• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 23, 2026, 18:16:28 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 23, 2026, 18:16:28 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
[Η/Μ Πεδίο ΙΙ] Γενικές απ...
by georkala
[Today at 15:02:45]

[Δομημένος Προγραμματισμό...
by PolarBear
[Today at 14:04:44]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by chatzikys
[June 22, 2026, 23:17:08 pm]

[Ισχύος II] Γενικές απορί...
by Nikos_313
[June 22, 2026, 12:15:31 pm]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by chatzikys
[June 22, 2026, 11:59:21 am]

[Δ.Υ.Σ.] Γενικές απορίες ...
by Nekt
[June 22, 2026, 11:47:27 am]

[Συστήματα Μετρήσεων] Γεν...
by rigas_s
[June 22, 2026, 11:25:27 am]

[Αριθμητική Ανάλυση] Γενι...
by Petross
[June 21, 2026, 12:15:38 pm]

Των συνειρμών το παίγνιο....
by χηρουλα Αλεξίου
[June 21, 2026, 01:07:36 am]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by george14
[June 19, 2026, 23:19:07 pm]

[Ηλεκτρονική ΙΙ] Γενικές ...
by nmpampal
[June 18, 2026, 07:37:37 am]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by Lalson
[June 17, 2026, 10:37:39 am]

Κάμερες στην Πρυτανεία το...
by RivenT
[June 16, 2026, 23:48:23 pm]

[Μικροεπεξεργαστές] Γενικ...
by G.V.
[June 16, 2026, 15:31:13 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by femanak
[June 16, 2026, 11:11:17 am]

H Στοά των Off Topic
by χηρουλα Αλεξίου
[June 15, 2026, 17:39:58 pm]

Γιατί οι ΤΗΜΜΥδες έχουν μ...
by Karaμazoβ
[June 15, 2026, 14:31:16 pm]

[ΣΗΕ ΙΙ] Γενικές απορίες ...
by Λαμπτήρας
[June 12, 2026, 13:36:19 pm]

[Ημιαγωγά Υλικά] Απορίες ...
by Nikos_313
[June 11, 2026, 10:23:04 am]

[Ευφυή και Προσαρμοστικά ...
by grepanis
[June 11, 2026, 10:11:51 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 10404
Latest: OzB
Stats
Total Posts: 1431511
Total Topics: 32024
Online Today: 1363
Online Ever: 18918
(April 06, 2026, 16:05:31 pm)
Users Online
Users: 51
Guests: 998
Total: 1049
florianm
Bill g
kmarkad
iliaskou
kvas
panagiotisv
hevidis3524
stavr0s16
varvoutis
Trelix
georkala
Chrisapostol
triligouras
kostas1507
andreassifo
vaggelisx
serafeim
LelisNiko
zachpasc
filon05
stefanos hios
DimitrisKost
apob
mmikelo
kstavroulis
mgrivab
mavrhs
Master oogway
kakousios
mimaki
makato
Geoth
EiriniGeo
manolitsis
acolak
unreasonable
Gray139
kchristoua
kostisgialamas
Born_Confused
George_RT
Petross
gkougeor
gkaramp
Maximilion
iasonaskaraminas
leolam
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
  Όταν ανεβάζουμε φωτογραφίες στις Ανακοινώσεις και Έκτακτα νέα, βάζουμε τη μεγαλύτερη πλευρά 400 (width=400 ή height=400 ). π.χ. [img height=400 (κλείνει η αγκύλη) 
THMMY.gr > Forum > Χαλαρή συζήτηση - κουβεντούλα > Φιλόσοφοι Μηχανικοί - Μηχανικοί Φιλόσοφοι (Moderators: Mr Watson, Tasos Bot, MomostheGreen) > Ρώτα τον Endeavour
0 Members and 2 Guests are viewing this topic.
Pages: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 19 Go Down Print
Author Topic: Ρώτα τον Endeavour  (Read 36053 times)
TrueForce
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Female
Posts: 3156


Κλέβω Μπάτσους


View Profile
Re: Ρώτα τον Endeavour
« Reply #210 on: February 08, 2015, 16:20:58 pm »

όχι εσύ

(το ξερα πως θα επαιζες το παιχνιδι :Ρ)
Logged

c0ndemn3d's da b0sS

Ηλεκτρονική ο τομέας της βίας, του punk και της αλητείας
 Knuppel guitar  Cool
TechSupport
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Female
Posts: 538


Sometimes you just need a rr.


