• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 18, 2025, 19:45:36 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 18, 2025, 19:45:36 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by Katarameno
[Today at 19:40:47]

[ΣΗΕ ΙΙ] Γενικές απορίες ...
by chatzikys
[Today at 19:26:00]

Σιδηροδρομικό Δυστύχημα σ...
by Katarameno
[Today at 18:22:39]

H Στοά των Off Topic
by Nikos_313
[Today at 08:53:31]

[Μεταφορά και Διανομή ΗΕ]...
by tzortzis
[Today at 07:55:05]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by chris_p30
[Today at 00:45:33]

[Ψηφιακά Ολοκληρωμένα Κυκ...
by tzortzis
[June 17, 2025, 21:25:42 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by PAPARI69
[June 17, 2025, 20:59:13 pm]

[Γραφική] Λυμένα θέματα
by okanpala
[June 17, 2025, 18:56:22 pm]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Katarameno
[June 17, 2025, 14:25:00 pm]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by george14
[June 17, 2025, 13:58:20 pm]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by tzortzis
[June 17, 2025, 13:19:53 pm]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by george14
[June 17, 2025, 12:08:25 pm]

[ΨEE] Γενικές απορίες και...
by Juror8
[June 17, 2025, 12:06:57 pm]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by RAFI
[June 16, 2025, 22:46:54 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 19:49:00 pm]

[ΘΤΠΑ] Γενικές απορίες κα...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 16:56:56 pm]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by _Trob
[June 16, 2025, 13:28:21 pm]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[June 16, 2025, 12:13:45 pm]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[June 16, 2025, 01:56:37 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9965
Latest: Poli
Stats
Total Posts: 1426721
Total Topics: 31711
Online Today: 262
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 84
Guests: 161
Total: 245
chriskazakos
kourasan!
filon05
agis3
Evripidis
gkyrodi
Fotis Roukoutakis
PetrosCc
papatmaria
tols1
Thanos_Bog
evax
el1
chrisg
vasilikitsatsi
gkaramp
Katarameno
Pcsc
alexandraskol
Zoifouka
kpapama
tzortzis
argiris2006
marilita
ariadnipm
tinidou
dimitriskon
Giorgos2222
ELEF
thanosk
dimitris kiziridis
prigians
okanpala
apapagd
thaliatsk
micelethe
vasilis saitis
tsaliki
kchristoua
andripappa
stavros0201
giorgos_skl
kvas
alex_g
Orgianelis
sigklitiki
gkouskou
_Trob
ntinara
smaragdis
Psychoktonos_
alexlemp
Tim
vaggelis.ntokas
gmpatsol
Βασιλης
marios2912
kmarkad
dkoukn
meliou
idefix
dkatsoul
Nikos_313
vagk
m.renia
chaniotism
nick_slendy
jimalexoud
johnk
theodoradr
mayia psarikoglou
sofaki
Billyskotsikas
ioannisdamantis
andreassifo
dimitris papadopoulos
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Για οποιοδήποτε πρόβλημα με register/login, στείλτε email στο contact@thmmy.gr.
THMMY.gr > Forum > Χαλαρή συζήτηση - κουβεντούλα > Διάφορα > Συγκοινωνίες και Μέσα Μεταφοράς (Moderators: Don, Nikos_313, chatzikys, Tasos Bot) > Υποθαλάσσια/επίγεια αρτηρία - το έγκλημα είναι ακόμη στα χαρτιά
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 16 Go Down Print
Author Topic: Υποθαλάσσια/επίγεια αρτηρία - το έγκλημα είναι ακόμη στα χαρτιά  (Read 23568 times)
apostolos1986
Veteran
Επιβεβαρυμένος
******
Posts: 13446



View Profile
Re: Υποθαλάσσια/επίγεια αρτηρία - το έγκλημα είναι ακόμη στα χαρτιά
« Reply #150 on: February 13, 2007, 00:31:32 am »

Ταμπακιέρα προνομίων και παραλογισμοί

Καθώς η υπόθεση της υποθαλάσσιας σέρνεται σε τελική λύση, με ίντριγκες και κρυψίνοια σε επίπεδο σχεδιασμού, και παθιασμένες ιδεοληψίες κι απ' τις δυό πλευρές των λιγοστών πολιτών που ασχολούνται με το έργο (guilty as charged κι εγώ, εννοείται), είναι χρήσιμο να εστιάσουμε σε μερικές πρόσφατες εξελίξεις και τις συνέπειές τους για την Θεσσαλονίκη.

