• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 23, 2026, 19:15:43 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 23, 2026, 19:15:43 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
[Η/Μ Πεδίο ΙΙ] Γενικές απ...
by georkala
[Today at 15:02:45]

[Δομημένος Προγραμματισμό...
by PolarBear
[Today at 14:04:44]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by chatzikys
[June 22, 2026, 23:17:08 pm]

[Ισχύος II] Γενικές απορί...
by Nikos_313
[June 22, 2026, 12:15:31 pm]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by chatzikys
[June 22, 2026, 11:59:21 am]

[Δ.Υ.Σ.] Γενικές απορίες ...
by Nekt
[June 22, 2026, 11:47:27 am]

[Συστήματα Μετρήσεων] Γεν...
by rigas_s
[June 22, 2026, 11:25:27 am]

[Αριθμητική Ανάλυση] Γενι...
by Petross
[June 21, 2026, 12:15:38 pm]

Των συνειρμών το παίγνιο....
by χηρουλα Αλεξίου
[June 21, 2026, 01:07:36 am]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by george14
[June 19, 2026, 23:19:07 pm]

[Ηλεκτρονική ΙΙ] Γενικές ...
by nmpampal
[June 18, 2026, 07:37:37 am]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by Lalson
[June 17, 2026, 10:37:39 am]

Κάμερες στην Πρυτανεία το...
by RivenT
[June 16, 2026, 23:48:23 pm]

[Μικροεπεξεργαστές] Γενικ...
by G.V.
[June 16, 2026, 15:31:13 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by femanak
[June 16, 2026, 11:11:17 am]

H Στοά των Off Topic
by χηρουλα Αλεξίου
[June 15, 2026, 17:39:58 pm]

Γιατί οι ΤΗΜΜΥδες έχουν μ...
by Karaμazoβ
[June 15, 2026, 14:31:16 pm]

[ΣΗΕ ΙΙ] Γενικές απορίες ...
by Λαμπτήρας
[June 12, 2026, 13:36:19 pm]

[Ημιαγωγά Υλικά] Απορίες ...
by Nikos_313
[June 11, 2026, 10:23:04 am]

[Ευφυή και Προσαρμοστικά ...
by grepanis
[June 11, 2026, 10:11:51 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 10404
Latest: OzB
Stats
Total Posts: 1431511
Total Topics: 32024
Online Today: 1363
Online Ever: 18918
(April 06, 2026, 16:05:31 pm)
Users Online
Users: 53
Guests: 1041
Total: 1094
Nikos_313
Ioakeim Zisis
AristeidisM
sassi
mmikelo
chatzisot
amoinick
arisap
apob
stefpapa21
mpaltzak
ඞ
Tnouliss
mike1996
dsaragiotis
Captain
Psycher
Angelos Asim
zaroumaria
vasilis saitis
ggalamat
kakousios
makato
aalmpanb
VoltageWizard
kchristoua
alice
Roidos
gkaramp
Tasaris
Kwstas
spaschal
asteristzv
Nikostrim
Stelioskyr
evangenk
rafa98p
mariia
teoarv
Lykaonia
fivosfivos1
themis01
florianm
tasos potsakis
Georgeangel
vpoug
Σβέλτο Φτυάρι
Nikoletta
Natk
Saint_GR
DKarakatsanis
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Πληροφορίες Καθηγητών
THMMY.gr > Forum > Χαλαρή συζήτηση - κουβεντούλα > Φιλόσοφοι Μηχανικοί - Μηχανικοί Φιλόσοφοι (Moderators: Mr Watson, Tasos Bot, MomostheGreen) > Ρώτα τον Endeavour
0 Members and 2 Guests are viewing this topic.
Pages: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 19 Go Down Print
Author Topic: Ρώτα τον Endeavour  (Read 36176 times)
princess_of_the_dawn
Καταστραμμένος
********
Gender: Female
Posts: 5768


με μια σφαίρα στο κεφάλι το μυαλό σου θ αλλάξει!


