• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 22, 2026, 18:40:43 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 22, 2026, 18:40:43 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
[Δομημένος Προγραμματισμό...
by Lalson
[Today at 13:58:02]

[Η/Μ Πεδίο ΙΙ] Γενικές απ...
by el mariachi
[Today at 13:49:46]

[Ισχύος II] Γενικές απορί...
by Nikos_313
[Today at 12:15:31]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by chatzikys
[Today at 11:59:21]

[Δ.Υ.Σ.] Γενικές απορίες ...
by Nekt
[Today at 11:47:27]

[Συστήματα Μετρήσεων] Γεν...
by rigas_s
[Today at 11:25:27]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by Juror8
[June 21, 2026, 13:30:45 pm]

[Αριθμητική Ανάλυση] Γενι...
by Petross
[June 21, 2026, 12:15:38 pm]

Των συνειρμών το παίγνιο....
by χηρουλα Αλεξίου
[June 21, 2026, 01:07:36 am]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by george14
[June 19, 2026, 23:19:07 pm]

[Ηλεκτρονική ΙΙ] Γενικές ...
by nmpampal
[June 18, 2026, 07:37:37 am]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by Lalson
[June 17, 2026, 10:37:39 am]

Κάμερες στην Πρυτανεία το...
by RivenT
[June 16, 2026, 23:48:23 pm]

[Μικροεπεξεργαστές] Γενικ...
by G.V.
[June 16, 2026, 15:31:13 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by femanak
[June 16, 2026, 11:11:17 am]

H Στοά των Off Topic
by χηρουλα Αλεξίου
[June 15, 2026, 17:39:58 pm]

Γιατί οι ΤΗΜΜΥδες έχουν μ...
by Karaμazoβ
[June 15, 2026, 14:31:16 pm]

[ΣΗΕ ΙΙ] Γενικές απορίες ...
by Λαμπτήρας
[June 12, 2026, 13:36:19 pm]

[Ημιαγωγά Υλικά] Απορίες ...
by Nikos_313
[June 11, 2026, 10:23:04 am]

[Ευφυή και Προσαρμοστικά ...
by grepanis
[June 11, 2026, 10:11:51 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 10404
Latest: OzB
Stats
Total Posts: 1431502
Total Topics: 32024
Online Today: 2799
Online Ever: 18918
(April 06, 2026, 16:05:31 pm)
Users Online
Users: 72
Guests: 658
Total: 730
meliii
kthanop
Dimos Bachlas
Μακαρονοτέρας
gabonstv
kchristoua
Ecet
amarkar
Rockabilly
kmarkad
EiriniGeo
Stelios Leivas
dseid
plapas
katar07
andrkott
eliannaantonarou
kpapadoaa
Papakas
mark123456
vasilis saitis
giasan
akmilios
Chrisapostol
nicolemag
gpsomiadis
kkourlis
thanaf_231
bennett
Chaidec
Christofanis
fungi
zoi
chrismzag
femanak
ktsamoukas
Tasaris
leolam
Γιώργος Τσανακτσιίης
Elbowshot
Darkduet
gk1234
Alex Christou
filkilkis
tasos gourd
charalampos
stefpapa21
ThanosKoutsoump
dimitris585
Kena
Karn i5
spuros
siagas
xorxe
Georgeangel
Stylianos Kementzetzidis
litsolou
Captain
cpapast
chatzikys
spaschal
sterboga
MariaG
Psycher
andyy
sotirispo2
gp6
Rizotto
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Πρόγραμμα Εξεταστικής Εαρινού Εξαμήνου 2025-2026
THMMY.gr > Forum > Χαλαρή συζήτηση - κουβεντούλα > Αθλητικά > Αθλητικές Διοργανώσεις (Moderators: Tasos Bot, tzortzis) > Euro 2020 εε τι λεω 2021
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: [1] 2 3 ... 9 Go Down Print
Author Topic: Euro 2020 εε τι λεω 2021  (Read 16529 times)
The Audacious AI
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 5252


21/3/2023


View Profile WWW
Euro 2020 εε τι λεω 2021
« on: June 11, 2021, 02:46:37 am »

