• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 17, 2025, 01:07:52 am

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 17, 2025, 01:07:52 am

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by Yamal
[June 16, 2025, 23:46:31 pm]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by RAFI
[June 16, 2025, 22:46:54 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 19:49:00 pm]

[ΘΤΠΑ] Γενικές απορίες κα...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 16:56:56 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by Λαμπτήρας
[June 16, 2025, 15:55:08 pm]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by _Trob
[June 16, 2025, 13:28:21 pm]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[June 16, 2025, 12:13:45 pm]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 12:01:53 pm]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by George_RT
[June 16, 2025, 10:22:18 am]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[June 16, 2025, 01:56:37 am]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by nmpampal
[June 15, 2025, 16:25:56 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα -...
by nmpampal
[June 15, 2025, 06:43:15 am]

Το thmmy.gr στο instagram...
by Mr Watson
[June 15, 2025, 00:50:23 am]

[Λογισμός ΙΙ] Απορίες σε...
by el mariachi
[June 14, 2025, 20:47:07 pm]

ΠΡΟΣΟΧΗ στο ανέβασμα θεμά...
by tzortzis
[June 14, 2025, 16:54:08 pm]

Ρυθμίσεις Θεμάτων της Ανώ...
by el mariachi
[June 14, 2025, 11:56:45 am]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 10:00:55 am]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 09:58:14 am]

Αλέξης Τσίπρας, η επιστρο...
by Yamal
[June 14, 2025, 04:42:23 am]

Έναρξη Δηλώσεων Συμμετοχή...
by IEEE SB
[June 14, 2025, 00:10:19 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9960
Latest: valco08
Stats
Total Posts: 1426678
Total Topics: 31710
Online Today: 164
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 41
Guests: 107
Total: 148
Anatolim
mavropan
iliaspapam
Yamal
tols1
Kyritsisss
astepoul
gogolhs
dimitris585
Fraser
zgeorgitz
christina02
parvanitid
maestros
jim_sklab
Το παγώνι
victoria
Katarameno
dr.giorgos
0restis
Nekt
Zaxarenia
mayia psarikoglou
ThanosV
HlektrikhPatata
fpapat
sofoklhs_pizza
Born_Confused
jm555
al3xts
fkagk
ඞ
Nikos_313
acolak
Saint_GR
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Για οποιοδήποτε πρόβλημα με register/login, στείλτε email στο contact@thmmy.gr.
THMMY.gr > Forum > Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία > Πανεπιστήμιο και Παιδεία > Η πολιτική για το Πανεπιστήμιο (Moderators: Tasos Bot, PolarBear) > Πρόταση μεταρρύθμισης στα ΑΕΙ από "Αριστερά Σήμερα"
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: [1] 2 Go Down Print
Author Topic: Πρόταση μεταρρύθμισης στα ΑΕΙ από "Αριστερά Σήμερα"  (Read 3855 times)
Junior
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1349


View Profile
Πρόταση μεταρρύθμισης στα ΑΕΙ από "Αριστερά Σήμερα"
« on: October 27, 2006, 15:21:46 pm »

Ολοκληρωμένη πρόταση μεταρρύθμισης στα ΑΕΙ υπέβαλε πρόσφατα ο όμιλος προβληματισμού «Αριστερά Σήμερα» (ΑΡΣΗ). Την πρόταση παρουσίασε ο καθηγητής του ΕΜΠ κ. Λ. Παπαγιαννάκης, ενώ συμμετοχή είχαν μεταξύ άλλων ο αντιπρύτανης του Γεωπονικού Πανεπιστημίου κ. Λ. Λουλούδης και οι καθηγητές κ.κ. Μαρία Ρεπούση, Βάσω Κιντή, Δ. Κυρτάτας, Δ. Λουκάς και άλλοι. Η κίνηση αυτή συμφωνεί με τη μεταρρύθμιση, προτείνοντας υποστηρικτική αξιολόγηση, αποσύνδεση του Λυκείου από τις εξετάσεις, ένταξη των ΤΕΙ στα ΑΕΙ κ.ά., δεν συμφωνεί όμως με το προσχέδιο του υπουργείου Παιδείας.

