• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 16, 2025, 21:39:24 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 16, 2025, 21:39:24 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by Nikos_313
[Today at 19:49:00]

[ΘΤΠΑ] Γενικές απορίες κα...
by Nikos_313
[Today at 16:56:56]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by Λαμπτήρας
[Today at 15:55:08]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by _Trob
[Today at 13:28:21]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[Today at 12:13:45]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by Nikos_313
[Today at 12:01:53]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by George_RT
[Today at 10:22:18]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[Today at 01:56:37]

Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by Katarameno
[June 15, 2025, 20:08:49 pm]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by nmpampal
[June 15, 2025, 16:25:56 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα -...
by nmpampal
[June 15, 2025, 06:43:15 am]

Το thmmy.gr στο instagram...
by Mr Watson
[June 15, 2025, 00:50:23 am]

[Λογισμός ΙΙ] Απορίες σε...
by el mariachi
[June 14, 2025, 20:47:07 pm]

ΠΡΟΣΟΧΗ στο ανέβασμα θεμά...
by tzortzis
[June 14, 2025, 16:54:08 pm]

Ρυθμίσεις Θεμάτων της Ανώ...
by el mariachi
[June 14, 2025, 11:56:45 am]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 10:00:55 am]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 09:58:14 am]

Αλέξης Τσίπρας, η επιστρο...
by Yamal
[June 14, 2025, 04:42:23 am]

Έναρξη Δηλώσεων Συμμετοχή...
by IEEE SB
[June 14, 2025, 00:10:19 am]

[Δυναμική Συμπεριφορά ΣΗΕ...
by soko_freta
[June 13, 2025, 01:05:36 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9960
Latest: valco08
Stats
Total Posts: 1426676
Total Topics: 31711
Online Today: 226
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 73
Guests: 91
Total: 164
kpapama
Toaoutplasedakitoubiseswa
ppapadoe
atampakc
apsathas
dleivadi
BossiTsif
Argiris
ellimoschou
theofr
gkyrodi
stolieras
theresnocur3
amprozos
DK06
dorapangeiou
ΦΙδανης Αριστοτελης
Σταυρος23
alexbaroutes
stefpapa21
giannisd
jim_sklab
tasos gourd
thathas12
KZerenidis
mixkats
eleftheria
Roidos
cealexop
Notac
christinabisdeki
Spyros.kleanthous
superkolios
Nikos_313
grethem
bougatsa
xarisagraf
nmpampal
whatdoesthefoxsay
Fotis
itsikou
qwertyuiop
mike1996
AA RE LEWN
mmikelo
christina02
thomassamaras
valco08
gpap
Deviate
vaggelis.ntokas
johnnypap
manos_diakakis
georkala
BENEDICTVS
IBOURAS
krith
gorilaki
DimKaratzas
diamantis
moutdimi
mrotskos
NickSpan
Retroman07
mimaki
sassi
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Για οποιοδήποτε πρόβλημα με register/login, στείλτε email στο contact@thmmy.gr.
THMMY.gr > Forum > Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία > Πανεπιστήμιο και Παιδεία > Η πολιτική για το Πανεπιστήμιο (Moderators: Tasos Bot, PolarBear) > ΜΑΡΙΕΤΤΑ ΓΙΑΝΝΑΚΟΥ...
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 2 [3] 4 5 ... 9 Go Down Print
Author Topic: ΜΑΡΙΕΤΤΑ ΓΙΑΝΝΑΚΟΥ...  (Read 16962 times)
corina
Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Female
Posts: 4651


summertime


View Profile
Re: ΜΑΡΙΕΤΤΑ ΓΙΑΝΝΑΚΟΥ...
« Reply #30 on: August 26, 2006, 13:27:18 pm »

Quote from: cecs on August 24, 2006, 18:42:31 pm
Εδώ και μερικά χρόνια έχουμε γίνει κυριολεκτικά πειραματόζωα με την παιδεία κι αυτό με ενοχλεί πιο πολύ απ'όλα!
Κάθε χρονιά σχεδόν από τότε που πήγα στο γυμνάσιο,ίσως και πιο πριν,αλλάζει κάτι,λίγο ή και πολύ,στο εκπαιδευτικό σύστημα.Ας κατασταλάξουν σε κάτι επιτέλους,ακόμα και σε μια προχειρότητα που λέει ο λόγος,αρκεί να το κρατήσουν για κάποια χρόνια,μπας και προσαρμοστούν και τα παιδιά επιτέλους!Αυτό,μα την αλήθεια,με ενοχλεί περισσότερο απ'όλα.Ότι ο καθένας νομίζει ότι είναι ο Μεσσίας και θα φέρει τη ριζική αλλαγή στην εκπαίδευση.

