• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 16, 2025, 18:34:12 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 16, 2025, 18:34:12 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
[ΘΤΠΑ] Γενικές απορίες κα...
by Nikos_313
[Today at 16:56:56]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by nmpampal
[Today at 16:30:35]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by Λαμπτήρας
[Today at 15:55:08]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by _Trob
[Today at 13:28:21]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[Today at 12:13:45]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by Nikos_313
[Today at 12:01:53]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by George_RT
[Today at 10:22:18]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[Today at 01:56:37]

Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by Katarameno
[June 15, 2025, 20:08:49 pm]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by nmpampal
[June 15, 2025, 16:25:56 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα -...
by nmpampal
[June 15, 2025, 06:43:15 am]

Το thmmy.gr στο instagram...
by Mr Watson
[June 15, 2025, 00:50:23 am]

[Λογισμός ΙΙ] Απορίες σε...
by el mariachi
[June 14, 2025, 20:47:07 pm]

ΠΡΟΣΟΧΗ στο ανέβασμα θεμά...
by tzortzis
[June 14, 2025, 16:54:08 pm]

Ρυθμίσεις Θεμάτων της Ανώ...
by el mariachi
[June 14, 2025, 11:56:45 am]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 10:00:55 am]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 09:58:14 am]

Αλέξης Τσίπρας, η επιστρο...
by Yamal
[June 14, 2025, 04:42:23 am]

Έναρξη Δηλώσεων Συμμετοχή...
by IEEE SB
[June 14, 2025, 00:10:19 am]

[Δυναμική Συμπεριφορά ΣΗΕ...
by soko_freta
[June 13, 2025, 01:05:36 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9959
Latest: valco08
Stats
Total Posts: 1426674
Total Topics: 31711
Online Today: 208
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 75
Guests: 128
Total: 203
DidosK
Gone_Forever
Alex Kosmas
pdiamantis
evgns
Δημήτρης Διακολουκάς
vasilis saitis
maestros
mrodi
Nicotre
ggalamat
mpournaz
PolarBear
George_RT
katranic
manos_diakakis
Ariadni
npalami
kvas
atampakc
JoHn!
Kv
thegreekbaron
DimKaratzas
AgaG
evax
Fenia04
stefanos123
vmanousi
antreassv
alexiosmara
mprova
Cersei Tsoulannister
Farmakis Aggelos
angelos
karadimitras
Napoleontas
Ponan
Petros Ts
Panagismark
dtkyriak
tasos_ntv
Captain
victoria ginikopoulou
valentini
Elenit
Amalia
Guts
useranknown
PurpleWitch
gp6
nikitask
ONETWIN
Angelos Asim
DespoinaKarategou
thaliatsk
rafa98p
parzival
giorgosss03
karaths.d
dkoukn
ekyriakos
kourkou
akontel
AggelosZ
chidi anagonye
Xontroulis
Saint_GR
Η ΤΡΑΠΟΥΛΑ ΤΟΥ ΠΑΠΠΟΥ ΜΟΥ
noys
itsikou
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Πρόγραμμα Χειμερινής Εξεταστικής 2024-2025
THMMY.gr > Forum > Χαλαρή συζήτηση - κουβεντούλα > Φιλόσοφοι Μηχανικοί - Μηχανικοί Φιλόσοφοι > Πολιτικά (Moderators: Mr Watson, Tasos Bot) > «ΠΡΑΙΤΟΡΕΣ» ΜΕ... ΣΙΔΗΡΟΓΡΟΘΙΕΣ!!
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 ... 8 9 [10] Go Down Print
Author Topic: «ΠΡΑΙΤΟΡΕΣ» ΜΕ... ΣΙΔΗΡΟΓΡΟΘΙΕΣ!!  (Read 15328 times)
Νessa
Guest
Απ: «ΠΡΑΙΤΟΡΕΣ» ΜΕ... ΣΙΔΗΡΟΓΡΟΘΙΕΣ!!
« Reply #135 on: October 07, 2006, 20:14:24 pm »