1.Για ένα νέο συμβόλαιο ανάμεσα στην Πολιτεία και τα Πανεπιστήμια

ʼμεσες προϋποθέσεις

- Η Πολιτεία να εγγυηθεί: (α) την πλήρη θεσμική αυτοτέλεια των Πανεπιστημίων, την οικονομική τους στήριξη (υποδομές: κατά περίπτωση, λειτουργικές δαπάνες στο επίπεδο τουλάχιστον του μέσου όρου της Ε.Ε.) και την (άμεση και έμμεση) προώθηση της έρευνας, (β) την ελευθερία της επιστημονικής σκέψης και έρευνας και το ακαδημαϊκό άσυλο σε όλους τους χώρους των ΑΕΙ.

- Τα Πανεπιστήμια να εγγυηθούν: (α) την πλήρη διαφάνεια για το έργο των Ιδρυμάτων και του επιστημονικού προσωπικού τους (υποχρεωτική χρήση του διαδικτύου, άμεση πρόσβαση σε όλους, ειδική μέριμνα για τους μαθητές του Λυκείου), (β) την ποιότητα του έργου τους και την πιστοποίησή της με περιοδική αυτοαξιολόγηση και εξωτερική αξιολόγηση της πορείας και του έργου των Ιδρυμάτων και του προσωπικού τους.

Μεσοπρόθεσμοι στόχοι

- Να ιδρυθεί υπουργείο Παιδείας και Έρευνας, με ευθύνη την ενιαία συγκρότηση και πολιτική διεύθυνση του ενιαίου χώρου ανώτατης εκπαίδευσης και έρευνας.

- Να συσταθεί Εθνικό Συμβούλιο Ανώτατης Εκπαίδευσης και Έρευνας - από μέλη ΔΕΠ και ερευνητές που προτείνονται από τα Ιδρύματα - για την καλύτερη οργάνωση συστηματικής διαβούλευσης και της διαδικασίας με στόχο την υλοποίηση αναγκαίων μεταρρυθμίσεων, όπως:

- Η ένταξη των Ερευνητικών Κέντρων στο ενιαίο θεσμικό πλαίσιο, για να απελευθερωθούν όλες οι θετικές συνέργειες (συμμετοχή ερευνητών στη διδασκαλία και σε προπτυχιακό αλλά κυρίως σε μεταπτυχιακό επίπεδο, στα δίκτυα των Ερευνητικών Κέντρων να συμμετέχουν και ερευνητικές ομάδες ή εργαστήρια των ΑΕΙ) και

- Η σταδιακή αναβάθμιση των ΤΕΙ και η βαθμιαία ενσωμάτωσή τους σε πλήρες πανεπιστημιακό καθεστώς.

2. Για τη διοικητική και οικονομική αυτοτέλεια

- Να μετατοπιστεί δραστικά το κέντρο βάρους του κανονιστικού πλαισίου στον Εσωτερικό Κανονισμό Λειτουργίας κάθε Ιδρύματος. Οι Εσωτερικοί Κανονισμοί προσαρμόζονται στη γενικώς ισχύουσα νομοθεσία, συνεκτιμώντας τις ιδιομορφίες του κάθε Ιδρύματος. Όλες οι αποφάσεις λαμβάνονται από τα συλλογικά όργανα και εκτελούνται από τη διοίκηση των Ιδρυμάτων. Το Υπουργείο επεμβαίνει μόνο ύστερα από καταγγελίες όσων έχουν έννομο συμφέρον ή αυτεπαγγέλτως όταν υπάρχουν αποχρώσες ενδείξεις για παρατυπίες.