View Profile
Re: Ρώτα τον Endeavour
« Reply #75 on: June 19, 2014, 21:36:36 pm »

Quote from: Exomag on June 19, 2014, 21:34:01 pm
Endeavour, πόσο gtp είναι ο ΣΔοκ;
πολύ
Logged

λευκά κελιά για σένα

https://www.behance.net/Thomas_Kef
Fcoriolis
Guest
Re: Ρώτα τον Endeavour
« Reply #76 on: June 19, 2014, 21:37:57 pm »

Endeavour πόσο την έχεις;

Και δεν θέλω μαλακία απάντηση = αρκετή για να σε γαμήσω!

Θέλω ακριβές νούμερο!
Logged
Endeavour X
Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 3346



View Profile
Re: Ρώτα τον Endeavour
« Reply #77 on: June 19, 2014, 21:48:03 pm »

Quote from: Exomag on June 19, 2014, 21:34:01 pm
Endeavour, πόσο gtp είναι ο ΣΔοκ;
Δε ξερω περασα πολυ ξυστα τα ψηφιακα  Tongue

Quote from: The Batman on June 19, 2014, 21:37:57 pm
Endeavour πόσο την έχεις;

Και δεν θέλω μαλακία απάντηση = αρκετή για να σε γαμήσω!

Θέλω ακριβές νούμερο!
Ρωτα τη μανα σου.

τι να σου κανω το ζηταγε ο κωλος σου
Logged
Nerevar
Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 3482


I'm Pickle Rick!


View Profile
Re: Ρώτα τον Endeavour
« Reply #78 on: June 19, 2014, 21:56:52 pm »

Quote from: Exomag on June 19, 2014, 21:34:01 pm
Endeavour, πόσο gtp είναι ο ΣΔοκ;

Που να πάρεις και τα επιλογής του,χάος.Μετά θα σε παρακαλάει για διδακτορικό,και εσύ να πρέπει να βρεις πώς θα αρνηθείς χωρίς να ταραχτεί...

Eγώ πάντως σας προειδοποίησα:

Quote from: Pοwerslave on March 05, 2014, 10:00:38 am
Quote from: themis93 on March 05, 2014, 01:50:21 am
κατ' αρχήν, γίνεται καλό μάθημα? αξίζει να πηγαίνουμε στις παραδόσεις?

Σε περιμένουν εκπλήξεις Cheesy Cheesy Cheesy

Με άλλα λόγια,πήγαινε πεδίο 2.
« Last Edit: June 19, 2014, 22:01:37 pm by Pοwerslave » Logged

A pirate i was meant to be.
Fcoriolis
Guest
Re: Ρώτα τον Endeavour
« Reply #79 on: June 19, 2014, 21:57:02 pm »

Quote from: Endeavour on June 19, 2014, 21:48:03 pm
Quote from: Exomag on June 19, 2014, 21:34:01 pm
Endeavour, πόσο gtp είναι ο ΣΔοκ;
Δε ξερω περασα πολυ ξυστα τα ψηφιακα  Tongue

Quote from: The Batman on June 19, 2014, 21:37:57 pm
Endeavour πόσο την έχεις;

Και δεν θέλω μαλακία απάντηση = αρκετή για να σε γαμήσω!

Θέλω ακριβές νούμερο!
Ρωτα τη μανα σου.

τι να σου κανω το ζηταγε ο κωλος σου
Δεν ξέρει ποιος είσαι λέει! Πες ρε, άντε!
Logged
4Dcube
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 9068


just.do.it.cut.carrots.


View Profile
Re: Ρώτα τον Endeavour
« Reply #80 on: June 20, 2014, 23:54:29 pm »

Quote from: Endeavour on June 02, 2014, 00:14:01 am
Ειδικα αν σκεφτεις ποσο καλυτερα και ποσο πιο συχνα θα ειναι τα ηλεκτρικα αυτοκινητα σε καμια 10αρια χρονια...
Τελοσπαντων πιο πολυ για τις μηχανες πηγα παρα για τα σηε να στο πω ετσι.
Αν σκέφτεσαι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, σε λάθος τομέα πήγες.
Αυτά που κάνετε για συγκεκριμένους ηλεκτροκινητήρες είναι αρχαία τεχνολογία.
Logged

https://www.youtube.com/watch?v=6CAzdawCzhg
Επικο Burger
Θαμώνας
****
Posts: 388



View Profile
Re: Ρώτα τον Endeavour
« Reply #81 on: June 21, 2014, 00:05:20 am »