Η φάση είναι ότι τα παιδιά φέτος δεν περίμεναν τόσο μεγάλες αλλαγές. Βοήθησα φέτος κάποιους υποψήφιους στα μηχανογραφικά, και όταν τους προειδοποιούσα ότι δεν ξέρουμε πόσο θα επηρεάσει η βάση του 10 και τις σχολές με μεγαλύτερη βάση, μου έλεγαν "έλα μωρέ, πόσο μπορεί να τις επηρεάσει?!!"
Μία κοπέλα με 18300 μαζί με ειδικό δεν περνάει Αγγλική Φιλολογία γιατί η βάση εκτοξεύθηκε στα 18400 περίπου. εγώ Αγγλική έχω να τη δω πάνω από 18000 κάτι χρόνια.
Να μη μιλήσω για τις΄άλλες Φιλολογικές σχολές καλύτερα...
Τελικά πιστεύω ότι, αν εξαιρέσουμε αυτούς που δεν κατάφεραν να πιάσουν τη βάση, αυτοί που κάηκαν γενικά από το μέτρο είναι αυτοί που βγάλαν αρκετή βαθμολογία...Και το χειρότερο, δεν το περίμεναν, γιατί δεν πρόλαβαν καλά καλά να προσαρμοστούν στα 6 πανελλαδικά, έπρεπε να υπολογίζουν και τις τρελές αυξομοιώσεις των βάσεων...
Logged

Η συμμετοχή δεν φέρνει ντε και καλά τη νίκη. Αλλά η νίκη δεν μπορεί να έρθει αλλιώς. Ασε που, συμμετέχοντας μπορεί να βγεις απ' τη συντήρηση.
ZiuQ
Θαμώνας
****
Gender: Male
Posts: 389

Είμαι ηλεκτρολόγος, συμβαίνει κάτι;


View Profile
Re: ΜΑΡΙΕΤΤΑ ΓΙΑΝΝΑΚΟΥ...
« Reply #31 on: August 26, 2006, 14:41:10 pm »

Άκουσα χτες τις δηλώσεις που έκανε η υπουργός στις οποίες έλεγε πως μέλημα της είναι η ποιοτική αναβάθμιση των σχολών και πως τα ΑΕΙ είναι για να βγάζουν επιστήμονες.(Πολύ χοντρικά αυτά είπε)

Η διαμόρφωση των βάσεων σημαίνει πως το τελευταίο άτομο που θα εισσαχθεί σε μία σχολή θα έχει πιάσει τουλάχιστον τη βάση.Σωστά;

Συνεπώς στην Αγγλική φιλολογία δε θα υπάρχουν φέτος φοιτητές με χαμηλότερες βαθμολογίες από 18000+ που αναφέρατε. Αυτό δεν είναι μια μορφή αναβάθμισης του σπουδαστικού κοινού;

Γενικά πιστεύω ότι
Quote from: apostolos1986 on August 24, 2006, 14:01:15 pm

...έχουμε άλλα να της προσάψουμε....αλλά αυτό δεν νομίζω
Logged
anonymous-root
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 8574


What do you want to troll today?


View Profile
Απ: ΜΑΡΙΕΤΤΑ ΓΙΑΝΝΑΚΟΥ...
« Reply #32 on: August 26, 2006, 14:56:05 pm »

Κάπου άκουσα πως ο Πρύτανης του ΕΜΠ είπε κάτι τέτοιο:

"Με το μέτρο της βάσης, τι ακριβώς επιδιώκει η υπουργός, την αναβάθμιση των σχολών ή την αύξηση των εσόδων των ιδιωτικών πανεπιστημίων".
Logged
Alexkasgr
Honoured Member - Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
**********
Gender: Male
Posts: 4577


Έτη φωτός μπροστά...


View Profile
Απ: ΜΑΡΙΕΤΤΑ ΓΙΑΝΝΑΚΟΥ...
« Reply #33 on: August 26, 2006, 15:01:17 pm »

Κοίταξε, εγώ γενικά συμφωνώ με το μέτρο αυτό, αλλά και όσα είπε η cecs γενικά θα μπορούσαν να είχαν ήδη γίνει με καλύτερα ίσως αποτελέσματα.
Απλά το ότι ανέβηκε φέτος η βάση μιας σχολής εμένα δε μου λέει και κάτι για το επίπεδό της. Ούτε για το επίπεδο της Παιδείας στη χώρα μας.
Logged
corina
Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Female
Posts: 4651


summertime


View Profile
Re: ΜΑΡΙΕΤΤΑ ΓΙΑΝΝΑΚΟΥ...
« Reply #34 on: August 26, 2006, 21:29:02 pm »