Παιδιά οι εκπαιδευτικοί δυσκολεύονται να κάνουν σωστά τη δουλειά τους γιατί το σύστημα δεν τους δίνει τα απαραίτητα εργαλεία για να κάνουν καλή δουλειά (χώρους, μικρές τάξεις, καλογραμμένα βιβλία, εκπαιδευτικό υλικό, τεχνολογική υποστήριξη, ευελιξία όσον αφορά στο πρόγραμμα σπουδών και στη διδακτέα ύλη κλπ).
Logged
aliakmwn
Guest
Ο... επιστήμων παρά τον Πολύδωρα
« Reply #136 on: October 07, 2006, 23:37:55 pm »

Ο... επιστήμων παρά τον Πολύδωρα

Της ΜΑΡΙΝΑΣ ΜΑΝΗ

Η περιβόητη σιδηρογροθιά του ΜΑΤατζή εναντίον των δασκάλων και οι τόνοι χημικών που εκτοξεύονται, τον τελευταίο καιρό, κατά των διαδηλωτών από τους υφισταμένους του Βύρωνα Πολύδωρα, έχουν ίσως την εξήγησή τους: Ο υπουργός Δημόσιας Τάξης έχει προσλάβει ως επιστημονικό συνεργάτη του έναν υπόδικο για βιαιοπραγία και πρόκληση σωματικής βλάβης! Τον κ. Κώστα Κατσαφάδο.


Το βιογραφικό σημείωμα του 26χρονου κ. συμβούλου έχει ενδιαφέρον όχι μόνο γιατί είναι πλούσιο, αλλά και γιατί -κατά έναν παράξενο τρόπο- συνδέεται με όλα τα μεγάλα θέματα της επικαιρότητας: Παιδεία, δημοτικές και νομαρχιακές εκλογές, βίαιη συμπεριφορά.

Για παράδειγμα είναι πτυχιούχος οικονομικών, δημοτικός σύμβουλος Κερατσινίου (υπό τον νυν «γαλάζιο» δήμαρχο Χρ. Μελά), μέλος της Κεντρικής Επιτροπής της ΟΝΝΕΔ και υποψήφιος νομαρχιακός σύμβουλος Πειραιά με το ψηφοδέλτιο του Αργ. Ντινόπουλου.

Παράλληλα, ο σύμβουλος του υπουργού Δημόσιας Τάξης έχει δραστηριότητες και με άλλες πτυχές: Είναι ένας από τους πέντε φοιτητές οι οποίοι προ τριετίας δημιούργησαν σοβαρά επεισόδια στο Πανεπιστήμιο Πειραιά προκειμένου να διακόψουν τη διαδικασία εκλογής μη αρεστού σ' αυτούς καθηγητή, στέλνοντας στο νοσοκομείο τον πρώην πρύτανη Β. Μπένο.


Τα «παιδιά του λαού», κατά τον υπουργό Δ. Τάξης, ψεκάζουν τους δασκάλους. Ο επιστημονικός του συνεργάτης Κ. Κατσαφάδος από ψεκασμούς ξέρει...

Τα επεισόδια

Λεπτομέρεια: Ο κ. Μπένος αντιμετώπισε τότε σοβαρά αναπνευστικά προβλήματα επειδή ο κ. Κατσαφάδος και οι φίλοι του... «ψέκασαν» με πυροσβεστήρα στην αίθουσα του πρυτανικού συμβουλίου. Οπως «ψεκάζουν» σήμερα με χημικά τους φοιτητές και τους δασκάλους. Να είναι, απλή σύμπτωση;

* Τα επεισόδια έτυχαν μεγάλης δημοσιότητας τον Σεπτέμβριο του 2003 επειδή ένας από τους πέντε φοιτητές που τα προκάλεσαν, ήταν ο γιος του βουλευτή της Ν.Δ. (και μετέπειτα υφυπουργού Εξωτερικών) Π. Σκανδαλάκη, Νίκος.

* Για τη σύνταξη του κατηγορητηρίου χρειάστηκαν 2,5 χρόνια, ενώ οι «κακές γλώσσες» μιλούσαν για παρεμβάσεις του κ. Σκανδαλάκη.