- Να καθιερωθεί ο δεσμευτικός 4ετής προγραμματισμός «βάσει στόχων». Να εξασφαλιστεί η ευέλικτη και διαφανής διαχείριση των πόρων των ΑΕΙ, με την καλύτερη οργάνωση των οικονομικών υπηρεσιών, με την προκήρυξη των θέσεων των προϊσταμένων, με τη σύσταση Ειδικών Λογαριασμών Δαπανών για τις τρέχουσες δαπάνες εκπαίδευσης και έρευνας, με τον έλεγχο της νομιμότητας των δαπανών από το Ελεγκτικό Συνέδριο και Ορκωτούς Λογιστές που ορίζει το υπουργείο, με την περιορισμένη χρονική θητεία προϊσταμένων και ελεγκτών.

3. Για τη δημοκρατική διακυβέρνηση των Ιδρυμάτων

- Να κατοχυρωθεί η καθολική ψηφοφορία των μελών κάθε ομάδας ψηφοφόρων. Για την εκλογή των οργάνων διοίκησης να συνεκτιμάται ο συντελεστής βαρύτητας της κάθε ομάδας και η συμμετοχή των μελών της στην ψηφοφορία.

- Το άσυλο να τεθεί υπό την εποπτεία της Συγκλήτου και να περιφρουρείται από προσωπικό του κάθε Ιδρύματος. Σε απολύτως έκτακτες περιπτώσεις, το Πρυτανικό Συμβούλιο αναλαμβάνει την ευθύνη των αποφάσεων οι οποίες επικυρώνονται ή μη από τη Σύγκλητο (ψήφος εμπιστοσύνης) τις αμέσως προσεχείς ημέρες.

4. Για τη βελτίωση της ποιότητας των σπουδών

- Να βελτιωθεί το σύστημα εισαγωγής των φοιτητών στα ΑΕΙ, με την εισαγωγή σε Σχολές και με τον περιορισμό του συστήματος στις Σχολές ή Τμήματα υψηλής ζήτησης. Η διενέργεια εξετάσεων - όπου είναι αναγκαίες - να γίνεται με κριτήρια των Ιδρυμάτων αλλά υπό την εποπτεία του υπουργείου. Να μελετηθεί η δυνατότητα λειτουργίας προπαρασκευαστικού έτους, με στόχο να καταργηθούν πλήρως οι εισαγωγικές εξετάσεις. Να περιοριστεί δραστικά η εισαγωγή φοιτητών από το «παράθυρο».

- Να ενισχυθούν οι υποδομές που συνδέονται με το κόστος ζωής (στέγαση, σίτιση, κίνηση κ.λπ.) των φοιτητών και με τις εκτός σπουδών παράλληλες δραστηριότητές τους (χώροι άθλησης, αναψυχής, καλλιτεχνικής δημιουργίας κ.λπ.). Να οργανωθούν ειδικά γραφεία ενημέρωσης και υποστήριξης των φοιτητών κατά τη διάρκεια των σπουδών τους και την ένταξή τους στην αγορά εργασίας. Να ενισχυθούν οι οικονομικά ασθενείς φοιτητές με αντισταθμιστικές υποτροφίες και με μακροπρόθεσμα άτοκα εκπαιδευτικά δάνεια.

- Να αναγνωριστεί θεσμικά το επικουρικό έργο των υποψηφίων διδακτόρων και να δημιουργηθούν θέσεις για επιστημονικούς συνεργάτες μερικής απασχόλησης και αμοιβής.

- Να αποκατασταθούν οι κανόνες και οι βασικές λειτουργίες που εγγυώνται την κανονική ροή των προγραμμάτων και την ποιότητα των προπτυχιακών και μεταπτυχιακών σπουδών.