Συμφωνώ και εγώ με τη γενική φιλοσοφία του μέτρου, αλλά έχει εφαρμοστεί στα κουτουρού... Βέβαια το οτι ανέβηκε μία βάση δε σημαίνει ότι αναβαθμίστηκε και η σχολή! Αλλά το παράδειγμα της Αγγλικής ούτως ή άλλως το ανέφερα για να δείξω ότι και οι υποψήφιοι δεν ήξεραν καθόλου τι να περιμένουν φέτος.
Πάντως και ένας μαθητής που δεν μπορεί καλά καλά να βγάλει το λύκειο, σίγουρα δεν μπορεί να αντιμετωπίσει τις απαιτήσεις μιας ανώτατης σχολής.
  Όταν όμως έχει γίνει "κοινωνική υποχρέωση" του μαθητή να μπει σε μια πανεπιστημιακή σχολή και να σπουδάσει, αναγκαστικά ο μαθητής αυτός θα στραφεί στην ιδιωτική εκπαίδευση. Γιατί αν δεν σπουδάσει, θα γυρίσει η γενιά των γονιών μας (οι οποίοι δεν είναι και όλοι σπουδαγμένοι στα πανεπιστήμια) και θα του πει "Τι!!!! Δεν θα πας πανεπιστήμιο???" Αμάν ρε παιδιά, όλοι δικηγόροι και γιατροί να γίνουμε?? Και μετά σου λέει, ανεργία των πτυχιούχων...Αφού υπάρχουν τόσοι πτυχιούχοι!!??
 Στην τελική εγω πιστεύω ότι καλό θα ήταν το μέτρο, αν υπήρχε πρόβλεψη για το τι μπορούν να κάνουν μετά στη ζωή τους τα παιδιά που μένουν έξω από την Τριτοβάθμια εκπαίδευση.
Logged

Η συμμετοχή δεν φέρνει ντε και καλά τη νίκη. Αλλά η νίκη δεν μπορεί να έρθει αλλιώς. Ασε που, συμμετέχοντας μπορεί να βγεις απ' τη συντήρηση.
cecs
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Female
Posts: 3560


Είμαι ΠΑΟΚΙ,υπάρχει πρόβλημα;


View Profile
Απ: ΜΑΡΙΕΤΤΑ ΓΙΑΝΝΑΚΟΥ...
« Reply #35 on: August 29, 2006, 11:29:27 am »

Quote from: Alexkasgr on August 26, 2006, 15:01:17 pm
Κοίταξε, εγώ γενικά συμφωνώ με το μέτρο αυτό, αλλά και όσα είπε η cecs γενικά θα μπορούσαν να είχαν ήδη γίνει με καλύτερα ίσως αποτελέσματα.
Απλά το ότι ανέβηκε φέτος η βάση μιας σχολής εμένα δε μου λέει και κάτι για το επίπεδό της. Ούτε για το επίπεδο της Παιδείας στη χώρα μας.

Συμφωνώ κι εγώ σε αυτό.
Η άνοδος της βάσης μιας σχολής δεν καταλαβαίνω πώς συνεπάγεται αυτόματα και την άνοδο του επιπέδου της.Κι αυτό γιατί η άνοδος κι η μεταρρύθμιση δεν έγινε σταδιακά,αλλά μπαμ και κάτω,στα πρόχειρα.
Logged

Να κοιμηθούμε αγκαλιά...
να μπερδευτούν τα όνειρά μας..
και στων φιλιών τη μουσική..
ρυθμό να δίνει η καρδιά μας..!!
NetBuster
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1716



View Profile
Re: ΜΑΡΙΕΤΤΑ ΓΙΑΝΝΑΚΟΥ...
« Reply #36 on: August 29, 2006, 11:31:59 am »

Mα εκανε δηλωση η Γιαννακου που να λεει οτι ανοδος των σχολων σημαινει ανοδος του επιπεδου? Huh
Logged
cecs
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Female
Posts: 3560


Είμαι ΠΑΟΚΙ,υπάρχει πρόβλημα;


View Profile
Απ: ΜΑΡΙΕΤΤΑ ΓΙΑΝΝΑΚΟΥ...
« Reply #37 on: August 29, 2006, 11:38:33 am »

Δεν παρακολουθείς συχνά τις δηλώσεις της;
Κάποια πράγματα τα λέμε κατευθείαν είτε και με έμμεσο τρόπο.
Logged

Να κοιμηθούμε αγκαλιά...
να μπερδευτούν τα όνειρά μας..
και στων φιλιών τη μουσική..
ρυθμό να δίνει η καρδιά μας..!!
NetBuster
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1716



View Profile
Re: Απ: ΜΑΡΙΕΤΤΑ ΓΙΑΝΝΑΚΟΥ...
« Reply #38 on: August 29, 2006, 11:41:00 am »

Quote from: cecs on August 29, 2006, 11:38:33 am
Δεν παρακολουθείς συχνά τις δηλώσεις της;
Κάποια πράγματα τα λέμε κατευθείαν είτε και με έμμεσο τρόπο.
Πολυ συχνα...Απλα αναρωτιεμαι ποτε την εκανε αυτη τη δηλωση και αν η μεταφορα της ηταν ακριβης.. 8)
Logged
electroSOK
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1648


ΤΟ ΠΟΤΑΜΙ ΠΙΣΩ ΔΕΝ ΓΥΡΝΑ!