Το νέο φασούλι που προκάλεσε σφόδρες αντιδράσεις, ακόμα κι από κάποιους φύσει υπέρμαχους του έργου, ήταν το άρθρο 4.4.1 της κατατεθείσας σύμβασης, που ουσιαστικά βάζει την πόλη σε κυκλοφοριακό γύψο για τα επόμενα 30 χρόνια, καθώς δίνει στον παραχωρησιούχο βέτο για κάθε συγκοινωνιακό έργο που γίνεται στο νομό! Από το άρθρο του Νίκου Ηλιάδη στην προχθεσινή Μακεδονία, τμήματα του οποίου αναδημοσιεύτηκαν στο σημερινό φύλλο της εφημερίδας:

    Οι αντιρρήσεις αφορούν κυρίως όσα προβλέπονται στη "Ζώνη Προνομίων" της σύμβασης παραχώρησης και ειδικότερα την απαγόρευση κατασκευής άλλων κυκλοφοριακών έργων, τα οποία θα μπορούσαν να θεωρηθούν ανταγωνιστικά ως προς την υποθαλάσσια. Ειδικότερα στο άρθρο 4.4.1 της σύμβασης αναφέρεται ρητά ότι "το δημόσιο δεσμεύεται να απόσχει από την κατασκευή και λειτουργία ανταγωνιστικών (σ.σ. ως προς την υποθαλάσσια) έργων". Ως τέτοιο θεωρείται "κάθε συγκοινωνιακό έργο εντός της 'Ζώνης Προνομίου', που επηρεάζει δυσμενώς τον κυκλοφοριακό φόρτο ή και τα έσοδα της υποθαλάσσιας και έχει ως αποτέλεσμα τη μείωση των άμεσων εσόδων του παραχωρησιούχου".
    Όπως αναφέρεται αμέσως παρακάτω, δεν θεωρούνται ανταγωνιστικά έργα η υφιστάμενη εσωτερική και ανατολική περιφερειακή οδός, η υπό δημοπράτηση εξωτερική περιφερειακή, το υπό κατασκευή κομμάτι του μετρό (έως και 12 χιλιόμετρα), το τραμ (επίσης έως 12 χιλιόμετρα) και η θαλάσσια συγκοινωνία.
    Αντιθέτως θεωρούνται ανταγωνιστικά η λειτουργία προαστιακού σιδηροδρόμου, οι οδικές συνδέσεις του πολεοδομικού συγκροτήματος και του αεροδρομίου με την εξωτερική περιφερειακή, καθώς και οι επεκτάσεις του μετρό. Ειδικότερα για τις επεκτάσεις του μετρό ουσιαστικά προβλέπεται ότι η πρώτη επέκτασή του θα μπορεί να αρχίσει μετά το 2012 και δεν μπορεί να είναι μεγαλύτερη των 8 χιλιομέτρων. Η επόμενη (άλλα 10 χιλιόμετρα) θα μπορεί να γίνει μετά το 2017 και η μεθεπόμενη (άλλα 10 χιλιόμετρα) μετά το 2027. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι το μετρό ή άλλο μέσο σταθερής τροχιάς δεν μπορεί να φτάσει έως το αεροδρόμιο "Μακεδονία" νωρίτερα από το 2030! [..] Παράλληλα κανένα άλλο έργο δεν θα μπορεί να γίνει (όπως η πιθανή ζεύξη Θερμαϊκού), ακόμη και εάν κριθεί αναγκαίο για την πόλη.


