιτησετε τουλαχιστον μια εξεταστικη για τους επι πτυχιω καποια στιγμη μεσα στο θερινο εξαμηνο. Οι επι πτυχιω (5ο ετος+) θεωρητικα παντα εχουν παρακολουθησει την εκπαιδευτικη διαδικασια και δεν υπαρχει κολλημα παρακολουθησης μαθηματων. Ωστε να μπορεσουν οσοι θελουν να τελειωσουν πριν το καλοκαιρι. Σκεφτειτε το

Damien, από ότι φαίνεται θα γίνει μία εξεταστική για τους επί πτυχίω, με διευρυμένο τον όρο επί πτυχίω. Η διεύρυνση προτάθηκε στη λογική του διευκολύνουμε όσους θέλουν να τελειώσουν το καλοκαίρι. Αυτό είναι πολύ καλό και ευχαριστούμε, όμως αφήνει κόσμο απέξω και ειδικά κάτι 6ετείς και 7ετείς που τρώνε μεγάλη πίκρα (μόλις διάβασα και σχετικό μέιλ στη λίστα).
Εγώ θα πρότεινα διευρυνθεί ακόμα περισσότερο ο όρος επί πτυχίω και να συμπεριλάβει όλους τους τελειοφοίτους. Άλλωστε, το μόνο πρόβλημα που δημιουργείται έτσι είναι τα περισσότερα γραπτά προς διόρθωση...

Επίσης, εγώ προτείνω να γίνει και μία δεύτερη σύντομη εξεταστική μέσα στον Ιούλη, για όσους χρωστάνε 6 μαθήματα και κάτω. Κάποιοι πρέπει οπωσδήποτε να τελειώσουν το καλοκαίρι πχ για να μην χάσουν μεταπτυχιακό, φεύγουν στο στρατό κλπ. Επειδή ακριβώς ο αριθμός αυτών των παιδιών είναι μικρός και τα μαθήματα λίγα, η όλη ιστορία μπορεί να γίνει μέσα σε μια βδομάδα, μετά την ολοκλήρωση του θερινού εξαμήνου.
Κάποιοι φοιτητές χαρακτήρισαν την πρότασή μου παράλογη και υπερβολική(!), αλλά έχω την εντύπωση ότι φοβόμαστε να ζητήσουμε και αυτά που δικαιούμαστε εδώ πέρα...

Για όσους μας έχουν φάει τα αυτιά για τις 'καταραμένες' παρατάξεις, να πω ότι η πρόταση που είχε κατέβει από τους εκπροσώπους μας  ήταν καλή και δεν άφηνε καμιά κατηγορία φοιτητή αδικημένη, ούτε προπτυχιακούς, ούτε τελειόφοιτους. Το τι παίχτηκε στη Συνέλευση μας περιγράφτηκε και στο φόρουμ. Επίσης, όλος ο κόσμος κοιτάει τη βολή του, γιατί όχι και οι καθηγητές μας, χα! (που χάθηκε κι αυτή η ψυχή η Νέσσα που θα έχτιζε τα γραφεία  btw?  ;D) Πάντως η πρόταση Μάργαρη κατά τη γνώμη μου ήταν κακή και ευτυχώς που δεν ψηφίστηκε αυτή.

Για να δούμε τι θα γίνει στην επόμενη Συνέλευση Τμήματος.


Title: Re: 3 ζητήματα σχετικά με την διαμορφούμενη φετινή κατάσταση
Post by: MARIOS on April 21, 2007, 11:06:56 am
aika βασικά η πρότασή σου για την εξεταστική μέσα στον Ιούλη  δεν είναι πολύ υπερβολική αλλά δεν νομίζω ο Μάργαρης να αφήσει να περάσει κάτι τέτοιο από την στιγμή που έχασε την μάχη την Πέμπτη!!


Title: Re: 3 ζητήματα σχετικά με την διαμορφούμενη φετινή κατάσταση
Post by: MARIOS on April 21, 2007, 11:19:03 am
Πέραν των όποιων περαιτέρω διεκδικήσεων θα γίνουν από δω και στο εξής, θα ήθελα να θέσω 3 ζητήματα-αιτήματα για φέτος:

1ον) Να βγει το πρόγραμμα των εξεταστικών που θα γίνουν το Σεπτέμβρη πριν τη δήλωση μαθημάτων του θερινού εξαμήνου. Θα είναι που θα είναι μαρτύριο, τουλάχιστον να έχουμε τη μέγιστη δυνατότητα προγραμματισμού.

2ον) Σε όποια μαθήματα του θερινού εξαμήνου είναι δυνατόν, να δωθούν απαλλακτικές εργασίες εντός του εξαμήνου είτε προαιρετικές πρόοδοι με απαλλακτικό χαρακτήρα είτε απαλλακτική εξέταση στο τέλος (όπως γίνεται με τα μαθήματα του κ. Στρίντζη) ώστε έχουμε μία ευκαιρία παραπάνω, παρά τη χαμένη εξεταστική.

3ον) Τί θα ισχύσει για την συμπληρωματική δήλωση "Μαΐου" των 5οετών? Θα μπορέσουμε να δηλώσουμε επιπλέον μαθήματα που δε χωρούσαν λόγω του ν+3 όπως γίνεται συνήθως για το Σεπτέμβρη? Η ερώτηση γίνεται πριν φτάσουμε στην απαίτηση :P

Τα γράφω εδώ για να μη τα ξεχάσω... πρέπει να τα κινήσουμε μέσα στα όργανα... όχι μέσα στα φόρα.

edit: Όποιος έχει κάποια άλλη πρόταση προς βελτίωση της κατάστασης (εκτός από αλλαγή στο πότε θα γίνει τί), ας την καταθέσει εδώ να τη συζητήσουμε και να την προωθήσουμε.

1ον->Αυτό γίνετε μέσα σε μια εβδομάδα?Γιατί με το πέρας του χειμερινού θα αρχίσει το θερινό!!Και αν γίνει κάτι τέτοιο νομίζω θα είναι βιαστικό!!

2ον->Μακράν ο καλύτερος τρόπος εξέτασης κατα την γνώμη μου!Αλλά οι εργασίες όπως είπες πιο πριν δεν νομίζω πως θα πρέπει να είναι ΔΥΣΚΟΛΕΣ αλλά ικανές για να δείξουν στον καθηγητή αν ξέρεις το αντικείμενο.Αυτό δεν σημαίνει απαραίτητα να είνια δύσκολες!!Για τις προόδους δεν νομίζω ότι είναι το καλύτερο να δείνεις προόδους καλοκαιριάτικα!!