View Profile
Re: Ρώτα τον Endeavour
« Reply #211 on: February 08, 2015, 16:26:22 pm »


Δεν ξέρω,αλλά μου το θυμίσατε!  Cheesy  Cheesy
Logged
princess_of_the_dawn
Καταστραμμένος
********
Gender: Female
Posts: 5768


με μια σφαίρα στο κεφάλι το μυαλό σου θ αλλάξει!


View Profile
Re: Ρώτα τον Endeavour
« Reply #212 on: February 14, 2015, 03:15:55 am »

Αγαπητέ μου ενδέ,

έχω τον εξής προβληματισμό...έχω 3 μέρες για ΨΕΣ μετά 6 για Κ3 και μετά 2 για υλικά. Πιστεύεις ότι έχω ελπίδες για τα ΨΕΣ ή να τα ρίξω πιστόλα και να δώσω δίκτυα;Αν γίνει αυτό θα έχω 9 μέρες για Κ3(στις οποίες θα διαβάσω και για τα δίκτυα) και 2 για υλικά και δίκτυα.Στην ουσια αυτές τις 3 μέρες να διαβάσω δικτυα ή ΨΕΣ;
Ή να μη διαβάσω τίποτα;
Logged

λευκά κελιά για σένα

https://www.behance.net/Thomas_Kef
princess_of_the_dawn
Καταστραμμένος
********
Gender: Female
Posts: 5768


με μια σφαίρα στο κεφάλι το μυαλό σου θ αλλάξει!


View Profile
Re: Ρώτα τον Endeavour
« Reply #213 on: May 09, 2015, 13:48:59 pm »

Εντεβορινίδιο,

Έχω παρατηρήσει γενικά ότι όταν χορεύω μερικές φορές κλείνω τα μάτια και σχεδόν κοιμάμαι για κλάσματα του δευτερολέπτου. Ακόμη και  αν το τραγούδι έχει έντονο ρυθμό, εγώ απλά χαμηλώνω λίγο ταχύτητα και ξαποσταίνω. Δε μπορώ να το σταματήσω αυτό, αλλά παίζει να φαίνομαι σα πρεζάκι, άσε που χάνω το ρυθμό με την/τον παρτενέρ μου.Τί να κάμω;

Απάντα μη σε σπάσω,
Κατέ
Logged

λευκά κελιά για σένα

https://www.behance.net/Thomas_Kef
deadparrot
Θαμώνας
****
Gender: Male
Posts: 335


Willie! Your mouth!


View Profile
Re: Ρώτα τον Endeavour
« Reply #214 on: June 15, 2015, 15:10:42 pm »

Endeavour δεν αντέχω άλλο την αγωνία της διαπραγμάτευσης, θα έλεγες οτι πίσω απ'τον σαδισμό του Ντάισσελμπλου κρύβεται κάποια σεξουαλική παρέκκλιση, κάποια κοπρολαγνεία ίσως?
Logged

το συμπαν ειναι απειρο
τα ματια σου δακρύζουν
γιατι μωρο μου 
τ'αλογα αποψε χλιμιντρίζουν?

και το αλλο το παλιό ναυτικό:

με κοιτας σε κοιτω σε κοιτω
τι ναυτακι γλυκο είναι αυτό
τοσους μήνες κλειστοί στην βαρκούλα αυτή
μ'έχει πιάσει μια κάυλα τρελή
Endeavour X
Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 3346



View Profile
Re: Ρώτα τον Endeavour
« Reply #215 on: June 15, 2015, 16:11:58 pm »

Κατε δε ξερω το χορός τι ειναι δε καταλαβαίνω αυτη τη συνάρτηση οποτε δε μπορω να σε βοηθήσω με οτιδήποτε ειναι και σε αφορά στο χορός για να κοιμηθείς με ύπνο.

Dead εχω χεστει πάνω μου με τη διαπραγμάτευση ειδικά οταν ειδα οτι παρατήρησαν τις κάλτσες του Τσακαλώτου λεω παει τελειώσαμε ως χώρα διεθνώς ρεζίλι ποιος τα χεζει τα φράγκα εδω εχουμε κάλτσες. Ο νταισελμπλουμ ειναι μπάσταρδος οπως ολοι οι ξένοι και μας μισεί επειδή εχουμε τον ήλιο και τον ουρανό τον καθαρό αλλα πάνω απ ολα επειδή εχουμε τον ΠΑΟΚ ενώ αυτοί ειναι δοσίλογοι προσκυνημένοι. Για κοπρολαγνεία δε ξερω αλλα ολα ειναι πιθανά αμα δεν εισαι Έλληνας εισαι σκατα. Τωρα πρόσεξε ν δεις και κατι αλλο Κώστα, σα τη διαπραγμάτευση δεν εχει. Η Άνγκελα το ξέρει αυτο. Δεν εχω κατι αλλο να σου πω λιγο να δω αν ο Βαρουφακης το βάλε απο μεσα το πουκάμισο σημερα θελω
Logged
4Dcube
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 9068


just.do.it.cut.carrots.


