• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 18, 2025, 15:37:12 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 18, 2025, 15:37:12 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
H Στοά των Off Topic
by Nikos_313
[Today at 08:53:31]

[Μεταφορά και Διανομή ΗΕ]...
by tzortzis
[Today at 07:55:05]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by chris_p30
[Today at 00:45:33]

Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by Katarameno
[June 17, 2025, 21:32:50 pm]

[Ψηφιακά Ολοκληρωμένα Κυκ...
by tzortzis
[June 17, 2025, 21:25:42 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by PAPARI69
[June 17, 2025, 20:59:13 pm]

[Γραφική] Λυμένα θέματα
by okanpala
[June 17, 2025, 18:56:22 pm]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Katarameno
[June 17, 2025, 14:25:00 pm]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by george14
[June 17, 2025, 13:58:20 pm]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by tzortzis
[June 17, 2025, 13:19:53 pm]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by george14
[June 17, 2025, 12:08:25 pm]

[ΨEE] Γενικές απορίες και...
by Juror8
[June 17, 2025, 12:06:57 pm]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by RAFI
[June 16, 2025, 22:46:54 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 19:49:00 pm]

[ΘΤΠΑ] Γενικές απορίες κα...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 16:56:56 pm]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by _Trob
[June 16, 2025, 13:28:21 pm]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[June 16, 2025, 12:13:45 pm]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[June 16, 2025, 01:56:37 am]

[Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα -...
by nmpampal
[June 15, 2025, 06:43:15 am]

Το thmmy.gr στο instagram...
by Mr Watson
[June 15, 2025, 00:50:23 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9961
Latest: Poli
Stats
Total Posts: 1426710
Total Topics: 31711
Online Today: 231
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 53
Guests: 119
Total: 172
taniakrg
maria.r
Nikos_313
Le ece
serafeim
akontel
dleivadi
soti
palladas
gk1234
pavlaras
adamchatz
Mr Watson
Denisivo
Anonikos
orestispail51
varvoutis
tmpadasn
AlexKyr
smoul
makis1941
anon
giannischliapas
VagT
1234
chrysaep
dkatsoul
Gray139
Mikekmp
Bit4Thought
tzesi
tasos gourd
nikolith
vagus
athena_apo
nikos_matall
tasos_ntv
fkacori
Mr Z
sntoulia
prizas
thaliatsk
antreassv
mzacharop
chris_p30
giatieimaiedw
et7gr
Saint_GR
JoHn!
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Πληροφορίες Καθηγητών
THMMY.gr > Forum > Χαλαρή συζήτηση - κουβεντούλα > Φιλόσοφοι Μηχανικοί - Μηχανικοί Φιλόσοφοι > Επιστήμες > Φυσική και Αστρονομία (Moderators: Mr Watson, Tasos Bot) > Γρήγορο Φως![aka Βουλίτσα]
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 31 Go Down Print
Author Topic: Γρήγορο Φως![aka Βουλίτσα]  (Read 46637 times)
Nessa
Guest
Απ: Γρήγορο Φώς!-Οπτικές ίνες
« Reply #195 on: August 30, 2006, 11:55:50 am »

