• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 23, 2026, 19:31:18 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 23, 2026, 19:31:18 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
[Η/Μ Πεδίο ΙΙ] Γενικές απ...
by georkala
[Today at 15:02:45]

[Δομημένος Προγραμματισμό...
by PolarBear
[Today at 14:04:44]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by chatzikys
[June 22, 2026, 23:17:08 pm]

[Ισχύος II] Γενικές απορί...
by Nikos_313
[June 22, 2026, 12:15:31 pm]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by chatzikys
[June 22, 2026, 11:59:21 am]

[Δ.Υ.Σ.] Γενικές απορίες ...
by Nekt
[June 22, 2026, 11:47:27 am]

[Συστήματα Μετρήσεων] Γεν...
by rigas_s
[June 22, 2026, 11:25:27 am]

[Αριθμητική Ανάλυση] Γενι...
by Petross
[June 21, 2026, 12:15:38 pm]

Των συνειρμών το παίγνιο....
by χηρουλα Αλεξίου
[June 21, 2026, 01:07:36 am]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by george14
[June 19, 2026, 23:19:07 pm]

[Ηλεκτρονική ΙΙ] Γενικές ...
by nmpampal
[June 18, 2026, 07:37:37 am]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by Lalson
[June 17, 2026, 10:37:39 am]

Κάμερες στην Πρυτανεία το...
by RivenT
[June 16, 2026, 23:48:23 pm]

[Μικροεπεξεργαστές] Γενικ...
by G.V.
[June 16, 2026, 15:31:13 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by femanak
[June 16, 2026, 11:11:17 am]

H Στοά των Off Topic
by χηρουλα Αλεξίου
[June 15, 2026, 17:39:58 pm]

Γιατί οι ΤΗΜΜΥδες έχουν μ...
by Karaμazoβ
[June 15, 2026, 14:31:16 pm]

[ΣΗΕ ΙΙ] Γενικές απορίες ...
by Λαμπτήρας
[June 12, 2026, 13:36:19 pm]

[Ημιαγωγά Υλικά] Απορίες ...
by Nikos_313
[June 11, 2026, 10:23:04 am]

[Ευφυή και Προσαρμοστικά ...
by grepanis
[June 11, 2026, 10:11:51 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 10404
Latest: OzB
Stats
Total Posts: 1431511
Total Topics: 32024
Online Today: 1363
Online Ever: 18918
(April 06, 2026, 16:05:31 pm)
Users Online
Users: 42
Guests: 866
Total: 908
litsolou
christina02
hevidis3524
klaintit
Captain
grepanis
ඞ
Kwstas
alice
iliaskou
Mavromati
ggalamat
Chrisapostol
femanak
Petross
soa2002
Raphael
stefpapa21
Alexiskostaras
ThanosKoutsoump
Elbowshot
kchristoua
AristeidisM
mpaltzak
Natk
anmata
chatzikys
chris123
kostas1507
Nikos_313
asimomyti
Smaragda
akoil
Ioakeim Zisis
sassi
mmikelo
chatzisot
amoinick
arisap
apob
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads
με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!
THMMY.gr > Forum > Χαλαρή συζήτηση - κουβεντούλα > Φιλόσοφοι Μηχανικοί - Μηχανικοί Φιλόσοφοι (Moderators: Mr Watson, Tasos Bot, MomostheGreen) > Ρώτα τον Endeavour
0 Members and 3 Guests are viewing this topic.
Pages: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 19 Go Down Print
Author Topic: Ρώτα τον Endeavour  (Read 36274 times)
deadparrot
Θαμώνας
****
Gender: Male
Posts: 335


Willie! Your mouth!


View Profile
Re: Ρώτα τον Endeavour
« Reply #60 on: June 03, 2014, 01:30:22 am »

αν βαλω τα κερασια στην καταψυξη μετα θα παπαριασουν. ξερεις καμια καλη συνταγη για κομποστα?
Logged

το συμπαν ειναι απειρο
τα ματια σου δακρύζουν
γιατι μωρο μου 
τ'αλογα αποψε χλιμιντρίζουν?