3ον->Το ν+3 θα μεγαλώσει και θα γίνει 10-12 μαθήματα από ότι είπε ο κ.Τσιμπούκης!!


Title: Re: 3 ζητήματα σχετικά με την διαμορφούμενη φετινή κατάσταση
Post by: gpap on April 21, 2007, 12:50:50 pm
Καλημέρα μετά από πολύ καιρό.

Θέλησα να γράψω 2 λόγια, καθώς παρακολουθώ με πολύ προσοχή την κουβέντα (καυγά??) που γίνεται για τις αναπληρώσεις και τις εξεταστικές.

Αρχικά να δηλώσω ότι προσωπικά ήμουν και είμαι υπέρ της πρότασης Μάργαρη, απλά ως μη μέλος της συνέλευσης παρακολούθησα το μεγαλύτερο μέρος της
κουβέντας (που οφείλω να ομολογήσω ότι ήταν πολύ ώριμη και....ήρεμη) και πήγα για μάθημα μόλις είχε κατατεθεί η πρόταση Τσιμπούκη (χάνοντας έτσι το πανηγύρι των..διαπραγματεύσεων).

Αρχικά να σχολιάσω την πρόταση που κατέβηκε από το φοιτητικό σύλλογο. Ηταν φυσικά μαξιμαλιστική και σίγουρα 'μύριζε' ότι πάει για ..παζάρι. Συγκεκριμένα μετά από απώλεια 3 μηνών και 15 μέρες καθυστέρηση στην έναρξη του εξαμήνου, η φοιτητική πρόταση απλά ζητούσε όλες τις εξεταστικές, τα 2 εξάμηνα και μια έξτρα εξεταστική για του επί πτυχίω. Και φυσικά την κατάργηση ή αναστολή των προαπαιτούμενων. Με αριθμητικούς όρους πρότεινε 2+8 βδομάδες μαθήματα και 9 βδομάδες καθαρές εξατάσεις + μια λανθάνουσα περίοδο τα σαββατοκύριακα. Κατά τα άλλα χαρακτηρίστηκε ως πρόταση που δίνει απόλυτη προτεραιότητα στην εκπαιδευτική διαδικασία και όχι στις εξετάσεις. Βέβαια από την πρότασση λείπαν τουλάχιστον οι απαραίτητες 2 βδομάδες του εάρινού (για τις ελάχιστες 10) και αυτές ή θα έπρεπε να γίνουν 1-15/7 με αντίστοιχη μετακίνηση της εξεταστικής 17-31/7 !!!!!! ή να φύγει η μια εξεταστική από τη μέση, κάτι που έγινε σχετικά γρήγορα από πλευράς φοιτητών.

Πάμε τώρα λίγο στην πρόταση που τελικά υποστηρίχθηκε από τους φοιτητές και ψηφίστηκε. Είναι φανερο ότι προτιμήθηκε (πολιτικά) η απώλεια μιας εξεταστικής σε όφελος

α) του να μην γίνουν εξετάσεις τώρα (για πολλούς και διάφορους αδιευκρίνιστους λόγους, εκλογές, ξεσηκωμάρα, κούραση, βαριεστημάρα, άνοιξη, ..έκτακτο γεγονός -Τάσος έφα!).   

β) 2 μακρύτερων εξεταστικών μετά το καλοκαίρι σε σχέση με 1+2 κοντύτερες, άρα και πιο αγχωτικές.

Τα προβλήματα τώρα.

Πρώτο και βασικό η επιλογή του τομέα. Είχα πει σε ιδιαίτερες συζητήσεις, ότι το σύστημά μας δυστυχώς ή ευτυχώς απαιτεί ομαλή ροή από τον κορμό στις κατευθύνσεις. Αυτό σημαίνει ότι αν πέρσυ ήρθαν στον ενεργειακό πχ 145 άτομα, φέτος δεν πρέπει να έρθουν 50, διότι αν δεν έχει επέλθει ριζική διαφοροποίηση στις προτιμήσεις των φοιτητών, αυτό σημαίνει ότι του χρόνου θα έρθουν 300, ούτε και 300 γιατί απλούστατα δεν μπορούμε να τους βολέψουμε.

Το σύστημα που αποφασίστηκε, πρακτικά προβλέπει δήλωση τομέα από όλους τους >5 εξαμήνου, έστω και υπό αίρεση. Δηλαδή θα δηλώσουν τομέα κάπου 600-700 άτομα σε αντίθεση με τους 300-350 που δηλώνουν υπό κσ. Μάλιστα οι μισοί περίπου ααπό αυτούς (θεωρητικά) μπορεί να αντιμετωπίσουν το πρόβλημα ότι τζάμπα δήλωσαν τομέα, καθώς είναι πιθανό να μην πετύχουν τις απαραίτητες προϋποθέσεις με την εξεταστική του χειμερινού το Σεπτέμβρη. Το ..ατύχημα είναι ότι δυστυχώς αυτό θα το μάθουν μετά τον ...Οκτώβρη, όταν θα έχουν βγει τα αποτελέσματα των μαθημάτων που εξετάστηκαν (διότι αν εξεταστούν πχ 400 άτομα στην ΕΕΤ2 στις 12/9 είναι πρακτικά αδύνατο να έχουμε αποτελέσματα στις 17/9 όταν θα δίνουν το πρώτο μάθημα του τομέα που επέλεξαν). Συνεπώς τι θα γίνει?

Ή καταργούμε τις προαπαιτήσεις τελείως, ανταποκρινόμενοι θετικά στο παμφοιτητικό, διαχρονικό αίτημα και ότι θέλει ας γίνει, ή ανοίγουμε ένα παραλογιστήριο βαθμών σε κάθε διδάσκοντα μέχρι ο καθένας από τους σημερινούς φοιτητές να πάρει με το καλό το ..χαρτί του, είτε λέμε....sorry έστω και αν πήρατε το 10ράκι σας εγώ σκίζω το γραπτό σας και όταν με το καλό πάρετε τομέα, περάστε να σας ξαναδούμε.