* Εντέλει το κείμενο, υπογεγραμμένο από την αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Σταυρούλα Στεφανάτου, προκάλεσε εφιάλτες στους κατηγορούμενους, αφού τους αποδίδονται πράξεις «απρόκλητης απλής σωματικής βλάβης από κοινού», «παράνομης βίας από κοινού τετελεσμένης κατ' εξακολούθηση και άπαξ» και «διατάραξη της λειτουργίας δημόσιας υπηρεσίας από κοινού και κατ' εξακολούθηση».

* Τα επεισόδια περιγράφονται ως εξής: «Στις 26/9/2003, κατά την κοινή συνεδρίαση της γενικής συνέλευσης και του εκλεκτορικού σώματος για την εκλογή ενός μέλους ΔΕΠ στη βαθμίδα του επίκουρου καθηγητή στο Τμήμα Διεθνών και Ευρωπαϊκών Σπουδών του Πανεπιστημίου Πειραιώς, όταν απέτυχαν (σ.σ.: οι κατηγορούμενοι) να εισέλθουν στην αίθουσα συνεδριάσεων του Πρυτανικού Συμβουλίου, χρησιμοποίησαν έναν πυροσβεστήρα και άρχισαν να ψεκάζουν προς το εσωτερικό της από τη χαραμάδα της πόρτας. Το σύννεφο καπνού προκάλεσε στον Μπένο αρρυθμίες, υπέρταση και λιποθυμικό επεισόδιο. Η πράξη έγινε χωρίς πρόκληση από τον παθόντα».

* Σε άλλο σημείο του κατηγορητηρίου οι Κατσαφάδος, Λωσταράκος, Αλεξόπουλος και Σκανδαλάκης αναφέρονται ως πρωταγωνιστές κι άλλου επεισοδίου, που σημειώθηκε στα τέλη Ιουνίου 2003:


«Με κοινό δόλο και κατόπιν συναποφάσεως ζήτησαν από τον Μπένο Βασίλειο να τους επιστρέψει τα σώματα ενός σημαντικού αριθμού εγγράφων, φερομένων ως μεταπτυχιακών τίτλων σπουδών, πράγμα για το οποίο ο πρύτανης δεν είχε υποχρέωση. Εκείνοι διενήργησαν κατάληψη στο γραφείο του στο Πανεπιστήμιο Πειραιώς, ενώ την επομένη τα συρτάρια του είχαν παραβιασθεί. Δεν πέτυχαν όμως τον σκοπό τους, καθώς ο παθών κρατούσε τα σώματα των τίτλων σε ιδιωτικό χώρο φύλαξης»! Κατά τον κ. Μπένο, πρόκειται για δώδεκα μεταπτυχιακούς τίτλους σπουδών του οποίους είχε αρνηθεί να υπογράψει επειδή δεν είχαν συγκροτηθεί νομίμως...

* Ο πρώην πρύτανης κατέθεσε στις δικαστικές αρχές τέσσερα υπομνήματα, μέσω των οποίων καταγγέλλει «βορβορώδεις σχέσεις καθηγητή του Πανεπιστημίου και φοιτητών οι οποίοι επιτύγχαναν, με εκβιασμούς και απειλές, συναλλαγή με επιχείρηση παροχής υπηρεσιών στέγασης για τους φοιτητές», ενώ επισύναψε και σχετικό πόρισμα του ΣΔΟΕ (αριθμός 485/2003).

*Η δίκη προσδιορίστηκε, για τις 10 Φεβρουαρίου 2006, αλλά πήρε αναβολή για τον προσεχή Δεκέμβριο.

*Στις 15 Φεβρουαρίου, ορκίστηκε υπουργός Δημόσιας Τάξης ο Β. Πολύδωρας. Τι έκανε τον κ. Κατσαφάδο να εγκαταλείψει τη θέση του επιστημονικού συνεργάτη που κατείχε στον ΟΠΕ για να συνδράμει το έργο του κ. Πολύδωρα; Πιθανώς ο εμπλουτισμός του βιογραφικού του.

Ισως, πάλι και οι ειδικές του γνώσεις... στους ψεκασμούς.


ΚΥΡΙΑΚΑΤΙΚΗ - 08/10/2006

http://www.enet.gr/online/online_print?id=62788692
Logged
jimi
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1273


Live Free or Die...


