• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 22, 2026, 18:40:42 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 22, 2026, 18:40:42 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
[Δομημένος Προγραμματισμό...
by Lalson
[Today at 13:58:02]

[Η/Μ Πεδίο ΙΙ] Γενικές απ...
by el mariachi
[Today at 13:49:46]

[Ισχύος II] Γενικές απορί...
by Nikos_313
[Today at 12:15:31]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by chatzikys
[Today at 11:59:21]

[Δ.Υ.Σ.] Γενικές απορίες ...
by Nekt
[Today at 11:47:27]

[Συστήματα Μετρήσεων] Γεν...
by rigas_s
[Today at 11:25:27]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by Juror8
[June 21, 2026, 13:30:45 pm]

[Αριθμητική Ανάλυση] Γενι...
by Petross
[June 21, 2026, 12:15:38 pm]

Των συνειρμών το παίγνιο....
by χηρουλα Αλεξίου
[June 21, 2026, 01:07:36 am]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by george14
[June 19, 2026, 23:19:07 pm]

[Ηλεκτρονική ΙΙ] Γενικές ...
by nmpampal
[June 18, 2026, 07:37:37 am]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by Lalson
[June 17, 2026, 10:37:39 am]

Κάμερες στην Πρυτανεία το...
by RivenT
[June 16, 2026, 23:48:23 pm]

[Μικροεπεξεργαστές] Γενικ...
by G.V.
[June 16, 2026, 15:31:13 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by femanak
[June 16, 2026, 11:11:17 am]

H Στοά των Off Topic
by χηρουλα Αλεξίου
[June 15, 2026, 17:39:58 pm]

Γιατί οι ΤΗΜΜΥδες έχουν μ...
by Karaμazoβ
[June 15, 2026, 14:31:16 pm]

[ΣΗΕ ΙΙ] Γενικές απορίες ...
by Λαμπτήρας
[June 12, 2026, 13:36:19 pm]

[Ημιαγωγά Υλικά] Απορίες ...
by Nikos_313
[June 11, 2026, 10:23:04 am]

[Ευφυή και Προσαρμοστικά ...
by grepanis
[June 11, 2026, 10:11:51 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 10404
Latest: OzB
Stats
Total Posts: 1431502
Total Topics: 32024
Online Today: 2799
Online Ever: 18918
(April 06, 2026, 16:05:31 pm)
Users Online
Users: 72
Guests: 658
Total: 730
meliii
kthanop
Dimos Bachlas
Μακαρονοτέρας
gabonstv
kchristoua
Ecet
amarkar
Rockabilly
kmarkad
EiriniGeo
Stelios Leivas
dseid
plapas
katar07
andrkott
eliannaantonarou
kpapadoaa
Papakas
mark123456
vasilis saitis
giasan
akmilios
Chrisapostol
nicolemag
gpsomiadis
kkourlis
thanaf_231
bennett
Chaidec
Christofanis
fungi
zoi
chrismzag
femanak
ktsamoukas
Tasaris
leolam
Γιώργος Τσανακτσιίης
Elbowshot
Darkduet
gk1234
Alex Christou
filkilkis
tasos gourd
charalampos
stefpapa21
ThanosKoutsoump
dimitris585
Kena
Karn i5
spuros
siagas
xorxe
Georgeangel
Stylianos Kementzetzidis
litsolou
Captain
cpapast
chatzikys
spaschal
sterboga
MariaG
Psycher
andyy
sotirispo2
gp6
Rizotto
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Για ανανέωση (ή προσθήκη νέου) avatar, πρέπει η μεγαλύτερη διάσταση της εικόνας να είναι 110 pixels.
THMMY.gr > Forum > Χαλαρή συζήτηση - κουβεντούλα > Αθλητικά > Αθλητικές Διοργανώσεις (Moderators: Tasos Bot, tzortzis) > Euro 2020 εε τι λεω 2021
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 ... 4 5 [6] 7 8 9 Go Down Print
Author Topic: Euro 2020 εε τι λεω 2021  (Read 16526 times)
Μπιγκόνια
Veteran
Διεστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 21545



View Profile
Re: Euro 2020 εε τι λεω 2021
« Reply #75 on: June 29, 2021, 21:30:04 pm »

Quote from: The Audacious AI on June 29, 2021, 21:23:54 pm
Ρε διαβάζετε αθεόφοβοι; It's coming home σε λέω.
αν βγάλει ο φίλος το 20€ που έπαιξε στην αρχή θα είναι ακραίο.
Logged

Αν με πληρώσετε, καθαρίζω τις ανακοινώσεις μία στο τόσο.