Topic σχολιασμού Euro 2020 που γίνεται το 2021

Logged

Το thmmy εάλω loading....                                loading....                                loading....                                loading....                                loading....                                loading....                                loading....                                loading....                                loading....                                loading....loading....                                loading....                                loading....                                loading....                                loading....                                loading....                                loading....                                loading....                                loading....                                loading....
The Audacious AI
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 5252


21/3/2023


View Profile WWW
Re: Euro 2020 εε τι λεω 2021
« Reply #1 on: June 11, 2021, 02:46:53 am »

Πιστεύω Γαλλία θα φτάσει μακριά

« Last Edit: June 11, 2021, 02:52:39 am by The Audacious AI » Logged

Το thmmy εάλω loading....                                loading....                                loading....                                loading....                                loading....                                loading....                                loading....                                loading....                                loading....                                loading....loading....                                loading....                                loading....                                loading....                                loading....                                loading....                                loading....                                loading....                                loading....                                loading....
Katarameno
NoShoutBox
Διεστραμμένος
*
Posts: 23865


Music@ ♫♪♯ https://mixupload.com/u/Katarameno/ ♫♪♯


View Profile WWW
Re: Euro 2020 εε τι λεω 2021
« Reply #2 on: June 11, 2021, 08:07:58 am »

Μασκοφορος
@Maskoforos3 ·

Ο άλλος πήγε και βρήκε γκόμενα τώρα που αρχίζει το euro, έτσι χωρίς να τον απειλήσουν καν !

https://twitter.com/Maskoforos3/status/1401603256892153864
Logged

©2008-2025, Καταραμένο Αροξόλ™ | Μουσικούλα για να (μην) διαβάζετε (καλύτερα) ♫♪♯ https://mixupload.com/u/Katarameno/creative ♫♪♯ & https://www.patreon.com/c/Katarameno ♫♪♯ ή από καλύτερους dj: https://www.bassdrive.com/ / https://mixing.dj/ / https://lifefm.tv/ / https://nubreaks.com/stream-links/nubreaks-podcast/ / και 60 χιλιάδες+ ιντερνετικά ραδιόφωνα εδώ: https://directory.shoutcast.com/ ♫♪♯
ΝΔ: Στα Εξάρχεια (στους πρόσφυγες, στους φοιτητές, στους φτωχούς) μαγκιές, στο Μαρινάκη πίπες
Toni Κούκος
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Gender: Male
Posts: 63



View Profile
Re: Euro 2020 εε τι λεω 2021
« Reply #3 on: June 11, 2021, 08:55:41 am »

Δεν θα μείνω στα τετριμμένα, προφανώς Γαλλία είναι φαβορί και ακολουθούν Βέλγιο, Πορτογαλία, Γερμανία για μένα. Από underrated ομάδες η Τουρκία είναι εξαιρετική και πιστεύω Ουκρανία λόγω τρομερού ταλέντου μπορούν να κάνουν μία μίνι έκπληξη. Πάντως εγώ θέλω να το πάρει ή η πολυαγαπημένη Ολλανδία ή η Ιταλία.
Logged

Welcome to Ibiza
lady_of_winter
Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Female
Posts: 3537


εφακ


View Profile
Re: Euro 2020 εε τι λεω 2021
« Reply #4 on: June 11, 2021, 09:41:48 am »

^^^ μπράβο για την προφάιλ πικ heart heart
Logged

They paint the world full of shadows... and then tell their children to stay close to the light. Their light. Their reasons, their judgments. Because in the darkness, there be dragons. But it isn't true. We can prove that it isn't true. In the dark, there is discovery, there is possibility, there is freedom in the dark once someone has illuminated it.
Thunderlord
Veteran
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 2217



View Profile
Re: Euro 2020 εε τι λεω 2021
« Reply #5 on: June 11, 2021, 11:05:07 am »

Βέλγιο κι εμένα μαρεσει σαν παίκτες, αλλά έχουν όλοι μια τεράστια ταμπέλα LOOSERS κολλημένη πάνω τους, οπότε δεν πιστεύω να κάνουν και πολλά.