Το δεύτερο πρόβλημα έχει να κάνει με τα εργαστήρια και τα θέματα. Αυτή τη στιγμή επεξεργαζόμαστε για τα ΣΗΕ Ι 2 σενάρια ανάλογα με το πλήθος των φοιτητών που θα έχουμε του χρόνου. Και εκείνο που είναι για τους ...πολλούς φοιτητές έχει ...εκπτώσεις. πολλές, πάρα πολλές εκπτώσεις στην εκπαιδευτική διαδικασία δυστυχώς, διότι η στελέχωση και η εργαστηριακή μας υποδομή δεν σηκώνει τέτοια νούμερα. Ετσι θα κόψουμε τις εργασίες, θα κόψουμε και καμμιά εργαστηριακή άσσκηση, θα βάλουμε και κανά 2 άτομα παραπάνω σε κάθε εργαστηριακή ομάδα, ώστε να καταφέρουμε να ...τελειώσουμε έγκαιρα και τυπικά, για να κάνουμε σωστά και όπως πρέπει ...τις εξετάσεις μας!

Το τρίτο πρόβλημα έχει να κάνει φυσικά με τους επί πτυχίω. Απίστευτος όρος και επαρκώς απροσδιόριστος. Ποιοί είναι τέλος πάντων αυτοί οι επί πτυχίω και κυρίως πόσοι? Προσοχή λίγο εδώ. Η πρόταση που υπερψηφίσστηκε κάνει λόγο για διευκόλυνση των επί πτυχίω. Προφανώς κανονική εξεταστική δεν μπορεί να γίνει καθώς δεν υπάρχουν αίθουσες, επιτηρητές κλπ. Αν υποθέσουμε ότι επί πτυχίω είναι όσοι χρωστούν τουλάχιστον 6 συνολικά μαθήματα, τότε έχουμε περίπου 60 άτομα που δήλωσαν τον Δεκέμβρη σγια συμμετοχή σε πτυχιακή (δηλαδή έχουν <=6 και θερινά) + εκείνους που έχουν μόνο χειμερινά (έστω 30?) Σύνολο 90? Τι χρωστάνε όλοι αυτοί? Μα, οποιοδήποτε από τα 120+ μαθήματα του προγράμματος σπουδών. Αρα πρέπει να βγεί ένα πρόγραμμα? Για ποιές μέρεςς και ώρες? Ας πούμε για Σαββατοκύριακα, για μετά τις 8.00 το βράδυ και για πριν τις 9.00 το πρωί  (καλοκαιράκι θα είναι, φέγγει κατά τις 5.30, άρα προαλαμβαίνουμε να εξετάσουμε ένα μάθημα πουρνό πουρνό). Διότι αυτό το 'σε συνεννόηση με τον διδάσκοντα' δεν ξέρω αν σημαίνει κάτι όταν οι φοιτητές που οφείλουν το μάθημα είναι πχ πάνω από 5. Πότε να βάλει ο διδάσσκων εξέταση, πώς να τους ενημερώσει και κυρίως πού να τους εξετάσει, στο σπίτι του?

Φυσικά, αν επεκτείνουμε το 'τελωνείο' στα 10 ή 13 μαθήματα (όπως συζητιέται στο στυλ 6+7 του ενάτου) βάζουμε μέσα και όλους τους φοιτητές του 9ου εξαμήνου και αυτό αυξάνει και το πλήθος και επιβάλλει την κανονική πλέον εξεταστική σε χώρους και με προσωπικό που θα πρέπει να βρεθούν. Άρα ... και εδώ ο μαξιμαλισμός κολλάει κάπου σε καθαρά πρακτικά θέματα.

Πού καταλήγουμε τελικά? Πιστεύω ότι τα προβλήματα θα ήταν συντριπτικά λιγότερα εάν είχε επιλεγεί η άλλη πρόταση. Θα κάναμε την χειμερινή εξεταστική, θα βάζαμε καπάκι και μια διευρυμένη πτυχιακή (πχ για 10 σύνολο) μόνο για θερινά και θα πηγαίναμε για 2 εξεταστικές από 15/9 - 10/10 περίπου. Αλλά αυτό πάει, τέλειωσε.

Τώρα πρέπει ψύχραιμα και κυρίως ρελιαστικά να δούμε τι μπορεί να γίνει. Και εδώ θέλει προσοχή, ιδιαίτερα στην κλιμάκωση των αιτημάτων. Γιατί στο βωμό του βραχυπρόθεσμου κέρδους, πολλά μπορεί να απαιτήσει και να κερδίσει κανείς. Ακόμη και να αρθεί κάθε περιορισμός σε οτιδήποτε, να ανοίξουν πλέον τα πάντα, να καταργήσουμε τις εξετάσεις, τους περιορισμούς κάθε φύσης, τις προαπαιτήσεις, να υπερασπιστούμε το 'δικαίωμα στο πέντε', για να θυμίσω μια συνθηματολογία της εποχής μου.

Το κόστος όμως θα το πληρώσετε εσείς και όλοι όσοι θα έρθουν από πίσω. Και πιστεύω ότι η ωριμότητα όλων, όσων ένα χρόνο τώρα παλεύουν για ένα καλύτερο πανεπιστήμιο, όχι για τον εαυτό τους, αλλά για το ίδιο το πανεπιστήμιο, θα λειτουργήσει ακόμη μια φορά και θα μας διαφυλάξει από τέτοιου είδους διολισθήσεις.   


Γρηγόρης Παπαγιάννης


Title: Re: 3 ζητήματα σχετικά με την διαμορφούμενη φετινή κατάσταση
Post by: dimakis on April 21, 2007, 13:01:58 pm
Δεν άντεξε....
Ή του γύρισαν την καφετιέρα;
 ;D ;D ;D


Title: Re: 3 ζητήματα σχετικά με την διαμορφούμενη φετινή κατάσταση
Post by: gpap on April 21, 2007, 13:09:07 pm
Βραστήρας Δημάκη, βραστήρας....

και πραγματικά δεν άντεξα .................. τα όσα ακούω και διαβάζω τον τελευταίο καιρό!  ;)

(λίγο πριν ξαναβυθιστώ στη σιωπηλή νιρβάνα της περισυλλογής μου)

ΓΠ


Title: Re: 3 ζητήματα σχετικά με την διαμορφούμενη φετινή κατάσταση
Post by: Nosferatu on April 21, 2007, 13:16:41 pm
Mεσιε ΓΠ,το θεμα ειναι οτι αυτοι οι */-!@$ που μας "εκπροσωπουν" ειναι κομματοσκυλα(τουλαχιστον οι περισσοτεροι) και 1)δεν ηθελαν να εχουν εξεταστικη μεσα στις εκλογες(ΒΟΔΙΑ)
                        2)οτι και να ελεγε ο Μαργαρης αυτοι θα ελεγαν το αντιθετο,ΤΟΣΟ καφροι ειναι


   Ειναι η δεν ειναι να τα παιρνεις στο κρανιο?Οι καθηγητες** να σου λενε οτι ειναι ετοιμοι να %^@# το καλοκαιρι τους μπας και περασουμε κανα παραπανο μαθημα,και εσυ να λες ΟΧΙ για τα ηλιθια μικροκομματικα σου συμφεροντα

**πραγματικα με εκπλησει ευχαριστα αυτη η κινηση καθως οι περισσοτεροι δε μας πουλησαν,σταθηκαν στο υψος τους και στις υποσχεσεις τους


Title: Re: 3 ζητήματα σχετικά με την διαμορφούμενη φετινή κατάσταση
Post by: dimakis on April 21, 2007, 13:19:48 pm
Και χωρίς βραστήρα έβρασες, ε;

Πολύς καυγάς για το τίποτα.
Αλλιώς δεν θα είμαστε αυτό που είμαστε.