View Profile
Re: ΜΑΡΙΕΤΤΑ ΓΙΑΝΝΑΚΟΥ...
« Reply #39 on: August 30, 2006, 15:04:41 pm »

Η λύση στο πρόβλημα είναι πολύ απλή: Δημιουργία Δημόσιας και Δωρεάν Τεχνικής Εκπαίδευσης στην χώρα μας. Αυτή είναι η λύση. Εννοείται ότι δεν μπορούν να μπαίνουν όλοι στα Πανεπιστήμια (ειλικρινά όμως δεν ξέρω κατά πόσο ένας βαθμός μπορεί να διακρίνει αυτούς που μπορούν παρακολουθήσουν σπουδές στο Πανεπιστήμιο από αυτούς που δεν μπορούν). Αυτοί που δεν καταφεραν να μπουν στο Πανεπιστήμιο δεν είναι απόβλητα της κοινωνίας, τεμπέληδες κτλ. Είναι στην πλειοψηφία τους άνθρωποι οι οποίοι κανονικά θα έπρεπε να ακολουθήσουν την Τεχνική Εκπαίδευση, γιατί κακά τα ψέματα δεν μπορούν (αλλά ούτε και θέλουν) όλοι να γίνουν επιστημονάρες.

Και βέβαια επαγγελματικός προσανατολισμός στο σχολείο για να μπορεί ο κάθε μαθητής να διαλέγει τον δρόμο που ταιριάζει στην προσωπικότητά του (και όχι κατ'ανάγκη τον δρόμο που "ταιριάζει" στο βαθμό που βγάζει).


Ας έφτιαχνε λοιπόν το υπουργείο πρώτα αυτήν την εναλλακτική οδο (Δημόσια και Δωρεάν Τεχνική Εκπαίδευση).

Δεν το κανε όμως. Γιατί την εναλλακτική οδό την έχει ήδη στο μυαλό του και την έχει υποσχεθεί και στους ιδιοκτήτες φροντιστηρίων, που είναι μια από τις βασικότερες δεξαμενές ψήφου για τη ΝΔ. Όσοι λοιπόν δεν πέρασαν στα Πανεπιστήμια ας πάνε στα Κεντρα Ελευθέρων Σπουδών και στα ΙΕΚ, τα οποία θα αυξηθούν ακόμα περισσότερο σε περίπτωση που περάσει η αναθεώρηση του άρθρου 16 του Συντάγματος. Αυτό κάνει το υπουργείο, υλοποιεί τις προεκλογικές του δεσμεύσεις, δηλαδή τις προεκλογικές υποσχέσεις που έδωσε η ΝΔ στην μεγάλη δεξαμενή ψήφων της, στους ιδιοκτήτες φροντιστηρίων (που είναι αυτοί που έχουν ιδρύσει τα διάφορα Κ.Ε.Σ., ΙΕΚ και θα ιδρύσουν τα λεγόμενα ιδιωτικά  πανεπιστήμια (=Ι.Ε.Κ.-Κ.Ε.Σ).  Γιατί αυτά θα είναι τα ιδιωτικά πανεπιστήμια σε μια αγορά των 10.000.000 κατοίκων, όπου η νεολαία (άρα και οι υποψήφιοι φοιτητές-πελάτες) ολοένα και φθίνει λόγω της υπογεννητικότητας. Σιγά μην δημιουργηθεί κανένα μεγάλο ιδιωτικό πανεπιστήμιο στην Ελλάδα).

Δεν την ενδιαφέρει την κυβέρνηση να λύσει το πρόβλημα. Την ενδιαφέρει απλά να ικανοποιήσει αυτούς που την ψήφισαν, έτσι ώστε να την ξαναψηφίσουν στις εκολγές που θα γίνουν του χρόνου και να ξαναγίνει κυβέρνηση.


