• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 23, 2026, 15:41:43 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 23, 2026, 15:41:43 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
[Η/Μ Πεδίο ΙΙ] Γενικές απ...
by georkala
[Today at 15:02:45]

[Δομημένος Προγραμματισμό...
by PolarBear
[Today at 14:04:44]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by chatzikys
[June 22, 2026, 23:17:08 pm]

[Ισχύος II] Γενικές απορί...
by Nikos_313
[June 22, 2026, 12:15:31 pm]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by chatzikys
[June 22, 2026, 11:59:21 am]

[Δ.Υ.Σ.] Γενικές απορίες ...
by Nekt
[June 22, 2026, 11:47:27 am]

[Συστήματα Μετρήσεων] Γεν...
by rigas_s
[June 22, 2026, 11:25:27 am]

[Αριθμητική Ανάλυση] Γενι...
by Petross
[June 21, 2026, 12:15:38 pm]

Των συνειρμών το παίγνιο....
by χηρουλα Αλεξίου
[June 21, 2026, 01:07:36 am]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by george14
[June 19, 2026, 23:19:07 pm]

[Ηλεκτρονική ΙΙ] Γενικές ...
by nmpampal
[June 18, 2026, 07:37:37 am]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by Lalson
[June 17, 2026, 10:37:39 am]

Κάμερες στην Πρυτανεία το...
by RivenT
[June 16, 2026, 23:48:23 pm]

[Μικροεπεξεργαστές] Γενικ...
by G.V.
[June 16, 2026, 15:31:13 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by femanak
[June 16, 2026, 11:11:17 am]

H Στοά των Off Topic
by χηρουλα Αλεξίου
[June 15, 2026, 17:39:58 pm]

Γιατί οι ΤΗΜΜΥδες έχουν μ...
by Karaμazoβ
[June 15, 2026, 14:31:16 pm]

[ΣΗΕ ΙΙ] Γενικές απορίες ...
by Λαμπτήρας
[June 12, 2026, 13:36:19 pm]

[Ημιαγωγά Υλικά] Απορίες ...
by Nikos_313
[June 11, 2026, 10:23:04 am]

[Ευφυή και Προσαρμοστικά ...
by grepanis
[June 11, 2026, 10:11:51 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 10404
Latest: OzB
Stats
Total Posts: 1431511
Total Topics: 32024
Online Today: 1363
Online Ever: 18918
(April 06, 2026, 16:05:31 pm)
Users Online
Users: 49
Guests: 410
Total: 459
chondrosp
elias_farhood
gkouskou
apob
dseid
ThanosTheTT
dsaragiotis
sassi
nataliakara
Save Earth
mike1996
vpoug
Roidos
marios02
vasilis saitis
xristostsi03
stefanos123
dorapangeiou
chriskazakos
napostoe
alekos87
Iw
Nikos_313
arkou
mdimitrig
Petross
acolak
Σοφιστικέ Κοτόπουλο
Giannis Masterio
angelband
eviii
veri212
Ampajohn
agkentzi
fungi
chrismzag
Konstantina Karamani
axilleas
HlektrikhPatata
myrto
kouf
stefpapa21
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Για οποιοδήποτε πρόβλημα με register/login, στείλτε email στο contact@thmmy.gr.
THMMY.gr > Forum > Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές και Τεχνικά Θέματα > Περί Υπολογιστών... (Moderators: chatzikys, PolarBear) > Πρόβλημα με σκληρό δίσκο
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: [1] Go Down Print
Author Topic: Πρόβλημα με σκληρό δίσκο  (Read 3961 times)
MARIOS
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5937


Ο ταραξίας !!!


View Profile
Πρόβλημα με σκληρό δίσκο
« on: December 28, 2014, 16:34:14 pm »

Άλλο ένα θέμα με το γαμώπισί μου.... Smiley

Εχτές πήγα να κάνω ένα νέο partition από το disk manager στα win 7 ultimate.
 
Έγινε αλλά μπήκε σε high priority και δεν είχε μέσα το λειτουργικό.
 
Οπότε και από κεινη την στιγμή δεν μπορεί να ανοίξει το pc.
 
Το θέμα είναι το εξής.
 