- Να ενισχυθεί η μάθηση αντί της παθητικής παρακολούθησης, με την κατάργηση του ενός και μοναδικού συγγράμματος (χωρίς να καταργηθεί η οικονομική ενίσχυση για την αγορά συγγραμμάτων), με τη χρήση πολλαπλής βιβλιογραφίας και της δανειστικής βιβλιοθήκης, με τη σύνταξη οδηγών μελέτης και βοηθημάτων, με την ενεργό συμμετοχή των φοιτητών και τη μερική ή συνολική αντικατάσταση των εξετάσεων από ασκήσεις και ατομικές ή συλλογικές εργασίες, με τη χρήση του διαδικτύου και της ιστοσελίδας του μαθήματος ως συμπληρωματικού μέσου για την ενημέρωση και την άσκηση των φοιτητών, με τη βοήθεια του διδάσκοντος από υποψήφιους διδάκτορες, μεταπτυχιακούς, τελειόφοιτους φοιτητές και άλλα στελέχη των Ιδρυμάτων που έχουν τα προσόντα.

- Να επιτραπεί η οριζόντια κινητικότητα των φοιτητών και η υπό προϋποθέσεις «δεύτερη ευκαιρία» επιλογής (διαφοροποίηση πτυχίου με μαθήματα από άλλα Τμήματα, διατμηματικό πτυχίο, αλλαγή Τμήματος).

5.Για τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις των μελών ΔΕΠ & Ερευνητών

- Να καθιερωθεί η πλήρης και αποκλειστική απασχόληση των διδασκόντων, με βελτίωση των αποδοχών τους και περιορισμό της περαιτέρω απασχόλησής τους σε επιχορηγούμενα ερευνητικά έργα και μόνο μέσω των Ειδικών Λογαριασμών Έρευνας του Ιδρύματος στο οποίο υπηρετούν.

- Να εξασφαλιστεί η διαφάνεια και η αξιοκρατία κατά την εκλογή, εξέλιξη και μονιμοποίηση των διδασκόντων και ερευνητών, με το «άνοιγμα» των εκλεκτορικών σωμάτων και των εισηγητικών επιτροπών (τουλάχιστον κατά το 1/3) σε εκλέκτορες από άλλα Ιδρύματα του εσωτερικού ή/και του εξωτερικού. Να εξασφαλιστεί ταυτόχρονα η ολοκλήρωση σε εύλογο χρονικό διάστημα της διαδικασίας εκλογής ή/και εξέλιξης.

- Να ενισχυθεί η ευελιξία και κινητικότητα που διευκολύνει συνεργασίες, ανταλλαγές και διάχυση της γνώσης και της εμπειρίας, με διδάσκοντες μερικής απασχόλησης, με απασχόληση διδασκόντων σε δύο Ιδρύματα, με προσκεκλημένους καθηγητές από άλλα ΑΕΙ αλλά και Ερευνητικά Κέντρα, καθώς και με την απασχόληση ειδικών συνεργατών και επιστημόνων (περιορίζοντας δραστικά την κατάχρηση αυτής της ευελιξίας, όπως γίνεται σήμερα με το Π.Δ. 407/ 87).

- Να προβλεφθεί ρητώς για τα μέλη ΔΕΠ των ΑΕΙ η προϋπόθεση της διδακτικής ικανότητας και συνέπειας, ως πάγια συνθήκη για μια δημιουργική σχέση ανάμεσα σε διδάσκοντες και διδασκόμενους. Ειδικότερα, να καθιερωθεί: (α) η συστηματική αξιολόγηση (με εμπιστευτικά ερωτηματολόγια) από τους φοιτητές της διδακτικής ικανότητας των διδασκόντων αλλά και της συνέπειας και αποτελεσματικότητας με την οποία ασκούν τα καθήκοντά τους, (β) η επεξεργασία των ερωτηματ
ολογίων και η σε βάθος διερεύνηση των «μηνυμάτων» τους από τον «συνήγορο του φοιτητή», που ορίζεται από τη Σύγκλητο, επεξεργάζεται και υποβάλλει κάθε χρόνο έκθεση αξιολόγησης της ποιότητας του εκπαιδευτικού έργου του προσωπικού του Ιδρύματος, (γ) ο υποχρεωτικός δειγματοληπτικός έλεγχος από τα αρμόδια όργανα της φυσικής παρουσίας των διδασκόντων, της ποιότητας και καταλληλότητας του εκπαιδευτικού υλικού και των μέσων που χρησιμοποιούν στα μαθήματα και εργαστήρια.