View Profile
Re: Ρώτα τον Endeavour
« Reply #216 on: June 15, 2015, 16:32:10 pm »

Εnde, να σε ρωτήσω.
Προχωράει το όνειρο με το ηλεκτρικό αυτοκίνητο ή δεν ήταν ακριβώς όνειρο;
Logged

https://www.youtube.com/watch?v=6CAzdawCzhg
Endeavour X
Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 3346



View Profile
Re: Ρώτα τον Endeavour
« Reply #217 on: June 15, 2015, 16:34:03 pm »

Never better 4D, never better.
Logged
4Dcube
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 9068


just.do.it.cut.carrots.


View Profile
Re: Ρώτα τον Endeavour
« Reply #218 on: June 15, 2015, 16:34:31 pm »

Cheesy
Logged

https://www.youtube.com/watch?v=6CAzdawCzhg
princess_of_the_dawn
Καταστραμμένος
********
Gender: Female
Posts: 5768


με μια σφαίρα στο κεφάλι το μυαλό σου θ αλλάξει!


View Profile
Re: Ρώτα τον Endeavour
« Reply #219 on: June 15, 2015, 16:37:24 pm »

χορός ρε παιδάκι μου, σκέψου με στις 4 εποχές στις 4 το πρωί να χορεύω και να μισοκλείνω τα μάτια

να ρωτήσω και κάτι άλλο σήμερα που γυρίζει
είδα όνειρο ότι ανέβαινα στον όλυμπο με τρένο
τί σημαίνει;
Logged

λευκά κελιά για σένα

https://www.behance.net/Thomas_Kef
deadparrot
Θαμώνας
****
Gender: Male
Posts: 335


Willie! Your mouth!


View Profile
Re: Ρώτα τον Endeavour
« Reply #220 on: June 15, 2015, 16:40:34 pm »

Μια αξιόλογη τοποθέτηση... Θα ήθελα όμως τώρα να εστιάσουμε στην Μέρκελ σαν μια ιδιαιτερη περίπτωση ψυχοπαθολογίας. Πες μου, παρατηρώντας την Μέρκελ και το εμφανές όπως ανέφερες και εσύ βίτσιο της για διαπραγματέυσεις, είναι πιθανοτερο να έιναι ανθρωπος που αγαπά περισσότερο τους σκύλους ή τις γάτες? Μπορούμε ίσως να εξάγουμε παραλληλισμούς με ανθρώπους απτην κοντινή μας πραγματικότητα που έχουν εφεση στην παπαρολογία, τον ρομποτισμό και την δρακουλίαση όπως πχ ο Δουκουζιάνης?

?

Logged

το συμπαν ειναι απειρο
τα ματια σου δακρύζουν
γιατι μωρο μου 
τ'αλογα αποψε χλιμιντρίζουν?

και το αλλο το παλιό ναυτικό:

με κοιτας σε κοιτω σε κοιτω
τι ναυτακι γλυκο είναι αυτό
τοσους μήνες κλειστοί στην βαρκούλα αυτή
μ'έχει πιάσει μια κάυλα τρελή
deadparrot
Θαμώνας
****
Gender: Male
Posts: 335


Willie! Your mouth!


View Profile
Re: Ρώτα τον Endeavour
« Reply #221 on: June 15, 2015, 16:51:12 pm »

Quote from: Νυχτερίδα Φλόμπα on June 15, 2015, 16:37:24 pm
να ρωτήσω και κάτι άλλο σήμερα που γυρίζει
είδα όνειρο ότι ανέβαινα στον όλυμπο με τρένο
τί σημαίνει;

Αν σε ήξερα καλύτερα , αλλά δεν σε ξέρω, θα έλεγα πως είναι μια σαφής ένδειξη μιας εγγενούς βαρεμάρας, συνδιασμένης όμως ταυτόχρονα με έντονους και μακρινούς στόχους. Οι εντονες αντιφάσεις της πραγματικότητας βρίσκουν την εκφρασή τους στο παράδοξο του ονείρου  
Logged

το συμπαν ειναι απειρο
τα ματια σου δακρύζουν
γιατι μωρο μου 
τ'αλογα αποψε χλιμιντρίζουν?