Κι εγώ δεν είμαι μέλος της συνέλευσης.
Πρόταση είχα και ήθελα να την καταθέσω.
Με αποθάρρυνε ο πρόεδρος και η τελική απομάκρυνσή μου από την αίθουσα.

Το ζητούμενο είναι ο χαμένος χρόνος.
Τέτοιον έχουμε.
Και αν δεν φαίνεται, ψάχνουμε και τον βρίσκουμε και τον ξανακερδίζουμε.
Εκείνον τον κατακαημένο Οκτώβρη τι τον θέλετε;
Αρχίστε το εξάμηνο στις 1 Νοεμβρίου, που τελικά τότε θα το αρχίσετε όπως πάντα, και κάντε τα όλα, κανονικά και με τον νόμο και με την σειρά τους (μόνο τον νόμο της Γιαννάκου θα βάλουμε χέρι).
15 Ιουλίου ως 20 Αυγούστου μια χαρά είναι για διακοπές.

Αλλά δεν βαριέσαι....
Οι ασκήσεις επί χάρτου έχουν μεγαλύτερη γοητεία και μας δείχνουν λίγο μεγαλύτερους.
Δεν περιμένω απάντηση, συνεχίστε...


Title: Re: 3 ζητήματα σχετικά με την διαμορφούμενη φετινή κατάσταση
Post by: dimakis on April 21, 2007, 13:22:39 pm
Πάντως το μόνο πράγμα που άλλαξε όσον καιρό έλειψες είναι η ... αισθητική του τοπίου.



Title: Re: 3 ζητήματα σχετικά με την διαμορφούμενη φετινή κατάσταση
Post by: gpap on April 21, 2007, 13:26:13 pm
Το πρόσεξα! Γιαυτό θα ξαναφύγω.


Title: Re: 3 ζητήματα σχετικά με την διαμορφούμενη φετινή κατάσταση
Post by: MARIOS on April 21, 2007, 13:29:33 pm
Nosferatu φίλε μου είναι λίγο περίεργο το θέμα των κομματόσκυλων!!Αυτοί που σε εκπροσοπούν προέρχοντε από εσένα γιατί δεν μπορούν κάτι χιλιάδες φοιτητές να μπούν σε μια Γ.Σ. τμήματος!!

Η πρόταση του κ.Μάργαρη είχε το θετικό ότι δεν γινόταν το μπάχαλο με τους τομείς και τους επί πτυχίο (όποιοι κι αν είναι αυτοί)!!Όμως πρόσεξε, μετά από 4 μήνες κατάληψης ποιός διάβαζε,αν και ακουγόταν πως όποτε τελειώσουν οι καταλήψεις γίνετε αναπλήρωση και γράφουμε!!Εγώ στήριξα την κατάληψη μια φορά μονάχα!!Την εβδομάδα πριν την ψήφιση του νομοσχεδίου!!!Όμως δεν μπορούσα να διαβάσω γιατί "δεν καθόταν" το όλο κλίμα για να διαβάσω!!Αυτό το έπαθαν σχεδόν όλοι!!!Άρα θα υπήρχε μια γενική αποτυχία στις εξετάσεις τώρα!!

Φίλε μου Nosferatu, είναι εύκολο να κατηγορείς (τον κ.Μάργαρη για την πρόταση του,τον κ.Τσιμπούκη για την πρότασή του, τα "κομματόσκυλα" για την προτασή τους κτλ κτλ),αλλά καμοιά φορά πρέπει να κάτσεις να δεις πως σκέφτεται ο άλλος πριν κατηγορήσεις!!

Είπα και παραπάνω και οι δυο προτάσεις είχαν και θετικά και αρνητικά!!Τώρα όμως υπάρχει μια πρόταση!!Ας κοιτάξουμε να δούμε πως αυτή η πρόταση θα γίνει ακόμα καλήτερη εάν πιστεύεις πως είναι καλή, η πως θα γίνει καλή εάν πιστεύεις ότι είναι κακή!!

Θέλω να διευκρινήσω πως δεν ανήκω στα "κομματόσκυλα" που λές και δεν εκπροσωπώ κανέναν παρά μόνο τον εαυτό μου!!



Title: Re: 3 ζητήματα σχετικά με την διαμορφούμενη φετινή κατάσταση
Post by: MARIOS on April 21, 2007, 13:30:43 pm
Κύριε Δημάκη γιατί δεν λέτε εδώ πέρα την πρότασή σας σε γενικές γραμές!!Στό κάτω κάτω σηζήτηση γίνετε εδώ!!


Title: Re: 3 ζητήματα σχετικά με την διαμορφούμενη φετινή κατάσταση
Post by: MARIOS on April 21, 2007, 13:34:50 pm
Και μια τελευταία ερώτηση προς τους δασκάλους μας!!Επειδή δεν άκουσα καλά, γιατί ο κ.Μάργαρης δεν ήθελε μαθήματα μετά το πέρας της 6/6?


Title: Re: 3 ζητήματα σχετικά με την διαμορφούμενη φετινή κατάσταση
Post by: Nosferatu on April 21, 2007, 13:41:30 pm
Nosferatu φίλε μου είναι λίγο περίεργο το θέμα των κομματόσκυλων!!Αυτοί που σε εκπροσοπούν προέρχοντε από εσένα γιατί δεν μπορούν κάτι χιλιάδες φοιτητές να μπούν σε μια Γ.Σ. τμήματος!!
Μεγαλο πονεμενο θεμα,χρειαζονται αλλαγες

Η πρόταση του κ.Μάργαρη είχε το θετικό ότι δεν γινόταν το μπάχαλο με τους τομείς και τους επί πτυχίο (όποιοι κι αν είναι αυτοί)!!Όμως πρόσεξε, μετά από 4 μήνες κατάληψης ποιός διάβαζε,αν και ακουγόταν πως όποτε τελειώσουν οι καταλήψεις γίνετε αναπλήρωση και γράφουμε!!Εγώ στήριξα την κατάληψη μια φορά μονάχα!!Την εβδομάδα πριν την ψήφιση του νομοσχεδίου!!!Όμως δεν μπορούσα να διαβάσω γιατί "δεν καθόταν" το όλο κλίμα για να διαβάσω!!Αυτό το έπαθαν σχεδόν όλοι!!!Άρα θα υπήρχε μια γενική αποτυχία στις εξετάσεις τώρα!!

