• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 19, 2025, 01:49:38 am

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 19, 2025, 01:49:38 am

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
H Στοά των Off Topic
by Katarameno
[June 18, 2025, 20:28:39 pm]

Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by Katarameno
[June 18, 2025, 19:40:47 pm]

[ΣΗΕ ΙΙ] Γενικές απορίες ...
by chatzikys
[June 18, 2025, 19:26:00 pm]

Σιδηροδρομικό Δυστύχημα σ...
by Katarameno
[June 18, 2025, 18:22:39 pm]

[Μεταφορά και Διανομή ΗΕ]...
by tzortzis
[June 18, 2025, 07:55:05 am]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by chris_p30
[June 18, 2025, 00:45:33 am]

[Ψηφιακά Ολοκληρωμένα Κυκ...
by tzortzis
[June 17, 2025, 21:25:42 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by PAPARI69
[June 17, 2025, 20:59:13 pm]

[Γραφική] Λυμένα θέματα
by okanpala
[June 17, 2025, 18:56:22 pm]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Katarameno
[June 17, 2025, 14:25:00 pm]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by george14
[June 17, 2025, 13:58:20 pm]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by tzortzis
[June 17, 2025, 13:19:53 pm]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by george14
[June 17, 2025, 12:08:25 pm]

[ΨEE] Γενικές απορίες και...
by Juror8
[June 17, 2025, 12:06:57 pm]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by RAFI
[June 16, 2025, 22:46:54 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 19:49:00 pm]

[ΘΤΠΑ] Γενικές απορίες κα...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 16:56:56 pm]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by _Trob
[June 16, 2025, 13:28:21 pm]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[June 16, 2025, 12:13:45 pm]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[June 16, 2025, 01:56:37 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9965
Latest: Poli
Stats
Total Posts: 1426723
Total Topics: 31711
Online Today: 187
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 37
Guests: 129
Total: 166
Captain
pantoulis
ftheo11
superkolios
soktas
esroussou
sterxz
Η ΤΡΑΠΟΥΛΑ ΤΟΥ ΠΑΠΠΟΥ ΜΟΥ
athena_apo
VagsS
nikpamp
stefanoskal
kutsukellis
mkoutsouk
payniac
christi
stavr0s16
maranageo
acapulco
anrkos
AcademicWeapon!
eli_k
fpapat
DespoinaKarategou
maik
Bit4Thought
steliosakritidis
Dimos Bachlas
Leou
vaggelisx
thpanousis
Papalamprous humor
Alice_8
gkg
Reidemption
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Η γραμματεία είναι ανοιχτή καθημερινά 12:00-13:30 Tongue
THMMY.gr > Forum > Χαλαρή συζήτηση - κουβεντούλα > Φιλόσοφοι Μηχανικοί - Μηχανικοί Φιλόσοφοι > Επιστήμες > Φυσική και Αστρονομία (Moderators: Mr Watson, Tasos Bot) > Γρήγορο Φως![aka Βουλίτσα]
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 ... 26 27 [28] 29 30 31 Go Down Print
Author Topic: Γρήγορο Φως![aka Βουλίτσα]  (Read 46880 times)
Nessa NetMonster
Καταστραμμένος
********
Posts: 7044


Ιούνιος 1999 - 19/7/2009


View Profile
Re: Γρήγορο Φως![aka Βουλίτσα]
« Reply #405 on: June 26, 2009, 00:05:18 am »

Quote from: EAJ on June 25, 2009, 23:55:14 pm
Ο δρόμος δε μπορεί να κάνει σκιά στον εαυτό του...έχει μόνο μία πλευρά...έτσι όπως όρισες τη σκιά

Έχει σημασία; Εγώ όρισα τη σκιά πάνω σε μια επιφάνεια.

Quote from: EAJ on June 25, 2009, 23:55:14 pm
μπορούμε να πούμε ότι αν η ένταση της ακτινοβολίας έχει διακυμάνσεις τόσο μεγάλες ώστε να πέφτει κάτω από το όριο των χ που έθεσες τότε ο δρόμος μπορεί να έχει σκιά χωρίς να υπάρχει αντικείμενο που προκαλεί τη σκιά...