Ποιος ειναι ο σωστος τομεας για ηλεκτρικα αυτοκινητα? Tongue

Λαθος σχολη μηπως?
Logged
Endeavour X
Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 3346



View Profile
Re: Ρώτα τον Endeavour
« Reply #82 on: June 21, 2014, 00:33:46 am »

Νταξει αφου το πε ο κυβος

Eιμαι της γνωμης οτι ειναι πολυ παλιομοδιτικη οπτικη να σε δεσμευει το πτυχιο σου.
Αν θες να ασχοληθεις με κατι θα ασχοληθεις με αυτο, με τον ενα η τον αλλο τροπο.
Μπορεις να παρεις γνωσεις για να το κανεις, "χωρις να παρεις το χαρτι".
Κανεις σοβαρος δε δινει σημασια σε τιτλους, παρα στο τι ξερεις.
« Last Edit: June 21, 2014, 00:37:08 am by Endeavour » Logged
Grecs
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 6387


Lived in the air died on asphalt


View Profile
Re: Ρώτα τον Endeavour
« Reply #83 on: June 21, 2014, 01:01:19 am »

Aμα την παλευεις στα προτομειακα και εχεις νιωσει τα αντικειμενα που υπαρχουν εκει. Την παλευεις να κανεις οτι θες μετα και μονος σου.
Logged

"I wish punk, pizza, coke, and skateboarding could be combined into one thing that I could taste, look at or play with."
PanteGrv
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 606



View Profile
Re: Ρώτα τον Endeavour
« Reply #84 on: June 21, 2014, 11:35:16 am »

Endeavour θα μου δώσεις το ποδήλατό σου να κάνω μία βόλτα?
Logged

“The strangest and most fantastic fact about negative emotions is that people actually worship them.”
P.D. Ouspensky
Ο Ουσπένσκι υποστηρίζει  ότι τα αρνητικά συναισθήματα(θυμός, λύπη, πίκρα, απογοήτευση), αν και υπαρκτά και δικαιολογίσιμα, αποκτούν διάρκεια και σημασία σαν οντότητες από το άτομο οικειοθελώς. Δηλαδή ο άνθρωπος "τραβάει" αυτές τις καταστάσεις στα όριά τους, εμμένει σε αυτές, στήνει τα σκηνικό του βασανιστηρίου του. Επειδή αυτή είναι η δική μου οπτική για αυτά που διάβασα,αξίζει κανείς να ψάξει το θέμα αυτό.
Endeavour X
Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 3346



View Profile
Re: Ρώτα τον Endeavour
« Reply #85 on: June 21, 2014, 11:37:51 am »

Ναι γτ οχι
Αρκει να μην εισαι καγκουρας
Logged
PanteGrv
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 606



View Profile
Re: Ρώτα τον Endeavour
« Reply #86 on: June 21, 2014, 11:51:52 am »

Έχω μέσο όρο χαρακιών στο ποδήλατο 2 ανά βόλτα, με κάνει κάγκουρα?  Roll Eyes
Logged

“The strangest and most fantastic fact about negative emotions is that people actually worship them.”
P.D. Ouspensky
Ο Ουσπένσκι υποστηρίζει  ότι τα αρνητικά συναισθήματα(θυμός, λύπη, πίκρα, απογοήτευση), αν και υπαρκτά και δικαιολογίσιμα, αποκτούν διάρκεια και σημασία σαν οντότητες από το άτομο οικειοθελώς. Δηλαδή ο άνθρωπος "τραβάει" αυτές τις καταστάσεις στα όριά τους, εμμένει σε αυτές, στήνει τα σκηνικό του βασανιστηρίου του. Επειδή αυτή είναι η δική μου οπτική για αυτά που διάβασα,αξίζει κανείς να ψάξει το θέμα αυτό.
4Dcube
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 9068


just.do.it.cut.carrots.


