• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
August 07, 2025, 10:58:46 am

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
August 07, 2025, 10:58:46 am

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
[Τομέας Ηλεκτρονικής] Μαθ...
by Mr Watson
[Today at 10:46:24]

[ΨΕΣ] Να επιλέξω το μάθημ...
by cealexop
[August 06, 2025, 23:00:34 pm]

Νέα Δημοκρατία (and Co. I...
by Katarameno
[August 06, 2025, 22:32:51 pm]

Άδεια ασκήσεως επαγγέλματ...
by Katarameno
[August 06, 2025, 14:06:14 pm]

Χαρακτηριστικά Laptop
by Katarameno
[August 06, 2025, 14:02:06 pm]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by MajorTom
[August 04, 2025, 21:18:05 pm]

Ρύθμιση θερμικού για μοτέ...
by chatzikys
[August 04, 2025, 17:39:31 pm]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by JTS
[August 04, 2025, 17:10:36 pm]

[Διακριτά Μαθηματικά] Γεν...
by georkala
[August 04, 2025, 17:07:05 pm]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Katarameno
[August 04, 2025, 13:26:08 pm]

[Σχεδίαση Συστημάτων VLSI...
by cealexop
[August 04, 2025, 00:58:35 am]

Ρυθμίσεις Θεμάτων της Ανώ...
by nmpampal
[August 03, 2025, 21:29:36 pm]

[Τομέας Ενέργειας] Μαθήμα...
by chatzikys
[August 03, 2025, 13:56:19 pm]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by Ma8hths Indou
[August 02, 2025, 17:30:47 pm]

[Τηλεπικοινωνιακά Συστήμα...
by Thanasis_pap
[August 02, 2025, 17:06:37 pm]

Οι μπράβοι του πρύτανη
by Διάλεξις
[August 02, 2025, 01:30:18 am]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[August 02, 2025, 01:04:15 am]

Ηλεκτρομηχανολογικές Μελέ...
by inverter
[August 01, 2025, 20:35:12 pm]

Πρόγραμμα Σπουδών Ακαδημα...
by PolarBear
[August 01, 2025, 15:03:05 pm]

Aναζωπύρωση των εχθροπραξ...
by Katarameno
[July 31, 2025, 21:15:48 pm]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9986
Latest: GiannisT
Stats
Total Posts: 1427673
Total Topics: 31740
Online Today: 111
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 19
Guests: 81
Total: 100
Mr Watson
Giopan
stefanos hios
george14
johnk
Captain
jimalexoud
Bit4Thought
mixkats
Saint_GR
tasos_ntv
AgiaLavida
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Πρόγραμμα Επαναληπτικής Εξεταστικής 2024-2025
THMMY.gr > Forum > Χαλαρή συζήτηση - κουβεντούλα > Διάφορα > Η γωνιά του παιδιού > Παιχνίδια (Moderators: Don, Nikos_313, chatzikys, Tasos Bot) > Των συνειρμών το παίγνιο...
0 Members and 8 Guests are viewing this topic.
Pages: 1 ... 55 56 [57] 58 59 ... 7159 Go Down Print
Author Topic: Των συνειρμών το παίγνιο...  (Read 3931366 times)
Daphnekasgr
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Female
Posts: 2348


Αφού η ψυχή μου είναι στους ηλεκτρολόγους!


View Profile
Re: Των συνειρμών το παίγνιο...
« Reply #840 on: November 13, 2006, 02:37:18 am »

κάλοι  Tongue
Logged

Κοιμάμαι ακόμα με τον αρκούδο μου...


Κοντά μου πάντα θα υποφέρεις..
σου το χα πει ένα πρωί βροχερό..
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: Των συνειρμών το παίγνιο...
« Reply #841 on: November 13, 2006, 02:38:07 am »

foot massage
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
cecilia
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Female
Posts: 851


View Profile
Re: Των συνειρμών το παίγνιο...
« Reply #842 on: November 13, 2006, 02:39:45 am »

πεντικιούρ...
Logged
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: Των συνειρμών το παίγνιο...
« Reply #843 on: November 13, 2006, 02:40:08 am »

απαραίτητο
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
Daphnekasgr
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Female
Posts: 2348


Αφού η ψυχή μου είναι στους ηλεκτρολόγους!


View Profile
Re: Των συνειρμών το παίγνιο...
« Reply #844 on: November 13, 2006, 02:40:20 am »

σπα!!  Roll Eyes (τι καλά που θα ταν!!!)
Logged

Κοιμάμαι ακόμα με τον αρκούδο μου...


Κοντά μου πάντα θα υποφέρεις..
σου το χα πει ένα πρωί βροχερό..
Nightwish
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 6527



View Profile
Re: Των συνειρμών το παίγνιο...
« Reply #845 on: November 13, 2006, 02:40:51 am »

σπάστα
Logged

What must I do to become blessed? That I do not know, but I say to you: 'Be blessed and then do whatever you please.'

Clock Stooges

Erratic Escape
Daphnekasgr
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Female
Posts: 2348


Αφού η ψυχή μου είναι στους ηλεκτρολόγους!


View Profile
Re: Των συνειρμών το παίγνιο...
« Reply #846 on: November 13, 2006, 02:41:35 am »

πιάτα
Logged

Κοιμάμαι ακόμα με τον αρκούδο μου...


Κοντά μου πάντα θα υποφέρεις..
σου το χα πει ένα πρωί βροχερό..
cecilia
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Female
Posts: 851


View Profile
Re: Των συνειρμών το παίγνιο...
« Reply #847 on: November 13, 2006, 02:43:07 am »

ΙΚΕΑ
Logged
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: Των συνειρμών το παίγνιο...
« Reply #848 on: November 13, 2006, 02:43:51 am »

πίστα κάρτ
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
cecilia
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Female
Posts: 851


View Profile
Re: Των συνειρμών το παίγνιο...
« Reply #849 on: November 13, 2006, 02:44:22 am »

F1
Logged
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: Των συνειρμών το παίγνιο...
« Reply #850 on: November 13, 2006, 02:44:48 am »

πάθος
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
arkas
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1621


...


View Profile
Re: Των συνειρμών το παίγνιο...
« Reply #851 on: November 13, 2006, 02:45:17 am »

λαθος
Logged

Δεν υπάρχουν άσχημες γυναίκες,υπάρχουν άντρες που δεν πίνουν...
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: Των συνειρμών το παίγνιο...
« Reply #852 on: November 13, 2006, 02:46:50 am »

οδηγικό
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
Daphnekasgr
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Female
Posts: 2348


Αφού η ψυχή μου είναι στους ηλεκτρολόγους!


View Profile
Re: Των συνειρμών το παίγνιο...
« Reply #853 on: November 13, 2006, 02:47:11 am »

τράκα
Logged

Κοιμάμαι ακόμα με τον αρκούδο μου...


Κοντά μου πάντα θα υποφέρεις..
σου το χα πει ένα πρωί βροχερό..
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: Των συνειρμών το παίγνιο...
« Reply #854 on: November 13, 2006, 02:48:26 am »

τσιαγάρο
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
Pages: 1 ... 55 56 [57] 58 59 ... 7159 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...