Πρακτικά, δηλαδή, ο παραχωρησιούχος (ενός αμφίβολης αποτελεσματικότητας και αβυσσαλέας αποδοχής έργου, που δρομολογήθηκε με σκιώδεις διαδικασίες, λέω γω) αναδεικνύεται με ρήτρα-έκπληξη της τελευταίας στιγμής σε κατ' εξοχήν ρυθμιστής των συγκοινωνιακών λύσεων ολόκληρου του νομού για 30 χρόνια! Κι αν δεν καταλάβατε καλά τι επίπτωση θα έχει η κύρωση αυτής της ρήτρας στη λειτουργία του βασικού κορμού του μετρό, με τα λόγια του ίδιου του Σουφλιά, από την Καθημερινή:

    η σύμβαση δεν απαγορεύει να φτιάξεις, αλλά να λειτουργήσεις μετρό, κατά την πρώτη πενταετία λειτουργίας της υποθαλάσσιας.

Και ναι μεν τα 9.6km του μετρό υπολογίζεται να περατωθούν το 2012, κι η υποθαλάσσια σε 4+ χρόνια, αλλά τι θα γίνει αν σπάσει ο διάολος το ποδάρι του και, ενώ το ένα ολοκληρωθεί έγκαιρα, καθυστερήσει η άλλη λόγω τεχνικών ή άλλων προβλήμάτων; Χώρια που, βέβαια, αποδεικνύονται φρούδες οι ελπίδες των Καλαμαριωτών και Σταυροπουλιτών να δούνε μετρό μέσα στην επόμενη δεκαετία, αλλά και των υπολοίπων κατοίκων του πολεοδομικού, μπας κι αποσυμφορηθούν κάπως τα bottlenecks στα δύο άκρα της πόλης. Για το αεροδρόμιο Μακεδονία -η ανάδειξή του σε διεθνές υπερατλαντικό μας μάρανε- ας μην τα συζητάμε καλύτερα. Μέχρι να συνδεθεί με την πόλη, παίζει να είναι αχρείαστο αφού πλέον θα ..διακτινιζόμαστε στον προορισμό μας.

Ο "απόγονος του Σουφλίωντος Α' του Υπεχώδιου", όπως τον χαρακτηρίζει το φυλλαδιάκι των Πειρατών που μοιράζονταν στη σημερινή εκδήλωση των Πολιτών κατά της υποθαλάσσιας, ανασκεύασε, όπως ήταν αναμενόμενο, τη διαλλακτική στάση που έδειξε στην παρουσίαση του έργου τον περασμένο Νοέμβριο, αποκλείοντας τις οποιεσδήποτε αλλαγές από δω και πέρα -και κυρίως, στο τμήμα της Μεγ. Αλεξάνδρου που προκαλεί τις περισσότερες αντιδράσεις- αφήνοντας ανοιχτό μόνο το ενδεχόμενο κατασκεύης "ηλεκτρονικών διοδίων", όπως ζητά το ΤΕΕ και είχε προτείνει με απελπισία ο Βούγιας στην παρουσίαση, προκειμένου τουλάχιστον να αποφευχθεί το ξεκοίλιασμα της δυτικής εισόδου της πόλης. Είναι προφανές, αλλά δεν σχολιάζεται από κανέναν ότι, αν προτιμηθεί λύση με προσωποποιημένα RFID αντί για ανώνυμα smartcards (τύπου τηλεκάρτας), αυτό θα σημαίνει ότι ο παραχωρησιούχος θα υποβάλλει τους ΙΧδες της πόλης εκτός από κυκλοφοριακό νάρθηκα και σε υποχρεωτικό ηλεκτρονικό φακέλωμα.

