• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
December 19, 2025, 18:06:02 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
December 19, 2025, 18:06:02 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Απορίες σχετικά με την εξ...
by Konlefk
[Today at 15:45:03]

Σαν Σήμερα...
by tartoufos
[Today at 14:31:16]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by tartoufos
[Today at 04:12:19]

Των συνειρμών το παίγνιο....
by tartoufos
[December 18, 2025, 17:32:09 pm]

[Μεταφορά και Διανομή ΗΕ]...
by chatzikys
[December 18, 2025, 16:50:50 pm]

Τα δύο πρόσωπα του Γιάννη...
by Elliot Alderson
[December 18, 2025, 13:24:33 pm]

ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΑΦΙΕΡΩΣΕΙΣ...
by tartoufos
[December 18, 2025, 01:25:35 am]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by chatzikys
[December 17, 2025, 20:07:35 pm]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by Διάλεξις
[December 17, 2025, 12:04:06 pm]

[ΟΔΕ] Γενικές απορίες,ασκ...
by Nikos_313
[December 16, 2025, 23:14:18 pm]

[Στοχαστικά Σήματα και Δι...
by Nikos_313
[December 16, 2025, 23:12:27 pm]

πώληση παλμογράφου και πο...
by botrinis
[December 16, 2025, 21:59:34 pm]

Ρώτα κάτι τον επόμενο
by tartoufos
[December 16, 2025, 21:54:47 pm]

Υποτιμημένες για εσάς ται...
by tartoufos
[December 16, 2025, 12:28:56 pm]

Αναγνωριση μαθηματων
by The Web
[December 15, 2025, 12:33:40 pm]

Αιτήσεις ορκωμοσίας επανα...
by Elliot Alderson
[December 14, 2025, 15:18:37 pm]

Δυσκολία με την Φυσική στ...
by Mr Watson
[December 13, 2025, 22:37:02 pm]

Υποβολή αιτήσεων Erasmus+...
by PolarBear
[December 13, 2025, 21:01:46 pm]

Η μάστιγα των Ρευματοκλοπ...
by chatzikys
[December 13, 2025, 09:53:40 am]

Ανοίξαν οι αιτήσεις για Π...
by Διάλεξις
[December 11, 2025, 15:46:21 pm]
Στατιστικά
Members
Total Members: 10245
Latest: Papakas
Stats
Total Posts: 1429588
Total Topics: 31878
Online Today: 593
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 07:47:49 am)
Users Online
Users: 21
Guests: 115
Total: 136
ellimoschou
Bit4Thought
akmilios
apob
qwertyuiop
RogueSoftware
antrikos
Tasos Bot
bsp
Nekt
amoinick
ThanosV
petralexiou
Psycher
Anstasia
ioannisdamantis
DimitrisKost
Tom_b
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Ωρολόγιο Πρόγραμμα Χειμερινού Εξαμήνου 2025-2026
THMMY.gr > Forum > Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές και Τεχνικά Θέματα > Περί Υπολογιστών... > Hardware > Overclocking, Cooling, Τροφοδοτικά, UPS (Moderators: chatzikys, PolarBear) > PSU question
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 [2] Go Down Print
Author Topic: PSU question  (Read 4432 times)
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Απ: PSU question
« Reply #15 on: September 26, 2006, 12:59:18 pm »

Εγώ έχω UPS που είναι χειρότερο απο τη ΔΕΗ την ίδια Juan. Είναι τόσο άχρηστο που με καμια ψιλοπτώση τάσης (και ενώ χωρίς αυτό το pc θα συνέχιζε να λειτουργεί κανονικά) κλείνει το pc  Grin Grin Grin Grin.

Απο αυτό που καταλαβαίνω είναι οτι δεν προλαβαίνει να πάει στη μπαταρία!!! ??? Δεν ξέρω παιδιά είναι τρέλα.

Ευτυχώς το HEROLCHI δείχνει χαρακτήρα συνεχώς. Είναι 300W, πάνω του είχα PIII@667 μετά PIII@800 και τώρα τον ATHLON XP@3200, 1.5 γίγα μνήμη, 3 δίσκοι, 4 μονάδες CD-DVD-CDR, 1 ελεγκτής IDE, 1 κάρτα ήχου, 1 κάρτα τηλεόρασης,. Θεωρώ οτι για τα 300 του Βατάκια καλά κρατά...

Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
NetBuster
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1716



View Profile
Re: Απ: PSU question
« Reply #16 on: September 26, 2006, 13:02:49 pm »

Quote from: Larry_Flint on September 26, 2006, 12:59:18 pm
Ευτυχώς το HEROLCHI δείχνει χαρακτήρα συνεχώς. Είναι 300W, πάνω του είχα PIII@667 μετά PIII@800 και τώρα τον ATHLON XP@3200, 1.5 γίγα μνήμη, 3 δίσκοι, 4 μονάδες CD-DVD-CDR, 1 ελεγκτής IDE, 1 κάρτα ήχου, 1 κάρτα τηλεόρασης,. Θεωρώ οτι για τα 300 του Βατάκια καλά κρατά...
Θα μας τρελανεις τωρα...Πρεπει να ειναι συνεχως σε overload.... Shocked
Logged
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Απ: PSU question
« Reply #17 on: September 26, 2006, 13:05:47 pm »

Δεν έχει ανάγκη. Για του λόγου το αληθές ρώτήστε τον Ανώνυμους.
Τα CD δε δουλεύουν συνέχεια και ταυτόχρονα.