I'm living in the strange days, I'm living in a world that I don't know
Get ready for the dark age, I'm living in the strange days, so
Say goodbye to the silence, We can dance to the sirens
Strange days, here we come

Quote from: Σούλης
το οριο ειναι o nyquist, δλδ αμα τα περασεις/διαβάσεις τουλαχιστον 2 φορες μαλλον πας για 5αρι
manek
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 796



View Profile
Re: Euro 2020 εε τι λεω 2021
« Reply #76 on: July 02, 2021, 21:45:00 pm »

Το πήρε η Ισπανία στα πέναλτυ απέναντι στην Ελβετία,η μεγαλύτερη τους επιτυχία μετά την κατάκτηση του euro 2012.
ΥΓ.Η κόκκινη ήταν μάλλον υπερβολική και μια ύποκλιση στη καταπληκτική Ελβετία!
Logged
mfilip
Θαμώνας
****
Posts: 419


View Profile
Re: Euro 2020 εε τι λεω 2021
« Reply #77 on: July 02, 2021, 22:02:31 pm »

Quote from: manek on July 02, 2021, 21:45:00 pm
ΥΓ.Η κόκκινη ήταν μάλλον υπερβολική και μια ύποκλιση στη καταπληκτική Ελβετία!
Η κοκκινη ηταν αστεια βασικα.
Logged
xristosioan
Veteran
Θαμώνας
******
Posts: 368



View Profile
Re: Euro 2020 εε τι λεω 2021
« Reply #78 on: July 02, 2021, 23:38:03 pm »

Νομίζω βλέπουμε τον τελικό σήμερα (Βέλγιο - Ιταλία)
sent from mTHMMY 
Logged
okan
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Posts: 753



View Profile
Re: Euro 2020 εε τι λεω 2021
« Reply #79 on: July 06, 2021, 16:06:57 pm »

Quote from: xristosioan on July 02, 2021, 23:38:03 pm
Νομίζω βλέπουμε τον τελικό σήμερα (Βέλγιο - Ιταλία)
sent from mTHMMY 

Σήμερα είναι ο τελικός
Logged
xristosioan
Veteran
Θαμώνας
******
Posts: 368



View Profile
Re: Euro 2020 εε τι λεω 2021
« Reply #80 on: July 06, 2021, 16:15:48 pm »

Quote from: okan on July 06, 2021, 16:06:57 pm
Σήμερα είναι ο τελικός

Η Ισπανία δεν είναι αυτή που ήταν κάποτε, βέβαια μπορεί να τους κάνει κουδούνια και μετά θα πρέπει να καταπιώ τη γλώσσα μου  Grin
Logged
okan
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Posts: 753



View Profile
Re: Euro 2020 εε τι λεω 2021
« Reply #81 on: July 06, 2021, 16:38:20 pm »

Quote from: xristosioan on July 06, 2021, 16:15:48 pm
Η Ισπανία δεν είναι αυτή που ήταν κάποτε, βέβαια μπορεί να τους κάνει κουδούνια και μετά θα πρέπει να καταπιώ τη γλώσσα μου  Grin

Ένας σκόρερ της λείπει, τα άλλα τα έχει
Logged
The Audacious AI
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 5252


21/3/2023


View Profile WWW
Re: Euro 2020 εε τι λεω 2021
« Reply #82 on: July 06, 2021, 17:09:01 pm »

Quote from: xristosioan on July 02, 2021, 23:38:03 pm
Νομίζω βλέπουμε τον τελικό σήμερα (Βέλγιο - Ιταλία)
sent from mTHMMY 
Quote from: okan on July 06, 2021, 16:06:57 pm
Σήμερα είναι ο τελικός

Τόσο πολύ υποτιμάτε τους Άγγλους; Μια χαρά ομάδα έχουνε. Είναι ικανή να το πάρει.
Logged

Το thmmy εάλω loading....                                loading....                                loading....                                loading....                                loading....                                loading....                                loading....                                loading....                                loading....                                loading....loading....                                loading....                                loading....                                loading....                                loading....                                loading....                                loading....                                loading....                                loading....                                loading....
xristosioan
Veteran
Θαμώνας
******
Posts: 368



View Profile
Re: Euro 2020 εε τι λεω 2021
« Reply #83 on: July 06, 2021, 18:06:44 pm »

Quote from: The Audacious AI on July 06, 2021, 17:09:01 pm
Τόσο πολύ υποτιμάτε τους Άγγλους; Μια χαρά ομάδα έχουνε. Είναι ικανή να το πάρει.