View Profile
Απ: «ΠΡΑΙΤΟΡΕΣ» ΜΕ... ΣΙΔΗΡΟΓΡΟΘΙΕΣ!!
« Reply #137 on: October 08, 2006, 00:30:49 am »

Quote from: Καμένος on October 07, 2006, 09:01:19 am
Εγώ από τους δασκάλους που είχα ελάχιστοι ήταν παιδαγωγοί...

Τώρα το ερώτημα είναι: Το ότι οι περισσότεροι δάσκαλοί δεν είναι παιδαγωγοί οφείλεται στο χαμηλό εισόδημά τους?
Δεν νομίζω Jimi...

Δεν είπα αυτό το πράγμα.Είπα ότι για να έχει το κράτος απαιτήσεις και να τους "πιέσει" να γίνουν παιδαγωγοί θα πρέπει να δώσει κάποια λεφτά ,ώστε να καλύπτουν τον τρέχοντα πληθωρισμό. Το ότι δεν είναι αυτή τη στιγμή παιδαγωγοί οφείλεται σε πολλούς παράγοντες.Πρέπει να κάνουμε ολόκληρη ανάλυση για τον τρόπο με τον οποίο γίνεται κάποιος καθηγητής/δάσκαλος και με ποια κριτήρια επιλέγει αυτό το επάγγελμα.Από εκεί πηγάζουν όλα.
Logged

Καιρός να  αφήσουμε τους εγωισμούς και να κοιτάξουμε λίγο τον εαυτό μας.....
electroSOK
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1648


ΤΟ ΠΟΤΑΜΙ ΠΙΣΩ ΔΕΝ ΓΥΡΝΑ!


View Profile
Re: «ΠΡΑΙΤΟΡΕΣ» ΜΕ... ΣΙΔΗΡΟΓΡΟΘΙΕΣ!!
« Reply #138 on: October 09, 2006, 00:33:09 am »

Στο τοπικ:

http://www.thmmy.gr/smf/index.php?topic=8629.msg144956#new

(Πίνακας "Κατάληψη" τόπικ "Κινητοποιήσεις Εκπαιδευτικών και Πανεκπαιδευτκό Μέτωπο" 6η σελίδα)

αναφέρεται λεπτομερέστατα ποιά είναι τα αιτήματα των δασκάλων (και όπως θα δείτε τα μισθολογικά είναι τα λιγότερα σε αριθμό).
Logged

Ο άνθρωπος πρέπει να περπατάει με το μέτωπο προς τον ήλιο. Για να μπορεί αυτός, καίγοντάς το να το σημαδεύει με αξιοπρέπεια. Αν ο άνθρωπος σκύψει το κεφάλι, χάνει την αξιοπρέπειά του.
Ernesto Che Guevara


Ουτοπία είναι αυτό που όταν κάνεις ένα βήμα για να το φτάσεις εκείνο κάνει δύο πίσω. Όταν κάνεις και δεύτερο βήμα για να το φτάσεις, εκείνο κάνει αλλά δυο πίσω.
Και τότε σε τι χρησιμεύει η ουτοπία???
Σε κάνει να βαδίζεις μπροστά!

Eduardo Galeano Ουρουγουανός ποιητής

Ο κόσμος πάει μπροστά κυνηγώντας την ουτοπία και το όνειρο!
Δυστυχής η κοινωνία που οι νέοι της δεν κάνουν όνειρα.
dimakis
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Posts: 609


Είμαι μέλος ΔΕΠ....Δεν πειράζει!


View Profile
Re: «ΠΡΑΙΤΟΡΕΣ» ΜΕ... ΣΙΔΗΡΟΓΡΟΘΙΕΣ!!
« Reply #139 on: October 21, 2006, 19:18:50 pm »

http://www.enet.gr/online/online_fpage_text/id=38801884

--------------------------------------------------------------------------------

Βλέπω τους βεζυρόμαγκες της εξουσίας με τους γενιτσάρους τους στα ΜΜΕ και τις ρεντικότες-ρεντίκολα στα Υπουργεία τους να θέλουν να γυρίσουν πίσω στα σχολειά τούς δάσκαλους ως ραγιάδες...