Quote from: ZiuQ on August 26, 2006, 14:41:10 pm
Συνεπώς στην Αγγλική φιλολογία δε θα υπάρχουν φέτος φοιτητές με χαμηλότερες βαθμολογίες από 18000+ που αναφέρατε. Αυτό δεν είναι μια μορφή αναβάθμισης του σπουδαστικού κοινού;

Όχι, γιατί από ένα εξεταστικό σύστημα που σε εξασκεί στην παπαγαλία και την αποστήθιση, ο μεγαλύτερος βαθμός δεν σημαίνει κατ'ανάγκη περισσότερο κριτική σκέψη ή αντιληπτική ικανότητα. Ίσως σημαίνει περισσότερες γνώσεις σε ένα συγκεκριμένο αντικείμενο, αλλά και αυτές γρήγορα τις ξεχνάς, γιατί με την παπαγαλία ό,τι μπαίνει στο μυαλό, γρήγορα βγαίνει από αυτό.
« Last Edit: August 30, 2006, 16:14:55 pm by electroSOK » Logged

Ο άνθρωπος πρέπει να περπατάει με το μέτωπο προς τον ήλιο. Για να μπορεί αυτός, καίγοντάς το να το σημαδεύει με αξιοπρέπεια. Αν ο άνθρωπος σκύψει το κεφάλι, χάνει την αξιοπρέπειά του.
Ernesto Che Guevara


Ουτοπία είναι αυτό που όταν κάνεις ένα βήμα για να το φτάσεις εκείνο κάνει δύο πίσω. Όταν κάνεις και δεύτερο βήμα για να το φτάσεις, εκείνο κάνει αλλά δυο πίσω.
Και τότε σε τι χρησιμεύει η ουτοπία???
Σε κάνει να βαδίζεις μπροστά!

Eduardo Galeano Ουρουγουανός ποιητής

Ο κόσμος πάει μπροστά κυνηγώντας την ουτοπία και το όνειρο!
Δυστυχής η κοινωνία που οι νέοι της δεν κάνουν όνειρα.
ZiuQ
Θαμώνας
****
Gender: Male
Posts: 389

Είμαι ηλεκτρολόγος, συμβαίνει κάτι;


View Profile
Re: ΜΑΡΙΕΤΤΑ ΓΙΑΝΝΑΚΟΥ...
« Reply #40 on: August 30, 2006, 16:03:31 pm »

Quote from: electroSOK on August 30, 2006, 15:04:41 pm
(ειλικρινά όμως δεν ξέρω κατά πόσο ένας βαθμός μπορεί να διακρίνει αυτούς που μπορούν παρακολουθήσουν σπουδές στο Πανεπιστήμιο από αυτούς που δεν μπορούν).

Όχι, γιατί από ένα εξεταστικό σύστημα που σε εξασκεί στην παπαγαλία και την αποστήθιση, ο μεγαλύτερος βαθμός δεν σημαίνει κατ'ανάγκη περισσότερο κριτική σκέψη ή αντιληπτική ικανότητα. Ίσως σημαίνει περισσότερες γνώσεις σε ένα συγκεκριμένο αντικείμενο, αλλά και αυτές γρήγορα τις ξεχνάς, γιατί με την παπαγαλία ό,τι μπαίνει στο μυαλό, γρήγορα βγαίνει από αυτό.

Συμφωνώ στο ότι πράγματι αυτά που λες συμβαίνουν και λίγο πολύ όλοι έχουμε γνωστούς που αδικήθηκαν ή ευνοήθηκαν από το εξεταστικό σύστημα αλλά νομίζω πως γίνεσαι λιγάκι μηδενιστής παραθέτοντας μία τέτοια άποψη σαν επιχείρημα.

Quote from: corina on August 26, 2006, 21:29:02 pm
Βέβαια το οτι ανέβηκε μία βάση δε σημαίνει ότι αναβαθμίστηκε και η σχολή! Αλλά το παράδειγμα της Αγγλικής ούτως ή άλλως το ανέφερα για να δείξω ότι και οι υποψήφιοι δεν ήξεραν καθόλου τι να περιμένουν φέτος.
Πάντως και ένας μαθητής που δεν μπορεί καλά καλά να βγάλει το λύκειο, σίγουρα δεν μπορεί να αντιμετωπίσει τις απαιτήσεις μιας ανώτατης σχολής.

Εύγε!!!!!!

Ρε παιδιά η σχολή δεν αναβαθμίστηκε σε καμία περίπτωση.Μάλλον δεν το έθεσα σωστά. Ένας μέρος της όμως, εγώ προσωπικά θεωρώ, πως ανέβηκε επίπεδο. Για παράδειγμα αν η βάση των ηλεκτρολόγων ήταν το 12 αυτό θα το θεωρούσα υποβάθμιση της σχολής μας και μάλλον θα φαινόταν και στις ώρες των παραδόσεων αλλά και στις εξεταστικές. Επειδή το παράδειγμα αγγίζει τα όρια της σοφιστείας και θέλω να γίνω σαφής :

Αν και πολλές σχολές έχουν αυτό το πρόβλημα, δηλαδή οι φοιτητές δεν μπορούν να ανταπεξέλθουν στην ποιότητα( Tongue) της εκπαίδευσης που τους παρέχεται(κυρίως σε ΤΕΙ), ακόμη περισσότερες σχολές-και συμπεριλαμβάνω και εμάς- έχουν φοιτητές που αναμένουν περισσότερα από αυτά που τους προσφέρονται.