Να καθιερωθεί η υποχρέωση όλων των συλλογικών οργάνων να αφιερώνουν μία ειδική συνεδρίαση κάθε χρόνο με μοναδικό θέμα ημερήσιας διάταξης την αξιολόγηση του διδακτικού έργου, τα ουσιώδη δεδομένα και συμπεράσματα της οποίας αποτελούν βασικό κριτήριο της αξιολόγησης κάθε Τμήματος και του Ιδρύματος και δημοσιοποιούνται στον διαδικτυακό τόπο του ΑΕΙ και των Τμημάτων.

ΤΑ ΝΕΑ , 27/10/2006 , Σελ.: N18


http://ta-nea.dolnet.gr/print_article.php?e=A&f=18676&m=N18&aa=1
Logged
Zarathoustra
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1436



View Profile
Re: Πρόταση μεταρρύθμισης στα ΑΕΙ από "Αριστερά Σήμερα"
« Reply #1 on: October 27, 2006, 17:00:41 pm »

Μοιάζουν αρκετά με τις προτάσεις του ΕΣΥΠ.Σε ορισμένα σημεία μάλιστα είναι ακόμα καλύτερες.
« Last Edit: October 27, 2006, 17:03:36 pm by Zarathoustra » Logged
Νessa
Guest
Re: Πρόταση μεταρρύθμισης στα ΑΕΙ από "Αριστερά Σήμερα"
« Reply #2 on: October 27, 2006, 17:12:37 pm »

Οι προτάσεις αυτές διατυπώθηκαν με εντελώς διαφορετικό σκεπτικό από αυτές του ΕΣΥΠ.

Παρ'όλ'αυτά, είμαι σκεπτική, καθώς η κυβέρνηση έχει αποδείξει ότι μπορεί κάλλιστα να διαστρεβλώσει και τις πιο καλοπροαίρετες προτάσεις σε κάτι εντελώς αντιδραστικό (και μετά να λέει "να, αυτά τα μέτρα θέλατε, σας τα έκανα!") Sad
Logged
Zarathoustra
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1436



View Profile
Απ: Πρόταση μεταρρύθμισης στα ΑΕΙ από "Αριστερά Σήμερα"
« Reply #3 on: October 27, 2006, 17:29:04 pm »

Έτσι σου φαίνεται γιατί είδες την λέξη-κλειδί :"Αριστερά".
Επίσης το τί είναι αντιδραστικό,ριζοσπαστικό,συντηρητικό είναι σχετικό.Για εμένα π.χ αντιδραστικό είναι οτιδήποτε έχει ως στόχο την συντήρηση της υπάρχουσας κατάστασης και αντιτίθεται σε οποιαδήποτε αλλαγή.

Για δες όμως και τί είπε ο Νανόπουλος για τις προτάσεις ΕΣΥΠ.
(φαντάζομαι πώς θα τον εκτιμάς αυτόν ως επιστήμονα,σε αντίθεση με τον Βερέμη την παρέα του).
Logged
dimakis
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Posts: 609


Είμαι μέλος ΔΕΠ....Δεν πειράζει!


View Profile
Re: Πρόταση μεταρρύθμισης στα ΑΕΙ από "Αριστερά Σήμερα"
« Reply #4 on: October 27, 2006, 17:43:04 pm »

Πριν αρχίσετε και πάλι να λέτε ό,τι σας κατέβει, διαβάστε.

Η 'πρόταση' (δεν έχει τη μορφή νομοτεχνικού κειμένου) είναι ολόκληρη και πλήρης εδώ:

http://www.arsh.gr/el/readArchives.asp?catID=2&subCatID=0&page=1&textID=3

Και για να διαβαστεί θέλει να είστε νηφάλιοι και ... κριτικοί απέναντί της.