Ναι, δεν έχει γενική ισχύ αυτό που είπα. Είχα κατά νου το δυαδικό παράδειγμα της βουλίτσας με τον τοίχο, όπου θα μπορούσαμε να έχουμε έναν τοίχο που τον φωτίζουμε και ένα μπαλάκι να κάνει σκιά. Η σκιά θα κινούνταν - ανάλογα με τη διάταξη - ακόμα και σε ταχύτητες μεγαλύτερες από αυτήν του φωτός.

Quote from: EAJ on June 25, 2009, 23:55:14 pm
κλάιν μάιν...και δε σε έβρισα πουθενά...

Με έχεις προσβάλει πάρα πολλές φορές. Πραγματικά είσαι από τους πιο κακεντρεχείς ανθρώπους που έχουν περάσει από εδώ μέσα.

Quote from: EAJ on June 25, 2009, 23:55:14 pm
απλά έχεις εκτεθεί πάλι λόγω της πλήρης άγνοιας σου (που δε ξες ούτε καν τι είναι η σκιά)  και βρίζεις ως συνήθως  Grin

1) Της πλήρους, μάθε να μιλάς.
2) Δε με ενδιέφερε να δώσω ακριβή ορισμό της σκιάς. Μίλησες για τη σκιά του Λούκυ Λουκ, και εγώ το συνέχισα από εκεί. Όταν λέμε στην καθομιλουμένη "κοιτάω τη σκιά μου" δεν εννοούμε τον ενδιάμεσο χώρο, αλλά την επιφάνεια.
Logged

Διεθνιστική Εργατική Αριστερά
Διεθνιστική Αριστερά
Εργατική Αριστερά
RedNet Θεσσαλονίκης
Αιμιλία η φτερωτή χελώνα
Διεστραμμένος
**********
Gender: Female
Posts: 15580


Έξω η μπουχεσαρία απ'το ΤΗΜΜΥ


View Profile WWW
Re: Γρήγορο Φως![aka Βουλίτσα]
« Reply #406 on: June 26, 2009, 00:09:22 am »

Quote from: Nessa NetMonster on June 26, 2009, 00:05:18 am
Όταν λέμε στην καθομιλουμένη "κοιτάω τη σκιά μου" δεν εννοούμε τον ενδιάμεσο χώρο, αλλά την επιφάνεια.
σωστοοοοοοοοοοοοοοοοο Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Tongue
Logged

"Όσοι περιμένουν να βρουν πατημένα χνάρια θα απογοητευτούν γρήγορα. Όσοι δεν είναι έτοιμοι να πέσουν και να ξανασηκωθούν, να χάσουν τον δρόμο τους και να τον ξαναβρούν, να αγγίξουν όχι μια και δύο αλλά δέκα και εκατό φορές τον πάτο της έσχατης αμφιβολίας για τα σχέδια τους, για τις ιδέες τους, για τους συντρόφους τους, και για τους ίδιους τους εαυτούς τους, να αναμετρηθούν με τα χίλια δυο πρόσωπα της απόγνωσης και να ξανανέβουν στον αφρό, είναι καλύτερα να περιμένουν την κοινωνική αλλαγή απ' τον Αι Βασίλη ή, πράγμα που δεν διαφέρει πολύ, από κάποια αψεγάδιαστη δικαιωμένη "πρωτοπορία" .Εμείς δεν έχουμε να προσφέρουμε παρά την άχαρη γοητεία της καινούριας προσπάθειας, την ιστορική βεβαιότητα για τον σκοπό, την πάλη για τον ποιοτικό εμπλουτισμό του μαζί με την αδιάκοπη κριτική για τα μέσα, την στράτευση σε μια υπόθεση που χρειάζεται μαχητές αλλά θέλει να καταργήσει τους στρατιώτες"

https://www.facebook.com/arage.eaak  Knuppel
pandora
Καταστραμμένος
********
Gender: Female
Posts: 6443


madness


View Profile
Re: Γρήγορο Φως![aka Βουλίτσα]
« Reply #407 on: June 26, 2009, 00:17:27 am »

Δεν υπάρχει.... Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin

συνεχίζει η βουλίτσα? ειστε θεοι !

 Grin Grin Grin Grin Grin Grin

Logged
Megawatt
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 3695


...upgrading...


View Profile
Re: Γρήγορο Φως![aka Βουλίτσα]
« Reply #408 on: July 08, 2009, 02:46:47 am »

ΡΕ σεις ελεος!
Γιατι βρίζεστε?? Αν δεν το κανετε απο πλακα ειστε ελεεινοι. Αντε η νεσσα ειναι μικρουλα, αλλα και οι 30χρονοι γαιδαροι παλιμπαιδιζουν?