Γαλλία φαβορί και μετά Πορτογαλία του Goat
sent from mTHMMY 
Logged
manek
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 796



View Profile
Re: Euro 2020 εε τι λεω 2021
« Reply #6 on: June 11, 2021, 11:31:18 am »

Εγω θέλω Αγγλία η Πορτογαλία να το πάρει αλλά θεωρώ Γαλλία και Βέλγιο τις πιο δυνατές ομάδες.Ιταλία είναι πολύ ανεβασμένη κιόλας θεωρώ ότι θα πάνε σχετικά καλά και αυτοί.Επίσης η Τουρκία όντως είναι αρκετά καλή ομάδα αν και πιστεύω ότι έχει ταβάνι τα προημητελικά.
Logged
Local Rider
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1599



View Profile
Re: Euro 2020 εε τι λεω 2021
« Reply #7 on: June 11, 2021, 11:36:34 am »

Πιστεύω πολύ σε Ιταλία! Ακόμα και το βέλγιο μπορεί να το κερδίσει...και γιατί όχι μια έκπληξη με γαλλία...όπως το 2004!!!!!!!
Logged
Μπιγκόνια
Veteran
Διεστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 21545



View Profile
Re: Euro 2020 εε τι λεω 2021
« Reply #8 on: June 11, 2021, 11:59:47 am »

Quote from: The Audacious AI on June 11, 2021, 02:46:53 am
που είναι η Γερμανία; Επίσης δεν σε έπεισε κανεις για το it's coming home (που έτσι όπως είναι η κατάσταση, το να μην το πάρει είναι το κλασικό home); Επίσης Κροατία > Ισπανία;
Logged

Αν με πληρώσετε, καθαρίζω τις ανακοινώσεις μία στο τόσο.

I'm living in the strange days, I'm living in a world that I don't know
Get ready for the dark age, I'm living in the strange days, so
Say goodbye to the silence, We can dance to the sirens
Strange days, here we come

Quote from: Σούλης
το οριο ειναι o nyquist, δλδ αμα τα περασεις/διαβάσεις τουλαχιστον 2 φορες μαλλον πας για 5αρι
Katarameno
NoShoutBox
Διεστραμμένος
*
Posts: 23865


Music@ ♫♪♯ https://mixupload.com/u/Katarameno/ ♫♪♯


View Profile WWW
Re: Euro 2020 εε τι λεω 2021
« Reply #9 on: June 11, 2021, 13:25:35 pm »

Γιατί δε μελετάτε και ασχολείστε με σχολιασμό ποδοσφαίρου ή έστω με το να παίξετε λίγο ποδόσφαιρο να κάψετε καμιά θερμίδα?  Roll Eyes Tongue
Logged

©2008-2025, Καταραμένο Αροξόλ™ | Μουσικούλα για να (μην) διαβάζετε (καλύτερα) ♫♪♯ https://mixupload.com/u/Katarameno/creative ♫♪♯ & https://www.patreon.com/c/Katarameno ♫♪♯ ή από καλύτερους dj: https://www.bassdrive.com/ / https://mixing.dj/ / https://lifefm.tv/ / https://nubreaks.com/stream-links/nubreaks-podcast/ / και 60 χιλιάδες+ ιντερνετικά ραδιόφωνα εδώ: https://directory.shoutcast.com/ ♫♪♯
ΝΔ: Στα Εξάρχεια (στους πρόσφυγες, στους φοιτητές, στους φτωχούς) μαγκιές, στο Μαρινάκη πίπες
Thunderlord
Veteran
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 2217



View Profile
Re: Euro 2020 εε τι λεω 2021
« Reply #10 on: June 11, 2021, 13:37:16 pm »

Quote from: Katarameno on June 11, 2021, 13:25:35 pm
Γιατί δε μελετάτε και ασχολείστε με σχολιασμό ποδοσφαίρου ή έστω με το να παίξετε λίγο ποδόσφαιρο να κάψετε καμιά θερμίδα?  Roll Eyes Tongue

Απαπα και να πάμε με άλλα 10+ άτομα χωρίς μάσκες να ακουμπάμε ο ένας τον άλλον, όταν οι εμβολιασμοί είναι ακόμα στο 30%; Δεν περίμενα τέτοιο χτύπημα από εσένα Καταραμένο
sent from mTHMMY 
Logged
okan
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Posts: 753



View Profile
Re: Euro 2020 εε τι λεω 2021
« Reply #11 on: June 11, 2021, 13:45:27 pm »

Quote from: The Audacious AI on June 11, 2021, 02:46:53 am

Στο Ιταλία-Βέλγιο υπάρχει ξεκάθαρο φαβορί και είναι η Ιταλία. Είναι η πιο φορμαρισμένη ομάδα μαζί με τη Γαλλία.