Το πιό αλλοπρόσαλλο όμως στοιχείο του δράματος είναι ότι η σύνδεση της σχεδιαζόμενης εξωτερικής περιφερειακής με τον πολεοδομικό ιστό και το αεροδρόμιο κηρύσσεται ..ανταγωνιστική προς την υποθαλάσσια και μπλοκάρεται μέχρι την αποπεράτωσή της! Reality check: η "υποθαλάσσια" δεν υποτίθεται ότι θα αποτελούσε το νότιο κλείσιμο του περιφερειακού δακτυλίου; Με το σκεπτικό αυτό δεν προβάλλονταν σαν αναγκαία η κατασκευή της; Αποκαλυπτική είναι η στάση του ίδιου του ΥΠΕΧΩΔΕ στην συγκεκριμένη λεπτομέρεια, ο οποίος

    αναγνώρισε ως αναγκαία την ανατολική σύνδεση της υποθαλάσσιας με την περιφερειακή, εξηγώντας ότι δεν εντάχθηκε στην προς παραχώρηση εργολαβία «από φόβο μήπως δεν είναι βιώσιμο το έργο» και, συνεπώς, δεν υπάρξει ενδιαφερόμενος.

Η φαιδρότητα όσον αφορά τις εξελίξεις της τελευταίας εβδομάδας για την υποθαλάσσια δεν σταματάει εδώ. Ο Τσαλακωμένος, επανεφευρίσκοντας τον εαυτό του, αυτή τη φορά σαν περιβαλλοντικό μηχανικό, δήλωσε στην συζήτηση της αρμόδιας επιτροπής ότι η υποθαλάσσια θα λύσει το πρόβλημα των αιωρουμένων σωματιδίων PM10! Από δεύτερο άρθρο του Νίκου Ηλιάδη στην προχθεσινή Μακεδονία:

    Στην εισήγησή του ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης τόνισε πως "με τη λειτουργία της υποθαλάσσιας θα ανακουφιστεί όχι μόνο το οξύτατο κυκλοφοριακό πρόβλημα της πόλης, αλλά θα αντιμετωπιστεί και το τεράστιο για την πόλη ζήτημα της ατμοσφαιρικής ρύπανσης και των αιωρούμενων σωματιδίων, καθώς η Θεσσαλονίκη βρίσκεται σήμερα στην κορυφή της λίστας με τις πλέον επιβαρημένες περιοχές της Ευρώπης"

Δεν παρέλειψε δε να προτείνει, όψιμα κι αυτός, άμεση δημοπράτηση πάρκινγκ στη Νέα Παραλία, τη στιγμή που κατασκευάζονται ήδη εκεί κάποια από τα θεματικά πάρκα, τα οποία αναπόφευκτα θα ακρωτηριαστούν μόλις αρχίσουν τα έργα της υποθαλάσσιας στο τμήμα της παραλιακής. Προφανώς, για να αβγατίσουν οι 50 and rising εργολαβίες του Δήμου, για τις οποίες κομπάζει με την κάθε ευκαιρία, και το επιχειρησιακό σχέδιο "Αναγέννησης και Βιώσιμης ανάπτυξης του Ιστορικού Κέντρου της Θεσσαλονίκης και της ʼνω Πόλης" (ή, πιό απλά "Η Μητέρα Όλων Των Αναπλάσεων") που κατέθεσε πρόσφατα στο ΥΟΟ χωρίς να το πάρει χαμπάρι κανείς. Για την ταμπακιέρα, πάντως, (την παραχώρηση, δηλαδή, υπερβολικών προνομίων υπέρ του παραχωρησιούχου) δεν είπε κουβέντα, όπως δεν αναφέρεται καθόλου τον τελευταίο καιρό και στην τύχη των κατακαημένων θεματικών πάρκων της παραλίας.

Από την άλλη, το ΤΕΕ, που εμφανώς και προφανώς υποστήριζε σχεδόν ανεπιφύλακτα -όπως προκύπτει από τις συχνές τοποθετήσεις μελών κι εκπροσώπων του στα τοπικά μέσα- τον τρέχοντα σχεδιασμό της υποθαλάσσιας μέχρι πρότινος, αντέδρασε σα μωρά παρθένα στην αποκάλυψή της ρήτρας και κατέθεσε εσπευσμένα πέντε βελτιωτικές προτάσεις στην επιτροπή Οικονομικών. Από το πρώτο άρθρο της Μακεδονίας πάλι:

    Σύμφωνα με πληροφορίες στο υπόμνημα το οποί
ο θα κατατεθεί από το ΤΕΕ/ΤΚΜ επικρίνεται το δημόσιο, γιατί αποδέχεται την "απαράδεκτη", όπως αναφέρεται, ρήτρα, που απαγορεύει την εκτέλεση άλλων έργων στην πόλη, τα οποία μπορεί να θεωρηθούν ανταγωνιστικά προς την υποθαλάσσια. Το ΤΕΕ/ΤΚΜ ζητά να διευκρινιστεί ότι η σύμβαση της υποθαλάσσιας δεν θα επηρεάσει ζωτικά έργα, όπως η επέκταση του μετρό, η εξωτερική περιφερειακή, ο προαστιακός σιδηρόδρομος κ.ά. [..τονίζει] ότι "ο ρόλος του δημοσίου είναι σημαντικά υποβαθμισμένος" όσον αφορά την από εδώ και πέρα εξέλιξη του έργου και ζητείται "την υλοποίηση της σύμβασης να αναλάβει άμεσα φορέας του δημοσίου ή ΝΠΔΔ ή ΝΠΙΔ" [..] να "προβλεφθεί η αποκλειστική λειτουργία ηλεκτρονικών διοδίων" αντί συμβατικών-χειροκίνητων. Να γίνουν όλες οι απαιτούμενες συμπληρωματικές μελέτες προσαρμογής, κυρίως στις εισόδους-εξόδους της υποθαλάσσιας, ώστε να καταστεί το έργο λειτουργικό. Στη φάση σύνταξης των οριστικών μελετών να διερευνηθεί η επέκταση της υποθαλάσσιας με κλάδο προς την Καλαμαριά [..] να προχωρήσει ταυτόχρονα η κατασκευή υπόγειων πάρκιγκ, καθώς η κατάργηση των θέσεων στάθμευσης κατά μήκος της παραλιακής θα επιδεινώσει το ήδη οξυμένο πρόβλημα της στάθμευσης.

Μόλις τώρα πήρε χαμπάρι το Τεχνικό Επιμελητήριο -που αποτελεί τον τωρινό de facto ρυθμιστή του συγκοινωνιακού της πόλης, ορμώμενο κι από την απραγία άλλων αρμόδιων φορέων όπως του ΟΡΘ και του ΣΑΣΘ- τον ανύπαρκτο ρόλο του δημοσίου στο έργο ή ιδέα μου είναι; Τέτοιες σπασμωδικές κινήσεις της τελευταίας στιγμής, όψιμες και για το θεαθήναι, νομίζω πως στερούνται σοβαρότητας και προσβάλλουν τη νοημοσύνη των Θεσσαλονικιών (όση τέλος πάντων επιδεικνύουμε κι εμείς, εκλέγοντας κι αναδεικνύοντας straw men και λαοπλάνους σε θέσεις ευθύνης εδώ και δεκαετίες).

Πάντως, αντίθετα με την εντύπωση που τεχνηέντως καλλιέργησαν κατά καιρούς οι υποθαλάσσιοι σωτήρες, τίποτα δεν έχει τελειώσει μέχρι να ψηφιστεί από την Ολομέλεια της Βουλής η σύμβαση, κάτι που αναμένεται να γίνει στις αρχές της ερχόμενης εβδομάδας. Δεδομένης της σύμπνοιας επίσημων θέσεων κυβέρνησης - αντιπολίτευσης υπέρ του έργου, μάλλον παραπάει να περιμένει κανείς να ψηφίσουν οι βουλευτές μας κατά συνείδηση, αλλά συμβαίνουν και θαύματα καμιά φορά. Το λιγότερο που μπορούμε να κάνουμε είναι να καταγράψουμε τις θέσεις τους για μελλοντική αναφορά, όταν θα μας ζητάνε να τους ξαναψηφίσουμε.