Quote from: Niels on June 25, 2009, 22:01:37 pm
Για τη βουλίτσα, δεν πιστεύω πως θα πιάσει την ταχύτητα του φωτός. Με το που θα κάνεις την κίνηση με το χέρι σου θα εμφανιστεί μπροστά σου, αλλά θα υπάρχει άλλη μία στο σημείο που ήταν πρώτα.  Και αυτή θα αρχίσει να κινείται αφού τα φωτόνια από το laser φτάσουν στον τοίχο. Το θέμα είναι τι ταχύτητα θα πιάσει τότε.
Quote from: Rattlehead on June 25, 2009, 22:37:27 pm
Τελικά που καταλήξαμε; Tongue
Μη λετε ο,τι θελετε ωρε. Η απαντηση δοθηκε.
Διαβαστε τι εγραψα στις προηγουμενες σελιδες.

Αν βαριεστε να διαβασετε τις προηγουμενες 26 σελιδες, εξηγω (για φετος, αφου οπως φαινεται καθε χρονο-δυο χρονια θα τιθεται το ερωτημα εκ νεου Tongue )

Οταν το λειζερ ειναι στραμμενο προς τα πανω-δηλαδη στις 90 μοιρες την χρονικη στιγμη t0, τότε σχηματιζεται μια βουλιτσα (ας πουμε στο ταβανι) ακριβως απέναντι απο το λειζερ. (παρεπιπτόντως, με αυτη την μεθοδο του λειζερ αλφαδιαζεις για την τοποθετηση φωτιστικων σε μεγαλες αιθουσες).

Όταν στρέψουμε με το χερι μας το λειζερ σε οριζοντια θεση με ταχύτητα που πλησιαζει (αλλα δεν φτανει αυτην του φωτος), τότε την χρονική στιγμή t1 που το λέιζερ βρίσκεται σε οριζόντια θεση (στις μηδεν μοιρες), το φως που βγαίνει από το λέιζερ δεν ακολουθει ευθεια πορεία, αλλά καμπυλώνεται. Αυτο συμβαίνει επείδή αλλάζει η γεωμετρια του χωρόχρονου γύρω απο το συστημα χερι-λειζερ. Συνέπεια αυτου του γεγονότος ειναι οτι την χρονικη στιγμη t1 σχηματιζεται μια βουλιτσα ΟΧΙ απέναντι απο το λειζερ όπως
απαιτει
περιμενει
προσδωκά
η νεσσα και η καθε νεσσα που την υποστηριζει, αλλά πιο πάνω! (πιχι ας πουμε στην τομη του ταβανιου με τον οριζοντιο τειχο). Φανταστειτε το φαινομενο σαν να εχετε ενα σπαθι και πατε να το στρεψετε αποτομα απο την καθετη θεση σε οριζόντια.
Μάλιστα, αν η ταχυτητα πιστροφης του χεριου μας γινει ιση με αυτην του φωτος, τοτε το πραγμα γινεται πιο ενδιαφερον και το αποτελεσμα θα ειναι να μην σχηματιστει ΚΑΜΙΑ βουλιτσα ΠΟΥΘΕΝΑ! Το συστημα χερι-λειζερ γινεται τοτε μαυρη τρυπα, αφου δεν αφηνει ουτε το φως να διαφυγει απο το λειζερ!!!.....
Αυτη ειναι η απαντηση και οποιος δεν την αποδεχεται ας μου απαντησει με επιχειρηματα. Tongue


Ο ανήσυχος αναγνωστης μπορει να συνεχισει να διαβαζει το παρον, αν θελει να καταλαβει λιγο παραπανω.
 