Στο BIOS στο storage configuration menu, τον αναγνωρίζει. μου λέει όλα του τα στοιχεία.
 
στο boot priority menu δεν τον έχει καν... μόνο το CD....
 
Έκανα clean τον δίσκο,με το CD των Win 7 ( αλλά είχε μόνο ένα εννιαίο παρτιτιον ) και πάλι το ίδιο....
 
και όταν πάω να κάνω εγκατάσταση τα windows μου βγάζει στο μενού για το που θα γίνει η εγκατάσταση έναν δίσκο (λογικό) και το μνμ ''Τα windows δεν είναι δυνατό να εγκατασταθούν σε αυτόν τον δίσκο.Το υλικό αυτού του υπολογιστή ενδέχεται να μην υποστηρίζει την εκκίνηση σε αυτόν το δίσκο.Βεβαιωθείτε ότι ελεγκτής δίσκου είναι ενεργοποιημένος στο μενού του BIOS του υπολογιστή''
 
Όταν δε τον έβαλα σε έναν άλλον υπολογιστή σαν εξωτερικό, ενώ έγινε η εγκατάσταση του και μου είπε ότι μπορεί να χρησιμοποιηθεί κανονικά, δεν μου εμφάνιζε στον υπολογιστή μου το εικονίδιο του σκληρού, αλλά στο device manager μου τον έδειχνε...
 
 
Μπορεί κάποιος να μου πει τι και πως μπορώ να κάνω???
 
Επίσης τώρα που πήγα μέσα απότ το CD των win 7 Στο command prompt και έδωσα την εντολή bootrec.ex /fixboot μπας και έχει θέμα ο Bootloader μου βγάζει: "μια συσκευή που είναι συνδεδεμένη με το σύστημα δεν λειτουργεί"

Τελευταίο tip: Τον έβαλα ξανά στην εξωτερική θήκη, πάω στην διαχείρηση δίσκων και μου εμφανίζει ένα εικονίδιο προετοιμασία δίσκου, πατάω την επιλογή MBR και μου βγάζει μνμ σφάλματος: παρουσιάστηκε σφάλμα δεδομένων( κυκλικός έλεγχος πλεονασμού) και μου εμφανίζει τον δίσκο με ένα κόκκινο βελάκι και λέει χωρίς προετοιμασία.

Ότι πληροφορίες θέλετε για ότι θέλετε ρωτήστε αρκεί να το λύσουμε το γαμωθέμα ευχαριστώ... Smiley

Σκληρός: WDC WD10 EZRX 00L4HB0
Logged

Only in my dreams I know you,
Ι wake up, I can't remember you.
Are you in my thoughts or wait for me?...
In your agonic existence.


Ελευθερία είναι
να έχεις ένα κομμάτι χαρτί κι ένα μολύβι
και να γράφεις, να γράφεις, να γράφεις
ο,τι σου κατεβαίνει στο κεφάλι
χωρίς να σκέφτεσαι τίποτα
χωρίς να νιώθεις καμιά ενοχή για τίποτα
χωρίς να λογοκρίνεις τον ίδιο τον εαυτό σου
χωρίς να νιώθεις τύψεις για όσα έκανες ή απέφυγες να κάνεις
Jericho
Guest
Re: Πρόβλημα με σκληρό δίσκο
« Reply #1 on: December 28, 2014, 19:10:42 pm »

Δοκίμασες την τύχη σου με αυτό ?

http://support.wdc.com/product/download.asp?groupid=612&sid=3

"Both versions of DLGDIAG can also be used to wipe a hard drive by overwriting the drive using the Write Zero method of data sanitization."
« Last Edit: December 28, 2014, 19:13:34 pm by Jericho » Logged
MARIOS
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5937


Ο ταραξίας !!!


View Profile
Re: Πρόβλημα με σκληρό δίσκο
« Reply #2 on: December 28, 2014, 20:59:58 pm »

too many bad sectors
Logged

Only in my dreams I know you,
Ι wake up, I can't remember you.
Are you in my thoughts or wait for me?...
In your agonic existence.