View Profile
Re: Ρώτα τον Endeavour
« Reply #87 on: June 21, 2014, 12:02:14 pm »

Quote from: Επικο Burger on June 21, 2014, 00:05:20 am
Ποιος ειναι ο σωστος τομεας για ηλεκτρικα αυτοκινητα? Tongue

Λαθος σχολη μηπως?
Εξαρτάται από το τι εννοείς "ηλεκτρικά αυτοκίνητα".
Είναι κάτι που του δίνεις ρεύμα και τσουλάει;
Είναι ένα πιο σύνθετο σύστημα με πολλά υποσυστήματα π.χ. έλεγχος ροπής, στροφών, θερμοκρασίας, feedback στον οδηγό, ψηφιακά ή αναλογικά κυκλώματα, υδραυλικά συστήματα - τιμόνι, λόγοι ροπής, μηχανολογικά συστήματα - υλικά, αντοχή, βάρος, μετάδοση κίνησης, design, περιφερειακά - κλιματισμός, καθίσματα, gps, μουσική, κλπ. ;

Προσωπικά πιστεύω ότι ο ενεργειακός τομέας δεν σε προετοιμάζει με τα μαθήματά του για τέτοιο integration. Δέχομαι ότι μπορεί να θέλει κάποιος να πιάσει (καλά ή επιφανειακά, όσο χρειάζεται) τα παραπάνω αντικείμενα αλλά όχι ότι θα έπαιρνε ενεργειακό τομέα γι'αυτό το σκοπό. Το καταλαβαίνω και το δικαιολογώ ωστόσο να θέλει να βγάλει γρήγορα τη σχολή με κάθε τρόπο και να στηριχθεί στις γνώσεις του για μετέπειτα να κάνει αυτό που θέλει. Για τις δυνατότητες του καθενός κανένας δεν ξέρει.
Logged

https://www.youtube.com/watch?v=6CAzdawCzhg
princess_of_the_dawn
Καταστραμμένος
********
Gender: Female
Posts: 5768


με μια σφαίρα στο κεφάλι το μυαλό σου θ αλλάξει!


View Profile
Re: Ρώτα τον Endeavour
« Reply #88 on: November 29, 2014, 21:38:11 pm »

Καλό μου χιπστεροενδεηβορίνιο,

μιας και το προβατάκι είναι τού μπίζι του άνσερ,θέλω να εκφράσω τους προβληματισμούς μου σε σένα

Είμαι 5ο έτος στη σχολή και τα πάω μέτρια.Μερικοί μπορεί να γελάσετε διαβάζοντάς το,αλλά ναι,δε θεωρώ ότι τα πάω άσχημα,θεωρώ ότι τα πάω μέτρια.Εν πάσει περιπτώσει,μέχρι και πέρσι δεν ήμουν ιδιαίτερα επιμελής.Να σκεφτείς ότι το εργαστήριο των μετρήσεων 1 το ξεκίνησα τον Οκτώβρη του '12 και το τελείωσα τον Σεπτέμβρη του '14,ενώ τις εξετάσεις εργαστηρίου δεν τις έχω δώσει ποτέ.Πλέον έχω διορθωθεί σε πολύ μεγάλο βαθμό.

Προσπαθώ να μη χάνω επαφή με τη σχολή αλλά δε μπορώ να καίγομαι.Να στο πω αλλιώς,αν χρειαστεί να μη βγω 1-2 μέρες για να κάνω μια εργασία κλπ για τις επόμενες  3 μέρες σίγουρα δε θα βάλω κώλο κάτω.Γενικά θέλω να έχω και ζωή εντός αλλά και ζωή εκτός πανεπιστημίου.

Το πρόβλημά μου είναι το εξής:δεν είμαι ούτε τελείως φυσιολογική ούτε τέρμα καμμένη.Κι έτσι δεν ανήκω πουθενά.Οι ηλεκτρολόγοι δε με θεωρούν τυπικό δέιγμα του σιναφιού τους και το ίδιο και οι αληθινοί άνθρωποι,κι αυτοί με έχουν στο μη-πολυτεχνειακό μυαλό τους σαν ημιάνθρωπο.Ως αποτέλεσμα,δεν έχω καν ταυτότητα,νιώθω μια μηδαμινότητα,αλλά σε αντίθεση με τον Άσιμο δε μπορώ να φτιάξω δικό μου βασίλειο για ευνόητους λόγους(βλ.τόπικ με τον αντιπρύτανη)