Quote from: Rattlehead on August 30, 2006, 00:51:48 am
Καλά σοβαρά μιλάς τώρα; Φυσικά και μπορεί να υπάρξει σε δύο και σε περισσότερα σημεία ταυτόχρονα. Το έχουμε γράψει 4-5 φορές σε αυτό το θέμα! Μόλις γυρίσεις το λέιζερ από το μακρινό τοίχο στον κοντινό η βουλίτσα θα εμφανιστεί στον κοντινό αμέσως σχεδόν και στο μακρινό μετά από 1 χρόνο. Μετά από 1 χρόνο θα υπάρχουν ταυτόχρονα τουλάχιστον 2 βουλίτσες σε διαφορετικά σημεία.. Απλό είναι.
Απλά τότε φτάνει το φως της σε μας.
Quote from: Rattlehead on August 30, 2006, 00:51:48 am
Επιπλέον η βουλίτσα, ου, ΔΕΝ περνάει από διαδοχικές θέσεις γιατί πρώτα εμφανίζεται στις κοντινές αποστάσεις και μετά στις μακρινές! (Μάλιστα αν το κρατήσουμε ανοικτό το λέιζερ για 1 χρόνο θα εμφανίζεται ταυτόχρονα σε διάφορες θέσεις).
Αν βγάλεις το χρόνο που κάνει να φτάσει σε μας το φως τότε περνάει από διαδοχικές θέσεις.
Quote from: Rattlehead on August 30, 2006, 00:51:48 am
Αν ορίσεις ότι η βουλίτσα είναι ένα σωματίδιο, 1 φαινόμενο (όπως θες πέστο), τότε μπορείς να ορίσεις μια εξίσωσή της. (Αν και θέλει ψάξιμο για να τη βρεις γιατί έχει πολλά μπλεξίματα) Το πρόβλημα όμως είναι ότι ΔΕΝ είναι ένα σωματίδιο / φαινόμενο / κτλ αλλά πολλά και διαφορετικά! Δεν μπορείς να ορίσεις ταχύτητα μεταξύ διαφορετικών αντικειμένων!
Σε τόσες άλλες περιπτώσεις ορίζουμε ταχύτητα...
Logged
bakeneko
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 7702


?


View Profile WWW
Απ: Γρήγορο Φώς!-Οπτικές ίνες
« Reply #196 on: August 30, 2006, 12:04:06 pm »

Λάθος! Το φως δε φτάνει μετά από 1 χρόνο σε εμάς από το μακρινό τοίχο! Σε εμάς θα φτάσει μετα από 2 χρόνια... 1 χρόνο θα κάνει να φτάσει στον τοίχο και άλλον έναν χρόνο για να επιστρέψουν τα φωτόνια και να δούμε τη βουλίτσα. Μετά από 1 χρόνο η βουλίτσα θα εμφανιστεί στο μακρινό τοίχο! Τα φωτόνια που δημιουργούν τη βουλίτσα δε φτάνουν ακαριαία από το λέιζερ στον τοίχο! Φτάνουν με την ταχύτητα του φωτός..! Αυτός είναι και ο λόγος που η βουλίτσα δεν περνάει από διαδοχικές θέσεις και μπορεί να εμφανιστεί σε περισσότερα από ένα σημεία ταυτόχρονα!

Quote from: Beren on August 30, 2006, 04:16:03 am
Mπορώ να καταρίψω την θεωρία της Νέσσα (τουλάχιστον μέχρι την 3 σελίδα)

η βουλίτσα δε μεταφέρεται από τον μακρινό τοίχο στον κοντινό.

Γιατί όταν πρωτοεμφανίζεται η βουλίτσα στον κοντινό τοίχο. Ο μακρινός τοίχος έχει ακόμα την δική του βουλίτσα.


Ή το έχετε ξεπεράσει από ώρα το όλο θέμα με τους μακρινούς τοίχους?
Αυτό το έχω πει καμιά 4-5 φορές μέχρι στιγμής αλλά δε με πιστεύει Tongue
Logged

Nessa
Guest
Απ: Γρήγορο Φώς!-Οπτικές ίνες
« Reply #197 on: August 30, 2006, 12:10:18 pm »

Ουπς, σωστά, έτσι όπως είναι το παράδειγμα έχεις δίκιο... αν υποθέσουμε όμως ότι έχουμε ένα σφαιρικό τοίχο ακτίνας πολλών χιλιάδων χιλιομέτρων κι εμείς είμαστε στο κέντρο του, ξεπερνάμε αυτό το πρόβλημα.
Logged
bakeneko
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 7702


?