Φίλε μου Nosferatu, είναι εύκολο να κατηγορείς (τον κ.Μάργαρη για την πρόταση του,τον κ.Τσιμπούκη για την πρότασή του, τα "κομματόσκυλα" για την προτασή τους κτλ κτλ),αλλά καμοιά φορά πρέπει να κάτσεις να δεις πως σκέφτεται ο άλλος πριν κατηγορήσεις!!

Δεν κατηγορησα ΠΟΤΕ τις προτασεις(εννοειτε οτι ουτε και τα προσωπα)Μαργαρη-Τσιμπουκη,το θεμα ειναι οτι ακομα και αν δεν ειχες ανοιξει βιβλιο μεσα στις καταληψεις θα περνουσες εστω 2-3 μαθηματα,και θα ειχες και την επαναληπτικη χειμερινου το Σεπτεμβριο.
Αντιθετως κατηγορω ευθεως και δημοσια τους "εκπροσωπους" μας για τους λογους που γραφω πανω,ακριβως επειδη εκατσα να δω πως "σκεφτηκαν"

Είπα και παραπάνω και οι δυο προτάσεις είχαν και θετικά και αρνητικά!!Τώρα όμως υπάρχει μια πρόταση!!Ας κοιτάξουμε να δούμε πως αυτή η πρόταση θα γίνει ακόμα καλήτερη εάν πιστεύεις πως είναι καλή, η πως θα γίνει καλή εάν πιστεύεις ότι είναι κακή!!
Αυτο ακριβως κανω,εχω μιλησει με αρκετα ατομα και κατι ψιλοσχεδιαζετε απο βδομαδα για διεκδικηση μιας ακομα εξεταστικης


Title: Re: 3 ζητήματα σχετικά με την διαμορφούμενη φετινή κατάσταση
Post by: gpap on April 21, 2007, 13:45:02 pm
Προφανώς και όλοι αποσυντονιστήκαμε. Εγώ πήγα να κάνω μάθημα και είχα χάσει και τα αυγά και τα ..καλάθια.
(και παρεπιπτόντως γιατί θεωρείται αυτονόητο ότι ενώ εσείς είστε ανέτοιμοι για εξετάσεις, εμείς είμαστε έτοιμοι για
μάθημα.... :) ).

Πάντως συζητιόταν ευρύτατα από τις αρχές Μάρτη ότι το επικρατέστερο σενάριο για μετά τις καταλήψεις ήταν αναπληρώσεις χειμερινού + εξεταστική.
Αρα μάλλον δεν είσασταν ανενημέρωτοι και σίγουρα θα βρούμε πολλούς που διάβασαν τα Χριστούγεννα, ξαναδιάβασαν το Πάσχα και μείναν....στον άσσο!

Τέλος, σχετικά με τον Ιούλιο, νομίζω ότι είναι προφανές ότι μετά τις 15/7 και πριν τις 20/8 όποιος λέει ότι κάνει μάθημα κοροιδεύει τον κόσμο.
Αν θέλετε να γράφει απλά το κοντέρ βδομάδες μαθημάτων, ας κάνουμε και ανήμερα το 15αύγουστο.

Εγώ απλά δεν θα είμαι εκεί!

ΓΠ


Title: Re: 3 ζητήματα σχετικά με την διαμορφούμενη φετινή κατάσταση
Post by: stathismout on April 21, 2007, 14:51:46 pm
Συμφωνώ κι εγώ να διεκδικήσουμε μία εξεταστική ακόμα,αρκεί όπως είπα να είναι μία πρόταση που μπορεί να υλοποιηθεί και να μην δημιουργεί λειτουργικά προβλήματα.Από την άλλη,νομίζω ότι είναι στο χέρι όλων μας,με θέληση και διάθεση να δώσουμε βάρος στη διδασκαλία μέσα στο εξάμηνο,με απαλλακτικές εργασίες και προόδους ίσως,για να ξελαφρύνουμε όσο γίνεται την εξεταστική του Σεπτέμβρη.


Title: Re: 3 ζητήματα σχετικά με την διαμορφούμενη φετινή κατάσταση
Post by: rhum on April 21, 2007, 16:03:05 pm
Χθες εγινε Δ.Σ. οπου και αποφασιστηκε την Δευτερα 1 μμ να γινει εκτατη γενικη συνελευση φοιτητων. Η θεματολογια θα ειναι αποκλειστικα η παρακατω:

1) Επειδη το αποτελεσμα της συνελευσης τμηματος της πεμπτης βρισκει αντιθετη την πλειοψηφια των φοιτητων, το σωμα να ψηφισει τις αλλαγες που θελει να γινουν και οι προτασεις να κατατεθουν και να διεκδικηθουν εκ νεου ως αποφαση του φοιτητικου συλλογου στην νεα συνελευση τμηματος που εχει ηδη προγραμματιστει για την πεμπτη(και οπου θα συζητητθουν και τα θεματα των επι πτυχιω).

2) Ασυλο. Την τεταρτη γινεται συγκλητος, και ενα απο τα θεματα που θα συζητηθουν θα ειναι οι χωροι ασυλου, προφανως στο πνευμα που επιτασσει ο καινουργιος νομος. Οι φοιτητικοι συλλογοι οφειλουν να δηλωσουν την αντιθεση τους σε καθε προσπαθεια συρρικνωσης του ασυλου.


Προθεση ειναι η συνελευση να μην εχει τον τυπικο της χαρακτηρα, αλλα η συζητηση να περιστραφει μονο γυρω απο τα παραπανω θεματα, και να ληξει σε συντομο χρονικο διαστημα. Αλλωστε για ολα τα υπολοιπα υπαρχει και η προγραμματισμενη για την μεθεπομενη δευτερα συνελευση φοιτητων.