Ελευθερία είναι
να έχεις ένα κομμάτι χαρτί κι ένα μολύβι
και να γράφεις, να γράφεις, να γράφεις
ο,τι σου κατεβαίνει στο κεφάλι
χωρίς να σκέφτεσαι τίποτα
χωρίς να νιώθεις καμιά ενοχή για τίποτα
χωρίς να λογοκρίνεις τον ίδιο τον εαυτό σου
χωρίς να νιώθεις τύψεις για όσα έκανες ή απέφυγες να κάνεις
Jericho
Guest
Re: Πρόβλημα με σκληρό δίσκο
« Reply #3 on: December 28, 2014, 21:15:25 pm »

Quote from: MARIOS on December 28, 2014, 20:59:58 pm
too many bad sectors

http://www.visionstudio.gr/prodinfo.asp?id=30947&cat=6

με γεια  innocent
Logged
MARIOS
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5937


Ο ταραξίας !!!


View Profile
Re: Πρόβλημα με σκληρό δίσκο
« Reply #4 on: December 28, 2014, 21:21:48 pm »

και εγώ κάπως έτσι σκέφτομαι.... θα το γυρίσω πίσω στα public αύριο μπας και καταφέρω να τσιμπίσω τίποτα από κει αλλά αν δεν... θα περιμένω τον άγιο βασίλη.... και θα κρατήσω τον παλιό του λάπιτοπιού τον τριακοσοεικοσάρι
Logged

Only in my dreams I know you,
Ι wake up, I can't remember you.
Are you in my thoughts or wait for me?...
In your agonic existence.


Ελευθερία είναι
να έχεις ένα κομμάτι χαρτί κι ένα μολύβι
και να γράφεις, να γράφεις, να γράφεις
ο,τι σου κατεβαίνει στο κεφάλι
χωρίς να σκέφτεσαι τίποτα
χωρίς να νιώθεις καμιά ενοχή για τίποτα
χωρίς να λογοκρίνεις τον ίδιο τον εαυτό σου
χωρίς να νιώθεις τύψεις για όσα έκανες ή απέφυγες να κάνεις
Katarameno
NoShoutBox
Διεστραμμένος
*
Posts: 23865


Music@ ♫♪♯ https://mixupload.com/u/Katarameno/ ♫♪♯


View Profile WWW
Re: Πρόβλημα με σκληρό δίσκο
« Reply #5 on: December 28, 2014, 22:37:42 pm »

Quote from: MARIOS on December 28, 2014, 16:34:14 pm
Εχτές πήγα να κάνω ένα νέο partition από το disk manager στα win 7 ultimate.
Έγινε αλλά μπήκε σε high priority και δεν είχε μέσα το λειτουργικό.
Στο BIOS στο storage configuration menu, τον αναγνωρίζει. μου λέει όλα του τα στοιχεία.
στο boot priority menu δεν τον έχει καν... μόνο το CD....
Έκανα clean τον δίσκο,με το CD των Win 7 ( αλλά είχε μόνο ένα εννιαίο παρτιτιον ) και πάλι το ίδιο....
και όταν πάω να κάνω εγκατάσταση τα windows μου βγάζει στο μενού για το που θα γίνει η εγκατάσταση έναν δίσκο (λογικό) και το μνμ ''Τα windows δεν είναι δυνατό να εγκατασταθούν σε αυτόν τον δίσκο.Το υλικό αυτού του υπολογιστή ενδέχεται να μην υποστηρίζει την εκκίνηση σε αυτόν το δίσκο.Βεβαιωθείτε ότι ελεγκτής δίσκου είναι ενεργοποιημένος στο μενού του BIOS του υπολογιστή''
Δεν καταλαβαίνω τι εννοείς "μπήκε σε high priority". Το Partition πήγες να το κάνεις ενώ ο δίσκος ήταν γεμάτος με data? Δεν ήταν άδειος?
Το Cyclic κάτι μύνημα είναι ύποπτο οτι έχει bad sector
Logged