Ανοιγω παρενθεση περι γεωμετριας του χωροχρονου.  (αυτα τα εξηγησα μεσα στις 26 σελιδες, αλλα τρεχα γυρευε τωρα) . Ας κανω λοιπον και φετος τον εξυπνο Smiley

Ο χωροχρονος δεν ειναι εξωγηινο πραγμα που βρίσκεται στο μακρινο αχανες συμπαν.Υπαρχει παντου, υπαρχει διπλα μας, υπάρχει μεσα στο δωματιο που καθομαστε τωρα. Η παρουσια μας στο δωματιο όμως, αλλοιωνει τον χωροχρονο (την γεωμετρια του). Αν κουνησουμε το χερι μας αλλειωνεται γυρω απο το χερι μας ο χωροχρονος. Την μεγαλυτερη αλλοίωση στον χωροχρονο την κανει η γη, λογω της μαζας της. Το οτι ο χωροχρονος μεσα στον οποιο ζουμε ειναι αλλοιωμενος,  το αισθανομαστε με το να αφησουμε ενα μολυβι να πεσει. Ο αλλοιωμενος χωροχρονος ειναι αυτο που με τις αισθησεις μας νοιώθουμε ως "βαρυτητα". Λογω της μεγαλυτερης μαζας της γης ως προς την μαζα του σωματος μας, το μολυβι θα πεσει προς την γη, επειδη σε αυτην οφειλεται το μεγαλυτερο (σχεδον ολο) ποσοστο της αλλοίωσης του χωροχρονου.

Οι επιφανειες ειναι 3 ειδων. Το επίπεδο (καμπυλοτητα μηδεν), η εξωτερικη επιφανεια σφαιρας (καμπυλοτητα θετικη) και η εσωτερικη επιφανεια σφαιρας (καμπυλοτητα αρνητικη πιχι: η επιφανειας της σελας του αλογου.)
Στο επίπεδο ισχυει η Ευκλείδια γεωμετρια: Το άθροισμα των γωνιων ενος τριγωνου=180 μοιρες, δυο παραλληλες ευθειες δεν τεμνονται, η πιο κοντινη απόσταση μεταξυ δυο σημειων ειναι η ευθεια κλπ κλπ ΟΣΑ μαθαμε στο δημοτικο ισχυουν για το επιπεδο.
Τι γινεται ομως σε επιφανεια με θετικη καμπυλότητα οπως αυτη της επιφανειας σφαιρας?
Αμα ξεκινησουμε πιχι απο τον βορειο πολο, παμε συνεχεια ευθεια μεχρι να συναντησουμε τον ισημερινο, εκει στριψουμε 90 μοιρες αριστερα, περπατησουμε ευθεια πανω στον ισημερινο για λιγο και μετα στριψουμε παλι 90 μοιρες αριστερα και συνεχισουμε ευθεια μεχρι τον βορειο πολο, θα εχουμε διαγραψει ενα τριγωνο πανω στην γη, το αθροισμα του οποιου ειναι >180 μοιρες και μαλιστα 3*90=270 μοιρες.
Επισης, ολοι ξερουμε οτι 2 μεσημρινοι που ειναι παραλληλοι , τεμνονται και μαλιστα σε 2 σημεια! τους πολους.
Επισης, η πιο κοντινη αποσταση μεταξυ δυο πολεων πανω στην γη (ή γενικα μεταξυ δυο σημειων πανω σε επιφανεια σφαιρας), ειναι η καμπυλη, αφου καμπυλη θα διαγραψει ενας ανθρωπος που θα κινηθει απο μια πολη προς μια αλλη πηγαινοντας ευθεια πάνω στην γη.
Κατι αντιστοιχο ισχυει και σε αρνητικη καμπυλοτητα.


Και ερχομαι στο συστημα χερι-λειζερ. Οταν αυτο ηρεμει στις 90 μοιρες, τοτε η γεωμετρια του χωροχρονου γυρω απο αυτο ειναι η ευκλείδια και το φως διαδιδεται ευθυγραμμα και ισχυουν ολα οσα ξερουμε απο την  γεωμετρια του Ευκλειδη.
ΟΤΑΝ ΟΜΩΣ το συστημα τρεχει με ταχυτητα φωτος (ή καλυτερα με κλασμα της ταχυτητας φωτος), τοτε η γεωμετρια του χωροχρονου γυρω απο αυτο, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ η Ευκλείδια και το φως διαγραφει καμπύλη τροχια στην προσπαθεια του να παει ευθεια (οπως ακριβως διαγραφει ο ανθρωπος πανω στην γη που εξηγησα πριν).Ετσι, την χρονικη στιγμη t1 που το λειζερ θα ειναι σε οριζοντια θεση, το φως θα βγει απο το λειζερ διαγραφοντας καμπυλη τροχια και θα σχηματιστει μια βουλιτσα πιο πάνω απο εκει που την περιμένουμε και οχι ακριβως απέναντι απο το λειζερ.