ΥΓ1: Ουτε ενας μηνας δεν περασε(αν βγαλουμε το πασχα) που εχει ψηφιστει ο νομος και ηδη ενα απο τα σημαντικοτερα κομματια του, οι προβλεψεις για το ασυλο, παει να εφαρμοστει απο την ιδια την συγκλητο. Αυτο για οσους φωναζουν για το ανεφαρμοστο του νεου νομου...

ΥΓ2: Η ΔΑΠ δεν συμμετειχε στο ΔΣ καθως δεν μπορεσε να ερθει ουτε ενας ΔΑΠιτης.Το προηγουμενο βραδυ η ΔΑΠ ειχε το πολυδιαφημισμενο της παρτυ στο LIDO ;) ;D ;D ;D

ΥΓ4: Αν μπορει να επιβεβαιωσει τα παραπανω καποιος απο την ΠΚΣ για να βγει και επισημα ως ανακοινωση στην πρωτη σελιδα.


Title: Re: 3 ζητήματα σχετικά με την διαμορφούμενη φετινή κατάσταση
Post by: thanosdr on April 21, 2007, 16:43:41 pm


Πάντως συζητιόταν ευρύτατα από τις αρχές Μάρτη ότι το επικρατέστερο σενάριο για μετά τις καταλήψεις ήταν αναπληρώσεις χειμερινού + εξεταστική.
Αρα μάλλον δεν είσασταν ανενημέρωτοι και σίγουρα θα βρούμε πολλούς που διάβασαν τα Χριστούγεννα, ξαναδιάβασαν το Πάσχα και μείναν....στον άσσο!


ΓΠ

Και σκεφτομουνα και εγω.

 Μονο εγω ημουν που εμαθα για την προταση Μαργαρη και προσπαθουσα να διαβαζω γιατι πιστευα οτι κατα 90% θα περνουσε αυτη. Γιατι σκεφτομουνα τα προβληματα που δημιουργει η αλλη προταση που τελικα επικρατησε,(τα ανεφερε ο κ. Παπαγιαννης )και ημουν πολυ σιγουρος οτι οι καθηγητες θα κοιτουσαν να μην μπουν στην διαδικασια "εικονικου" τομεα κτλ.

Αλλα δεν υπολογισα καλα αυτο 10% και τζαμπα διαβαζα, αντι να προσπαθω να σβησω τον αποσυντονισμο μου σε λιγες γουλιες καφε στην παραλια

Τελικα εμεινα στον ασσο... Και θα προσπαθησω να μεινω συντονισμενος στην προσπαθεια μου ολο το καλοκαιρι με 35 βαθμους θερμοκρασια. Μηπως και σωσω τιποτα.


Title: Re: 3 ζητήματα σχετικά με την διαμορφούμενη φετινή κατάσταση
Post by: MARIOS on April 21, 2007, 16:50:47 pm
Αυτο ακριβως κανω,εχω μιλησει με αρκετα ατομα και κατι ψιλοσχεδιαζετε απο βδομαδα για διεκδικηση μιας ακομα εξεταστικης

Έλα Δευτέρα στην Γ.Σ. που θα γίνει για αυτό το θέμα!!!


Title: Re: 3 ζητήματα σχετικά με την διαμορφούμενη φετινή κατάσταση
Post by: thanosdr on April 21, 2007, 16:54:54 pm
Αρκετα με την γκρινια μου που κουραζει ακομα και μενα.



Το θεμα ειναι να καταλαβουν οι καθηγητες και το τμημα οτι επι πτυχιω δεν ειναι μονο αυτοι που χρωστανε 6 μαθηματα αλλα και αυτοι που με διαβασμα μπορουν σε ενα ετος να περασουν 15 μαθηματα και να απαλλαγουν απο το τμημα.(και το τμημα να απαλλαγει απο αυτους).

Για να μπορει ο καθενας να εχει την ελευθερια να επιλεξει πραγματα για την ζωη του υπευθυνα και οχι εξαρτωμενος απο γενικες συνελευσεις (ειτε φοιτητων ειτε καθηγητων).

Το μπαινω σε μια σχολη και ξερω τι θα αντιμετωπισω απο πριν ,ειναι αγνωστο σε αυτην την χωρα.
Υπαρχουν παντα απροσμενες εξελιξεις...

Παλι γκρινιαξα. Ελπιζω τελευταια φορα.


Title: Re: 3 ζητήματα σχετικά με την διαμορφούμενη φετινή κατάσταση
Post by: MARIOS on April 21, 2007, 16:58:32 pm
Κ.Παπαγιάννη δεν λέω για μετά τις 15/7 βεβαίως και δεν μπορείτε ούτε και εμείς άλωστε!!Άνθρωποι είμαστε εξάλλου όχι ρομπότ!!Αλλά ο κ.Μάργαρης δεν δεχόταν ούτε μέχρι τις 15/7 που πρότειναν οι φοιτητές!!Όσο για τον βαθμό ετοιμότητας δεν νομίζω ότι υπήρχαν πάρα πολλά άτομα που ήταν έτοιμα για εξετάσεις τώρα!!Πχ. εγώ!!Εγώ δεν ήμουν καλός ή κακός στην κατάληψη, διάβασα και χριστούγεννα και πάσχα και δυο εβδομάδες μέσα στην κατάληψη!!Αλλά αν εξεραιρέσει κανείς το διάβασμα των Χριστουγέννων και το διάβασμα που έγινε τις δυο εβδομάδες καταλήψεων δεν διάβασα σωστά λόγω των καταστάσεων!!!Χωρίς να θέλω να πω ότι ήταν όλοι έτσι, νωμίζω πως μια εξεταστική τώρα θα ήταν αποτυχία!!


Title: Re: 3 ζητήματα σχετικά με την διαμορφούμενη φετινή κατάσταση
Post by: thanosdr on April 21, 2007, 17:09:48 pm


ps2 Αυτό  που  είπε  ένας  συνάδελφος  πρίν λίγο  καιρό  σε  άλλο  τόπικ, ότι  τα  σοβαρά άτομα  του  φόρουμ  που  έγραφαν  εμπεριστατωμένα  και  με  επιχειρήματα, έχουν  σταματήσει  πλέον  να  γράφουν,θα  έπρεπε  μάλλον  να  μας  προβληματίσει  για  το  πού  έχουμε  φτάσει  το  επίπεδο  των  συζητήσεων  εδώ  μέσα... μάλλον  για  ψυχοφάρμακα είμαστε...

Καλό  μεσημέρι  σε  όλους... και  ηρεμία - ει δυνατόν....