3 χρόνια είμαι έτσι.
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
odys2008
Guest
Απ: PSU question
« Reply #18 on: September 26, 2006, 13:07:23 pm »

Quote from: Larry_Flint on September 26, 2006, 12:59:18 pm
Ευτυχώς το HEROLCHI δείχνει χαρακτήρα συνεχώς. Είναι 300W, πάνω του είχα PIII@667 μετά PIII@800 και τώρα τον ATHLON XP@3200, 1.5 γίγα μνήμη, 3 δίσκοι, 4 μονάδες CD-DVD-CDR, 1 ελεγκτής IDE, 1 κάρτα ήχου, 1 κάρτα τηλεόρασης,. Θεωρώ οτι για τα 300 του Βατάκια καλά κρατά...
  Shocked Shocked Shocked

Το πήρες πρόσφατα? Αρκετά συχνά συμβαίνει πλέον μικρά τροφοδοτικά να βγαίνουν λόγω κόστους από την ίδια γραμμή παραγωγής με μεγάλα, και απλά τους βάζουν αυτοκολητάκι 300w πχ ενώ μπορεί να είανι 400-450w κανονικά

Τώρα που το ξαναβλέπω 80w ο CPU, 15w οι σκληροί, τα cd-rom άστα, μια χαρά του φτάνουν τα watt. Βάλτου μια 6600 και πάνω να δούμε αν θα αντέξει η 12volt γραμμή του  Grin Grin
« Last Edit: September 26, 2006, 13:09:38 pm by Odys » Logged
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Απ: PSU question
« Reply #19 on: September 26, 2006, 13:10:12 pm »

Το τροφοδοτικό το έχω 6 χρόνια και δεν το αλλάζω. Να ζηλεύετε!!!!!!!!

Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
anonymous-root
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 8574


What do you want to troll today?


View Profile
Απ: PSU question
« Reply #20 on: September 26, 2006, 13:13:18 pm »

Αυτά που λέει ο Λαρρυ ισχύουν.

Το δικό μου 420W σηκώνει 4 δίσκους, 4 οπτικά, κάρτα ήχου με εξωτερικό bay, απλή VGA, κάρτα τηλεόρασης, 4-5 ανεμιστήρες. Καλά είναι; Cheesy
Logged
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Απ: PSU question
« Reply #21 on: September 26, 2006, 13:31:33 pm »

ΑΑΑ ξέχασα, και την thermaltake Volcano 12 με τον ανεμιστήρα των 5500rpm, και φυσικά και άλλους 2-3.
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
JAs0n-X
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 2861


Rhodes [Sattelite image]


View Profile
Απ: PSU question
« Reply #22 on: September 27, 2006, 01:18:12 am »

Επισης οταν ενα τροφοδοτικο λεει οτι δινει 300W δεν σημαινει οτι τραβαει και 300W.
Τραβαει παραπανω καθως εχει απωλειες!

Υπαρχει και μια καμπυλη αποδοσης σε σχεση με το ποσο φορτιο εχει.
Στα περισσοτερα τροφοδοτικα το καλυτερο (και οικονομικοτερο) ειναι να παιζουν κοντα στο 70-80% του πληρους φορτιου που μπορουν να αντεξουν.

Ετσι αν εσυ το εχεις fullαρισμενο, τραβαει παραπανω...εστω 350W.
Αμα και το UPS σου ειναι μια μαπα 400W (αληθεια ποσο ειναι - υπολογισε cosφ περιπου 0.6) και δεν μπορει να δωσει 350W...κλεινει! Tongue
Logged

J=X
--------------------------------------------
Ο Χριστος πεθανε
Ο Μαρξ πεθανε...
και εγω τελευταια δεν αισθανομαι καλα !
odys2008
Guest
Απ: PSU question
« Reply #23 on: September 27, 2006, 10:00:02 am »

Το ότι κλείνει οφείλετε και στο τροφοδοτικό και στο ups. Υπάρχουν 2 πιθανοί λόγοι. Ο ένας έχει χαλάσει η μπαταρία και λόγω του ότι τραβάς μεγάλο φορτίο δεν έχει αρκετή τάση. Μετά αν το το ups δεν είναι καλό ο χρόνος μεταφοράς από το ρευμα στην μπαταρία αυξάνει πολύ σε σχέση με τον τυπικό σε πλήρες φορτίο. Αυτό σε συνδιασμό ότι μάλλον οι πυκνωτές που έχει το τροφοδοτικό σου που είναι μικρό δεν αρκούν για να παρέχουν ρευμα για τα 10-15ms που δεν σου δίνει ρευμα το ups. Η δευτερη αιτία είναι και η πιο πιθανή αν δεν έχεις πολλά χρόνια το ups(στα 2-3 χρόνια θέλει άλαγμα η μπαταρία)
Logged
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Απ: PSU question
« Reply #24 on: September 27, 2006, 13:32:46 pm »

Το UPS είναι 5αετίας σίγουρα και το πήρα επισκευασμένο  Roll Eyes τζάμπα εννοείται και είναι η της μεγάλης εταιρίας ΝΕΤΣΤΑΡ!
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
Johnny English
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 5981


i know nothing


View Profile
Re: PSU question
« Reply #25 on: September 27, 2006, 15:02:38 pm »

Τα UPS έχουν συγκεκριμένο χρόνο ζωής. Ανα κάποιες ώρες λειτουργίας πρέπει να αλλάζεις μπαταρία.... Ίσως γι'αυτό να έχεις πρόβλημα. Το να μην σηκώνει τον Η/Υ, χωρίς οθόνη, χωρίς τίποτα είναι απίθανο υπό άλλες συνθήκες.
Logged
Pages: 1 [2] Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...