• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 17, 2025, 09:14:42 am

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 17, 2025, 09:14:42 am

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by okan
[Today at 02:33:21]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Katarameno
[Today at 02:29:21]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by RAFI
[June 16, 2025, 22:46:54 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 19:49:00 pm]

[ΘΤΠΑ] Γενικές απορίες κα...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 16:56:56 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by Λαμπτήρας
[June 16, 2025, 15:55:08 pm]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by _Trob
[June 16, 2025, 13:28:21 pm]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[June 16, 2025, 12:13:45 pm]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 12:01:53 pm]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by George_RT
[June 16, 2025, 10:22:18 am]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[June 16, 2025, 01:56:37 am]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by nmpampal
[June 15, 2025, 16:25:56 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα -...
by nmpampal
[June 15, 2025, 06:43:15 am]

Το thmmy.gr στο instagram...
by Mr Watson
[June 15, 2025, 00:50:23 am]

[Λογισμός ΙΙ] Απορίες σε...
by el mariachi
[June 14, 2025, 20:47:07 pm]

ΠΡΟΣΟΧΗ στο ανέβασμα θεμά...
by tzortzis
[June 14, 2025, 16:54:08 pm]

Ρυθμίσεις Θεμάτων της Ανώ...
by el mariachi
[June 14, 2025, 11:56:45 am]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 10:00:55 am]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 09:58:14 am]

Αλέξης Τσίπρας, η επιστρο...
by Yamal
[June 14, 2025, 04:42:23 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9960
Latest: valco08
Stats
Total Posts: 1426680
Total Topics: 31710
Online Today: 169
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 10
Guests: 110
Total: 120
Saint_GR
rafail zisiadis
noys
tzortzis
Giannis_Kako
NET2GRID
Theislander
alexiosmara
astakos1
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Για οποιοδήποτε πρόβλημα με register/login, στείλτε email στο contact@thmmy.gr.
THMMY.gr > Forum > Χαλαρή συζήτηση - κουβεντούλα > Διάφορα > ΓνωρΗΜΜΥες... (Moderators: Don, Nikos_313, chatzikys, Tasos Bot) > Ποιο είναι το αγαπημένο μας κυκλωματικό στοιχείο.
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Poll
Question: Ποιο είναι το αγαπημένο σας κυκλωματικό στοιχείο;
Αντίσταση R - 26 (32.5%)
Πηνίο L - 39 (48.8%)
Πυκνωτής C - 15 (18.8%)
Total Voters: 51

Pages: [1] 2 3 4 Go Down Print
Author Topic: Ποιο είναι το αγαπημένο μας κυκλωματικό στοιχείο.  (Read 6917 times)
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Ποιο είναι το αγαπημένο μας κυκλωματικό στοιχείο.
« on: November 13, 2006, 02:26:58 am »

ʼντε σαν καλοί ηλεκτρολόγοι να δούμε τι μας αρέσει....

Ψηφίζω πυκνωτή.
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
Daphnekasgr
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Female
Posts: 2348


Αφού η ψυχή μου είναι στους ηλεκτρολόγους!


View Profile
Re: Ποιο είναι το αγαπημένο μας κυκλωματικό στοιχείο.
« Reply #1 on: November 13, 2006, 02:34:03 am »

ΧΑ!! τι καλό!!!  Cheesy
Εγώ δεν είμαι ηλεκτρολόγος αλλα μ'αρέσει το πηνίο!! 8) Έχει ωραία και σύνθετη λειτουργία (απο όσα ξέρω δηλαδή με εντυπωσίαζε περισσότερο!)
Logged

Κοιμάμαι ακόμα με τον αρκούδο μου...


Κοντά μου πάντα θα υποφέρεις..
σου το χα πει ένα πρωί βροχερό..
Nightwish
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 6527



View Profile
Re: Ποιο είναι το αγαπημένο μας κυκλωματικό στοιχείο.
« Reply #2 on: November 13, 2006, 02:41:52 am »

C
Logged

What must I do to become blessed? That I do not know, but I say to you: 'Be blessed and then do whatever you please.'

Clock Stooges

Erratic Escape
4Dcube
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 9068


just.do.it.cut.carrots.


View Profile
Re: Ποιο είναι το αγαπημένο μας κυκλωματικό στοιχεί
« Reply #3 on: November 13, 2006, 02:45:54 am »

Πυκνωτής δαγκωτόοοοο
Κάνει όμορφες εκρήξεις Smiley
Logged

https://www.youtube.com/watch?v=6CAzdawCzhg
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: Ποιο είναι το αγαπημένο μας κυκλωματικό στοιχείο.
« Reply #4 on: November 13, 2006, 02:47:39 am »

Εμένα μου αρέσει γιατί έχει σταθερό Ε  Grin
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
Daphnekasgr
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Female
Posts: 2348


Αφού η ψυχή μου είναι στους ηλεκτρολόγους!