Συνεπώς, το πρόβλημα της εκπαίδευσης είναι πολυδιάστατο, οπότε δεν μπορούμε να λέμε απόλυτα πως ένα μέτρο δεν έχει κανένα θετικό αποτέλεσμα γιατί σίγουρα κάποια βάση θα έχει. Απ΄την άλλη μπορούμε να πούμε ότι τα μέτρα έγιναν με λάθος τρόπο, χωρίς συντονισμό, δίχως έρευνα ώστε να καλύψει σφαιρικά το πρόβλημα, σε λάθος χρόνο κ.α.... Τουλάχιστον κάπως έτσι τα βλέπω εγώ που είμαι κάπως αφελής και επιφυλάσσομαι για τις σκοπιμότητες και τις συνωμοσίες

Quote from: corina on August 26, 2006, 21:29:02 pm
Όταν όμως έχει γίνει "κοινωνική υποχρέωση" του μαθητή να μπει σε μια πανεπιστημιακή σχολή και να σπουδάσει, αναγκαστικά ο μαθητής αυτός θα στραφεί στην ιδιωτική εκπαίδευση. Γιατί αν δεν σπουδάσει, θα γυρίσει η γενιά των γονιών μας (οι οποίοι δεν είναι και όλοι σπουδαγμένοι στα πανεπιστήμια) και θα του πει "Τι!!!! Δεν θα πας πανεπιστήμιο???" Αμάν ρε παιδιά, όλοι δικηγόροι και γιατροί να γίνουμε?? Και μετά σου λέει, ανεργία των πτυχιούχων...Αφού υπάρχουν τόσοι πτυχιούχοι!!??
Στην τελική εγω πιστεύω ότι καλό θα ήταν το μέτρο, αν υπήρχε πρόβλεψη για το τι μπορούν να κάνουν μετά στη ζωή τους τα παιδιά που μένουν έξω από την Τριτοβάθμια εκπαίδευση.

Εύγε^2!!!!! Δε θα μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο!  Kiss
Logged
electroSOK
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1648


ΤΟ ΠΟΤΑΜΙ ΠΙΣΩ ΔΕΝ ΓΥΡΝΑ!


View Profile
Re: ΜΑΡΙΕΤΤΑ ΓΙΑΝΝΑΚΟΥ...
« Reply #41 on: August 30, 2006, 16:33:27 pm »

Κατάρχας το ποστ μου το εκανα modify, πρόσθεσα κάποια πράγματα, οπότε αν θέλετε ξαναδιαβάστε το.


Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί το επιχείρημα ότι το εισαγαγωγικό σύστημα στα Πανεπιστήμια σε μαθαίνει στην παπαγαλία είναι μηδενιστικό. Είναι μια διαπίστωση που συναντάς σε πολλές έρευνες που έχουν γίνει για το σύστημα αυτό από εκπαιδευτικά ινστιτούτα και σοβαρούς εκπαιδευτικούς όπως ο κ. Κάτσικας. Ισχύει και επιμένω ότι με το σημερινό σύστημα εισαγωγής δεν μπορείς να κρίνεις αν αυτός που έβγαλε 18 έχει καλύτερη κριτική σκέψη και αντιληπτική ικανότητα από αυτόν που έβγαλε 14. Πρόσεξε, μιλάω για κριτική σκέψη και αντιληπτική ικανότητα.  Και αν θες παραδείγματα, μπες στην λίστα Electroauth και θαύμασε το απαύγασμα της αντιληπτικής ικανότητας που ξετυλλίσεται από ανθρώπους που βγάλανε από 18,4 και πάνω...


Παρ'ολα αυτά το σημαντικό κομμάτι του ποστ μου δεν νομίζω ότι είναι η αναφορά μου στο κατά πόσο η αύξηση της βάσης σε μια σχολή συνεπάγεται και την ποιοτική αναβάθμισή της. Το σημαντκότερο νομίζω είναι όλη η αναφορά στην βάση του 10, στην λύση της Τεχνικής Εκπαίδευσης και στο τι κάνει το Υπουργείο γι'αυτό. Η λύση είναι τόσο προφανής, που δεν μπορώ να πιστέψω ότι του διέφυγε του υπουργείου άθελά του. Απλά προτίμησε μια άλλη "λύση", τα ΙΕΚ-ΚΕΣ (=ιδιωτικά πανεπιστήμια).
Logged

Ο άνθρωπος πρέπει να περπατάει με το μέτωπο προς τον ήλιο. Για να μπορεί αυτός, καίγοντάς το να το σημαδεύει με αξιοπρέπεια. Αν ο άνθρωπος σκύψει το κεφάλι, χάνει την αξιοπρέπειά του.
Ernesto Che Guevara


Ουτοπία είναι αυτό που όταν κάνεις ένα βήμα για να το φτάσεις εκείνο κάνει δύο πίσω. Όταν κάνεις και δεύτερο βήμα για να το φτάσεις, εκείνο κάνει αλλά δυο πίσω.
Και τότε σε τι χρησιμεύει η ουτοπία???
Σε κάνει να βαδίζεις μπροστά!