Συγνωμη που χαλαω το τρομερο επιπεδο που ειχε το φορουμ σας.
Δεν προκειται να ασχοληθω ποτε ξανα, ωστε να επιστρεψουν οι σοφοι συναδελφοι μου πισω και να ξαναγινει αυτο το φορουμ ο παραδεισος που ηταν.

Συγνωμη που αναγκαστηκαν μερικοι να διαβαζουν τις βλακεις που εγραφα.


Title: Re: 3 ζητήματα σχετικά με την διαμορφούμενη φετινή κατάσταση
Post by: apostolos1986 on April 21, 2007, 17:12:45 pm
ας μη βγαίνουμε οφφτοπικ...για το "επίπεδο"...τη "σοβαρότητα" του φόρουμ...
υπάρχουν άλλα θέματα... που μπορεί να γράψει όποιος θέλει...

και το φόρουμ δεν ανήκει σε κανέναν...ούτε στους σοβαρούς...ούτε σε αυτούς που θεωρούν τον εαυτό τους σοβαρό...ούτε σε κανέναν μεμονωμένα...ανήκει σε όλους...
τα ψυχοφάρμακα πάντως τα θέλουν όλοι σοβαροί και σοβαροφανείς...


Title: Re: 3 ζητήματα σχετικά με την διαμορφούμενη φετινή κατάσταση
Post by: damien667 on April 21, 2007, 19:03:25 pm

2) Ασυλο. Την τεταρτη γινεται συγκλητος, και ενα απο τα θεματα που θα συζητηθουν θα ειναι οι χωροι ασυλου, προφανως στο πνευμα που επιτασσει ο καινουργιος νομος. Οι φοιτητικοι συλλογοι οφειλουν να δηλωσουν την αντιθεση τους σε καθε προσπαθεια συρρικνωσης του ασυλου.



εισαι σιγουρος γι αυτο; απο τωρα; περιεργο μου φαινεται, πολυ νωρις. Και αυτη η συγκλητος αφορα ολο το πολυτεχνειο;


Title: Re: 3 ζητήματα σχετικά με την διαμορφούμενη φετινή κ
Post by: Jalk on April 21, 2007, 19:08:24 pm

2) Ασυλο. Την τεταρτη γινεται συγκλητος, και ενα απο τα θεματα που θα συζητηθουν θα ειναι οι χωροι ασυλου, προφανως στο πνευμα που επιτασσει ο καινουργιος νομος. Οι φοιτητικοι συλλογοι οφειλουν να δηλωσουν την αντιθεση τους σε καθε προσπαθεια συρρικνωσης του ασυλου.



εισαι σιγουρος γι αυτο; απο τωρα; περιεργο μου φαινεται, πολυ νωρις. Και αυτη η συγκλητος αφορα ολο το πολυτεχνειο;

Την Τετάρτη που μας έρχεται θα γίνει σύγκλητος με θέμα το άσυλο...στάνταρ
(και αφορά όλο το πολυτεχνείο λογικά)


Title: Re: 3 ζητήματα σχετικά με την διαμορφούμενη φετινή κατάσταση
Post by: damien667 on April 21, 2007, 19:12:25 pm
γνωριζουμε ωρα+μερος;


Title: Re: 3 ζητήματα σχετικά με την διαμορφούμενη φετινή κ
Post by: pandora on April 21, 2007, 22:43:45 pm

2) Ασυλο. Την τεταρτη γινεται συγκλητος, και ενα απο τα θεματα που θα συζητηθουν θα ειναι οι χωροι ασυλου, προφανως στο πνευμα που επιτασσει ο καινουργιος νομος. Οι φοιτητικοι συλλογοι οφειλουν να δηλωσουν την αντιθεση τους σε καθε προσπαθεια συρρικνωσης του ασυλου.



εισαι σιγουρος γι αυτο; απο τωρα; περιεργο μου φαινεται, πολυ νωρις. Και αυτη η συγκλητος αφορα ολο το πολυτεχνειο;

Την Τετάρτη που μας έρχεται θα γίνει σύγκλητος με θέμα το άσυλο...στάνταρ
(και αφορά όλο το πολυτεχνείο λογικά)

Το  τί  θα  κάνουμε  γύρω  από  το  θέμα   θα  συζητηθεί  στη  ΓΣ  της  Δευτέρας  φαντάζομαι.... ξέρεις  αν  υπάρχουν  σκέψεις  για  κάποια  δράση/διαμαρτυρία  κτλ  από  πλευράς  φοιτητών?


Title: [Electroauth] Για την ομαλή εξέλιξη των ακαδημαικών πραγμάτων στο Τμήμα μας.
Post by: dimakis on May 10, 2007, 23:43:13 pm
Κύριε Δημάκη γιατί δεν λέτε εδώ πέρα την πρότασή σας σε γενικές γραμές!!Στό κάτω κάτω σηζήτηση γίνετε εδώ!!

Η πρόταση είναι τόσο σαφής που .... κανείς δεν την καταλαβαίνει.
Είναι ένα πρόβλημα δικό μου, της εποχής μου και αυτών που με διαβάζουν.
Να μην μπορούν να τακαταλάβουν τα αυτονόητα.

Σήμερα αναγκάζομαι να την ξαναδιατυπώσω:


----- Original Message -----
From: Christos E. Dimakis
To: electroauth@faedrion.ee.auth.gr
Sent: Thursday, May 10, 2007 11:37 PM
Subject: [Electroauth] Για την ομαλή εξέλιξη των ακαδημαικών πραγμάτων στο Τμήμα μας.


Η σημερινή Γενική Συνέλευση διακόπηκε σε ένα όχι και τόσο ακαδημαϊκό κλίμα, έκλεισαν για λίγο κάποιες πόρτες, ακούστηκαν μερικές κραυγές κλπ.

Θα συνεχιστεί την άλλη Πέμπτη, με την κατάθεση και την ψηφοφορία των προτάσεων.

Εκτιμώ την αναβολή σαν ελιγμό του προέδρου για την εκτόνωση της κατάστασης.

Νομίζω ότι οι τόνοι είναι ιδιαίτερα υψηλοί και οι αποφάσεις μας θα επηρεάσουν την μελλοντική λειτουργία του Τμήματος.

Έχουμε ως μέλη ΔΕΠ αποτύχει να πείσουμε τους φοιτητές μας για την ορθότητα της προηγούμενης απόφασής μας αλλά και γενικότερα έχουμε αποτύχει να τους πείσουμε για την αξία του εκπαιδευτικού έργου που επιτελείται στο Τμήμα, γι αυτό και -παρά τις 'κορώνες τους' περί αυτού-  επικεντρώνουν το ενδιαφέρον τους στον αριθμό των εξεταστικών και μόνο.
Δεν είμαστε διόλου άμοιροι ευθυνών γι αυτήν την κατάσταση.