©2008-2025, Καταραμένο Αροξόλ™ | Μουσικούλα για να (μην) διαβάζετε (καλύτερα) ♫♪♯ https://mixupload.com/u/Katarameno/creative ♫♪♯ & https://www.patreon.com/c/Katarameno ♫♪♯ ή από καλύτερους dj: https://www.bassdrive.com/ / https://mixing.dj/ / https://lifefm.tv/ / https://nubreaks.com/stream-links/nubreaks-podcast/ / και 60 χιλιάδες+ ιντερνετικά ραδιόφωνα εδώ: https://directory.shoutcast.com/ ♫♪♯
ΝΔ: Στα Εξάρχεια (στους πρόσφυγες, στους φοιτητές, στους φτωχούς) μαγκιές, στο Μαρινάκη πίπες
Jericho
Guest
Re: Πρόβλημα με σκληρό δίσκο
« Reply #6 on: December 28, 2014, 22:47:15 pm »

Quote from: Katarameno on December 28, 2014, 22:37:42 pm
Δεν καταλαβαίνω τι εννοείς "μπήκε σε high priority". Το Partition πήγες να το κάνεις ενώ ο δίσκος ήταν γεμάτος με data? Δεν ήταν άδειος?
Το Cyclic κάτι μύνημα είναι ύποπτο οτι έχει bad sector

Quote from: MARIOS on December 28, 2014, 20:59:58 pm
too many bad sectors

και το "του μένη μπαντ σέκτορς" είναι ύποπτο ότι πήρε το σκληρό στη μασχάλη  Grin

Θα το παράκανε κοπανώντας το κουτί μέχρι να κάνει ησυχία το τροφοδοτικό της Κίνας.
Logged
MARIOS
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5937


Ο ταραξίας !!!


View Profile
Re: Πρόβλημα με σκληρό δίσκο
« Reply #7 on: December 28, 2014, 23:09:04 pm »

Quote from: Katarameno on December 28, 2014, 22:37:42 pm
Quote from: MARIOS on December 28, 2014, 16:34:14 pm
Εχτές πήγα να κάνω ένα νέο partition από το disk manager στα win 7 ultimate.
Έγινε αλλά μπήκε σε high priority και δεν είχε μέσα το λειτουργικό.
Στο BIOS στο storage configuration menu, τον αναγνωρίζει. μου λέει όλα του τα στοιχεία.
στο boot priority menu δεν τον έχει καν... μόνο το CD....
Έκανα clean τον δίσκο,με το CD των Win 7 ( αλλά είχε μόνο ένα εννιαίο παρτιτιον ) και πάλι το ίδιο....
και όταν πάω να κάνω εγκατάσταση τα windows μου βγάζει στο μενού για το που θα γίνει η εγκατάσταση έναν δίσκο (λογικό) και το μνμ ''Τα windows δεν είναι δυνατό να εγκατασταθούν σε αυτόν τον δίσκο.Το υλικό αυτού του υπολογιστή ενδέχεται να μην υποστηρίζει την εκκίνηση σε αυτόν το δίσκο.Βεβαιωθείτε ότι ελεγκτής δίσκου είναι ενεργοποιημένος στο μενού του BIOS του υπολογιστή''
Δεν καταλαβαίνω τι εννοείς "μπήκε σε high priority". Το Partition πήγες να το κάνεις ενώ ο δίσκος ήταν γεμάτος με data? Δεν ήταν άδειος?
Το Cyclic κάτι μύνημα είναι ύποπτο οτι έχει bad sector

Όχι δεν ήταν άδειος..... είχα έναν μόνο σκληρό.... και από το disk manager πήγα να δημιουργήσω νέο τόμο μιας και είχα άπειρο κενό χώρο..... ο νέος τόμος λοιπόν, που δημιουργήθηκε έγραφε μέσα high priority (ή κάπως έτσι....) και τέλος πάντων, μέχρι να κλείσω το pc, μπορούσα να κάνε copy paste..... αλλά όταν ξανάνοιξε..... δεν άνοιξε ποτέ....
Logged

Only in my dreams I know you,
Ι wake up, I can't remember you.
Are you in my thoughts or wait for me?...
In your agonic existence.


Ελευθερία είναι
να έχεις ένα κομμάτι χαρτί κι ένα μολύβι
και να γράφεις, να γράφεις, να γράφεις
ο,τι σου κατεβαίνει στο κεφάλι
χωρίς να σκέφτεσαι τίποτα
χωρίς να νιώθεις καμιά ενοχή για τίποτα
χωρίς να λογοκρίνεις τον ίδιο τον εαυτό σου
χωρίς να νιώθεις τύψεις για όσα έκανες ή απέφυγες να κάνεις
MARIOS
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5937


Ο ταραξίας !!!