...να μαθαίνουν στα παιδιά τι; ραγιαδιλίκι;

***

Αμέλησαν, αμέλησαν επί μακρόν τα περί την Παιδείαν τα δύο κόμματα των Δυνατών, και τώρα κάνουν τους νταήδες - τους νταήδες στα γράμματα.

Κι αν νικήσουν, ποιον θα 'χουν νικήσει; την

πατρίδα...

Ημουν μικρός, πεντέμισι-έξι χρόνων. Εχοντας περάσει μιαν αρρώστια παιδική, απ' την οποίαν η μητέρα μου ήταν απολύτως βέβαιη ότι την έβγαλα καθαρή λόγω Μεγαλόχαρης, παρέμενα

έως πλήρους αναρρώσεως κλινήρης επί μακρόν. Ετσι το πρώτο εξάμηνο της πρώτης Δημοτικού το έβγαλα στο σπίτι, να μαθαίνω τα πρώτα γράμματα στο κρεββάτι, με τη δασκάλα κατ' οίκον - μαυρομάτα, μελαχροινή και κομψότατη

μεγαλομάτα. Σήμερα κι εκ των υστέρων θα έλεγα ότι ήταν κι αυτή σαν μια κορασίδα Παναγιά - στα νιάτα της τα ανέμελα, αλλά τότε μού φαινόταν η νεαρή χαμογελαστή μου δασκάλα σαν νεράιδα! το άρωμά της και τα ακροδάχτυλά της

 
καθώς έγραφαν τα γράμματα, που ύστερα θα έπρεπε εγώ να αντιγράψω τόσες φορές, ώστε η κουλουρίτσα να μοιάζει με την κουλουρίτσα της κι όχι με την τεθλασμένη

της ελευθερίας που σιγά-σιγά ένοιωθα πως χάνω, χωρίς ακόμα να ξέρω ότι ελευθερία τη λένε.


Πλην όμως έτοιμος να αντικαταστήσω τη σχεδόν ανεπαίσθητη θλίψη αυτής της απώλειας με το ηδύ μυστήριο του κόσμου μετά και με τη δασκάλα, βρέθηκα

στη μέση της χρονιάς, με τα κοντά μου παντελονάκια αίφνης κι εγώ στη σχολική τάξη. Παλιές καραβάνες ήδη τα άλλα πρωτάκια με έβαλαν στη μέση, μόνον μου, χωρίς τα ακροδάχτυλα, το χαμόγελο, το άρωμα και τις ματάρες της δασκάλας μου.

«Στάθη, έχεις καλόν πατέρα, πρέπει να μάθεις γράμματα!», έτσι, με τη βροντώδη του φωνή, ο δάσκαλος απεκατέστησε τις σταθερές του κόσμου γύρω μου εν μια στιγμή και άρχισα ευθύς εξ εκείνου του πρώτου κι ευλογημένου λεπτού, σταθερός και στα πόδια μου, να λαμβάνω την αγωγή μου.

Εως την έκτη Δημοτικού ο δάσκαλός μου, πάντα μέσα στο κουστουμάκι του και πίσω απ' τη σφιχτοδεμένη φθηνή γραβάτα του, την ωραία του άρθρωση, τον καλλιγραφικόν του χαρακτήρα, το δάκρυ του (όταν μας σχόλασε παράωρα λόγω πραξικοπήματος), το γέλιο του, την περίσκεψη άμα τε

και το ρηξικέλευθον, μας μάθαινε τις πρώτες συντεταγμένες του κόσμου και του ρωμαίικου, περί μυστηρίων και ηρώων, λογικής κι ονείρων

τις διαφορές και τις ομοιότητες του ανθρώπου με τη ζωγραφιά του. Και πώς είναι αν την κάμει ο ίδιος ή όταν την έχει φιλοτεχνήσει άλλος και τι ιστορούν όλα αυτά μαζί.