Και εδω θα αναρρωτηθει κανεις: Μα καλα, τετοια αλοιωση στον χωροχρονο ουτε η γη δεν προκαλει που εχει τοση μαζα. Πως λοιπον θα προκαλεσει τοση αλλοιωση στον χωροχρονο το χερι που κραταει το λειζερ και εχει μαζα 2 κιλα?
Και απαντω: Το συστημα χερι-λειζερ - ναι εχει μαζα 2 κιλα - ποτε ομως? οταν ηρεμει. Οταν ομως αυτο κινειται με ταχυτητα του φωτος, τοτε συμφωνα με γνωστο τυπο που μαθαμε στο γυμνασιο, η μαζα του απειριζεται (μηδενιζεται ο παρανομαστης του κλασματος της μαζας). Απειρη μαζα, αντιλαμβανεστε σημαινει τεραστια καμπύλωση του χωροχρονου τοση, ωστε να καμπυλωνει το φως σε τετοιο μαθμο που να μην βγαινει απο το λειζερ. Ειδη το χερι μας εχει αποκτησει Ν-ηλιακες μαζες και συμπεριφερεται πλεον ως μαυρη τρυπα...

Αντιλαμβάνεστε λοιπον οτι καμια σχεση δεν εχει το γρηγορο φως του πρωτου ποστ της σελιδας 1, με το αποτυχημενο παραδειγμα που γεννησε την διασημη βουλιτσα.

Χαρηκα που τα ειπα και φετος. Αντε του χρονου παλι! Smiley
(εκτος και αν δεν γραψετε κατω απο δω και ειναι αυτο το τελευταιο ποστ του τοπικ)
Logged


...........
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: Γρήγορο Φως![aka Βουλίτσα]
« Reply #409 on: July 08, 2009, 03:50:40 am »

Quote from: Megawatt on July 08, 2009, 02:46:47 am
ΡΕ σεις ελεος!
Γιατι βρίζεστε?? Αν δεν το κανετε απο πλακα ειστε ελεεινοι. Αντε η νεσσα ειναι μικρουλα, αλλα και οι 30χρονοι γαιδαροι παλιμπαιδιζουν?


Quote from: Niels on June 25, 2009, 22:01:37 pm
Για τη βουλίτσα, δεν πιστεύω πως θα πιάσει την ταχύτητα του φωτός. Με το που θα κάνεις την κίνηση με το χέρι σου θα εμφανιστεί μπροστά σου, αλλά θα υπάρχει άλλη μία στο σημείο που ήταν πρώτα.  Και αυτή θα αρχίσει να κινείται αφού τα φωτόνια από το laser φτάσουν στον τοίχο. Το θέμα είναι τι ταχύτητα θα πιάσει τότε.
Quote from: Rattlehead on June 25, 2009, 22:37:27 pm
Τελικά που καταλήξαμε; Tongue
Μη λετε ο,τι θελετε ωρε. Η απαντηση δοθηκε.
Διαβαστε τι εγραψα στις προηγουμενες σελιδες.

Αν βαριεστε να διαβασετε τις προηγουμενες 26 σελιδες, εξηγω (για φετος, αφου οπως φαινεται καθε χρονο-δυο χρονια θα τιθεται το ερωτημα εκ νεου Tongue )

Οταν το λειζερ ειναι στραμμενο προς τα πανω-δηλαδη στις 90 μοιρες την χρονικη στιγμη t0, τότε σχηματιζεται μια βουλιτσα (ας πουμε στο ταβανι) ακριβως απέναντι απο το λειζερ. (παρεπιπτόντως, με αυτη την μεθοδο του λειζερ αλφαδιαζεις για την τοποθετηση φωτιστικων σε μεγαλες αιθουσες).