Δεν μπορώ να πιστέψω (ή δεν θέλω) πως δεν το πήρε η Αγγλία με τους παικταραδες που είχε πριν λίγα χρόνια και θα το πάρει τώρα ο maguaire που τον έπιασε στο sprint μπάτσος στη Μύκονο  Grin
sent from mTHMMY 
Logged
The Audacious AI
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 5252


21/3/2023


View Profile WWW
Re: Euro 2020 εε τι λεω 2021
« Reply #84 on: July 06, 2021, 18:16:36 pm »

Quote from: xristosioan on July 06, 2021, 18:06:44 pm
Δεν μπορώ να πιστέψω (ή δεν θέλω) πως δεν το πήρε η Αγγλία με τους παικταραδες που είχε πριν λίγα χρόνια και θα το πάρει τώρα ο maguaire που τον έπιασε στο sprint μπάτσος στη Μύκονο  Grin
sent from mTHMMY 

Ποιους παικταράδες; Τον Upson, τον James, τον Defoe και τον Crouch?
Logged

Το thmmy εάλω loading....                                loading....                                loading....                                loading....                                loading....                                loading....                                loading....                                loading....                                loading....                                loading....loading....                                loading....                                loading....                                loading....                                loading....                                loading....                                loading....                                loading....                                loading....                                loading....
K
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 2392



View Profile
Re: Euro 2020 εε τι λεω 2021
« Reply #85 on: July 06, 2021, 18:29:03 pm »

Ιταλία-Αγγλία τελικος και το σηκώνει η Αγγλία.
Logged

https://www.youtube.com/watch?v=yVfR_fhZK58#t=2m41
manek
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 796



View Profile
Re: Euro 2020 εε τι λεω 2021
« Reply #86 on: July 06, 2021, 18:35:02 pm »

Σίγουρα έχουν πολύ ταλέντο οι Αγγλοι.Θα ήθελα και εγώ να το πάρουν αυτοί γιατί έχουν πολύ καιρό να διεκδικήσουν τρόπαιο,όχι απλά να το πάρουν.Είναι και τώρα οι αγώνες στο Wembley,θα παίξει και αυτό το ρόλο του.Απλά όλο αυτό το it's coming home και η υπεραισιοδοξία των Αγγλων οπαδών πολλές φορές τους φορτώνει με επιπλέον άγχος και πάντα δέχονται σκληρή κριτική αν πάει κάτι στραβά.Θα δούμε,η Δανία είναι επικίνδυνη ομάδα και σίγουρα είναι ξεκάθαρο φαβορί οι Αγγλοι αν συγκρίνουμε τα ρόστερ.Ωστόσο η Δανία εμένα με έχει πείσει πολύ σαν ομάδα και παίζει πολύ ωραίο ποδόσφαιρο.
Logged
Μπιγκόνια
Veteran
Διεστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 21545



View Profile
Re: Euro 2020 εε τι λεω 2021
« Reply #87 on: July 06, 2021, 21:15:50 pm »

από τα λίγα που έχω δει θα έλεγα να το πάρει η Ιταλία, αλλά δεδομένου ότι φίλος θα πάει ταμείο με Αγγλία δεν έχω θέμα και με Αγγλία. Επίσης πλέον η Αγγλία έχει και κάποιο σύνολο που μπορούν και παίζουν μαζί και όχι μονάδες (ωπ γεια σου Sterling) και για αυτό αξίζει την καλή πορεία που έχει μέχρι τώρα. Φέτος μετά από πολλά χρόνια επίσης είχαμε κυριαρχία της PL στα ευρωπαϊκα τρόπαια, οπότε είναι ένα bonus αυτό.
Logged

Αν με πληρώσετε, καθαρίζω τις ανακοινώσεις μία στο τόσο.

I'm living in the strange days, I'm living in a world that I don't know
Get ready for the dark age, I'm living in the strange days, so
Say goodbye to the silence, We can dance to the sirens
Strange days, here we come

Quote from: Σούλης
το οριο ειναι o nyquist, δλδ αμα τα περασεις/διαβάσεις τουλαχιστον 2 φορες μαλλον πας για 5αρι
xristosioan
Veteran
Θαμώνας
******
Posts: 368



View Profile
Re: Euro 2020 εε τι λεω 2021
« Reply #88 on: July 06, 2021, 21:47:06 pm »

Quote from: The Audacious AI on July 06, 2021, 18:16:36 pm
Ποιους παικταράδες; Τον Upson, τον James, τον Defoe και τον Crouch?

Rooney, Owen, Gerrard, Ferdinand, Cole, Lampard και πολλούς άλλους
sent from mTHMMY 
Logged
The Audacious AI
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 5252


21/3/2023


View Profile WWW
Re: Euro 2020 εε τι λεω 2021
« Reply #89 on: July 06, 2021, 22:50:45 pm »

Quote from: xristosioan on July 06, 2021, 21:47:06 pm
Rooney, Owen, Gerrard, Ferdinand, Cole, Lampard και πολλούς άλλους
sent from mTHMMY 
όλοι αυτοί ήταν μαζί το 2004. Τότε ο Χαριστέας δεν θα τους άφηνε να το πάρουν :-p
Logged

Το thmmy εάλω loading....                                loading....                                loading....                                loading....                                loading....                                loading....                                loading....                                loading....                                loading....                                loading....loading....                                loading....                                loading....                                loading....                                loading....                                loading....                                loading....                                loading....                                loading....                                loading....
Pages: 1 ... 4 5 [6] 7 8 9 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...