View Profile WWW
Απ: Γρήγορο Φώς!-Οπτικές ίνες
« Reply #198 on: August 30, 2006, 12:18:34 pm »

Έτσι φαίνεται η βουλίτσα σαν να είναι το ίδιο αντικείμενο, αλλά από τη στιγμή που μπορεί να υπάρξει δύο φορές και παραπάνω (όπως στο προηγούμενο παράδειγμα) σημαίνει ότι δεν είναι η ίδια βουλίτσα... Άλλωστε αυτό που λες είναι ένα "τέχνασμα" που μας εξυπηρετεί μόνο στη συγκεκριμένη περίπτωση (και πάλι δηλαδή δεν είναι η ίδια βουλίτσα, απλά με αυτό το τέχνασμα καταφέρνουμε να την κάνουμε να πληροί το κριτήριο των διαδοχικών θέσεων...)
Logged

Zarathoustra
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1436



View Profile
Απ: Γρήγορο Φώς!-Οπτικές ίνες
« Reply #199 on: August 30, 2006, 12:22:56 pm »

Λοιπόν θα πω και εγώ ένα παράδειγμα.
Φανταστείτε έναν χάρτινο κύκλο ακτίνας 3*10^8m.Στο κέντρο του κύκλου είναι τοποθετημένο ένα laser που στριφογυρίζει με ταχύτητα 2π rad/s.Την στιγμή t1=0 ανοίγουμε το laser.Την στιγμή τ2=1sec κλείνουμε το laser.Το φώς έχει μόλις αρχίσει να φθάνει στο χαρτί και για το επόμενο 1 sec το συνολικό κύμα θα χτυπάει διαδοχικά διαφορετικά σημεία της περιφέρειας.Το φωτινό δαχτυλίδι που σχηματίζεται στο χαρτί θα μεγαλώνει με ταχύτητα 2π μεγαλύτερη από την ταχύτητα του φωτός(αν δεν σας αρέσει ο όρος "μετακινούμενη βουλίτσα").

(ξέχασα να πώ ότι το χαρτί είναι super-φωτοευαίσθητο και αλλάζει χρώμα(=σύσταση) στιγμιαία όταν πέσει πάνω του φώς.)
Logged
bakeneko
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 7702


?


View Profile WWW
Απ: Γρήγορο Φώς!-Οπτικές ίνες
« Reply #200 on: August 30, 2006, 12:52:44 pm »

Πάλι το πρόβλημα παραμένει... Ο "σχηματισμός" του δαχτυλιδιού δε γίνεται από το ίδιο αντικείμενο αλλά από διαφορετικά...
Logged

Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Απ: Γρήγορο Φώς!-Οπτικές ίνες
« Reply #201 on: August 30, 2006, 14:01:36 pm »

Πάνω στο γραφείο μου έχω 2 μπουκαλάκια νερό Βίκος σε απόσταση 20εκ.
Τα μπουκάλια δεν είναι 2 αλλα ένα, απλά ταξιδευεί μεταξύ των 2 θέσεων με ταχύτητα 10c.
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
Nessa
Guest
Απ: Γρήγορο Φώς!-Οπτικές ίνες
« Reply #202 on: August 30, 2006, 15:09:11 pm »

Μα η βουλίτσα αντιστοιχίζεται σε διαδοχικές θέσεις του λέιζερ...
Logged
bakeneko
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 7702


?


View Profile WWW
Απ: Γρήγορο Φώς!-Οπτικές ίνες
« Reply #203 on: August 30, 2006, 15:36:07 pm »

Δεν το βρίσκω να έχει καμία σχέση αυτό... Τέλοσπάντων, η βασική παραδοχή που κάνεις εσύ και η οποία ουσιαστικά προκαλεί όλη τη διαφωνία είναι ότι μπορούμε να ορίσουμε την ταχύτητα της βουλίτσας ως το Δx/Δt=(X1-X2)/Δt όπου X1 η θέση της πρώτης βουλίτσας ενώ Χ2 η θέση της τελευταίας βουλίτσας (παρόλο που είναι διαφορετική βουλίτσα από την πρώτη). Δηλαδή ότι σε γενικές γραμμές για τη συγκεκριμένη περίπτωση μπορούμε να ορίσουμε ταχύτητα μεταξύ 2 διαφορετικών μεν αλλά ομοίων αντικειμένων (που προκλήθηκαν από την ίδια πηγή). Εγώ με αυτό δε συμφωνώ. Όπως δεν μπορώ να πάρω τις θέσεις δύο πορτοκαλιών και να πω ότι "η ταχύτητα του πορτοκαλιού είναι τόσο", έτσι δεν ορίζω και την ταχύτητα μεταξύ οποιωνδήποτε δύο αντικειμένων, συμπεριλαμβανόμενης της θρυλικής βουλίτσας. Αν λοιπόν συμφωνούμε ότι διαφωνούμε στο πως ορίζουμε την ταχύτητα ας σταματήσουμε καθώς δεν έχουμε κοινούς... φυσικούς νόμους!