Όταν στρέψουμε με το χερι μας το λειζερ σε οριζοντια θεση με ταχύτητα που πλησιαζει (αλλα δεν φτανει αυτην του φωτος), τότε την χρονική στιγμή t1 που το λέιζερ βρίσκεται σε οριζόντια θεση (στις μηδεν μοιρες), το φως που βγαίνει από το λέιζερ δεν ακολουθει ευθεια πορεία, αλλά καμπυλώνεται. Αυτο συμβαίνει επείδή αλλάζει η γεωμετρια του χωρόχρονου γύρω απο το συστημα χερι-λειζερ. Συνέπεια αυτου του γεγονότος ειναι οτι την χρονικη στιγμη t1 σχηματιζεται μια βουλιτσα ΟΧΙ απέναντι απο το λειζερ όπως
απαιτει
περιμενει
προσδωκά
η νεσσα και η καθε νεσσα που την υποστηριζει, αλλά πιο πάνω! (πιχι ας πουμε στην τομη του ταβανιου με τον οριζοντιο τειχο). Φανταστειτε το φαινομενο σαν να εχετε ενα σπαθι και πατε να το στρεψετε αποτομα απο την καθετη θεση σε οριζόντια.
Μάλιστα, αν η ταχυτητα πιστροφης του χεριου μας γινει ιση με αυτην του φωτος, τοτε το πραγμα γινεται πιο ενδιαφερον και το αποτελεσμα θα ειναι να μην σχηματιστει ΚΑΜΙΑ βουλιτσα ΠΟΥΘΕΝΑ! Το συστημα χερι-λειζερ γινεται τοτε μαυρη τρυπα, αφου δεν αφηνει ουτε το φως να διαφυγει απο το λειζερ!!!.....
Αυτη ειναι η απαντηση και οποιος δεν την αποδεχεται ας μου απαντησει με επιχειρηματα. Tongue


Ο ανήσυχος αναγνωστης μπορει να συνεχισει να διαβαζει το παρον, αν θελει να καταλαβει λιγο παραπανω.
 
Ανοιγω παρενθεση περι γεωμετριας του χωροχρονου.  (αυτα τα εξηγησα μεσα στις 26 σελιδες, αλλα τρεχα γυρευε τωρα) . Ας κανω λοιπον και φετος τον εξυπνο Smiley

Ο χωροχρονος δεν ειναι εξωγηινο πραγμα που βρίσκεται στο μακρινο αχανες συμπαν.Υπαρχει παντου, υπαρχει διπλα μας, υπάρχει μεσα στο δωματιο που καθομαστε τωρα. Η παρουσια μας στο δωματιο όμως, αλλοιωνει τον χωροχρονο (την γεωμετρια του). Αν κουνησουμε το χερι μας αλλειωνεται γυρω απο το χερι μας ο χωροχρονος. Την μεγαλυτερη αλλοίωση στον χωροχρονο την κανει η γη, λογω της μαζας της. Το οτι ο χωροχρονος μεσα στον οποιο ζουμε ειναι αλλοιωμενος,  το αισθανομαστε με το να αφησουμε ενα μολυβι να πεσει. Ο αλλοιωμενος χωροχρονος ειναι αυτο που με τις αισθησεις μας νοιώθουμε ως "βαρυτητα". Λογω της μεγαλυτερης μαζας της γης ως προς την μαζα του σωματος μας, το μολυβι θα πεσει προς την γη, επειδη σε αυτην οφειλεται το μεγαλυτερο (σχεδον ολο) ποσοστο της αλλοίωσης του χωροχρονου.

Οι επιφανειες ειναι 3 ειδων. Το επίπεδο (καμπυλοτητα μηδεν), η εξωτερικη επιφανεια σφαιρας (καμπυλοτητα θετικη) και η εσωτερικη επιφανεια σφαιρας (καμπυλοτητα αρνητικη πιχι: η επιφανειας της σελας του αλογου.)
Στο επίπεδο ισχυει η Ευκλείδια γεωμετρια: Το άθροισμα των γωνιων ενος τριγωνου=180 μοιρες, δυο παραλληλες ευθειες δεν τεμνονται, η πιο κοντινη απόσταση μεταξυ δυο σημειων ειναι η ευθεια κλπ κλπ ΟΣΑ μαθαμε στο δημοτικο ισχυουν για το επιπεδο.
Τι γινεται ομως σε επιφανεια με θετικη καμπυλότητα οπως αυτη της επιφανειας σφαιρας?
Αμα ξεκινησουμε πιχι απο τον βορειο πολο, παμε συνεχεια ευθεια μεχρι να συναντησουμε τον ισημερινο, εκει στριψουμε 90 μοιρες αριστερα, περπατησουμε ευθεια πανω στον ισημερινο για λιγο και μετα στριψουμε παλι 90 μοιρες αριστερα και συνεχισουμε ευθεια μεχρι τον βορειο πολο, θα εχουμε διαγραψει ενα τριγωνο πανω στην γη, το αθροισμα του οποιου ειναι >180 μοιρες και μαλιστα 3*90=270 μοιρες.
Επισης, ολοι ξερουμε οτι 2 μεσημρινοι που ειναι παραλληλοι , τεμνονται και μαλιστα σε 2 σημεια! τους πολους.
Επισης, η πιο κοντινη αποσταση μεταξυ δυο πολεων πανω στην γη (ή γενικα μεταξυ δυο σημειων πανω σε επιφανεια σφαιρας), ειναι η καμπυλη, αφου καμπυλη θα διαγραψει ενας ανθρωπος που θα κινηθει απο μια πολη προς μια αλλη πηγαινοντας ευθεια πάνω στην γη.
Κατι αντιστοιχο ισχυει και σε αρνητικη καμπυλοτητα.


