• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 23, 2026, 10:45:12 am

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 23, 2026, 10:45:12 am

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
[Η/Μ Πεδίο ΙΙ] Γενικές απ...
by georgino
[Today at 09:48:06]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by chatzikys
[June 22, 2026, 23:17:08 pm]

[Δομημένος Προγραμματισμό...
by Lalson
[June 22, 2026, 13:58:02 pm]

[Ισχύος II] Γενικές απορί...
by Nikos_313
[June 22, 2026, 12:15:31 pm]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by chatzikys
[June 22, 2026, 11:59:21 am]

[Δ.Υ.Σ.] Γενικές απορίες ...
by Nekt
[June 22, 2026, 11:47:27 am]

[Συστήματα Μετρήσεων] Γεν...
by rigas_s
[June 22, 2026, 11:25:27 am]

[Αριθμητική Ανάλυση] Γενι...
by Petross
[June 21, 2026, 12:15:38 pm]

Των συνειρμών το παίγνιο....
by χηρουλα Αλεξίου
[June 21, 2026, 01:07:36 am]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by george14
[June 19, 2026, 23:19:07 pm]

[Ηλεκτρονική ΙΙ] Γενικές ...
by nmpampal
[June 18, 2026, 07:37:37 am]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by Lalson
[June 17, 2026, 10:37:39 am]

Κάμερες στην Πρυτανεία το...
by RivenT
[June 16, 2026, 23:48:23 pm]

[Μικροεπεξεργαστές] Γενικ...
by G.V.
[June 16, 2026, 15:31:13 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by femanak
[June 16, 2026, 11:11:17 am]

H Στοά των Off Topic
by χηρουλα Αλεξίου
[June 15, 2026, 17:39:58 pm]

Γιατί οι ΤΗΜΜΥδες έχουν μ...
by Karaμazoβ
[June 15, 2026, 14:31:16 pm]

[ΣΗΕ ΙΙ] Γενικές απορίες ...
by Λαμπτήρας
[June 12, 2026, 13:36:19 pm]

[Ημιαγωγά Υλικά] Απορίες ...
by Nikos_313
[June 11, 2026, 10:23:04 am]

[Ευφυή και Προσαρμοστικά ...
by grepanis
[June 11, 2026, 10:11:51 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 10404
Latest: OzB
Stats
Total Posts: 1431505
Total Topics: 32024
Online Today: 1363
Online Ever: 18918
(April 06, 2026, 16:05:31 pm)
Users Online
Users: 49
Guests: 614
Total: 663
akoil
georkala
pgalati
nikosterpos
georgino
ioannisfa
stathis_zch
jimalexoud
Stathis Ioannidis
matrozos
vivbi
alex6kyr
XristosGakidis
FreddyKrueger24
PrincessConsuela
chris123
Limpolits
gpapmtb
Anasalex
Patroklis
themis01
pdiamantis
nmpampal
ThanosKoutsoump
Agnotobouri
mavrhs
iliaskou
Kv
Conriz
Kelly Tsimpouri
mdimitrig
micelethe
PAPARI69
kskou
Tnouliss
tsudao
dgrigorg
angelisilias14
mgrivab
dimitragelos
samamidou
kav-liaris
Kyrisan
vajulin
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads
με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!
THMMY.gr > Forum > Αίθουσα Υποδοχής > Πληροφορίες για τους πρωτοετείς (Moderators: Nikos_313, tzortzis) > Κατατακτήριες
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: [1] Go Down Print
Author Topic: Κατατακτήριες  (Read 3572 times)
yannis27gr
Αρχάριος/Αρχάρια

Posts: 3


View Profile
Κατατακτήριες
« on: March 06, 2025, 09:25:41 am »

Καλημέρα παιδιά,

Σόρρυ αν γράφω σε λάθος μέρος.

Σκέφτομαι να δώσω κατατακτήριες για το ΤΗΜΜΥ του ΑΠΘ. Με δεδομένο ότι μένω Χαλκιδική και δουλεύω τα απογεύματα και άρα θα είναι δύσκολο να παρακολουθώ τα μαθήματα:

1. Αξίζει να το κάνω; Δηλαδή, μπορώ παρακολουθώντας αραιά και που μαθήματα και κυρίως διαβάζοντας μόνος μου να καλύψω γνωστικά το αντικείμενο;

2. Έχει υποχρεωτική παρακολουθηση (εργαστήρια, απουσίες, κτλ); Αν ναι, οι καθηγητές είναι διαλλακτικοί με αυτούς που εργάζονται;
Logged
RíoGrande
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 176



View Profile
Re: Κατατακτήριες
« Reply #1 on: March 06, 2025, 11:29:17 am »

Δώσε μας μερικές πληροφορίες για το background σου. Ποια σχολή έχεις τελειώσει; Έχεις ψάξει αν κάποια μαθήματα θα σου αναγνωριστούν;
Logged