και το αλλο το παλιό ναυτικό:

με κοιτας σε κοιτω σε κοιτω
τι ναυτακι γλυκο είναι αυτό
τοσους μήνες κλειστοί στην βαρκούλα αυτή
μ'έχει πιάσει μια κάυλα τρελή
Endeavour X
Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 3346



View Profile
Re: Ρώτα τον Endeavour
« Reply #61 on: June 03, 2014, 01:33:32 am »

αν βγαλεις τα κουκουτσια απ τα κερασια και τα βαλεις στην καταψυξη δε θα παπαριασουν
οποτε γλιτωνεις τον κοπο απ τα κερασια και τα κουκουτσια δεν εχουν παπαριασει επειδη ειναι στην καταψυξη
αν δε μπορεις να το κανεις αυτο βγαλτα απ την καταψυξη και βαλε  Wink
Logged
deadparrot
Θαμώνας
****
Gender: Male
Posts: 335


Willie! Your mouth!


View Profile
Re: Ρώτα τον Endeavour
« Reply #62 on: June 03, 2014, 01:41:18 am »

ασχημη και εξυπνη ή ομορφη και τουβλο?
« Last Edit: June 03, 2014, 01:43:23 am by deadparrot » Logged

το συμπαν ειναι απειρο
τα ματια σου δακρύζουν
γιατι μωρο μου 
τ'αλογα αποψε χλιμιντρίζουν?

και το αλλο το παλιό ναυτικό:

με κοιτας σε κοιτω σε κοιτω
τι ναυτακι γλυκο είναι αυτό
τοσους μήνες κλειστοί στην βαρκούλα αυτή
μ'έχει πιάσει μια κάυλα τρελή
PanteGrv
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 606



View Profile
Re: Ρώτα τον Endeavour
« Reply #63 on: June 03, 2014, 01:44:08 am »

ασε μας ρε και εσύ

η φιλοσοφία δεν δέχεται τα δίπολα!
Logged

“The strangest and most fantastic fact about negative emotions is that people actually worship them.”
P.D. Ouspensky
Ο Ουσπένσκι υποστηρίζει  ότι τα αρνητικά συναισθήματα(θυμός, λύπη, πίκρα, απογοήτευση), αν και υπαρκτά και δικαιολογίσιμα, αποκτούν διάρκεια και σημασία σαν οντότητες από το άτομο οικειοθελώς. Δηλαδή ο άνθρωπος "τραβάει" αυτές τις καταστάσεις στα όριά τους, εμμένει σε αυτές, στήνει τα σκηνικό του βασανιστηρίου του. Επειδή αυτή είναι η δική μου οπτική για αυτά που διάβασα,αξίζει κανείς να ψάξει το θέμα αυτό.
Endeavour X
Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 3346



View Profile
Re: Ρώτα τον Endeavour
« Reply #64 on: June 03, 2014, 01:44:29 am »

έξυπνη και τουβλο
Logged
PanteGrv
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 606



View Profile
Re: Ρώτα τον Endeavour
« Reply #65 on: June 03, 2014, 01:47:29 am »

έχω σοβαρή ερώτηση: θα συμβάλλεις για να εγκαινιαστεί η πυρηνική εποχή στην Ελλάδα?
Logged

“The strangest and most fantastic fact about negative emotions is that people actually worship them.”
P.D. Ouspensky
Ο Ουσπένσκι υποστηρίζει  ότι τα αρνητικά συναισθήματα(θυμός, λύπη, πίκρα, απογοήτευση), αν και υπαρκτά και δικαιολογίσιμα, αποκτούν διάρκεια και σημασία σαν οντότητες από το άτομο οικειοθελώς. Δηλαδή ο άνθρωπος "τραβάει" αυτές τις καταστάσεις στα όριά τους, εμμένει σε αυτές, στήνει τα σκηνικό του βασανιστηρίου του. Επειδή αυτή είναι η δική μου οπτική για αυτά που διάβασα,αξίζει κανείς να ψάξει το θέμα αυτό.
Endeavour X
Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 3346