Logged
The Audacious AI
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 5252


21/3/2023


View Profile WWW
Re: Euro 2020 εε τι λεω 2021
« Reply #12 on: June 11, 2021, 13:56:12 pm »

Quote from: Μπιγκόνια on June 11, 2021, 11:59:47 am
που είναι η Γερμανία; Επίσης δεν σε έπεισε κανεις για το it's coming home (που έτσι όπως είναι η κατάσταση, το να μην το πάρει είναι το κλασικό home); Επίσης Κροατία > Ισπανία;

Η Γερμανία σπίτι της. Και home δεν έρχεται τίποτα γιατί ο τελικός αν δεν κάνω λάθος γίνεται στο Wembley. Αν έχουν μια φορά την ταμπέλα του Loser οι Βέλγοι, οι Άγγλοι την έχουν 15.

Quote from: okan on June 11, 2021, 13:45:27 pm
Στο Ιταλία-Βέλγιο υπάρχει ξεκάθαρο φαβορί και είναι η Ιταλία. Είναι η πιο φορμαρισμένη ομάδα μαζί με τη Γαλλία.

Μπορεί φίλε μου. Οι Ιταλοί παίκτες δεν με εμπνέουν. Ενώ κάποιοι Βέλγοι πχ Λουκάκου, Doku, Tielemans,  Carrasco έχουν κάνει πολύ καλές χρονιές. Ίσως το κάνω από σνομπαρία δεν ξέρω  Grin
« Last Edit: June 11, 2021, 17:50:47 pm by The Audacious AI » Logged

Το thmmy εάλω loading....                                loading....                                loading....                                loading....                                loading....                                loading....                                loading....                                loading....                                loading....                                loading....loading....                                loading....                                loading....                                loading....                                loading....                                loading....                                loading....                                loading....                                loading....                                loading....
okan
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Posts: 753



View Profile
Re: Euro 2020 εε τι λεω 2021
« Reply #13 on: June 11, 2021, 18:11:58 pm »

Quote from: The Audacious AI on June 11, 2021, 13:56:12 pm
Μπορεί φίλε μου. Οι Ιταλοί παίκτες δεν με εμπνέουν. Ενώ κάποιοι Βέλγοι πχ Λουκάκου, Doku, Tielemans,  Carrasco έχουν κάνει πολύ καλές χρονιές. Ίσως το κάνω από σνομπαρία δεν ξέρω  Grin

Στα τελευταία 11 παιχνίδια τρέχουν ένα σερί 8Ν 3Ι 0Η με γκολ 28:2, το ένα από Ολλανδία, το άλλο από Βοσνία. Επίσης, έχουν πολύ καλούς αυτοματισμούς λόγω προπονητή, αν και δεν έχουν δοκιμαστεί σε πολύ δυνατά παιχνίδια σε αντίθεση με τη Γαλλία που είναι οριακά ανίκητη με όποιον κι αν παίξει. Αν ήταν να παίξω ένα αουτσάιντερ να κερδίσει την Γαλλία, θα έπαιζα τους Ιταλούς.   
Logged
manek
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 796



View Profile
Re: Euro 2020 εε τι λεω 2021
« Reply #14 on: June 11, 2021, 19:09:57 pm »

Σε σχέση με το προηγούμενο Euro Ιταλία και Πορτογαλιά είναι μέρα με τη νύχτα.Εχει βελτιωθεί πολύ το ρόστερ και στις 2.Θα έχει πλάκα τώρα που έχει καλύτερο ρόστερ η Πορτογαλία να αποκλιστεί νωρίς,καθόλου ακραίο σενάριο γιατί είναι στον όμιλο του θανάτου.Υπάρχει περίπτωση κίολας στους 16 να διασταυρωθέι με Αγγλία που θα παίζει στο Wembley κιόλας.
Logged
Pages: [1] 2 3 ... 9 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...