♪ "Εσύ που κάνεις όλα πως τα ξέρεις, κι όλο εξυπνάδες έχεις στο μυαλό
πες μου για να μάθω κι εγώ ποιό έχει γίνει, πρώτα η κότα ή τ' αυγό;;" ♪
yannis27gr
Αρχάριος/Αρχάρια

Posts: 3


View Profile
Re: Κατατακτήριες
« Reply #2 on: March 06, 2025, 11:42:10 am »

Ψυχολογία έχω τελειώσει αλλά έχω μαθηματικό υπόβαθρο και πολύ καλές γνώσεις σε Φυσική/Χημεία. Έχω μάλιστα κάνει μεταπτυχιακό στο ΤΗΜΜΥ (Αν περάσω και Αν βγάλω τη σχολή, θα είμαι από τους λίγους φοιτητές που θα έχει κάνει πρώτα μεταπτυχιακό και μετά προπτυχιακό σε μια σχολή Smiley ).

Αν περάσω θα δω αν υπάρχουν μαθήματα του μεταπτυχιακού που δύναται να αναγνωριστούν. Καλό θα ήταν να συμβεί αλλά δεν με καίει ιδιαίτερα.
Logged
RíoGrande
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 176



View Profile
Re: Κατατακτήριες
« Reply #3 on: March 06, 2025, 12:11:37 pm »

Είσαι ωραίος. Λοιπον, θα σου πω τη δική μου εκτίμηση.


* Αρχικά η σχολή είναι μία δέσμευση τουλάχιστον 5 χρόνων, και κατά μέσο όρο 7,5 χρόνων.
* Τα μαθήματα δεν έχουν υποχρεωτική παρακολούθηση (εκτός από ορισμένα του 4ου - 5ου έτους, μετρημένα στα δάχτυλα).
* Τα εργαστήρια έχουν υποχρεωτική παρακολούθηση. Ίσως δείξουν καποια ελαστικότητα σε εργαζομένους (τύπου να τους αφήσουν να επιλέξουν μόνοι τους τη μέρα), αλλά όχι πάντα.

* Πάρα πολλά μαθήματα πιστεύω ότι μπορείς να τα διαβάσεις και μόνος σου. Άλλα όχι όλα. Αυτό γιατί οι καθηγητές μπορεί να δώσουν μία αχανή ύλη, αλλά συνήθως βάζουν ασκήσεις παρόμοιες με αυτές που έκαναν στο μάθημα. Επίσης επισημαίνουν τα σημαντικά για τις εξετάσεις. Αν δεν παρακολουθείς το μάθημα, δεν θα τα γνωρίζεις αυτά. Συνεπώς αυξάνεις δυσανάλογα τη δυσκολία του μαθήματος.

* Επιπλέον, σύντομα στη σχολή συνειδητοποιείς την αξία του να συναναστρέφεσαι με άλλους φοιτητές. Αυτό από την άποψη ότι μπορείς να συζητάς τις απορείες σου, να αλληλομοιράζεστε λύσεις παλιών ασκήσεων εξετάσεων κτλ. Η ανάγκη να γνωρίζεις κόσμο γίνεται έντονη στο 4ο και 5ο έτος, όπου υπάχουν πάρα πολλές εργασίες, και όπου η ομάδα παίζει σημαντικό ρόλο στο πόσο γρήγορα, ποιοτικά και με πόσο ζόρι θα βγει μία εργασία. Αυτό έχε το υπόψιν σου αναφορικά με τις δια ζώσης παρακολουθήσεις.

* Τέλος, από την προσωπική μου εμπειρία, είναι πολύ δύσκολο να συνδιάσεις δουλειά και σχολή. Από την άποψη ότι είσαι κουρασμένος από τη δουλειά και δεν έχεις διάθεση για διάβασμα. Εμένα με πήγε πίσω αυτό στα πρώτα χρόνια των σπουδών μου. Παρόμοιες εμπειρίες έχω ακούσει κατά καιρούς από διάφορους φίλους που το αποπειράθηκαν. Κατά τη γνώμη μου είναι πρακτικά αδύνατο να συνδιάσεις δουλεία και σχολή. Ίσως βέβαια άλλοι να το έχουν καταφέρει, δεν ξέρω...



Ελπίζω η απάντησή μου και αυτές που θα γράψουν τα παιδιά παρακάτω να σε βοηθήσουν να πάρεις μία informed decision που λεν και οι Άγγλοι  Wink
Logged

♪ "Εσύ που κάνεις όλα πως τα ξέρεις, κι όλο εξυπνάδες έχεις στο μυαλό
πες μου για να μάθω κι εγώ ποιό έχει γίνει, πρώτα η κότα ή τ' αυγό;;" ♪
yannis27gr
Αρχάριος/Αρχάρια

Posts: 3


View Profile
Re: Κατατακτήριες
« Reply #4 on: March 06, 2025, 13:13:42 pm »

Ευχαριστώ για την απάντηση! Το ότι η υποχρεωτική παρακολούθηση δεν είναι μεγάλη και υπάρχει μια κάποια ελαστικότητα, με διευκολύνει πάρα πολύ.