Logged
Νessa
Guest
Re: Πρόταση μεταρρύθμισης στα ΑΕΙ από "Αριστερά Σήμερα"
« Reply #5 on: October 27, 2006, 20:23:07 pm »

Ωπ! Σωστά... τώρα που το είδα καλύτερα, τα ίδια χάλια με τις προτάσεις του ΕΣΥΠ είναι κι αυτές Sad
Logged
cecs
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Female
Posts: 3560


Είμαι ΠΑΟΚΙ,υπάρχει πρόβλημα;


View Profile
Re: Πρόταση μεταρρύθμισης στα ΑΕΙ από "Αριστερά Σήμερα"
« Reply #6 on: October 27, 2006, 20:31:12 pm »

Δε χρειάζεται να τα ισοπεδώνουμε όλα όταν δε συμφωνούν με όσα πιστεύουμε.
Είναι πολύ θετικό να υπάρχουν κι άλλες εναλλακτικές προτάσεις και μάλιστα θα έπρεπε κι εμείς οι φοιτητές κάποια στιγμή να προχωρήσουμε στη σύνταξη μιας συγκροτημένης αντιπρότασης και όχι να κατακρίνουμε τόσο εύκολα την όποια παρόμοια κίνηση.
Logged

Να κοιμηθούμε αγκαλιά...
να μπερδευτούν τα όνειρά μας..
και στων φιλιών τη μουσική..
ρυθμό να δίνει η καρδιά μας..!!
Νessa
Guest
Re: Πρόταση μεταρρύθμισης στα ΑΕΙ από "Αριστερά Σήμερα"
« Reply #7 on: October 27, 2006, 20:32:47 pm »

Cecs, πήγαινε στο link που έβαλε ο κ.Δημάκης και θα καταλάβεις γιατί την κατακρίνω.
Logged
cecs
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Female
Posts: 3560


Είμαι ΠΑΟΚΙ,υπάρχει πρόβλημα;


View Profile
Re: Πρόταση μεταρρύθμισης στα ΑΕΙ από "Αριστερά Σήμερα"
« Reply #8 on: October 27, 2006, 20:40:02 pm »

Δεν είπα αυτό,έχεις κάθε δικαίωμα να την κρίνεις όπως νομίζεις,όπως έγραψα και παραπάνω,απλά να το δούμε και σαν μια κίνηση,ανεξάρτητα από το περιεχόμενό της.
Logged

Να κοιμηθούμε αγκαλιά...
να μπερδευτούν τα όνειρά μας..
και στων φιλιών τη μουσική..
ρυθμό να δίνει η καρδιά μας..!!
Νessa
Guest
Re: Πρόταση μεταρρύθμισης στα ΑΕΙ από "Αριστερά Σήμερα"
« Reply #9 on: October 27, 2006, 20:44:25 pm »

Παίρνεις σα δεδομένο ότι τα κίνητρά τους είναι ευγενή NoNo
Logged
cecs
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Female
Posts: 3560


Είμαι ΠΑΟΚΙ,υπάρχει πρόβλημα;


View Profile
Re: Πρόταση μεταρρύθμισης στα ΑΕΙ από "Αριστερά Σήμερα"
« Reply #10 on: October 27, 2006, 20:50:15 pm »

Ρε Nessa μπορείς να καταλάβεις ότι δεν κρίνω το όλο εγχείρημα ως προς το περιεχόμενο ή τα κίνητρά του,αλλά μόνο σαν πρωτοβουλία,σαν κίνηση,ή δε θέλεις να το καταλάβεις;;;
Logged

Να κοιμηθούμε αγκαλιά...
να μπερδευτούν τα όνειρά μας..
και στων φιλιών τη μουσική..
ρυθμό να δίνει η καρδιά μας..!!
Νessa
Guest
Re: Πρόταση μεταρρύθμισης στα ΑΕΙ από "Αριστερά Σήμερα"
« Reply #11 on: October 27, 2006, 20:54:03 pm »

Ε αυτήν την πρωτοβουλία, αυτήν την κίνηση, με τι κριτήρια την κρίνεις αν όχι ως προς το περιεχόμενο ή τα κίνητρα; Πρωτοβουλία πήρε και το υπουργείο στο κάτω κάτω.
Logged
cecs
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Female
Posts: 3560