Σκέψου επίσης και το άλλο. Η βουλίτσα όταν γυρνάμε το λέιζερ από το μακρινό τοίχο στον κοντινό δεν "ταξιδεύει" από το μακρινό τοίχο στον κοντινό αλλά από τα κοντινά σημεία προς τα μακρινά (αφού πρώτα εμφανίζεται στις κοντινές αποστάσεις και μετά στις μακρινές), δηλαδή μετακινείται αντίστροφα σε σχέση με το λέιζερ...
Logged

Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Απ: Γρήγορο Φώς!-Οπτικές ίνες
« Reply #204 on: August 30, 2006, 15:40:58 pm »

Είμαστε σίγουροι οτι η βουλίτσα θα σκανάρει όλον τον τοίχο;
Προλαβαίνει η φωτεινή πηγή (λέιζερ) να παράγει τόσο γρήγορα φωτόνια αν μονάδα χρόνου έτσι ώστε κάθε σημείο της τροχιάς να φωτιστεί;
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
Turambar
Veteran
Διεστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 20652

μη νοιάζεσαι


View Profile
Re: Γρήγορο Φώς!-Οπτικές ίνες
« Reply #205 on: August 30, 2006, 16:02:41 pm »

Quote from: Zarathoustra on August 30, 2006, 12:22:56 pm
Λοιπόν θα πω και εγώ ένα παράδειγμα.
Φανταστείτε έναν χάρτινο κύκλο ακτίνας 3*10^8m.Στο κέντρο του κύκλου είναι τοποθετημένο ένα laser που στριφογυρίζει με ταχύτητα 2π rad/s.Την στιγμή t1=0 ανοίγουμε το laser.Την στιγμή τ2=1sec κλείνουμε το laser.Το φώς έχει μόλις αρχίσει να φθάνει στο χαρτί και για το επόμενο 1 sec το συνολικό κύμα θα χτυπάει διαδοχικά διαφορετικά σημεία της περιφέρειας.Το φωτινό δαχτυλίδι που σχηματίζεται στο χαρτί θα μεγαλώνει με ταχύτητα 2π μεγαλύτερη από την ταχύτητα του φωτός(αν δεν σας αρέσει ο όρος "μετακινούμενη βουλίτσα").

(ξέχασα να πώ ότι το χαρτί είναι super-φωτοευαίσθητο και αλλάζει χρώμα(=σύσταση) στιγμιαία όταν πέσει πάνω του φώς.)

Εφόσων το χαρτί αλλάζει χρώμα στιγμιαία, θα χάνει και το χρώμα στιγμιαία. Οπότε το δαχτυλίδι σαφώς και θα μετακινείται και δεν θα απλώνεται. Δεν θα μεγαλώνει.

Σωστά;
Logged

byeeee
Zarathoustra
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1436



View Profile
Απ: Γρήγορο Φώς!-Οπτικές ίνες
« Reply #206 on: August 30, 2006, 16:13:15 pm »

Εγώ μιλάω για ταχύτητα αύξησης του σκιασμένου μέρους της φωτοευαίσθητης ταινίας.Θα μπορούσε να συμβαίνει και αυτό που λέει ο Turambar, με άλλο υλικό.Ή θα μπορούσαμε να έχουμε ανιχνευτές στην περιφέρεια του κύκλου αντί για φωτογραφική πλάκα.Το θέμα είναι ότι έχουμε μεταβολή με ταχύτητα μεγαλύτερη από αυτήν του φωτός.
Logged
Turambar
Veteran
Διεστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 20652

μη νοιάζεσαι


View Profile
Re: Γρήγορο Φώς!-Οπτικές ίνες
« Reply #207 on: August 30, 2006, 16:23:21 pm »

Αυτό μου θυμίζει τον γρηγορότερο τρόπο να ταξιδεύεις στο σύμπαν.