Τόσο το πτυχίο όσο και το μεταπτυχιακό τα πήρα ενώ δούλευα οπότε γνωρίζω πώς είναι. Δύσκολο μεν, όχι ακατόρθωτο δε. Θέλει εξαιρετική οργάνωση και "θυσίες".

Αναφορικά δε με τους καθηγητές που δίνουν αχανή ύλη αλλά εστιάζουν σε αυτά που έχουν διδάξει, μέσω του συγκεκριμένου φόρουμ υπάρχει πρόσβαση σε αυτές τις σημειώσεις;

Logged
okan
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Posts: 753



View Profile
Re: Κατατακτήριες
« Reply #5 on: March 06, 2025, 13:58:13 pm »

Ναι. Δεν υπάρχει άτομο που να έχει βγάλει τη σχολή χωρίς το τημμυ. Και σημειώσεις και παλιά θέματα εδώ θα τα βρεις. Ορισμένες φορές ακόμα και αν πηγαίνεις, βλέπεις ότι οι σημειώσεις των παιδιών που έχουν ανεβάσει είναι καλύτερες από αυτές που έχεις γράψει εσύ.

edit: Ακόμη και για τις κατατακτήριες ενδεχομένως να είναι χρήσιμο το υλικό από τα downloads
Logged
math_guy
Αρχάριος/Αρχάρια

Posts: 1


View Profile
Re: Κατατακτήριες
« Reply #6 on: March 25, 2025, 19:28:25 pm »

Καλησπέρα!
Συγχαρητήρια για το forum, είναι εξαιρετικά βοηθητικό!

Ενδιαφέρομαι κι εγώ για κατατακτήριες. Έχω βρει το υλικό στα downloads, αλλά μήπως έχετε να προτείνετε κάτι πιο στοχευμένο, καθώς τα αρχεία είναι αρκετά;

Επίσης, χωρίς να παρερμηνευτεί, ξέρετε αν κάποιος μπορεί να "καθαρίζει" σχετικά γρήγορα μαθήματα; Π.χ. είμαι απόφοιτος μαθηματικού, οπότε (αν δεν αναγνωριστούν), θα μπορούσα (νομίζω) να βγάλω σε ένα Σεπτέμβρη τα μαθήματα μαθηματικών. Υπάρχει δηλαδή κάποιος περιορισμός ως προς το πόσο γρήγορα μπορεί να την πάει κάποιος τη σχολή;

Ευχαριστώ εκ των προτέρων!
Logged
chatzikys
Administrator
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 2013



View Profile
Re: Κατατακτήριες
« Reply #7 on: March 25, 2025, 21:41:45 pm »

Νομιζω πως δεν υπαρχει η δυνατοτητα να πας την σχολη πιο γρηγορα. Μακαρι παντως να αναγνωριστουν τα μαθηματα σου. Grin
Logged

Quote from: Wibvious on June 26, 2025, 13:04:11 pm
("Mom, what’s the integral of regret?").
Mr Watson
Administrator
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Posts: 1763



View Profile
Re: Κατατακτήριες
« Reply #8 on: March 26, 2025, 15:11:44 pm »

Καλή επιτυχία στην προετοιμασία σου για τις κατακτήριες καταρχάς.

Δεν ξέρω αν είδες, στο board "Πληροφορίες για τους πρωτοετείς" μαζί με αυτό το τόπικ υπάρχουν και παλιότερα τόπικ για κατακτήριες. Θα βρεις χρήσιμες πληροφορίες.
Στα downloads υπάρχει πολύ υλικό αλλά το περισσότερο είναι τα παλιά θέματα εξετάσεων και αυτό θα σου είναι θησαυρός. Οπότε, μόλις τελειώσεις το διάβασμά σου δες σίγουρα όσα περισσότερα παλιά θέματα γίνεται. Θύμησέ μας σε ποια μαθήματα δίνετε κατακτήριες; Νομίζω είναι φυσική, λογισμός Ι, ηλεκ κυκλώματα Ι;;;;

Στην φυσική σίγουρα να διαβάσεις από τις σημειώσεις που υπάρχουν στα downloads και όπου χρειαστείς βοήθεια, ρώτησέ μας για να σου πούμε ποιο βιβλίο θα σε βοηθήσει. Στον λογισμό ρίξε μια ματιά στα παλιά θέματα, το ύφος των θεμάτων κάθε χρόνο είναι το ίδιο. Στα κυκλώματα θέλει καλή προετοιμασία. Ακουγόταν ότι βάζουν δύσκολα θέματα στις κατακτήριες. Μπορείς να δεις την ύλη των κυκλωμάτων εδώ. Αντίστοιχο τόπικ με την ύλη υπάρχει και για τα υπόλοιπα μαθήματα.

Με ποια έννοια θέλεις να τρέξεις την σχολή; Δεν μπορείς να παίρνεις μαθήματα μεγαλύτερου εξαμήνου από αυτό που είσαι.
Logged
Pages: [1] Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...