View Profile
Re: Ρώτα τον Endeavour
« Reply #66 on: June 03, 2014, 01:51:45 am »

μπα θα βαριεμαι
Logged
PanteGrv
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 606



View Profile
Re: Ρώτα τον Endeavour
« Reply #67 on: June 03, 2014, 01:55:06 am »

ηθικά έστω? έλα τώρα τί απάντηση είναι αυτή??
Logged

“The strangest and most fantastic fact about negative emotions is that people actually worship them.”
P.D. Ouspensky
Ο Ουσπένσκι υποστηρίζει  ότι τα αρνητικά συναισθήματα(θυμός, λύπη, πίκρα, απογοήτευση), αν και υπαρκτά και δικαιολογίσιμα, αποκτούν διάρκεια και σημασία σαν οντότητες από το άτομο οικειοθελώς. Δηλαδή ο άνθρωπος "τραβάει" αυτές τις καταστάσεις στα όριά τους, εμμένει σε αυτές, στήνει τα σκηνικό του βασανιστηρίου του. Επειδή αυτή είναι η δική μου οπτική για αυτά που διάβασα,αξίζει κανείς να ψάξει το θέμα αυτό.
Endeavour X
Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 3346



View Profile
Re: Ρώτα τον Endeavour
« Reply #68 on: June 03, 2014, 01:56:35 am »

δε ξερω πα να διαβασω βαρεθηκα
Logged
PanteGrv
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 606



View Profile
Re: Ρώτα τον Endeavour
« Reply #69 on: June 03, 2014, 02:03:08 am »

άαααντε ρε! ούτε λέξη δηλαδή για την post-industrial εποχή η υπόσχεση της οποίας είναι από τα πράγματα που τραβάνε περισσότερο τον κόσμο στον τομέα σου! το θαύμα των σταθμών παραγωγής-διαστημοπλοίων σε γκρίζο φόντο ηφαιστειακής τέφρας σε αφήνει ασυγκίνητο δηλαδή?
Logged

“The strangest and most fantastic fact about negative emotions is that people actually worship them.”
P.D. Ouspensky
Ο Ουσπένσκι υποστηρίζει  ότι τα αρνητικά συναισθήματα(θυμός, λύπη, πίκρα, απογοήτευση), αν και υπαρκτά και δικαιολογίσιμα, αποκτούν διάρκεια και σημασία σαν οντότητες από το άτομο οικειοθελώς. Δηλαδή ο άνθρωπος "τραβάει" αυτές τις καταστάσεις στα όριά τους, εμμένει σε αυτές, στήνει τα σκηνικό του βασανιστηρίου του. Επειδή αυτή είναι η δική μου οπτική για αυτά που διάβασα,αξίζει κανείς να ψάξει το θέμα αυτό.
princess_of_the_dawn
Καταστραμμένος
********
Gender: Female
Posts: 5768


με μια σφαίρα στο κεφάλι το μυαλό σου θ αλλάξει!


View Profile
Re: Ρώτα τον Endeavour
« Reply #70 on: June 03, 2014, 14:15:30 pm »

Aν και δεν έχεις την ικανότητα του προβατακιού να δίνεις λύσεις,έχω το εξής πρόβλημα:
Όταν κάθομαι σε κάποιον υπολογιστή στη βεργίνα συνηθίζω να κάθομαι σταυροπόδι προς την αριστερή πλευρά και μάλιστα να κουνάω το πόδι μου.Αποτέλεσμα;Συνεχώς πατάω καταλάθος το κουμπί και κλείνει ο υπολογιστής.Έχω δοκιμάσει να αλλάξω πόδια,αλλά δε βολεύομαι.Καμιά ιδέα;
Logged

λευκά κελιά για σένα

https://www.behance.net/Thomas_Kef
pepper ann
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Female
Posts: 1132



View Profile
Re: Ρώτα τον Endeavour
« Reply #71 on: June 03, 2014, 14:53:39 pm »

το πιο πιθανό αν αλλάξεις πόδια,είναι να πέσεις κάτω.
Καλύτερα από την αριστερή πλευρά,κι ας κλείνει το πισί.
Logged
Jim D. Ace
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 3672


Τρελός παπάς με βάφτισε!!!