Eduardo Galeano Ουρουγουανός ποιητής

Ο κόσμος πάει μπροστά κυνηγώντας την ουτοπία και το όνειρο!
Δυστυχής η κοινωνία που οι νέοι της δεν κάνουν όνειρα.
ZiuQ
Θαμώνας
****
Gender: Male
Posts: 389

Είμαι ηλεκτρολόγος, συμβαίνει κάτι;


View Profile
Re: ΜΑΡΙΕΤΤΑ ΓΙΑΝΝΑΚΟΥ...
« Reply #42 on: August 30, 2006, 17:29:22 pm »

Quote from: electroSOK on August 30, 2006, 16:33:27 pm
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί το επιχείρημα ότι το εισαγαγωγικό σύστημα στα Πανεπιστήμια σε μαθαίνει στην παπαγαλία είναι μηδενιστικό. Είναι μια διαπίστωση που συναντάς σε πολλές έρευνες που έχουν γίνει για το σύστημα αυτό από εκπαιδευτικά ινστιτούτα και σοβαρούς εκπαιδευτικούς όπως ο κ. Κάτσικας. Ισχύει και επιμένω ότι με το σημερινό σύστημα εισαγωγής δεν μπορείς να κρίνεις αν αυτός που έβγαλε 18 έχει καλύτερη κριτική σκέψη και αντιληπτική ικανότητα από αυτόν που έβγαλε 14. Πρόσεξε, μιλάω για κριτική σκέψη και αντιληπτική ικανότητα.  Και αν θες παραδείγματα, μπες στην λίστα Electroauth και θαύμασε το απαύγασμα της αντιληπτικής ικανότητας που ξετυλλίσεται από ανθρώπους που βγάλανε από 18,4 και πάνω...

Πράγματι σε αρκετά μαθήματα,όπως στη Ιστορία, χρειάζεται παπαγαλία αλλά όχι σε όλα.Δε θυμάμαι να έμαθα τίποτα απ'έξω ούτε στη Φυσική ούτε στα Μαθηματικά.
Το εισαγωγικό σύστημα σίγουρα δεν είναι το καλύτερο, απλώς θεωρώ ότι δεν είναι και τελείως άχρηστο.
 
Τελικά πώς κρίνεις ποιος έχει "κριτική σκέψη και αντιληπτική ικανότητα"; Αυτό θα έπρεπε να είναι το απόλυτο κριτήριο ενός εισαγωγικού συστήματος; Αν κάποιος δε σκοτίστηκε και πολύ για να αριστεύσει στα θετικά μαθήματα αλλά ναυάγησε σε αυτά που απαιτούν αποστήθιση και κάποιος αντίστοιχα με δουλειά αρίστευσε σε όλα, τότε φαινομενικά ο πρώτος θα θεωρούνταν ευφυής, ενώ ο δεύτερος εργατικός. Τελικά όμως τι είναι ευφυ'ί'α και τι αντίληψη; Για το σύστημα ποιοι είναι οι εκλεκτοί; (Νομίζω ξεφεύγουμε)
Logged
Junior
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1349


View Profile
Απ: ΜΑΡΙΕΤΤΑ ΓΙΑΝΝΑΚΟΥ...
« Reply #43 on: August 30, 2006, 17:38:29 pm »

Συμφωνώ με τον Τάσο (electrosok) για τη λύση.
Λέμε ότι τα παιδιά που βγάζουν 5 στις πανελλήνιες δεν μπορούν να ανταπεξέλθουν στις απαιτήσεις της ανώτατης εκπαίδευσης. Μα, όταν κάτι περιφερειακά ΤΕΙ που απευθύνονται σε τέτοιους μαθητές (γιατί κυρίως τέτοιοι μπαίνουν, άρα αυτοί και βγαίνουν από αυτά) τα ονομάζουμε ανώτατη εκπαίδευση, μπορούμε να ισχυριστούμε ότι αυτοί οι μαθητές δεν μπορούν να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις της;;
Το λάθος είναι ότι ανωτατοποίησαν τα ΤΕΙ. Έτσι έπεσε πολύ το επίπεδο της ανώτατης εκπαίδευσης, με αποτέλεσμα να μπορούν να πάρουν ανώτατη εκπαίδευση και αυτοί που βγάζουν 5 στο λύκειο. Και όταν η Γιαννάκου μιλάει για επιστήμονες και για προώθηση της έρευνας εμείς συμφωνούμε, γιατί πραγματικά έτσι γίνεται στις γνώριμές μας σχολές. Αλλά δεν είναι έτσι για τα ΤΕΙ που είχαν βάση 5...