ΠΗΓΗ:http://oneiros.gr/blog/2007/02/11/privilegezone

« Last Edit: February 13, 2007, 00:48:49 am by apostolos1986 » Logged

www.twitter.com/apostolos1986
gpap
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1693



View Profile
Re: Υποθαλάσσια/επίγεια αρτηρία - το έγκλημα είναι ακόμη στα χαρτιά
« Reply #151 on: February 13, 2007, 00:47:51 am »

Καλά μιλάμε για ...αναβίωση της αποικιοκρατίας!

Μόνο και μόνο για το άρθρο αυτό της σύμβασης θα έπρεπε σύμπασα η πόλη και το πολεοδομικό
συγκρότημα γενικά να ξεσηκωθεί!

Τελικά ο ...εθνικός κατασκευαστής του ΠΑΣΟΚ μετά τις ..περιπέτειές του στο χώρο του τύπου επανέρχεται δριμύτερος. Και τα ΜΜΕ μιλάνε για αντιδράσεις των ...ενοχλημένων κατοίκων των πολυκατοικιών της παραλιακής....

Αν τελικά η (οποιαδήποτε) κυβέρνηση, ο Θεσσαλονικιός Πρωθυπουργός και ο βουλευτής Θεσσαλονίκης αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης, όλη η πολιτική ηγεσία, ο τεχνικός κόσμος, η τοπική κοινωνία, όλοι αυτοί και κάποιοι άλλοι, το μοναδικό έργο που μπορούν να προσφέρουν σε αυτήν την πόλη είναι αυτό, ε τους το χαρίζουμε!

Ντροπή!

Γρηγόρης Παπαγιάννης

Logged
apostolos1986
Veteran
Επιβεβαρυμένος
******
Posts: 13446



View Profile
Re: Υποθαλάσσια/επίγεια αρτηρία - το έγκλημα είναι ακόμη στα χαρτιά
« Reply #152 on: February 13, 2007, 00:50:39 am »

και όλα γίνονται στο όνομα του υγείους ανταγωνισμού... κι έτσι αποκλείονται όλα τα ανταγωνιστικά έργα.....
Logged

www.twitter.com/apostolos1986
gpap
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1693



View Profile
Re: Υποθαλάσσια/επίγεια αρτηρία - το έγκλημα είναι ακόμη στα χαρτιά
« Reply #153 on: February 13, 2007, 00:54:25 am »

Ο ορισμός της ξεφτίλας!

Συμπράξεις δημοσίου και ιδιωτικού τομέα!

Τόσο καιρό που το ..μελετούσανε, τι πρόβλημα είχαν? Αν τους δώσεις κ......ο όλοι θα έρθουν να πάρουν...

Ή μήπως η ξεφτίλα έφτασε σε τέτοιο επίπεδο που ακόμη και οι νταβατζήδες (για να χρησιμοποιήσω τον Πρωθυπουργικό χαρακτηρισμό) γίναν επιλεκτικοί στους κ.........ς?

ΓΠ
Logged
BOBoMASTORAS
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 6082


It just doesn't get any easier! It gets worse...


View Profile
deleted
« Reply #154 on: February 13, 2007, 02:53:33 am »

deleted
« Last Edit: June 14, 2015, 21:31:43 pm by BOBoMASTORAS » Logged

Της γενιάς μου βασιλιά,
μην κατέβεις τα σκαλιά.
Πιες αθάνατο νερό
να νικήσεις τον καιρό.

http://tools.ietf.org/html/rfc1149
The only reason we invent robots
nad
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Female
Posts: 764



View Profile
Re: Υποθαλάσσια/επίγεια αρτηρία - το έγκλημα είναι ακόμη στα χαρτιά
« Reply #155 on: February 13, 2007, 10:57:57 am »

 Την Κυριακή στην εκδήλωση ενημέρωσης και διαμαρτυρίας ήμασταν μετρημένοι στα δάχτυλα, σε μια πόλη με περισσότερους από 1.000.000 κατοίκους. Γιατί;;;
 Μία κίνηση διαμαρτυρίας ήταν και το να υιοθετήσουμε ένα δέντρο από αυτά που θα κοπούν για να γίνει το επίγειο κομμάτι, απέναντι απ'το Μακεδονία Παλάς. Αν θέλετε μπορείτε κι εσείς να το κάνετε. Δεν κοστίζει περισσότερο από μερικά λεπτά απ'το χρόνο σας... Για λεπτομέρειες στείλτε μου πμ.
Logged