Και ερχομαι στο συστημα χερι-λειζερ. Οταν αυτο ηρεμει στις 90 μοιρες, τοτε η γεωμετρια του χωροχρονου γυρω απο αυτο ειναι η ευκλείδια και το φως διαδιδεται ευθυγραμμα και ισχυουν ολα οσα ξερουμε απο την  γεωμετρια του Ευκλειδη.
ΟΤΑΝ ΟΜΩΣ το συστημα τρεχει με ταχυτητα φωτος (ή καλυτερα με κλασμα της ταχυτητας φωτος), τοτε η γεωμετρια του χωροχρονου γυρω απο αυτο, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ η Ευκλείδια και το φως διαγραφει καμπύλη τροχια στην προσπαθεια του να παει ευθεια (οπως ακριβως διαγραφει ο ανθρωπος πανω στην γη που εξηγησα πριν).Ετσι, την χρονικη στιγμη t1 που το λειζερ θα ειναι σε οριζοντια θεση, το φως θα βγει απο το λειζερ διαγραφοντας καμπυλη τροχια και θα σχηματιστει μια βουλιτσα πιο πάνω απο εκει που την περιμένουμε και οχι ακριβως απέναντι απο το λειζερ.

Και εδω θα αναρρωτηθει κανεις: Μα καλα, τετοια αλοιωση στον χωροχρονο ουτε η γη δεν προκαλει που εχει τοση μαζα. Πως λοιπον θα προκαλεσει τοση αλλοιωση στον χωροχρονο το χερι που κραταει το λειζερ και εχει μαζα 2 κιλα?
Και απαντω: Το συστημα χερι-λειζερ - ναι εχει μαζα 2 κιλα - ποτε ομως? οταν ηρεμει. Οταν ομως αυτο κινειται με ταχυτητα του φωτος, τοτε συμφωνα με γνωστο τυπο που μαθαμε στο γυμνασιο, η μαζα του απειριζεται (μηδενιζεται ο παρανομαστης του κλασματος της μαζας). Απειρη μαζα, αντιλαμβανεστε σημαινει τεραστια καμπύλωση του χωροχρονου τοση, ωστε να καμπυλωνει το φως σε τετοιο μαθμο που να μην βγαινει απο το λειζερ. Ειδη το χερι μας εχει αποκτησει Ν-ηλιακες μαζες και συμπεριφερεται πλεον ως μαυρη τρυπα...

Αντιλαμβάνεστε λοιπον οτι καμια σχεση δεν εχει το γρηγορο φως του πρωτου ποστ της σελιδας 1, με το αποτυχημενο παραδειγμα που γεννησε την διασημη βουλιτσα.

Χαρηκα που τα ειπα και φετος. Αντε του χρονου παλι! Smiley
(εκτος και αν δεν γραψετε κατω απο δω και ειναι αυτο το τελευταιο ποστ του τοπικ)


Πως λέμε οτι η ταχύτητα περιστροφής του χεριού πλησιάζει του φωτός; Ορίζεται γωνιακή ταχύτητα του φωτός;
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
fugiFOX
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 8962


Fugi+Fox μια νέα μορφή ζωής...


View Profile
Re: Γρήγορο Φως![aka Βουλίτσα]
« Reply #410 on: July 08, 2009, 14:05:50 pm »

Δεν μιλά για γωνιακη ταχύτητα αλλά για γραμμική υποθέτω
Logged

http://www.mozilla.org/en-US/firefox/new/
Errikos
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1353


Success is a journey, not a destination. – R. Arbi


View Profile
Re: Γρήγορο Φως![aka Βουλίτσα]
« Reply #411 on: July 08, 2009, 14:19:30 pm »

Τι παίχτηκε σ αυτό το τόπικ?
Δεν βγάζω άκρη..
Logged

"Happiness is not the absence of problems but the ability to handle them."
fugiFOX
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 8962


Fugi+Fox μια νέα μορφή ζωής...