Είμαι ΠΑΟΚΙ,υπάρχει πρόβλημα;


View Profile
Re: Πρόταση μεταρρύθμισης στα ΑΕΙ από "Αριστερά Σήμερα"
« Reply #12 on: October 27, 2006, 20:55:47 pm »

Καλά έκανε και πήρα πρωτοβουλία το υπουργείο.
Ένας λόγος παραπάνω να πάρουμε κι εμείς οι φοιτητές,και μάλιστα πιο συγκροτημένη,πιο άρτια,πιο ολοκληρωμένη!
Logged

Να κοιμηθούμε αγκαλιά...
να μπερδευτούν τα όνειρά μας..
και στων φιλιών τη μουσική..
ρυθμό να δίνει η καρδιά μας..!!
Νessa
Guest
Re: Πρόταση μεταρρύθμισης στα ΑΕΙ από "Αριστερά Σήμερα"
« Reply #13 on: October 27, 2006, 20:59:07 pm »

Quote from: cecs on October 27, 2006, 20:55:47 pm
Καλά έκανε και πήρα πρωτοβουλία το υπουργείο.
Quote from: Νessa on October 27, 2006, 20:44:25 pm
Παίρνεις σα δεδομένο ότι τα κίνητρά τους είναι ευγενή NoNo

Quote from: cecs on October 27, 2006, 20:55:47 pm
Ένας λόγος παραπάνω να πάρουμε κι εμείς οι φοιτητές,και μάλιστα πιο συγκροτημένη,πιο άρτια,πιο ολοκληρωμένη!
Εδώ δε θα διαφωνήσω.
Logged
corina
Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Female
Posts: 4651


summertime


View Profile
Re: Πρόταση μεταρρύθμισης στα ΑΕΙ από "Αριστερά Σήμερα"
« Reply #14 on: October 27, 2006, 21:14:59 pm »

Quote from: Νessa on October 27, 2006, 20:59:07 pm
Quote from: cecs on October 27, 2006, 20:55:47 pm
Καλά έκανε και πήρα πρωτοβουλία το υπουργείο.
Quote from: Νessa on October 27, 2006, 20:44:25 pm
Παίρνεις σα δεδομένο ότι τα κίνητρά τους είναι ευγενή NoNo

Hello!!! Ως υπουργείο οφείλει να παίρνει πρωτοβουλίες! Και προφανώς καλά κάνει (σαν κίνηση και όχι σαν περιεχόμενο) όταν παίρνει, γιατί αλλιώς δεν υπάρχει λόγος ύπαρξης ενός υπουργείου. Και μέχρι εδώ μιλάω γενικά, και όχι ειδικά για τη Μαριέττα ή για την κυβέρνηση. Από εκεί και πέρα, αν η πρωτοβουλία μπάζει από παντού, και είναι π.χ. σαν το προσχέδιο για τα ΑΕΙ, αυτό έχει να κάνει με το περιεχόμενο και τα κίνητρα. Δεν μπορούμε να λέμε, αφού τους ξέρουμε τι κουμάσια είναι στην κυβέρνηση, αυτήν ή την οποιαδήποτε, ότι δεν πρέπει να προτείνουν κανένα νόμο! Ποτέ δεν ξέρεις, μπορεί κάποια στιγμή να τους φωτίσει ο Θεός και να καταθέσουν και κανέναν της προκοπής! Εκεί ελπίζουμε...

Και καιρός να πάρουμε φυσικά και εμείς οι φοιτητές καμιά πρωτοβουλία...
« Last Edit: October 28, 2006, 14:58:46 pm by corina » Logged

Η συμμετοχή δεν φέρνει ντε και καλά τη νίκη. Αλλά η νίκη δεν μπορεί να έρθει αλλιώς. Ασε που, συμμετέχοντας μπορεί να βγεις απ' τη συντήρηση.
Pages: [1] 2 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...