View Profile
Re: Ποιο είναι το αγαπημένο μας κυκλωματικό στοιχείο.
« Reply #5 on: November 13, 2006, 02:48:49 am »

Quote from: Nightwish on November 13, 2006, 02:41:52 am
C

Και στο σημείο αυτό να διευκρινήσουμε ότι εννοεί τον πυκνωτή c και όχι την γνωστή σας c που δε ξέρει ο τζίμι!  Tongue
Logged

Κοιμάμαι ακόμα με τον αρκούδο μου...


Κοντά μου πάντα θα υποφέρεις..
σου το χα πει ένα πρωί βροχερό..
Nightwish
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 6527



View Profile
Re: Ποιο είναι το αγαπημένο μας κυκλωματικό στοιχείο.
« Reply #6 on: November 13, 2006, 02:49:47 am »

Quote from: Daphnekasgr on November 13, 2006, 02:48:49 am
Quote from: Nightwish on November 13, 2006, 02:41:52 am
C

Και στο σημείο αυτό να διευκρινήσουμε ότι εννοεί τον πυκνωτή c και όχι την γνωστή σας c που δε ξέρει ο τζίμι!  Tongue

Grin Grin
Logged

What must I do to become blessed? That I do not know, but I say to you: 'Be blessed and then do whatever you please.'

Clock Stooges

Erratic Escape
Johnny English
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 5981


i know nothing


View Profile
Re: Ποιο είναι το αγαπημένο μας κυκλωματικό στοιχείο.
« Reply #7 on: November 13, 2006, 02:56:55 am »

Δίοδος Zener  Shocked
Logged
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: Ποιο είναι το αγαπημένο μας κυκλωματικό στοιχείο.
« Reply #8 on: November 13, 2006, 02:57:49 am »

Μάλλον έπρεπε να το κάνω extended με διόδους, τρανσίστορ και φέτς...  Undecided
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
4Dcube
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 9068


just.do.it.cut.carrots.


View Profile
Re: Ποιο είναι το αγαπημένο μας κυκλωματικό στοιχείο.
« Reply #9 on: November 13, 2006, 03:01:00 am »

Νομίζω καλά είναι... εξαρτάται από το επίπεδο προσέγγισης που θέλεις να ορίσεις βέβαια
Logged

https://www.youtube.com/watch?v=6CAzdawCzhg
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: Ποιο είναι το αγαπημένο μας κυκλωματικό στοιχείο.
« Reply #10 on: November 13, 2006, 03:03:57 am »

Είπα να κάνω ένα με τα βασικά RLC, αλλα θυμάμαι ένα ωραίο GeAsFET κάτι τέτοιο που το είχα ερωτευτεί  Grin
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
Daphnekasgr
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Female
Posts: 2348


Αφού η ψυχή μου είναι στους ηλεκτρολόγους!


View Profile
Re: Ποιο είναι το αγαπημένο μας κυκλωματικό στοιχείο.
« Reply #11 on: November 13, 2006, 03:07:05 am »

Quote from: Larry_Flint on November 13, 2006, 03:03:57 am
Είπα να κάνω ένα με τα βασικά RLC, αλλα θυμάμαι ένα ωραίο GeAsFET κάτι τέτοιο που το είχα ερωτευτεί Grin

 crazy   Idiot
Logged

Κοιμάμαι ακόμα με τον αρκούδο μου...


Κοντά μου πάντα θα υποφέρεις..
σου το χα πει ένα πρωί βροχερό..
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: Ποιο είναι το αγαπημένο μας κυκλωματικό στοιχείο.
« Reply #12 on: November 13, 2006, 03:12:33 am »

Τελικά είναι GaAs MESFET
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
Johnny English
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 5981


i know nothing


View Profile
Re: Ποιο είναι το αγαπημένο μας κυκλωματικό στοιχείο.
« Reply #13 on: November 13, 2006, 04:02:34 am »

Πάντως αν με περιόριζες στα 3 θα σου έλεγα χαλαρά R. Οι λιγότερες πράξεις  Tongue Cheesy
Logged
ASDF_
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 2520


Legalizacion


View Profile
Re: Ποιο είναι το αγαπημένο μας κυκλωματικό στοιχείο.
« Reply #14 on: November 13, 2006, 04:08:04 am »

Δεν το είχα σκεφτεί έτσι....
Logged

Περπατώ στο δάσος και ακούω Πέγκυ Ζήνα... λες να απολύομαι τον άλλο μήνα??!!!
Pages: [1] 2 3 4 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...