Με τη σκέψη.



Πάντως εδώ ανοίγεις πάλι το θέμα, υπάρχει βουλίτσα?

Εφόσων τα φωτόνια που "ανάβουν" το χαρτί είναι διαφορετικά, μιλάμε για διαφορετικά πράγματα. Το φαινόμενο που περιγράφεις δεν διαφέρει από το να μετράς τα άστρα και να λες, 1 άστρο 2 άστρα 3 άστρα και μέσα σε 3 δευτερόλεπτα το βλέμα σου έπεσε στα φωτόνια που ήρθαν από πηγές εκατομύρια έτη φωτός το ένα από το άλλο.
Logged

byeeee
Zarathoustra
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1436



View Profile
Απ: Γρήγορο Φώς!-Οπτικές ίνες
« Reply #208 on: August 30, 2006, 16:39:15 pm »

Δεν ασχολούμαι με την σωματιδιακή φύση του φωτός,μου αρκεί η κυματική του φύση.Το laser θα μπορούσε να είναι ακίνητο και να εκπέμπει ένα σφαιρικό κύμα.Σε επίπεδο τοποθετημένο κάθετα σε πολύ μεγάλη απόσταση από την πηγή θα σχηματιζόταν φωτεινός δίσκος που θα μεγάλωνε με ταχύτητα μεγαλύτερη από c
(κάντε τα μαθηματικά....)

Αν μετρούσα άστρα θα μπορούσα να μιλήσω για ταχύτητα μέτρησης των άστρων.Αλλά επειδή δεν έχω μήκος δεν μπορεί να γίνει σύγκριση με την ταχύτητα του φωτός.

PS:Φυσικά αυτά τα παραδείγματα δεν έχουν σχέση με κίνηση σώματος με ταχύτητα μεγαλύτερη από την ταχύτητα του φωτός.Σήματος ίσως.Το οποίο όμως τελικά δεν μεταφέρει πληροφορία γρηγορότερα από το φως.
« Last Edit: August 30, 2006, 16:43:08 pm by Zarathoustra » Logged
Turambar
Veteran
Διεστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 20652

μη νοιάζεσαι


View Profile
Re: Γρήγορο Φώς!-Οπτικές ίνες
« Reply #209 on: August 30, 2006, 16:52:43 pm »

Το γεγονός ότι θα είναι σφαιρική η πηγή (τι άκυρο, ένα σφαιρικό lazer... lol) δεν σημαίνει ότι η κάθε διαταραχή θα είναι σφαιρική.

Μου λείπει αυτή την στιγμή η κατάλληλη γλώσσα οπότε θα το πω μπακάλικα.


Ο φωτεινός δίσκος δεν έχει υπόσταση (και ας περιγράφεται με τις εξισώσεις του Ολύμπιου) Αν στην μισή πηγή βάλεις ένα πέτασμα, το υπόλοιπο κύμα θα διαδωθεί κανονικά. Γιατί; Γιατί κάθε κύμα που προχωράει δεν έχει σχέση από τα υπόλοιπα κύματα παρά μόνο μια παλιά συγγένια.


Αυτό που θέλεις να πεις, δεν διαφέρει από το εξής.


Έχουμε δύο σώματα που κινούνται προς αντίθετες κατευθύνσεις με ταχύτητα 2c/3. Η απόσταση τους αυξάνεται πιο γρήγορα από την ταχύτητα του φωτός.


Αν σε αυτό ήθελες να καταλήξεις. Ναι έχεις δίκιο.
Logged

byeeee
Pages: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 31 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...