και το αλλο το παλιό ναυτικό:

με κοιτας σε κοιτω σε κοιτω
τι ναυτακι γλυκο είναι αυτό
τοσους μήνες κλειστοί στην βαρκούλα αυτή
μ'έχει πιάσει μια κάυλα τρελή
princess_of_the_dawn
Καταστραμμένος
********
Gender: Female
Posts: 5768


με μια σφαίρα στο κεφάλι το μυαλό σου θ αλλάξει!


View Profile
Re: Ρώτα τον Endeavour
« Reply #222 on: June 15, 2015, 17:00:35 pm »

Quote from: deadparrot on June 15, 2015, 16:51:12 pm
Quote from: Νυχτερίδα Φλόμπα on June 15, 2015, 16:37:24 pm
να ρωτήσω και κάτι άλλο σήμερα που γυρίζει
είδα όνειρο ότι ανέβαινα στον όλυμπο με τρένο
τί σημαίνει;

Αν σε ήξερα καλύτερα , αλλά δεν σε ξέρω, θα έλεγα πως είναι μια σαφής ένδειξη μιας εγγενούς βαρεμάρας, συνδιασμένης όμως ταυτόχρονα με έντονους και μακρινούς στόχους. Οι εντονες αντιφάσεις της πραγματικότητας βρίσκουν την εκφρασή τους στο παράδοξο του ονείρου  
θα συμφωνήσω με την εγγενή βαρεμάρα, αν και προσπαθώ να την αποβάλλω
το μπολντ δεν το καταλαβα

για το χορό κανείς;
Logged

λευκά κελιά για σένα

https://www.behance.net/Thomas_Kef
Silvo the Beautiful
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Posts: 3784



View Profile
Re: Ρώτα τον Endeavour
« Reply #223 on: June 15, 2015, 17:23:02 pm »

H μέρκελ αγαπάει τους σκύλους! Είναι εξουσιάστρια πάνω από όλα. Το βίτσιο για τις διαπραγματεύσεις είναι βιτρίνα μπροστά στην ανάγκη διατήρησης μιας αυτοκρατορίας που θα την έχει πλήρως υπό έλεγχο, ώστε να μπορεί να τη χέζει όποτε το επιθυμεί! Έναν ρομποτισμό σίγουρα τον παρουσιάζει.
Logged
deadparrot
Θαμώνας
****
Gender: Male
Posts: 335


Willie! Your mouth!


View Profile
Re: Ρώτα τον Endeavour
« Reply #224 on: June 15, 2015, 17:23:26 pm »

Quote from: Νυχτερίδα Φλόμπα on June 15, 2015, 17:00:35 pm
Quote from: deadparrot on June 15, 2015, 16:51:12 pm
Quote from: Νυχτερίδα Φλόμπα on June 15, 2015, 16:37:24 pm
να ρωτήσω και κάτι άλλο σήμερα που γυρίζει
είδα όνειρο ότι ανέβαινα στον όλυμπο με τρένο
τί σημαίνει;

Αν σε ήξερα καλύτερα , αλλά δεν σε ξέρω, θα έλεγα πως είναι μια σαφής ένδειξη μιας εγγενούς βαρεμάρας, συνδιασμένης όμως ταυτόχρονα με έντονους και μακρινούς στόχους. Οι εντονες αντιφάσεις της πραγματικότητας βρίσκουν την εκφρασή τους στο παράδοξο του ονείρου  
θα συμφωνήσω με την εγγενή βαρεμάρα, αν και προσπαθώ να την αποβάλλω
το μπολντ δεν το καταλαβα

για το χορό κανείς;
Θα ελεγα οτι θέλεις πολύ να ανέβεις αλλά ταυτοχρονα δεν θέλεις, έτσι τελικά φτάνεις στην κορυφή με το τρένο κάπως αυτόματα και χωρίς πολλή προσπάθεια  
Logged

το συμπαν ειναι απειρο
τα ματια σου δακρύζουν
γιατι μωρο μου 
τ'αλογα αποψε χλιμιντρίζουν?

και το αλλο το παλιό ναυτικό:

με κοιτας σε κοιτω σε κοιτω
τι ναυτακι γλυκο είναι αυτό
τοσους μήνες κλειστοί στην βαρκούλα αυτή
μ'έχει πιάσει μια κάυλα τρελή
Pages: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 19 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...