Φιλέας Φογκ και Κολοκοτρώνης ο δάσκαλος, πότε μίλαγε για τη διάβαση της Ερυθράς Θαλάσσης και την καιόμενη βάτο, πότε μας έβαζε προβλήματα με πορτοκάλια, κιλά, δραχμές και μανάβηδες, πότε έφερνε επίσκεψη στην τάξη τον Ομηρο και τον Διγενή Ακρίτα, πότε ταξίδευε την τάξη στον Γαλαξία και στους ωκεανούς καβάλα στη ράχη του Μόμπυ Ντικ και πότε-πότε, στις εκδρομές, στα λειβάδια της άνοιξης περί τις παρυφές της μικρής μας πόλης

διάλεγε απ' τα ζεμπιλάκια των κοριτσιών σφιχτά αυγά· ένα-δυο όχι πιο πολλά· και τα έτρωγε με αλάτι και πιπέρι από μιαν αλατοπιπεριέρα που κουβαλούσε πάντα μαζί του, στην τσέπη του - η μόνη εξάρτυση οπλισμού που είδα ποτέ τον δάσκαλό μου να φέρει πάνω του.

***

Ξανάδα τον δάσκαλό μου, πολλά χρόνια μετά, πρωτοετής φοιτητής, στο ίδιο ή κάποιο παρεμφερές και πάντως ήδη παλιωμένο κουστουμάκι του κλεισμένον και κατάφρακτον, με τη γραβατίτσα του ακόμα πιο σφιγμένη, χωρίς καθόλου αυτή η γραβάτα να έχει ακολουθήσει τη μόδα που είχε πια φαρδύνει και μακρύνει τις γραβάτες.

Μόνο ένα πάνω του ήταν αλλοιώς.

Ο δάσκαλός μου ήταν βραχύσωμος! Ω της ανακαλύψεως! Δεν ήταν ο γίγαντας που έβλεπαν τα παιδικά μου μάτια να υψώνεται πάνω μου και, σαν διευθυντής ορχήστρας, να τοποθετεί τις αρμονίες γύρω μου και τούτο ποιείν κακείνο μη αφιέναι -ήταν βραχύσωμος!

«Στάθη, παιδί μου, τι κάνεις; πώς πάνε οι σπουδές σου; τι κάνει ο πατέρας σου και η μητέρα σου! έχεις εξαιρετική μητέρα!»

Καλέ μου, δάσκαλε.

Με το ευρύ σου στήθος -στα πενήντα σου χοροπηδούσες μαζί μας για να ξεθαρρέψουμε και να κάνουμε τις ασκήσεις στη γυμναστική, σαν σπουργίτια αντίκρυ σου, κι ο χοντρούλης και ο ντροπαλός να κάνουν κι αυτοί σωστά τις ασκήσεις, να μην τους πάρει παραμάζωμα ο αλανιάρης κι ο παλικαράς συμμαθητής- χοροπήδαγε μαζί μας

στα πενήντα του ήδη ο δάσκαλος

ο βραχύσωμος γίγαντας ο ευρύστερνος

υπάρχει απ' αυτό το χοροπηδητό ευγενέστερη θυσία στο γένος των ανθρώπων και τη χάρη των θεών;

*****

Τον πρώτο μας δάσκαλο ακολούθησαν καθηγητές, άλλοι καλοί, άλλοι καλύτεροι κι άλλοι κακοί. Ολοι έχουμε ζήσει μαζί τους τη διαδρομή της αγωγής. Με το πρόταγμα του ευ ζην άλλοι εξ ημών φυλαχτό κι άλλοι όχι. Αλλοι μάθαμε, άλλοι συνεχίσαμε να μαθαίνουμε ακόμη κι άλλοι ξεχάσαμε να μαθαίνουμε προ πολλού. Ομως τον Δάσκαλο και τον Καθηγητή

τη Δασκάλα και την Καθηγήτρια που μας νοιάστηκαν -κι όχι βεβαίως εκείνους που μας ξεπέταξαν- αγέραστους φέρουμε στην καρδιά μας, σαν ευχές για το καλό και το αγαθό, το ωραίο.

Στη φτερούγα σου, δάσκαλε.


ΣΤΑΘΗΣ Σ. 21.Χ.2006 stathis@enet.gr

ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ - 21/10/2006
« Last Edit: October 21, 2006, 19:20:57 pm by dimakis » Logged
Pages: 1 ... 8 9 [10] Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...