View Profile
Re: Ρώτα τον Endeavour
« Reply #72 on: June 03, 2014, 14:56:53 pm »

Quote from: princess_of_the_dawn on June 03, 2014, 14:15:30 pm
Aν και δεν έχεις την ικανότητα του προβατακιού να δίνεις λύσεις,έχω το εξής πρόβλημα:
Όταν κάθομαι σε κάποιον υπολογιστή στη βεργίνα συνηθίζω να κάθομαι σταυροπόδι προς την αριστερή πλευρά και μάλιστα να κουνάω το πόδι μου.Αποτέλεσμα;Συνεχώς πατάω καταλάθος το κουμπί και κλείνει ο υπολογιστής.Έχω δοκιμάσει να αλλάξω πόδια,αλλά δε βολεύομαι.Καμιά ιδέα;
το ξερεις οτι το κουτι μπορεις να το μετακινησεις ετσι; Tongue
απο τα πλαγια ας πουμε...
Logged

People think that I must be a very strange person. This is not correct. I have the heart of a small boy.
It is in a glass jar on my desk.
princess_of_the_dawn
Καταστραμμένος
********
Gender: Female
Posts: 5768


με μια σφαίρα στο κεφάλι το μυαλό σου θ αλλάξει!


View Profile
Re: Ρώτα τον Endeavour
« Reply #73 on: June 03, 2014, 15:02:21 pm »

Quote from: pepper ann on June 03, 2014, 14:53:39 pm
το πιο πιθανό αν αλλάξεις πόδια,είναι να πέσεις κάτω.
Καλύτερα από την αριστερή πλευρά,κι ας κλείνει το πισί.
το λες για τις καρέκλες που οι μισές είναι διαλυμένες ε;; Tongue

Quote from: Jim D. Ace on June 03, 2014, 14:56:53 pm
Quote from: princess_of_the_dawn on June 03, 2014, 14:15:30 pm
Aν και δεν έχεις την ικανότητα του προβατακιού να δίνεις λύσεις,έχω το εξής πρόβλημα:
Όταν κάθομαι σε κάποιον υπολογιστή στη βεργίνα συνηθίζω να κάθομαι σταυροπόδι προς την αριστερή πλευρά και μάλιστα να κουνάω το πόδι μου.Αποτέλεσμα;Συνεχώς πατάω καταλάθος το κουμπί και κλείνει ο υπολογιστής.Έχω δοκιμάσει να αλλάξω πόδια,αλλά δε βολεύομαι.Καμιά ιδέα;
το ξερεις οτι το κουτι μπορεις να το μετακινησεις ετσι; Tongue
απο τα πλαγια ας πουμε...
εξαιρετική ιδέα Kiss
μόλις το έκανα
ξέρεις τί συνειδητοποίησα;
πως με βολεύει το σταυροπόδι πάντα απ την πλευρά του κουτιού,για να βρίσκει αντίσταση το πόδι μου Undecided Undecided
πάντως απ την αριστερή πλευρά με βολεύει γενικά καλύτερα Roll Eyes
Logged

λευκά κελιά για σένα

https://www.behance.net/Thomas_Kef
Exomag
Veteran
Διεστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 22045


unfortunate...


View Profile
Re: Ρώτα τον Endeavour
« Reply #74 on: June 19, 2014, 21:34:01 pm »

Endeavour, πόσο gtp είναι ο ΣΔοκ;
Logged

Pages: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 19 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...