Λόγοι συγκυριακοί επιτρέπουν σε μια μικρή σχετικά ομάδα φοιτητών, οπαδών μιας -κατά τη γνώμη τους- λογικής της σύγκρουσης, να επιβάλλουν στο σύνολο των φοιτητών και των παρατάξεων την λογική αυτή.

Έχω διατυπώσει σε προηγούμενα μηνύματα, που τα επαναπροώθησα πριν λίγο στη λίστα, την γνώμη μου για την κατάσταση.

Χωρίς να αναλύσω περισσότερο την κατάσταση που διαμορφώθηκε και θέλοντας κατά κύριο λόγο να αποφύγουμε μια έξοδο από την φετινή κρίση που θα άφηνε να διαιωνίζεται ένα ανοήτως συγκρουσιακό πνεύμα ανάμεσα σε καθηγητές και 'ηγετική ομάδα' των φοιτητών, έχω να προτείνω για την επόμενη Γ. Σ.  τα εξής:

1.Όπως έχει αποφασισθεί μέχρι στιγμής μαθήματα μέχρι τις 6 Ιουλίου.

2.Διενέργεια της πτυχιακής εξεταστικής όπως αποφασίστηκε σήμερα.

3.Όσοι φοιτητές και καθηγητές θέλουν και το επιθυμούν (όσοι έχουν τα κότσια δηλ. και την ακαδημαϊκή αξιοπρέπεια, ας προσθέσω και τη φυσική αντοχή) αναπληρώνουν όλα τα κενά του διδακτικού έργου και των δύο εξαμήνων στο διάστημα από 6 ως 27 Ιουλίου και στο διάστημα 27-31 Αυγούστου.

4.Διενέργεια τεσσάρων εξεταστικών (χειμερινού, θερινού και επαναληπτικές Σεπτεμβρίου) στο διάστημα από 3 Σεπτεμβρίου ως 25 Οκτωβρίου) με όλη τη σχετική άνεση και την απόσταση ανάμεσα στις δυο εξετάσεις του ίδιου μαθήματος.


Η πρότασή μου μετατρέπει την οποιαδήποτε απώλεια σε απώλεια χρόνου (Οκτώβριος).
Εδώ που φτάσαμε, είναι το λιγότερο πολύτιμο που μπορούμε να χάσουμε.
Ο χαμένος χρόνος εύκολα μπορεί να κερδηθεί.
Τα υπόλοιπα όχι.

Χρήστος Ε. Δημάκης


--------------------------------------------------------------------------------


Electroauth mailing list
Electroauth@faedrion.ee.auth.gr
http://faedrion.ee.auth.gr/mailman/listinfo/electroauth


Title: Re: 3 ζητήματα σχετικά με την διαμορφούμενη φετινή κατάσταση
Post by: thanosdr on May 10, 2007, 23:56:06 pm
Κ. Δημακη ημουν σημερα στην συνελευση και απο το κλιμα που ειδα καταλαβαινω οτι η προταση σας ειναι η καλυτερη δυνατη για τους φοιτητες. (με βαση τις συνθηκες παντα και το κλιμα που υπαρχει).

2 ερωτησεις εχω.

1. Γιατι να αρχισουν οι εξετασεις 3 Σεπτεμβριου και οχι 20 ή 27 Αυγουστου; Φοβαμαι οτι με την δικη σας προταση θα τεθουν ζητηματα που θα εχουν σχεση με το επομενο ετος.

2. Ειπατε πως επι πτυχιω οπως αποφασιστηκε σημερα. Αυτοι που θα δωσουν τωρα του 9ου εξαμηνου, θα μπορεσουν να δωσουν αλλες δυο φορες τα μαθηματα αυτα τον Σεπτεμβριο-Οκτωβριο;


Title: Re: 3 ζητήματα σχετικά με την διαμορφούμενη φετινή κατάσταση
Post by: amanaris on May 11, 2007, 00:04:53 am
Αφού δεν έχει παρθεί απόφαση και η συνέλευση αναβλήθηκε-διακόπηκε πώς είναι βέβαιο ότι θα δώσουμε στις 21??
Και εγώ συμφωνώ απόλυτα με την πρόταση του κύριου Δημάκη.

Quote
. Γιατι να αρχισουν οι εξετασεις 3 Σεπτεμβριου και οχι 20 ή 27 Αυγουστου; Φοβαμαι οτι με την δικη σας προταση θα τεθουν ζητηματα που θα εχουν σχεση με το επομενο ετος.

Κάπου είχα διαβάσει ότι το επόμενο έτος παρατείνεται μέχρι τις 12 Ιουλίου 2008,νομίζω μετά από απόφαση της Συγκλήτου Ε.Μ.Π.


Title: Re: 3 ζητήματα σχετικά με την διαμορφούμενη φετινή κατάσταση
Post by: dimakis on May 11, 2007, 00:05:22 am
η προταση σας ειναι η καλυτερη δυνατη για τους φοιτητες. (με βαση τις συνθηκες παντα και το κλιμα που υπαρχει).

Δεν χαηδεύει φοιτητές. Προσπαθεί να αποφύγει το πνεύμα σύγκρουσης που καλλιεργείται από ανοήτους.
Είναι 'καλή' για το Τμήμα.

1. Γιατι να αρχισουν οι εξετασεις 3 Σεπτεμβριου και οχι 20 ή 27 Αυγουστου; Φοβαμαι οτι με την δικη σας προταση θα τεθουν ζητηματα που θα εχουν σχεση με το επομενο ετος.

Δίνω σημασία στο εκπαιδευτικό έργο και θα κάνω τέτοιο στο τέλος του Αυγούστου.
Ο Οκτώβρης ούτως ή άλλως θα χαθεί και θα με θυμηθείτε όταν τα μισά μαθήματα θα αρχίσουν όπως πάντα τα τελευταία χρόνια μετά τήν ένδοξη επέτειο του ΟΧΙ.

2. Ειπατε πως επι πτυχιω οπως αποφασιστηκε σημερα. Αυτοι που θα δωσουν τωρα του 9ου εξαμηνου, θα μπορεσουν να δωσουν αλλες δυο φορες τα μαθηματα αυτα τον Σεπτεμβριο-Οκτωβριο;

Τόσο το καλύτερο για αυτούς.
Να βουλώσουμε και μερικά στόματα για 'κακούς' καθηγητές.