Γιατί να λέμε βίαια τα νερά ενός ποταμού και όχι τις όχθες που τα περιορίζουν;
Μπ. Μπρεχτ


Μπορεί και να 'χω τρελαθεί
ο ίσκιος σου μ' ακολουθεί
Κυλά στις στέγες το γέλιο σου
σαν πρωινή βροχή και λιώνει την ψυχή...

Τόσες χιλιάδες αστέρια εκεί πάνω
κι εγώ μοναχή μου στη γη
ούτε που ξέρω πού είμαι, τι κάνω
και τι με κρατάει στη ζωή.

Σ' έχασα και γύρω πια νυχτώνει
Σ' έχασα κι η πόλη είναι σκληρή
Αγάπη μου, χαρά μου μόνη κι αληθινή...
aika
Θαμώνας
****
Gender: Female
Posts: 424

mein gott


View Profile
Re: Υποθαλάσσια/επίγεια αρτηρία - το έγκλημα είναι ακόμη στα χαρτιά
« Reply #156 on: February 13, 2007, 11:22:22 am »


Eχει τώρα στο κανάλι της Βουλής τη συζήτηση επικύρωσης που λέμε.
Logged
nad
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Female
Posts: 764



View Profile
Re: Υποθαλάσσια/επίγεια αρτηρία - το έγκλημα είναι ακόμη στα χαρτιά
« Reply #157 on: February 13, 2007, 19:54:45 pm »

 Δείτε κι αυτό.
Logged

Γιατί να λέμε βίαια τα νερά ενός ποταμού και όχι τις όχθες που τα περιορίζουν;
Μπ. Μπρεχτ


Μπορεί και να 'χω τρελαθεί
ο ίσκιος σου μ' ακολουθεί
Κυλά στις στέγες το γέλιο σου
σαν πρωινή βροχή και λιώνει την ψυχή...

Τόσες χιλιάδες αστέρια εκεί πάνω
κι εγώ μοναχή μου στη γη
ούτε που ξέρω πού είμαι, τι κάνω
και τι με κρατάει στη ζωή.

Σ' έχασα και γύρω πια νυχτώνει
Σ' έχασα κι η πόλη είναι σκληρή
Αγάπη μου, χαρά μου μόνη κι αληθινή...
aika
Θαμώνας
****
Gender: Female
Posts: 424

mein gott


View Profile
Re: Υποθαλάσσια/επίγεια αρτηρία - το έγκλημα είναι ακόμη στα χαρτιά
« Reply #158 on: February 14, 2007, 00:51:24 am »


Παρακολουθήσατε καθόλου τις ομιλίες; Τέτοιοι που είμαστε πού να πάμε μπροστά...
Α ρε Ελλάδα, το μεγαλείο σου...
Logged
stp
Guest
Re: Υποθαλάσσια/επίγεια αρτηρία - το έγκλημα είναι ακόμη στα χαρτιά
« Reply #159 on: March 25, 2007, 14:17:14 pm »

Logged
aika
Θαμώνας
****
Gender: Female
Posts: 424

mein gott


View Profile
Re: Υποθαλάσσια/επίγεια αρτηρία - το έγκλημα είναι ακόμη στα χαρτιά
« Reply #160 on: March 25, 2007, 14:37:45 pm »


Wraia fwto! Pou thn brhkes, esu thn trabh3es?
Logged
Johnny English
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 5981


i know nothing


View Profile
Re: Υποθαλάσσια/επίγεια αρτηρία - το έγκλημα είναι ακόμη στα χαρτιά
« Reply #161 on: June 08, 2007, 15:20:32 pm »