View Profile
Re: Πρόβλημα με σκληρό δίσκο
« Reply #8 on: December 28, 2014, 23:09:45 pm »

Quote from: Jericho on December 28, 2014, 22:47:15 pm
Quote from: Katarameno on December 28, 2014, 22:37:42 pm
Δεν καταλαβαίνω τι εννοείς "μπήκε σε high priority". Το Partition πήγες να το κάνεις ενώ ο δίσκος ήταν γεμάτος με data? Δεν ήταν άδειος?
Το Cyclic κάτι μύνημα είναι ύποπτο οτι έχει bad sector

Quote from: MARIOS on December 28, 2014, 20:59:58 pm
too many bad sectors

και το "του μένη μπαντ σέκτορς" είναι ύποπτο ότι πήρε το σκληρό στη μασχάλη  Grin

Θα το παράκανε κοπανώντας το κουτί μέχρι να κάνει ησυχία το τροφοδοτικό της Κίνας.

Είχε γύρω γύρω αντισεισμική ενίσχυση.... ξέρω τι κάνω... Tongue

Logged

Only in my dreams I know you,
Ι wake up, I can't remember you.
Are you in my thoughts or wait for me?...
In your agonic existence.


Ελευθερία είναι
να έχεις ένα κομμάτι χαρτί κι ένα μολύβι
και να γράφεις, να γράφεις, να γράφεις
ο,τι σου κατεβαίνει στο κεφάλι
χωρίς να σκέφτεσαι τίποτα
χωρίς να νιώθεις καμιά ενοχή για τίποτα
χωρίς να λογοκρίνεις τον ίδιο τον εαυτό σου
χωρίς να νιώθεις τύψεις για όσα έκανες ή απέφυγες να κάνεις
Katarameno
NoShoutBox
Διεστραμμένος
*
Posts: 23865


Music@ ♫♪♯ https://mixupload.com/u/Katarameno/ ♫♪♯


View Profile WWW
Re: Πρόβλημα με σκληρό δίσκο
« Reply #9 on: December 29, 2014, 02:16:51 am »

Πάνε ζήτα αλλαγή με την εγγύηση που έχει  Wink
Logged

©2008-2025, Καταραμένο Αροξόλ™ | Μουσικούλα για να (μην) διαβάζετε (καλύτερα) ♫♪♯ https://mixupload.com/u/Katarameno/creative ♫♪♯ & https://www.patreon.com/c/Katarameno ♫♪♯ ή από καλύτερους dj: https://www.bassdrive.com/ / https://mixing.dj/ / https://lifefm.tv/ / https://nubreaks.com/stream-links/nubreaks-podcast/ / και 60 χιλιάδες+ ιντερνετικά ραδιόφωνα εδώ: https://directory.shoutcast.com/ ♫♪♯
ΝΔ: Στα Εξάρχεια (στους πρόσφυγες, στους φοιτητές, στους φτωχούς) μαγκιές, στο Μαρινάκη πίπες
MARIOS
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5937


Ο ταραξίας !!!


View Profile
Re: Πρόβλημα με σκληρό δίσκο
« Reply #10 on: December 30, 2014, 18:54:27 pm »

Με γεια μου...... και την ώρα που του έλεγα τι έγινε και πριν τελειώσω μου γύρισε ο πωλητής πλάτη και μου έδωσε έναν καινούριο..... Tongue Tongue Tongue

Αυτήν την φορά θα γίνει από πριν το partition.... Tongue
Logged

Only in my dreams I know you,
Ι wake up, I can't remember you.
Are you in my thoughts or wait for me?...
In your agonic existence.