Επομένως, αν ξεχωρίζαμε την εκπαίδευση που παρέχει το κράτος σε ανώτατη και τεχνική, τότε και θα μπορούσαμε να πούμε ότι στην ανώτατη δεν μπαίνεις με κάτω από 10 και θα υπήρχε διέξοδος για τα χιλιάδες άτομα που δεν κάνουν για επιστήμονες. Πολύ πιθανό να έγινε επίτηδες όπως λέει και ο Τάσος για να τους στείλουν στα ΙΕΚ-ΚΕΣ.

Τελικά είμαι κι εγώ υπέρ της δωρεάν τεχνικής εκπαίδευσης, είτε αυτή είναι τα σημερινά ΤΕΙ (με όριο βάσης μόνο για ΑΕΙ), είτε αυτά τα ΤΕΙ που παν για κλείσιμο γίνουν καινούριες τεχνικές σχολές που θα σπουδάζεις δωρεάν. Δεύτερη καλύτερη λύση η τεχνική εκπαίδευση να γίνει μεν ιδιωτική, αλλά να ξεχωρίζει από την ανώτατη. Αυτό νομίζω ότι θα γίνει. Η ανώτατη εκπαίδευση θα παραμείνει δωρεάν. Δε συμφέρει κανέναν να γίνονται επιστήμονες αυτοί που έχουν λεφτά έναντι αυτών που αξίζουν. Κι αν οι δικοί μας δεν το βλέπουν, οι ευρωπαίοι σίγουρα το ξέρουν καλά.

EDIT:

Για το σύστημα εισαγωγής, πιστεύω κι εγώ ότι είναι τουλάχιστον μέτριο. Στη φυσική και στα μαθηματικά πραγματικά όσο και να αποστηθίσεις δεν παίρνεις βαθμό, αν δεν μάθεις να σκέφτεσαι. Η ιστορία έφυγε -> σωστή κατεύθυνση. Μένει η έκθεση τώρα.
Άλλωστε, αν ο βαθμός στις πανελλαδικές δεν έλεγε απολύτως τίποτα, τότε ο μέσος ηλεκτρολόγος θα ήταν και ο μέσος μαθητής λυκείου. Ένα χρόνο που είμαι στη σχολή έχω πειστεί για το αντίθετο
« Last Edit: August 30, 2006, 17:43:12 pm by Junior » Logged
cecs
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Female
Posts: 3560


Είμαι ΠΑΟΚΙ,υπάρχει πρόβλημα;


View Profile
Απ: ΜΑΡΙΕΤΤΑ ΓΙΑΝΝΑΚΟΥ...
« Reply #44 on: August 30, 2006, 18:20:51 pm »

Εγώ δε συμφωνώ ότι είναι καλή λύση να γίνει η τεχνική εκπαίδευση ιδιωτική.
Η εκπαίδευση,κάθε είδους,θα πρέπει να είναι δημόσια,δωρεάν και προσβάσιμη για όλους.
Πιστεύω ότι αν σε κάποιον δεν "κόβει" έστω και λίγο δεν μπορεί και στο Λύκειο να βγάλει πάνω από ένα συγκεκριμένο βαθμό,φτάνει μέχρι ένα συγκεκριμένο σημείο.Έτσι η αντιληπτική ικανότητα κάποιου και η "σπιρτάδα" που τον διακρίνει παίζουν καθοριστικό ρόλο σε πολλά πράγματα.
Ωστόσο το συγκεκριμένο εκπαιδευτικό σύστημα μπορούμε να παραδεχτούμε ότι ενισχύει την αποστήθιση και δεν συντελεί στο να αναπτύξουν οι μαθητές κριτική σκέψη,αλλά αντίθετα στο να μαθαίνουν απ'έξω ό,τι τους είναι προσωρινά απαραίτητο.
Αν κάποιος έχει αντίληψη και δεν είναι απλός παπαγάλος,κάποια στιγμή αυτό θα φανεί και θα διακριθεί κάπου.
Αλλά σίγουρα το εκπαιδευτικό μας σύστημα δεν ενισχύει κάτι τέτοιο...
Logged

Να κοιμηθούμε αγκαλιά...
να μπερδευτούν τα όνειρά μας..
και στων φιλιών τη μουσική..
ρυθμό να δίνει η καρδιά μας..!!
Pages: 1 2 [3] 4 5 ... 9 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...