Τί να κάνω λοιπόν;

Με αγωνία και λαχτάρα,
η κατέ της καρδιάς σας
Logged

λευκά κελιά για σένα

https://www.behance.net/Thomas_Kef
Endeavour X
Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 3346



View Profile
Re: Ρώτα τον Endeavour
« Reply #89 on: November 29, 2014, 21:48:54 pm »

Quote from: princess_of_the_dawn on November 29, 2014, 21:38:11 pm
Καλό μου χιπστεροενδεηβορίνιο,

μιας και το προβατάκι είναι τού μπίζι του άνσερ,θέλω να εκφράσω τους προβληματισμούς μου σε σένα

Είμαι 5ο έτος στη σχολή και τα πάω μέτρια.Μερικοί μπορεί να γελάσετε διαβάζοντάς το,αλλά ναι,δε θεωρώ ότι τα πάω άσχημα,θεωρώ ότι τα πάω μέτρια.Εν πάσει περιπτώσει,μέχρι και πέρσι δεν ήμουν ιδιαίτερα επιμελής.Να σκεφτείς ότι το εργαστήριο των μετρήσεων 1 το ξεκίνησα τον Οκτώβρη του '12 και το τελείωσα τον Σεπτέμβρη του '14,ενώ τις εξετάσεις εργαστηρίου δεν τις έχω δώσει ποτέ.Πλέον έχω διορθωθεί σε πολύ μεγάλο βαθμό.

Προσπαθώ να μη χάνω επαφή με τη σχολή αλλά δε μπορώ να καίγομαι.Να στο πω αλλιώς,αν χρειαστεί να μη βγω 1-2 μέρες για να κάνω μια εργασία κλπ για τις επόμενες  3 μέρες σίγουρα δε θα βάλω κώλο κάτω.Γενικά θέλω να έχω και ζωή εντός αλλά και ζωή εκτός πανεπιστημίου.

Το πρόβλημά μου είναι το εξής:δεν είμαι ούτε τελείως φυσιολογική ούτε τέρμα καμμένη.Κι έτσι δεν ανήκω πουθενά.Οι ηλεκτρολόγοι δε με θεωρούν τυπικό δέιγμα του σιναφιού τους και το ίδιο και οι αληθινοί άνθρωποι,κι αυτοί με έχουν στο μη-πολυτεχνειακό μυαλό τους σαν ημιάνθρωπο.Ως αποτέλεσμα,δεν έχω καν ταυτότητα,νιώθω μια μηδαμινότητα,αλλά σε αντίθεση με τον Άσιμο δε μπορώ να φτιάξω δικό μου βασίλειο για ευνόητους λόγους(βλ.τόπικ με τον αντιπρύτανη)

Τί να κάνω λοιπόν;

Με αγωνία και λαχτάρα,
η κατέ της καρδιάς σας
Εισαι στο καλυτερο σημειο! Μπορεις να δεις και μεσα στο κουτι και εξω απο αυτο!
Οσο συνεχιζεις να εισαι διεκπαιρεωτικη θα πανε ολα καλα.
Οσο συνεχιζεις να ανησυχεις ισως να μην πανε ολα καλα.
Αυτο που θα σαρεσει και θα σε απορροφησει και θα νιωσεις οτι καπου ανηκεις θα βγει απο μεσα σου αργα και χωρις να το καταλαβεις.
Το οτι σε απασχολει που δεν εμφανιστηκε ακομα δειχνει, οτι θα εμφανιστει.
Οι ανθρωποι που δεν αμφιβαλλουν για το που πανε ειναι αυτοι που θα πρεπε να ανησυχουν.
Οσο κι αν δε βγαζει νοημα αυτο.
Θα σου δειξω μια self-help bullshit διαφημιση γνωστης μαρκας βισκυ που θα σε κανει να νιωσεις καυλυτερα.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=e0wwLXmYN2A" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=e0wwLXmYN2A</a>

Glad to be of help.
The Endeavour
Logged
Pages: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 19 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...