Ελευθερία είναι
να έχεις ένα κομμάτι χαρτί κι ένα μολύβι
και να γράφεις, να γράφεις, να γράφεις
ο,τι σου κατεβαίνει στο κεφάλι
χωρίς να σκέφτεσαι τίποτα
χωρίς να νιώθεις καμιά ενοχή για τίποτα
χωρίς να λογοκρίνεις τον ίδιο τον εαυτό σου
χωρίς να νιώθεις τύψεις για όσα έκανες ή απέφυγες να κάνεις
Jericho
Guest
Re: Πρόβλημα με σκληρό δίσκο
« Reply #11 on: December 31, 2014, 00:12:35 am »

Παρακαλώ.
Logged
Katarameno
NoShoutBox
Διεστραμμένος
*
Posts: 23865


Music@ ♫♪♯ https://mixupload.com/u/Katarameno/ ♫♪♯


View Profile WWW
Re: Πρόβλημα με σκληρό δίσκο
« Reply #12 on: January 04, 2015, 20:58:38 pm »

Quote from: Jericho on December 31, 2014, 00:12:35 am
Παρακαλώ.

 Grin Grin Peace NotWorthy
Logged

©2008-2025, Καταραμένο Αροξόλ™ | Μουσικούλα για να (μην) διαβάζετε (καλύτερα) ♫♪♯ https://mixupload.com/u/Katarameno/creative ♫♪♯ & https://www.patreon.com/c/Katarameno ♫♪♯ ή από καλύτερους dj: https://www.bassdrive.com/ / https://mixing.dj/ / https://lifefm.tv/ / https://nubreaks.com/stream-links/nubreaks-podcast/ / και 60 χιλιάδες+ ιντερνετικά ραδιόφωνα εδώ: https://directory.shoutcast.com/ ♫♪♯
ΝΔ: Στα Εξάρχεια (στους πρόσφυγες, στους φοιτητές, στους φτωχούς) μαγκιές, στο Μαρινάκη πίπες
Katarameno
NoShoutBox
Διεστραμμένος
*
Posts: 23865


Music@ ♫♪♯ https://mixupload.com/u/Katarameno/ ♫♪♯


View Profile WWW
Re: Πρόβλημα με σκληρό δίσκο
« Reply #13 on: January 04, 2015, 20:59:52 pm »

Quote from: MARIOS on December 30, 2014, 18:54:27 pm
Με γεια μου...... και την ώρα που του έλεγα τι έγινε και πριν τελειώσω μου γύρισε ο πωλητής πλάτη και μου έδωσε έναν καινούριο..... Tongue Tongue Tongue

Αυτήν την φορά θα γίνει από πριν το partition.... Tongue
Ζήτησε την απόδειξη αγοράς ή έτσι χύμα σου τον έδωσε στο χέρι ?  Roll Eyes Tongue
Logged

©2008-2025, Καταραμένο Αροξόλ™ | Μουσικούλα για να (μην) διαβάζετε (καλύτερα) ♫♪♯ https://mixupload.com/u/Katarameno/creative ♫♪♯ & https://www.patreon.com/c/Katarameno ♫♪♯ ή από καλύτερους dj: https://www.bassdrive.com/ / https://mixing.dj/ / https://lifefm.tv/ / https://nubreaks.com/stream-links/nubreaks-podcast/ / και 60 χιλιάδες+ ιντερνετικά ραδιόφωνα εδώ: https://directory.shoutcast.com/ ♫♪♯
ΝΔ: Στα Εξάρχεια (στους πρόσφυγες, στους φοιτητές, στους φτωχούς) μαγκιές, στο Μαρινάκη πίπες
MARIOS
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5937


Ο ταραξίας !!!


View Profile
Re: Πρόβλημα με σκληρό δίσκο
« Reply #14 on: April 01, 2015, 11:31:50 am »

Μετά από καιρό...
μου ζητησε την απόδειξη γα να δει την εγγύηση και απλώς το έδωσε Tongue
Logged

Only in my dreams I know you,
Ι wake up, I can't remember you.
Are you in my thoughts or wait for me?...
In your agonic existence.


Ελευθερία είναι
να έχεις ένα κομμάτι χαρτί κι ένα μολύβι
και να γράφεις, να γράφεις, να γράφεις
ο,τι σου κατεβαίνει στο κεφάλι
χωρίς να σκέφτεσαι τίποτα
χωρίς να νιώθεις καμιά ενοχή για τίποτα
χωρίς να λογοκρίνεις τον ίδιο τον εαυτό σου
χωρίς να νιώθεις τύψεις για όσα έκανες ή απέφυγες να κάνεις
Pages: [1] Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...