Μετά από έγκριση της Πρυτανείας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, το Κέντρο Λειτουργίας Δικτύου προωθεί πρόσκληση του Κοσμήτορα της Πολυτεχνικής Σχολής κ. Ν. Μουσιόπουλου προς τα μέλη της πανεπιστημιακής κοινότητας:


Ο Πρύτανης του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης Αναστάσιος Μάνθος
και ο Κοσμήτορας της Πολυτεχνικής Σχολής Νικόλαος Μουσιόπουλος σας
προσκαλούν στην Τεχνική συζήτηση σχετικά με τη θαλάσσια παράκαμψη της Θεσσαλονίκης
Δευτέρα 11 Ιουνίου 2007, ώρα 18.00 αμφιθέατρο «Π. Παναγιωτόπουλος» Πολυτεχνική Σχολή Α.Π.Θ.
Πρόγραμμα εκδήλωσης:
18.00 Έναρξη
18.30 Γενική παρουσίαση έργου
19.30 Συζήτηση
          - Θαλάσσια και τεχνικά έργα
          - Κυκλοφοριακή λειτουργία
          - Περιβαλλοντικές επιπτώσεις
          - Πολεοδομικός και αστικός σχεδιασμός
22.00 Συμπεράσματα




Με ευχαρίστηση διαβάζω ότι την κατονομάζουν παράκαμψη και όχι αρτηρία... Μια βλακεία δλδ.
Logged
apostolos1986
Veteran
Επιβεβαρυμένος
******
Posts: 13446



View Profile
Re: Υποθαλάσσια/επίγεια αρτηρία - το έγκλημα είναι ακόμη στα χαρτιά
« Reply #162 on: June 08, 2007, 15:32:06 pm »

αυτες τις τεχνικές ημερίδες γιατί τις κάνουμε κατόπιν εορτής...
τώρα δλδ τι να το κάνω...έστω ότι τα συμπεράσματα καταλήξουν ότι δε θα έπρεπε να γίνει η υποθάλλασια...αλλά έπρεπε να γίνει ένα παραθαλάσσιο τραμ ας πούμε...
τι θα γίνει;; θα αλλάξει τίποτα...αφού έχει εγκριθεί ...μετά από αμέτρητο κουτόχορτο και μεγαλείων περί υποθαλλάσιας μπούρδας...

η Πολυτεχνική Σχολη του ΑΠΘ άργησε ή μπορεί να μην ήθελε να πει τη γνώμη της....

ή την είπε στα μουλωχτά και δεν την ξέρουμε...
« Last Edit: June 08, 2007, 15:35:37 pm by apostolos1986 » Logged

www.twitter.com/apostolos1986
Johnny English
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 5981


i know nothing


View Profile
Re: Υποθαλάσσια/επίγεια αρτηρία - το έγκλημα είναι ακόμη στα χαρτιά
« Reply #163 on: June 08, 2007, 15:35:25 pm »

Για να έχουν επιμείνει τόσο πολύ σ'αυτή τη μπούρδα, φαντάσου συμφέροντα που παίζονται...

Και φυσικά ο κόσμος που την πάτησε, με τη διατήρηση του ίδιου ονόματος σε ένα τελείως διαφορετικό έργο σε σχέση μ'αυτό που λέγαμε πριν χρόνια...
Logged
apostolos1986
Veteran
Επιβεβαρυμένος
******
Posts: 13446



View Profile
Re: Υποθαλάσσια/επίγεια αρτηρία - το έγκλημα είναι ακόμη στα χαρτιά
« Reply #164 on: June 08, 2007, 15:38:01 pm »

πάντως δεν είναι τυχαίο ότι δε γίνεται με χρηματοδότηση απο την ΕΤΕΠ (Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων) αλλά με ΣΔΙΤ (Σύμπραξη Δημόσιου & Ιδιωτικού Τομέα)..ότι δεν εγκρίνει η ΕΤΕΠ σημαίνει ότι είναι ασύμφορο...
« Last Edit: June 08, 2007, 15:42:46 pm by apostolos1986 » Logged

www.twitter.com/apostolos1986
Pages: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 16 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...