View Profile
Re: Γρήγορο Φως![aka Βουλίτσα]
« Reply #412 on: July 08, 2009, 15:04:36 pm »

H Nεσσα λέει ότι υπάρχει μια βουλίτσα που νικά το φως,
κι ο Μεγκαβατ λέει ότι είναι μαύρη τρύπα...  8)
Logged

http://www.mozilla.org/en-US/firefox/new/
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: Γρήγορο Φως![aka Βουλίτσα]
« Reply #413 on: July 08, 2009, 15:05:40 pm »

Ναι αλλά ποια είναι η γραμμική σε μια περιστροφή;  Undecided

Εγώ λέω πως το όλο πείραμα δεν έχει καμία φυσική σημασία! Tongue
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
fugiFOX
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 8962


Fugi+Fox μια νέα μορφή ζωής...


View Profile
Re: Γρήγορο Φως![aka Βουλίτσα]
« Reply #414 on: July 08, 2009, 15:13:17 pm »

Quote from: Larry_Flynt on July 08, 2009, 15:05:40 pm
Ναι αλλά ποια είναι η γραμμική σε μια περιστροφή;  Undecided

ω*r
Logged

http://www.mozilla.org/en-US/firefox/new/
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: Γρήγορο Φως![aka Βουλίτσα]
« Reply #415 on: July 08, 2009, 15:34:33 pm »

Ναι, αλλα παραπάνω λέει "αν θεωρήσουμε πως θα περιστρέψουμε το χέρι με ταχύτετα λίγο μικρότερη του φωτός κτλ"

Τι σημαίνει αυτο; Με την ίδια λογική η οποιαδήποτε περιστροφή στο άπειρο θα έχει ταχύτητα μεγαλύτερη του φωτος
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
fugiFOX
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 8962


Fugi+Fox μια νέα μορφή ζωής...


View Profile
Re: Γρήγορο Φως![aka Βουλίτσα]
« Reply #416 on: July 08, 2009, 15:42:38 pm »

Quote from: Larry_Flynt on July 08, 2009, 15:34:33 pm
Ναι, αλλα παραπάνω λέει "αν θεωρήσουμε πως θα περιστρέψουμε το χέρι με ταχύτετα λίγο μικρότερη του φωτός κτλ"

Τι σημαίνει αυτο; Με την ίδια λογική η οποιαδήποτε περιστροφή στο άπειρο θα έχει ταχύτητα μεγαλύτερη του φωτος

ε, εκεί είναι που μπερδεύεται η Νέσσα
Logged

http://www.mozilla.org/en-US/firefox/new/
Nessa NetMonster
Καταστραμμένος
********
Posts: 7044


Ιούνιος 1999 - 19/7/2009


View Profile
Re: Γρήγορο Φως![aka Βουλίτσα]
« Reply #417 on: July 08, 2009, 23:32:24 pm »

Δεν μπερδεύεται η Νέσσα.

@Larry: Εννοεί στην ακτίνα που είναι το χέρι σου, η άκρη του μηχανήματος που βγάζει το λέιζερ.
Logged

Διεθνιστική Εργατική Αριστερά
Διεθνιστική Αριστερά
Εργατική Αριστερά
RedNet Θεσσαλονίκης
anonymous-root
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 8574


What do you want to troll today?


View Profile
Re: Γρήγορο Φως![aka Βουλίτσα]
« Reply #418 on: July 09, 2009, 09:55:42 am »

εγώ πάλι λέω ότι η βουλίτσα είναι ένα δημιουργημα της φαντασίας μας.
Logged
Niels
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 2358


View Profile
Re: Γρήγορο Φως![aka Βουλίτσα]
« Reply #419 on: August 12, 2009, 20:43:27 pm »

Βασικά η καμπύλωση θα έρθει λόγω της περιστροφής του χεριού. Το κάθε φωτόνιο ξεχωριστά, ευθύγραμμα δε θα πηγαίνει?
Logged
Pages: 1 ... 26 27 [28] 29 30 31 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...